ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
EvenStar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2015 18:10
Son Ziyaret:
10 Nisan 2016 23:25
Toplam Mesaj:
169 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit Uysal
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fzt.UmitUysal
SON 10 MESAJI
3d Fon Önerisi
Merhabalar. 3D fonu uygun malzemelerle yaparsanız cichlid türü balıklarınıza bir zarar vermez.
Malzemelerin;
Strafor (3lük 2lik 5lik tamamen kafanda yapmayı kurduğun fona bağlı olarak alman gereken kalınlıklardır) (bir kaç tane alın derim çünkü ilk seferlerde ziyan olma ihtimalleri var:))
Bıçak,Falçata vs. Strafora şekil verebilmen için gerekli.( bazı arkadaşlar havya kullanıyorlar ama şart değil)
Akvaryum silikonu.( straforları birbirine yapıştırabilmen için gerekli)
Fugapool 2900 derz. ( Antibakteriyel içeriği ve içme su depolarında kullanılabilir özelliğinden dolayı akvaryumda balıklarınıza zarar gelmemesi açısından önemli.)
Su bazlı renklendirme tüpleri
Fırça
Temel olarak yapılışı.
Akvaryumun ölçülerine göre fon ölçülerini belirliyorsun.Ve straforu kesip biçmeye başlıyorsun.Bu konuda çokça video var.İzlersen daha kolay yaparsın.Straforunu ve kesip biçtiğin parçalarını silikonla yapıştırıyorsun ve 1 gün kuruması için bekliyorsun.
Daha sonra Fugapool 2900 derz i su ile katı yoğurt kıvamında olacak şekilde hazırlayıp straforun üzerine fırçayla sürüyorsun. 1 gün kurumasını bekliyorsun. Sonra tekrar 1 kat daha sürüyorsun. Yine 1 gün kurumasını bekliyorsun. Böyle böyle 2-4 kat sürebilirsin daha sağlam olacaktır.(bu arada straforun cam a yapışacak arka kısmına derz sürmüyorsun)
İyice kuruduktan sonra aynı derzi koyu ayran kıvamında hazırla, istediğin renk tüpü ile karıştırarak renkli derz elde et. Ve gönlünden geçtiğince fonunu fırça yardımı ile boya.Boyama işlemi de bittikten sonra birkaç gün kurumasını bekle. Daha sonra akvaryumun içinde (suyun içinde) fonu 3-4 gün beklet ki salacağını salsın suya. Sonra çıkar yavaşça yıka ve yeni kuracağın akvaryuma koy.
Başlıca tavsiyeler.
Fon yapacağın akvaryum tamamen boş ve canlısız olmalı ki Fonu yapma süren minimum 1 hafta süreceği için hem canlılar hem sen eziyet çekme.Ki fon bitince yapıştırma işlemin boş akvaryumda olmalı.
Fon ölçülerini akvaryuma rahatça yerleştirebileceğin şekilde ayarla ki daha sonra bitirdiğin fonunu bölmek zorunda kalma(ben gibi)
Fonda yapacağın mağara girinti çıkıntı vs vs nasıl dekor istiyorsan, önceden kafanda kurmanda yada bir kağıda çizmende fayda olacaktır.
Falçatayı kullanırken dikkatli ol:) küçük kazalar ciddi sonuçlar doğurabilir.
Boyama işlemine geçtiğinde önce koyu renk uygula, kuruduktan sonra ışık alacak yerlere açık renk uygula ki daha doğal bir görünüm elde edebilesin.
Fon eğer içine tam olarak sinmediyse akvaryuma yerleştirme, çünkü daha sonra sökme işlemi çok zorlu olabilir.
Bol bol fon yapımı ve boyama videosu izlemende fayda var.
Merhabalar. 3D fonu uygun malzemelerle yaparsanız cichlid türü balıklarınıza bir zarar vermez.
Malzemelerin;
Strafor (3lük 2lik 5lik tamamen kafanda yapmayı kurduğun fona bağlı olarak alman gereken kalınlıklardır) (bir kaç tane alın derim çünkü ilk seferlerde ziyan olma ihtimalleri var:))
Bıçak,Falçata vs. Strafora şekil verebilmen için gerekli.( bazı arkadaşlar havya kullanıyorlar ama şart değil)
Akvaryum silikonu.( straforları birbirine yapıştırabilmen için gerekli)
Fugapool 2900 derz. ( Antibakteriyel içeriği ve içme su depolarında kullanılabilir özelliğinden dolayı akvaryumda balıklarınıza zarar gelmemesi açısından önemli.)
