ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hakan Yüksel
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2006 12:24
Son Ziyaret:
26 Nisan 2012 02:55
Toplam Mesaj:
693 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Yüksel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Yüksel
SON 10 MESAJI
Co2 Tüpü Soru
Tüp zaten birahanenin değil.Kullanılmak amacıyla aldıkları marka bira firması tarafından verilmiş olması lazım.Firmada geri getirmeme olasılığı olduğu için normalde 50 tl depozito alıyorlarmış fakat benim arkadaşım olduğum için almadılar.Yani siz gidip tüpü firmaya geri verdiğinizde 50 tl size vermeleri lazım.Ama yinede kesin bilgi için ana dağıtım bayisine giderek kendilerinden almanız ileride dolum konusundada sıkıntı olmaması için iyi olur.Geçen sene ilk tüpü aldıktan sonra bi birahaneciye sorduğumda tüpede,doldurmayada para vermediklerini, firmanın ürünlerini sattıkları sürece tüp ve diğer ekipmanın onlarda kaldığını söylemişti.
Akuarist 2010-12-13 22:25:00
Tüp zaten birahanenin değil.Kullanılmak amacıyla aldıkları marka bira firması tarafından verilmiş olması lazım.Firmada geri getirmeme olasılığı olduğu için normalde 50 tl depozito alıyorlarmış fakat benim arkadaşım olduğum için almadılar.Yani siz gidip tüpü firmaya geri verdiğinizde 50 tl size vermeleri lazım.Ama yinede kesin bilgi için ana dağıtım bayisine giderek kendilerinden almanız ileride dolum konusundada sıkıntı olmaması için iyi olur.Geçen sene ilk tüpü aldıktan sonra bi birahaneciye sorduğumda tüpede,doldurmayada para vermediklerini, firmanın ürünlerini sattıkları sürece tüp ve diğer ekipmanın onlarda kaldığını söylemişti.
DIY Nano Cube ( Utricularia Sayfa:18 )
Bilimsel tez gibi başlık olmuş.Araştırmalarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Çeviride belirtmek istediğim birşey var.Tropicadan gelen mailde geçen nutrients bildiğim kadarıyla Tropica genellikle NPK anlamında söylüyorlar.Buda sizin daha önceki araştırmanızdaki gibi yüksek NPK ilavesi ile iyi gelişim göstereceğini gösteriyor.
Bilimsel tez gibi başlık olmuş.Araştırmalarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Çeviride belirtmek istediğim birşey var.Tropicadan gelen mailde geçen nutrients bildiğim kadarıyla Tropica genellikle NPK anlamında söylüyorlar.Buda sizin daha önceki araştırmanızdaki gibi yüksek NPK ilavesi ile iyi gelişim göstereceğini gösteriyor.
Co2 Tüpü Soru
1.Normal Co2 tüplerinden farkı yoktur.Normal tüplerden kullanılan regülatörü kullanabilirsiniz.Bazı regülatörlerin basınç göstergeleri büyük olabiliyor.Tüplerde taşırken kolaylık olsun diye yapılan askı aparatına basınç göstergeleri takılabiliyor ama kendiniz veya sanayiye giderek vidalarından bu tasıma aparatını söktürebilirsiniz.Çoğu paslı olduğu için elle zor cıkıyorlar.
2.Eğer dağıtım yapan yerlerde bi tanıdığınız varsa yada izin verirlerse 50 tl depozito ödeyerek dolu şekilde alabilirsiniz.Doldurmanız gerektiğinde boş tüpü aynı yere götürerek 5-10 tl arasında bişey vererek hazır dolu olan başkasını alabilirsiniz.Ben bu şekilde 1 yıldan fazla bi süredir kullanıyorum.Kötü tarafı bazı tüplerin dışının eski, kirli çıkabilmesi ve genelde saklamasını bilmeyen kişilerde kullandığından risk almamak için az basınçta doldurumuş şekilde geliyor.Yinede 4-5 ay yetebiliyor.Tabi evde yeriniz varsa 2-3 kg lık ufak modelleri yerine 5-10 kg alırsanız bu sorunda çözülmüş olur.
Akuarist 2010-12-13 22:24:52
1.Normal Co2 tüplerinden farkı yoktur.Normal tüplerden kullanılan regülatörü kullanabilirsiniz.Bazı regülatörlerin basınç göstergeleri büyük olabiliyor.Tüplerde taşırken kolaylık olsun diye yapılan askı aparatına basınç göstergeleri takılabiliyor ama kendiniz veya sanayiye giderek vidalarından bu tasıma aparatını söktürebilirsiniz.Çoğu paslı olduğu için elle zor cıkıyorlar.
