ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egedin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
275
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Kasım 2006 21:23
Son Ziyaret:
17 Saat 52 Dakika önce
Toplam Mesaj:
220 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
7 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
EGEMEN DİNÇER
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/17533.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Mavi-yeşil Alg Ve Saç Yosunu Sorunu
[QUOTE=Srknatmn]
Öncelikle değerli bilgiler için teşekkürler.
Ben bu tankı aralıkta kurdum kışın ve akvaryum aynı oda da fakat cama oldukça uzak bir bölgedeydi.Sonrasında cama 2 metre gibi bir mesafeye dolap yaptırdım ve oraya konumlandırdım.Sabahları güneş o pencere tarafından doğsa da,tül ve perdelerim öğlen 11’e kadar hep kapalı oluyor.Akvaryuma zaten direk güneş çarpmıyor fakat gün ışığı içeriye ister istemez süzülüyor.Bu derecedeki bir gün ışığı dahi zararlı bir etkenmidir yani onu merak ettim doğrusu?
Tabanda silis kum oldukça azaldı,elimde daha kum var.Acaba zemine kum ilavesi yapsam nasıl olur sizce?
Bahsettiğiniz uv filtre olayını anlamadım açıkçası..Nasıl bir filtre şeklidir o?[/QUOTE]
Tüm kumu dikkatlice akvaryumdan çekip yeni kum eklemeyebilirsiniz tabi ama teşhis ve tedavi sonrası bunu yapmak daha mantıklı.
UV filtre içinde uv-c lamba olan bir sistem, farklı türleri var. Akvaryum için uv filtre olarak aratırsanız gerekli bilgileri internette rahatlıkla bulabilirsiniz.
[QUOTE=Srknatmn]
Öncelikle değerli bilgiler için teşekkürler.
Ben bu tankı aralıkta kurdum kışın ve akvaryum aynı oda da fakat cama oldukça uzak bir bölgedeydi.Sonrasında cama 2 metre gibi bir mesafeye dolap yaptırdım ve oraya konumlandırdım.Sabahları güneş o pencere tarafından doğsa da,tül ve perdelerim öğlen 11’e kadar hep kapalı oluyor.Akvaryuma zaten direk güneş çarpmıyor fakat gün ışığı içeriye ister istemez süzülüyor.Bu derecedeki bir gün ışığı dahi zararlı bir etkenmidir yani onu merak ettim doğrusu?
Tabanda silis kum oldukça azaldı,elimde daha kum var.Acaba zemine kum ilavesi yapsam nasıl olur sizce?
Bahsettiğiniz uv filtre olayını anlamadım açıkçası..Nasıl bir filtre şeklidir o?[/QUOTE]
Tüm kumu dikkatlice akvaryumdan çekip yeni kum eklemeyebilirsiniz tabi ama teşhis ve tedavi sonrası bunu yapmak daha mantıklı.
UV filtre içinde uv-c lamba olan bir sistem, farklı türleri var. Akvaryum için uv filtre olarak aratırsanız gerekli bilgileri internette rahatlıkla bulabilirsiniz.
Mavi-yeşil Alg Ve Saç Yosunu Sorunu
[QUOTE=Srknatmn]Merhaba,
Konu epey eski tarihte kalmış ama bu konuya denk geldim arama butonu sayesinde.Yaklaşık 1.5-2 aydır bende de bu sorun var.Ben ilk başta yosunlanma yaşadım bitkilerde ve sonrasında baktım ki zemindeki silis kumda da öbek öbek zamanla yayılan bir yeşillenme oldu.Zemindeki bu yeşilliği de ben yosun olarak düşündüm açıkçası.Tesadüfen bir hobici ile konuşurken bendeki bu durumun ciyanobakteri olduğunu öğrenmiş oldum.
Bugün camları da dahil saran bu şeyi mümkün mertebe dip çekimi yaparak ve camdakileri önce jiletle “ pişman oldum çünkü jilet camda çiziklere neden olmuş” sonra creaqua eraser brick ile temizledim.Ardından su değişimi yaptım %30 gibi.
