ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
unerdem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2011 15:10
Son Ziyaret:
16 Eylül 2017 13:42
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Üner Erdem
Doğum Tarihi:
26 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Izmir
Meslek:
yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Üner Erdem
SON 10 MESAJI
Diy Tüplü CO2 sistemi (25 tl)
arkadaşlar konuyu tekrar hortlatmış olacağım ama aklıma takılan bir soru var yeni konu açmak da istemedim...
arkadaşlar konuyu tekrar hortlatmış olacağım ama aklıma takılan bir soru var yeni konu açmak da istemedim...
yukarıda bahsedilen sistemi yeni kurduğum 30LT bitkili akvaryumuma kurmak istiyorum ben de ancak salonda bulunan akvaryum yanında bu tüpü koyabileceğim bir alan yok. bu nedenle tüpü balkona koyup hortum ile gaz akışını sağlamak istiyorum. bu mümkün müdür? normal şeffaf hava hortumu ile bu işlemi yapmak uygun olur mu?
sorularıma yanıt bulabilirsem çok sevineceğim.
Stres
Balıklarınız strese girmişler. Adaptasyon sürecinde böyle şeyler oluyor. Önlem alınmazsa balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Diğer tavsiyelere ilave olarak ben başıma gelen sorunu ilaç veya herhangi bir katkı malzemesi kullanmadan biraz kaya ilavesi yaparak balıklarıma saklanma yeri açarak 1 günde aştım. Ne ışıksız bırakmak ne de yemsiz çözüm olamıyor bazen en önemlisi balıkların doğal ortamlarındaymış gibi hisstemelerini sağlamak. Işık söndürüp ilaç kullanarak balıklarınızın o hareketleri yapmasını unutturabilirsiniz ama doğal ortamlarında gibi hissederek düzelmeleri daha yerinde olacaktır kanaatindeyim.
Balıklarınız strese girmişler. Adaptasyon sürecinde böyle şeyler oluyor. Önlem alınmazsa balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Diğer tavsiyelere ilave olarak ben başıma gelen sorunu ilaç veya herhangi bir katkı malzemesi kullanmadan biraz kaya ilavesi yaparak balıklarıma saklanma yeri açarak 1 günde aştım. Ne ışıksız bırakmak ne de yemsiz çözüm olamıyor bazen en önemlisi balıkların doğal ortamlarındaymış gibi hisstemelerini sağlamak. Işık söndürüp ilaç kullanarak balıklarınızın o hareketleri yapmasını unutturabilirsiniz ama doğal ortamlarında gibi hissederek düzelmeleri daha yerinde olacaktır kanaatindeyim.
125*65*40 'lık Akvaryum yapmak istiyorum tavsiyeleriniz
Verdiğiniz ölçüler için bence 8mm cam bile ince gelebilir.
Ne kadar kalın olursa gönlünüz o kadar rahat içiniz o kadar ferah olur.
Verdiğiniz ölçüler için bence 8mm cam bile ince gelebilir.
Ne kadar kalın olursa gönlünüz o kadar rahat içiniz o kadar ferah olur.
elongatus mpanga&sarı prenses
[QUOTE=yesevi]Beyaz kum seçiminiz yanlış bir karar zira balıklarınızın hoşlanmadığı ve çabuk yosunlanan temizlenmesi zor bir kum...görüntü kirliliği yaratacaktır. taşlarınızında tek renk olması daha doğal bir ortam yaratacaktır... birde siyah arka fonla herşey düzelir. [/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Ancak kum ile ilgili daha önce forumda yaptığım araştırmada bu balıkların ince beyaz kumdan hoşlandıklarını okumuştum. Ona isitnaden bu kumu tercih ettim. Yosunlanma sıkıntısını pek yaşayacağımı sanmıyorum (akvaryum kesinlikle güneş almayan bir yerde ve gerkli dip çekimi ve temizliğimi de düzenli olarak yaptığımdan bunu söylüyorum.) Şu an için tek renk taşa dönmek için yeterli taşım yok ancak ileride edinip koyu renkli taşlara dönmeyi ben de düşünüyorum.
Arka fon için de bugün araştırıp yaptıracağım. Ancak fonu nasıl yerleştireceğim nasıl tutturacağım aklımda soru işaretleri var çünkü akvaryum duvara yakın ve bir kenarı duvara dayanıyor. Kalın tabaka siyah bir karton alıp onu tutturmayı düşünüyorum ama tabi nasıl olur bilemiyorum.
[QUOTE=yesevi]Beyaz kum seçiminiz yanlış bir karar zira balıklarınızın hoşlanmadığı ve çabuk yosunlanan temizlenmesi zor bir kum...görüntü kirliliği yaratacaktır. taşlarınızında tek renk olması daha doğal bir ortam yaratacaktır... birde siyah arka fonla herşey düzelir. [/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Ancak kum ile ilgili daha önce forumda yaptığım araştırmada bu balıkların ince beyaz kumdan hoşlandıklarını okumuştum. Ona isitnaden bu kumu tercih ettim. Yosunlanma sıkıntısını pek yaşayacağımı sanmıyorum (akvaryum kesinlikle güneş almayan bir yerde ve gerkli dip çekimi ve temizliğimi de düzenli olarak yaptığımdan bunu söylüyorum.) Şu an için tek renk taşa dönmek için yeterli taşım yok ancak ileride edinip koyu renkli taşlara dönmeyi ben de düşünüyorum.
Arka fon için de bugün araştırıp yaptıracağım. Ancak fonu nasıl yerleştireceğim nasıl tutturacağım aklımda soru işaretleri var çünkü akvaryum duvara yakın ve bir kenarı duvara dayanıyor. Kalın tabaka siyah bir karton alıp onu tutturmayı düşünüyorum ama tabi nasıl olur bilemiyorum.
elongatus mpanga&sarı prenses
[QUOTE=trixster] [QUOTE=msaydak]Merhabalar hayırlı olsun akvaryumunuz..Keşke güzel bi fonda olsaymış
[/QUOTE]Bir arka fonla daha güzel olur
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Arka fon olarak siyah düşünüyorum ancak sizin de fikirleriniz önemli tabi ?
unerdem 2011-12-07 11:19:34
[QUOTE=trixster] [QUOTE=msaydak]Merhabalar hayırlı olsun akvaryumunuz..Keşke güzel bi fonda olsaymış
[/QUOTE]Bir arka fonla daha güzel olur
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Arka fon olarak siyah düşünüyorum ancak sizin de fikirleriniz önemli tabi ?
Elongatus Mpanga yem tavsiyesi
Arkadaşlar araştırdım ama bulamadım,
aynı akvaryum içinde mpangalarla beraber sarı prenses de bulunuyor. sp'ler için ayrıca bir yem vermeye gerek var mı?
Şu anda akvaryumcudan aldığım isimsiz yemleri kullanıyorum ama balıklarım çok iştahlı değil gibi geliyor bana kendim markalı ismini cismini kutusunu görüp bildiğim yemlerden almak istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar araştırdım ama bulamadım,
aynı akvaryum içinde mpangalarla beraber sarı prenses de bulunuyor. sp'ler için ayrıca bir yem vermeye gerek var mı?
Şu anda akvaryumcudan aldığım isimsiz yemleri kullanıyorum ama balıklarım çok iştahlı değil gibi geliyor bana kendim markalı ismini cismini kutusunu görüp bildiğim yemlerden almak istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Duvar içi akvaryumum
Çok güzel ve başarılı bir akvaryum olmuş ancak benim fikrim bir miktar daha kaya ilegörüntü desteklenebilir.
Ayrıca Led ışık yerine ben sizin yerinizde olsam florasan kullanırdım. Daha önceki hüsran ile sonuçlanan led tecrübeme dayanarak bunu söylüyorum.

