ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iso_voley
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]3362,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Eylül 2008 14:15
Son Ziyaret:
15 Nisan 2009 21:57
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ismail çoğal
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ismail çoğal
SON 10 MESAJI
nitrat nitrattttt
Arkaşalar artık ne yapacağımı bilemiyorum.Akvaryumumu kuralı 6 ay oldu fakat hala şu nitrata çözüm bulamadım. 10 nitratın altına hiç düşüremedim. sump sistemi kurdum. Protein skimmerin yenisini ve büyüğünü aldım. düzenli su değişimi yaptım ama sıfırlayamadım. 25 kg canlı kaya var akvaryumumda balıklarda bir problem yok fakat omurgasızlar çok zayıf düşüyor. Nerde problem çözemedim. yeni sump sistemide kurdum ama olmuyor...
Arkaşalar artık ne yapacağımı bilemiyorum.Akvaryumumu kuralı 6 ay oldu fakat hala şu nitrata çözüm bulamadım. 10 nitratın altına hiç düşüremedim. sump sistemi kurdum. Protein skimmerin yenisini ve büyüğünü aldım. düzenli su değişimi yaptım ama sıfırlayamadım. 25 kg canlı kaya var akvaryumumda balıklarda bir problem yok fakat omurgasızlar çok zayıf düşüyor. Nerde problem çözemedim. yeni sump sistemide kurdum ama olmuyor...
burdan sump görüntülerine ulaşabilirsiniz
sump sistemi
iso_voley 2008-12-12 13:10:56
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkesin kurban bayramını kutlarım. Akvaryumumumda nitrat sorununu çözemediğimden dolayı sump kurulumuna gittim ve yapım aşamasını fotoğrafladım. Eksiklikler varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.
ılk balkonda deneme
bıtmıs halı
filtre sırası su sekılde; 1. bioball, 2.mercan kırığı, 3. bio sünger, 4.bölme elyaf, 5. bölme protein skimmer, 5. bölme kafa motoru ve ısıtıcı
yeni sump kurulumu
merhaba arkadaşlar öncelikle herkesin kurban bayramını kutlarım. Akvaryumumumda nitrat sorununu cozemedıgımden dolayı sump kurulumuna gıttım ve yapım asamasını fotografladım. eksıklıkler varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.
ılk balkonda deneme
bıtmıs halı
sump boyutları
Merhaba arkadaşlar sizden bir ricam olacak. Akvaryumumda dış filtre ile devam ettirmekteyim fakat sağlıklı olmuyor ve nitratı bir türlü düşüremiyorum. Sizden ricam 100x45x60 olculerındekı akvaryumuma supm kac lıtre ve bolumlerı neler olmalıdır? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Hazırda resimli bir proje varsa o zaman tam süper olur şimdiden teşekkürler...
Saygılar,
Merhaba arkadaşlar sizden bir ricam olacak. Akvaryumumda dış filtre ile devam ettirmekteyim fakat sağlıklı olmuyor ve nitratı bir türlü düşüremiyorum. Sizden ricam 100x45x60 olculerındekı akvaryumuma supm kac lıtre ve bolumlerı neler olmalıdır? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Hazırda resimli bir proje varsa o zaman tam süper olur şimdiden teşekkürler...
Saygılar,
SUMP KURULUMU
100x45x60 boyuta nasıl bır sump kurulur yardım edersenız cok sevınırım
100x45x60 boyuta nasıl bır sump kurulur yardım edersenız cok sevınırım
nitratı düşüremiyorum
[QUOTE=SONER T] Dış filtreyi boşta bile çalıştrsanız emin olun nitrat üretir
