ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baran0x55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2025 21:07
Son Ziyaret:
14 Haziran 2025 20:02
Toplam Mesaj:
4 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Baran Efe Gün
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
japon sever
SON 4 MESAJI
İlk Defa Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]
Suyu gereğinden fazla degişmiş olursunuz buda canlılarda ölümle sonuçlanır.
Haftada %20-%25 arası su degisimi yeterlidir.
Ayriyetten dip çekimine gerek yok.
Kum abartıldığı kadar bulanıklık vs... yapmaz ama tercih sizin.
Canlıları ne kadar güzel ortamda yaşatabilirsek hem bizim hem onlar için o kadar iyi.
Dediğim gibi suyu dipten yada üstten çekmeniz hiçbirşey degistirmeyecektir.
Ayriyetten kum alanında da genelde bolca faydalı bakteri bulunur.
Hava motoru olarak tetra aps100 zaten bakmişsınız sesi gayet az ve körükler zamanla eskidigi için körük bulmakda pek zor değil piyasada bulunabiliyor buda bir artı.
Pipo filitre de Dediğim gibi marka önemsiz dışı buyuk sünger olan herhangibi bir pipo filtre olur.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler son olarak da bakteri için ufak bir avuç lav kırığını akvaryumun bir köşesine yada dekorların altına bir yere döksem nasıl olur çok fark yaratır mı?
[QUOTE=Ahmetkngr]
Suyu gereğinden fazla degişmiş olursunuz buda canlılarda ölümle sonuçlanır.
Haftada %20-%25 arası su degisimi yeterlidir.
Ayriyetten dip çekimine gerek yok.
Kum abartıldığı kadar bulanıklık vs... yapmaz ama tercih sizin.
Canlıları ne kadar güzel ortamda yaşatabilirsek hem bizim hem onlar için o kadar iyi.
Dediğim gibi suyu dipten yada üstten çekmeniz hiçbirşey degistirmeyecektir.
Ayriyetten kum alanında da genelde bolca faydalı bakteri bulunur.
Hava motoru olarak tetra aps100 zaten bakmişsınız sesi gayet az ve körükler zamanla eskidigi için körük bulmakda pek zor değil piyasada bulunabiliyor buda bir artı.
Pipo filitre de Dediğim gibi marka önemsiz dışı buyuk sünger olan herhangibi bir pipo filtre olur.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler son olarak da bakteri için ufak bir avuç lav kırığını akvaryumun bir köşesine yada dekorların altına bir yere döksem nasıl olur çok fark yaratır mı?
İlk Defa Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]
Akvaryumu araştırmak çok önemli.
İkıncı el sitelerinde de saçma fiyatlar olabiliyor.
Çevrenizde akvaryum yapan camcı varsa petshopdan çok daha uyguna denk gelecektir.
Eğer akvaryumda 2 den fazla japon balığı bulunmayacaksq büyük ihtimalle 1 adet büyük boy pipo yeterli olur. Pipo da markanın pek bir önemi yok.
Kum kullanmadan da olur.
Ama japon akvaryumlarında kum guzel duruyor bence.
Ayriyetten japonlarda kumu seviyor.
Su değişimini illaki dip çekimi olarak yapmanıza gerek yok suyu alttanda alsanız üsttende alsaniz birşey degişmez.
[/QUOTE]
Ben haftada 1 %20-30luk su değişimin yanında 3-4 günde bir de dip çekimi yaparım diye düşünüyorum. Kum olmamasının sağlık açısından sorunu olur mu? Kumu sevdiklerini biliyorum da kumsuz su daha temiz olur temizliği kolay olur ondan dolayı önceliğim sağlık ve yaşam bide kumsuz cama cam akvaryumlar doğru dekorasyonla bence daha şık gözüküyor. Ayrıca sessiz hava motoru ve büyük pipo öneriniz var mıdır?[EDIT]baran0x55,2025-05-11 13:41:27[/EDIT]
[QUOTE=Ahmetkngr]
Akvaryumu araştırmak çok önemli.