Şu durum var ki,daha önceleri de dip çekimi yapmama ve bu yeşilliği çektirmeme rağmen 2 güne yine hızlıca yayılıyor ve su değişimi yaptığım gün dahi su kötü kokmaya başlıyor.kokusu çok kötü cidden.Dip çekimi yapa yapa tabandaki silis kumum da çok azaldı..Tekrardan kum ekleyeceğim ama bu bakteriden kurtulmadan da kum eklemek mantıklı olmaz gibi.Tabanın en dibinde dahi yeşil bir tabaka var gibi görünüyor.Taban kumu da bakteri tuttuğu için kumu bir anca çıkarıp sıfırlayıp kum ekleyesim yok.Riskli gibi geliyor bana.
Şu anda güncel olarak nasıl bir antibiyotik veya ilaç ile tedavi yapabilirim acaba?
Tankım 60lt ve eheim 2011 filtrem var.Filtrede en altta sera seramik halka,mavi sünger,eheim substrat pro,sera crystal yeşil elfay ve en üstte seachem purigen var..
[/QUOTE]
Merhabalar,
Hey gidi günler unutmuştum ben bu akvaryumu :)
Şimdi öncelikle siyano bakterinin neden oluştuğunu bulup bunun önüne geçmezseniz antibiyotik tedavisi yapsanız da bir süre sonra geri gelir bakteriler ki bende de öyle olmuştu. Bu bakterinin en büyük sebebi akvaryumun direkt güneş ışığına maruz kalması. Açıkçası ben güneş ışığı dışında da başka faktöre çok rastlamadım. Bu nedenle akvaryumunuzun direkt güneş ışığı aldığı fikri üzerinden devam ediyorum.
Akvaryumun direk güneş ışığı almayacağı yeni bir yere taşımak veya perdeleri güneş ışığını daha az geçiren bir perde ile değiştirmek ilk yapılabilecek önlemler. Eğer bunları yapamıyorsanız dış filtreyi 5-10 litrelik bir kovada çalıştırmaya devam ederek akvaryuma antibiyotik uygulaması yapıp hemen akabinde güçlü bir uv filtre ile sistemi desteklerseniz büyük oranda sorunu çözmüş olursunuz diye düşünüyorum.
Unutmayın sorunun nedenini bulup bunu düzeltmeden yapacağınız işlemlerin hepsi geçici olur. En fazla 1 ay sonra aynı sorunla karşılaşırsınız.
Şuan özellikle havaların iyileşmesi ile evdeki iki akvaryumda da siyano bakteri oluşumları gözlüyorum. Mümkün olduğunca direkt güneş ışınlarını engellemeye çalışıyorum. Yeşillik oluşan kumları da alt-üst yapınca güneş ışığı görmeyen kumlar kendi kendine normale dönüyor.
[QUOTE=Srknatmn]Merhaba,
Konu epey eski tarihte kalmış ama bu konuya denk geldim arama butonu sayesinde.Yaklaşık 1.5-2 aydır bende de bu sorun var.Ben ilk başta yosunlanma yaşadım bitkilerde ve sonrasında baktım ki zemindeki silis kumda da öbek öbek zamanla yayılan bir yeşillenme oldu.Zemindeki bu yeşilliği de ben yosun olarak düşündüm açıkçası.Tesadüfen bir hobici ile konuşurken bendeki bu durumun ciyanobakteri olduğunu öğrenmiş oldum.
Bugün camları da dahil saran bu şeyi mümkün mertebe dip çekimi yaparak ve camdakileri önce jiletle “ pişman oldum çünkü jilet camda çiziklere neden olmuş” sonra creaqua eraser brick ile temizledim.Ardından su değişimi yaptım %30 gibi.
Şu durum var ki,daha önceleri de dip çekimi yapmama ve bu yeşilliği çektirmeme rağmen 2 güne yine hızlıca yayılıyor ve su değişimi yaptığım gün dahi su kötü kokmaya başlıyor.kokusu çok kötü cidden.Dip çekimi yapa yapa tabandaki silis kumum da çok azaldı..Tekrardan kum ekleyeceğim ama bu bakteriden kurtulmadan da kum eklemek mantıklı olmaz gibi.Tabanın en dibinde dahi yeşil bir tabaka var gibi görünüyor.Taban kumu da bakteri tuttuğu için kumu bir anca çıkarıp sıfırlayıp kum ekleyesim yok.Riskli gibi geliyor bana.
