ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burakbey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2011 13:34
Son Ziyaret:
18 Haziran 2023 15:10
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Yavuzer
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Yavuzer
SON 10 MESAJI
Neon Çenesi Beyaz Benek Mi Oldu ?
Çenesi beyaz oldu bu beyaz benek mi ? beyaz strafor kopugu gibi bisey.
nasil cozerim arkadaslar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/150320210824541.jpg[/IMG]
Çenesi beyaz oldu bu beyaz benek mi ? beyaz strafor kopugu gibi bisey.
nasil cozerim arkadaslar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/150320210824541.jpg[/IMG]
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?)
1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?)
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
Baligim.1 gun daha yasayip öldü, sarismak sulu yem ve flagly denedim, olmadi,zaten yem yiycek gucu kalmamisti.
2 gun sonra 1 baligimi daha ölü buldum ve 1 tanesi daha com hasta duruyordu. ikisini de akvaryumdan cikarttim.Bugun sera bakto tabs diye bir tablet aldim. suya da (38 litre) yarim cay kasigi sera mineral tuz ekledim. 7 gunluk sera bakto tabs surecine basladim.
hic bunlari kullananiniz var mi ise yarar mi dersiniz ? [:'(]
Baligim.1 gun daha yasayip öldü, sarismak sulu yem ve flagly denedim, olmadi,zaten yem yiycek gucu kalmamisti.
2 gun sonra 1 baligimi daha ölü buldum ve 1 tanesi daha com hasta duruyordu. ikisini de akvaryumdan cikarttim.Bugun sera bakto tabs diye bir tablet aldim. suya da (38 litre) yarim cay kasigi sera mineral tuz ekledim. 7 gunluk sera bakto tabs surecine basladim.
hic bunlari kullananiniz var mi ise yarar mi dersiniz ? [:'(]
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
[QUOTE=Ofsedef]
Ölen balıklar ile aynı semptomları gösteren balıkları ayrı bir yere alıp yukarda arkadaşın da dediği gibi flagyl tablet tedavisi uygulayabilirsin. Yeme istekli davransa sarımsaklı yem yap derdim ancak ilaç tedavisinden başka yol kalmamış gibiz gözüküyor. flagyl tablet için veterinerden reçete yazdırıp eczaneden alabilirsin. 1 kutu alsan yeter. tahmini fiyatı 20TL-25TL arasında.[/QUOTE]
video : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
videoda da belli sanırım çok ileri... akvaryumu ayırdım ,sarımsaklı yem yemedi, şimdi bi veteriner bulup ilacı almaya çıkıyorum....teşekkür ederim çok umudum yok ama yapcak bişeyde yok....teşekkür ederim
[QUOTE=Ofsedef]
Ölen balıklar ile aynı semptomları gösteren balıkları ayrı bir yere alıp yukarda arkadaşın da dediği gibi flagyl tablet tedavisi uygulayabilirsin. Yeme istekli davransa sarımsaklı yem yap derdim ancak ilaç tedavisinden başka yol kalmamış gibiz gözüküyor. flagyl tablet için veterinerden reçete yazdırıp eczaneden alabilirsin. 1 kutu alsan yeter. tahmini fiyatı 20TL-25TL arasında.[/QUOTE]
video : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
videoda da belli sanırım çok ileri... akvaryumu ayırdım ,sarımsaklı yem yemedi, şimdi bi veteriner bulup ilacı almaya çıkıyorum....teşekkür ederim çok umudum yok ama yapcak bişeyde yok....teşekkür ederim
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
[QUOTE=Ofsedef]Zayıflığa bakarsak iç parazit gibi geldi. Dışkılaması nasıl?[/QUOTE]
evet abicim biyerdeb daha videosunu yollayıp onay aldım . dediğin gibi ilerlemiş iç parazit dediler... ne yapabilirim ? Bulaşıcı birşey mi ?
[QUOTE=Ofsedef]Zayıflığa bakarsak iç parazit gibi geldi. Dışkılaması nasıl?[/QUOTE]
evet abicim biyerdeb daha videosunu yollayıp onay aldım . dediğin gibi ilerlemiş iç parazit dediler... ne yapabilirim ? Bulaşıcı birşey mi ?
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211355591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211356121.jpg[/IMG]
ViDEO : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
Hastalık Belirtileri: Dipte sürünür şekilde yüzme, genel hareketsizlik iştahsızlık, şuanda vatosların küpüne girdi saklanıyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes, cüce vatos ,neon, çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrit testim sorunsuz çıktı, su sıcaklığım 26
Filitrasyon: şelale ehiem filtre , sünger ve elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: önceki gece yatmadan [K]sera fishtamin vitamin koydum 4-5 damla [/K]ışıkları kapattım.Benim bildiğim vitaminle balık ölmez ?
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): tatile gitmiştim 5 gün besleme yapılmadı. ama tatilden gelince 2 gün durumları iyiydi. Normalde kaç aydır bakıyorum hiç ölüm olmamıştı, hafta da bir dip çekim ve haftada bir 1/3 su değişimi (içme suyu ve sera aquatan) ve bakteri eklemesi (sera) yapıyorum.
Tek balık ölse ecel der anlarım ama 2 farklı türde sorun çıkınca panikledim.Işığı kapatıp bir süre aç bırakma niyetim var yorulmasınlar diye. Ne yapmam lazım ölsün istemiyorum, bu arada diğer çöpçümde de sanki biraz uyku modu bi sarhoşluk var.Tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum. [:((][EDIT]Burakbey,2021-02-19 15:50:06[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211355591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211356121.jpg[/IMG]
ViDEO : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
Hastalık Belirtileri: Dipte sürünür şekilde yüzme, genel hareketsizlik iştahsızlık, şuanda vatosların küpüne girdi saklanıyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes, cüce vatos ,neon, çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrit testim sorunsuz çıktı, su sıcaklığım 26
Filitrasyon: şelale ehiem filtre , sünger ve elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: önceki gece yatmadan [K]sera fishtamin vitamin koydum 4-5 damla [/K]ışıkları kapattım.Benim bildiğim vitaminle balık ölmez ?
