ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakkasikci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
63
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2015 00:46
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2016 04:58
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak KAŞIKÇI
Doğum Tarihi:
04 Şubat 1994
Yaş:
32
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://www.inkart.net/animals/images/decals/small/red_breasted_piranha.png[/IMG]
120*60*50(H)
16 Pygocentrus Nattereri
SON 10 MESAJI
Pirana Filtre ?
Piranhalar ağırlıklı et ile beslendiği için iyi bir filtrasyon şart, bütçeyi biraz daha arttırıp jebo 835 veya muadili bir ürün almak daha sağlıklı olacaktır.[EDIT]burakkasikci,2015-12-20 12:34:11[/EDIT]
Piranhalar ağırlıklı et ile beslendiği için iyi bir filtrasyon şart, bütçeyi biraz daha arttırıp jebo 835 veya muadili bir ürün almak daha sağlıklı olacaktır.[EDIT]burakkasikci,2015-12-20 12:34:11[/EDIT]
Piranha - Elden Besleme 3
[QUOTE=Ayberk1634]Işık olarak ne kullaniyorsunuz.Ben su disardan sari gorunsun istiyorum amazon nehiri misali.Led ile bunu sagliyabilirmiyim[/QUOTE]
Ben JBL Tormec Activ kullanıyorum suyu sarartmak için, sizde bu tür ürünleri kullanabilirsiniz.
[QUOTE=Ayberk1634]Işık olarak ne kullaniyorsunuz.Ben su disardan sari gorunsun istiyorum amazon nehiri misali.Led ile bunu sagliyabilirmiyim[/QUOTE]
Ben JBL Tormec Activ kullanıyorum suyu sarartmak için, sizde bu tür ürünleri kullanabilirsiniz.
Piranha - Elden Besleme 3
[QUOTE=Livesgeckos]Maşallah çok güzeller. Şu sıralar tropu bırakmak istiyorum ama tür arayışında en yakın olduğum tür serralar ve natteriler . Bakım zor mu ? Dip çekimi ve su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ? Teşekkürler :)[/QUOTE]
Öncelik ile teşekkürler.
Bakımları zor değil, fakat sabırlı olmak gerekiyor. Alışma süreçleri uzun zaman alabiliyor (Kısada sürebiliyor), bu sürede stres dolu geçiyor. Çok stres yüklü canlılar, ilk başlarda takıntı yaparak sizi de strese sokabiliyor. [:)))] Fakat zamanla her şey yoluna giriyor ve siz de keyfini çıkarıyorsunuz. Çok sağlam ve dayanıklı balıklar, çoğu zaman birbirlerini ısırıyorlar ve iyileşme süreçleri inanılmaz derecede hızlı. Sürekli et ile beslendikleri için iyi bir filtrasyon gerekiyor. Ben 5 günde bir %20 su değişimi yapıyorum.
Başlangıç için nattereri öneririm, serraların keyfi başka fakat sürünün keyfi bambaşka oluyor. [:iyi:]
[QUOTE=Livesgeckos]Maşallah çok güzeller. Şu sıralar tropu bırakmak istiyorum ama tür arayışında en yakın olduğum tür serralar ve natteriler . Bakım zor mu ? Dip çekimi ve su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ? Teşekkürler :)[/QUOTE]
Öncelik ile teşekkürler.
Bakımları zor değil, fakat sabırlı olmak gerekiyor. Alışma süreçleri uzun zaman alabiliyor (Kısada sürebiliyor), bu sürede stres dolu geçiyor. Çok stres yüklü canlılar, ilk başlarda takıntı yaparak sizi de strese sokabiliyor. [:)))] Fakat zamanla her şey yoluna giriyor ve siz de keyfini çıkarıyorsunuz. Çok sağlam ve dayanıklı balıklar, çoğu zaman birbirlerini ısırıyorlar ve iyileşme süreçleri inanılmaz derecede hızlı. Sürekli et ile beslendikleri için iyi bir filtrasyon gerekiyor. Ben 5 günde bir %20 su değişimi yapıyorum.
Başlangıç için nattereri öneririm, serraların keyfi başka fakat sürünün keyfi bambaşka oluyor. [:iyi:]
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
[QUOTE=UğurK]Yargısız infaz değil yalan soyledigini kabul etti işte.
Ben de tatliya baglanmasindan yanayim ama o özür bi türlü gelmedi. [/QUOTE]
Sizin için söylemedim, bir çok kişi bu konulara büyük ön yargı ve kendi fikirlerince yaklaşıyor.
