ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MERTER
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2011 20:57
Son Ziyaret:
05 Eylül 2016 13:44
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İ.MERTER ÖZ
Doğum Tarihi:
08 Ekim 1974
Yaş:
51
İl:
Adana
Meslek:
DOKTOR
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İ.MERTER ÖZ
SON 10 MESAJI
Satılık 140*60*60 Sump Lı Akvaryum
Arkadaşlar selam 4-5 yıldır kullandığım 140*60*60 sumplı akvaryumum satılıktır. 90*30*40 sump 3 adet motor ayrıca yaklaşık 40-50 kg kum ile birlikte başka malzemelerde hediye olarak verilecektir. İlgilenenlerin bana ulaşmasını rica ederim
Tel : 0532 381 46 14
Arkadaşlar selam 4-5 yıldır kullandığım 140*60*60 sumplı akvaryumum satılıktır. 90*30*40 sump 3 adet motor ayrıca yaklaşık 40-50 kg kum ile birlikte başka malzemelerde hediye olarak verilecektir. İlgilenenlerin bana ulaşmasını rica ederim
Tel : 0532 381 46 14
Led v.b aydınlatma
sayın gecko size bir özel mesaj atmıştım ama alamadınız galiba led ler ile yapmış olduğunuz aydınlatmanın son durumu nedir acaba bitkiler faydalanabiliyormu :)
MERTER 2014-02-14 17:10:22
sayın gecko size bir özel mesaj atmıştım ama alamadınız galiba led ler ile yapmış olduğunuz aydınlatmanın son durumu nedir acaba bitkiler faydalanabiliyormu :)
REAKTÖR YAPIMINDA USTALARA BİRKAÇ SORUM OLACAK :)
[QUOTE=sky007]Bu konuya bakabilirsiniz. http://www.akvaryum.com/forum/difuzorler_ve_reaktorler_%28_fotografli_anl_k317841.asp
2 reaktörde hemen hemen aynı seviyede co2 miktarı çözümü sağlar. Sumpın akvaryuma başmış olduğu çıkışa monte edebilirsiniz. Kap ve debi ne kadar yüksek olursa çözünme miktarıda o kadar daha iyi olur.
Ista'nın Large Co2 reaktörünü de alabilirsiniz.
Ayrıca bana aydınlatmanız az geldi. Akvaryum yüksekliğinizinde çok fazla olması ayrı bir dezavantaj.
Floresanlarınız T5'dir umarım.
[/QUOTE]
öncelikle ilginize teşekkür ederim o zaman kabın yüksekliği 45 - 50 cm arasında olsa fena olmaz diyebiliriz ancak sump ın çıkışına monte etmekte bazı sakıncalar görüyorum elektrik kesintisinde sifon yapabilir buda benim için dezavantaj olabilir bu yüzden iç motor ile halletmek daha mantıklı geliyor istaya gelince çok aşırı memnuniyet görmedim ista hakkında o yüzden düşünmüyorum aydınlatmam evet az ve ne yazıkki t8 ama değişim planlarımda var 54w 4 adet gralüx 3 adet 54 w daylight ve 1 adet 54 w aquastar planlıyorum
ayrıca bahsettiğiniz konuyu birkaç sefer okudum ve bu başlığı oluşturdum zannedersem oranın alıntıları ile oluştu aklımda bu fikir
tekrar teşekkür ederim
[QUOTE=sky007]Bu konuya bakabilirsiniz. http://www.akvaryum.com/forum/difuzorler_ve_reaktorler_%28_fotografli_anl_k317841.asp
2 reaktörde hemen hemen aynı seviyede co2 miktarı çözümü sağlar. Sumpın akvaryuma başmış olduğu çıkışa monte edebilirsiniz. Kap ve debi ne kadar yüksek olursa çözünme miktarıda o kadar daha iyi olur.
Ista'nın Large Co2 reaktörünü de alabilirsiniz.
Ayrıca bana aydınlatmanız az geldi. Akvaryum yüksekliğinizinde çok fazla olması ayrı bir dezavantaj.
Floresanlarınız T5'dir umarım.
