ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilgazugurluer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2015 18:17
Son Ziyaret:
11 Ocak 2026 02:44
Toplam Mesaj:
104 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ılgaz uğurluer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ılgaz uğurluer
SON 10 MESAJI
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
[QUOTE=koraykbl]
Tadarımınız çok güzel ama terraryum ve vivaryumlarda olay farklı oluyor terayum kurulumlarında toprağın mite yapmaması için isopot veya springtail eklerler. Siz sucul bir zemin yapacaksınız. Bence imkanınız varsa sucul alanın yoprak ile bağını iyice kesecek şekilde köşeleri sıva ile sıvayın. Yani binevi havuz gibi yapın. Bu hem ileride toprağın çökmesi durumundada havuzun risk oranını düşürür. Suya ilk başlarda su piresi koyarsanız sudaki döngüyü daha iyi oturtabilirsiniz. Biraz yeşil su, biraz su piresi, biraz kurbağa bacağı tarifi gibi oldu ama böyle daha iyi oturmakta hatta yabancı kaynaklarda bazen yapılıyor.😅 bana kalırsa her tarafının cam plması maaliyetin aşırı yükselmesi demek ve ayrıca nem olayında içerideki ısı ve nemi ayarlayamamak demek. 3mm veya üstü bir plexi glass ile bu durumu çözebileceğinizi düşünüyorum. Hatta şehirinşzdeki reklamcılardan lazer ile kestiredebilirsiniz. Bu sayede maaliyette düşer. Aslında bende bu tarz bir sistem yapmak istiyorum ama maalesef bitki masrafları ve ilk kurulum inanılmaz pahalı geliyor nedense. Benim vereceğim taktikler bu yönde olur. Çok eskiden bir şişe içinde deneniştim ve az buçuk tutturmuştum. Sonradan ise tabii malum bozdum. Yinede dediğim gibi plaxi işini ve havuz tarzı ortaya bir yer yaparak orada canlı ve etrafında torf ile bitkiler koyabilir ve plexi yaparsanızda yukarıya hava deliği ve ışık için alanda yapabilirsiniz. Hatta plexi olursa arka planada yeşillik görüntüsü için dal yapıltırabilirsiniz. Aklımdaki fikiri bulabilirsen fotoğraf olarak atmayı isterim.[/QUOTE]
Selamlar, öneriler için çok teşekkür ederim, Mite konusunu bilmiyordum mutlaka araştıracağım, nem nedeni ile oluşabilecek zararlılar ile ilgili de bir araştırma yapmak doğru olacak, aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Diğer konu, cam ve pleksi maliyeti kısmında ise, aslında ben maliyetten ziyade lojistik sürdürülebilirliği düşünerek önce pleksi ya da akrilikten mi yapsam diye planlayıp araştırdım fakat cam 'a oranla maliyetleri pek sandığınız gibi değil tam tersi x3-4 maliyetler ile karşılaştım, özellikle pleksi zaten sürdürülebilir olmayacaktı, birleşim yerleri kaynak değil yapışma oluyor en iyisi akrilik dedim fakat onda da maliyetler çok yükseldi, kıssadan hisse akvaryum imalatçısı bir yer ile cam üzerinde çalışmak tank maliyeti bakımından en karlısı çıktı. Tahmin etmiştim.
Şimdilik her şey yolunda gidiyor, bugün Karşıyada'da Orion LEd ile görüşeceğim, tanklar için led üreten ve imalat yapan bir marka imiş, yeni keşfettim müthiş mutlu oldum. İstediğim döngüde ve değerlerde üretim yapacaklar, üstelik hazır sistemlere oranla fiyatları da gayet makul çıktı ! .... Ve bu iş özelinde çalıştıkları için, ihtiyaçları ve döngülere göre olması gereken değerleri vs. spektrumları da iyi biliyorlar, 1-2 saat içinde orada olacağım gelişmeleri bildiririm.
