ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
TonyMcLegend
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mayıs 2026 00:43
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 15:33
Toplam Mesaj:
60 [1.33 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
60 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Ata Y
Doğum Tarihi:
01 Ocak 2003
Yaş:
23
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Saygılarımla, Ata Yücetürk

SON 10 MESAJI

70lt(70x35x35) Akvaryumum İçin Tür Tavsiyesi
[QUOTE=mustafakrml]70LT(70x35x35) ölçülerine sahip akvaryumumda
Sobo SF550F Askı dış filtre
100W ısıtıcı mevcut.
Tabanım yaklaşık 12kg dere kumu, 2 kök anubias bitkilerim mevcut(bitki sayısını yükseltmeye çalışacağım)

Bu akvaryumda şu an 11 adet transgenik tetra, 2 zebra danio, 4 komando cory ve 1 cüce vatoz besliyorum.

Kurduğum zamanlarda olduğum şehirdeki akvaryumcuları fazla bilmediğim için ve kurulumda hevesimi kırmayacak dayanıklı bir tür arayışımdan dolayı bu balıkları seçmiştim.

bu hacimdeki bir akvaryumda bakabileceğim farklı türler nelerdir? şu anki balıklarımı elden çıkarıp farklı türler arayışına girmek istiyorum ve fikrinize danışmak istedim [:?]

[/QUOTE]

Ben kardinal tetra ve oto'ları çok seviyorum, bi bakabilirsiniz.
Akvaryum Takip Uygulamamı Test Edebilir Misiniz?
[QUOTE=vadrigar]Sosyal tarafini da dusundum ama henuz eklemedim. bir akış planladim. user populasyonu olursa dusunuyorum. [/QUOTE]
Özel mesajdan mail'imi yolladım. Playstore test'e eklerseniz sevinirim
Akvaryum Takip Uygulamamı Test Edebilir Misiniz?
[QUOTE=vadrigar]Merhaba arkadaşlar,

Uzun süredir akvaryum hobisiyle uğraşan biri olarak, kendi ihtiyacımdan yola çıkıp bir akvaryum takip uygulaması geliştirdim: "Aquarist". iOS tarafı yayında([URL]https://apps.apple.com/tr/app/aquarist/id6761125230?l=tr[/URL]), şimdi Android sürümünü herkese açmadan önce birlikte test edecek aktif bir kaç hobici arıyorum. Onceden belirteyim, Uygulama ucretsiz ve herhangi bir gelir beklemiyorum.

Uygulama ne yapıyor?

Birden fazla akvaryumu (tatlı/tuzlu) tek yerden takip
18 farklı kayıt tipi: su değişimi, su testleri (pH / NH3 / NO2 / NO3 / KH / GH), sıcaklık, tuzluluk, besleme, canlı ekleme/üreme/karantina, bitki & mercan, hastalık tedavisi, notlar…
Hatırlatıcılar (ör. haftalık su değişimi) – kaydı girince otomatik sıfırlanıyor
Akvaryum fotoğrafları
Akvaryumu başkasıyla paylaşma (ör. tatildeyken besleyen birine erişim verme)
Türkçe + İngilizce, tamamen ücretsiz
Nasıl katılınır? (Android)
Google Play'in kapalı test sistemi gereği, uygulamayı önce sizi test grubuna eklememle görebiliyorsunuz. Adımlar şöyle:

Telefonunuzda Play Store'da kullandığınız Gmail (Google hesabı) mail adresinizi bana iletin (buraya yorum / DM ile)
E-postanızı test grubuna eklerim
Size göndereceğim test linkine girip uygulamayı Play Store'dan kurarsınız
14 gün boyunca silmeyin, ara sıra açıp kullanın; takıldığınız ya da hata gördüğünüz yeri bana yazın
Not: Mutlaka telefonunuzdaki Google hesabınızın e-postasını verin; yoksa link uygulamayı göstermez.

"şu da olsa" dediklerinizi imkan dahilinde ekleyebilirim.

Eleştiriye açığım:)

iOS kullanıyorsanız: grup/işlem gerekmiyor, zaten uygulama yayinda: [URL]https://apps.apple.com/tr/app/aquarist/id6761125230?l=tr[/URL]

Hobiyle ilgilenen, akvaryumunu düzenli takip etmeyi seven herkesi beklerim. Geri bildirimleriniz benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler 🐠

yeni tank ekleme ekrani:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238381/280520260324301.jpg[/IMG]

loglarim ekrani:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238381/280520260324271.jpg[/IMG]

tanklarim ekrani:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238381/280520260324291.jpg[/IMG]

admin ve modlara not: umarim bir kural ihlali yapmamisimdir. konuyu acilacak en uygun yer olarak burayi buldum.[/QUOTE]

