ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ArdaEla
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2011 22:20
Son Ziyaret:
22 Ağustos 2020 12:05
Toplam Mesaj:
194 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bülent SİLEK
Doğum Tarihi:
23 Aralık 1974
Yaş:
51
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[url=http://hizliresim.com/ZVzpAA][img]//i.hizliresim.com/ZVzpAA.jpg[/img][/url]
SON 10 MESAJI
840 Litre Acemi Bitkili Discus Kurulumu
Merhaba Mehmet Bey bende öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum..
Birkaç yazıda da okudum bitkili akvaryumda discus büyütmek zor diye ama siz bunun aksine bir hareket etmiş gözüküyorsunuz..
yem olarak ne kullandınız....dana yüreği verdinizmi.. su değerlerini anında kötüleştiriyor diye duydum bu yüzden de insanlar dip çekimi yapabilmek adına cama cam tercih ediyorlar diye okudum..
bende şu an yavru denecek büyüklükte 8 adet farklı türlerde discus aldım tankım bitkili şu an bitkili tankı bozmalımıyım yoksa bozmadan devammı etmeliyim kararsız kaldım ...
yem olarak neler kullanmalıyım..
tşkler....
Merhaba Mehmet Bey bende öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum..
Birkaç yazıda da okudum bitkili akvaryumda discus büyütmek zor diye ama siz bunun aksine bir hareket etmiş gözüküyorsunuz..
yem olarak ne kullandınız....dana yüreği verdinizmi.. su değerlerini anında kötüleştiriyor diye duydum bu yüzden de insanlar dip çekimi yapabilmek adına cama cam tercih ediyorlar diye okudum..
bende şu an yavru denecek büyüklükte 8 adet farklı türlerde discus aldım tankım bitkili şu an bitkili tankı bozmalımıyım yoksa bozmadan devammı etmeliyim kararsız kaldım ...
yem olarak neler kullanmalıyım..
tşkler....
Adaryum Akvaryum Üretimhane (yeni Resim Eklendi)
Tebrik Ederim Eskişehir'imize böyle bir üretimhane kazandırdığınız için ....
İlk halinizi ziyaret etmiştim ama alt katıda açınca süper ötesi olmuş en kısa sürede ziyaret etmek isterim...
Kolay gelsin....
Tebrik Ederim Eskişehir'imize böyle bir üretimhane kazandırdığınız için ....
İlk halinizi ziyaret etmiştim ama alt katıda açınca süper ötesi olmuş en kısa sürede ziyaret etmek isterim...
Kolay gelsin....
Melekler Alemi !
Bora Bey, öncelikle bu konuda yapmış olduklarınızı büyük bir hevesle okudum..
Sizi tebrik ederim...
Ve yeniden Tür Melek üretimine geçmenize sevindim...
6-7 ay dan sonra satış miktarına gelecek meleklerim olabilir demişsiniz. Durum nedir ?
Ben Eskişehir'de yaşıyorum.... Ve sizin makalelerinizi ve fotoğraflarınızı gördükten sonra neden daha önceden dikkat etmediğime üzüldüm....
Ama hala geç kalınmış değil düşüncesiyle, bu güzel tür meleklerden beslemek isterim....Ve Melek konusunda daha çok tecrübelerinizden faydalanmalıyım diye düşünüyorum.
Beslenmeleri, türleri,nasıl bir ortamda yaşatılmaları, ve nasıl çift oluşturdukları ve nasıl büyütüldükleri...
Şimdiden teşekkürler....
Bora Bey, öncelikle bu konuda yapmış olduklarınızı büyük bir hevesle okudum..
Sizi tebrik ederim...
Ve yeniden Tür Melek üretimine geçmenize sevindim...
6-7 ay dan sonra satış miktarına gelecek meleklerim olabilir demişsiniz. Durum nedir ?
Ben Eskişehir'de yaşıyorum.... Ve sizin makalelerinizi ve fotoğraflarınızı gördükten sonra neden daha önceden dikkat etmediğime üzüldüm....
Ama hala geç kalınmış değil düşüncesiyle, bu güzel tür meleklerden beslemek isterim....Ve Melek konusunda daha çok tecrübelerinizden faydalanmalıyım diye düşünüyorum.
Beslenmeleri, türleri,nasıl bir ortamda yaşatılmaları, ve nasıl çift oluşturdukları ve nasıl büyütüldükleri...