Aynı zamanda Atakan Akvaryumdan da termostatlı soğutma fanı keşfettim, tank üzerinde kapaklı fan bölümü yapıp, dilediğim zaman rüzgar ve hava akımı yarabilecek, tropikal bitkilerimin istedidği ısıyı da bu şekilde doğrulayabileceğim. Heyecanlıyım :)
[QUOTE=koraykbl]
Tadarımınız çok güzel ama terraryum ve vivaryumlarda olay farklı oluyor terayum kurulumlarında toprağın mite yapmaması için isopot veya springtail eklerler. Siz sucul bir zemin yapacaksınız. Bence imkanınız varsa sucul alanın yoprak ile bağını iyice kesecek şekilde köşeleri sıva ile sıvayın. Yani binevi havuz gibi yapın. Bu hem ileride toprağın çökmesi durumundada havuzun risk oranını düşürür. Suya ilk başlarda su piresi koyarsanız sudaki döngüyü daha iyi oturtabilirsiniz. Biraz yeşil su, biraz su piresi, biraz kurbağa bacağı tarifi gibi oldu ama böyle daha iyi oturmakta hatta yabancı kaynaklarda bazen yapılıyor.😅 bana kalırsa her tarafının cam plması maaliyetin aşırı yükselmesi demek ve ayrıca nem olayında içerideki ısı ve nemi ayarlayamamak demek. 3mm veya üstü bir plexi glass ile bu durumu çözebileceğinizi düşünüyorum. Hatta şehirinşzdeki reklamcılardan lazer ile kestiredebilirsiniz. Bu sayede maaliyette düşer. Aslında bende bu tarz bir sistem yapmak istiyorum ama maalesef bitki masrafları ve ilk kurulum inanılmaz pahalı geliyor nedense. Benim vereceğim taktikler bu yönde olur. Çok eskiden bir şişe içinde deneniştim ve az buçuk tutturmuştum. Sonradan ise tabii malum bozdum. Yinede dediğim gibi plaxi işini ve havuz tarzı ortaya bir yer yaparak orada canlı ve etrafında torf ile bitkiler koyabilir ve plexi yaparsanızda yukarıya hava deliği ve ışık için alanda yapabilirsiniz. Hatta plexi olursa arka planada yeşillik görüntüsü için dal yapıltırabilirsiniz. Aklımdaki fikiri bulabilirsen fotoğraf olarak atmayı isterim.[/QUOTE]
Selamlar, öneriler için çok teşekkür ederim, Mite konusunu bilmiyordum mutlaka araştıracağım, nem nedeni ile oluşabilecek zararlılar ile ilgili de bir araştırma yapmak doğru olacak, aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Diğer konu, cam ve pleksi maliyeti kısmında ise, aslında ben maliyetten ziyade lojistik sürdürülebilirliği düşünerek önce pleksi ya da akrilikten mi yapsam diye planlayıp araştırdım fakat cam 'a oranla maliyetleri pek sandığınız gibi değil tam tersi x3-4 maliyetler ile karşılaştım, özellikle pleksi zaten sürdürülebilir olmayacaktı, birleşim yerleri kaynak değil yapışma oluyor en iyisi akrilik dedim fakat onda da maliyetler çok yükseldi, kıssadan hisse akvaryum imalatçısı bir yer ile cam üzerinde çalışmak tank maliyeti bakımından en karlısı çıktı. Tahmin etmiştim.
Şimdilik her şey yolunda gidiyor, bugün Karşıyada'da Orion LEd ile görüşeceğim, tanklar için led üreten ve imalat yapan bir marka imiş, yeni keşfettim müthiş mutlu oldum. İstediğim döngüde ve değerlerde üretim yapacaklar, üstelik hazır sistemlere oranla fiyatları da gayet makul çıktı ! .... Ve bu iş özelinde çalıştıkları için, ihtiyaçları ve döngülere göre olması gereken değerleri vs. spektrumları da iyi biliyorlar, 1-2 saat içinde orada olacağım gelişmeleri bildiririm.
