ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lokmansaglam
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2011 09:50
Son Ziyaret:
15 Mart 2026 17:25
Toplam Mesaj:
78 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
lokman sağlam
Doğum Tarihi:
20 Temmuz 1980
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
ttıbbi satış mümessili
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
lokman sağlam
SON 10 MESAJI
Ve İşte Walstad Klasiği
Teşekkür ederim. Işık konusuna elim değmedi tam. Yazıda belirttim. İleriki zamanlarda armatür ile ilgili planlar var. Yasak dönemi olduğu için alüminyum satan yerlere adamakıllı gidemedim.
Dere ve baraj kenarı kumu denedim daha önce. Lakin istenmeyen canlılar oluşuyor topraktan dolayı. O yüzden dikkat etmek lazım.
Teşekkür ederim. Işık konusuna elim değmedi tam. Yazıda belirttim. İleriki zamanlarda armatür ile ilgili planlar var. Yasak dönemi olduğu için alüminyum satan yerlere adamakıllı gidemedim.
Dere ve baraj kenarı kumu denedim daha önce. Lakin istenmeyen canlılar oluşuyor topraktan dolayı. O yüzden dikkat etmek lazım.
Bitki İçin Filtrasyon Gerekli Mi ?
Suyun üstünde hareket olmayacağından yağlanma olacaktır.
Suyun üstünde hareket olmayacağından yağlanma olacaktır.
Ve İşte Walstad Klasiği
Ölçüler:55/40/40
Canlı Türleri:
Elma salyangozu 2 adet, blody Mary karides 5,
albino german white blue Lepistes 20 adet,
bronz çöpçü 6,
ramshorn salyangoz
Bitki Türleri: Gül çeşitleri, tütün, zeytin subulata
Tankın Yaşı: 34 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Şelale filtre / 27 wat modül led
Tasarım ve Dekorasyon: 41. Yaşıma girmeden 6 yaşından beri hobinin içinde olan biriyim. Bir dönem bitki satışı ve birçok üst düzey insanlar dahil bitkili akvaryum kurulum ve bakım işi yaptım. Halen devam ediyorum. İlaç firmasında çalışmaktayım. Kendi kendine yetebilen az masraflı walstad akvaryumu kurduğum günden beri maliyet açısından ve bakın açısından çok kolay yol katettim.
uzun zamandır kurduğum ve kurulum ve bakımından büyük keyif aldığım walstad tekniği ile kurduğum akvaryum.
Canlıları 25 gün sonunda koydum. Herhangi bir kayıp yaşamadım. Bitkilerin gelişimi için ilk ve son hallerini ekledim.
Herhangi bir gübreleme yapmıyorum. Döngü için balıkların dışkıları yem artıkları yetecektir.
Günde 3 saat armatür açık. Oda akşam keyfi için. Armatürü kendim yaptım maliyeti 80 lira. Armatürün renk ayarı dğzenlenecek ayrıca ayak yapılıp renklerin çok yakın yansıması azaltılacak.
Onun harici perde kapalı güneş ışığı almakta. Şelale filtreyi sadece suda yağlanma olmaması için en düşük seviyede tutuyorum.
Bitkilerde fotosentez oluyor. Balık popülasyonu arttıkça ve yem dışkı fazlalaştıkça tam döngüye oturacaktır.
[:nazar:][:nazar:][:nazar:] Ankara’da kurmak isteyen herkese yardımcı olabilirim. Yorumlara açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717261.jpg[/IMG]
Ölçüler:55/40/40
Canlı Türleri:
Elma salyangozu 2 adet, blody Mary karides 5,
albino german white blue Lepistes 20 adet,
bronz çöpçü 6,
ramshorn salyangoz
Bitki Türleri: Gül çeşitleri, tütün, zeytin subulata
Tankın Yaşı: 34 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Şelale filtre / 27 wat modül led
Tasarım ve Dekorasyon: 41. Yaşıma girmeden 6 yaşından beri hobinin içinde olan biriyim. Bir dönem bitki satışı ve birçok üst düzey insanlar dahil bitkili akvaryum kurulum ve bakım işi yaptım. Halen devam ediyorum. İlaç firmasında çalışmaktayım. Kendi kendine yetebilen az masraflı walstad akvaryumu kurduğum günden beri maliyet açısından ve bakın açısından çok kolay yol katettim.
uzun zamandır kurduğum ve kurulum ve bakımından büyük keyif aldığım walstad tekniği ile kurduğum akvaryum.
Canlıları 25 gün sonunda koydum. Herhangi bir kayıp yaşamadım. Bitkilerin gelişimi için ilk ve son hallerini ekledim.
Herhangi bir gübreleme yapmıyorum. Döngü için balıkların dışkıları yem artıkları yetecektir.
