ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Altıparmak
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2009 01:13
Son Ziyaret:
17 Haziran 2020 00:04
Toplam Mesaj:
481 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Altıparmak
Doğum Tarihi:
05 Haziran 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Income & Credit Controller
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Altıparmak
See-Through Golden Red Lace Snakeskins Guppy
Bir erkeğe yaraşan her şeyi yapmayı göze alırım; ama daha fazlasını göze almak, erkeklik değildir! Macbeth...
See-Through Golden Red Lace Snakeskins Guppy
Bir erkeğe yaraşan her şeyi yapmayı göze alırım; ama daha fazlasını göze almak, erkeklik değildir! Macbeth...
SON 10 MESAJI
Özel Cinslerim
Selamlar;
Balıklarınız harika gözüküyor, tebrikler.
Özellikle dişiyi çok güzel fotoraflamışınız. Erkek lepisteslere nazaran dişilerin düzgün bir vucut ve renk alması sağlıklı bir neslin göstergesi.
Üst yüzgeç ve bel uzantısındaki renklenme çok iyi.
Nazar değmesin, bolca yavrunuzda var.
Saygılar
Altıparmak
Selamlar;
Balıklarınız harika gözüküyor, tebrikler.
Özellikle dişiyi çok güzel fotoraflamışınız. Erkek lepisteslere nazaran dişilerin düzgün bir vucut ve renk alması sağlıklı bir neslin göstergesi.
Üst yüzgeç ve bel uzantısındaki renklenme çok iyi.
Nazar değmesin, bolca yavrunuzda var.
Saygılar
Altıparmak
Rrea japanese red grasslarım
Ethem Bey Merhaba;
Çalışmalarınızı yakından takip eden biri olarak. Bu varyeteyi yakalamış olmanıza çok sevinmiştim.
Fotoraflar çok net olmasada, daha güzel ve görsel bir tür.
Ribbon Fin olanıda paylaşmanızı umuyorum. ( İlk Foto Rib.Fin. Sanırım.)
Saygılar
Altıparmak
Ethem Bey Merhaba;
Çalışmalarınızı yakından takip eden biri olarak. Bu varyeteyi yakalamış olmanıza çok sevinmiştim.
Fotoraflar çok net olmasada, daha güzel ve görsel bir tür.
Ribbon Fin olanıda paylaşmanızı umuyorum. ( İlk Foto Rib.Fin. Sanırım.)
Saygılar
Altıparmak
Blue taillerim
Ethem Bey Selam;
Çok güzel bir Blue Tail, görmeyeli bir haylide kuyruk büyümüş.
Çok fazla ilgi görmeyen fakat çok klasik ve nadide bir varyete.
Bu tarz klasik balıklarada değer verilip beslenmesi dahada güzel.
Sağlıkla beslemen dileğiyle.
Altıparmak
Ethem Bey Selam;
Çok güzel bir Blue Tail, görmeyeli bir haylide kuyruk büyümüş.
Çok fazla ilgi görmeyen fakat çok klasik ve nadide bir varyete.
Bu tarz klasik balıklarada değer verilip beslenmesi dahada güzel.
Sağlıkla beslemen dileğiyle.
Altıparmak
Top sword blonde metallic özellikleri
Selamlar;
Çok hoş bir türe sahipsiniz. Sağlıkla beslemeniz dileğiyle.
Saygılar
Burak Altıparmak
Selamlar;
Çok hoş bir türe sahipsiniz. Sağlıkla beslemeniz dileğiyle.
Saygılar
Burak Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
[QUOTE=aoktem]
Burak sonunda ufak bir akvaryum daha kuracağım. Teklif ettiğin güzellikleri o zaman alacağım. Çok teşekkür ederim. Hoş balıklar ve ne şartlarda getirttiğini, nasıl gayret gösterdiğini biliyorum. Karma tanka almadan ayrı bir akvaryumda barındırmam daha iyi olur.