...Sump çözüm yoludur ama direk kurdum nitrat düştü böyle birşey beklemeyin olmaz sadece elyafınızı sık sık ve rahat değiştirmenize yardımcı olur ve durum böyle olunca kaba pisliği daha çabuk uzaklaştırırsınız akvaryumunuzdan...Dış filtrede su devir daim oranı sump a göre düşüktür ve birde elyaf değişimi sumpa göre zor olduğu için pislikler elyafta belli bir süre sonra ayrışmaya başlar sonuç nitrat seviyesinin yükselmesi...Kum konusunda tamamiyle Ömer Abiye katılıyorum mercan kırıklarını uzaklaştırın tankınızdan zaten argonit kum kullaniyorsanız mercan kırığı neden kullandınız onu anlayamadım...Yanlışım varsa lütfen düzeltilsin...İyi bir örnek olmak isterim bilmediğim yada yanlış bildiğim şeyler olabilir... [/QUOTE] Bu konuda yeni olduğumdan dolayı arkadaşalar böyle yönlendirmişlerdi ph ı dengeler v.s söylemişlerdi
[QUOTE=SONER T] Dış filtreyi boşta bile çalıştrsanız emin olun nitrat üretir
...Sump çözüm yoludur ama direk kurdum nitrat düştü böyle birşey beklemeyin olmaz sadece elyafınızı sık sık ve rahat değiştirmenize yardımcı olur ve durum böyle olunca kaba pisliği daha çabuk uzaklaştırırsınız akvaryumunuzdan...Dış filtrede su devir daim oranı sump a göre düşüktür ve birde elyaf değişimi sumpa göre zor olduğu için pislikler elyafta belli bir süre sonra ayrışmaya başlar sonuç nitrat seviyesinin yükselmesi...Kum konusunda tamamiyle Ömer Abiye katılıyorum mercan kırıklarını uzaklaştırın tankınızdan zaten argonit kum kullaniyorsanız mercan kırığı neden kullandınız onu anlayamadım...Yanlışım varsa lütfen düzeltilsin...İyi bir örnek olmak isterim bilmediğim yada yanlış bildiğim şeyler olabilir... [/QUOTE] Bu konuda yeni olduğumdan dolayı arkadaşalar böyle yönlendirmişlerdi ph ı dengeler v.s söylemişlerdinitratı düşüremiyorum
[QUOTE=meex61]İsmail bey, bende tankımda ilave olarak dış filtre ( tetratec ex700 ) kullanıyorum. İçerisinde sadece elyaf var ( sera marka ) fakat haftada 1 defa bazen 2 defa elyafı değiştiriyorum. Eğer sizde benim gibi yaparsanız sorun yok. Ama zamanla bu elyaf değişim işi sizi sıkacaktır. Birde maddi boyutu var. :)) Arkadaşların dediği gibi sump en iyi çözüm ama yapamam derseniz benim dediğimi uygulamanız gerekecek yani sık elyaf değişimi. Biomatrics her ne kadar kırmaya yeltendiğim bir cihaz olsada artık onunla bir elmanın yarısı gibi olduk. Ben onu bıraksamda o beni bırakmaz. :)) toplama kabındaki elyafı hala çözebilmiş değilim
bence gerek yok. Gelelim taban işine bana burdan arkadaşlarım zamanında çok söylerdi at mercan kırıklarını diye bende komple attım tank ta dahil. :)) mercan kumu koyabilirsiniz. Birde ps ayarına bir göz atın bana koyu topluyor gibi gelmedi. Size kolay gelmesi dileğiyle saygılar.
[QUOTE=meex61]İsmail bey, bende tankımda ilave olarak dış filtre ( tetratec ex700 ) kullanıyorum. İçerisinde sadece elyaf var ( sera marka ) fakat haftada 1 defa bazen 2 defa elyafı değiştiriyorum. Eğer sizde benim gibi yaparsanız sorun yok. Ama zamanla bu elyaf değişim işi sizi sıkacaktır. Birde maddi boyutu var. :)) Arkadaşların dediği gibi sump en iyi çözüm ama yapamam derseniz benim dediğimi uygulamanız gerekecek yani sık elyaf değişimi. Biomatrics her ne kadar kırmaya yeltendiğim bir cihaz olsada artık onunla bir elmanın yarısı gibi olduk. Ben onu bıraksamda o beni bırakmaz. :)) toplama kabındaki elyafı hala çözebilmiş değilim
Not: Protein skimmerin emiş borusunu 10 cm kısaltın daha iyi toplar birde bunların en güzel ayarı emiş vanasını sonuna kadar açın tankın içine giriş vanasını tam ortalı yapın ben zamanında çok uğraştım bu ayarlar için azmı halılar ıslandı hatta bir ara evden kovulma aşamasına bile gelmiştim kurul kararı ile kalmıştım evde. 