Çok kullanışlı duruyor, sanal bir not defteri gibi olmuş elinize sağlık [:3]. Bakıcı olayı cidden yaratıcı, tek tek herkese anlatmak gerekmiyor. İleride akvaryum.com gibi başka kullanıcıların da ortak paylaşım yapabilceği, gelip akvaryumumuza yorum, öneri vb. yapabilceği çevrimiçi API gibi bir olay ileride söz konusu olur mu? Aklıma örnek olarak FatSecret geliyor mesela.
27 Litre İçin Tür Seçimi
[QUOTE=portre]Bir iki gün sonra elime ortalama 27 litrelik bir akvaryum geçecek inşallah. Bu hacimde sorunsuz, sağlıklı bakılabilecek sürü balığı var mı acaba? Yoksa en fazla beta mı bakılır? [/QUOTE]
Boyutları nedir? Bende 32L 80x20x20 tank var. Uzun olduğu için 6 tane kardinal tetra alacağım. Uzun bir tankınız varsa 6 tane neon tetra alabilirsiniz onlar baya küçük.
Yeni Bir Kurulum
[QUOTE=yhackup]

neyin markası ?[/QUOTE]
Yanlış alıntı yapmışım pardon, akıllı prizin markası.
Yeni Bir Kurulum
[QUOTE=yhackup]Akvaryumun son hali,

[VID]https://youtu.be/W6I_Uc7o8Z8[/VID][/QUOTE]
Markası nedir? Amber Led'e benzettim.
Kurulum için teşekkürler.
30x30x30 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Berkay45]Akvaryuma 750tl çok bence, manisada kaliteli bir camcı 350tl istedi [/QUOTE]
İstanbulda 20x20 6mm en ucuz cam 76 tl'ye buldum.
5 tane desek 380tl, silikon 300'den aşşağı görmedim güvenilir bulduğum. Ham madde zaten 680tl, 750 tl bence çok iyi. Nerden aldınız bende alıyım.
Japon Balığımın Yem Düzeni
[QUOTE=Zuzu2446]Merhaba. Japon balığımın 1 hafta da yediği yem düzenini sizinle paylaşmak istiyorum. Önerisi olan varsa yanıtlayabilir. Teşekkürler iyi hobiler.

Pazartesi - Sera Goldy Gran Nature
Salı - Tetra Goldfish Flakes
Çarşamba - Ahm Spirulina And Garlic
Perşembe - Sera Goldy Gran Nature
Cuma - Tetra Goldfish Flakes
Cumartesi - Haşlanmış bezelye[/QUOTE]
Su piresi (daphnia), bloodworm vb. canlı yem kullanmayı düşündünüz mü hiç? Ben kardinal tetralarım için arada su piresi yemi vermeyi planlıyorum; protein, aminoasit ,omega 3 ve vitamin barındırıyolar içinde. [URL] https://www.researchgate.net/figure/Different-values-of-vitamins-antioxidants-and-aflatoxin-inside-Daphnia-magna-harvest_tbl5_340066001 [/URL]
Karidesler İçin Güvenli Sıvı Bitki Gübresi
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ben gübrelerimi kendim yapıyorum..
DIY ((Do it Yourself) (kendim yaparım)).
Akvaryum litreniz ile alacağınız ürünü ne kadar süre kullanabileceğinizi hesaplayın.
Forumda bitki gübreleri için çok güzel kaynak bilgi ve tarifler var.
[/QUOTE]
Hangi forumda DIY gübre bulabilirim? Önerdiğiniz bir tane var mıdır.
Akvaryum Alternatif Malzemeler.
Akvaryum için malzeme ararken akvaryum adı altında satılan her şeyin çok pahalı olduğu kanaatine vardım. O yüzden burda bulduğum bir kaç alternatifi paylaşmak istiyorum.
Öncelikle akvaryum cımbızları, bunlar aşırı pahalı ve bir cımbıza göre ekstra bir işlevleri de yok. Daha ucuza overlok cımbızı veya şef cımbızları bulabilirsiniz.
İkincisi akvaryum makasları, bunların ucuz olanlarının bıçağı bence kaliteli olmuyor, iki bıçak arası fazla dar olduğu için temiz bir kesim hissi vermiyor. Bunun yerine diş doktorlarının kullandığı paslanmaz çelik makaslar daha ucuza daha kalitelisini buldum, cerrahi makaslara da bakabilirsiniz.
Zaten DIY armatür projemi paylaştım onu burda anlatmayacağım gene.
Onun dışında pH ölçümü için laboratuvar malzemeleri daha ucuz oluyor, diğer parametreler için var mı bilmiyorum.
Son olarak DIY CO2 yapımı bence çok iyi bir olay, kuru maya ile üretilen co2'den sonra kalan maya ile su piresi (daphnia) besleme gibi bir projem var, onu da ilterleyen zamanlarda paylaşırım.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 14 Online Kullanıcı, 8 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.