Yanlış anlaşılma olmasın, ortada çok büyük bir yanlış olmadığı için bu şekilde yorum getiriyorum.
Saygılar..
[QUOTE=UğurK]Yargısız infaz değil yalan soyledigini kabul etti işte.
Ben de tatliya baglanmasindan yanayim ama o özür bi türlü gelmedi. [/QUOTE]
Sizin için söylemedim, bir çok kişi bu konulara büyük ön yargı ve kendi fikirlerince yaklaşıyor.
Yanlış anlaşılma olmasın, ortada çok büyük bir yanlış olmadığı için bu şekilde yorum getiriyorum.
Saygılar..
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
[QUOTE=UğurK][QUOTE=burakkasikci]Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[/QUOTE]
Ben bu konuyu acmayacaktim taki bana geri bildirim yapana kadar ben kendisine soyledim zaten whatsapp uzerinden konustuk ama sıkıntılı musteri diye geri bildirim yapmış yalan soyleyerek mal satıyor yalanı ortaya cikinca ben sıkıntılı oluyorum yok öyle bi dünya kusura bakmayın da.[/QUOTE]
Haksız olduğunuzu söylemedim. Eğer kum elinize sorunsuz ulaştıysa, farklı bir ürün değilse ve sizden ek bir maliyet çıkmadıysa konuyu buralara (Özelden veya bu konudan) getirmeye gerek yoktu. Ortada bir yalan olmadığını da söylemiyorum, fakat çok büyütülecek bir yalan-konu değil. Bu tür ufak sorunlar yüzünden açılan konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.
Bence tatlıya bağlanabilecek bir konu. [EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:30:23[/EDIT]
[QUOTE=UğurK][QUOTE=burakkasikci]Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[/QUOTE]
Ben bu konuyu acmayacaktim taki bana geri bildirim yapana kadar ben kendisine soyledim zaten whatsapp uzerinden konustuk ama sıkıntılı musteri diye geri bildirim yapmış yalan soyleyerek mal satıyor yalanı ortaya cikinca ben sıkıntılı oluyorum yok öyle bi dünya kusura bakmayın da.[/QUOTE]
Haksız olduğunuzu söylemedim. Eğer kum elinize sorunsuz ulaştıysa, farklı bir ürün değilse ve sizden ek bir maliyet çıkmadıysa konuyu buralara (Özelden veya bu konudan) getirmeye gerek yoktu. Ortada bir yalan olmadığını da söylemiyorum, fakat çok büyütülecek bir yalan-konu değil. Bu tür ufak sorunlar yüzünden açılan konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.
Bence tatlıya bağlanabilecek bir konu. [EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:30:23[/EDIT]
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:11:32[/EDIT]
Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:11:32[/EDIT]
Yeni Akvaryum Kuracağım Ve ...
Piranha sürü balığıdır, ayrıca 1 yılda 20+ cm boya ulaşabiliyorlar, akvaryum ufak gelecektir. Exodon Paradoxus bakabilirsiniz, Tanganika Akvaryum' da olacaktı.
[IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b126/bitteraspects/photosynthesys_Exodon_paradoxus1.jpg[/IMG]
Ortalama 7-9 cm arası büyüyebiliyorlar, ufak bir sürü 5-6 adet olabilir bence.
[EDIT]burakkasikci,2015-12-03 20:39:02[/EDIT]
Piranha sürü balığıdır, ayrıca 1 yılda 20+ cm boya ulaşabiliyorlar, akvaryum ufak gelecektir. Exodon Paradoxus bakabilirsiniz, Tanganika Akvaryum' da olacaktı.
[IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b126/bitteraspects/photosynthesys_Exodon_paradoxus1.jpg[/IMG]
Ortalama 7-9 cm arası büyüyebiliyorlar, ufak bir sürü 5-6 adet olabilir bence.
[EDIT]burakkasikci,2015-12-03 20:39:02[/EDIT]
Narva Floresan Hakkında Bilgi
Narva Alman malıdır. Ürünleri gayet kaliteli, ben 2 yıl önce falan kullanmıştım. Şuan kullanmıyorum fakat hala çalışır durumda.
Narva Alman malıdır. Ürünleri gayet kaliteli, ben 2 yıl önce falan kullanmıştım. Şuan kullanmıyorum fakat hala çalışır durumda.