Aynı zamanda Atakan Akvaryumdan da termostatlı soğutma fanı keşfettim, tank üzerinde kapaklı fan bölümü yapıp, dilediğim zaman rüzgar ve hava akımı yarabilecek, tropikal bitkilerimin istedidği ısıyı da bu şekilde doğrulayabileceğim. Heyecanlıyım :)
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
Şahin bey teşekkür ederim, büyük özlem duyuyordum sonr bir kaç yıldır, bakalım.... Heyecanla bekliyoruz :)
[QUOTE=SahinTaskin]Merhaba tekrardan başlamışsınız sevindim darısı benim başıma.Bende en son paladaryumla hobiye ara vermiştim çok kısa sürmüştü ama çok keyifliydi bakalım çalışmanız nasıl olacak merakla bekliyorum [:iyi:][/QUOTE]
Şahin bey teşekkür ederim, büyük özlem duyuyordum sonr bir kaç yıldır, bakalım.... Heyecanla bekliyoruz :)
[QUOTE=SahinTaskin]Merhaba tekrardan başlamışsınız sevindim darısı benim başıma.Bende en son paladaryumla hobiye ara vermiştim çok kısa sürmüştü ama çok keyifliydi bakalım çalışmanız nasıl olacak merakla bekliyorum [:iyi:][/QUOTE]
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
15 yıl önce başladığım ve toplam 1.5 ton kapasite 6 farklı tank ile büyülü dünyalarda dolaştığım hobiye evlenirken evin tadilatı nedeni ile veda etmek zorunda kalıp dağıtıp tekrar toplamak zor olacağı için tüm tanklarımı dağıtmıştım,
Şimdi yeniden sadece bitkilerden oluşan ve dip suyunda bir kaç küçük tür ve sürüngen barındıran bir sistem kurmaya karar verdim, aslında öğrendim ki sistemin adına " Vivarium " deniyormuş, benimki biraz melez bir sistem olacak gibi bakalım, ismini ve cinsini birlikte belirleriz :)
Aşama aşama paylaşmaya ve bu bilgilendirme kısmında görseller ile süslemeye devam etmeyi planlıyorum.
Tank üretimde sanıyorum bu hafta çıkacak, önümüzdeki hafta da dekoratif malzeme alışverişleri ve filtrasyon malzemeleri ile başlarım diye düşünüyorum.
Bitkiler geldi, heyecan yüksek :) [:nazar:]
Tankın eskizini aşağıda paylaştım.
Ölçüler: 130x60x40
Bitki Türleri: Eklenecek ( Asya & Tropikal )
Filtrasyon ve Işıklandırma: Düz filtrasyon ve gün dönümü replikası led aydınlatma sistemi
Tasarım :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/141020251826581.jpg[/IMG][EDIT]ilgazugurluer,2025-10-15 12:06:58[/EDIT]
15 yıl önce başladığım ve toplam 1.5 ton kapasite 6 farklı tank ile büyülü dünyalarda dolaştığım hobiye evlenirken evin tadilatı nedeni ile veda etmek zorunda kalıp dağıtıp tekrar toplamak zor olacağı için tüm tanklarımı dağıtmıştım,
Şimdi yeniden sadece bitkilerden oluşan ve dip suyunda bir kaç küçük tür ve sürüngen barındıran bir sistem kurmaya karar verdim, aslında öğrendim ki sistemin adına " Vivarium " deniyormuş, benimki biraz melez bir sistem olacak gibi bakalım, ismini ve cinsini birlikte belirleriz :)
Aşama aşama paylaşmaya ve bu bilgilendirme kısmında görseller ile süslemeye devam etmeyi planlıyorum.
Tank üretimde sanıyorum bu hafta çıkacak, önümüzdeki hafta da dekoratif malzeme alışverişleri ve filtrasyon malzemeleri ile başlarım diye düşünüyorum.
Bitkiler geldi, heyecan yüksek :) [:nazar:]
Tankın eskizini aşağıda paylaştım.