2.Eğer dağıtım yapan yerlerde bi tanıdığınız varsa yada izin verirlerse 50 tl depozito ödeyerek dolu şekilde alabilirsiniz.Doldurmanız gerektiğinde boş tüpü aynı yere götürerek 5-10 tl arasında bişey vererek hazır dolu olan başkasını alabilirsiniz.Ben bu şekilde 1 yıldan fazla bi süredir kullanıyorum.Kötü tarafı bazı tüplerin dışının eski, kirli çıkabilmesi ve genelde saklamasını bilmeyen kişilerde kullandığından risk almamak için az basınçta doldurumuş şekilde geliyor.Yinede 4-5 ay yetebiliyor.Tabi evde yeriniz varsa 2-3 kg lık ufak modelleri yerine 5-10 kg alırsanız bu sorunda çözülmüş olur.
Bitkili akvaryumum. Görüşleriniz önemli.
Birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.
1.Işık söylediğiniz gibi yetersiz.Plastik kapaklardaki sekilsizliklerden florasan takması zor olabiliyor.Fakat 2 adet 24 watt t5 bulabilirseniz, ince olduklarından sığacaklardır.Bakır tellede kapağa bağlayabilirsiniz.
2.Ortadaki dekor ne oldugu fazla anlasılmıyor.Anlayabildiğim kadarıyla yapay bi kök.Onu çıkarıp, gerçek kök kullanmanız daha sağlıklı ve güzel olacaktır.Zaten fazlasıyla karışık olan görüntü biraz azalacaktır.
3.Üsteki maddede belirttiğim gibi aynı ve arka plan bitkisinin önlerde ve karısık olarak dikilmesi gözü yoruyor.Cabombaları sadece arka planda bi arada kullanıp baska orta plan ve taban bitkileri eklerseniz daha iyi olacak.Ekleyeceğiniz bitkileri ufak yapraklı stem bitkilerinden secerseniz sekil vermeniz daha kolay olacaktır.Bitki tavsiyesinde bulunmayı sevmiyorum.Bitkiler bölümünden ışıklandırmanızı, bakım zorluğunu, büyüme hızını ve akvaryumunuz ufak olduğu için sekil verme kolaylığınıda düşünerek kendiniz belirlemeniz daha iyi olacaktır.
4.Ramirezinizin üst yüzgeçinde erime mevcut.Bakteriyel veya su değerlenizden dolayı olabilir.
Su değişimini artırmanızı,yemlemenizi azaltmanızı,nitrat,nitrit değerini ölçmeniz iyi olacaktır.Ayrıca balıktaki stresten dolayıda bu erime olabilir.Balığı strese sokacak müdahalelerden kaçının ve stresi gidermesi için b ve c vitamini takviyesinde bulunabilirisiniz.Eğer bu önlemleri aldığınız halde erime devam ediyorsa bakteriyel bi hastalık olabilir.Ona göre farklı müdahaleler yapmanız gerekecektir.
Birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.
1.Işık söylediğiniz gibi yetersiz.Plastik kapaklardaki sekilsizliklerden florasan takması zor olabiliyor.Fakat 2 adet 24 watt t5 bulabilirseniz, ince olduklarından sığacaklardır.Bakır tellede kapağa bağlayabilirsiniz.
2.Ortadaki dekor ne oldugu fazla anlasılmıyor.Anlayabildiğim kadarıyla yapay bi kök.Onu çıkarıp, gerçek kök kullanmanız daha sağlıklı ve güzel olacaktır.Zaten fazlasıyla karışık olan görüntü biraz azalacaktır.
3.Üsteki maddede belirttiğim gibi aynı ve arka plan bitkisinin önlerde ve karısık olarak dikilmesi gözü yoruyor.Cabombaları sadece arka planda bi arada kullanıp baska orta plan ve taban bitkileri eklerseniz daha iyi olacak.Ekleyeceğiniz bitkileri ufak yapraklı stem bitkilerinden secerseniz sekil vermeniz daha kolay olacaktır.Bitki tavsiyesinde bulunmayı sevmiyorum.Bitkiler bölümünden ışıklandırmanızı, bakım zorluğunu, büyüme hızını ve akvaryumunuz ufak olduğu için sekil verme kolaylığınıda düşünerek kendiniz belirlemeniz daha iyi olacaktır.
4.Ramirezinizin üst yüzgeçinde erime mevcut.Bakteriyel veya su değerlenizden dolayı olabilir.
Su değişimini artırmanızı,yemlemenizi azaltmanızı,nitrat,nitrit değerini ölçmeniz iyi olacaktır.Ayrıca balıktaki stresten dolayıda bu erime olabilir.Balığı strese sokacak müdahalelerden kaçının ve stresi gidermesi için b ve c vitamini takviyesinde bulunabilirisiniz.Eğer bu önlemleri aldığınız halde erime devam ediyorsa bakteriyel bi hastalık olabilir.Ona göre farklı müdahaleler yapmanız gerekecektir.
ADist 1. Akvaryum Tasarım Yarışması
Böyle organizasyonlar görmek gerçekten sevindirici.Özellikle uluslararası yarışmlardan önce yapıldığı için eksikleri görmekte çok yararlı olacaktır.Ayrıca böyle yarışmaların yapılması ile kalite seviyesini gittikçe yukarıya çekecektir.Ortada bi ödül olmaması bence daha güzel.Önemli olan kendini görmek.Fakat manevi olarak saklamak için bu siteninde yaptığı gibi bi sponsorun altında reklamıyla beraber plaket yaptırabilinir.