Su bazlı renklendirme tüpleri
Fırça
Temel olarak yapılışı.
Akvaryumun ölçülerine göre fon ölçülerini belirliyorsun.Ve straforu kesip biçmeye başlıyorsun.Bu konuda çokça video var.İzlersen daha kolay yaparsın.Straforunu ve kesip biçtiğin parçalarını silikonla yapıştırıyorsun ve 1 gün kuruması için bekliyorsun.
Daha sonra Fugapool 2900 derz i su ile katı yoğurt kıvamında olacak şekilde hazırlayıp straforun üzerine fırçayla sürüyorsun. 1 gün kurumasını bekliyorsun. Sonra tekrar 1 kat daha sürüyorsun. Yine 1 gün kurumasını bekliyorsun. Böyle böyle 2-4 kat sürebilirsin daha sağlam olacaktır.(bu arada straforun cam a yapışacak arka kısmına derz sürmüyorsun)
İyice kuruduktan sonra aynı derzi koyu ayran kıvamında hazırla, istediğin renk tüpü ile karıştırarak renkli derz elde et. Ve gönlünden geçtiğince fonunu fırça yardımı ile boya.Boyama işlemi de bittikten sonra birkaç gün kurumasını bekle. Daha sonra akvaryumun içinde (suyun içinde) fonu 3-4 gün beklet ki salacağını salsın suya. Sonra çıkar yavaşça yıka ve yeni kuracağın akvaryuma koy.
Başlıca tavsiyeler.
Fon yapacağın akvaryum tamamen boş ve canlısız olmalı ki Fonu yapma süren minimum 1 hafta süreceği için hem canlılar hem sen eziyet çekme.Ki fon bitince yapıştırma işlemin boş akvaryumda olmalı.
Fon ölçülerini akvaryuma rahatça yerleştirebileceğin şekilde ayarla ki daha sonra bitirdiğin fonunu bölmek zorunda kalma(ben gibi)
Fonda yapacağın mağara girinti çıkıntı vs vs nasıl dekor istiyorsan, önceden kafanda kurmanda yada bir kağıda çizmende fayda olacaktır.
Falçatayı kullanırken dikkatli ol:) küçük kazalar ciddi sonuçlar doğurabilir.
Boyama işlemine geçtiğinde önce koyu renk uygula, kuruduktan sonra ışık alacak yerlere açık renk uygula ki daha doğal bir görünüm elde edebilesin.
Fon eğer içine tam olarak sinmediyse akvaryuma yerleştirme, çünkü daha sonra sökme işlemi çok zorlu olabilir.
Bol bol fon yapımı ve boyama videosu izlemende fayda var.
Bitki Önerisi
Yani aslında istediğim bitkinin yaprağı ince yassı ve uzun olsun istiyordum fakat low tech de böyle bir bitki yok sanırım.Sizin önerdiğiniz bitkiler aslında tam olarak istediğim tarzda değil ama bunlarda güzel.Muhtemelen istediğimden bulamazsam bunlardan birisini değerlendiricem.Akvaryumu kurduğumda ise görselleri mutlaka paylaşırım :)
Yani aslında istediğim bitkinin yaprağı ince yassı ve uzun olsun istiyordum fakat low tech de böyle bir bitki yok sanırım.Sizin önerdiğiniz bitkiler aslında tam olarak istediğim tarzda değil ama bunlarda güzel.Muhtemelen istediğimden bulamazsam bunlardan birisini değerlendiricem.Akvaryumu kurduğumda ise görselleri mutlaka paylaşırım :)
Bitki Önerisi
Cevaplariniz icin tesekkurler. Su mercimegi problem degil onu sadece bir kosede de tutabilirim :)
Balkonda biraz toprak olacak ve bitki asagi dogru buyuyecek
Cevaplariniz icin tesekkurler. Su mercimegi problem degil onu sadece bir kosede de tutabilirim :)
Balkonda biraz toprak olacak ve bitki asagi dogru buyuyecek
Bitki Önerisi
Merhaba arkadaşlar . Low tech bitki ve Taiwan bee melezleri içeren bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Temel olarak dekor ve bitkileri resimle yazdım.
Ve ayrıca içerisine resimde görüldüğü gibi bir balkon yapmayı düşünüyorum. Sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi? Ve olabilirse o balkonda sarkacak low tech e uygun uzun bitki ismi lazım :) Şimdiden teşekkürler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/171051/kosebent-profiller-05112012152941.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar . Low tech bitki ve Taiwan bee melezleri içeren bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Temel olarak dekor ve bitkileri resimle yazdım.