Şimdiden teşekkürler....
Akvaryum Tasım Ankara ---------------- Ata
Fatih Bey öncelikle yılmadan bu yolda gösterdiğiniz istikrar için sizi tebrik ederim..
Daha önceden yaptığınız güzel şeyleri gıpta ile takip eden bir kişi olarak bu hobiye gönül verenlere bir şeyler kazandıracağına inandığım süper ötesi bir proje geliştirmişsiniz.
Umarım Ankara'ya geldiğimde zamanım olursa, ziyaret etmek isterim ....
Güzel fotoğraflarınızı burada görmek isterim....
Fatih Bey öncelikle yılmadan bu yolda gösterdiğiniz istikrar için sizi tebrik ederim..
Daha önceden yaptığınız güzel şeyleri gıpta ile takip eden bir kişi olarak bu hobiye gönül verenlere bir şeyler kazandıracağına inandığım süper ötesi bir proje geliştirmişsiniz.
Umarım Ankara'ya geldiğimde zamanım olursa, ziyaret etmek isterim ....
Güzel fotoğraflarınızı burada görmek isterim....
Hobihane İcin Gerekli İzinler
[QUOTE=senior]Ben bu işe yıllar önce evimin kömürlüğünde başladım..Şikayet üzerine zabıta kömürlüğe geldi ve ne yaptığımı sordu.Bende yasanın,kömürlüğü evimin bir odası olarak tanımladığını,buraya iznim olmadan giremeyeceklerini söyleyerek lafa başladım -Ben şeker hastasıyım.Doktorum benı sakınleştırecek,kafamı dagıtacak bir hobi edinmemi,özelliklede akvaryum sahibi olmamı söyledi.Benimde vaktimde bol,paramda bol,yerimde bol buraya akvaryumları doldurdum keyif yapıyorum.Üreyen balıkları eşe dosta hediye ediyor elimde kalanlarıda porsuk çayına salıyorum dedim..Hakkınızda ticaret yapıyor diye sikayet var deyincede -ispatlayın,delillendirin dedim..Zabıtanın yüz ifadesi hala gözümün önünde ve hala beni yakalayacaklar [:D]
İşin vergi kısmına karşı değilim ama iş yasallaştığı zaman veteriner hekim tutmanız gerekiyo,kurs sertifikası almanız gerekiyo bunun gibi birsürü gereksiz işlemler var.Vergiye razıyız..sadece o olsa keske..uzun yıllar önce üretim yaptığım üretimhane resimleri burdakı blog sayfasında mevcut ama şuankı yerle ilgili tek bir bilgiilan vs dahi bulamazsınız [:D][/QUOTE]
Yasin Bey merhaba bu üretimhane konusunda bildiğim kadarıyla sertifika almak gerekiyor. bunuda Halk Eğitim merkezleri tarafından sağlanıyor ama toplamda en az 15 kişilik bir grup olması gerekiyor diye biliyorum...
Yanlışım varsa düzeltin....Eskişehirde bu konuda bir girişimde bulunabiliriz.. Eğer böyle bir sertifika gerekiyorsa.. en azından kanunlar bu şekilde iken sertifikayı alalım dursun lazım olabilir belki ileride.....
[QUOTE=drmsguler]Bende nilufer cayina saliyorum derim :)
[/QUOTE]
Durmuş Bey merhaba güzel bir konu olmuş, fakat son gelişmeler hakkında bilgi vermediniz hala ... usulleri bildirseniz ileride bize de yol göstermiş olursunuz....