Sormak istediğim konu özellikle sizinde yaptığınız projelerdeki gibi hayal dünyasındaki tasarımlarda puanlarında iyi veya kötü yönde herhangi bi farklılık olacak mı ?
Böyle organizasyonlar görmek gerçekten sevindirici.Özellikle uluslararası yarışmlardan önce yapıldığı için eksikleri görmekte çok yararlı olacaktır.Ayrıca böyle yarışmaların yapılması ile kalite seviyesini gittikçe yukarıya çekecektir.Ortada bi ödül olmaması bence daha güzel.Önemli olan kendini görmek.Fakat manevi olarak saklamak için bu siteninde yaptığı gibi bi sponsorun altında reklamıyla beraber plaket yaptırabilinir.
Sormak istediğim konu özellikle sizinde yaptığınız projelerdeki gibi hayal dünyasındaki tasarımlarda puanlarında iyi veya kötü yönde herhangi bi farklılık olacak mı ?
Küçük Kanyon
Yeniden tebrikler.Hc ler cidden çok hızla büyüyorlar.Işıklandırma konu başındaki gibi 4 adet 30 watt mı var ? Eğer öyleyse hep tekrarlanan lt ye 0,9-1 civarı denen teori çürütülmüş oluyor.Tabi bu birazda ileride bitkilerin uzayıp uzamıyacakları göstericek.İleride aydınlatmayı yükseltmeyi düşünüyor musunuz ?
Ayrıca son eklediğiniz fotoğrafta ön tarafda sirkülasyon motoru eklediğiniz dikkatimi çekti.Ekleme amacınızı açıklarsanız sevinirim.Aynı şekilde bende ön tarafta yetersiz sirkülasyondan oluşan sakal yosununun önüne geçmek için 300lt/h debide motor kullanıyorum.
Akuarist 2010-11-30 20:25:58
Yeniden tebrikler.Hc ler cidden çok hızla büyüyorlar.Işıklandırma konu başındaki gibi 4 adet 30 watt mı var ? Eğer öyleyse hep tekrarlanan lt ye 0,9-1 civarı denen teori çürütülmüş oluyor.Tabi bu birazda ileride bitkilerin uzayıp uzamıyacakları göstericek.İleride aydınlatmayı yükseltmeyi düşünüyor musunuz ?
Ayrıca son eklediğiniz fotoğrafta ön tarafda sirkülasyon motoru eklediğiniz dikkatimi çekti.Ekleme amacınızı açıklarsanız sevinirim.Aynı şekilde bende ön tarafta yetersiz sirkülasyondan oluşan sakal yosununun önüne geçmek için 300lt/h debide motor kullanıyorum.
bitki
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp
http://www.akvaryum.com/bitkiler_kategorisi_37.asp
Okumanız gereken başlıca konular.Aradığınız çoğu bilgiyi bulabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp
http://www.akvaryum.com/bitkiler_kategorisi_37.asp
Okumanız gereken başlıca konular.Aradığınız çoğu bilgiyi bulabilirsiniz.
Küçük Kanyon
Dün yabancı bi forumda gezerken daha önceden dikkat etmediğim bi akvaryum gördüm.Sizin esinlediğiniz tank galiba.İleride nasıl olabileceği hakkında bilgi vermiş oldu.Bitkilerin büyümesi ve kayaların yosunlaşmasıyla çok güzel bi tank olacak.
IAPLC 2009'da 24. olmuş bi akvaryum

Akuarist 2010-11-28 02:14:32
Dün yabancı bi forumda gezerken daha önceden dikkat etmediğim bi akvaryum gördüm.Sizin esinlediğiniz tank galiba.İleride nasıl olabileceği hakkında bilgi vermiş oldu.Bitkilerin büyümesi ve kayaların yosunlaşmasıyla çok güzel bi tank olacak.
IAPLC 2009'da 24. olmuş bi akvaryum

AQUA-BOTANIC : Akvaryumseverlerin yeni ad
Bugün Yıldırım abiden aldığım Tropica bitkileri elime ulaştı.Özel strafor paketlemesi,çok sağlıklı bitkileri,hediyeleri ve sorularıma zaman ayırıp ilgilendiği için teşekkür ediyorum.
Bugün Yıldırım abiden aldığım Tropica bitkileri elime ulaştı.Özel strafor paketlemesi,çok sağlıklı bitkileri,hediyeleri ve sorularıma zaman ayırıp ilgilendiği için teşekkür ediyorum.
Küçük Kanyon
Diğerleri derken Tropica'nın normal HC leri ve grow diye geçen laboratuar bitkilerini yıkaslamaktan bahsetmiştim.Sizin aldıklarınız Tropica'nın hangi ürünü acaba ?
Diğerleri derken Tropica'nın normal HC leri ve grow diye geçen laboratuar bitkilerini yıkaslamaktan bahsetmiştim.Sizin aldıklarınız Tropica'nın hangi ürünü acaba ?
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
