ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusuf45464
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 13:05
Son Ziyaret:
27 Eylül 2020 18:39
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf KISABAY
SON 10 MESAJI
Kum Hakkında Kararsız Kaldım
[QUOTE=amuratozdal]Kalsiyum karbonatlı kumunuz da uygundur pH artırır, diğer yazdıklarınız da aynı şekilde. Hangisinin görseli yapacağınız dizayna gidecekse kullanabilirsiniz. Ayrıca sizin için dip çekimlerinde problem olmayacak şekilde mümkün olan en ince taneli olanını seveceklerdir. Fakat tropheus ve mpanga otçul, sarı prenses hem etçil hem otçul beslenmelidir. Yani sarı prenses için kullanacağınız yemlerden etçil olanları, otçul türlere uygun olmadığından dolayı uygun olmayacaktır, uzun vadede zarar verebilir. O yüzden beslenme yönleri aynı türleri birarada beslemenizi öneririm.[/QUOTE]
Quartz parlak kristal çok ince kum(adını tam bilmiyorum) suyun ph'ını arttırır mı? Bir akvaryumcu arttırır diyor biri arttırmaz diyor, karasız kaldım, görüntüsü çok güzel olduğu için görüntüden yana aklım onda. Bu arada dediğiniz gibi yemleme konusunun farkındayım sarı prensesler otçul da beslenebildiği için (sadece gelişimleri biraz daha yavaş oluyor) sadece bitkisel yemleme yapmayı düşünüyorum. Zaten 2 3 aylık gibi olduklarında ayıracağım. Şimdilik hepsi yavru olacağı için akvaryumu biraz doldursalar iyi olur diye düşündüm. Yorumunuz için çok teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=amuratozdal]Kalsiyum karbonatlı kumunuz da uygundur pH artırır, diğer yazdıklarınız da aynı şekilde. Hangisinin görseli yapacağınız dizayna gidecekse kullanabilirsiniz. Ayrıca sizin için dip çekimlerinde problem olmayacak şekilde mümkün olan en ince taneli olanını seveceklerdir. Fakat tropheus ve mpanga otçul, sarı prenses hem etçil hem otçul beslenmelidir. Yani sarı prenses için kullanacağınız yemlerden etçil olanları, otçul türlere uygun olmadığından dolayı uygun olmayacaktır, uzun vadede zarar verebilir. O yüzden beslenme yönleri aynı türleri birarada beslemenizi öneririm.[/QUOTE]
Quartz parlak kristal çok ince kum(adını tam bilmiyorum) suyun ph'ını arttırır mı? Bir akvaryumcu arttırır diyor biri arttırmaz diyor, karasız kaldım, görüntüsü çok güzel olduğu için görüntüden yana aklım onda. Bu arada dediğiniz gibi yemleme konusunun farkındayım sarı prensesler otçul da beslenebildiği için (sadece gelişimleri biraz daha yavaş oluyor) sadece bitkisel yemleme yapmayı düşünüyorum. Zaten 2 3 aylık gibi olduklarında ayıracağım. Şimdilik hepsi yavru olacağı için akvaryumu biraz doldursalar iyi olur diye düşündüm. Yorumunuz için çok teşekkür ederim [:)]
Kum Hakkında Kararsız Kaldım
[B]Merhaba forum üyeleri. Akvaryumum da tür ve dekorasyon değişikliğine gideceğim. Normalde kalsiyum karbonatlı kumum var beyaz olandan. Ama tropheus beslemeye karar verdiğim için kumu değiştirmeyi düşünüyorum fakat içinde mpanga ve sarı prenses yavruları da olacak. Sizce hangi kumu tercih etmeliyim görüntüye de önem veriyorum. Quartz kristal ince parlak kum mu kullanmalıyım? Silis kum(Krem rengi) mu? Mercan kırığı mı ? Mercan kırığı biraz pahalı evet ph arttırıyor fakat diğerleri arttırmıyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...[/B]
[B]Merhaba forum üyeleri. Akvaryumum da tür ve dekorasyon değişikliğine gideceğim. Normalde kalsiyum karbonatlı kumum var beyaz olandan. Ama tropheus beslemeye karar verdiğim için kumu değiştirmeyi düşünüyorum fakat içinde mpanga ve sarı prenses yavruları da olacak. Sizce hangi kumu tercih etmeliyim görüntüye de önem veriyorum. Quartz kristal ince parlak kum mu kullanmalıyım? Silis kum(Krem rengi) mu? Mercan kırığı mı ? Mercan kırığı biraz pahalı evet ph arttırıyor fakat diğerleri arttırmıyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...[/B]