Çok güzel ve başarılı bir akvaryum olmuş ancak benim fikrim bir miktar daha kaya ilegörüntü desteklenebilir.
Ayrıca Led ışık yerine ben sizin yerinizde olsam florasan kullanırdım. Daha önceki hüsran ile sonuçlanan led tecrübeme dayanarak bunu söylüyorum.

elongatus mpanga&sarı prenses
Boyut (cm): 100x60x60
Kapasite (litre): 340 Lt
Canlılar: ~20 ad. Sarı Prenses, ~20 ad. Elongatus Mpanga, 1 ad. vatoz
Malzemeler:
Dış Filtre: Atman DF1300
Hava Motoru: Resun Air300 (Çift Çıkışlı)
Isıtıcı: RS100W
Aydınlatma: 1 Ad. T8 Philips Florosan 1 Ad. T8 Mavi Florasan (1 Ad. T8 beyaz ilave edilecek)
Dekorasyon: Beyaz Akvaryum Kumu, Çeşitli Kayalar, 3Kök Bitki.
Arka Fon: Şu an için yok ancak siyah yapmayı planlıyorum.
Akvaryum Bakımı: Haftalık 1/4 Dip Çekimi
Kullanılan Yemler: Sabah Akşam Bitkisel Öğle: Bitkisel+Hayvansal Yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Herhangi bir ilaç beya katkı kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum.
Merhaba arkadaşlar,
Uzun uğraşlar sonucunda artık akvaryumum düzene oturdu ve paylaşım vakti geldi.
Fotoğraflar cep telefonu ile çekildiği için gerçekte olduğundan biraz daha soluk çıktı fotoğraflarım ama tam da istediğim gibi oldu.
Balıklarım, ofisin gözde elemanları olmaya hazır oldular. Sigorta girişlerini de artık yaptırmak lazım
.
Yine forumdan oğuzhan isimli arkadaştan aldığım akvaryum ve sehpası.

