ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Haziran 2006 02:27
Son Ziyaret:
23 Mart 2013 21:00
Toplam Mesaj:
68 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Ercan
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1967
Yaş:
58
İl:
Istanbul
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Ataşehir/İstanbul
65x65x65 Reef
SON 10 MESAJI
Cyano Alg Problemi
Balıklarımıza, neler yedirdiğimizi merak edip konuyu takip edip videoyu izlediyseniz, çivi geçen konuyu da mutlaka okumuşunuzdur ve orada tüm kanıtları ve problemlerin nasıl çözüldüğünü de görmüşünüzdür.
Nakata 2012-04-11 13:20:13
Balıklarımıza, neler yedirdiğimizi merak edip konuyu takip edip videoyu izlediyseniz, çivi geçen konuyu da mutlaka okumuşunuzdur ve orada tüm kanıtları ve problemlerin nasıl çözüldüğünü de görmüşünüzdür.
Cyano Alg Problemi
[QUOTE=PeGaSuS@01] Çivileri acilen çıkarın Yasin bey. Çivi suda iyonlarına ayrılarak çözünür ve demir olarak size döner. Demir yosun ve bitkilerin ana katkısıdır. Hatta yüksek miktarlarda demir resiflerin çökmesine sebep olmakta.Rowanın içerisinde de demir oksit vardır. Çiviyi paslandırırsanız demir oksit elde edersiniz doğru, buda fosfat düşürür ama bu paslanma sırasında çivinin içerisindeki demir iyonları da suda çözünür. Birde rowa nın ürününü incelerseniz granül yapıdadır suda dağılmaz. Çivinin pası ise suda homojen olarak dağılarak suda birikim yapar.[/QUOTE]
[QUOTE=Nakata]Arda beye tecrübeme dayanarak katılıyorum. Akvaryumumda 2 adet maşa vardı. Bağlantı noktaları vidalıymış. 15 gün kadar sumpta kaldı. Vidalar hep paslanmıştı. Sorun olacağını düşünmemiştim ama yosun sorunu patladı gitti. Tankın ön camı günlük dolmaya başladı. Geçen hafta acaba diyip maşaları sumptan aldım. Şu an yosun sorunu oldukça azaldı...
Saygılar,
[/QUOTE]
Son cevaplara istinaden alıntı yaparak cevap veriyorum.
Bu çivi olayını, bizzat akvaryumumdan su alarak deneyen, test eden benim. İlgili forumda 18 sayfa olmuş ve laboratuar ortamında bile test edilmiş ne salınım yaptığı ortaya konulmuş. Biz zorla mı dedik 'Akvaryumlarınızdan fosfat tutucularınızı çıkartın, illede çivi sallayın'' diye. Deneyen dener, memnun kalır, Deneyenlerin de memnuniyetleri, fotoğrafları gün ve gün mevcut.
Konuyu açan arkadaş da görmüş uygulamış, konuyu burda açmış.
Sizin konuya yaklaşımınız konuyu açan arkadaşı, bildiğiniz, güvendiğiniz, hatta ve hatta tecrübe ederek yönlendirmeniz.
Siz hiç yem içeriklerini okumuyormusunuz?
Size soruyorum, balıklara sarımsak niye veriyorsunuz, belli başlı yemlerin içeriğinde yazdığı için mi?
Bir bakın bakalım yem içeriklerinde hangi vitaminleri kullanıyorlar?