[/QUOTE]
öncelikle ilginize teşekkür ederim o zaman kabın yüksekliği 45 - 50 cm arasında olsa fena olmaz diyebiliriz ancak sump ın çıkışına monte etmekte bazı sakıncalar görüyorum elektrik kesintisinde sifon yapabilir buda benim için dezavantaj olabilir bu yüzden iç motor ile halletmek daha mantıklı geliyor istaya gelince çok aşırı memnuniyet görmedim ista hakkında o yüzden düşünmüyorum aydınlatmam evet az ve ne yazıkki t8 ama değişim planlarımda var 54w 4 adet gralüx 3 adet 54 w daylight ve 1 adet 54 w aquastar planlıyorum
ayrıca bahsettiğiniz konuyu birkaç sefer okudum ve bu başlığı oluşturdum zannedersem oranın alıntıları ile oluştu aklımda bu fikir
tekrar teşekkür ederim
REAKTÖR YAPIMINDA USTALARA BİRKAÇ SORUM OLACAK :)
Arkadaşlar ve tüm akvaryum sevenler öncelikle hepinize selamlar;
Sahibi olduğum 140*60*65 cm lik 550 litrelik bitkili bir tankım var bu tanka bağlı 90*45*45 cmlik 182 litrelik bir sump sistemim var akvaryumumum aydınlatması 120 cm lik 36 w 2 adet grolux 2 adet daylight ve 2 adet aquastar toplamda 216 w lık bir aydınlatmaya sahibim (aydınlatma olarak gayet güzel bir ışıklandırmaya sahibim ama genel bitkili tank kurallarına göre biraz eksiği var gibi ) tankımda co2 tüpüm ve ista marka büyük boy difüzöre sahibim ayrıca difüzörün co2 çıkış bölümüne doğru sürekli olarak çalışan bir iç motorum var tankımda düzenli olarak gübrelelme yapıyorum ancak işte şimdi siz büyük üztadların bilgisine ihtiyacımın olduğu bölüme geldik istediğim gibi fotosentez olayı olmuyor difüzörden ne kadar ince bir çıkış olsada co2 kısa sürede yüzeye doğru küçük damlacıklar halinde çıkıyor yani kullandığım co2 den istediğim gibi faydalanamıyorum zannediyorum bu yüzden de difüzör sisteminden vazgeçip reaktör kullanmaya karar verdim.
Yapmayı planladığım reaktör Bioball reaktör olabilir veya internal vortex reaktör olabilir sizlere sormak istediklerim bunları yaparken kullanmayı planladığım malzeme 7,4 cm çapında plexi şeffaf boru
1) bioball rekatörmü yoksa vorteks reaktörmü co2 yi daha iyi çözer
2) bioball reaktör yapmam halinde sump tan gelen temiz su çıkışına monte etmem yeterlimi yoksa ayrı bir kafa motoru kullanıp akvaryumun içine mi monte etmeliyim bioball reaktör yapmam halinde reaktörün boyu ne kadar olmalı
3) vortex reaktör yapmam halinde 7.4 cm lik çap çok geniş olurmu acaba bu çap için anafor oluşturmam için sattlik 1200-1800 litrelik bir kafa motoru yeterli olurmu ve en fazla çözülmeyi sağlamak için sistemin boyu kaç cm olmalı elimdeki malzeme 200 cm uzunluğunda istediğim gibi boy ayarlaması yapabilirim
evet sizlere sormak istediğim sorular bunlar eğer ilgilenip bikaç cümle ile bana yardımcı olursanız eğer beni çok mutlu edersiniz şimdiden çok teşekkür ederim
MERTER 2013-11-26 23:10:10
Arkadaşlar ve tüm akvaryum sevenler öncelikle hepinize selamlar;
Sahibi olduğum 140*60*65 cm lik 550 litrelik bitkili bir tankım var bu tanka bağlı 90*45*45 cmlik 182 litrelik bir sump sistemim var akvaryumumum aydınlatması 120 cm lik 36 w 2 adet grolux 2 adet daylight ve 2 adet aquastar toplamda 216 w lık bir aydınlatmaya sahibim (aydınlatma olarak gayet güzel bir ışıklandırmaya sahibim ama genel bitkili tank kurallarına göre biraz eksiği var gibi ) tankımda co2 tüpüm ve ista marka büyük boy difüzöre sahibim ayrıca difüzörün co2 çıkış bölümüne doğru sürekli olarak çalışan bir iç motorum var tankımda düzenli olarak gübrelelme yapıyorum ancak işte şimdi siz büyük üztadların bilgisine ihtiyacımın olduğu bölüme geldik istediğim gibi fotosentez olayı olmuyor difüzörden ne kadar ince bir çıkış olsada co2 kısa sürede yüzeye doğru küçük damlacıklar halinde çıkıyor yani kullandığım co2 den istediğim gibi faydalanamıyorum zannediyorum bu yüzden de difüzör sisteminden vazgeçip reaktör kullanmaya karar verdim.