Yer olarak oda içersinde güneş görmeyen, hava akımı olmayan köşelerden birini seçtim. Ayrıca nazara inanan biri olduğumdan odadan kafasını uzatan herkesin göremeyeceği bir yer seçtim.
Daha sonra akvaryumun çerçevesi ile uyumlu olabilecek güzel bir sehpa yaptırmaya geldi sıra.

Profile kaplama yapıldığından kapak yan taraftan tek taraflı olmak zorunda kaldı.
Ayrıca sehpanın üstüne cama destek olması için kalın mermer kestirdim. Akvaryum ile mermer arasına da strafordan farklı, yalıtım malzemesi olarak kullanılıyormuş, strafordan daha sert ve dayanıklı köpük aldım. Rengi pembe olmasaydı daha da güzel olacaktı ama alternatif yok.
İzmir Altın Akvaryumdan aldığım 30 kg. akvaryum kumunu ve 15 kg. kadar gelen kayaları yerleştirdim ve akvaryumu çeşme suyu ile doldurdum.

Kumu iyi yıkayamamış olmalıyım ki su aşırı derecede bulanıklaştı.
Ayrıca taşların altına ince yeşil renkli (laminantların altına koyuluyormuş) köpük koydum ki taşın camı ezerek zarar vermesini engellesin. Kişisel görüşüm faydası olduğu ancak katılmayan arkadaşlar olabilir.

Dış motoru ve diğer ekipmanları da kurdum. Yerini tam kestiremediğim için bitkileri henüz yerleştirmedim.
Yaklaşık 2-3 gün suyun berraklaşmasını ve dengenin sağlanmasını bekledim. Bu sırada suya bir iki parça yem attım. Bakteri oluşumunu ve dengenin oluşmasını sağlayacağını okumuştum.
Tür olarak da Elongatus Mpanga ve Sarı Prensese karar verdim ve balıklarımı da aldım.
Balıklarımı akvaryuma bıraktım ve ortama uyum sağlamaları 2-3 gün buldu.


Balıklarım 2-3 gün sonunda akvaryumun köşelerinde toplanıyor. Sürekli olarak yukarı aşşağı inip çıkıyordu. Yaptığım araştırmalardan sonra bunun ışık eksikliğinden veya yer eksikliğinden kaynaklandığını öğrendim. Aydınlatma yapımını hızlandırarak hemen 2 adet(1beyaz 1mavi) T8 florasan takarak aydınlatma işini de halletmiş oldum.

Yine balıklarım bir aşağı bir yukarı yapıp beni rahatlatacağına sinir etmeye devam ediyorlardı.
Artık kaya ilavesi şart oldu. Yine bir miktar kaya ilave ettim ve akvaryumum son haline kavuşmuş oldu. Balıklarım da kayaların, oyukların ve mağaralarının arasında yer kapma telaşına başladılar.





Boyut (cm): 100x60x60
Kapasite (litre): 340 Lt
Canlılar: ~20 ad. Sarı Prenses, ~20 ad. Elongatus Mpanga, 1 ad. vatoz
Malzemeler:
Dış Filtre: Atman DF1300
Hava Motoru: Resun Air300 (Çift Çıkışlı)
Isıtıcı: RS100W
Aydınlatma: 1 Ad. T8 Philips Florosan 1 Ad. T8 Mavi Florasan (1 Ad. T8 beyaz ilave edilecek)
Dekorasyon: Beyaz Akvaryum Kumu, Çeşitli Kayalar, 3Kök Bitki.
Arka Fon: Şu an için yok ancak siyah yapmayı planlıyorum.
Akvaryum Bakımı: Haftalık 1/4 Dip Çekimi
Kullanılan Yemler: Sabah Akşam Bitkisel Öğle: Bitkisel+Hayvansal Yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Herhangi bir ilaç beya katkı kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum.
Merhaba arkadaşlar,
Uzun uğraşlar sonucunda artık akvaryumum düzene oturdu ve paylaşım vakti geldi.
Fotoğraflar cep telefonu ile çekildiği için gerçekte olduğundan biraz daha soluk çıktı fotoğraflarım ama tam da istediğim gibi oldu.
Balıklarım, ofisin gözde elemanları olmaya hazır oldular. Sigorta girişlerini de artık yaptırmak lazım
.Yine forumdan oğuzhan isimli arkadaştan aldığım akvaryum ve sehpası.

