ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
decameron
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2010 19:44
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2016 14:18
Toplam Mesaj:
149 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl Akan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl Akan
SON 10 MESAJI
Akvaryuma kullanılacak su
Ro cihazı sizin akvaryumunuz için şarttır.150lt lik akvaryumu damacana suyla idare edebilrisiniz.Sizin aylık 600lt akvaryuma 120lt su değiştirmeniz gerektiğini hesaplarsak 6 damacana eder oda 42tl sizin verdiğiniz fiyata göre yani aldığınız, alıcağınız ro cihazı kendini amorti edicektir hemen.
Ro cihazı sizin akvaryumunuz için şarttır.150lt lik akvaryumu damacana suyla idare edebilrisiniz.Sizin aylık 600lt akvaryuma 120lt su değiştirmeniz gerektiğini hesaplarsak 6 damacana eder oda 42tl sizin verdiğiniz fiyata göre yani aldığınız, alıcağınız ro cihazı kendini amorti edicektir hemen.
AKVARYUM SOĞUTUCUSU
[QUOTE=memati_45fb] [QUOTE=karemisola]Bence bu prizler o kadar sağlıklı değil. hava akşam serin öğlen sıcak olur prizle bunu ayarlayamazsınız
en iyisi bir elektrikçiden 10 liraya bir termostat almak. su ısınınca çalıştırır, soğuyunca durur
[/QUOTE] 10liraya termostat bulabilirsen bi kaçtanede biz alalım.en ucuz termostat ve probu 50-55 lira.Ben dijital zaman ayarlı priz ile bu yazı geçirdim hemde Batman gibi 40-45 derece sıcaklık gölgede olan yerde.25 derecenin ne altına ne üstüne çıkmadı su sıcaklığı.2 saat açılıp 2 saat kapalı kalıyordu fan.Tek yapmanız ilk taktığınızda sıkı bir takip ile istenilen saat ayarını yapmak.
Çift 12cm kasa fanı kullanıyordum bu aralar hava biraz soğuduğu için teke düşürdüm.
[/QUOTE]
[QUOTE=memati_45fb] [QUOTE=karemisola]Bence bu prizler o kadar sağlıklı değil. hava akşam serin öğlen sıcak olur prizle bunu ayarlayamazsınız
en iyisi bir elektrikçiden 10 liraya bir termostat almak. su ısınınca çalıştırır, soğuyunca durur
[/QUOTE] 10liraya termostat bulabilirsen bi kaçtanede biz alalım.en ucuz termostat ve probu 50-55 lira.Ben dijital zaman ayarlı priz ile bu yazı geçirdim hemde Batman gibi 40-45 derece sıcaklık gölgede olan yerde.25 derecenin ne altına ne üstüne çıkmadı su sıcaklığı.2 saat açılıp 2 saat kapalı kalıyordu fan.Tek yapmanız ilk taktığınızda sıkı bir takip ile istenilen saat ayarını yapmak.
Çift 12cm kasa fanı kullanıyordum bu aralar hava biraz soğuduğu için teke düşürdüm.
[/QUOTE]
Aslında termostatlar o kadar pahalı değiller http://www.ebay.com/itm/120830233034?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 ben daha geçen hafta aldım gayet sağlıklı çalışıyor.
DIY Klima ile Akvaryumu Soğutmak
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil. [/QUOTE]
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi? [/QUOTE]
[/QUOTE]
[QUOTE=Tahsinmutlu] İlyas bey;
Sanırım birşeyleri üzerinize yok yere alınmışsınız.Kimsenin sizin bilginizi sınama gibi bir niyeti yok.Bakır salınım yapmaz diye kesin bir ifade kullanmadım sadece bu forumda bir konuda okumuştum.Ben bu sistemin hala buharlaşmayla alakası olmadığını söylüyorum.Bakırı oda sıcaklığında buharlaştırıyorsanız bu sistemle ve ya öyle düşünüyorsanız bize yanlış öğretmişler.Dikkat edin fan suyla direk temas halinde değil yani akvaryumun üstüne fan koyulmuyor burda.Sadece sudan bakır boruya bir miktar ısı geçiyor o da sıcaklık farkından kaynaklanıyor.