İkıncı el sitelerinde de saçma fiyatlar olabiliyor.
Çevrenizde akvaryum yapan camcı varsa petshopdan çok daha uyguna denk gelecektir.
Eğer akvaryumda 2 den fazla japon balığı bulunmayacaksq büyük ihtimalle 1 adet büyük boy pipo yeterli olur. Pipo da markanın pek bir önemi yok.
Kum kullanmadan da olur.
Ama japon akvaryumlarında kum guzel duruyor bence.
Ayriyetten japonlarda kumu seviyor.
Su değişimini illaki dip çekimi olarak yapmanıza gerek yok suyu alttanda alsanız üsttende alsaniz birşey degişmez.
[/QUOTE]
Ben haftada 1 %20-30luk su değişimin yanında 3-4 günde bir de dip çekimi yaparım diye düşünüyorum. Kum olmamasının sağlık açısından sorunu olur mu? Kumu sevdiklerini biliyorum da kumsuz su daha temiz olur temizliği kolay olur ondan dolayı önceliğim sağlık ve yaşam bide kumsuz cama cam akvaryumlar doğru dekorasyonla bence daha şık gözüküyor. Ayrıca sessiz hava motoru ve büyük pipo öneriniz var mıdır?[EDIT]baran0x55,2025-05-11 13:41:27[/EDIT]
İlk Defa Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]
Akvaryumlarda yaşadığınız bölgede ikinci el sitelerine bakip biraz daha büyük akvaryum almanizi öneririm 2 balık düşünüyorsanız min 80-90 litre kumdur ıvırdır zıvırdır derken ortlama bi 10 litre rahatlıkla düşecek zaten.
Petshopları da detaylıca araştırırsanız belki elinde kalan vs... vardır 50-60cm civarı akvaryumda denk getirebilirsiniz bu bütçeye.
Filtre olarak bir buyuk boy pipo filtre alırsanız sizin için çok daha iyi olacaktır biraz pasaklı balıklar. Bu kadar emek edip bulanık suyla kalırsanız canınız sıkılır.
Hava motoru olarak tetra aps100 de yeterli gelecektir büyük ihtimalle.
Japonlar kumu karıştırırlar o yüzden ufak taneli kumlar her zaman daha iyi.
Köklü herhangibi bir bitki düşünmediginiz içinde zaten silis kum kullanabilirsiniz.
Dere kumu küçük tanelide olsa keskin kenarı denk geldi mi japonlara zarar verebiliyor.
Kumun markası önemli degil ince taneli herhangibi bir silis kum en mantıklı secenek olur.
Doğadan bulduğun taşı kökü çok uzun işlemlere tabi tutmadan akvaryuma eklemek balıkları öldürebilir.
Sadece kaynatma yetmeyebilir.
Onun yerine sivri kenari olmayan birkac kök edinebilirsin petshopdan hem anubiası bağlamak içinde güzel bir seçenek.
Isıtıcı eğer oranda vs... gibi daha narin türleri beslemeyecekseniz şart da değil denebilir ev içinde ise akvaryum.
Kloru uçurmak için herhangibi bir su düzenleyiciye ihtiyacın yok. Agzı açık bir şişede bekletsende 2-3 gün içinde kafan rahat kullanabilirsin suyu.
Ayriyetten suya hava motoru ile hava verebilirsen bu süreç daha da hızlanır.
Bakteri kültürü kullandıktan sonra daha detaylı yazar lakin bakteri besini de kullanmak lazımdı yanlış hatırlamıyorsam.
Gene bir araştırıp bakarsiniz ona.
[/QUOTE]
Akvaryumu araştıracağım fiyatlar olarak çok bilgim yok önce Petshopları tekrar detaylı gezip sonra 2.el olarak araştıracağım çünkü bazı arkadaşlar düz sade 5 litrelik bir fanusu bile 1000TL'ye satıyor ona anlam veremedim kazık yemek istemem. 2 büyük boy pipo filtre almayı düşünüyorum aslında internette 20cmlik pipo filtreler buldum Atlantik markasının gayet büyük onlar yeterli olur diye düşünüyorum bir tane çift çıkışlı hava motoru alıp kullanırım. Büyük gelir mi kestiremedim. Birde kum konusunda kum kullanmama fikri de aklıma yatıyor cama cam kullanıp 2-3 günde dip çekimiyle temiz sağlıklı görüntü elde ederim diye düşünüyorum. [:?]
