ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bsraabltt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2024 23:54
Son Ziyaret:
26 Ekim 2024 15:52
Toplam Mesaj:
4 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
büşra bulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sui ~ 3
SON 4 MESAJI
Beyaz Ve Kopmayan Dışkı İç Parazit Mi(video)
[QUOTE=The Last Samurai]Hasan Bey, merhaba,
Balığınızdaki beyaz dışkı, sanki yediği yemden gibi geldi Bana. İç parazitte, şeffaf, jelimsi dışkı görüntüsü olur. Sizdeki durum, beyaz renk dışkı ama şeffaf değil. Dışkı rengi, yemin içeriği ile ilgilidir.
Balığı gözlemleyip, tedbir amaçlı sarmısaklı yem ya da New Life Spectrum Thera A+ gibi sarmısak içerikli bir yem vermek iyi bir uygulama olacaktır. Ancak bu tedavi edici değil, hastalık önleyici / koruyucu bir uygulamadır.
Balığın anüsünden sarkan ve geç kopan dışkı, kabızlık belirtisidir. Tetra Pro Algea ya da muadili bir bitkisel içerikli yemi diyetinize katarak üstesinden gelebilirsiniz.
Eğer dışkı, şeffaf ve jel görünümü aldıysa (İç parazit enfeksiyonu durumunda), New Life Spectrum Hex Shields ya da Sera Bactotabs yemlerini vererek tedavi edebilirsiniz. Bu, tedavi edici uygulamadır. Bu iki yemi de araştırmanızı öneririm.
Önemli bir noktadır: Tüm hastalıkların en büyük kaynağı, akvaryum hacminin üzerinde sayıda balık beslemek ve bunun sonucunda balıkları yüksek miktarda azotlu bileşiklere (Nıtrat, nitrit, üre, amonyum) maruz bırakmaktır. Bu durum, balıkların bağışıklık sistemini yerle bir eder. Bir adet japon balığının yaşamını sağlıklı olarak sürdürebilmesi için 30L. su hacmi gerekir. Acilen akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar benzer bir durum betta balığımda var kopmayan beyaz dışkı fakat jelimsi değil , hatta çok ince, yakın zamanda akvaryum değiştirip canlı bitki vs ekledim, yem yememe sorunu 2 haftadır vardı yeme ilgisizdi, değişiklikten sonra 2 gündür bu kopmayan dışkıyı görüyorum, akvaryumda saklanacak yer var fakat ısıtıcının plastik kısmının arkasına saklanıyor. ısı 25 derece filtresi yeni. Nasıl bir çözüm önerebilirsiniz ? canlı yem almak istedim fakat istanbulda eminönünde bulabileceğimi düşündüm , petshop sahibi oradakilerin sağlıklı koşullarda üretilmediğini söylediği için vazgeçtim,
şimdiden teşekkürler
[QUOTE=The Last Samurai]Hasan Bey, merhaba,
Balığınızdaki beyaz dışkı, sanki yediği yemden gibi geldi Bana. İç parazitte, şeffaf, jelimsi dışkı görüntüsü olur. Sizdeki durum, beyaz renk dışkı ama şeffaf değil. Dışkı rengi, yemin içeriği ile ilgilidir.
Balığı gözlemleyip, tedbir amaçlı sarmısaklı yem ya da New Life Spectrum Thera A+ gibi sarmısak içerikli bir yem vermek iyi bir uygulama olacaktır. Ancak bu tedavi edici değil, hastalık önleyici / koruyucu bir uygulamadır.
Balığın anüsünden sarkan ve geç kopan dışkı, kabızlık belirtisidir. Tetra Pro Algea ya da muadili bir bitkisel içerikli yemi diyetinize katarak üstesinden gelebilirsiniz.
Eğer dışkı, şeffaf ve jel görünümü aldıysa (İç parazit enfeksiyonu durumunda), New Life Spectrum Hex Shields ya da Sera Bactotabs yemlerini vererek tedavi edebilirsiniz. Bu, tedavi edici uygulamadır. Bu iki yemi de araştırmanızı öneririm.