Tetra Ex 1200 Plus Hakkında
[QUOTE=leitzcell] burak bey anlaşamadıgımız konu şu bence ; ucuz seramik kullanmak varken ilk kademede, fiyatı baya yüksek olan siporaxı kullanmayı ben mantıksız buldum,
arkadasın elinde zaten 1.5 litre siporax var, onu ilk kademeye kullanıp extra masraf yaptırmaya gerek görmüyorum,
alttan üste 1. sepet sünger,sünger ve elyaf 2. sepet siporax 3. sepet siporax 4. sepet zeolit üstüne elyaf
elimizdeki malzemelerle yapılacak en iyi sistemi yapmıs olduk ve cebimizden para cıkmadı.
[/QUOTE]
Şuan anlaşmış olduk.
Bende isterim ilk sepete Eheim Mech Pro, bioball veya muadili bir ürün koymayı. Fakat olay burada kısıtlı imkanlar dahilinde, en iyi verimi almak.
Umarım yanlış anlamadınız beni.
Saygılar ..[EDIT]burakkasikci,2015-12-01 16:42:31[/EDIT]
[QUOTE=leitzcell] burak bey anlaşamadıgımız konu şu bence ; ucuz seramik kullanmak varken ilk kademede, fiyatı baya yüksek olan siporaxı kullanmayı ben mantıksız buldum,
arkadasın elinde zaten 1.5 litre siporax var, onu ilk kademeye kullanıp extra masraf yaptırmaya gerek görmüyorum,
alttan üste 1. sepet sünger,sünger ve elyaf 2. sepet siporax 3. sepet siporax 4. sepet zeolit üstüne elyaf
elimizdeki malzemelerle yapılacak en iyi sistemi yapmıs olduk ve cebimizden para cıkmadı.
[/QUOTE]
Şuan anlaşmış olduk.
Bende isterim ilk sepete Eheim Mech Pro, bioball veya muadili bir ürün koymayı. Fakat olay burada kısıtlı imkanlar dahilinde, en iyi verimi almak.
Umarım yanlış anlamadınız beni.
Saygılar ..[EDIT]burakkasikci,2015-12-01 16:42:31[/EDIT]
Tetra Ex 1200 Plus Hakkında
[QUOTE=leitzcell] şekli seramik gibi oldugu içinmi ilk göze atıyoruz malzemeyi yapmayın ne olur, yaptıgı işe baksak daha iyi olmazmı
buyrun bir test videosu vaktiniz varsa izleyin lütfen
https://www.youtube.com/watch?v=1RBnw8Hqy7E[/QUOTE]
Aynı şeyleri tekrarlayıp, üstü kapalı cevaplar veriyorsunuz Ömer Bey.
Yanlış anlamayın, konuyu uzatmaya veya tartışma çıkarma niyetinde değilim. Bir fikir paylaştınız, bunun ile birlikte bir açıklama-bilgi istiyorum ki yanlışım varsa düzelteyim.
Ben kendi mantığımla-fikrimle açıklama yaptım, kısıtlı bir hacimden nasıl daha iyi verim alabilirim. Substrat ile Siporax aynı olabilir, fakat seramiğin amacı belli. Seramiğe en iyi alternatif, Siporax olacaktır, nedeni ise apaçık şekli. Yaptığı işe bakacak olursanız, ince gözenekli sünger ve elyaf da bakteriler için gayet uygun bir ortam.
Saygılar ..
[QUOTE=leitzcell] şekli seramik gibi oldugu içinmi ilk göze atıyoruz malzemeyi yapmayın ne olur, yaptıgı işe baksak daha iyi olmazmı
buyrun bir test videosu vaktiniz varsa izleyin lütfen
https://www.youtube.com/watch?v=1RBnw8Hqy7E[/QUOTE]
Aynı şeyleri tekrarlayıp, üstü kapalı cevaplar veriyorsunuz Ömer Bey.
Yanlış anlamayın, konuyu uzatmaya veya tartışma çıkarma niyetinde değilim. Bir fikir paylaştınız, bunun ile birlikte bir açıklama-bilgi istiyorum ki yanlışım varsa düzelteyim.
Ben kendi mantığımla-fikrimle açıklama yaptım, kısıtlı bir hacimden nasıl daha iyi verim alabilirim. Substrat ile Siporax aynı olabilir, fakat seramiğin amacı belli. Seramiğe en iyi alternatif, Siporax olacaktır, nedeni ise apaçık şekli. Yaptığı işe bakacak olursanız, ince gözenekli sünger ve elyaf da bakteriler için gayet uygun bir ortam.
Saygılar ..
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