[QUOTE=Ahmetkngr]
Akvaryumlarda yaşadığınız bölgede ikinci el sitelerine bakip biraz daha büyük akvaryum almanizi öneririm 2 balık düşünüyorsanız min 80-90 litre kumdur ıvırdır zıvırdır derken ortlama bi 10 litre rahatlıkla düşecek zaten.
Petshopları da detaylıca araştırırsanız belki elinde kalan vs... vardır 50-60cm civarı akvaryumda denk getirebilirsiniz bu bütçeye.
Filtre olarak bir buyuk boy pipo filtre alırsanız sizin için çok daha iyi olacaktır biraz pasaklı balıklar. Bu kadar emek edip bulanık suyla kalırsanız canınız sıkılır.
Hava motoru olarak tetra aps100 de yeterli gelecektir büyük ihtimalle.
Japonlar kumu karıştırırlar o yüzden ufak taneli kumlar her zaman daha iyi.
Köklü herhangibi bir bitki düşünmediginiz içinde zaten silis kum kullanabilirsiniz.
Dere kumu küçük tanelide olsa keskin kenarı denk geldi mi japonlara zarar verebiliyor.
Kumun markası önemli degil ince taneli herhangibi bir silis kum en mantıklı secenek olur.
Doğadan bulduğun taşı kökü çok uzun işlemlere tabi tutmadan akvaryuma eklemek balıkları öldürebilir.
Sadece kaynatma yetmeyebilir.
Onun yerine sivri kenari olmayan birkac kök edinebilirsin petshopdan hem anubiası bağlamak içinde güzel bir seçenek.
Isıtıcı eğer oranda vs... gibi daha narin türleri beslemeyecekseniz şart da değil denebilir ev içinde ise akvaryum.
Kloru uçurmak için herhangibi bir su düzenleyiciye ihtiyacın yok. Agzı açık bir şişede bekletsende 2-3 gün içinde kafan rahat kullanabilirsin suyu.
Ayriyetten suya hava motoru ile hava verebilirsen bu süreç daha da hızlanır.
Bakteri kültürü kullandıktan sonra daha detaylı yazar lakin bakteri besini de kullanmak lazımdı yanlış hatırlamıyorsam.
Gene bir araştırıp bakarsiniz ona.
[/QUOTE]
Akvaryumu araştıracağım fiyatlar olarak çok bilgim yok önce Petshopları tekrar detaylı gezip sonra 2.el olarak araştıracağım çünkü bazı arkadaşlar düz sade 5 litrelik bir fanusu bile 1000TL'ye satıyor ona anlam veremedim kazık yemek istemem. 2 büyük boy pipo filtre almayı düşünüyorum aslında internette 20cmlik pipo filtreler buldum Atlantik markasının gayet büyük onlar yeterli olur diye düşünüyorum bir tane çift çıkışlı hava motoru alıp kullanırım. Büyük gelir mi kestiremedim. Birde kum konusunda kum kullanmama fikri de aklıma yatıyor cama cam kullanıp 2-3 günde dip çekimiyle temiz sağlıklı görüntü elde ederim diye düşünüyorum. [:?]
İlk Defa Akvaryum Kuruyorum
Evet merhaba bu işe merak saldım ve basit bir japon balığı akvaryumuyla başlamak istiyorum. ortalama 3-4k bütçeyle güzel sağlıklı hoş bir akvaryum kurma amacım var.
İlk olarak akvaryum olarak 650-1000tl arasında bütçe ayırmaya karar verdim Petshoplarda biraz gezerek araştırma yaptım 650tlye ortalama 30-40cm aralığında akvaryumlar var 1000tlye kadar çıkıyor akvaryum fiyatları ortalama olarak 40-60litre diye düşünüyorum. Ben alacağım akvaryumu bu litreler arasında varsayıp edip ortalama bir hesapla kafamda sistem kurdum.