Önemli bir noktadır: Tüm hastalıkların en büyük kaynağı, akvaryum hacminin üzerinde sayıda balık beslemek ve bunun sonucunda balıkları yüksek miktarda azotlu bileşiklere (Nıtrat, nitrit, üre, amonyum) maruz bırakmaktır. Bu durum, balıkların bağışıklık sistemini yerle bir eder. Bir adet japon balığının yaşamını sağlıklı olarak sürdürebilmesi için 30L. su hacmi gerekir. Acilen akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar benzer bir durum betta balığımda var kopmayan beyaz dışkı fakat jelimsi değil , hatta çok ince, yakın zamanda akvaryum değiştirip canlı bitki vs ekledim, yem yememe sorunu 2 haftadır vardı yeme ilgisizdi, değişiklikten sonra 2 gündür bu kopmayan dışkıyı görüyorum, akvaryumda saklanacak yer var fakat ısıtıcının plastik kısmının arkasına saklanıyor. ısı 25 derece filtresi yeni. Nasıl bir çözüm önerebilirsiniz ? canlı yem almak istedim fakat istanbulda eminönünde bulabileceğimi düşündüm , petshop sahibi oradakilerin sağlıklı koşullarda üretilmediğini söylediği için vazgeçtim,
şimdiden teşekkürler
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
1 haftalık ayrılıktan sonra yüzüme bakmaz olan balığımla aramızı düzeltmeye çalışırken
40 takla atan ben
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920441.jpg[/IMG]
soğudum senden istemiyorum artık seni diyen balığım ve onu elektrikli battaniyeyle ısıtma çabalarım :'(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920481.jpg[/IMG]
Tebdili mekanda ferahlık vardır diyip stüdyodan 3+1 klimalı eve geçiş (filtre Dophin h80, eklemeler elyaf ve bakteri döngü taşı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920571.jpg[/IMG]
Merkezi ısıtma sistemi ( Aquael platinum 25)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920351.jpg[/IMG]
Petshop un önerdiği burada da bir kurulumda gördüğüm yaprak (20₺)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920381.jpg[/IMG]
alışma yüzüşleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921061.jpg[/IMG]
canlı bitkiler (isimlerini bilmiyorum , uygun olur dediklerinden görüntüsüne göre seçtim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921101.jpg[/IMG]
bu ağaç parçaları ve yaprak salınım yaptığı için betta lar seviyomuş , suyun rengini değiştirme ihtimali varmış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921131.jpg[/IMG]
su üstü bitkilerini eklemek istemiyordum ama
burada bir kurulumda betta nın köklerin arasında yüzmeyi sevdiğini yazmış birisi,
dedim ki neden olmasın belki benim kızım da sever :) sonuçta önemli olan Sui'nin mutluluğu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921191.jpg[/IMG]
salyangozu da aldık (kendisi hızlı ve öfkeli 5 dakikada 3 kez kaçtı dışarı, yanlış tür aldığımı düşündüm başta
ama yt da bir kurulumda bunun ağaçların üstünde oluşan yosunumsu yapıları yediğini söylüyordu yüzden eklemek istedim,
neyse 3.den sonra dokunmadım suyun üstüne çıktı orada bekliyor sanırım korktu biraz, dokunmuyorum, alışır :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921241.jpg[/IMG]
Hala yeme karşı ilgisiz, umarım birkaç güne o da düzelir elimde 4 çeşit yem var bakalım ne olacak göreceğiz,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921281.jpg[/IMG]
şimdilik "en azından artık yüzüyor" diyerek keyifle izliyorum :) o mutlu ben mutlu :)))
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921321.jpg[/IMG]
2 günde fanustan buraya geçtik , hızlı bir geçiş oldu beklemiş suyum da vardı kendi suyuyla karıştırdım , hemen kullanabileceğim malzemeler tercih ettim
. çünkü amacım balığımı biran önce rahat ettirmekti , bu yüzden her ne kadar güzel görünse de kum olayına girmedim , bekleme riskini göze alamazdım.