Nakata 2012-04-10 09:40:21
[QUOTE=PeGaSuS@01] Çivileri acilen çıkarın Yasin bey. Çivi suda iyonlarına ayrılarak çözünür ve demir olarak size döner. Demir yosun ve bitkilerin ana katkısıdır. Hatta yüksek miktarlarda demir resiflerin çökmesine sebep olmakta.Rowanın içerisinde de demir oksit vardır. Çiviyi paslandırırsanız demir oksit elde edersiniz doğru, buda fosfat düşürür ama bu paslanma sırasında çivinin içerisindeki demir iyonları da suda çözünür. Birde rowa nın ürününü incelerseniz granül yapıdadır suda dağılmaz. Çivinin pası ise suda homojen olarak dağılarak suda birikim yapar.[/QUOTE]
[QUOTE=Nakata]Arda beye tecrübeme dayanarak katılıyorum. Akvaryumumda 2 adet maşa vardı. Bağlantı noktaları vidalıymış. 15 gün kadar sumpta kaldı. Vidalar hep paslanmıştı. Sorun olacağını düşünmemiştim ama yosun sorunu patladı gitti. Tankın ön camı günlük dolmaya başladı. Geçen hafta acaba diyip maşaları sumptan aldım. Şu an yosun sorunu oldukça azaldı...
Saygılar,
[/QUOTE]
Son cevaplara istinaden alıntı yaparak cevap veriyorum.
Bu çivi olayını, bizzat akvaryumumdan su alarak deneyen, test eden benim. İlgili forumda 18 sayfa olmuş ve laboratuar ortamında bile test edilmiş ne salınım yaptığı ortaya konulmuş. Biz zorla mı dedik 'Akvaryumlarınızdan fosfat tutucularınızı çıkartın, illede çivi sallayın'' diye. Deneyen dener, memnun kalır, Deneyenlerin de memnuniyetleri, fotoğrafları gün ve gün mevcut.
Konuyu açan arkadaş da görmüş uygulamış, konuyu burda açmış.
Sizin konuya yaklaşımınız konuyu açan arkadaşı, bildiğiniz, güvendiğiniz, hatta ve hatta tecrübe ederek yönlendirmeniz.
Siz hiç yem içeriklerini okumuyormusunuz?
Size soruyorum, balıklara sarımsak niye veriyorsunuz, belli başlı yemlerin içeriğinde yazdığı için mi?
Bir bakın bakalım yem içeriklerinde hangi vitaminleri kullanıyorlar?
T5 Bağlantısında yanma sorunu
Sanırım bağlantı hatası yaptınız teker teker kontrol edip tesisatı gözden geçirmeniz gerekiyor.
Bu tip balastlar, floresanları seri olarak beslediklerinden dolayı, bir floresan bozulduğunda diğeride yanmaz, floresanların yerlerini değiştirerekte kontrol etmenizde fayda var...
Sanırım bağlantı hatası yaptınız teker teker kontrol edip tesisatı gözden geçirmeniz gerekiyor.
Bu tip balastlar, floresanları seri olarak beslediklerinden dolayı, bir floresan bozulduğunda diğeride yanmaz, floresanların yerlerini değiştirerekte kontrol etmenizde fayda var...
Hıgh-Tech gün ve gün yeni peysaj
[QUOTE=622ali]Arkadas oncelikle akvaryumun harika Allah nazarlardan saklasin.
Ben 150 kök civarı almıştım Ali bey, tercih sizin dafa fazlada alabilirsiniz.
[QUOTE=erozdem]Bu bitkide gördüğüm son noktadır ama inşallah siz son noktayı koymamışsınızdır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Maalesef Ergün bey, son noktayı koyup Reef akvaryum kurdum..
[QUOTE=622ali]Arkadas oncelikle akvaryumun harika Allah nazarlardan saklasin.
Sana birsey sormak istiyorum.
Tabanda bulunan Glossolardan ne kadar aldin. Ayni bitkiden bende kendi tabanima koymak istiyorum. 100*30 boyutunda bir akvaryum icin ne kadar satin almaliyim?
[/QUOTE]Tabanda bulunan Glossolardan ne kadar aldin. Ayni bitkiden bende kendi tabanima koymak istiyorum. 100*30 boyutunda bir akvaryum icin ne kadar satin almaliyim?
Ben 150 kök civarı almıştım Ali bey, tercih sizin dafa fazlada alabilirsiniz.
[QUOTE=erozdem]Bu bitkide gördüğüm son noktadır ama inşallah siz son noktayı koymamışsınızdır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Maalesef Ergün bey, son noktayı koyup Reef akvaryum kurdum..