Yer olarak oda içersinde güneş görmeyen, hava akımı olmayan köşelerden birini seçtim. Ayrıca nazara inanan biri olduğumdan odadan kafasını uzatan herkesin göremeyeceği bir yer seçtim.
Daha sonra akvaryumun çerçevesi ile uyumlu olabilecek güzel bir sehpa yaptırmaya geldi sıra.

Profile kaplama yapıldığından kapak yan taraftan tek taraflı olmak zorunda kaldı.
Ayrıca sehpanın üstüne cama destek olması için kalın mermer kestirdim. Akvaryum ile mermer arasına da strafordan farklı, yalıtım malzemesi olarak kullanılıyormuş, strafordan daha sert ve dayanıklı köpük aldım. Rengi pembe olmasaydı daha da güzel olacaktı ama alternatif yok.
İzmir Altın Akvaryumdan aldığım 30 kg. akvaryum kumunu ve 15 kg. kadar gelen kayaları yerleştirdim ve akvaryumu çeşme suyu ile doldurdum.

Kumu iyi yıkayamamış olmalıyım ki su aşırı derecede bulanıklaştı.
Ayrıca taşların altına ince yeşil renkli (laminantların altına koyuluyormuş) köpük koydum ki taşın camı ezerek zarar vermesini engellesin. Kişisel görüşüm faydası olduğu ancak katılmayan arkadaşlar olabilir.

Dış motoru ve diğer ekipmanları da kurdum. Yerini tam kestiremediğim için bitkileri henüz yerleştirmedim.
Yaklaşık 2-3 gün suyun berraklaşmasını ve dengenin sağlanmasını bekledim. Bu sırada suya bir iki parça yem attım. Bakteri oluşumunu ve dengenin oluşmasını sağlayacağını okumuştum.
Tür olarak da Elongatus Mpanga ve Sarı Prensese karar verdim ve balıklarımı da aldım.
Balıklarımı akvaryuma bıraktım ve ortama uyum sağlamaları 2-3 gün buldu.


Balıklarım 2-3 gün sonunda akvaryumun köşelerinde toplanıyor. Sürekli olarak yukarı aşşağı inip çıkıyordu. Yaptığım araştırmalardan sonra bunun ışık eksikliğinden veya yer eksikliğinden kaynaklandığını öğrendim. Aydınlatma yapımını hızlandırarak hemen 2 adet(1beyaz 1mavi) T8 florasan takarak aydınlatma işini de halletmiş oldum.

Yine balıklarım bir aşağı bir yukarı yapıp beni rahatlatacağına sinir etmeye devam ediyorlardı.
Artık kaya ilavesi şart oldu. Yine bir miktar kaya ilave ettim ve akvaryumum son haline kavuşmuş oldu. Balıklarım da kayaların, oyukların ve mağaralarının arasında yer kapma telaşına başladılar.





Taban döşemesi
Bence de hiç gerek yok hem yapay bir görüntü oluşturur akvaryumunda hem de pislik oluşturur.
unerdem 2011-12-06 10:37:57
Bence de hiç gerek yok hem yapay bir görüntü oluşturur akvaryumunda hem de pislik oluşturur.
akvaryum içerisine strafor yerleştirme
Strafordan ziyade yapı marketlerde satılan 5mm lik ince elastik yalıtım malzemesi olarak satılan köpük benzeri malzemeler var. Benim aldığım yerdeki yeşil renkliydi ama farklı renkleri de bulunabilir.
Ben şahsen kendi akvaryumuma kullandım ve içim de çok rahat. Tabi bu bizim bildiğimiz strafordan kullanırsan muhtemelen kaldırma kuvvetine yenik düşüp su yüzüne er ya da geç çıkacaktır. Kontrolsüz olarak straforun su yüzüne çıkması istenmeyen durumlar oluşturabilir. Straforu da zemine silikonlamak bence çok mantıklı değil gibime geliyor.
Strafordan ziyade yapı marketlerde satılan 5mm lik ince elastik yalıtım malzemesi olarak satılan köpük benzeri malzemeler var. Benim aldığım yerdeki yeşil renkliydi ama farklı renkleri de bulunabilir.
Ben şahsen kendi akvaryumuma kullandım ve içim de çok rahat. Tabi bu bizim bildiğimiz strafordan kullanırsan muhtemelen kaldırma kuvvetine yenik düşüp su yüzüne er ya da geç çıkacaktır. Kontrolsüz olarak straforun su yüzüne çıkması istenmeyen durumlar oluşturabilir. Straforu da zemine silikonlamak bence çok mantıklı değil gibime geliyor.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