[/QUOTE]
Aydın abi;
Ufak bir tank bende istiyorum. Senin bitkiler iyice gelişsin otursun ilk hasat zamanı
haberleşiriz.
Kocaman kocaman tanklara ufacık ufacık lepistesler attım
Sonra anladım ki Lepistesler iyi bakılınca hiçte ufak değillermiş
Kafamda bir çok şey var. Tekrardan bir bitkili kurup, lepistesleri öyle izlemek istiyorum. Bitkiliyi güzel bir noktada bıraktığımı düşünüyorum.
Seni ve Yılmaz abi'yi her zaman beklerim çay içmeye.
Hastalık konusuna fazla takılma, olur böyle durumlar.
[QUOTE=Kartal77]Allahtan Burak gibi bir hobici var memlekette her daim her tür lepistes var stoklarında :D [/QUOTE]
Yılmaz abi;
Bu tür konularda hizmete her zaman hazırım
[QUOTE=aoktem]
Burak sonunda ufak bir akvaryum daha kuracağım. Teklif ettiğin güzellikleri o zaman alacağım. Çok teşekkür ederim. Hoş balıklar ve ne şartlarda getirttiğini, nasıl gayret gösterdiğini biliyorum. Karma tanka almadan ayrı bir akvaryumda barındırmam daha iyi olur.
[/QUOTE]
Aydın abi;
Ufak bir tank bende istiyorum. Senin bitkiler iyice gelişsin otursun ilk hasat zamanı
haberleşiriz. Kocaman kocaman tanklara ufacık ufacık lepistesler attım
Sonra anladım ki Lepistesler iyi bakılınca hiçte ufak değillermiş
Kafamda bir çok şey var. Tekrardan bir bitkili kurup, lepistesleri öyle izlemek istiyorum. Bitkiliyi güzel bir noktada bıraktığımı düşünüyorum. Seni ve Yılmaz abi'yi her zaman beklerim çay içmeye.
Hastalık konusuna fazla takılma, olur böyle durumlar.
[QUOTE=Kartal77]Allahtan Burak gibi bir hobici var memlekette her daim her tür lepistes var stoklarında :D [/QUOTE]
Yılmaz abi;
Bu tür konularda hizmete her zaman hazırım
Metalic Pink Ribbon Fin Real Red Eyed Albino
[QUOTE=radenko]
Burak kusura bakma ben anlayamadım ne demek istediğini. Örnerkle açıklarmısın. [/QUOTE]
Estafurullah raif abi, bazen bende anlamıyorum yazılanları, yazdıklarımı
Aslında bende, neyi örnekle açıklamam gerektiğini pek anlayamadım. Ama yinede yazmayı deniyecem.
2. Sayfada Kuyruğu örnekledim bu türü tanımak adına güzel oldu. Onun dışında Full Red'lerle ilgili pek fazla bir bilgim yok. Okuduğum, merak ettiğim kadarıyla biliyorum. Alıp hiç beslemedim. Gelişimi gözlemlemedim.
Ten rengin'den kastımı anlamadıysan. O konuda şunu diyebilirim.
Full Black, Moscow Black, HB Black aklıma ilk gelenler bunların dişilerini düşündüğümdüğümde çok variz farklar ilk bakışta göze çarpmıyor. Ama vucut geneline bakıldığında renk farkı orataya çıkıyor.
RREA Moscow Blue dişisini RREA Blue Topaz, RREA Super White yada RREA Moscow Polar Ice dişileri ile karşılaştırdığın tabiri cahizse hepsinin bir gideri olduğu açıkça anlaşılıyor
Her ne kadar hepsi farklı maviliklere sahip olsada dikkatlice bakmadıkça, yahut doğru ışık altında gözlemlenmedikçe yanlış anlaşılmalar oluyor. Oysaki dişilerde gözle görülür bir farklılık söz konusu.