Geniş bir zamanda farklı bir kapta yapıp ilerde ekleyebilirim. Ama şimdilik bu halinden ikimiz de memnunuz gibi :)
yardımcı olan emeği geçen herkese teşekkürler [:nazar:] [:)]
@Dexter85321 extra teşekkürler [:iyi:]
1 haftalık ayrılıktan sonra yüzüme bakmaz olan balığımla aramızı düzeltmeye çalışırken
40 takla atan ben
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920441.jpg[/IMG]
soğudum senden istemiyorum artık seni diyen balığım ve onu elektrikli battaniyeyle ısıtma çabalarım :'(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920481.jpg[/IMG]
Tebdili mekanda ferahlık vardır diyip stüdyodan 3+1 klimalı eve geçiş (filtre Dophin h80, eklemeler elyaf ve bakteri döngü taşı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920571.jpg[/IMG]
Merkezi ısıtma sistemi ( Aquael platinum 25)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920351.jpg[/IMG]
Petshop un önerdiği burada da bir kurulumda gördüğüm yaprak (20₺)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920381.jpg[/IMG]
alışma yüzüşleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921061.jpg[/IMG]
canlı bitkiler (isimlerini bilmiyorum , uygun olur dediklerinden görüntüsüne göre seçtim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921101.jpg[/IMG]
bu ağaç parçaları ve yaprak salınım yaptığı için betta lar seviyomuş , suyun rengini değiştirme ihtimali varmış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921131.jpg[/IMG]
su üstü bitkilerini eklemek istemiyordum ama
burada bir kurulumda betta nın köklerin arasında yüzmeyi sevdiğini yazmış birisi,
dedim ki neden olmasın belki benim kızım da sever :) sonuçta önemli olan Sui'nin mutluluğu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921191.jpg[/IMG]
salyangozu da aldık (kendisi hızlı ve öfkeli 5 dakikada 3 kez kaçtı dışarı, yanlış tür aldığımı düşündüm başta
ama yt da bir kurulumda bunun ağaçların üstünde oluşan yosunumsu yapıları yediğini söylüyordu yüzden eklemek istedim,
neyse 3.den sonra dokunmadım suyun üstüne çıktı orada bekliyor sanırım korktu biraz, dokunmuyorum, alışır :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921241.jpg[/IMG]
Hala yeme karşı ilgisiz, umarım birkaç güne o da düzelir elimde 4 çeşit yem var bakalım ne olacak göreceğiz,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921281.jpg[/IMG]
şimdilik "en azından artık yüzüyor" diyerek keyifle izliyorum :) o mutlu ben mutlu :)))
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921321.jpg[/IMG]
2 günde fanustan buraya geçtik , hızlı bir geçiş oldu beklemiş suyum da vardı kendi suyuyla karıştırdım , hemen kullanabileceğim malzemeler tercih ettim
. çünkü amacım balığımı biran önce rahat ettirmekti , bu yüzden her ne kadar güzel görünse de kum olayına girmedim , bekleme riskini göze alamazdım.
Geniş bir zamanda farklı bir kapta yapıp ilerde ekleyebilirim. Ama şimdilik bu halinden ikimiz de memnunuz gibi :)
yardımcı olan emeği geçen herkese teşekkürler [:nazar:] [:)]
@Dexter85321 extra teşekkürler [:iyi:]
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
Merhabalar , Öncelikle sorularımı yanıtladığınız için teşekkür ederim [:)] bu konuyu yazarken zaten bunları bir yandan araştırıyordum, forumda kurulmuş paylaşılmış tüm akvaryumları inceledim, aklımda bir şeyler tabi ki oluştu fakat bir yandan da karıştı :) Dün ilk işim gidip filtre almak oldu fakat Pet Shop ısıtıcıyı şu anda önermedi Neden bilmiyorum ben de Suyu biraz daha sıcak tutabilmek için fanusu elektrikli battaniyenin üzerine yerleştirdim filtreyi ve elyafı ve taşları aldım bettam'dan ümitliyim (adı Sui :) ) bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum çünkü ne kuyruğunda ne de pullarında bir değişme yok şükür.