Günde 3 saat armatür açık. Oda akşam keyfi için. Armatürü kendim yaptım maliyeti 80 lira. Armatürün renk ayarı dğzenlenecek ayrıca ayak yapılıp renklerin çok yakın yansıması azaltılacak.
Onun harici perde kapalı güneş ışığı almakta. Şelale filtreyi sadece suda yağlanma olmaması için en düşük seviyede tutuyorum.
Bitkilerde fotosentez oluyor. Balık popülasyonu arttıkça ve yem dışkı fazlalaştıkça tam döngüye oturacaktır.
[:nazar:][:nazar:][:nazar:] Ankara’da kurmak isteyen herkese yardımcı olabilirim. Yorumlara açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/060520211717261.jpg[/IMG]
40x40x40 Bitki Akvaryumu
Ankara’da iseniz bitki ve walstad konusunda yardımcı olabilirim. (Ücretsiz)
Ankara’da iseniz bitki ve walstad konusunda yardımcı olabilirim. (Ücretsiz)
Yeni Akvaryum Hazırlığım
Umarım dilediğiniz gibi olur. Ben yaklaşık 3 yıldır walstadcıyım. En masrafsız en doğal en güzeli bana göre. 3 haftalık walstad akvaryumum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/260420212237451.jpg[/IMG]
Umarım dilediğiniz gibi olur. Ben yaklaşık 3 yıldır walstadcıyım. En masrafsız en doğal en güzeli bana göre. 3 haftalık walstad akvaryumum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110724/260420212237451.jpg[/IMG]
Uygun Bitki Akvaryumu Seçimi- Nereden Alabilirim?
Walstad tekniği ile kurabilirsiniz.
Walstad tekniği ile kurabilirsiniz.
Yavaş Yavaş Sona Ulaşmak
Umarım herşey gönlünüzce olur. Ben sizin yerinizde olsam walstad tekniğinden vazgeçmezdim.
25 cm’lik —30 cm’lik ve şimdide 55/40/40 walstad tekniği ile kuracağım. Çok basit ve çok keyifli bir sistem.
Umarım herşey gönlünüzce olur. Ben sizin yerinizde olsam walstad tekniğinden vazgeçmezdim.
25 cm’lik —30 cm’lik ve şimdide 55/40/40 walstad tekniği ile kuracağım. Çok basit ve çok keyifli bir sistem.
Bu Bitkili Akvaryum Ne Kadar İdeal?
Merhabalar. Walstad tekniği bence bitkili için biçilmiş kaftan. Netten araştırınız. Ben 30,25 ve 60 cm olmak üzere 3 adet kurdum. Şimdi 55 cm lik kuracağım
Merhabalar. Walstad tekniği bence bitkili için biçilmiş kaftan. Netten araştırınız. Ben 30,25 ve 60 cm olmak üzere 3 adet kurdum. Şimdi 55 cm lik kuracağım
Hobici Olup İkinci Ele Petshop Fiyatı İstemek.
[QUOTE=kdrackgz]
Lokman bey, bu konuda çok farklı bakış açılarımız var. Ben her halde kendimi ifade edemiyorum; ben her tür insanın bu hobiyi yapabileceğini söylemek istiyorum, akvaryumunun olması düzgün bir insan olduğu anlamına gelmiyor.
Ayrıca şunu da lütfen göz ardı etmeyiniz, fiyatlar sebebi ile bir çok insanın hobiden uzaklaştığını söylüyorsunuz, belki de ürününü satan insan hobisini devam ettirebilmek için o fiyata satmak zorunda bunu hiç düşündünüz mü?
Ve genelde ikinci el piyasasında satılan ürünleri büyük kısmı gerçek hobiciden ziyade, heves etmiş başlamış ama becerememiş, yada beklediği zevki alamamış tek seferlik insanlar tarafından satılıyor. Bu kişileri hobici diye değerlendirmenin yanlış olduğunu düşünüyorum
Aslında her şey dönüp dolaşıp, ülkemizin ekonomik durumuna, insanların alım gücüne geliyor. Eğer insanlarımızın yeteri kadar alım gücü olsa idi emin olun bu kadar fiyatlardan şikayet eden konular açılmazdı.
Gönül verdiğimiz hobi dünyanın her yerinde lüks ve pahalı olarak değerlendirilen bir hobi, ülkemiz için bu durum daha da kötü neredeyse ulaşılamaz seviyede.