RREA Japanese Pink White dişisi ile RREA Full Platinum, RRE Full Yellow, RREA Full Gold, Golden Japan gibi varyetelerin dişileride variz benzerlik göstermekte. Bu fark bazen bel uzantısından bazende balığın kendi vucut renginden ortaya çıkıyor.
Yani; RREA Metalic Pink dişisinin kuyruğunu, yüzgeçlerini görmezden gelir direk vucuda bakar isek pembe renge çaldığını fark edebiliriz. Ten renginden kastım bu.
Full Red çifti hediye edebilecek yada misafir olarak gönderebilecek biri varsa ne demek istediğimi fotoraflayarak anlatabilirim
Başka bir platformda lepistes türlerinin dişi ve erkek halini anlattığım bir konu vardı, devamını getirmemiştim. Artık bazı şeyleri anlatmaya çalışmak vakit ayırmak ve paylaşmak eskisi kadar faydalı sağlamadığı düşüncesindeyim. Daha çok araştırıp bulup yayınlamaktan ziyade türleri gözlemlemek daha iyi sonuçlar doğuruyor.
Bunun dışında, yazarken aklıma gelen bir konu vardı aradım ama bulamadım. Tam emin değilim sanırım sen göstermiştin. Lutino, Albino vs gibi balıkların dişilerinin net resimleri vardı. Onu bulup çıkarırsan çok faydalı bir şey yapmış olursun.
Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Aslında bu tarz konuların tam bir yeri olmalı. Genelde bir konuya odaklandığımızda, bunun yeri burası değil aslında diyip duruyor sonrada devamını getirmiyoruz genel olarak.
[QUOTE=HabitatAqua]Burakcım pinkler gerçekten asil güzel balıklar. sendekilerde çok güzeller. Ben ne kadar uğraşsamda taylandan aldıklarımızdanda problem yaşadım. dişiler doğurduktan sonra yamuk yuluk oldular ve sonrası öldüler. özürlü gibi oluyor bu balıklar, çoğaltmak gerçekten sabır işi ama benim favorilerim arasında. senden trio bekliyorum. çoğaltmanı benden daha çok kimse isteyemez. bu balıkalrın üzerine düşmelisin. aslında bizim şu özel ırkalrda yağtığımız en büyük yanlış bir çok ırkı birden beslemeye çalışıyoruz. herkes tek ırkta kendini geliştirse, adam gibi bozmadan çoğaltsa, mesela o şekilde türkiyede isim yapsa, Ya burak var adam pinkte bir numara deseler. onun üzerine yok. pink almakj isteyen ona gideek. bence en güzel bu şekilde başlamaktır. Çünkü defalarca konuştuk, çok fazla tanklar ile bir çok fazla ırkı yapabilmek mğmkğn oluyor. Aynı şeyleri burada bu konu altında konuşmakta istemiyorum. Konu dağılmasın.
Burakcım tebrik ederim abim. bu yolda devam etmeni istiyorum.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim murat abi güzel yorumun için.
Dediklerine katılıyorum. Lepistese olan ilgimiz merakımız bizim bir çok türü beslemeye zorluyor. Zamanla bir çoğumuz fark etmeye başladık, bir çok şeyin gerekliliğini.
Senin gibi aynı dertten müzderip bir kaç arkadaşımız daha vardı ne aşamadalar bu sıkıntıyı çözüme ulaştırabildiler mi bilmiyorum.
Şuan benim bildiğim bende dahil, 3 tür Pink besleyen kişi var. Ve ciddi şekilde üzerine düşülüyor. Full Pink, Deep Pink ve Metalic Pink. Umarım herkez emeklerinin karşılığını alır.
Bu varyete çok fazla zorlamıyor şu sıralar.
Defalarca konuştuk çok fazla ırk ve çok fazla tank zor ! Ama bunu tecrübe etmeden anlamak dahada zor. Çünkü insan diğer varyetelerden uzak kalmak istemiyor. Gerekli özveriyide gösterebilmek için bazı türlerden fedakarlık etmek zorunda kalıyor.