Şu anda güncel olarak nasıl bir antibiyotik veya ilaç ile tedavi yapabilirim acaba?
Tankım 60lt ve eheim 2011 filtrem var.Filtrede en altta sera seramik halka,mavi sünger,eheim substrat pro,sera crystal yeşil elfay ve en üstte seachem purigen var..
[/QUOTE]
Merhabalar,
Hey gidi günler unutmuştum ben bu akvaryumu :)
Şimdi öncelikle siyano bakterinin neden oluştuğunu bulup bunun önüne geçmezseniz antibiyotik tedavisi yapsanız da bir süre sonra geri gelir bakteriler ki bende de öyle olmuştu. Bu bakterinin en büyük sebebi akvaryumun direkt güneş ışığına maruz kalması. Açıkçası ben güneş ışığı dışında da başka faktöre çok rastlamadım. Bu nedenle akvaryumunuzun direkt güneş ışığı aldığı fikri üzerinden devam ediyorum.
Akvaryumun direk güneş ışığı almayacağı yeni bir yere taşımak veya perdeleri güneş ışığını daha az geçiren bir perde ile değiştirmek ilk yapılabilecek önlemler. Eğer bunları yapamıyorsanız dış filtreyi 5-10 litrelik bir kovada çalıştırmaya devam ederek akvaryuma antibiyotik uygulaması yapıp hemen akabinde güçlü bir uv filtre ile sistemi desteklerseniz büyük oranda sorunu çözmüş olursunuz diye düşünüyorum.
Unutmayın sorunun nedenini bulup bunu düzeltmeden yapacağınız işlemlerin hepsi geçici olur. En fazla 1 ay sonra aynı sorunla karşılaşırsınız.
Şuan özellikle havaların iyileşmesi ile evdeki iki akvaryumda da siyano bakteri oluşumları gözlüyorum. Mümkün olduğunca direkt güneş ışınlarını engellemeye çalışıyorum. Yeşillik oluşan kumları da alt-üst yapınca güneş ışığı görmeyen kumlar kendi kendine normale dönüyor.
Regülatör Tavsiye ( Yıldız / Mufan / Diamond )
Merhaba, farklı zamanlarda 4 farklı co2 sistem kullandım hepsi de yıldız marka idi. Diğer markalar hakkında yorum yapamam ama yıldız marka regülatörde kaliteli bir ince ayar vanası kullanırsanız hiç sorun yaşamazsınız. Bende selenoid valfli sitem var şuan, aylarca aynı standartta co2 akışı sağlıyor. Yıldız regülatörün bir iyi yanı yerli olduğu için servis imkanı var. Yaklaşık 4 sene önce ikinci el aldığım regülatörün kaçak yaptığından şüphelenip servise gönderdim. Ürün bana geldiğinde hatalı kutulandığı için kargoda kırılmıştı. Servise fotoğrafları ile birlikte mesaj attım. Regülatörü tekrar göndermemi istediler. İnceleyip hatanın kendilerinde olduğunu belirtip sıfır regülatör yolladılar. Daha sonra yine ikinci el aldığım iki regülatörü de kullanmadan önce servise gönderdim ve bakım yaptırdım. Birinde conta değişti diğerinde genel bakım yaptılar. Sadece conta için çok az bir miktar talep ettiler, bakım parası ek servis ücreti falan hiç bir şey istemediler. Ben satın aldığım üründe genelde servis hizmetine önem veririm o nedenle bence yıldız regülatör en iyi seçenek her zaman.
