ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBora
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
266
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2011 20:59
Son Ziyaret:
18 Eylül 2023 02:44
Toplam Mesaj:
505 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Lütfen özelden geneli ilgilendiren konularda soru sormayınız.
Konu açın bilgisi dahilinde herkez yardımcı olur. Forum kültürü bunu gerektirir.
SON 10 MESAJI
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Petshopların Genel Kalitesinin Düşüşü
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Melek Balığı Türü
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Ankara Sularında Sıkıntı Var Mı?
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
Altum Melek (pterophyllum Altum )
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