Yapmayı planladığım reaktör Bioball reaktör olabilir veya internal vortex reaktör olabilir sizlere sormak istediklerim bunları yaparken kullanmayı planladığım malzeme 7,4 cm çapında plexi şeffaf boru
1) bioball rekatörmü yoksa vorteks reaktörmü co2 yi daha iyi çözer
2) bioball reaktör yapmam halinde sump tan gelen temiz su çıkışına monte etmem yeterlimi yoksa ayrı bir kafa motoru kullanıp akvaryumun içine mi monte etmeliyim bioball reaktör yapmam halinde reaktörün boyu ne kadar olmalı
3) vortex reaktör yapmam halinde 7.4 cm lik çap çok geniş olurmu acaba bu çap için anafor oluşturmam için sattlik 1200-1800 litrelik bir kafa motoru yeterli olurmu ve en fazla çözülmeyi sağlamak için sistemin boyu kaç cm olmalı elimdeki malzeme 200 cm uzunluğunda istediğim gibi boy ayarlaması yapabilirim
evet sizlere sormak istediğim sorular bunlar eğer ilgilenip bikaç cümle ile bana yardımcı olursanız eğer beni çok mutlu edersiniz şimdiden çok teşekkür ederim
TAVSİYELERİNİZE İHTİYACIM VAR
ARKADAŞLAR MERHABA KENDİME AİT HOBİ HEYECENI İLE BAŞLAYAN VE ŞU ANDA AMATÖR RUHLA DEVAM EDEN BİR MELEK ÜRETİMHANEM VAR
12 ADET EŞ TANKIM 6 ADET YAVRU BÜYÜTME VE 48 ADET KULUÇKA TANKIM VAR AYRICA 2 ADET DAHA BÜYÜTME TANKIM VAR
PROBLEMİM EŞ TANKLARINDA YANİ DAMIZLIKLARIN TANKINDAKİ SU TEMİZLİK PROBLEMİM İÇLERİNDE ÇİFTLİ PİPO FİLTRE VAR DÜZENLİ DİP ÇEKİMİDE YAPIYORUM AMA GENEDE İSTEDİĞİM TEMİZLİK OLMUYOR İKİ KAT HALİNDE OLAN BU TANKLARIMA MERKEZİ BİR SUMP YAPMAYI PLANLIYORUM ANCAK KULELERİ NASIL VE NEYDEN YAPACAĞIMA DAHA HENÜZ KARAR VEREMEDİM VE SİZ HOBİCİ DOSTLARIN FİKİRLERİNİ BEKLİYORUM DAMIZLIK TANKLARININ ÖLÇÜLERİ 40*50*40 VE TOPLAMDA İKİ KAT OLMAK ÜZERE 12 ADETLER EVET ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM
ŞİMDİDEN HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER
ARKADAŞLAR MERHABA KENDİME AİT HOBİ HEYECENI İLE BAŞLAYAN VE ŞU ANDA AMATÖR RUHLA DEVAM EDEN BİR MELEK ÜRETİMHANEM VAR
12 ADET EŞ TANKIM 6 ADET YAVRU BÜYÜTME VE 48 ADET KULUÇKA TANKIM VAR AYRICA 2 ADET DAHA BÜYÜTME TANKIM VAR
PROBLEMİM EŞ TANKLARINDA YANİ DAMIZLIKLARIN TANKINDAKİ SU TEMİZLİK PROBLEMİM İÇLERİNDE ÇİFTLİ PİPO FİLTRE VAR DÜZENLİ DİP ÇEKİMİDE YAPIYORUM AMA GENEDE İSTEDİĞİM TEMİZLİK OLMUYOR İKİ KAT HALİNDE OLAN BU TANKLARIMA MERKEZİ BİR SUMP YAPMAYI PLANLIYORUM ANCAK KULELERİ NASIL VE NEYDEN YAPACAĞIMA DAHA HENÜZ KARAR VEREMEDİM VE SİZ HOBİCİ DOSTLARIN FİKİRLERİNİ BEKLİYORUM DAMIZLIK TANKLARININ ÖLÇÜLERİ 40*50*40 VE TOPLAMDA İKİ KAT OLMAK ÜZERE 12 ADETLER EVET ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM
ŞİMDİDEN HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER
kirli tozlu akvaryum temizliği cevap?