Şimdi söyleyeceğim şeyden bir çok tepki alacağımdan eminim ancak yine de kendimi söylemek zorunda hissediyorum, Eğer ki hobiye girmek için kendi imkanlarını zorlayan birini görürsem vereceğim en önemli nasihat, aman kardeşim uzak dur çünkü bu iş ekonomik olarak dipsiz kuyu, benden bir tank, filtre yada herhangi bir şey alarak başlasa bile, iş yem almaya, ilaç almaya geldiğinde sıkıntı yaşayacaksa, uzak durması kendisi için en hayırlısı olacağı kanaatindeyim
Siz kendinizden örnek verdiniz, bende kendimden örnek vereyim, çevremde ve ülkemde o kadar temel şeylere ihtiyacı olan insan var iken, şartlarını zorlayarak hobiye başlayan birine, bedava yada yok parasına bir şey vermektense,
Kısıtlı yardım imkanlarımı, markette çıkma sebze meyve alan teyzenin manav alışverişini yapmak , evlerinde yeteri kadar, yada hiç tablet olmayan çocukların derslerden geri kalmaması için bir tane basitinden de olsa bir tablet almak..... gibi şeyler için kullanmayı tercih ediyorum.
Sonuçta yaptığımız şey inanılmaz derecede zevkli olsa da, kimse için olmazsa olmaz değil.
Bu konu hakkında artık bir şey yazmayacağım, saygı çerçevesinde, birbirimize çıkışmadan bir tartışma ortamı yaratabildiğimiz için katılan herkese teşekkür ederim.
Saygılar
[/QUOTE]
Aslında durum tespiti yaptığımız bir konu oldu. Yardım konusu ise benim için Derya deniz. Sadece hobi konusu değil bir çok yardım konusunda öncülük etmekteyim aktif olarak.
Teşekkür ederim tüm katkılarınız için.
[QUOTE=kdrackgz]
Lokman bey, bu konuda çok farklı bakış açılarımız var. Ben her halde kendimi ifade edemiyorum; ben her tür insanın bu hobiyi yapabileceğini söylemek istiyorum, akvaryumunun olması düzgün bir insan olduğu anlamına gelmiyor.
Ayrıca şunu da lütfen göz ardı etmeyiniz, fiyatlar sebebi ile bir çok insanın hobiden uzaklaştığını söylüyorsunuz, belki de ürününü satan insan hobisini devam ettirebilmek için o fiyata satmak zorunda bunu hiç düşündünüz mü?
Ve genelde ikinci el piyasasında satılan ürünleri büyük kısmı gerçek hobiciden ziyade, heves etmiş başlamış ama becerememiş, yada beklediği zevki alamamış tek seferlik insanlar tarafından satılıyor. Bu kişileri hobici diye değerlendirmenin yanlış olduğunu düşünüyorum
Aslında her şey dönüp dolaşıp, ülkemizin ekonomik durumuna, insanların alım gücüne geliyor. Eğer insanlarımızın yeteri kadar alım gücü olsa idi emin olun bu kadar fiyatlardan şikayet eden konular açılmazdı.
Gönül verdiğimiz hobi dünyanın her yerinde lüks ve pahalı olarak değerlendirilen bir hobi, ülkemiz için bu durum daha da kötü neredeyse ulaşılamaz seviyede.
Şimdi söyleyeceğim şeyden bir çok tepki alacağımdan eminim ancak yine de kendimi söylemek zorunda hissediyorum, Eğer ki hobiye girmek için kendi imkanlarını zorlayan birini görürsem vereceğim en önemli nasihat, aman kardeşim uzak dur çünkü bu iş ekonomik olarak dipsiz kuyu, benden bir tank, filtre yada herhangi bir şey alarak başlasa bile, iş yem almaya, ilaç almaya geldiğinde sıkıntı yaşayacaksa, uzak durması kendisi için en hayırlısı olacağı kanaatindeyim
Siz kendinizden örnek verdiniz, bende kendimden örnek vereyim, çevremde ve ülkemde o kadar temel şeylere ihtiyacı olan insan var iken, şartlarını zorlayarak hobiye başlayan birine, bedava yada yok parasına bir şey vermektense,
Kısıtlı yardım imkanlarımı, markette çıkma sebze meyve alan teyzenin manav alışverişini yapmak , evlerinde yeteri kadar, yada hiç tablet olmayan çocukların derslerden geri kalmaması için bir tane basitinden de olsa bir tablet almak..... gibi şeyler için kullanmayı tercih ediyorum.
Sonuçta yaptığımız şey inanılmaz derecede zevkli olsa da, kimse için olmazsa olmaz değil.
Bu konu hakkında artık bir şey yazmayacağım, saygı çerçevesinde, birbirimize çıkışmadan bir tartışma ortamı yaratabildiğimiz için katılan herkese teşekkür ederim.
Saygılar
[/QUOTE]
Aslında durum tespiti yaptığımız bir konu oldu. Yardım konusu ise benim için Derya deniz. Sadece hobi konusu değil bir çok yardım konusunda öncülük etmekteyim aktif olarak.
Teşekkür ederim tüm katkılarınız için.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
