ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sabitinturevi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Temmuz 2021 18:32
Son Ziyaret:
16 Ekim 2025 20:52
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Göksel Çankaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Göksel Çankaya
SON 5 MESAJI
200 Litre Japon Ve Koi Akvaryumu
[QUOTE=Rhyno]
Hayırlı olsun.
Tepe ve pipo filtre yeterli olur.
İç filtreyi çıkartıp onun yerine hava taşı bağlayabiliriz. Boşuna fazladan akıntı oluşturmasın. Birde deniz kabuğu ve akvaryum içindeki kaya yerine nötr salınım yapmayan kayalar kullanırsanız daha iyi olur.
Bunlar gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230278/081020231551501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hava taşı kullandım ama suda yeteri kadar dalga yaratmadı bu yüzden çıkardım ve hava hortumunun ucunu boş bıraktım. Hem temizlik hem balıklar için hafif akıntı iyi olur diye düşündüm ve iç filtreyi kaldırmadım. Akıntının büyümelerine etkisinin olduğunu okumuştum. Balıklar da zorlanmıyor ama tekrardan bakacağım. Taşları da araştıracağım teşekkür ederim.
[QUOTE=Rhyno]
Hayırlı olsun.
Tepe ve pipo filtre yeterli olur.
İç filtreyi çıkartıp onun yerine hava taşı bağlayabiliriz. Boşuna fazladan akıntı oluşturmasın. Birde deniz kabuğu ve akvaryum içindeki kaya yerine nötr salınım yapmayan kayalar kullanırsanız daha iyi olur.
Bunlar gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230278/081020231551501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hava taşı kullandım ama suda yeteri kadar dalga yaratmadı bu yüzden çıkardım ve hava hortumunun ucunu boş bıraktım. Hem temizlik hem balıklar için hafif akıntı iyi olur diye düşündüm ve iç filtreyi kaldırmadım. Akıntının büyümelerine etkisinin olduğunu okumuştum. Balıklar da zorlanmıyor ama tekrardan bakacağım. Taşları da araştıracağım teşekkür ederim.
200 Litre Japon Ve Koi Akvaryumu
Ölçüler: 100 x 40 x 50(h)
Canlı Türleri: 3 tane koi ve 1 tane japon
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 2 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tepe filtre (2500 l/h), pipo filtre ve iç filtre (880 l/h).
Eskiden ciklet bakıyordum, canlı yüküm azdı ama nedenini bilmiyorum istediğim kadar büyütemedim, koi ve japon aldım. Koilerin bu litrelerde yaşamadığını biliyorum. Bu yüzden şimdilik canlı yükünü az tutuyorum ve ileride onları da verip tamamen japon balığına geçmeyi düşünüyorum. Tepe filtrede elyaf, seramik, zeolit ve siporax kullanıyorum.
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226471.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 x 40 x 50(h)
Canlı Türleri: 3 tane koi ve 1 tane japon
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 2 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tepe filtre (2500 l/h), pipo filtre ve iç filtre (880 l/h).
Eskiden ciklet bakıyordum, canlı yüküm azdı ama nedenini bilmiyorum istediğim kadar büyütemedim, koi ve japon aldım. Koilerin bu litrelerde yaşamadığını biliyorum. Bu yüzden şimdilik canlı yükünü az tutuyorum ve ileride onları da verip tamamen japon balığına geçmeyi düşünüyorum. Tepe filtrede elyaf, seramik, zeolit ve siporax kullanıyorum.