Ve ayrıca içerisine resimde görüldüğü gibi bir balkon yapmayı düşünüyorum. Sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi? Ve olabilirse o balkonda sarkacak low tech e uygun uzun bitki ismi lazım :) Şimdiden teşekkürler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/171051/kosebent-profiller-05112012152941.jpg[/IMG]
Taiwan bee su sorunsalı
Hafta sonuna kuruyorum akvaryumu inşallah :)
Hafta sonuna kuruyorum akvaryumu inşallah :)
Taiwan bee su sorunsalı
ÇENESUYU Su Değerleri:
PH=6,3
İletkenlik=59,8 uS/cm ?? (ms??????)
Toplam Sertlik=1,3 °F
Alüminyum=23,29 ug/l
Amonyum=0 ug/l
Klorür=2,96 ug/l
Demir=14,7 ug/l
Sodyum=3,18 mg/l
Öyleyse bu su uygun gibi görünüyor???
Gh takviyesiyle iletkenligi istedigimiz degere getirebiliyoruz bunda netlestim.
Peki ph ?? yani hep sabit kalir mi akvaryumda??? Ne olursa artar ne olursa azalır?
Ve atiyorum bu su ile akvaryumu kurdum. Melezlerim diyelim ki mutlu mesut , su degisimi yapacagim yada azalan suya ekleme yapacagim...
Ayni damacana suyuna gh mineral ekleyerek iletkenligi akvaryumla ayni degere getirip direk kullanabilir miyim? Yoksa baska degerlere de bakmam gerekiyor mu?[EDIT]EvenStar,2015-06-29 01:17:27[/EDIT]
ÇENESUYU Su Değerleri:
PH=6,3
İletkenlik=59,8 uS/cm ?? (ms??????)
Toplam Sertlik=1,3 °F
Alüminyum=23,29 ug/l
Amonyum=0 ug/l
Klorür=2,96 ug/l
Demir=14,7 ug/l
Sodyum=3,18 mg/l
Öyleyse bu su uygun gibi görünüyor???
Gh takviyesiyle iletkenligi istedigimiz degere getirebiliyoruz bunda netlestim.
Peki ph ?? yani hep sabit kalir mi akvaryumda??? Ne olursa artar ne olursa azalır?
Ve atiyorum bu su ile akvaryumu kurdum. Melezlerim diyelim ki mutlu mesut , su degisimi yapacagim yada azalan suya ekleme yapacagim...
Ayni damacana suyuna gh mineral ekleyerek iletkenligi akvaryumla ayni degere getirip direk kullanabilir miyim? Yoksa baska degerlere de bakmam gerekiyor mu?[EDIT]EvenStar,2015-06-29 01:17:27[/EDIT]
Taiwan bee su sorunsalı
Ulvi Bey tavsiyelerinizden yola çıkarak ;
[B]Akvaryum boyutu olarak[/B] 50x40x40h buhar camlı bir akvaryum siparişi vermeyi düşünüyorum.
[B]Filtre olarak[/B] hamburg sistemini kullanmaya karar verdim.Hatta süngerin üzerine moss kaplama yapmayı düşündüm görseli güzel olur ama dez avantajları neler olur bilemem.
[B]Kum olarak[/B] dediğiniz gibi hamburg sistemin arkada kalan kısmına 4-5 cm lik, önde kalan kısımlara ise 1cmlik ada amazonia yerleştirmeyi düşünüyorum.
[B]Dekor olarak[/B] Yati kökü üzerine (Dry start method) ile moss kaplayarak ağaç dekoru vermeyi düşünüyorum. Arka kısımlarda bir yere de küçük bir mangrow kökü yerleştireceğim. Hatta ön tarafta 1cm lik ada kum üzerine de bazı yerlerine aynı metodla moss kaplamayı düşünüyorum.
[B]Bitki olarak[/B] Dediğim gibi moss zaten en temeli.Su yüzeyi için su mercimeği yada Pistia düşünüyorum.Aslında parvula da istiyordum fakat Co2 istiyormuş sanıyorum o yüzden parvuladan vazgeçebilirim.
[B]Yardımcı cihaz olarak[/B] Sanırım osmoz olmadan olmayacak bu Taiwan melez işi. Peki osmoz cihazı alacak olursak, en minimal özellikte işimizi görebilecek cihazın adı gücü ebatı özellikleri ve fiyat aralığı nedir?
TDS Metre dediğimiz şey eğer 220ppm gibi bir değer çıkaran cihaz ise Twbee bakan hobicilerde hep onu görüyordum aslında.Yine tavsiyenize uyarak iletkenliği ms cinsinden ölçen cihaz alayım derim.Peki aynı şekilde bu cihazın adı gücü ebatı özellikleri ve fiyat aralığı nedir?