ısıtıcı ve Lambayı şu yüzden sordum bir kaç kişi Lambayı ısıtıcı olarak da kullandığını söylemişti ya da ben yanlış anladım bilemiyorum O yüzden detayına inmek istedim , şu anda su üstü bitkisi aldım onları yerleştirdim, farklı bir de yem aldım uzun olandan adını bilmiyorum en üst segment bu dediler, sanırım forumda bölerek attıklarını söylemişlerdi.
salyangozların henüz zamanı var diye düşünüyorum ama karides ve betaların birlikte yaşadığı akvaryumlar yapmışlardı diye hatırlıyorum. Fakat şu an için köklerin ve Bitkilerin olduğu bir akvaryum kuracağım birkaç hafta içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Bugün farklı bir petshop a tekrar ısıtıcı soracağım, bitkiler olmasa bile balığımı bugün ısıtıcılı ve temiz bir akvaryuma geçirmiş olacağım. Anladığım kadarıyla akvaryum boyutuna göre ısıtıcının da wattı değişmesi gerekiyor?
Merhabalar , Öncelikle sorularımı yanıtladığınız için teşekkür ederim [:)] bu konuyu yazarken zaten bunları bir yandan araştırıyordum, forumda kurulmuş paylaşılmış tüm akvaryumları inceledim, aklımda bir şeyler tabi ki oluştu fakat bir yandan da karıştı :) Dün ilk işim gidip filtre almak oldu fakat Pet Shop ısıtıcıyı şu anda önermedi Neden bilmiyorum ben de Suyu biraz daha sıcak tutabilmek için fanusu elektrikli battaniyenin üzerine yerleştirdim filtreyi ve elyafı ve taşları aldım bettam'dan ümitliyim (adı Sui :) ) bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum çünkü ne kuyruğunda ne de pullarında bir değişme yok şükür.
ısıtıcı ve Lambayı şu yüzden sordum bir kaç kişi Lambayı ısıtıcı olarak da kullandığını söylemişti ya da ben yanlış anladım bilemiyorum O yüzden detayına inmek istedim , şu anda su üstü bitkisi aldım onları yerleştirdim, farklı bir de yem aldım uzun olandan adını bilmiyorum en üst segment bu dediler, sanırım forumda bölerek attıklarını söylemişlerdi.
salyangozların henüz zamanı var diye düşünüyorum ama karides ve betaların birlikte yaşadığı akvaryumlar yapmışlardı diye hatırlıyorum. Fakat şu an için köklerin ve Bitkilerin olduğu bir akvaryum kuracağım birkaç hafta içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Bugün farklı bir petshop a tekrar ısıtıcı soracağım, bitkiler olmasa bile balığımı bugün ısıtıcılı ve temiz bir akvaryuma geçirmiş olacağım. Anladığım kadarıyla akvaryum boyutuna göre ısıtıcının da wattı değişmesi gerekiyor?
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
Yaklaşık 1,5 yıldır bir betta balığım var , daha önce diğer balıklarıma hep akvaryumda bakmıştım ama bir süre ara verince malzemelerim hep dağıldı (öncesinde hep japon baktım ve min yaşayanı bile 2,5 yıl yaşadı) alırken biraz geniş birfanusa koyun onda yaşar dendi ve ben de yaklaşık 8 litre bir fanusta 6+ litre ile bakmaya başladım, buradaki mesajları görene kadar gerçekten akvaryuma bu kadar ihtiyacı olduğunu düşünmemiştim. Aslında 1,5 yıldır oldukça mutlu bir balıktı ama kendisini 1 hafta süreyle komşuma bırakmam gerekti , geri aldığımdan beri neredeyse 1 ay olacak gittikçe daha da küskünleşti. Onlar kimsenin olmadığı bir odada tutmuşlar , alır almaz suyunu değiştirdim vs ama ne yaptıysam yüzüme bakmıyor :'(
son 2 haftadır da yemden uzaklaştı. çok nadir günde 1 defa yiyor ve sürekli dipte uyku halinde (alttan ısıtması var şu anda ,yazın yoktu kışın böye bir sisteme geçtim) çok nadir çıkıp baloncuk yapıyor (ilk aldığım zamandan beri hiç yapmamıştı) neyse biraz uzun yazdım kusura bakmayın, şimdi bir akvaryum kuracağım fakat aklım çok karıştı ve sabah gidip almaya karar vermiştim fakat fikir almanın daha doğru olacağını düşündüm. Basic olarak en hızlı şekilde ne yapıp balığımı rahat ettirebilirim yardımcı olabilir misiniz ?