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/081020231226471.jpg[/IMG]
200 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Tavsiyesi
Merhabalar,
100x40x50 ölçülerinde 200 litre akvaryumum için dış filtre almayı düşünüyorum. Önceden ciklet besliyordum ama balık yoğunluğu az olmasına rağmen istediğim kadar büyümediler. Büyük balık beslemek istediğim için balıkları akvaryumcuya verdim ve 3 tane yavru koi, 1 tane yavru japon balığı aldım. Koilerin havuz balığı olduğunu biliyorum ama akvaryumu da büyütemiyorum, büyük balık bakmak istiyorum. Koiler baya güzel duruyor hoşuma gitti ama çok büyürlerse de gidip bakabilecek birisine vereceğim. Tepe filtre (2500 l/h) , iç filtre (880 l/h) ve pipo filtre kullanıyorum. Akvaryumum berrak, temizliğinden memnunum ama balıkları yeni aldım ve akvaryumu ciklet balıklarına göre daha fazla kirlettiklerini okudum. Filtreler ileride yeterli gelir mi bilmiyorum bu yüzden alabilecek fırsatım varken dış filtre almalıyım diye düşünüyorum. Tepe filtre yerine eheim 2215-02 alsam yeterli gelir mi ? Filtre akvaryum litresinin 4-5 katı olmalı gibi yorumlar okudum, 2215' in debisi de 620 l/h. Bana az gibi geldi ama veriminin yüksek olduğunu düşünüyorum. İç filtre ve pipoyu kullanmaya devam edeceğim. Ecco pro 300 ile arasında kaldım fiyatları da neredeyse aynı ama 2215-02' ye daha yakınım. 2215-02' nin fiyatı 4600tl, ecco pro 300 de 4200 tl. Sizin önerileriniz nelerdir?
Merhabalar,
100x40x50 ölçülerinde 200 litre akvaryumum için dış filtre almayı düşünüyorum. Önceden ciklet besliyordum ama balık yoğunluğu az olmasına rağmen istediğim kadar büyümediler. Büyük balık beslemek istediğim için balıkları akvaryumcuya verdim ve 3 tane yavru koi, 1 tane yavru japon balığı aldım. Koilerin havuz balığı olduğunu biliyorum ama akvaryumu da büyütemiyorum, büyük balık bakmak istiyorum. Koiler baya güzel duruyor hoşuma gitti ama çok büyürlerse de gidip bakabilecek birisine vereceğim. Tepe filtre (2500 l/h) , iç filtre (880 l/h) ve pipo filtre kullanıyorum. Akvaryumum berrak, temizliğinden memnunum ama balıkları yeni aldım ve akvaryumu ciklet balıklarına göre daha fazla kirlettiklerini okudum. Filtreler ileride yeterli gelir mi bilmiyorum bu yüzden alabilecek fırsatım varken dış filtre almalıyım diye düşünüyorum. Tepe filtre yerine eheim 2215-02 alsam yeterli gelir mi ? Filtre akvaryum litresinin 4-5 katı olmalı gibi yorumlar okudum, 2215' in debisi de 620 l/h. Bana az gibi geldi ama veriminin yüksek olduğunu düşünüyorum. İç filtre ve pipoyu kullanmaya devam edeceğim. Ecco pro 300 ile arasında kaldım fiyatları da neredeyse aynı ama 2215-02' ye daha yakınım. 2215-02' nin fiyatı 4600tl, ecco pro 300 de 4200 tl. Sizin önerileriniz nelerdir?
200 Litre Malawi Kurulumu
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelik olarak balıkları değiştirmeye (portakalları ve red finned borleyi vereceğim) çalışacağım ama sizlere sarı prenses ile yunus birlikte yaşar mı sormak istiyorum. Eğer yaşarlarsa beraber bakarım olmuyorsa da tek türe dönerim. Yapay ürünleri çıkartıp saklanabilecekleri kayalık ağırlıklı bir dekor yapacağım. İç filtrenin debisi yüksek olduğundan ucuna aparat takarak debisini düşürüyorum. Tepe filtrenin debisinin de problem olacağını düşünmüyorum. Tepe filtrenin içini de düzenleyeceğim. Değişiklikler yapıldıktan sonra da fotoğraf paylaşırım. Teşekkür ederim.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelik olarak balıkları değiştirmeye (portakalları ve red finned borleyi vereceğim) çalışacağım ama sizlere sarı prenses ile yunus birlikte yaşar mı sormak istiyorum. Eğer yaşarlarsa beraber bakarım olmuyorsa da tek türe dönerim. Yapay ürünleri çıkartıp saklanabilecekleri kayalık ağırlıklı bir dekor yapacağım. İç filtrenin debisi yüksek olduğundan ucuna aparat takarak debisini düşürüyorum. Tepe filtrenin debisinin de problem olacağını düşünmüyorum. Tepe filtrenin içini de düzenleyeceğim. Değişiklikler yapıldıktan sonra da fotoğraf paylaşırım. Teşekkür ederim.
