ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fatihkök
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2011 16:15
Son Ziyaret:
04 Mart 2022 20:47
Toplam Mesaj:
154 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fatih kök
Doğum Tarihi:
30 Mayıs 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
ahşap tekne imalatı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fatih kök
Full platiniun swallow lepistes
Kırmızı aykılıç
albino koikılıç
Camgöz aykılıç
Full platiniun swallow lepistes
Kırmızı aykılıç
albino koikılıç
Camgöz aykılıç
SON 10 MESAJI
Şov aykılıçkuyruklarım
[QUOTE=karsahini]Fatih selamlar,
[/QUOTE]
[QUOTE=karsahini]Fatih selamlar,
gençlik yıllarımda anca gördüğüm kılıçkuyrukları senin elinde gördüğüm için mutluyum. Ama söylediğin irilikte kılıçkuyruklara hiç denk gelemedim. 41 kere maşallah, hiçbirine nazar değmesin. Takdir edeceğimiz yerde yermek bizim insanımızda malesef var, takılmamak lazım ki sende bu şekilde davranıyorsun.
Merak ettiğim bir konu, bu kadar iri damızlıklardan aldığın yavruları ne yapıyorsun? Çünki herkes şikayetçi, doğru dürüst kılıçkuyruk göremiyoruz diye.
İşinin hakkını veren, sağlıklı balıklar üretip yetiştiren yerli üreticilerimiz hakettikleri emeklerinin karşılığını hiçbir zaman alamadı, bu ne kadar sürer bilmiyorum. Bunu kıracak tek şey yerli balık talep edilmesi. 3-5 senin gibi üretici arkadaş kooperatif gibi hareket ederek namerde düşmeden kendi balıklarını değerlendirecek bir oluşuma gitmelidir. Burada hem hobici hem de üretici kazanacaktır.
Bu güzel balıkları üretip tanıttığın için tekrar tebrik ve teşekkür ederim.
Merhabalar Murat abi dediğin gibi senin gençlik yılların benim jenarasyonunda çocukluk yıllarının balıklarıdır bu kılıçlar büyüklüğe gelirsek inanılması zor boyutlara gelebiliyorlar yer müsait olunca
seninde taktir edeceğin gibi hiç taktir edilmedi yerli üretici bu balıkları hala dışardan getiriyorlar ve yüzde 20 si bile yaşamıyor yaşasada fer vermiyor toptanıda tam bilmemekle beraber 4veya 5 liradan aşağı değildir ama yerli üreticiden 1.5 veya 2 liradan almaya çalışıyorlar senin değindiğin noktaya gelirsek bu balığı üretsek üretmekten kastım her damızlığın fazlasını bırakalım 100 yavru verdiğini varsayarsak buna uygun yer kirası canlı yem masrafı elektrik ve su hesabı olarak yapıyorum diğer masrafları hesaba katmıyorum işin içinden çıkılmıyor çünki bu balıkları akvaryumda büyütmek zor en güzeli havuz sistemi havuzda büyüttük diyelim balık oluyor bembeyaz en az 15 gün akvaryumda renk alması için beklettik bunada ayrı yer lazım bekletmesen alıcı balık renksiz diye fiyatı kırıyor bu sistemde ayda en az 4 veya 5 bin adet çıkarmak lazım biraz para kalsın diye bu balığı 5 bin tane yaptığında fiyatı ne oluyor en fazla 1 lira bu dediğim rakamlara ulaşmakta teoride kolay ama pratikte çok ama çok zor,durum böyle olunca en güzeli evde az miktarla uğraşmak bu yazdıklarımız bireysel hareketler için;
toplu hareket edersek ise tablo fazla değişmiyor keza alıcı belli hem alıcı belli hemde toplu bu işi yapmak birazdaha zor çünki şartlar gerçekten ağır şu bahsettiğimiz rakamları çıkarmak için sadece kılıçlar için İstanbulda yer kirası en az 1000 tl en az ısıtma 750 tl en az su 500 tl canlı yem vs. 400 tl tablo bu olunca malesef sıkıntı artı bu rakamları sen benden çok daha iyi biliyorsun bunuda iyi biliyorum .