Erkan EFE "Başlangıç" Yeni fotolar Sayfa 14'te
Merhaba Erkan bey, özel mesajınızı yeni okudum, gecikme için kusura bakmayın.
Öncelik ile tankınız göze hoş görünüyor, kütüklerinize bayıldım, tebrik ederim.
Glossolardaki sıkıntınız, birazda erken taban bitkilerine geçişiniz olmuş, tabanınız tam oturmadan.
Glossolarda edindiğim tecrübe ise, nitratı ve potasyumu çok sevmesi, özellik ile nitrat, ölçüm yapıyormusunuz bilmiyorum ama, test kitleriniz var ise ölçmenizde yarar var, nitratı azaltığı için ise fosfat çok çabuk açıkta kalıp, bir gün içinde camlarınızdaki, nokta yosunlardan anlıyorsunuz, resmen sıfırlıyor nitratı.
Birde edindiğim tecrübeler içinde aydınlatmadaki, floresan kombinasyonu. Tankımda glosso ektiğimdeki ilk zamanlar, Slyvania'nın iki Grolüx, iki Aquastar ve iki adet ise 865 Lüx Line Plus modellerini kullanmaktaydım, bu kombinasyonda, glossolar yukarı doğru uzayıp, aynı side olan yosunlardan oluşmaya başlamıştı, ışığı çok seven bir bitki olduğu için, Grolüx'leri çıkartıp yerine iki adet daha, 865 eklemem ile kurtuldum, bu yosunlardan kurtulabilmem için, aydınlatmamdaki değişiklik haricinde hiç bir şey yapmadım. Yayılmakta zorluk çeken glossolar, aydınlatma deşimimi ve süresi uzayınca, tutulamaz duruma geldi. Yeni tank peysajımdan, üç ay gibi kısa bir sürede 120x50 bir akvaryumun tabanı tamamen kaplanmış olup, bitkilerde resmen üst üste kat atmaya başladı.
420 litrelik akvaryumumda, net hacim 350 litre varsayılarak yapılan gübreleme şu şekildeydi.
Klasik olarak, gübreleme zamanları: Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri.
Pazartesi;
Potasyum, 120 ml.
Nitrat 35 ml.
Fosfat 14 ml (Balık yüküm çok fazla idi)
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Çarşamba;
Nitrat 35 ml.
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Cuma;
Nitrat 35 ml.
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Pazar günü ise %50 su değişimi, bu su değişiminin %60'ı osmos suyu, %40'ı ise çeşme suyu. (Üçlü filtreden geçirerek) Ozmos usyunuda göz ardı etmemek gerekir.
Hal böyle olunca, tankın tabanından çıkan glosso ve Staurogyne spec'leri satarak, kendime tuzlu su akvaryumu kurdum.:)
Eski tankımda bulunan glosolardan bir kaç kare.






Sevgiler.
Merhaba Erkan bey, özel mesajınızı yeni okudum, gecikme için kusura bakmayın.
Öncelik ile tankınız göze hoş görünüyor, kütüklerinize bayıldım, tebrik ederim.
Glossolardaki sıkıntınız, birazda erken taban bitkilerine geçişiniz olmuş, tabanınız tam oturmadan.
Glossolarda edindiğim tecrübe ise, nitratı ve potasyumu çok sevmesi, özellik ile nitrat, ölçüm yapıyormusunuz bilmiyorum ama, test kitleriniz var ise ölçmenizde yarar var, nitratı azaltığı için ise fosfat çok çabuk açıkta kalıp, bir gün içinde camlarınızdaki, nokta yosunlardan anlıyorsunuz, resmen sıfırlıyor nitratı.