Bunlar genel ekipmanlar sanırım... Birde su değerleri su değişimi değiştirilecek suyun hazırlanması vb. gibi konular var. Çünkü daha önce tavsiye ettiğiniz konuları okurken, malum tartışmalardan dolayı bende gh kh ph birbirine girmiş durumda :) yavaş yavaş yerine oturacaktır elbette.Bu konuları ayrı konuşalım derim.Şimdilik üst kısımdaki yazdıklarımda bir yanlış yada eksik varmıdır sizce???
Ulvi Bey tavsiyelerinizden yola çıkarak ;
[B]Akvaryum boyutu olarak[/B] 50x40x40h buhar camlı bir akvaryum siparişi vermeyi düşünüyorum.
[B]Filtre olarak[/B] hamburg sistemini kullanmaya karar verdim.Hatta süngerin üzerine moss kaplama yapmayı düşündüm görseli güzel olur ama dez avantajları neler olur bilemem.
[B]Kum olarak[/B] dediğiniz gibi hamburg sistemin arkada kalan kısmına 4-5 cm lik, önde kalan kısımlara ise 1cmlik ada amazonia yerleştirmeyi düşünüyorum.
[B]Dekor olarak[/B] Yati kökü üzerine (Dry start method) ile moss kaplayarak ağaç dekoru vermeyi düşünüyorum. Arka kısımlarda bir yere de küçük bir mangrow kökü yerleştireceğim. Hatta ön tarafta 1cm lik ada kum üzerine de bazı yerlerine aynı metodla moss kaplamayı düşünüyorum.
[B]Bitki olarak[/B] Dediğim gibi moss zaten en temeli.Su yüzeyi için su mercimeği yada Pistia düşünüyorum.Aslında parvula da istiyordum fakat Co2 istiyormuş sanıyorum o yüzden parvuladan vazgeçebilirim.
[B]Yardımcı cihaz olarak[/B] Sanırım osmoz olmadan olmayacak bu Taiwan melez işi. Peki osmoz cihazı alacak olursak, en minimal özellikte işimizi görebilecek cihazın adı gücü ebatı özellikleri ve fiyat aralığı nedir?
TDS Metre dediğimiz şey eğer 220ppm gibi bir değer çıkaran cihaz ise Twbee bakan hobicilerde hep onu görüyordum aslında.Yine tavsiyenize uyarak iletkenliği ms cinsinden ölçen cihaz alayım derim.Peki aynı şekilde bu cihazın adı gücü ebatı özellikleri ve fiyat aralığı nedir?
Bunlar genel ekipmanlar sanırım... Birde su değerleri su değişimi değiştirilecek suyun hazırlanması vb. gibi konular var. Çünkü daha önce tavsiye ettiğiniz konuları okurken, malum tartışmalardan dolayı bende gh kh ph birbirine girmiş durumda :) yavaş yavaş yerine oturacaktır elbette.Bu konuları ayrı konuşalım derim.Şimdilik üst kısımdaki yazdıklarımda bir yanlış yada eksik varmıdır sizce???
Taiwan bee su sorunsalı
Ulvi Bey merhabalar.Öncelikle forumda yazdığınız cevap için teşekkürler.Fırsat buldukça tavsiye ettiğiniz konuları okumaya çalıştım ve okudukça içinde kayboldum.Kafam epey karıştı ve aslında karides hakkında hiç bir şey bilmediğimi fark ettim.Ve sizin düşünce tarzınızın buradaki bir çok kişinin aksine bu hobiyi daha yapılabilir kılma çabası olduğunu düşündüğüm için size bu mesajı atmaya karar verdim.
Daha önce malawi türü chiclid baktım ve biraz araştırdıkça asıl ilgi alanımın karides olduğunu düşünmeye başladım.Tam olarak Taiwan bee kurmaya karar vermiştim ki karşıma çıkan mali yükü görünce biraz duraksayıp kendimi frenledim ve iyice araştırmaya başladım.
Taiwan bee kurmak için 50x40x30h akvaryum yaptırmaya karar vermiştim.
kullanacağım malzeme ekipman ise;
pipo filtre
ada arizona kum
yati kökü ve moss birleşimi ile ağaç dekoru
mangrow kökü
hindistan cevizi
ve birkaç uyumlu bitki
daylight ışık
ph metre
tds metre olacaktı.
Tabiki gerekli vitamin mineral takviyeleri de alacaktım.
