ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Achernar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mart 2023 19:58
Son Ziyaret:
07 Eylül 2024 15:25
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet
SON 10 MESAJI
1 Metre Akvaryum İçin Led Önerisi
[QUOTE=Nursun]
2 adetin low tech için yeteceği kanaatindeyim. Birini beyaz diğerini renkli alabilirsiniz.[/QUOTE]
Resimdeki kapağa sabitleyeceğim için 60cm den 2 tane alsam uygun olur sanırım hocam.
Peki benim attığım linklere ne diyorsunuz?
[QUOTE=Nursun]
2 adetin low tech için yeteceği kanaatindeyim. Birini beyaz diğerini renkli alabilirsiniz.[/QUOTE]
Resimdeki kapağa sabitleyeceğim için 60cm den 2 tane alsam uygun olur sanırım hocam.
Peki benim attığım linklere ne diyorsunuz?
1 Metre Akvaryum İçin Led Önerisi
[QUOTE=Nursun]Şu ürünlere bakabilirsiniz, buhar camı var ve kapağa monte için bağlantı ayağı bulunuyor.
https://www.atakanpetshop.com/aqualed-led-aydinlatma-armatur-beyaz-100cm-6500k
https://www.atakanpetshop.com/aqualed-led-aydinlatma-armatur-karisik-renkli-beyaz-kirmizi-mavi-100cm[/QUOTE]
Atakanpet'e bizzat sormuştum ama bana yeterli gelmeyeceğini söylediler. İki tane taksam ne olur diye sordum görüldü attılar. Sanırım ucuz ürünlerle pek ilgilenmiyorlar. Bilgi almaya çalıştığımda görüldü yiyorum direkt. :)
[QUOTE=Nursun]Şu ürünlere bakabilirsiniz, buhar camı var ve kapağa monte için bağlantı ayağı bulunuyor.
https://www.atakanpetshop.com/aqualed-led-aydinlatma-armatur-beyaz-100cm-6500k
https://www.atakanpetshop.com/aqualed-led-aydinlatma-armatur-karisik-renkli-beyaz-kirmizi-mavi-100cm[/QUOTE]
Atakanpet'e bizzat sormuştum ama bana yeterli gelmeyeceğini söylediler. İki tane taksam ne olur diye sordum görüldü attılar. Sanırım ucuz ürünlerle pek ilgilenmiyorlar. Bilgi almaya çalıştığımda görüldü yiyorum direkt. :)
1 Metre Akvaryum İçin Led Önerisi
[QUOTE=Mydonose26]
Mevcut kullanılan kapaktan buharlaşan su led sistemine geçeceği için sağlıklı bir yol olmayacaktır. Daha önce benim yaptırdığım şekilde kapağın bu kısmına
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/080420231154221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/170220200118291.jpg[/IMG]
ince bir cam kestirip silikonla yapıştırın. Bu sayede buharlaşmayı elektrik tesisatından uzak tutmuş olursunuz ve olası arızaların önüne geçersiniz. Elinizdeki mevcut ledler kısmen iş görür fakat akvaryum tam anlamıyla faaliyete geçtiğinde bitkiler için yetersiz kalacaktır ve bitkilerin gelişimleri yavaşlayacaktır. Daha güçlü bir led sistemi kullanmanızı öneririm. Aşağıdaki örnek gibi bir şey tercih edebilirsiniz ve 2 sini aynı anda kullanarak daha güçlü bir aydınlatma sağlayabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/080420231156301.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu Ledler lowtech bitki için yeterli olur mu? ikisinden de birer adet kapağa taksam?
https://www.hazarled.com/urun/12-volt-5630-full-spectrum-led-bar-aluminyum-cubuk-72-ledli
https://www.hazarled.com/urun/12-volt-4014-bar-led-aluminyum-cubuk-144-ledli-beyaz
[QUOTE=Mydonose26]
Mevcut kullanılan kapaktan buharlaşan su led sistemine geçeceği için sağlıklı bir yol olmayacaktır. Daha önce benim yaptırdığım şekilde kapağın bu kısmına
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/080420231154221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/170220200118291.jpg[/IMG]
ince bir cam kestirip silikonla yapıştırın. Bu sayede buharlaşmayı elektrik tesisatından uzak tutmuş olursunuz ve olası arızaların önüne geçersiniz. Elinizdeki mevcut ledler kısmen iş görür fakat akvaryum tam anlamıyla faaliyete geçtiğinde bitkiler için yetersiz kalacaktır ve bitkilerin gelişimleri yavaşlayacaktır. Daha güçlü bir led sistemi kullanmanızı öneririm. Aşağıdaki örnek gibi bir şey tercih edebilirsiniz ve 2 sini aynı anda kullanarak daha güçlü bir aydınlatma sağlayabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219629/080420231156301.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu Ledler lowtech bitki için yeterli olur mu? ikisinden de birer adet kapağa taksam?