Akvaryumlar uzun süredir boş duruyor ise silikon özelliğini yitirmiş olabilir önce su ile iyi bir ıslat kaba kiri aksın ardından tuz ruhu veya kireç çözücü ile güzelce ov ve hemen durula benim yöntemin bu ama sakın ilk olarak su ile durulamayı unutma
Kolay gelsin
Akvaryumlar uzun süredir boş duruyor ise silikon özelliğini yitirmiş olabilir önce su ile iyi bir ıslat kaba kiri aksın ardından tuz ruhu veya kireç çözücü ile güzelce ov ve hemen durula benim yöntemin bu ama sakın ilk olarak su ile durulamayı unutma
Kolay gelsin
Kuşak - Kayıt Lazer ile yapıştırma.
[QUOTE=mathellon] [QUOTE=MERTER]Benimde lazer ile bir maceram olmuştu size aktarayım ve sizde buna göre kendi seçiminizi yapın 160*70*80 akvaryumumun kulesini siyah 6mm camdan yapmıştık çok orjinalde olmuştu bunu sizin dediğiniz gibi camcının ısrarı ile lazer ile yapıştırdık lazer dedikleride bir solisyon sürüp bir ışık altında bekletiyorlar herneyse yaptık oldu ancak yaklaşık bir haftasonra kule lazer ile yapıştırma yerlernden açılıp basınçla patladı allahtan eşim biliyordu sump a gelen vanayı kapatmayı kapatmış ve hemen bana haber verdi geldiğimdeki manzara korkunçtu içinde balıkları yeni oturmuş bir akvaryum boşalacak ve kule tekrar yapılacaktı gerisini siz düşünün ve karar verin ancak bana sorarsanız asla önermem [/QUOTE]
Sizin kule dediğiniz etrafdaki dört cam sanırım , camcı sadece üstteki kuşak - kayıt ı yapıcak benim tamamen silikon ile yapıştırıldı zaten.
[/QUOTE]
güle güle kullanın hayırlı olsun
[QUOTE=mathellon] [QUOTE=MERTER]Benimde lazer ile bir maceram olmuştu size aktarayım ve sizde buna göre kendi seçiminizi yapın 160*70*80 akvaryumumun kulesini siyah 6mm camdan yapmıştık çok orjinalde olmuştu bunu sizin dediğiniz gibi camcının ısrarı ile lazer ile yapıştırdık lazer dedikleride bir solisyon sürüp bir ışık altında bekletiyorlar herneyse yaptık oldu ancak yaklaşık bir haftasonra kule lazer ile yapıştırma yerlernden açılıp basınçla patladı allahtan eşim biliyordu sump a gelen vanayı kapatmayı kapatmış ve hemen bana haber verdi geldiğimdeki manzara korkunçtu içinde balıkları yeni oturmuş bir akvaryum boşalacak ve kule tekrar yapılacaktı gerisini siz düşünün ve karar verin ancak bana sorarsanız asla önermem [/QUOTE]
Sizin kule dediğiniz etrafdaki dört cam sanırım , camcı sadece üstteki kuşak - kayıt ı yapıcak benim tamamen silikon ile yapıştırıldı zaten.
[/QUOTE]
güle güle kullanın hayırlı olsun
Kuşak - Kayıt Lazer ile yapıştırma.