[QUOTE=senior]Ben bu işe yıllar önce evimin kömürlüğünde başladım..Şikayet üzerine zabıta kömürlüğe geldi ve ne yaptığımı sordu.Bende yasanın,kömürlüğü evimin bir odası olarak tanımladığını,buraya iznim olmadan giremeyeceklerini söyleyerek lafa başladım -Ben şeker hastasıyım.Doktorum benı sakınleştırecek,kafamı dagıtacak bir hobi edinmemi,özelliklede akvaryum sahibi olmamı söyledi.Benimde vaktimde bol,paramda bol,yerimde bol buraya akvaryumları doldurdum keyif yapıyorum.Üreyen balıkları eşe dosta hediye ediyor elimde kalanlarıda porsuk çayına salıyorum dedim..Hakkınızda ticaret yapıyor diye sikayet var deyincede -ispatlayın,delillendirin dedim..Zabıtanın yüz ifadesi hala gözümün önünde ve hala beni yakalayacaklar [:D]
İşin vergi kısmına karşı değilim ama iş yasallaştığı zaman veteriner hekim tutmanız gerekiyo,kurs sertifikası almanız gerekiyo bunun gibi birsürü gereksiz işlemler var.Vergiye razıyız..sadece o olsa keske..uzun yıllar önce üretim yaptığım üretimhane resimleri burdakı blog sayfasında mevcut ama şuankı yerle ilgili tek bir bilgiilan vs dahi bulamazsınız [:D][/QUOTE]
Yasin Bey merhaba bu üretimhane konusunda bildiğim kadarıyla sertifika almak gerekiyor. bunuda Halk Eğitim merkezleri tarafından sağlanıyor ama toplamda en az 15 kişilik bir grup olması gerekiyor diye biliyorum...
Yanlışım varsa düzeltin....Eskişehirde bu konuda bir girişimde bulunabiliriz.. Eğer böyle bir sertifika gerekiyorsa.. en azından kanunlar bu şekilde iken sertifikayı alalım dursun lazım olabilir belki ileride.....
[QUOTE=drmsguler]Bende nilufer cayina saliyorum derim :)
[/QUOTE]
Durmuş Bey merhaba güzel bir konu olmuş, fakat son gelişmeler hakkında bilgi vermediniz hala ... usulleri bildirseniz ileride bize de yol göstermiş olursunuz....
Karides Dünyası Satışlar 15 Eylül 2017 Başlıyor
Hakan Bey hayırlı olsun. Takipteyim....
Hakan Bey hayırlı olsun. Takipteyim....
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
[QUOTE=Yusuf.Yilmaz]Merhabalar akvaryumunuz çok hoş sağlıklı hobiler dilerim. Sormak istediğim ışıklandırma sisteminiz hakkında. Bende led yapmayı düşünüyorum da ne kadar mal ettiniz acaba ? [/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumlarınız için tşkler....
powerledleri yurtdışından getirttim.. soğutucu, pcb ve driverler'ı İstanbul'a gittiğimde karaköydeki marketdigitalden aldım isterseniz internetten de alabilirsiniz..
toplam bana 72 w'lık bir sistemin maliyeti 230 tl civarında oldu....
[QUOTE=Yusuf.Yilmaz]Merhabalar akvaryumunuz çok hoş sağlıklı hobiler dilerim. Sormak istediğim ışıklandırma sisteminiz hakkında. Bende led yapmayı düşünüyorum da ne kadar mal ettiniz acaba ? [/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumlarınız için tşkler....
powerledleri yurtdışından getirttim.. soğutucu, pcb ve driverler'ı İstanbul'a gittiğimde karaköydeki marketdigitalden aldım isterseniz internetten de alabilirsiniz..
toplam bana 72 w'lık bir sistemin maliyeti 230 tl civarında oldu....
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler... Fotoğraf paylaşımı ile akvaryumu birazda görsel olarak sunalım....
İlk Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_1918.JPG[/IMG]
Şu an ki Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0012.JPG[/IMG]
Bu da bahsettiğim saç yosunu olduğunu düşündüğüm bir kesit;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0001.JPG[/IMG]
Bu da Akvaryumumda ki canlılardan bir tanesi ;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0017.JPG[/IMG]
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler... Fotoğraf paylaşımı ile akvaryumu birazda görsel olarak sunalım....
İlk Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_1918.JPG[/IMG]
Şu an ki Hali;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0012.JPG[/IMG]
Bu da bahsettiğim saç yosunu olduğunu düşündüğüm bir kesit;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0001.JPG[/IMG]
Bu da Akvaryumumda ki canlılardan bir tanesi ;
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109954/IMG_0017.JPG[/IMG]
Bitkili Akvaryum Deneyimim...
Merhaba, akvaryum kurulumum hemen hemen tamamlandı. Akvaryum suyu oturdu diyebilirim..
Co2 24 saat kesintisiz veriyorum.
gübrelemeyi dıy gübreleme olarak eı methodunu kullanarak yapıyorum ve haftalık %50 su değişimi yapıyorum canlılarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım .
Lakin özellikle ince ip şeklinde bir yosun oluşumu var bir türlü gideremedim..
nedenini tam olarak bilmiyorum ..