https://www.hazarled.com/urun/12-volt-5630-full-spectrum-led-bar-aluminyum-cubuk-72-ledli
https://www.hazarled.com/urun/12-volt-4014-bar-led-aluminyum-cubuk-144-ledli-beyaz
1 Metre Akvaryum İçin Led Önerisi
100cm Low-tech bitkili akvaryum kurmayı düşünüyorum, akvaryumu kapağı ile birlikte kullanmayı düşündüğüm için armatür almak istemiyorum.
Elimde daha önceden farklı akvaryumda kullandığım 150cm beyaz şerit led var. Bu led Low-tech bitkiler için uygun mudur?
Eğer uygun değilse kapağa minimum maliyetle nasıl bir ışıklandırma yapabilirim?
Günlerdir araştırıyorum ama herkes farklı bir şey söylüyor, başlamadan bırakma derecesine geldim. Gerçekten yardımcı olup bilgilendirmek isteyen abilerim ve kardeşlerimden tavsiye bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249081.jpg[/IMG]
100cm Low-tech bitkili akvaryum kurmayı düşünüyorum, akvaryumu kapağı ile birlikte kullanmayı düşündüğüm için armatür almak istemiyorum.
Elimde daha önceden farklı akvaryumda kullandığım 150cm beyaz şerit led var. Bu led Low-tech bitkiler için uygun mudur?
Eğer uygun değilse kapağa minimum maliyetle nasıl bir ışıklandırma yapabilirim?
Günlerdir araştırıyorum ama herkes farklı bir şey söylüyor, başlamadan bırakma derecesine geldim. Gerçekten yardımcı olup bilgilendirmek isteyen abilerim ve kardeşlerimden tavsiye bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249081.jpg[/IMG]
1mt Akvaryum İçin Aydınlatma Önerir Misiniz?
Herkese selamlar,
100cm Low-tech bitkili akvaryum kurmayı düşünüyorum, akvaryumu kapağı ile birlikte kullanmayı düşündüğüm için armatür almak istemiyorum.
Elimde daha önceden farklı akvaryumda kullandığım 150cm beyaz şerit led var. Bu led Low-tech bitkiler için uygun mudur?
Eğer uygun değilse kapağa minimum maliyetle nasıl bir ışıklandırma yapabilirim?
Günlerdir araştırıyorum ama herkes farklı bir şey söylüyor, başlamadan bırakma derecesine geldim. Gerçekten yardımcı olup bilgilendirmek isteyen abilerim ve kardeşlerimden tavsiye bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249161.jpg[/IMG]
Herkese selamlar,
100cm Low-tech bitkili akvaryum kurmayı düşünüyorum, akvaryumu kapağı ile birlikte kullanmayı düşündüğüm için armatür almak istemiyorum.
Elimde daha önceden farklı akvaryumda kullandığım 150cm beyaz şerit led var. Bu led Low-tech bitkiler için uygun mudur?
Eğer uygun değilse kapağa minimum maliyetle nasıl bir ışıklandırma yapabilirim?
Günlerdir araştırıyorum ama herkes farklı bir şey söylüyor, başlamadan bırakma derecesine geldim. Gerçekten yardımcı olup bilgilendirmek isteyen abilerim ve kardeşlerimden tavsiye bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238944/070420230249161.jpg[/IMG]
Kararsızlığım Yüzünden Kuruluma Başlayamıyorum :)
Yardımlarınızı bekliyorum..
Yardımlarınızı bekliyorum..