Fakat osmoz cihazı konusunda epey tereddüte düştüm.Olmadan olmaz diyenler oldu, ph'ı 7 den küçük hazır sularla olur diyen de oldu.
Aslında forumda adım adım basit bitki karides kurulumu içeren konu da bulamadım.Hepsinde illaki kafamda soru işaretleri kalıyordu.Şuan içerisinde bulunduğum durum ve kafa karışıklığımı az çok anlatabilmişimdir umarım.
Sizden ricam bana yardımcı olmanız :/
İlk önce türlerden sormak istiyorum.Bu sitenin Karides türleri bölümünün çok açıklayıcı olmadığını düşündüm.Hele ki konunuzda caridinia noncaridinia gibi terimler kullanmanız iyice kafamı karıştırdı.
Temel olarak karides türleri nelerdir?Ben herhangi bir akvaristte yada petshopda genelde hangi türlere ulaşabilirim?Ve sizce Taiwan bee melezlerinden başlamak hata mı olur=??
Ulvi Bey merhabalar.Öncelikle forumda yazdığınız cevap için teşekkürler.Fırsat buldukça tavsiye ettiğiniz konuları okumaya çalıştım ve okudukça içinde kayboldum.Kafam epey karıştı ve aslında karides hakkında hiç bir şey bilmediğimi fark ettim.Ve sizin düşünce tarzınızın buradaki bir çok kişinin aksine bu hobiyi daha yapılabilir kılma çabası olduğunu düşündüğüm için size bu mesajı atmaya karar verdim.
Daha önce malawi türü chiclid baktım ve biraz araştırdıkça asıl ilgi alanımın karides olduğunu düşünmeye başladım.Tam olarak Taiwan bee kurmaya karar vermiştim ki karşıma çıkan mali yükü görünce biraz duraksayıp kendimi frenledim ve iyice araştırmaya başladım.
Taiwan bee kurmak için 50x40x30h akvaryum yaptırmaya karar vermiştim.
kullanacağım malzeme ekipman ise;
pipo filtre
ada arizona kum
yati kökü ve moss birleşimi ile ağaç dekoru
mangrow kökü
hindistan cevizi
ve birkaç uyumlu bitki
daylight ışık
ph metre
tds metre olacaktı.
Tabiki gerekli vitamin mineral takviyeleri de alacaktım.
Fakat osmoz cihazı konusunda epey tereddüte düştüm.Olmadan olmaz diyenler oldu, ph'ı 7 den küçük hazır sularla olur diyen de oldu.
Aslında forumda adım adım basit bitki karides kurulumu içeren konu da bulamadım.Hepsinde illaki kafamda soru işaretleri kalıyordu.Şuan içerisinde bulunduğum durum ve kafa karışıklığımı az çok anlatabilmişimdir umarım.
Sizden ricam bana yardımcı olmanız :/
İlk önce türlerden sormak istiyorum.Bu sitenin Karides türleri bölümünün çok açıklayıcı olmadığını düşündüm.Hele ki konunuzda caridinia noncaridinia gibi terimler kullanmanız iyice kafamı karıştırdı.
Temel olarak karides türleri nelerdir?Ben herhangi bir akvaristte yada petshopda genelde hangi türlere ulaşabilirim?Ve sizce Taiwan bee melezlerinden başlamak hata mı olur=??
Akvaryum Kenar Ve Köşeleri
Köşebentsiz hali çok dayaniksiz geldi bana.Biraz daha guvenlik amacli birazda gorsel
Peki özellikleri nasil olmali???
Köşebentsiz hali çok dayaniksiz geldi bana.Biraz daha guvenlik amacli birazda gorsel
Peki özellikleri nasil olmali???
Akvaryum Kenar Ve Köşeleri
Arkadaşlar elimde 4mm lik camdan 40x40x40 akvaryum var.
Sorum şu akvaryumun kenarlarını kaplamak istiyorum
Neyle ve nasıl yapabilirim :)?
Evet sanırım köşebentmiş adı.Bu ölçülerde akvaryuma ne ölçülerde köşebent almak lazım? Ve eskişehirde nerede bulabilirim?[EDIT]EvenStar,2015-06-25 13:55:18[/EDIT]
Arkadaşlar elimde 4mm lik camdan 40x40x40 akvaryum var.
Sorum şu akvaryumun kenarlarını kaplamak istiyorum
Neyle ve nasıl yapabilirim :)?
Evet sanırım köşebentmiş adı.Bu ölçülerde akvaryuma ne ölçülerde köşebent almak lazım? Ve eskişehirde nerede bulabilirim?[EDIT]EvenStar,2015-06-25 13:55:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