Balıklarım Ölüyor Akvaryumda Garip Bir Koku Var
[B]Merhabalar. Kayıplarınız için üzüldüm. Dış filtre akvaryum içindeki sirkülasyonu tam yerine getiremiyor olabilir, kullandığınız filtreyi ben 200 litre akvaryumda kullanıyorum gayet yeterli ama iç filtre de koyarsanız gayet iyi sirkülasyon olacaktır. Isıtıcıyı iç filtrenin yakınına(dış filtrenin girişine yakın koyun şimdilik) koyarsanız sıcaklıkta gayet iyi dağılmış olur. Arkadaşların da dediği gibi su değişimi yapın(dinlenmiş suyla, akvaryumla neredeyse aynı sıcaklıkta olursa iyi olur). Kokunun sebebini bilemiyorum fakat bakterileriniz ölüyor olabilir. İşe yarayacak mıdır bilmiyorum fakat akvaryum sıcaklığını kademeli olarak yükseltmeyi deneyebilirsiniz. Çoğu hastalıkta sıcaklığın yükseltilmesi avantajdır. Sorununuzun çözülmesi dileğiyle. [/B]
[B]Merhabalar. Kayıplarınız için üzüldüm. Dış filtre akvaryum içindeki sirkülasyonu tam yerine getiremiyor olabilir, kullandığınız filtreyi ben 200 litre akvaryumda kullanıyorum gayet yeterli ama iç filtre de koyarsanız gayet iyi sirkülasyon olacaktır. Isıtıcıyı iç filtrenin yakınına(dış filtrenin girişine yakın koyun şimdilik) koyarsanız sıcaklıkta gayet iyi dağılmış olur. Arkadaşların da dediği gibi su değişimi yapın(dinlenmiş suyla, akvaryumla neredeyse aynı sıcaklıkta olursa iyi olur). Kokunun sebebini bilemiyorum fakat bakterileriniz ölüyor olabilir. İşe yarayacak mıdır bilmiyorum fakat akvaryum sıcaklığını kademeli olarak yükseltmeyi deneyebilirsiniz. Çoğu hastalıkta sıcaklığın yükseltilmesi avantajdır. Sorununuzun çözülmesi dileğiyle. [/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[QUOTE=yusufyıldız]El emeği tebrikler[/QUOTE]
[B] Teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=Cbci]Siyah kumun malawi cikletlerde karartma yaptığını biliyorum yanlış ta olabilir bir araştırın derim .[/QUOTE]
[B]Verdiğiniz bilgi için sağolun araştırmakta fayda var haklısınız. Şuanlık bir sıkıntı yok gibi gözüküyor ama olmayacağı anlamına gelmez. Uyarınız için teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=yusufyıldız]El emeği tebrikler[/QUOTE]
[B] Teşekkür ederim [:)][/B]
[QUOTE=Cbci]Siyah kumun malawi cikletlerde karartma yaptığını biliyorum yanlış ta olabilir bir araştırın derim .[/QUOTE]
[B]Verdiğiniz bilgi için sağolun araştırmakta fayda var haklısınız. Şuanlık bir sıkıntı yok gibi gözüküyor ama olmayacağı anlamına gelmez. Uyarınız için teşekkür ederim [:)][/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[QUOTE=maviyeşil]Öncelikle, baştan sona her şeyi kenndiniz yaptığınız için ayrıca tebrik ederim siz. Kendi yaptığınız akvaryumun tadına doyum olmaz. Taşların sayısı fazla, ve bir köşede toplanmaları doğallığı bozuyor. Kullandığınız kökün görütüsü çok iyi ama duruş pozisyonu hatalı. yukarı doğru uzanmış dallar zeminde kalacak şekilde denemenizi tavsiye ederim. Aydınlatma biraz zayıf gibi.
Çok iyi gidiyor. Gelişmeleri takip ediyorum.[/QUOTE]
[B]Görüşleriniz için çok teşekkür ederim, bir daha ki düzenleme de bu söylediklerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Kayaların tek tarafta durmasını kendim istedim sağ tarafa bitki ekerek bir bütün yakalamak istedim. Şuan gelişim aşamasında bu yüzden bitkileri tam toplayamadım. ISO değerini düşürerek çektiğim için son fotoğraflarda ışık az gözüküyor diğer türlü kayalar beyaz olduğu için ışık patlaması oluyor ve fotoğraf hoş durmuyor. Değerlendirmeleriniz için tekrar teşekkürler [:)][/B]
[QUOTE=maviyeşil]Öncelikle, baştan sona her şeyi kenndiniz yaptığınız için ayrıca tebrik ederim siz. Kendi yaptığınız akvaryumun tadına doyum olmaz. Taşların sayısı fazla, ve bir köşede toplanmaları doğallığı bozuyor. Kullandığınız kökün görütüsü çok iyi ama duruş pozisyonu hatalı. yukarı doğru uzanmış dallar zeminde kalacak şekilde denemenizi tavsiye ederim. Aydınlatma biraz zayıf gibi.