Merhaba, farklı zamanlarda 4 farklı co2 sistem kullandım hepsi de yıldız marka idi. Diğer markalar hakkında yorum yapamam ama yıldız marka regülatörde kaliteli bir ince ayar vanası kullanırsanız hiç sorun yaşamazsınız. Bende selenoid valfli sitem var şuan, aylarca aynı standartta co2 akışı sağlıyor. Yıldız regülatörün bir iyi yanı yerli olduğu için servis imkanı var. Yaklaşık 4 sene önce ikinci el aldığım regülatörün kaçak yaptığından şüphelenip servise gönderdim. Ürün bana geldiğinde hatalı kutulandığı için kargoda kırılmıştı. Servise fotoğrafları ile birlikte mesaj attım. Regülatörü tekrar göndermemi istediler. İnceleyip hatanın kendilerinde olduğunu belirtip sıfır regülatör yolladılar. Daha sonra yine ikinci el aldığım iki regülatörü de kullanmadan önce servise gönderdim ve bakım yaptırdım. Birinde conta değişti diğerinde genel bakım yaptılar. Sadece conta için çok az bir miktar talep ettiler, bakım parası ek servis ücreti falan hiç bir şey istemediler. Ben satın aldığım üründe genelde servis hizmetine önem veririm o nedenle bence yıldız regülatör en iyi seçenek her zaman.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
Kafa karıştı şimdi bende :)
O halde oase 350 90-45-45 lik bir tanka az gelir sonucunu mu çıkarmak gerekir?[/QUOTE]
Kağıt üzerinde yeterli gibi görünüyor ama pratikte muhtemelen yetmez. Oluşturduğunuz dekor, filtre emiş-basış borularının dekora göre doğru konumlandırılması sirkülasyonu etkileyeceği için önemli. Ayrıca besleyeceğiniz balık türleri ve sayısı da akvaryumdaki kirlenme hızını etkileyecek. Her akvaryumun kendine has bir yapısı var bu nedenle hayalinizdeki akvaryuma en uygun filtreyi yine en iyi siz belirlersiniz.
Var sayalım yanlış filtre seçtiniz, yüksek debili geldiyse çaresi musluktan kısmak ama düşük debinin çaresi yeni filtre almak. O nedenle imkanlarınıza göre alabileceğiniz en büyük filtreyi almak bence mantıklı olanı.
[QUOTE=Srknatmn]
Kafa karıştı şimdi bende :)
O halde oase 350 90-45-45 lik bir tanka az gelir sonucunu mu çıkarmak gerekir?[/QUOTE]
Kağıt üzerinde yeterli gibi görünüyor ama pratikte muhtemelen yetmez. Oluşturduğunuz dekor, filtre emiş-basış borularının dekora göre doğru konumlandırılması sirkülasyonu etkileyeceği için önemli. Ayrıca besleyeceğiniz balık türleri ve sayısı da akvaryumdaki kirlenme hızını etkileyecek. Her akvaryumun kendine has bir yapısı var bu nedenle hayalinizdeki akvaryuma en uygun filtreyi yine en iyi siz belirlersiniz.
Var sayalım yanlış filtre seçtiniz, yüksek debili geldiyse çaresi musluktan kısmak ama düşük debinin çaresi yeni filtre almak. O nedenle imkanlarınıza göre alabileceğiniz en büyük filtreyi almak bence mantıklı olanı.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
850 modelinin debisi fazla gelmiyor mu yani tankınıza?Fazla akıntı ve sirkülasyon balıkları rahatsız eder diye çokta debisi yüksek kapasitelere gidesim yok açıkçası.Sizdeki modeli saatte kaç lt çeviriyor acaba?[/QUOTE]
1550 litre çeviriyor, melek çiftim gecen ay yumurta dizdi. Çöpçüler düzenli yumurta bırakıyor. Balıklarla ilgili rahatsız olduklarını gözlemlediğim bir durum olmadı hiç.
[QUOTE=Srknatmn]
850 modelinin debisi fazla gelmiyor mu yani tankınıza?Fazla akıntı ve sirkülasyon balıkları rahatsız eder diye çokta debisi yüksek kapasitelere gidesim yok açıkçası.Sizdeki modeli saatte kaç lt çeviriyor acaba?[/QUOTE]
1550 litre çeviriyor, melek çiftim gecen ay yumurta dizdi. Çöpçüler düzenli yumurta bırakıyor. Balıklarla ilgili rahatsız olduklarını gözlemlediğim bir durum olmadı hiç.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
Merhaba,
Bende 90-45-45 ölçülerinde “ortalama 150lt gibi” alacağım tanka bio350 modelini düşünüyorum.1100lt/saat su döndürdüğü yazıyor 250 modelinde ise bu değer 900lt/saat.
Acaba hazır almışken 350 modelini mi alsam?Debi ayarı var demişsiniz ama beni en çok düşündüren konu debi kısıldığında cihaza bir zararı var mı yok mu?[/QUOTE]
Merhaba, ben aynı ölçülerdeki bitkili akvaryum için oase thermo 850 kullanıyorum. Debi ayarı da yapmadım standardı neyse onu kullanıyorum. Gayet memnunum bence imkanınız ölçüsünde alabileceğiniz en yüksek debili ve kovası büyük filtre ne ise onu alın.