Filtre kısmında Xinyou XY2882 biyolojik pipo filtre kullanmayı düşünüyorum yanında ise Tetra APS 100 hava motorunun çok önerildiğini ve sessiz olduğunu gördüm kafama yattı ve bu ikiliyi filtre kısmında kullanmaya şuan baya yatkınım. İç filtre kullanmayı düşünmüyorum çünkü Japon balıklarının akıntıyı sevmediği söyleniyor ve ortalama 50 litre bir akvaryumda iç filtre çok akıntı yapar diye düşünüyorum. Bide aklımda şu düşünce var eğer XY2882 pipo filtre yeterli gelmezse çift çıkışlı bir hava motoru alıp 2 tanede orta boy pipo filtre alıp akvaryumun sağına soluna koyup yapmayı düşündüm ama nasıl gözükür nasıl olur bilemedim. Bu konuda sizden gelecek tavsiyeleri bekliyorum.
Gelelim kum kısmına kum olarak silis kum veya dere kumu kullanacağım. Silis kumun suyu bulanıklaştırdığını söyleyen çok kişi var ondan tereddüt ediyorum biraz dere kumunun da görüntüsü çok hoşuma gitmedi. Ayrıca güvenilir olarak hangi markalar var bilmiyorum bazı markaların kumu kokuyormuş zararlıymış vs. duydum çok emin değilim kuma da çok fazla bütçe ayırmak istemiyorum. Sağlıklı olsun ve hoş dursun yeter. Japon balığı için kum önemli faktör onu da biliyorum. 1-2mm kalınlığında olması iyi olurmuş öyle duydum. Kum olarak ne tercih etmeliyim?
Dekorasyon olarak da salınım yapmayan doğal taşlardan veya köklerden kullanacağım bir ara köye gidersem oradan da taş falan toplayıp kaynatıp koyabilirim ama ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum. Yani çok takıldığım bir kısım değil zaten küçük bir akvaryum olacak taşla süsle boğmak istemiyorum açıkçası.
Isıtıcıyı ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyorum hem şuan yaz geldi havalar sıcak olacak Japonlar da ev şartlarında yaşıyor hem de başlangıçta bütçem biraz kısıtlı sistemi kurduktan 1-2 ay sonra alacağım.
Akvaryumu kurduk diyelim Her şeyi ayarladım musluk suyunu yavaşça doldurdum filtreyi çalıştırdım vs. Şimdi ise kloru gidermesi ve suyu düzenlemesi için Sera Aquatan veya Reeflowers Effective Conditioner kullanmayı düşünüyorum. İkisi de iyi markalar galiba baya övülüyor ucuzluk olarak Reeflowers daha ucuz aklımda o var çok fark eder mi sizce hangisini kullanmalıyım?
Klor gidericiyi ekledikten sonra bakteri kültürü ekleyeceğim o konuda da az çok bilgi edindim yine aynı şekil Sera Bio Nitrivec veya Seachem Stability kullanacağım başka marka öneriniz varsa lütfen belirtin Seachem Stability ürünün 100ml versiyonundan alsam bana yeter de artar diye düşünüyorum üstelik ucuz ve Sera Bio Nitrivec de baya popüler bir ürün tavsiyelerinizi bekliyorum.
Klor giderici ve bakteri kültürü ekledikten sonra yine garanti olsun diye 4-5 gün beklemeyi düşünüyorum bu sırada ise çevremdeki Petshoplardan bitki ve balık araştırması yapacağım.
Bitki olarak Anubias kullanacağım 2 kök alıp bir sağa bir sola koyma fikri var aklımda dekorlara bağlayacağım kafamda bir dekor oluşturdum aslında. Eğer Petshoplarda bulamazsam internetten sipariş vereceğim bitki konusu çok kafamı karıştırmadı. Bide belki yesinler diye ince bitkilerden koyma fikrini gördüm internette onu da deneyebilirim.