Birde edindiğim tecrübeler içinde aydınlatmadaki, floresan kombinasyonu. Tankımda glosso ektiğimdeki ilk zamanlar, Slyvania'nın iki Grolüx, iki Aquastar ve iki adet ise 865 Lüx Line Plus modellerini kullanmaktaydım, bu kombinasyonda, glossolar yukarı doğru uzayıp, aynı side olan yosunlardan oluşmaya başlamıştı, ışığı çok seven bir bitki olduğu için, Grolüx'leri çıkartıp yerine iki adet daha, 865 eklemem ile kurtuldum, bu yosunlardan kurtulabilmem için, aydınlatmamdaki değişiklik haricinde hiç bir şey yapmadım. Yayılmakta zorluk çeken glossolar, aydınlatma deşimimi ve süresi uzayınca, tutulamaz duruma geldi. Yeni tank peysajımdan, üç ay gibi kısa bir sürede 120x50 bir akvaryumun tabanı tamamen kaplanmış olup, bitkilerde resmen üst üste kat atmaya başladı.
420 litrelik akvaryumumda, net hacim 350 litre varsayılarak yapılan gübreleme şu şekildeydi.
Klasik olarak, gübreleme zamanları: Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri.
Pazartesi;
Potasyum, 120 ml.
Nitrat 35 ml.
Fosfat 14 ml (Balık yüküm çok fazla idi)
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Çarşamba;
Nitrat 35 ml.
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Cuma;
Nitrat 35 ml.
Demir 28 ml.
Mikro element 24 ml.
Pazar günü ise %50 su değişimi, bu su değişiminin %60'ı osmos suyu, %40'ı ise çeşme suyu. (Üçlü filtreden geçirerek) Ozmos usyunuda göz ardı etmemek gerekir.
Hal böyle olunca, tankın tabanından çıkan glosso ve Staurogyne spec'leri satarak, kendime tuzlu su akvaryumu kurdum.:)
Eski tankımda bulunan glosolardan bir kaç kare.






Sevgiler.
Silver Guramikuyruğunda ve yüzgeçte pamuklaşma?
İki haftada bir su değişimlerinizi % kaç oranınızda yapıyorsunuz, ayda bir akvaryumunuzu ne şekilde temizliyorsunuz?
Su değişimlerinizi tamamen yapıyorsanız, aylık temizlikte kum dahil her şeyi çıkarıp yıkıyorsanız, hastalıklar kaçınılmaz olur.
Birde hacminize göre filtreniz yetersiz kalıyor, kullanmış olduğunuz filtre debisi, akvaryumdaki suyunuzu saatte üç sefer çevirmesi gerekir.
Eğer yukarıdaki anladığım gibi, temizlik yapıyorsanız akvaryumunuzda bakteri oluşmasına izin vermiyorsunuz demektir.
Acil yapmanız gereken, iki günde bir %20 su değişimleri.
Geçmiş olsun...
İki haftada bir su değişimlerinizi % kaç oranınızda yapıyorsunuz, ayda bir akvaryumunuzu ne şekilde temizliyorsunuz?
Su değişimlerinizi tamamen yapıyorsanız, aylık temizlikte kum dahil her şeyi çıkarıp yıkıyorsanız, hastalıklar kaçınılmaz olur.
Birde hacminize göre filtreniz yetersiz kalıyor, kullanmış olduğunuz filtre debisi, akvaryumdaki suyunuzu saatte üç sefer çevirmesi gerekir.
Eğer yukarıdaki anladığım gibi, temizlik yapıyorsanız akvaryumunuzda bakteri oluşmasına izin vermiyorsunuz demektir.
Acil yapmanız gereken, iki günde bir %20 su değişimleri.
Geçmiş olsun...
Hıgh-Tech gün ve gün yeni peysaj
Üzülerekte olsa, maalesef tankı tamamen dağıtmış durumundayım.
Resif hazırlıklarım sürüyor, armatür yapımı ile uğraşıyorum şu an.
Güven hocam, belkide ufak bir nano ile devam ederim ilerki zamanlarda....
Üzülerekte olsa, maalesef tankı tamamen dağıtmış durumundayım.
Resif hazırlıklarım sürüyor, armatür yapımı ile uğraşıyorum şu an.
Güven hocam, belkide ufak bir nano ile devam ederim ilerki zamanlarda....