Su değişim zamanlarında fiziki olarak elimden geldiğince temizliyorum ama bir hafta sonunda yeniden ip şeklinde bazı bitkilerimi saran bu yosunu henüz yok edebilmiş değilim bu konuda ki görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Merhaba, akvaryum kurulumum hemen hemen tamamlandı. Akvaryum suyu oturdu diyebilirim..
Co2 24 saat kesintisiz veriyorum.
gübrelemeyi dıy gübreleme olarak eı methodunu kullanarak yapıyorum ve haftalık %50 su değişimi yapıyorum canlılarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım .
Lakin özellikle ince ip şeklinde bir yosun oluşumu var bir türlü gideremedim..
nedenini tam olarak bilmiyorum ..
Su değişim zamanlarında fiziki olarak elimden geldiğince temizliyorum ama bir hafta sonunda yeniden ip şeklinde bazı bitkilerimi saran bu yosunu henüz yok edebilmiş değilim bu konuda ki görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Eskişehir'li Akvaristler...
[QUOTE=RoRy]Merhabalar,
ismim Bora, ben de hobiye yeni başlayanlardanım. Eskişehir'de bu konuda biraz eksiklik var diye düşünürken bu başlık sayesinde durumun o kadar da kötü olmadığını görmek biraz moral oldu açıkcası :) Belki de o eksiklik hobici sayısından değil de hobicilerin birbirlerini bulamamalarından kaynaklanıyordur diye düşünerekten ben de bir merhaba diyeyim istedim. Yapılacak organizasyonlara elimden geldiğince katılmaya çalışırım. Zaten hobide yeni olduğum için eksik ya da hatalı yaptığım birçok şey oluyor ve olmaya devam edecek. Böyle durumlarda danışabileceğim ya da sorun olmasa bile fikir alışverişi yapabileceğim birilerinin yakınlarda olması güzel birşey bence.
Herkese keyifli ve kayıpsız hobiler dilerim[/QUOTE]
Arkadaşlar konuyu biraz hortlatalım malum yaz ayları.. her ne kadar eskişehirimiz yağmurlu olsada :))
şu yaz ayları geçtiğinde bir organizasyon yapalım diyorum bu konuda görüşlere açığım...
amaç tamamen ticaret değil paylaşım olmalı ...
bu düşüncede olan arkadaşlarla buluşma olmalı ve herkes bu bilinşte yaklaşmalı konuya..
anladığım kadarıyla daha önce yapılan buluşmalarda amaç dışında hareket eden arkadaşlar olduğu için eskişehirli akvarist arkadaşların katılım oranı zamanla düşmüş...
bu konuda güzel gelişmeleri hepbirlikte başarabileceğimizi düşünüyorum..
[QUOTE=RoRy]Merhabalar,
ismim Bora, ben de hobiye yeni başlayanlardanım. Eskişehir'de bu konuda biraz eksiklik var diye düşünürken bu başlık sayesinde durumun o kadar da kötü olmadığını görmek biraz moral oldu açıkcası :) Belki de o eksiklik hobici sayısından değil de hobicilerin birbirlerini bulamamalarından kaynaklanıyordur diye düşünerekten ben de bir merhaba diyeyim istedim. Yapılacak organizasyonlara elimden geldiğince katılmaya çalışırım. Zaten hobide yeni olduğum için eksik ya da hatalı yaptığım birçok şey oluyor ve olmaya devam edecek. Böyle durumlarda danışabileceğim ya da sorun olmasa bile fikir alışverişi yapabileceğim birilerinin yakınlarda olması güzel birşey bence.
Herkese keyifli ve kayıpsız hobiler dilerim[/QUOTE]
Arkadaşlar konuyu biraz hortlatalım malum yaz ayları.. her ne kadar eskişehirimiz yağmurlu olsada :))
şu yaz ayları geçtiğinde bir organizasyon yapalım diyorum bu konuda görüşlere açığım...
amaç tamamen ticaret değil paylaşım olmalı ...
bu düşüncede olan arkadaşlarla buluşma olmalı ve herkes bu bilinşte yaklaşmalı konuya..
anladığım kadarıyla daha önce yapılan buluşmalarda amaç dışında hareket eden arkadaşlar olduğu için eskişehirli akvarist arkadaşların katılım oranı zamanla düşmüş...
bu konuda güzel gelişmeleri hepbirlikte başarabileceğimizi düşünüyorum..
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