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): tatile gitmiştim 5 gün besleme yapılmadı. ama tatilden gelince 2 gün durumları iyiydi. Normalde kaç aydır bakıyorum hiç ölüm olmamıştı, hafta da bir dip çekim ve haftada bir 1/3 su değişimi (içme suyu ve sera aquatan) ve bakteri eklemesi (sera) yapıyorum.
Tek balık ölse ecel der anlarım ama 2 farklı türde sorun çıkınca panikledim.Işığı kapatıp bir süre aç bırakma niyetim var yorulmasınlar diye. Ne yapmam lazım ölsün istemiyorum, bu arada diğer çöpçümde de sanki biraz uyku modu bi sarhoşluk var.Tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum. [:((][EDIT]Burakbey,2021-02-19 15:50:06[/EDIT]
Lepisteslerimin Türleri Doğru Mu ?
Fotoları balıkları daha yeni yerlerine alıştırma sırasında çektim oyüzden sera poşetleri falan var, 40 litre akvaryumda toplam 8 erkek lepistes var, yavru almak istemiyorum.
Fotoları balıkları daha yeni yerlerine alıştırma sırasında çektim oyüzden sera poşetleri falan var, 40 litre akvaryumda toplam 8 erkek lepistes var, yavru almak istemiyorum.
Lepisteslerimin Türleri Doğru Mu ?
Akvaryumumda bunlar var arkadaşlar türleri doğru isimlendirebilmiş miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212210381.jpg[/IMG] Moscow Blue Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211071.jpg[/IMG] Mozaic Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211291.jpg[/IMG] Leopard Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211491.jpg[/IMG] Cobra Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212161.jpg[/IMG] Snake skin Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212401.jpg[/IMG] Koi Orange Guppy
Akvaryumumda bunlar var arkadaşlar türleri doğru isimlendirebilmiş miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212210381.jpg[/IMG] Moscow Blue Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211071.jpg[/IMG] Mozaic Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211291.jpg[/IMG] Leopard Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211491.jpg[/IMG] Cobra Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212161.jpg[/IMG] Snake skin Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212401.jpg[/IMG] Koi Orange Guppy
Pilli Akvaryum Dip Temizliği 200tl Altı Tavsiye
[QUOTE=Mussa]Ben en alttaki jeneca markayı kullanıyorum. Benim akvaryumlar 160 ve 200 litre. Bunlarla su boşaltmak çok kolay oluyor.
Jeneca hem pille hem elektrikle çalışıyor, bu açıdan daha mantıklı. Pilli olanların pili ne kadar gidiyor bilmiyorum ama sürekli tak sök yapmaktansa elektrikli olması daha pratik olur. Ben yakında buna uygun 8-10 metre hortum alıp doğrudan lavaboya suyu dökmeyi planlıyorum.
Bu arada jenecanın bir de küçük fileli aparatı var, su değişimi yapmadan dipteki pislikleri toplamak için oldukça yarayışlı.
Ben petihtiyac sitesinden almıştım, şimdi baktım fiyat 124 görünüyor. [/QUOTE]
Tavsiyeniz üzerine aldım.çok memnunum teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=Mussa]Ben en alttaki jeneca markayı kullanıyorum. Benim akvaryumlar 160 ve 200 litre. Bunlarla su boşaltmak çok kolay oluyor.
Jeneca hem pille hem elektrikle çalışıyor, bu açıdan daha mantıklı. Pilli olanların pili ne kadar gidiyor bilmiyorum ama sürekli tak sök yapmaktansa elektrikli olması daha pratik olur. Ben yakında buna uygun 8-10 metre hortum alıp doğrudan lavaboya suyu dökmeyi planlıyorum.
Bu arada jenecanın bir de küçük fileli aparatı var, su değişimi yapmadan dipteki pislikleri toplamak için oldukça yarayışlı.
Ben petihtiyac sitesinden almıştım, şimdi baktım fiyat 124 görünüyor. [/QUOTE]
Tavsiyeniz üzerine aldım.çok memnunum teşekkür ederim[:iyi:]
Pilli Akvaryum Dip Temizliği 200tl Altı Tavsiye
[QUOTE=xSHUSHx]Akvaryumda dip çekimi yapmak zorunlu değildir.Hatta dip çekimi yapmamanın yararı bile vardır.
Tek suyunu değiştirmeniz yeterli oluyor.
Bu dip süpürgeleri tek dipdeki pislikleri çeker diye biliyorum sudaki amonyağı temizlemezler herhalde[/QUOTE]
Haftada 1/3 su değişikliği yapıyorum o konuda bir sıkıntı yok [:iyi:] ama dip temizliği için öneri peşindeyim [:)]
[QUOTE=xSHUSHx]Akvaryumda dip çekimi yapmak zorunlu değildir.Hatta dip çekimi yapmamanın yararı bile vardır.
Tek suyunu değiştirmeniz yeterli oluyor.
Bu dip süpürgeleri tek dipdeki pislikleri çeker diye biliyorum sudaki amonyağı temizlemezler herhalde[/QUOTE]
Haftada 1/3 su değişikliği yapıyorum o konuda bir sıkıntı yok [:iyi:] ama dip temizliği için öneri peşindeyim [:)]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