İşin özü meraklı ve bu işi hakkıyla yapan üretici hep zararlı ve hep madur bu düzen değişirmi bence zor ama düzelmesini temenni ediyoruz.
Şov aykılıçkuyruklarım
[QUOTE=TSY06]Üstadım size de beslediğiniz balıklara da MAAŞALLAH diyerek konuya gireyim.
Şu anda akvaryumum yok ama eski bir amatör canlıdoğuran besleyicisiyim. Yeniden bir tank kurup bu defa kaliteli varyetelerden oluşan canlıdoğuran akvaryumu yapmayı düşünüyorum. Tabii üreticilik haddim değil. Sadece kendi zevkim olarak güzel varyeteler beslemek isterim. ANKARA da yaşıyorum ve yıllardır sizin beslediklerinize yaklaşacak kadar dahi görsel, kıpır kıpır ve sağlıklı Aykılıçkuyruk görmedim.
Bu arada birkaç aydır bu konuya yazılmamış ama Umarım videolarını paylaştığınız aykuyruklardan üretime devam ediyorsunuzdur da sizin varyetelerinizden alabilmek nasip olur.
Neyse bunları bir yana bırakırsak yaptığınız iş ve başarınız ortada umarım sizin gibi başka hobiciler de çıkar da lepistes yanında diğer canlıdoğuranların da kaliteli varyetelerini yerli üretim olarak görmek nasip olur.
Lütfen bu konuyu soğutmayalım. Siz de video paylaşıma devam ediniz ki gözümüz gönlümüz açılsın.
Saygı ve selamlarımla başarılar dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=TSY06]Üstadım size de beslediğiniz balıklara da MAAŞALLAH diyerek konuya gireyim.
Şu anda akvaryumum yok ama eski bir amatör canlıdoğuran besleyicisiyim. Yeniden bir tank kurup bu defa kaliteli varyetelerden oluşan canlıdoğuran akvaryumu yapmayı düşünüyorum. Tabii üreticilik haddim değil. Sadece kendi zevkim olarak güzel varyeteler beslemek isterim. ANKARA da yaşıyorum ve yıllardır sizin beslediklerinize yaklaşacak kadar dahi görsel, kıpır kıpır ve sağlıklı Aykılıçkuyruk görmedim.
Bu arada birkaç aydır bu konuya yazılmamış ama Umarım videolarını paylaştığınız aykuyruklardan üretime devam ediyorsunuzdur da sizin varyetelerinizden alabilmek nasip olur.
Neyse bunları bir yana bırakırsak yaptığınız iş ve başarınız ortada umarım sizin gibi başka hobiciler de çıkar da lepistes yanında diğer canlıdoğuranların da kaliteli varyetelerini yerli üretim olarak görmek nasip olur.
Lütfen bu konuyu soğutmayalım. Siz de video paylaşıma devam ediniz ki gözümüz gönlümüz açılsın.
Saygı ve selamlarımla başarılar dilerim.[/QUOTE]
Tuğrul bey güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bazen çok kızmakla beraber bu canlıların üretimlerine devam ediyorum(kızma sebebim gerekli değerin gösterilmemesi) geçen sene varyeteyi kaybetmemek adına az üretmiştim ama bu sene biraz daha fazla üreticem inşallah.
Elimizdekilerin değerini bilmezsek eğer, çoğu zaman yapıldığı gibi youtube den videoları açıp ne güzellermiş diye seyrederiz yada ithal balığı alıp mantardan ölmesini seyrederiz.
Termennimiz sizinde söylediğiniz gibi meraklı arkadaşlarımızın artması ve bu güzel canlıların kaybolmaması.