-acil olarak nasıl müdahale edebilirim? (en azından ilk aşama olarak ne yapabilirim)
-Süngerlerden, elyaftan bahsediliyor bunlar nedir ? Bildiğimiz sünger mi
-akvaryumu nasıl temizleyeceğim?
-içine konulan kökler vs bildiğimiz ağaç kökü mü ? suda şişmiyor mu ?
-bitki koymak isterim ama suyun yüzeyinde olanlar suyu kirletmiyor mu ?
-sürekli temiz kalması için ne yapmam gerekir ?
-karides ve salyangozları kesin koymam gerekir mi? sanırım bunlar temizlik için
-lambalar ne için ? lamba ve ısıtıcı farklı mı ?
bilmiyorum en hızlı nasıl rahat ettirebilirim , hastalanmasını veya kaybetmeyi istemiyorum gerçekten , bazı tavsiyelerde bulunursanız çok çok çok memnun olurum , teşekkürler
Yaklaşık 1,5 yıldır bir betta balığım var , daha önce diğer balıklarıma hep akvaryumda bakmıştım ama bir süre ara verince malzemelerim hep dağıldı (öncesinde hep japon baktım ve min yaşayanı bile 2,5 yıl yaşadı) alırken biraz geniş birfanusa koyun onda yaşar dendi ve ben de yaklaşık 8 litre bir fanusta 6+ litre ile bakmaya başladım, buradaki mesajları görene kadar gerçekten akvaryuma bu kadar ihtiyacı olduğunu düşünmemiştim. Aslında 1,5 yıldır oldukça mutlu bir balıktı ama kendisini 1 hafta süreyle komşuma bırakmam gerekti , geri aldığımdan beri neredeyse 1 ay olacak gittikçe daha da küskünleşti. Onlar kimsenin olmadığı bir odada tutmuşlar , alır almaz suyunu değiştirdim vs ama ne yaptıysam yüzüme bakmıyor :'(
son 2 haftadır da yemden uzaklaştı. çok nadir günde 1 defa yiyor ve sürekli dipte uyku halinde (alttan ısıtması var şu anda ,yazın yoktu kışın böye bir sisteme geçtim) çok nadir çıkıp baloncuk yapıyor (ilk aldığım zamandan beri hiç yapmamıştı) neyse biraz uzun yazdım kusura bakmayın, şimdi bir akvaryum kuracağım fakat aklım çok karıştı ve sabah gidip almaya karar vermiştim fakat fikir almanın daha doğru olacağını düşündüm. Basic olarak en hızlı şekilde ne yapıp balığımı rahat ettirebilirim yardımcı olabilir misiniz ?
-acil olarak nasıl müdahale edebilirim? (en azından ilk aşama olarak ne yapabilirim)
-Süngerlerden, elyaftan bahsediliyor bunlar nedir ? Bildiğimiz sünger mi
-akvaryumu nasıl temizleyeceğim?
-içine konulan kökler vs bildiğimiz ağaç kökü mü ? suda şişmiyor mu ?
-bitki koymak isterim ama suyun yüzeyinde olanlar suyu kirletmiyor mu ?
-sürekli temiz kalması için ne yapmam gerekir ?
-karides ve salyangozları kesin koymam gerekir mi? sanırım bunlar temizlik için
-lambalar ne için ? lamba ve ısıtıcı farklı mı ?
bilmiyorum en hızlı nasıl rahat ettirebilirim , hastalanmasını veya kaybetmeyi istemiyorum gerçekten , bazı tavsiyelerde bulunursanız çok çok çok memnun olurum , teşekkürler
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