Japon balığı türlerinden Orandaları çok beğeniyorum ama baya büyüyorlar sanırım 50 litre bir akvaryumda nasıl olur bilemiyorum. Shubunkin türünün dayanıklı olduğu söyleniyor ve görünüşü de fena değil aslında. 2 Shubinkin Japon balığının gayet iyi ve yeterli olacağını düşünüyorum. Bir diğer tür olarak Tül Kuyruk Japon hoşuma gidiyor yani bir sürü Japon türü var hangisini önerirsiniz belirtirseniz sevirim.
Yem olarak araştırıp internetten güzel kaliteli yem çeşitleri alacağım ilk başta tek marka alırım ama ilerleyen zamanlarda yine ısıtıcıyla beraber başka tür yem alırım diyetin çeşitli olması iyi oluyormuş. Petshoplarda ki yemlere ne kadar güvenilir bilmiyorum o yüzden internetten ucuza kaliteli yem bulurum diye düşünüyorum. Ne önerirsiniz?
Evet şu anlık kafamdakiler bunlar. Akvaryumu alıp arka camın ortasına XY2882 pipo filtreyi yerleştirip bir sağa bir sola büyük Anubiaslardan yerleştirip güzel alanlar oluşturacağım. Veya XY2882 olmazsa çift çıkışlı hava motoru planına geçip 2 pipo filtreyi birini sağa birini sola olmak şeklinde yerleştirip aynı dekorasyonu yapacağım. Temizlik olarak da haftada 1 yüzde %20-30luk su değişimi ile haftada 2 kez dip çekimi yapmayı düşünüyorum zaten az balık olacak bence gayet yeterli olur. Planımda ne gibi eksikler veya hatalar var yardımcı olursanız sevinirim.
Evet merhaba bu işe merak saldım ve basit bir japon balığı akvaryumuyla başlamak istiyorum. ortalama 3-4k bütçeyle güzel sağlıklı hoş bir akvaryum kurma amacım var.
İlk olarak akvaryum olarak 650-1000tl arasında bütçe ayırmaya karar verdim Petshoplarda biraz gezerek araştırma yaptım 650tlye ortalama 30-40cm aralığında akvaryumlar var 1000tlye kadar çıkıyor akvaryum fiyatları ortalama olarak 40-60litre diye düşünüyorum. Ben alacağım akvaryumu bu litreler arasında varsayıp edip ortalama bir hesapla kafamda sistem kurdum.
Filtre kısmında Xinyou XY2882 biyolojik pipo filtre kullanmayı düşünüyorum yanında ise Tetra APS 100 hava motorunun çok önerildiğini ve sessiz olduğunu gördüm kafama yattı ve bu ikiliyi filtre kısmında kullanmaya şuan baya yatkınım. İç filtre kullanmayı düşünmüyorum çünkü Japon balıklarının akıntıyı sevmediği söyleniyor ve ortalama 50 litre bir akvaryumda iç filtre çok akıntı yapar diye düşünüyorum. Bide aklımda şu düşünce var eğer XY2882 pipo filtre yeterli gelmezse çift çıkışlı bir hava motoru alıp 2 tanede orta boy pipo filtre alıp akvaryumun sağına soluna koyup yapmayı düşündüm ama nasıl gözükür nasıl olur bilemedim. Bu konuda sizden gelecek tavsiyeleri bekliyorum.
Gelelim kum kısmına kum olarak silis kum veya dere kumu kullanacağım. Silis kumun suyu bulanıklaştırdığını söyleyen çok kişi var ondan tereddüt ediyorum biraz dere kumunun da görüntüsü çok hoşuma gitmedi. Ayrıca güvenilir olarak hangi markalar var bilmiyorum bazı markaların kumu kokuyormuş zararlıymış vs. duydum çok emin değilim kuma da çok fazla bütçe ayırmak istemiyorum. Sağlıklı olsun ve hoş dursun yeter. Japon balığı için kum önemli faktör onu da biliyorum. 1-2mm kalınlığında olması iyi olurmuş öyle duydum. Kum olarak ne tercih etmeliyim?