Zaten bunu kendiniz de yazmışsınız.Buyrun ;
''Vantilatörler buharlaşmayı arttırarak soğuma elbet sağlar. Yazın yüzünüze vantilatör vuruncu, veya akvaryum üzerine direk vantilatör vurunca buharlaşma artıp soğuma sağlanıyor tamam ama bakır boru üzerine hava vurunca nasıl buharlaşma oluyor ben orayı anlamıyorum?''
[/QUOTE]decameron 2012-02-20 02:02:41
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil.
Böyle bir sistemle akvaryumda soğutma değil tam tersine ufak bir ısınma belki sağlanabilir.
Çünkü akvaryumdaki buharlaşma sebebiyle su sıcaklığı oda sıcaklığından biraz düşük olabilir. Siz suyu bakır boruda döndürüp üzerine hava vurunca ortamı bir nebze serinletirken diğer taraftan akvaryumun suyunu ısıtmış olursunuz. Çünkü üzerine sıcak hava vuruyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Peki bilgisayarınızda neden fan var o zaman hiç düşündünüzmü?
[/QUOTE]
Anıl bey,
sizin bilgisayar fanınız işlemcinizi oda sıcaklığının altına düşürebiliyor Mu?
İşlemciler en azından benimki orta düzeyde bir bilgisayar için çalışma aralığı herhangi bir program çalışmıyorken 40-45 derece kadardır ama bunun sebebi işlemcinin çok ısınmasıdır yani oda sıcaklığının altına düşürmek çok zordur ama imkansız değildir.İşlemci değilde bilgisayarın kasasının içindeki sıcaklık şuan benim odamdaki sıcaklıktan düşük.Sizde kendi bilgisayarınza bakabilirsiniz laptop kullanmıyorsanız tabiki..
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi? [/QUOTE]
Vantilatörler buharlaşmayı arttırarak soğuma elbet sağlar. Yazın yüzünüze vantilatör vuruncu, veya akvaryum üzerine direk vantilatör vurunca buharlaşma artıp soğuma sağlanıyor tamam ama bakır boru üzerine hava vurunca nasıl buharlaşma oluyor ben orayı anlamıyorum?
[/QUOTE]
Sonucta yasadıgımız heryerde su var nem seklınde yada su buharıda diyebiliriz.Bunlar o bakır borunun uzerıne yapısıyor bizde vantilatoru kullanarak bakır borunun sogumasını dolayısıyla suyun sogumasını saglıyoruz..Burda sıkıntı tek şeyde oda bakırın suda salınım yapması onuda plastik bir hortum kullanarak engelleyebilirz ama bu seferde ısı alışverişi daha zor olucaktır.Bu yuzden oda için iyi ama akvaryum için ne kadar basarılı bısey oldugunu bilemiyorum.
[/QUOTE]
Anıl bey,
sizin bu mantığınıza göre; o zaman yazın vantilatörünüzü odanızın duvarına vurdurun nasıl olsa her yerde nem var. Duvara yapışan nemi vantilatörünüz uzaklaştırır dolayısıyla odanızı soğutmuş olursunuz. Duvar iyi ısı ileticisi değil derseniz büyükçe bir bakır levha alırsınız havayı levhaya vurdurup odayı soğutursunuz. Bunları yapmadan önce bir termometre alıp üzerine vantilatörle hava vurun, olmadı bakır bir levhaya termometreyi yapıştırıp üzerine vantilatörle hava vurun bakalım termometreniz oynuyor mu?