Benimde lazer ile bir maceram olmuştu size aktarayım ve sizde buna göre kendi seçiminizi yapın 160*70*80 akvaryumumun kulesini siyah 6mm camdan yapmıştık çok orjinalde olmuştu bunu sizin dediğiniz gibi camcının ısrarı ile lazer ile yapıştırdık lazer dedikleride bir solisyon sürüp bir ışık altında bekletiyorlar herneyse yaptık oldu ancak yaklaşık bir haftasonra kule lazer ile yapıştırma yerlernden açılıp basınçla patladı allahtan eşim biliyordu sump a gelen vanayı kapatmayı kapatmış ve hemen bana haber verdi geldiğimdeki manzara korkunçtu içinde balıkları yeni oturmuş bir akvaryum boşalacak ve kule tekrar yapılacaktı gerisini siz düşünün ve karar verin ancak bana sorarsanız asla önermem
Benimde lazer ile bir maceram olmuştu size aktarayım ve sizde buna göre kendi seçiminizi yapın 160*70*80 akvaryumumun kulesini siyah 6mm camdan yapmıştık çok orjinalde olmuştu bunu sizin dediğiniz gibi camcının ısrarı ile lazer ile yapıştırdık lazer dedikleride bir solisyon sürüp bir ışık altında bekletiyorlar herneyse yaptık oldu ancak yaklaşık bir haftasonra kule lazer ile yapıştırma yerlernden açılıp basınçla patladı allahtan eşim biliyordu sump a gelen vanayı kapatmayı kapatmış ve hemen bana haber verdi geldiğimdeki manzara korkunçtu içinde balıkları yeni oturmuş bir akvaryum boşalacak ve kule tekrar yapılacaktı gerisini siz düşünün ve karar verin ancak bana sorarsanız asla önermem
f1 redrainbow kambwimba - güncel resimler syf: 8'de
[QUOTE=Furkan Ökmen] [QUOTE=URAS]Hayırlı uğurlu olsun kardesim bende maswaları alalı 1 aydan fazla oldu ama hala bi tanıtım açamadım. Niye ? Çünki düzgün bir f.makinası bulamadım
İnş yavrularını da görürüz..
[/QUOTE]
İnşallah o günleri de görürürz kardeşim. En kaliteli duboisilerin yavrularına sahipsin...
[QUOTE=MERTER]SEVGİLİ FURKAN KARDEŞİM
ADANADA HOBİYE GÖNÜL VEREN AMA GERÇEKTEN HİÇBİR ZAMAN TİCARİ DÜŞÜNMEYİP ELİNDEKİ İMKANLARI SÜREKLİ ZORLAYARAK KENDİNDEN BİLE DAHA İYİ BİR ŞEKİLDE BALIKLARINA BAKIYOR BÖYLE KARDEŞLERİMİZ ARTIK ÇOK NADİR KALDI HEMEN ÜRETİP SATIP PARA KAZANMA AMAÇLI OLDU HOBİCİLİK AMA FURKAN HERZAMAN İÇİN BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA BU İŞE CİDDEN GÖNÜL VEREN KARDEŞLERİMİZDEN
FURKANCIM SEYRİNE DOYUM OLMAYACAK BİR AKVARYUM KURMUŞSUN GENE
ABİCİM SENİ TEBRİK EDİYORUM VE BÖYLE GÜZEL AKVARYUMLARI SENDE DEVAMLI GÖRMEK İSTİYORUZ
ABİCİM BENDEN TAM NOT ALDIN SONUNA KADAR DESTEKÇİNİM BUNU BİL KOLAY GELSİN :)
[/QUOTE]
Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Merter abi. Öğrenci imkanları ancak bu kadarına yetiyor. Elimizdekileri her zaman için kullanıp daha iyi sonuçlar almadığımız müddetçe hobinin bir anlamı kalmıyor. Önemli olan kısıtlı imnkanlarla güzel işler başarabilmek. Akvaryumumu ve balıklarımı beğenmene sevindim.
Daha iyileri senin olur inşallah. Kendine iyi bak..
[/QUOTE]
Bu arada sakın yanlış anlaşılmasın imkansızlıklardan felan bahsettim ama bunları kötü anlamda söylemedim furkan küçük imkanlar ile büyük başarılara imza atmış bir kardeşimdir ve herkesin gördüğü gibi balıkları maşallah çok güzel ve sağlıklılar tekrar senin bu başarını tebrik eder ve daimi olmasını dilerim furkancım
[QUOTE=Furkan Ökmen] [QUOTE=URAS]Hayırlı uğurlu olsun kardesim bende maswaları alalı 1 aydan fazla oldu ama hala bi tanıtım açamadım. Niye ? Çünki düzgün bir f.makinası bulamadım

İnş yavrularını da görürüz..