[QUOTE=radenko]
Raif abi;
Dediklerin bir noktada çok doğru ama kimi tür için 2-4 tankta yeterli oluyor. Mesela ben bu varyete için çok fazla tank açmadım 2 tank yetti. Nedenide Ribbon Fin olması. Yani nesli babaları devam ettiriyor. Kimi tür özelliğini uzun vadede daha iyi muhafaza ediyor.
Tank sayısı birazda kişinin ne istediğiyle ilgili bir durum. Çok iyisi mi, normal mi, yoksa tatminkar derecedemi istediğine bağlı.
Bence asıl olan damarı yakalamakta ve düzgün koloniyi oluşurup belli dönemlerde değişiklikler yapmakta. Dengeyi kurmak önemli.
Metal King Cobra Lace için şuan 4 tank ayırdığım halde yetişemiyorum. Ev ortamında bunun ne derece zor olduğu tartışılmaz bile.
Saygılar
Altıparmak
[QUOTE=radenko]
Burak kusura bakma ben anlayamadım ne demek istediğini. Örnerkle açıklarmısın. [/QUOTE]
Estafurullah raif abi, bazen bende anlamıyorum yazılanları, yazdıklarımı
Aslında bende, neyi örnekle açıklamam gerektiğini pek anlayamadım. Ama yinede yazmayı deniyecem.2. Sayfada Kuyruğu örnekledim bu türü tanımak adına güzel oldu. Onun dışında Full Red'lerle ilgili pek fazla bir bilgim yok. Okuduğum, merak ettiğim kadarıyla biliyorum. Alıp hiç beslemedim. Gelişimi gözlemlemedim.
Ten rengin'den kastımı anlamadıysan. O konuda şunu diyebilirim.
Full Black, Moscow Black, HB Black aklıma ilk gelenler bunların dişilerini düşündüğümdüğümde çok variz farklar ilk bakışta göze çarpmıyor. Ama vucut geneline bakıldığında renk farkı orataya çıkıyor.
RREA Moscow Blue dişisini RREA Blue Topaz, RREA Super White yada RREA Moscow Polar Ice dişileri ile karşılaştırdığın tabiri cahizse hepsinin bir gideri olduğu açıkça anlaşılıyor
Her ne kadar hepsi farklı maviliklere sahip olsada dikkatlice bakmadıkça, yahut doğru ışık altında gözlemlenmedikçe yanlış anlaşılmalar oluyor. Oysaki dişilerde gözle görülür bir farklılık söz konusu. RREA Japanese Pink White dişisi ile RREA Full Platinum, RRE Full Yellow, RREA Full Gold, Golden Japan gibi varyetelerin dişileride variz benzerlik göstermekte. Bu fark bazen bel uzantısından bazende balığın kendi vucut renginden ortaya çıkıyor.
Yani; RREA Metalic Pink dişisinin kuyruğunu, yüzgeçlerini görmezden gelir direk vucuda bakar isek pembe renge çaldığını fark edebiliriz. Ten renginden kastım bu.
Full Red çifti hediye edebilecek yada misafir olarak gönderebilecek biri varsa ne demek istediğimi fotoraflayarak anlatabilirim

Başka bir platformda lepistes türlerinin dişi ve erkek halini anlattığım bir konu vardı, devamını getirmemiştim. Artık bazı şeyleri anlatmaya çalışmak vakit ayırmak ve paylaşmak eskisi kadar faydalı sağlamadığı düşüncesindeyim. Daha çok araştırıp bulup yayınlamaktan ziyade türleri gözlemlemek daha iyi sonuçlar doğuruyor.
Bunun dışında, yazarken aklıma gelen bir konu vardı aradım ama bulamadım. Tam emin değilim sanırım sen göstermiştin. Lutino, Albino vs gibi balıkların dişilerinin net resimleri vardı. Onu bulup çıkarırsan çok faydalı bir şey yapmış olursun.
Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Aslında bu tarz konuların tam bir yeri olmalı. Genelde bir konuya odaklandığımızda, bunun yeri burası değil aslında diyip duruyor sonrada devamını getirmiyoruz genel olarak.
[QUOTE=HabitatAqua]Burakcım pinkler gerçekten asil güzel balıklar. sendekilerde çok güzeller. Ben ne kadar uğraşsamda taylandan aldıklarımızdanda problem yaşadım. dişiler doğurduktan sonra yamuk yuluk oldular ve sonrası öldüler. özürlü gibi oluyor bu balıklar, çoğaltmak gerçekten sabır işi ama benim favorilerim arasında. senden trio bekliyorum. çoğaltmanı benden daha çok kimse isteyemez. bu balıkalrın üzerine düşmelisin. aslında bizim şu özel ırkalrda yağtığımız en büyük yanlış bir çok ırkı birden beslemeye çalışıyoruz. herkes tek ırkta kendini geliştirse, adam gibi bozmadan çoğaltsa, mesela o şekilde türkiyede isim yapsa, Ya burak var adam pinkte bir numara deseler. onun üzerine yok. pink almakj isteyen ona gideek. bence en güzel bu şekilde başlamaktır. Çünkü defalarca konuştuk, çok fazla tanklar ile bir çok fazla ırkı yapabilmek mğmkğn oluyor. Aynı şeyleri burada bu konu altında konuşmakta istemiyorum. Konu dağılmasın.
Burakcım tebrik ederim abim. bu yolda devam etmeni istiyorum.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim murat abi güzel yorumun için.
Dediklerine katılıyorum. Lepistese olan ilgimiz merakımız bizim bir çok türü beslemeye zorluyor. Zamanla bir çoğumuz fark etmeye başladık, bir çok şeyin gerekliliğini.
Senin gibi aynı dertten müzderip bir kaç arkadaşımız daha vardı ne aşamadalar bu sıkıntıyı çözüme ulaştırabildiler mi bilmiyorum.
Şuan benim bildiğim bende dahil, 3 tür Pink besleyen kişi var. Ve ciddi şekilde üzerine düşülüyor. Full Pink, Deep Pink ve Metalic Pink. Umarım herkez emeklerinin karşılığını alır.
Bu varyete çok fazla zorlamıyor şu sıralar.
Defalarca konuştuk çok fazla ırk ve çok fazla tank zor ! Ama bunu tecrübe etmeden anlamak dahada zor. Çünkü insan diğer varyetelerden uzak kalmak istemiyor. Gerekli özveriyide gösterebilmek için bazı türlerden fedakarlık etmek zorunda kalıyor.
[QUOTE=radenko]
2-4 tank adetleri ile artık bu işlerin olmayacağı aşıkar sanırım. Çok varyete çok tanklada olmuyor neticede insanız belirli varyete üzerinde ki sayılarda zamanımız yetmiyor. Dengeyi kurmak çok önemli sanırım.
[/QUOTE]Raif abi;
Dediklerin bir noktada çok doğru ama kimi tür için 2-4 tankta yeterli oluyor. Mesela ben bu varyete için çok fazla tank açmadım 2 tank yetti. Nedenide Ribbon Fin olması. Yani nesli babaları devam ettiriyor. Kimi tür özelliğini uzun vadede daha iyi muhafaza ediyor.
Tank sayısı birazda kişinin ne istediğiyle ilgili bir durum. Çok iyisi mi, normal mi, yoksa tatminkar derecedemi istediğine bağlı.
Bence asıl olan damarı yakalamakta ve düzgün koloniyi oluşurup belli dönemlerde değişiklikler yapmakta. Dengeyi kurmak önemli.
Metal King Cobra Lace için şuan 4 tank ayırdığım halde yetişemiyorum. Ev ortamında bunun ne derece zor olduğu tartışılmaz bile.