Videolara gelirsek hesaplar tutarsa yazın sonunda paylaşımlar olacak inşalah.
albino full platinium swallow ribbon sharkfin lepisteslerim
[QUOTE=ibrahim35]Allah nazarlardan saklasın, maşallah ne güzel bir dişi. Sağlıklı bol yavrulu nesiller dilerim. Emeklerin karşılığını bu güzellikler ile alıyorsun, kardeşim.[/QUOTE]
[QUOTE=ibrahim35]Allah nazarlardan saklasın, maşallah ne güzel bir dişi. Sağlıklı bol yavrulu nesiller dilerim. Emeklerin karşılığını bu güzellikler ile alıyorsun, kardeşim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim İbrahim abi hep beraber karşılığını alırız emeklerimizin inşallah.
albino full platinium swallow ribbon sharkfin lepisteslerim
fatihkök 2015-02-19 21:03:54
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LgMnDH-m0co[/VID]
4. nesil balıklarımdan görüntülerdir.
İki ayrı dişi paylaşmak istedim birisi mat sıradan bir platinium dişi diğeri ise platinium kaplamaları kafasına kadar gelen ve beyazlığı hat safada olan bir dişi fark anlaşılsın diye beraber çekim yaptım.
KEYİFLİ SEYİRLER.
full red'lerim(full red severlere)
Maşallah böyle uzun süreli ve başarılı üretimler görmek gerçekten çok güzel, her ne kadar böyle üretimlerin yapılabileceğini söylediğimizde tepki gördüysekte en güzel cevap bunlar olsa gerek tekrar maşallah.
Maşallah böyle uzun süreli ve başarılı üretimler görmek gerçekten çok güzel, her ne kadar böyle üretimlerin yapılabileceğini söylediğimizde tepki gördüysekte en güzel cevap bunlar olsa gerek tekrar maşallah.
albino swallow full redlerim sayfa 17
Balıkların hayırlı olsun İbrahim abi bol ,sağlıklı ve güzel üretimler yapman dileğiyle hayırlı olsun.
Balıkların hayırlı olsun İbrahim abi bol ,sağlıklı ve güzel üretimler yapman dileğiyle hayırlı olsun.
Şov aykılıçkuyruklarım
[QUOTE=aykılıç]2 liralık balık dediğiniz full redler mi
[/QUOTE]
[QUOTE=aykılıç]2 liralık balık dediğiniz full redler mi
Hayır kesinlikle ama kesinlikle varyete ayrımı yapmadım yapmamda benim bahsettiğim çıkan bütün yavruların aynı klasmana koyularak seçici davranmayıp ne var ya oda lepistes buda lepistes diye insanlara satılması.
Unutulmaması gereken en önemli kural sürdürülebilir üretim yapılabilmesi için seçici olmaktır,seçici olurkende en iyisini kendine en kötüsünüde başkasına vermek değil tabi böyle olursada yine sıkıntı.
Kısaca biraz fazla para için çıkan her yavruyu satar veya damızlığa alırsak piyasada özel varyete adı altında 2 liralık lepistesler buluruz.
Bunun en güzel ispatıda moscow blue ve green varyeteleri varmı iyisi yok nerde ithalatlarda gelen yüzlerce varyete yok varsa bile üç beş kişiyi geçmez çünki aman çok yapayım da çok para kazanayım derdinde millet.