200 Litre Malawi Kurulumu
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 2 Sarı Prenses, 2 Portakal, 2 Yunus, 1 vatoz ve 1 tane cikletin adını bilmiyorum. Fotoğraflara koymaya çalıştım.
Bitki Türleri: Yok
Tankın Yaşı: 1 ay bile olmadı
Filtrasyon ve Işıklandırma: Işıklandırma daha takılmadı. İç filtrede Venusaqua 3004f (2800 L/H), tepe filtre de Sobo WP-2880f (1800 L/H) ve üretim pipo filtresi kullanıyorum.
Tasarım ve Dekorasyon: Balıkların girebilecekleri kadar delikli bir ortam yaratmaya çalıştım. Kaya ağırlıklı bir ortam daha kurmadım ama eklemeyi düşünüyorum.
Tepe filtrede elyaf ve zeolit kullanıyorum. Ömrü bitince seramik almayı düşünüyorum. Akvaryumu bakteri kültürü oluşsun diye balıksız 1.5 hafta çalıştırdım ve balıkları yeni aldım 1 hafta olmadı. Isıtıcı olarak Tetra ht300 var ve 25 derecede tutmaya çalışıyorum. 20 kg Beyaz Kalsit Silis kum aldım. Eskiden canlı doğuran ve japon besleyip hobiyi bırakmıştım ama dayanamayıp tekrardan akvaryumu kurdum. Balık yoğunluğunu arttırmayı düşünmüyorum. Büyüyebildikleri kadar büyüsünler. Eksiklerim yanlışlarım elbet vardır. Yardımlarınızla düzeltip daha iyi bir akvaryum kuracağım inşallah.
[URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212228111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212228301.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 2 Sarı Prenses, 2 Portakal, 2 Yunus, 1 vatoz ve 1 tane cikletin adını bilmiyorum. Fotoğraflara koymaya çalıştım.
Bitki Türleri: Yok
Tankın Yaşı: 1 ay bile olmadı
Filtrasyon ve Işıklandırma: Işıklandırma daha takılmadı. İç filtrede Venusaqua 3004f (2800 L/H), tepe filtre de Sobo WP-2880f (1800 L/H) ve üretim pipo filtresi kullanıyorum.
Tasarım ve Dekorasyon: Balıkların girebilecekleri kadar delikli bir ortam yaratmaya çalıştım. Kaya ağırlıklı bir ortam daha kurmadım ama eklemeyi düşünüyorum.
Tepe filtrede elyaf ve zeolit kullanıyorum. Ömrü bitince seramik almayı düşünüyorum. Akvaryumu bakteri kültürü oluşsun diye balıksız 1.5 hafta çalıştırdım ve balıkları yeni aldım 1 hafta olmadı. Isıtıcı olarak Tetra ht300 var ve 25 derecede tutmaya çalışıyorum. 20 kg Beyaz Kalsit Silis kum aldım. Eskiden canlı doğuran ve japon besleyip hobiyi bırakmıştım ama dayanamayıp tekrardan akvaryumu kurdum. Balık yoğunluğunu arttırmayı düşünmüyorum. Büyüyebildikleri kadar büyüsünler. Eksiklerim yanlışlarım elbet vardır. Yardımlarınızla düzeltip daha iyi bir akvaryum kuracağım inşallah.
[URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212226581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212227541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212228111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232045/021120212228301.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi merutay, 22:05
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