[/QUOTE] cok tesekkurler Aynılarını yapacağım ve sump kurmak ıstıyorum ama boyut ve sıstem ıcın sorabılecegım hıc arkadasım yok akvaryunda bolmesı mevcut aslında yapılabılırnitratı düşüremiyorum
Merhaba arkadaşlar daha önce tatlı su akvaryumu ile 9 sene ilgilenmiştim. Akvaryumum ufak gelmeye başlayınca büyütmeye karar verdim. Arkadaşımdan 100x45x65 boyutlarında sump olarak yapılmış fakat deliği silikon ie kapatılmış olduğunu gördüm. 2 adet dış filtre ile 2 sene deniz akvaryumu olarak kullanılmıştı. Şimdi içersinde 6cm ince kum üstünde 20kg mercan kırığı bulunmaktadır. 30kg canlı kaya ve bir dış pc vardır. benim problemim nitratı 10dan aşağıya hiç düşüremiyorum. sürekli su değişimi yapmak zorunda kalıyorum sump yapsam bu çözümü ne oranda giderir? Bir arkadaşım 2 ayda 30 litre dip çekmekle problemi çözüyor ama bende bu oran çok fazla. Çözüm sump ise benim akvaryumum ölçülerine uygun nasıl yapılır ve iç ekipmanları neler olmalıdr? En kısa zamanda bilgilendirirseniz çok sevinirim. Çünkü balıklarımı ve omurgasızlarımı kaybetmek üzereyim saygılariso_voley 2008-09-29 16:10:07
Merhaba arkadaşlar daha önce tatlı su akvaryumu ile 9 sene ilgilenmiştim. Akvaryumum ufak gelmeye başlayınca büyütmeye karar verdim. Arkadaşımdan 100x45x65 boyutlarında sump olarak yapılmış fakat deliği silikon ie kapatılmış olduğunu gördüm. 2 adet dış filtre ile 2 sene deniz akvaryumu olarak kullanılmıştı. Şimdi içersinde 6cm ince kum üstünde 20kg mercan kırığı bulunmaktadır. 30kg canlı kaya ve bir dış pc vardır. benim problemim nitratı 10dan aşağıya hiç düşüremiyorum. sürekli su değişimi yapmak zorunda kalıyorum sump yapsam bu çözümü ne oranda giderir? Bir arkadaşım 2 ayda 30 litre dip çekmekle problemi çözüyor ama bende bu oran çok fazla. Çözüm sump ise benim akvaryumum ölçülerine uygun nasıl yapılır ve iç ekipmanları neler olmalıdr? En kısa zamanda bilgilendirirseniz çok sevinirim. Çünkü balıklarımı ve omurgasızlarımı kaybetmek üzereyim saygılar
http://img72.imageshack.us/my.php?image=28092008847yn4.jpg http://img244.imageshack.us/my.php?image=28092008849vr1.jpg http://img72.imageshack.us/my.php?image=28092008848bf5.jpg
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım acılde bılgıye ıhtıyacım var.
merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım acılde bılgıye ıhtıyacım var.
SUMP KURULUMU
merhaba arkadaslar bende 100x45x65 olculerınde bır akvaryum var denız akvaryumu kurdum.ıcınde 30kg canlı kaya bır yellow tang,palyaço var ve hıc problem yok ama kafamda hep soru acaba bır problem olurmu dıe. ıkı tane dıs fıltre, bır tanesınde sırf elyaf dolu dıgerı atman 338 bırtane akvaryumun yanında ps var. su kararı veremedım. sumpla cok sey degısırmı yoksa sadece ps ve ıc borular ortadan kalkarak daha guzel bır goruntumu elde ederım. son soru sump kurarsam yan psler burda kullanılabılıyormu ve dıs fıltreler çöpmü olur tesekkurleriso_voley 2008-09-28 18:56:03
merhaba arkadaslar bende 100x45x65 olculerınde bır akvaryum var denız akvaryumu kurdum.ıcınde 30kg canlı kaya bır yellow tang,palyaço var ve hıc problem yok ama kafamda hep soru acaba bır problem olurmu dıe. ıkı tane dıs fıltre, bır tanesınde sırf elyaf dolu dıgerı atman 338 bırtane akvaryumun yanında ps var. su kararı veremedım. sumpla cok sey degısırmı yoksa sadece ps ve ıc borular ortadan kalkarak daha guzel bır goruntumu elde ederım. son soru sump kurarsam yan psler burda kullanılabılıyormu ve dıs fıltreler çöpmü olur tesekkurler
not:nıtrat 10 dan asagı dusmuyor
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 130 Online Kullanıcı, 71 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Cyber_Scout,
sina cen,
Pygocentrus94,
Ahmet Said,
Mithrandirr,
ballantines,
Feanor,
fikret43,
Koksal Gurkan,
benji,
knnynr,
İsmail YILDIRIM,
Hoppala,
NotEvenBeginner,
AtaDemircii,
Kuduoglu,
Thunderbird,
Frkn,
karidesrehberi,
flanormimar,
mikolanj24,
ciways,
ahmetfiratozkaya,
Şahinöztürk,
FaSTAaa,
ezzalisi,
rasporasrc,
Deathgrip,
altuntasseref,
0rnn,
yeekim,
nakkas__45,
florasan,
forthehordex,
aquaticathearmi,
umitlee,
zen666,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
oktay42,
Umutoty,
Phos,
LeafyAqua,
Rafayel,
pitsem,
Hknçkl,
Rzpnr,
bendeniztayfun,
scorpion26,
AquaVita,
ternapi,
ilham,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Prudentia,
Tatar10,
Omer901,
şansal,
riderfish,
Aguamentist,
ootkn,
Ozzgurr,
Erdinc.B,
Canberk18,
CenK,
HaydarGul,
youngaquarist,
Koc.oktay,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