[QUOTE=Srknatmn]
Merhaba,
Bende 90-45-45 ölçülerinde “ortalama 150lt gibi” alacağım tanka bio350 modelini düşünüyorum.1100lt/saat su döndürdüğü yazıyor 250 modelinde ise bu değer 900lt/saat.
Acaba hazır almışken 350 modelini mi alsam?Debi ayarı var demişsiniz ama beni en çok düşündüren konu debi kısıldığında cihaza bir zararı var mı yok mu?[/QUOTE]
Merhaba, ben aynı ölçülerdeki bitkili akvaryum için oase thermo 850 kullanıyorum. Debi ayarı da yapmadım standardı neyse onu kullanıyorum. Gayet memnunum bence imkanınız ölçüsünde alabileceğiniz en yüksek debili ve kovası büyük filtre ne ise onu alın.
60x40x40 Dış Filtre Tercihi ( Oase , Aquael )
Merhaba,
şimdiye kadar atman, jebao, fluval, eheim ve oase marka dış filtreler kullandım. Ses olarak en iyisi eheim ama kolay temizlik, ısıtıcının içinde olması ve debi düşmemesi gibi özellikleri ile bence oase biomaster kullandığım en iyi filtre. Sesle ilgili takıntınız yoksa ve bütçeniz de yeterliyse kesinlikle oase biomaster thermo tercih edin bence.
Merhaba,
şimdiye kadar atman, jebao, fluval, eheim ve oase marka dış filtreler kullandım. Ses olarak en iyisi eheim ama kolay temizlik, ısıtıcının içinde olması ve debi düşmemesi gibi özellikleri ile bence oase biomaster kullandığım en iyi filtre. Sesle ilgili takıntınız yoksa ve bütçeniz de yeterliyse kesinlikle oase biomaster thermo tercih edin bence.
Hobiye Yeni Başladım Ama Çok Kayıp Verdim
Merhaba, fotoğraflarda ilk dikkatimi çeken şey suyunuz bulanık ve bazı fotolarda köpük var. Kullandığınız bitki toprağının markasını bilmiyorum ama çoğu toprak ilk bir hafta sık su değişimi ister. Günlük en az %30 su değişimi yapın. Arıtma suyu veya içme suyu kullanmanızı, bakteri kültürü almanızı öneririm. Suyunuz berraklaşınca akvaryuma salyangoz ekleyip gözlemlemenizi tavsiye ederim. Salyangozlar kötü su şartlarına çok çabuk tepki verir ve akvaryumdan kaçmamaya çalışır. Salyangozlar akvaryum içinde serbest geziniyorsa muhtemelen artık balık ekleme aşamasına gelmişsiniz demektir.[EDIT]egedin,2025-12-17 11:38:49[/EDIT]
Merhaba, fotoğraflarda ilk dikkatimi çeken şey suyunuz bulanık ve bazı fotolarda köpük var. Kullandığınız bitki toprağının markasını bilmiyorum ama çoğu toprak ilk bir hafta sık su değişimi ister. Günlük en az %30 su değişimi yapın. Arıtma suyu veya içme suyu kullanmanızı, bakteri kültürü almanızı öneririm. Suyunuz berraklaşınca akvaryuma salyangoz ekleyip gözlemlemenizi tavsiye ederim. Salyangozlar kötü su şartlarına çok çabuk tepki verir ve akvaryumdan kaçmamaya çalışır. Salyangozlar akvaryum içinde serbest geziniyorsa muhtemelen artık balık ekleme aşamasına gelmişsiniz demektir.[EDIT]egedin,2025-12-17 11:38:49[/EDIT]
Co2 Damla Sayacı
Merhaba, aşağıdaki link yardımcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=9bK6Ae23YOg
Merhaba, aşağıdaki link yardımcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=9bK6Ae23YOg
C02 Tüp Hava Vermiyor
Olabilir, hemen yenisini almaktansa bi kontrol ettirmenizde fayda var.
Olabilir, hemen yenisini almaktansa bi kontrol ettirmenizde fayda var.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