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
Raif merhaba,
Birkaç nacizane fikir vereyim, öncelik ile tankta bulunan yapay dekorları at gitsin bence, bunu yerine red more kökü veya mangrow ile daha güzel ve doğal bir görüntü yakalayabilirsin.
Aydınlatma konusu ise, floresan kombinasyonunda bir aquastar/aquarelle ve philips TLD 965 veya 950 kullanmanı öneririm, üçüncü floresan yerinede reflektör koymanı tavsiye ederim, Bunun için Celal TOPÇU beyden yardım alabilirsin. Aliminyum folyo ile bu iş olmaz reflektör ile daha sağlıklı olur. Montajı ise oldukça basit gözünde büyümesin.
Benden alacağın bitkilere gelince bence acele etme, tabanın birazda olsa otursun ve biolojik döngü başlasın, aslında taban bitkisi taban tamamen oturmadan girme derim, genede sen bilirsin.
Hayırlı olsun...
Raif merhaba,
Birkaç nacizane fikir vereyim, öncelik ile tankta bulunan yapay dekorları at gitsin bence, bunu yerine red more kökü veya mangrow ile daha güzel ve doğal bir görüntü yakalayabilirsin.
Aydınlatma konusu ise, floresan kombinasyonunda bir aquastar/aquarelle ve philips TLD 965 veya 950 kullanmanı öneririm, üçüncü floresan yerinede reflektör koymanı tavsiye ederim, Bunun için Celal TOPÇU beyden yardım alabilirsin. Aliminyum folyo ile bu iş olmaz reflektör ile daha sağlıklı olur. Montajı ise oldukça basit gözünde büyümesin.
Benden alacağın bitkilere gelince bence acele etme, tabanın birazda olsa otursun ve biolojik döngü başlasın, aslında taban bitkisi taban tamamen oturmadan girme derim, genede sen bilirsin.
Hayırlı olsun...
Hıgh-Tech gün ve gün yeni peysaj
Arkadaşlar çok teşekkürler....
[QUOTE=KUSURSUZ]Murat abi akvaryumum için anabias bitkisi önerdiler bu bitkiyi alacağım ağaç köklerine bağlayabileceğimi söylediler bu bitki için co2 vermeme yada ayriyeten bir gübreleme yapmama gerek varmıdır acaba akvaryumda hangi kum olduğu da önemli değilmiş sanırım. [/QUOTE]
Anubias her bitkinin ihtiyaç duyduğu gibi gübre ister, ama gereksimleri oldukça azdır. Kütüğe veya kayaya bağlayacağın için kumun önemi yoktur, tabi salınım yapan kum haricinde....
Arkadaşlar çok teşekkürler....
[QUOTE=KUSURSUZ]Murat abi akvaryumum için anabias bitkisi önerdiler bu bitkiyi alacağım ağaç köklerine bağlayabileceğimi söylediler bu bitki için co2 vermeme yada ayriyeten bir gübreleme yapmama gerek varmıdır acaba akvaryumda hangi kum olduğu da önemli değilmiş sanırım. [/QUOTE]
Anubias her bitkinin ihtiyaç duyduğu gibi gübre ister, ama gereksimleri oldukça azdır. Kütüğe veya kayaya bağlayacağın için kumun önemi yoktur, tabi salınım yapan kum haricinde....
Hıgh-Tech gün ve gün yeni peysaj
Hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim.
[QUOTE=KUSURSUZ]Benim böle bir sistem kurmam imkansız sanırım peki murat abi co2 vermeden böle bir akvaryum kurulabilirmi ? [/QUOTE]
Kaan kusura bakma atlamışım, Co2'siz Glossotigma yapamazsın, ama Low-Tech tankta yapacağın çok bitki türleri var......
Hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim.
[QUOTE=KUSURSUZ]Benim böle bir sistem kurmam imkansız sanırım peki murat abi co2 vermeden böle bir akvaryum kurulabilirmi ? [/QUOTE]
Kaan kusura bakma atlamışım, Co2'siz Glossotigma yapamazsın, ama Low-Tech tankta yapacağın çok bitki türleri var......
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