Saygılar
Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Aydın abi selam;
Ölen balıkların için üzüldüm. Tanktaki balıkların resimlerine baktımda Cobra, Golden, Mosaic ve birde albino bir balık gözüme çarptı yanılıyorda olabilirim.
Kabul edersen ben, Metal King Cobra Lace dişileri verebilirim. Linkide ekledim. Akvaryumun ısı yeterli ise 3 - 5 gün içerisinde doğuracak konumdalar üstelik. Birde istersen yanına genç bir erkek ( Yellow Lace )
Kısa bir sürede bir koloni oluşturabilirsin
Senin tanktaki erkeklere çare bulmak gerekebilir, karar senin.
Altıparmak
Aydın abi selam;
Ölen balıkların için üzüldüm. Tanktaki balıkların resimlerine baktımda Cobra, Golden, Mosaic ve birde albino bir balık gözüme çarptı yanılıyorda olabilirim.
Kabul edersen ben, Metal King Cobra Lace dişileri verebilirim. Linkide ekledim. Akvaryumun ısı yeterli ise 3 - 5 gün içerisinde doğuracak konumdalar üstelik. Birde istersen yanına genç bir erkek ( Yellow Lace )
Kısa bir sürede bir koloni oluşturabilirsin
Senin tanktaki erkeklere çare bulmak gerekebilir, karar senin.Altıparmak
Metalic Pink Ribbon Fin Real Red Eyed Albino
[QUOTE=Guppyman]Full red dişisi değiller. Bu üst kuyruktan anlaşılıyor.[/QUOTE]
Hüsnü bey selamlar;
Üst yüzgeçten nasıl anlaşılıyor ? Ben tam olarak anlayamadım.
[QUOTE=radenko]Kırmızı balıklarda dişiler hemen hemen aynıdır. Çok dikkatli ve yakından bakılınca ayırt edilebilirler. Bazende çok yanıltıcı olabilir. Filamingo, fullred, fullpink gibi varyeteler ayırt etmek çok zor olabiliyor.[/QUOTE]
Selam Raif Abi;
Dediğin gibi kırmızı varyetelerde dişileri birbirinden ayırmak biraz güç olabiliyor. Bunun başlıca nedenide bir birine yakın varyetelerin dişilerinin gönderilmesinden.
Burda dikkat edilmesi gereken husus birazda balığın kendi ten rengi sanırım. Aslında örnek verdiğin 3 balığında dişilerini ayırt etmek hiç zor değil. Zorlaştıran neden yanlış eşleşmeler.
[QUOTE=aykılıç] Peki pink dişisi ile full red erkeği eşlersek ne çıkar. Aynı denecek kadar benzeyen dişilerin farklı erkeklerle sonucu ?
Selçuk abi selam;
Metalic Full Red bildiğim kadarıyla olan bir varyete. Üstelik metalikliğide mor tonlarında oluyor sanırım.
Bu konuda araştırma yapabilirsin. Bu türün dişisi gözlemlediğim kadarıyla yüksek oranda baskın. Kaldıki renk aldatıcı.
Zaten 2. Sayfada 7 Aylık kuyruk gelişiminde kuyruktaki değişiklik variz bir şekilde gözükmekte. Ordaki ufak resimler senin beğendiğin balığa ait.
Saygılar
Altıparmak
[QUOTE=Guppyman]Full red dişisi değiller. Bu üst kuyruktan anlaşılıyor.[/QUOTE]
Hüsnü bey selamlar;
Üst yüzgeçten nasıl anlaşılıyor ? Ben tam olarak anlayamadım.
[QUOTE=radenko]Kırmızı balıklarda dişiler hemen hemen aynıdır. Çok dikkatli ve yakından bakılınca ayırt edilebilirler. Bazende çok yanıltıcı olabilir. Filamingo, fullred, fullpink gibi varyeteler ayırt etmek çok zor olabiliyor.[/QUOTE]
Selam Raif Abi;
Dediğin gibi kırmızı varyetelerde dişileri birbirinden ayırmak biraz güç olabiliyor. Bunun başlıca nedenide bir birine yakın varyetelerin dişilerinin gönderilmesinden.