Kararsızlığım Yüzünden Kuruluma Başlayamıyorum :)
[QUOTE=egemenc]
O zaman tavsiyem,tetrayla uyumlu olabilecek;apistogramma kakadu alabilirsiniz.Ya da tetraları almak yerine blue acara cichlid alabilirsiniz.Akvaryumunuza görsel şölen kazandıracaktır.Yalnız kakaduların özel türleri var fire gibi onlardan alırsanız bayılacaksınız.[/QUOTE]
Herşeyden önce yukardaki filtrelerden birine karar vermem gerekiyor hocam. Çünkü hala hiç bir şeyi kuramadım. Öncelikle dış filtre almalıyım. :)
[QUOTE=egemenc]
O zaman tavsiyem,tetrayla uyumlu olabilecek;apistogramma kakadu alabilirsiniz.Ya da tetraları almak yerine blue acara cichlid alabilirsiniz.Akvaryumunuza görsel şölen kazandıracaktır.Yalnız kakaduların özel türleri var fire gibi onlardan alırsanız bayılacaksınız.[/QUOTE]
Herşeyden önce yukardaki filtrelerden birine karar vermem gerekiyor hocam. Çünkü hala hiç bir şeyi kuramadım. Öncelikle dış filtre almalıyım. :)
Kararsızlığım Yüzünden Kuruluma Başlayamıyorum :)
[QUOTE=Ahmetkngr]Arkadaşımda hw-302 var. 150 litrede siporax vs... Gibi malzemelerle kullanıyor gayette memnun. Ses olarak dolabın içinde ve rahatsız etmiyor. 7-8 ay kullandı güzel Bir filitre idi gördüğüm kadarıyla.[/QUOTE]
XLPRO daha fonksiyonel gibi geldi hocam. Temizliği falan daha kolay sanki. Musluk çıkışlarında vanaların olması vs hoşuma gitti. Malzeme kalitesi olarak sunsunla aralarında ne fark var bilemiyorum. Kararsızlık beni bir gün öldürecek :)[:)]
[QUOTE=egemenc]
Selam,
Sunsun alabilirsin o güzel fakat karideste;dış filtre,iç filtre olmaz.Pipo filtre kullanacaksın.
Ayrıca karidesle, tetra bakılmaz.Karides yavrularını yerler.
Sana tavsiyem sadece karidesi tek başına bakman emin ol,iş çıkışı tüm stresini atacaksın.Ve bu canlılara bayılacaksın.Ben yaklaşık 4 yıl karides baktım.Karidesle vatoz bakabilirsin.Bitki olarak moss alman gerek.Neo caridina bakarsan daha iyi olur.Bloody mary gibi.Ama caridina bakacağım dersen,osmos alman gerek onunla suyu arıtıp onu kullanacaksın.Tds metre alman gerek.Aktif toprak alman gerek.Yani biraz masraflı.O yüzden en iyisi neocaridina beslemek olur.
NeoCaridinaKarideslere örnek,
mavi melek
sarı ateş neon
bloody mary
karışık
kiraz karides
mavi jelly
red rili
mavi rili
turuncu sakura
kırmızı sakura
green jade
siyah gül
mavi kadife
karbon rili
karbon blue rili
vs.
Bunlardan birini alıp beslemeni öneririm.
Bunlardan birer tane alıp beslersen kırılma olur ve karidesler renksiz çıkarlar.
Kırılma olmaması için sadece bir tane alıp beslemelisin.[/QUOTE]
Egemen hocam değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.. Dış filtre alma konusunda kararlıyım. Karides beslemesem de olur. Bitki konusunda ise ışık ve toprak ile yetinen bitkilere yöneleceğim. Bitki konusunda bir acelem yok. :)
Şimdilik akvaryumu balkona çıkardım ve içine tamamen su doldurdum. 5 yıldır hiç dokunulmadığı için su sızıntısı var mı diye 1 hafta bekleteceğim ve ona göre temizliğini yapıp dış filtremi sipariş vereceğim.
İnşallah güzel sonuçlar alırım.
Tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum..
[QUOTE=Ahmetkngr]Arkadaşımda hw-302 var. 150 litrede siporax vs... Gibi malzemelerle kullanıyor gayette memnun. Ses olarak dolabın içinde ve rahatsız etmiyor. 7-8 ay kullandı güzel Bir filitre idi gördüğüm kadarıyla.[/QUOTE]
XLPRO daha fonksiyonel gibi geldi hocam. Temizliği falan daha kolay sanki. Musluk çıkışlarında vanaların olması vs hoşuma gitti. Malzeme kalitesi olarak sunsunla aralarında ne fark var bilemiyorum. Kararsızlık beni bir gün öldürecek :)[:)]
[QUOTE=egemenc]
Selam,
Sunsun alabilirsin o güzel fakat karideste;dış filtre,iç filtre olmaz.Pipo filtre kullanacaksın.