Ölçüler: 130x60x40
Bitki Türleri: Eklenecek ( Asya & Tropikal )
Filtrasyon ve Işıklandırma: Düz filtrasyon ve gün dönümü replikası led aydınlatma sistemi
Tasarım :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/141020251826581.jpg[/IMG][EDIT]ilgazugurluer,2025-10-15 12:06:58[/EDIT]
İzmir'de Bir Proje İçin Deneyimli Akvarist Arkadaş
[:tel:]Arkadaşlar merhabalar,
İzmir'de başlayacağımız bir proje için,
Akvaryum ve hobi konusunda deneyimli,
Canlılar, bitkili akvaryumlar ve ekipmanlar konusunda genel anlamda deneyimli, az çok bilgi sahibi,
Genç ve enerjik bir proje için aynı enerji ve sempatiye sahip bir ekip arkadaşı arıyorum.
Proje hakkında bilgi vermem gerekirse,
Kamera önünde ilgili konular hakkında sohbet edeceğiz,
Bazı malzeme ve canlı türleri, bitkili akvaryumlar da ekipman ve ışıklandırma vb. konular hakkında konuşacağız.
Aranan arkadaşın öncelikle hobici olmasını tercih ediyorum,
Mağaza ya da firma sahibi arkadaşlar projenin uygulayıcı yapımcısı 'da bir firma olması nedeni ile bu projede etik olarak yer almak istemeyebilirler.
Bu nedenle hobici arkadaşların konu ile ilgilenmesi durumunda benimle
Facebook.com/ilgazugurluer ILGAZ UĞURLUER ismini aratarak iletişime geçmesini,
Ya da 0532 303 14 64 numaralı telefondan bana ulaşmaları yeterli olacaktır.
İlginize çok teşekkür ederim.
NOT : Proje için bayan arkadaşlarımızında başvurmasını rica ederim, sadece bir kişilik bir proje değildir. [:tel:]
[:tel:]Arkadaşlar merhabalar,
İzmir'de başlayacağımız bir proje için,
Akvaryum ve hobi konusunda deneyimli,
Canlılar, bitkili akvaryumlar ve ekipmanlar konusunda genel anlamda deneyimli, az çok bilgi sahibi,
Genç ve enerjik bir proje için aynı enerji ve sempatiye sahip bir ekip arkadaşı arıyorum.
Proje hakkında bilgi vermem gerekirse,
Kamera önünde ilgili konular hakkında sohbet edeceğiz,
Bazı malzeme ve canlı türleri, bitkili akvaryumlar da ekipman ve ışıklandırma vb. konular hakkında konuşacağız.
Aranan arkadaşın öncelikle hobici olmasını tercih ediyorum,
Mağaza ya da firma sahibi arkadaşlar projenin uygulayıcı yapımcısı 'da bir firma olması nedeni ile bu projede etik olarak yer almak istemeyebilirler.
Bu nedenle hobici arkadaşların konu ile ilgilenmesi durumunda benimle
Facebook.com/ilgazugurluer ILGAZ UĞURLUER ismini aratarak iletişime geçmesini,
Ya da 0532 303 14 64 numaralı telefondan bana ulaşmaları yeterli olacaktır.
İlginize çok teşekkür ederim.
NOT : Proje için bayan arkadaşlarımızında başvurmasını rica ederim, sadece bir kişilik bir proje değildir. [:tel:]
1 Haftalık Akvaryumda Oluşan Şeffaf Yosun Sorunu
Işık sürelerinizi azaltın ve haftada bir olan 3/1 su değişimini 2 hafta kadar haftada 2ye çıkartın, suyun ısısı ile ilgili bir durum pek söz konusu değil, arkadaşların dediği gibi genelde yeni kurulumlarda bakteri kültürünün oluşmamasından oluşuyor bu durum. Düzenli su değişimi ve azaltılan ışık süresi ile kendine gelecektir.
Işık sürelerinizi azaltın ve haftada bir olan 3/1 su değişimini 2 hafta kadar haftada 2ye çıkartın, suyun ısısı ile ilgili bir durum pek söz konusu değil, arkadaşların dediği gibi genelde yeni kurulumlarda bakteri kültürünün oluşmamasından oluşuyor bu durum. Düzenli su değişimi ve azaltılan ışık süresi ile kendine gelecektir.