[/QUOTE]
İlyas bey, duvarı soğutmanın yazın bize ne gibi bir fayda sağlayacağını anlamadım ama evet duvara vantilatörü çevirirseniz duvarda soğur.Duvarın iyi ısı ileticisi olup olmaması burada önemli değil çünkü duvarla bizim bir temasımız yok dolayısıyla duvarla bizim aramızda direkt olarak ısı iletimi yok.Duvarla bizim aramızda ne var hava var değilmi? sizinde biliceğiniz gibi hava gayet iyi bir yalıtım maddesidir.Yani duvarı soğutmak bizi serinletmez.Bakır levhayıda bu şekilde sogutabilirsiniz ama yine bizi serinletmeyecektir çünkü direkt temas yok..ve diyorumki bunu siz bir deneyin evde ve bakır levhanın sıcaklıgının nasıl değiştiğini oda sıcaklığının altına nasıl düştüğünü gözlerinizle görün.Anlamanız açısından size söyle bir ornek daha vereyim yazın ortam sıcaklığı İzmirde 40 dereceyi çoğu zaman geçiyor.Ve bizim vücut sıcaklıgımız yaklasık 37 derecedir değilmi ve vucudumuz bu 37 dereceyi hiç gecmez yazın havalar 45derece olsa bile.Yani burdan anlayacağınız vucudumuz terleyerek kendı ısısını 37derecede sabit tutabiliyor (oda sıcaklıgının altında tutuyor).Umarım yardımcı olabilmişimdir.
[QUOTE=Tahsinmutlu] İlyas bey;
Sanırım birşeyleri üzerinize yok yere alınmışsınız.Kimsenin sizin bilginizi sınama gibi bir niyeti yok.Bakır salınım yapmaz diye kesin bir ifade kullanmadım sadece bu forumda bir konuda okumuştum.Ben bu sistemin hala buharlaşmayla alakası olmadığını söylüyorum.Bakırı oda sıcaklığında buharlaştırıyorsanız bu sistemle ve ya öyle düşünüyorsanız bize yanlış öğretmişler.Dikkat edin fan suyla direk temas halinde değil yani akvaryumun üstüne fan koyulmuyor burda.Sadece sudan bakır boruya bir miktar ısı geçiyor o da sıcaklık farkından kaynaklanıyor.
Zaten bunu kendiniz de yazmışsınız.Buyrun ;
''Vantilatörler buharlaşmayı arttırarak soğuma elbet sağlar. Yazın yüzünüze vantilatör vuruncu, veya akvaryum üzerine direk vantilatör vurunca buharlaşma artıp soğuma sağlanıyor tamam ama bakır boru üzerine hava vurunca nasıl buharlaşma oluyor ben orayı anlamıyorum?''
[/QUOTE]
Bu sistem tamamiyle bakırın sogutulması, sogutulan bakırdan (daha sıcak olan)suya ısı alışverişinin olması(ki burda bakır kullanılmasının sebebide ısı alışverişini kolaylaştırmaktır) ve bakırı soğutmak içinde fanların kullanılmasına dayanıyor.Fanlarda bakırı üzerine hava üfleyip buharlaşma yardımıyla soğutuyor.Yani Tahsin bey dediğinizin aksine burda o fanlara verdiğiniz elektrik enerjisi buharlaşmayı arttrmak amacıyla kullanılıyor.Sistem tamamiyle buharlaşma üzerine kurulu.Umarım yeterince açık olabilmişimdir.
DIY Klima ile Akvaryumu Soğutmak
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil. [/QUOTE]
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi? [/QUOTE]
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil.
Böyle bir sistemle akvaryumda soğutma değil tam tersine ufak bir ısınma belki sağlanabilir.
Çünkü akvaryumdaki buharlaşma sebebiyle su sıcaklığı oda sıcaklığından biraz düşük olabilir. Siz suyu bakır boruda döndürüp üzerine hava vurunca ortamı bir nebze serinletirken diğer taraftan akvaryumun suyunu ısıtmış olursunuz. Çünkü üzerine sıcak hava vuruyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Peki bilgisayarınızda neden fan var o zaman hiç düşündünüzmü?
[/QUOTE]
Anıl bey,
sizin bilgisayar fanınız işlemcinizi oda sıcaklığının altına düşürebiliyor Mu?