[/QUOTE]İnşallah o günleri de görürürz kardeşim. En kaliteli duboisilerin yavrularına sahipsin...

[QUOTE=MERTER]SEVGİLİ FURKAN KARDEŞİM
ADANADA HOBİYE GÖNÜL VEREN AMA GERÇEKTEN HİÇBİR ZAMAN TİCARİ DÜŞÜNMEYİP ELİNDEKİ İMKANLARI SÜREKLİ ZORLAYARAK KENDİNDEN BİLE DAHA İYİ BİR ŞEKİLDE BALIKLARINA BAKIYOR BÖYLE KARDEŞLERİMİZ ARTIK ÇOK NADİR KALDI HEMEN ÜRETİP SATIP PARA KAZANMA AMAÇLI OLDU HOBİCİLİK AMA FURKAN HERZAMAN İÇİN BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA BU İŞE CİDDEN GÖNÜL VEREN KARDEŞLERİMİZDEN
FURKANCIM SEYRİNE DOYUM OLMAYACAK BİR AKVARYUM KURMUŞSUN GENE
ABİCİM SENİ TEBRİK EDİYORUM VE BÖYLE GÜZEL AKVARYUMLARI SENDE DEVAMLI GÖRMEK İSTİYORUZ
ABİCİM BENDEN TAM NOT ALDIN SONUNA KADAR DESTEKÇİNİM BUNU BİL KOLAY GELSİN :)
[/QUOTE]
Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Merter abi. Öğrenci imkanları ancak bu kadarına yetiyor. Elimizdekileri her zaman için kullanıp daha iyi sonuçlar almadığımız müddetçe hobinin bir anlamı kalmıyor. Önemli olan kısıtlı imnkanlarla güzel işler başarabilmek. Akvaryumumu ve balıklarımı beğenmene sevindim.
Daha iyileri senin olur inşallah. Kendine iyi bak..
[/QUOTE]
Bu arada sakın yanlış anlaşılmasın imkansızlıklardan felan bahsettim ama bunları kötü anlamda söylemedim furkan küçük imkanlar ile büyük başarılara imza atmış bir kardeşimdir ve herkesin gördüğü gibi balıkları maşallah çok güzel ve sağlıklılar tekrar senin bu başarını tebrik eder ve daimi olmasını dilerim furkancım
f1 redrainbow kambwimba - güncel resimler syf: 8'de
Sevgili Furkan kardeşim
adanada hobiye gönül veren ama gerçekten hiçbir zaman ticari düşünmeyip elindeki imkanları sürekli zorlayarak kendinden bile daha iyi bir şekilde balıklarına bakıyor böyle kardeşlerimiz artık çok nadir kaldı hemen üretip satıp para kazanma amaçlı oldu hobicilik ama furkan herzaman için benim gördüğüm kadarıyla bu işe cidden gönül veren kardeşlerimizden
Furkancım seyrine doyum olmayacak bir akvaryum kurmuşsun gene
abicim seni tebrik ediyorum ve böyle güzel akvaryumları sende devamlı görmek istiyoruz.
Abicim benden tam not aldın sonuna kadar destekçinim bunu bil kolay gelsin :).enginkoc34 2012-02-20 11:09:13
Sevgili Furkan kardeşim
adanada hobiye gönül veren ama gerçekten hiçbir zaman ticari düşünmeyip elindeki imkanları sürekli zorlayarak kendinden bile daha iyi bir şekilde balıklarına bakıyor böyle kardeşlerimiz artık çok nadir kaldı hemen üretip satıp para kazanma amaçlı oldu hobicilik ama furkan herzaman için benim gördüğüm kadarıyla bu işe cidden gönül veren kardeşlerimizden
Furkancım seyrine doyum olmayacak bir akvaryum kurmuşsun gene
abicim seni tebrik ediyorum ve böyle güzel akvaryumları sende devamlı görmek istiyoruz.
Abicim benden tam not aldın sonuna kadar destekçinim bunu bil kolay gelsin :).
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