Burda dikkat edilmesi gereken husus birazda balığın kendi ten rengi sanırım. Aslında örnek verdiğin 3 balığında dişilerini ayırt etmek hiç zor değil. Zorlaştıran neden yanlış eşleşmeler.
[QUOTE=aykılıç] Peki pink dişisi ile full red erkeği eşlersek ne çıkar. Aynı denecek kadar benzeyen dişilerin farklı erkeklerle sonucu ?
Acaba metalik full red olur mu?
[/QUOTE]Selçuk abi selam;
Metalic Full Red bildiğim kadarıyla olan bir varyete. Üstelik metalikliğide mor tonlarında oluyor sanırım.
Bu konuda araştırma yapabilirsin. Bu türün dişisi gözlemlediğim kadarıyla yüksek oranda baskın. Kaldıki renk aldatıcı.
Zaten 2. Sayfada 7 Aylık kuyruk gelişiminde kuyruktaki değişiklik variz bir şekilde gözükmekte. Ordaki ufak resimler senin beğendiğin balığa ait.
Saygılar
Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Aydın abi;
Balıkları beyenmene sevindim
Bu konu çok geniş bir yelpazede aslında. Konunu bu yönde meşgul etmek istemem açıkcası.
Elimizdekini korumayı, sonra onun üzerinden yeni bir hat çıkarmayı başarabildiğimiz noktada, bir sonraki aşama yeni bir varyete oluşturmaya çalışmak olucaktır.
Kolay değil, gerçekten başarı elde edilir mi buda muamma, fakat denemekten kaçınmıyorum. Denemeler yapıyorum
Veryete belki kolay çıkarılabilir ama onun devamını sağlamak stabil kılmak zor olan kısmıdır bence.
Konuyu daha fazla uzatmadan, teşekkür ediyorum samimiyetinden dolayı
Saygılar..
Aydın abi;
Balıkları beyenmene sevindim
Bu konu çok geniş bir yelpazede aslında. Konunu bu yönde meşgul etmek istemem açıkcası. Elimizdekini korumayı, sonra onun üzerinden yeni bir hat çıkarmayı başarabildiğimiz noktada, bir sonraki aşama yeni bir varyete oluşturmaya çalışmak olucaktır.
Kolay değil, gerçekten başarı elde edilir mi buda muamma, fakat denemekten kaçınmıyorum. Denemeler yapıyorum
Veryete belki kolay çıkarılabilir ama onun devamını sağlamak stabil kılmak zor olan kısmıdır bence.Konuyu daha fazla uzatmadan, teşekkür ediyorum samimiyetinden dolayı

Saygılar..
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Herkeze selamlar;
Aydın abi çok güzel bir akvaryum olmuş. Bolca bitki
Umarım akvaryumdan taşar hale gelmiş görüntülerinide fotoraflarsın. Lepistes eklemende çok hoş olmuş doğrusu. Lepistes konusunda destek olmaktan memnuniyet duyarım
Çok detaylı yorum yazamıyorum kusura bakma, mesajlar almış başını gitmiş
Okumak biraz zaman alıcak.
Umarım istediğin gibi şekillendirebilirsin.
Saygılar...
Herkeze selamlar;
Aydın abi çok güzel bir akvaryum olmuş. Bolca bitki

Umarım akvaryumdan taşar hale gelmiş görüntülerinide fotoraflarsın. Lepistes eklemende çok hoş olmuş doğrusu. Lepistes konusunda destek olmaktan memnuniyet duyarım

Çok detaylı yorum yazamıyorum kusura bakma, mesajlar almış başını gitmiş
Okumak biraz zaman alıcak.Umarım istediğin gibi şekillendirebilirsin.
Saygılar...
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