İşlemciler en azından benimki orta düzeyde bir bilgisayar için çalışma aralığı herhangi bir program çalışmıyorken 40-45 derece kadardır ama bunun sebebi işlemcinin çok ısınmasıdır yani oda sıcaklığının altına düşürmek çok zordur ama imkansız değildir.İşlemci değilde bilgisayarın kasasının içindeki sıcaklık şuan benim odamdaki sıcaklıktan düşük.Sizde kendi bilgisayarınza bakabilirsiniz laptop kullanmıyorsanız tabiki..
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi? [/QUOTE]
Vantilatörler buharlaşmayı arttırarak soğuma elbet sağlar. Yazın yüzünüze vantilatör vuruncu, veya akvaryum üzerine direk vantilatör vurunca buharlaşma artıp soğuma sağlanıyor tamam ama bakır boru üzerine hava vurunca nasıl buharlaşma oluyor ben orayı anlamıyorum?
[/QUOTE]
Sonucta yasadıgımız heryerde su var nem seklınde yada su buharıda diyebiliriz.Bunlar o bakır borunun uzerıne yapısıyor bizde vantilatoru kullanarak bakır borunun sogumasını dolayısıyla suyun sogumasını saglıyoruz..Burda sıkıntı tek şeyde oda bakırın suda salınım yapması onuda plastik bir hortum kullanarak engelleyebilirz ama bu seferde ısı alışverişi daha zor olucaktır.Bu yuzden oda için iyi ama akvaryum için ne kadar basarılı bısey oldugunu bilemiyorum.
DIY Klima ile Akvaryumu Soğutmak
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil. [/QUOTE]
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi?decameron 2012-02-12 00:48:28
[QUOTE=ringo] [QUOTE=decameron] [QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil.
Böyle bir sistemle akvaryumda soğutma değil tam tersine ufak bir ısınma belki sağlanabilir.
Çünkü akvaryumdaki buharlaşma sebebiyle su sıcaklığı oda sıcaklığından biraz düşük olabilir. Siz suyu bakır boruda döndürüp üzerine hava vurunca ortamı bir nebze serinletirken diğer taraftan akvaryumun suyunu ısıtmış olursunuz. Çünkü üzerine sıcak hava vuruyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Peki bilgisayarınızda neden fan var o zaman hiç düşündünüzmü?
[/QUOTE]
Anıl bey,
sizin bilgisayar fanınız işlemcinizi oda sıcaklığının altına düşürebiliyor Mu?
İşlemciler en azından benimki orta düzeyde bir bilgisayar için çalışma aralığı herhangi bir program çalışmıyorken 40-45 derece kadardır ama bunun sebebi işlemcinin çok ısınmasıdır yani oda sıcaklığının altına düşürmek çok zordur ama imkansız değildir.İşlemci değilde bilgisayarın kasasının içindeki sıcaklık şuan benim odamdaki sıcaklıktan düşük.Sizde kendi bilgisayarınza bakabilirsiniz laptop kullanmıyorsanız tabiki..
Örneğin vantilatorlerin yazın kullanılmasının sebebide buharlasma hızını arttırmaktır.Yani sizin dediğinize göre o zaman vantilatorler neden kullanılsın? değilmi?
DIY Klima ile Akvaryumu Soğutmak
[QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil. decameron 2012-02-12 00:02:35
[QUOTE=ringo] Arkadaşlar, bakır boruya akvaryumun bulunduğu odadaki havayı üflemekle akvaryumda nasıl soğutma sağlayacaksınız? Bildiğim kadarıyla böyle bir şey mümkün değil.
Böyle bir sistemle akvaryumda soğutma değil tam tersine ufak bir ısınma belki sağlanabilir.
Çünkü akvaryumdaki buharlaşma sebebiyle su sıcaklığı oda sıcaklığından biraz düşük olabilir. Siz suyu bakır boruda döndürüp üzerine hava vurunca ortamı bir nebze serinletirken diğer taraftan akvaryumun suyunu ısıtmış olursunuz. Çünkü üzerine sıcak hava vuruyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Peki bilgisayarınızda neden fan var o zaman hiç düşündünüzmü?