Çok iyi gidiyor. Gelişmeleri takip ediyorum.[/QUOTE]
[B]Görüşleriniz için çok teşekkür ederim, bir daha ki düzenleme de bu söylediklerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Kayaların tek tarafta durmasını kendim istedim sağ tarafa bitki ekerek bir bütün yakalamak istedim. Şuan gelişim aşamasında bu yüzden bitkileri tam toplayamadım. ISO değerini düşürerek çektiğim için son fotoğraflarda ışık az gözüküyor diğer türlü kayalar beyaz olduğu için ışık patlaması oluyor ve fotoğraf hoş durmuyor. Değerlendirmeleriniz için tekrar teşekkürler [:)][/B]
Öğrenciden Mbuna Akvaryumu. Yusuf Kısabay
[B] Merhaba, sevgili forum üyeleri. Sizlerle, kurmuş olduğum mbuna akvaryumumu tanıtmak istiyorum. Görüşleriniz benim için çok değerli bu yüzden olumlu veya olumsuz tüm görüşlerinizi yorum olarak belirtmeniz çok işime yarayacaktır. Akvaryumu tamamen kendim yaptım. Sadece camcıdan belirttiğim ölçülerde camları kestirdim. Umarım beğenirsiniz. [:)] Gelişmeye devam edecek...
Akvaryum Ölçüleri: 100*45*45 (8mm )
Filtre: Lifetech 835(1000L/h), iç filtre(1200L/h)
Aydınlatma: TEKFEN 840 Soğuk beyaz (18w) *2 , Philips TL-D 865 Daylight (18w)*2
Kum: 10 kg siyah kum
Kayalar: Doğadan topladım(kaynatılmış suda bekledi)
Kullanılan ilaçlar: Sera aquatan, kaya tuzu
Canlılar: Mpanga(1e 3d), Demasoni(Cinsiyet ayrımı yapma çalışıyorum,3 adet), Saulosi bulabilirsem ekleyeceğim inşallah
Kullanılan Yemler: Tetra Phylil, Tetra Pro Crips, Sera flora, Tropical Vegetable, DAINICHI VEGGIE FX (renklendirme)
Bitkiler: 1kök Amazon(crypto balansae). Daha bitki eklenecek (anubias, amazon).
Başlangıçtan itibaren fotoğrafları paylaşmak istiyorum. İlk başta siyah taş(obsidyen) kullanıyordum şuan farklı tasarım yaptım beyaz taşlarla. En son tasarım son resimlerde olacaktır. İnşallah beğenirsiniz. [:nazar:]
Fotoğraflar:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0201.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0300.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0297.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0298.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0299.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0301.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0304.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0305.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0288.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0287.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0317.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0312.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0369.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0353.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0368.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0377.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0379.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0373.JPG[/IMG]
Olumlu olumsuz eleştirilerinize açığım [:)]
[/B]
[B] Merhaba, sevgili forum üyeleri. Sizlerle, kurmuş olduğum mbuna akvaryumumu tanıtmak istiyorum. Görüşleriniz benim için çok değerli bu yüzden olumlu veya olumsuz tüm görüşlerinizi yorum olarak belirtmeniz çok işime yarayacaktır. Akvaryumu tamamen kendim yaptım. Sadece camcıdan belirttiğim ölçülerde camları kestirdim. Umarım beğenirsiniz. [:)] Gelişmeye devam edecek...
Akvaryum Ölçüleri: 100*45*45 (8mm )
Filtre: Lifetech 835(1000L/h), iç filtre(1200L/h)
Aydınlatma: TEKFEN 840 Soğuk beyaz (18w) *2 , Philips TL-D 865 Daylight (18w)*2
Kum: 10 kg siyah kum
Kayalar: Doğadan topladım(kaynatılmış suda bekledi)
Kullanılan ilaçlar: Sera aquatan, kaya tuzu
Canlılar: Mpanga(1e 3d), Demasoni(Cinsiyet ayrımı yapma çalışıyorum,3 adet), Saulosi bulabilirsem ekleyeceğim inşallah
Kullanılan Yemler: Tetra Phylil, Tetra Pro Crips, Sera flora, Tropical Vegetable, DAINICHI VEGGIE FX (renklendirme)
Bitkiler: 1kök Amazon(crypto balansae). Daha bitki eklenecek (anubias, amazon).