Şov aykılıçkuyruklarım
[QUOTE=aykılıç]Kardeş son videodaki balıklar albino mu? Simson erkek çok guzel. O da kırmızı göz mü? Tül gibi dökülen kuyfuklr mukemmel duruyor.. yazıkki bu balıkların değeri bilinmiyor. Ozel tür lepistes alıp uretip satma sevdası vsr millette. Herkes üretip para kazanmak için Balık besliyor[/QUOTE]
[QUOTE=aykılıç]Kardeş son videodaki balıklar albino mu? Simson erkek çok guzel. O da kırmızı göz mü? Tül gibi dökülen kuyfuklr mukemmel duruyor.. yazıkki bu balıkların değeri bilinmiyor. Ozel tür lepistes alıp uretip satma sevdası vsr millette. Herkes üretip para kazanmak için Balık besliyor[/QUOTE]
Hayır Selçuk bey albino değiller ve beyaz ışıkta çekildi o video ama yinede renkleri bu kadar kırmazı ve ilginç olan hep düz erkeklerle kırıyorum dişileri ama aykuyrukları bozmadan üzerie koyorak ilerliyor varyete.
Albinoya da dönebilirim çünki albinoyla kırıyorum 2 nesildir yarı yarıya albino gelmeye başladı artık .
Balıkların değerini bilmedıkleri gibi meraklıları da soğutuyorlar bazı kişiler ama ben o malum varyeteyide yapıcam kendi çabalarımla fazla sürmez.
Lepistes ise ayrı bir olay kimsenin satması birşey değil de 2 liralık baliği 50 lirayı satmak etikmi o tartışılır kimi 100 balıktan 10 balık satar yada satamaz kimide batan geminin malı diye pazarlar çıkan 100 yavrunun 100 ünüde eee nede olsa lepistesmi lepistes ya ne farkı var.
albino full platinium swallow ribbon sharkfin lepisteslerim
[QUOTE=AnılKorkmaz]Merhabalar Fatih Abi kılıç kuyruklarına bakarken lepisteslerini farkettim en sevdiğim 2 ırk dan birini bu kadar kalitelisini görmek çok sevindirici bu güzelliklerin videosunu paylaştığın için teşekkürler MaşaAllah bu arada
düz kuyruklarıda görebilirmiyiz yeni video varsa.[/QUOTE]
[QUOTE=AnılKorkmaz]Merhabalar Fatih Abi kılıç kuyruklarına bakarken lepisteslerini farkettim en sevdiğim 2 ırk dan birini bu kadar kalitelisini görmek çok sevindirici bu güzelliklerin videosunu paylaştığın için teşekkürler MaşaAllah bu arada
düz kuyruklarıda görebilirmiyiz yeni video varsa.[/QUOTE]
Merhabalar Anıl balıkları beğenmene sevindim teşekkür ederim güzel sözlerin için yeni video çekeceğim yakında, nasip olursa yayınlarım.
Şov aykılıçkuyruklarım
[QUOTE=Mehmet Büngül]Maşallah kardeşim emeğine sağlık yüreğine sağlık balıkların hem kılıç kuyruklar hemde platiniumlar harikalar bu hobiye ve balıklarına bakış açını iyi bildiğimden takip edip saygı duyduğum hobicilerin başında geliyorsun ALLAH CC emeklerini zayi etmesin
Sevgi ve Saygılarımla[/QUOTE]
[QUOTE=Mehmet Büngül]Maşallah kardeşim emeğine sağlık yüreğine sağlık balıkların hem kılıç kuyruklar hemde platiniumlar harikalar bu hobiye ve balıklarına bakış açını iyi bildiğimden takip edip saygı duyduğum hobicilerin başında geliyorsun ALLAH CC emeklerini zayi etmesin
Sevgi ve Saygılarımla[/QUOTE]
Teşekkürler abi zevk alarak besliyoruz hep beraber bu canlıları birde gereken değeri görseler
çok daha güzel olacak
[QUOTE=ibrahim35]Fatih Bey, Allah nazarlardan saklasın maşallah çok güzeller. Beslediğin türlerin hakkını vererek besliyorsun. Tebrik ederim.
Saygılar, selamlar.
[/QUOTE]
Saygılar, selamlar.
[/QUOTE]
Teşekkürler İbrahim abi onlar bize gereken görselliği sunuyor en güzelide bu hiç inkar etmiyorlar bakıldıklarını bu dahada güzel.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