Kayseri-TROPHEUS Evi-Güncel balık res.sayf.40-42vi
[QUOTE=demirtaş_38] [QUOTE=Burhanbey]Anlaşıldı sen bizi resimsiz bırakacaksın Ramazan abi ne yapalım bizde gelir canlı olarak görürüz.
[/QUOTE]
[QUOTE=decameron]Herşey çok güzel yanlış anlamayında odayı klimayla ısıtmayı neden düşünmediniz sorabilirmiyim mümkünse?[/QUOTE]
[QUOTE=demirtaş_38] [QUOTE=Burhanbey]Anlaşıldı sen bizi resimsiz bırakacaksın Ramazan abi ne yapalım bizde gelir canlı olarak görürüz.
[/QUOTE]
Burhan vardiyadan dolayı işlerim biraz sıkıydı resimler en kısa süre içinde ekliyecem.Önümüzdeki hafta mutlaka beklerim.
[QUOTE=decameron]Herşey çok güzel yanlış anlamayında odayı klimayla ısıtmayı neden düşünmediniz sorabilirmiyim mümkünse?[/QUOTE]
Anıl bey teşekkürler.Yanlış niye anlıyalım tabide sorabilirsiniz.Sobayı akvaryumlar için değil kendi oturacağımız oda için kurduk.Akvaryumların odası ayrı,bizim oturup sohbet edeceğimiz oda ayrı.Akvaryumların bulunduğu odayı ıstma gereği duymadık,sular ısınınca oda gayet güzel sıcak oldu.
[/QUOTE]
Anladım Ramazan bey ben sadece hani tek tek ısıtıcı alıcağınız paraya odayı klimayla ısıtmanız daha kolay ve acaba daha az elektrik harcarmazmı diye düşünmüştüm çünkü çoğu hobihane böle yapıyor ama siz odayı yalıttığınız için çok ısı kaybetmıyorsunuzdur heralde.Herşey gönlünüzce olsun saygılar.
F-0 SARI VE YUNUS YAVRULARIM
[QUOTE=YUNUSÇU YUSUF][QUOTE=decameron]2günde değiştirilen %50 su gercekten fazla ve gereksiz israf yani..[/QUOTE] Ben hobi de masraftan kaçmam kaldı ki yavruların hem böyle daha verimli hem de daha sağlıklı büyüdüğüne inanıyorum.[/QUOTE]decameron 2012-02-11 20:51:31
[QUOTE=YUNUSÇU YUSUF][QUOTE=decameron]2günde değiştirilen %50 su gercekten fazla ve gereksiz israf yani..[/QUOTE] Ben hobi de masraftan kaçmam kaldı ki yavruların hem böyle daha verimli hem de daha sağlıklı büyüdüğüne inanıyorum.[/QUOTE]
İnanıyorusunuz..Ama kaldiki bililmsel makaleler bakteri kolonizasyonunun bu şekilde zarar görebilceğini söylüyor.Ve sanırım siz beni yanlış anladınız çünkü paranız var diye dünya kaynaklarını kafanıza göre kullanmanız doğru birşey değil beyefendi.Belki maddi durumum sizden 10kat daha iyidir ama ben gece yatarken sırf gozume guzel gozuktugu ıcın evımdeki bütün ışıkları açıp yatmıyorum.Bilmem anlatabildim mi?
Kayseri-TROPHEUS Evi-Güncel balık res.sayf.40-42vi
Herşey çok güzel yanlış anlamayında odayı klimayla ısıtmayı neden düşünmediniz sorabilirmiyim mümkünse?
Herşey çok güzel yanlış anlamayında odayı klimayla ısıtmayı neden düşünmediniz sorabilirmiyim mümkünse?
F-0 SARI VE YUNUS YAVRULARIM
2günde değiştirilen %50 su gercekten fazla ve gereksiz israf yani..
2günde değiştirilen %50 su gercekten fazla ve gereksiz israf yani..
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