10 TL'ye CO2 Tüp !
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
[QUOTE=arukas]Dün konuyu görmemle bugün bir tanıdığım vasıtasıyla işi çözdüm.Dediğiniz gibi 10 TL depozito ödemesi gerçekleştirdim sadece.
Özellikle yasal durumunu sordum herhangi bir sıkıntı yok ücreti yani depozitosu ödenmiş bir tüp emanet almış oluyorsunuz dendi sadece :) Bittiğinde gelin X arkadaş yardımcı olsun dolusunu teslim edelim cümlesini duyduktan sonra teşekkür ederek tüpümü sırtladım :D
Konuyu açıp paylaşımda bulunan arkadaşa çok teşekkür ederim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/co2_tup.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
[QUOTE=arukas]Dün konuyu görmemle bugün bir tanıdığım vasıtasıyla işi çözdüm.Dediğiniz gibi 10 TL depozito ödemesi gerçekleştirdim sadece.
Özellikle yasal durumunu sordum herhangi bir sıkıntı yok ücreti yani depozitosu ödenmiş bir tüp emanet almış oluyorsunuz dendi sadece :) Bittiğinde gelin X arkadaş yardımcı olsun dolusunu teslim edelim cümlesini duyduktan sonra teşekkür ederek tüpümü sırtladım :D
Konuyu açıp paylaşımda bulunan arkadaşa çok teşekkür ederim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/co2_tup.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
10 TL'ye CO2 Tüp !
Selamlar, izmirde var mı tanidigi olan bu tup meselesinde ? Tum ihtimallerimi denedim ama hala bulamadim :(
Selamlar, izmirde var mı tanidigi olan bu tup meselesinde ? Tum ihtimallerimi denedim ama hala bulamadim :(
Ista Co2 Karbondioksit Set 0,50lt
5lt tüpü 120 tl ye nerde bulabiliriz ?
5lt tüpü 120 tl ye nerde bulabiliriz ?
Efes - Coca Cola ?
Merhaba arkadaşlar,
İzmirde efes yada coca cola bayiisinde, deposunda vs çalışan bir tanıdığı olan yok mu acaba ?
Bir co2 tüpü alalım ? [:(]
Merhaba arkadaşlar,
İzmirde efes yada coca cola bayiisinde, deposunda vs çalışan bir tanıdığı olan yok mu acaba ?
Bir co2 tüpü alalım ? [:(]
Yükseklik Ve Flo Sayısı Yeterli Mi ?
Merhabalar arkadaşlar,
70 LT bitkili tankım var, tank yüksekliği 40 cm, armatürümün tabandan yüksekliği ise ortalama 60 CM civarı.
2 adet 24 w Grolüx
1 adet 24 w Aquastar var.
7 saat aydınlatma, ve
haftada 2 kez 5+5 ML potasyum,
haftada 2 kez 2+2 ML Nitrat
haftada 1 kez 2 ML fosfat takviyesi yapıyorum.
Sizce ışık miktarım ve gübreleme takvimim bitkilerim ve moss türlerim için yeterli olacakmıdır ?
Ayrıca 24 saat kesintisiz mayalı co2 takviyesi var...
Teşekkür ederim.
Merhabalar arkadaşlar,
70 LT bitkili tankım var, tank yüksekliği 40 cm, armatürümün tabandan yüksekliği ise ortalama 60 CM civarı.
2 adet 24 w Grolüx
1 adet 24 w Aquastar var.
7 saat aydınlatma, ve
haftada 2 kez 5+5 ML potasyum,
haftada 2 kez 2+2 ML Nitrat
haftada 1 kez 2 ML fosfat takviyesi yapıyorum.
Sizce ışık miktarım ve gübreleme takvimim bitkilerim ve moss türlerim için yeterli olacakmıdır ?
Ayrıca 24 saat kesintisiz mayalı co2 takviyesi var...
Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