Ayrıca karidesle, tetra bakılmaz.Karides yavrularını yerler.
Sana tavsiyem sadece karidesi tek başına bakman emin ol,iş çıkışı tüm stresini atacaksın.Ve bu canlılara bayılacaksın.Ben yaklaşık 4 yıl karides baktım.Karidesle vatoz bakabilirsin.Bitki olarak moss alman gerek.Neo caridina bakarsan daha iyi olur.Bloody mary gibi.Ama caridina bakacağım dersen,osmos alman gerek onunla suyu arıtıp onu kullanacaksın.Tds metre alman gerek.Aktif toprak alman gerek.Yani biraz masraflı.O yüzden en iyisi neocaridina beslemek olur.
NeoCaridinaKarideslere örnek,
mavi melek
sarı ateş neon
bloody mary
karışık
kiraz karides
mavi jelly
red rili
mavi rili
turuncu sakura
kırmızı sakura
green jade
siyah gül
mavi kadife
karbon rili
karbon blue rili
vs.
Bunlardan birini alıp beslemeni öneririm.
Bunlardan birer tane alıp beslersen kırılma olur ve karidesler renksiz çıkarlar.
Kırılma olmaması için sadece bir tane alıp beslemelisin.[/QUOTE]
Egemen hocam değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.. Dış filtre alma konusunda kararlıyım. Karides beslemesem de olur. Bitki konusunda ise ışık ve toprak ile yetinen bitkilere yöneleceğim. Bitki konusunda bir acelem yok. :)
Şimdilik akvaryumu balkona çıkardım ve içine tamamen su doldurdum. 5 yıldır hiç dokunulmadığı için su sızıntısı var mı diye 1 hafta bekleteceğim ve ona göre temizliğini yapıp dış filtremi sipariş vereceğim.
İnşallah güzel sonuçlar alırım.
Tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum..
Kararsızlığım Yüzünden Kuruluma Başlayamıyorum :)
[QUOTE=hakanyildiz06]Akış kısmında ilk paragrafı görmüştüm. Filtreler neredeyse aynı, markalar hakkında bilgim yok, hiç birini kullanmadım. Ben olsam, yedek parçası (conta veya musluk) ayrı satılanı tercih ederdim, eski dış filtremin musluğunu kırmıştım, contası da eksikti, malzemeleri arayıp bulamamıştım, malzeme temin etmek gerektiğinde bulamazsanız tüm filtre boşa çıkıyor, ben de birisine hediye ettim, yedek parça olarak kullansın diye.[/QUOTE]
Çok doğru hocam. Yedek parça konusunda ikisinde de bulunabiliyor. İkisinin de tedariği kolay fakat hangisi daha kalitelidir o konuda kararsızım.[:)]
[QUOTE=hakanyildiz06]Akış kısmında ilk paragrafı görmüştüm. Filtreler neredeyse aynı, markalar hakkında bilgim yok, hiç birini kullanmadım. Ben olsam, yedek parçası (conta veya musluk) ayrı satılanı tercih ederdim, eski dış filtremin musluğunu kırmıştım, contası da eksikti, malzemeleri arayıp bulamamıştım, malzeme temin etmek gerektiğinde bulamazsanız tüm filtre boşa çıkıyor, ben de birisine hediye ettim, yedek parça olarak kullansın diye.[/QUOTE]
Çok doğru hocam. Yedek parça konusunda ikisinde de bulunabiliyor. İkisinin de tedariği kolay fakat hangisi daha kalitelidir o konuda kararsızım.[:)]
Kararsızlığım Yüzünden Kuruluma Başlayamıyorum :)
[QUOTE=hakanyildiz06]Güzel olur.[/QUOTE]
Hakan hocam fotoğrafın altında dış filtre için öneri istemiştim :) Sizlerin de değerlendirmesini görmek isterim. :)
[QUOTE=hakanyildiz06]Güzel olur.[/QUOTE]
Hakan hocam fotoğrafın altında dış filtre için öneri istemiştim :) Sizlerin de değerlendirmesini görmek isterim. :)
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