Dekorasyon olarak da salınım yapmayan doğal taşlardan veya köklerden kullanacağım bir ara köye gidersem oradan da taş falan toplayıp kaynatıp koyabilirim ama ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum. Yani çok takıldığım bir kısım değil zaten küçük bir akvaryum olacak taşla süsle boğmak istemiyorum açıkçası.
Isıtıcıyı ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyorum hem şuan yaz geldi havalar sıcak olacak Japonlar da ev şartlarında yaşıyor hem de başlangıçta bütçem biraz kısıtlı sistemi kurduktan 1-2 ay sonra alacağım.
Akvaryumu kurduk diyelim Her şeyi ayarladım musluk suyunu yavaşça doldurdum filtreyi çalıştırdım vs. Şimdi ise kloru gidermesi ve suyu düzenlemesi için Sera Aquatan veya Reeflowers Effective Conditioner kullanmayı düşünüyorum. İkisi de iyi markalar galiba baya övülüyor ucuzluk olarak Reeflowers daha ucuz aklımda o var çok fark eder mi sizce hangisini kullanmalıyım?
Klor gidericiyi ekledikten sonra bakteri kültürü ekleyeceğim o konuda da az çok bilgi edindim yine aynı şekil Sera Bio Nitrivec veya Seachem Stability kullanacağım başka marka öneriniz varsa lütfen belirtin Seachem Stability ürünün 100ml versiyonundan alsam bana yeter de artar diye düşünüyorum üstelik ucuz ve Sera Bio Nitrivec de baya popüler bir ürün tavsiyelerinizi bekliyorum.
Klor giderici ve bakteri kültürü ekledikten sonra yine garanti olsun diye 4-5 gün beklemeyi düşünüyorum bu sırada ise çevremdeki Petshoplardan bitki ve balık araştırması yapacağım.
Bitki olarak Anubias kullanacağım 2 kök alıp bir sağa bir sola koyma fikri var aklımda dekorlara bağlayacağım kafamda bir dekor oluşturdum aslında. Eğer Petshoplarda bulamazsam internetten sipariş vereceğim bitki konusu çok kafamı karıştırmadı. Bide belki yesinler diye ince bitkilerden koyma fikrini gördüm internette onu da deneyebilirim.
Japon balığı türlerinden Orandaları çok beğeniyorum ama baya büyüyorlar sanırım 50 litre bir akvaryumda nasıl olur bilemiyorum. Shubunkin türünün dayanıklı olduğu söyleniyor ve görünüşü de fena değil aslında. 2 Shubinkin Japon balığının gayet iyi ve yeterli olacağını düşünüyorum. Bir diğer tür olarak Tül Kuyruk Japon hoşuma gidiyor yani bir sürü Japon türü var hangisini önerirsiniz belirtirseniz sevirim.
Yem olarak araştırıp internetten güzel kaliteli yem çeşitleri alacağım ilk başta tek marka alırım ama ilerleyen zamanlarda yine ısıtıcıyla beraber başka tür yem alırım diyetin çeşitli olması iyi oluyormuş. Petshoplarda ki yemlere ne kadar güvenilir bilmiyorum o yüzden internetten ucuza kaliteli yem bulurum diye düşünüyorum. Ne önerirsiniz?
Evet şu anlık kafamdakiler bunlar. Akvaryumu alıp arka camın ortasına XY2882 pipo filtreyi yerleştirip bir sağa bir sola büyük Anubiaslardan yerleştirip güzel alanlar oluşturacağım. Veya XY2882 olmazsa çift çıkışlı hava motoru planına geçip 2 pipo filtreyi birini sağa birini sola olmak şeklinde yerleştirip aynı dekorasyonu yapacağım. Temizlik olarak da haftada 1 yüzde %20-30luk su değişimi ile haftada 2 kez dip çekimi yapmayı düşünüyorum zaten az balık olacak bence gayet yeterli olur. Planımda ne gibi eksikler veya hatalar var yardımcı olursanız sevinirim.
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