Başlangıçtan itibaren fotoğrafları paylaşmak istiyorum. İlk başta siyah taş(obsidyen) kullanıyordum şuan farklı tasarım yaptım beyaz taşlarla. En son tasarım son resimlerde olacaktır. İnşallah beğenirsiniz. [:nazar:]
Fotoğraflar:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0201.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0300.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0297.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0298.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0299.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0301.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0304.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0305.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0288.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0287.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0317.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0312.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0369.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0353.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0368.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0377.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0379.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0374.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176767/DSC_0373.JPG[/IMG]
Olumlu olumsuz eleştirilerinize açığım [:)]
[/B]
Saulosi Arıyorum (erzurum Ve Erzurum Çevresi)
[B]Arkadaşlar damızlık veya damızlık altı saulosi arıyorum satanlar veya Erzurum'a gönderebilecek olanlar(kayıp olmadan) bana dm yoluyla ulaşabilirler. [/B][EDIT]yusuf45464,2015-10-21 02:02:14[/EDIT]
[B]Arkadaşlar damızlık veya damızlık altı saulosi arıyorum satanlar veya Erzurum'a gönderebilecek olanlar(kayıp olmadan) bana dm yoluyla ulaşabilirler. [/B][EDIT]yusuf45464,2015-10-21 02:02:14[/EDIT]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=Va_sil]En guzel kayalari dogada buluruz.
Pis yerden(lagim,coplu) toplamadiyip ,dagdan toladiysaniz,hafif yikiyarak koyun.Emin degilseniz,legenin icine bolca tuz koyduktan sonar,taslari 2 gun icinde tutun.
90% taslar,kezap dokersek alciyi yakar.Yalniz lav taslari,veya,granit mermerleri kopuk cikarmaz.
Para vermenize gerek yok.[:)][/QUOTE]
[B]İçim Rahatladı çok sağol [:D] [:iyi:][/B]
[QUOTE=Va_sil]En guzel kayalari dogada buluruz.
Pis yerden(lagim,coplu) toplamadiyip ,dagdan toladiysaniz,hafif yikiyarak koyun.Emin degilseniz,legenin icine bolca tuz koyduktan sonar,taslari 2 gun icinde tutun.
90% taslar,kezap dokersek alciyi yakar.Yalniz lav taslari,veya,granit mermerleri kopuk cikarmaz.
Para vermenize gerek yok.[:)][/QUOTE]
[B]İçim Rahatladı çok sağol [:D] [:iyi:][/B]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=MertAntepuzumu]Bana kalırsa koymamalısınız hastalık taşıyabilir gidip akvaryumcularda 10-15₺ye bir tane alıp kaynatıp koymanızı öneririm [:iyi:][/QUOTE]
[B]1 Tane kaya alacak olsam akvaryumculardan alırım ama mbuna türü balık besliyorum demasoni, mpaga ve akvaryum 200 litre. Balıkların rahat etmesi için fazla kaya lazım buda 10 15 tl ile kurtulamayacağım anlamına gelir. [:(] Bakalım farklı çözüm yolları bulmaya çalışacağım. Teşekkür ederim görüşleriniz için [:)][/B]
[QUOTE=MertAntepuzumu]Bana kalırsa koymamalısınız hastalık taşıyabilir gidip akvaryumcularda 10-15₺ye bir tane alıp kaynatıp koymanızı öneririm [:iyi:][/QUOTE]
[B]1 Tane kaya alacak olsam akvaryumculardan alırım ama mbuna türü balık besliyorum demasoni, mpaga ve akvaryum 200 litre. Balıkların rahat etmesi için fazla kaya lazım buda 10 15 tl ile kurtulamayacağım anlamına gelir. [:(] Bakalım farklı çözüm yolları bulmaya çalışacağım. Teşekkür ederim görüşleriniz için [:)][/B]
Dışarıdan Topladığım Kayalar
[QUOTE=MertAntepuzumu]Nereden topladın eğer dere kenarı değilse koymamalısın kaynatsanda bir işr yaramaz[/QUOTE]
[B]Dere kenarından toplamadım malesef. Balıkları etkileyecek bir salınım yapabilir yani [:?][/B]
[QUOTE=MertAntepuzumu]Nereden topladın eğer dere kenarı değilse koymamalısın kaynatsanda bir işr yaramaz[/QUOTE]
[B]Dere kenarından toplamadım malesef. Balıkları etkileyecek bir salınım yapabilir yani [:?][/B]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
