ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
govel3
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2007 15:11
Son Ziyaret:
07 Nisan 2014 17:42
Toplam Mesaj:
120 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berkan dikili
Doğum Tarihi:
12 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Sınıf Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/22822.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
50-20-25h bitki tankı....
Enes bey merhaba.
1) Tabanda dere çakılı akvaryumunuz için ideal. Misket gübre en alta serilebilir ancak akvaryum küçük olduğu için şart değil.
2) Bitki seçimleriniz iyi ama Hemianthus yüksek ışık isteyen bir bitkidir. Bunun yanında gübre takviyesi de gelişimi için önemlidir. Bunun yerine sagittaria subulata ile başlayabilirsiniz.
3) Işık olarak bir tane Philips Aquarella veya gün ışığı yeterli olacaktır. Akvaryumun boyu 50cm olduğu için bu boyda 15w'lık olanlarından edinmeniz gerekir. Bu da akvaryuma yeterli gelecktir.
4) CO2 akvaryum küçük olduğu için gerek yok. Zaten suda çözünmesi de çok verimli olmaz.
5) Gübre olarak forumda Tunç Sönmezoğlu'nun gübre satış ilanı var. Ondan temin edebilirsiniz.
Kolay gelsin...
Enes bey merhaba.
1) Tabanda dere çakılı akvaryumunuz için ideal. Misket gübre en alta serilebilir ancak akvaryum küçük olduğu için şart değil.
2) Bitki seçimleriniz iyi ama Hemianthus yüksek ışık isteyen bir bitkidir. Bunun yanında gübre takviyesi de gelişimi için önemlidir. Bunun yerine sagittaria subulata ile başlayabilirsiniz.
3) Işık olarak bir tane Philips Aquarella veya gün ışığı yeterli olacaktır. Akvaryumun boyu 50cm olduğu için bu boyda 15w'lık olanlarından edinmeniz gerekir. Bu da akvaryuma yeterli gelecktir.
4) CO2 akvaryum küçük olduğu için gerek yok. Zaten suda çözünmesi de çok verimli olmaz.
5) Gübre olarak forumda Tunç Sönmezoğlu'nun gübre satış ilanı var. Ondan temin edebilirsiniz.
Kolay gelsin...
Dalgıç florasanmı normal flo mu
Semih bey o 3 renk lambalardan kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çin malı oldukları olduğu için dayanıksız ve ömürleri az oluyor. Akvaryumcu arkadaşım var ordan biliyorum. Bence floresan kullanın. Daha verimli olacaktır. Kolay gelsin...
Semih bey o 3 renk lambalardan kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çin malı oldukları olduğu için dayanıksız ve ömürleri az oluyor. Akvaryumcu arkadaşım var ordan biliyorum. Bence floresan kullanın. Daha verimli olacaktır. Kolay gelsin...
Tasarruflu lambada büyük tehlike
[QUOTE=Devletabi] Bu lambaların kullanımı özellikle şu nedenden dolayı tehlikeli. Haberi okuduğum günün akşamı televizyonda da bir profesör bunu anlatıyordu. Bu lambalar işi bittiği zaman doğal olarak çöpe atılıyor ve son atılacağı yere gidene kadar muhakkak kırılıp içlerindeki o beyaz tozlar ve civa etkinliğini gösteriyor. Evet belki evde direk kullanımında birşey olmaz ama ne zamanki lamba kullanılmaz hale gelip atılır o zaman zarar etkisi başlıyor. Avrupada bu lambaların civa içermeyen zararsızları üretiliyormuş ama maalesefki Türkiye'de bulmak imkansızmış. [/QUOTE]
Barış bey o zaman bu lambaların ömrü bittikten sonra geri dönüşüme verilmesi(kırılmadan) gerekir. Eğer durum gerçekten ciddiyse bunun için konteynerler yapılabilir. Sonuçta yararları ortada. Ya Avrupadaki cıvasız olanlarından Türkiye ve tüm dünyaya yaygınlaştırmak ya da geri dönüşüm oluşturmak gerek. Ama bu geri dönüşüm için insanların hassas olması lazım ki bir anlamı olsun. Zira cam şişe, pet şişe, plastik vs. konteynerleri de var caddelerde ama içleri bomboş. Daha biz kağıt atık dönüşümünü yapamıyoruz ki kağıt atıkları dönüştürmek milyonlarca ağacı kurtaracak bir umut yoludur; nerde kaldı tasarruflu lamba dönüştürmek. Benimki de laf işte...
[QUOTE=Devletabi] Bu lambaların kullanımı özellikle şu nedenden dolayı tehlikeli. Haberi okuduğum günün akşamı televizyonda da bir profesör bunu anlatıyordu. Bu lambalar işi bittiği zaman doğal olarak çöpe atılıyor ve son atılacağı yere gidene kadar muhakkak kırılıp içlerindeki o beyaz tozlar ve civa etkinliğini gösteriyor. Evet belki evde direk kullanımında birşey olmaz ama ne zamanki lamba kullanılmaz hale gelip atılır o zaman zarar etkisi başlıyor. Avrupada bu lambaların civa içermeyen zararsızları üretiliyormuş ama maalesefki Türkiye'de bulmak imkansızmış. [/QUOTE]
Barış bey o zaman bu lambaların ömrü bittikten sonra geri dönüşüme verilmesi(kırılmadan) gerekir. Eğer durum gerçekten ciddiyse bunun için konteynerler yapılabilir. Sonuçta yararları ortada. Ya Avrupadaki cıvasız olanlarından Türkiye ve tüm dünyaya yaygınlaştırmak ya da geri dönüşüm oluşturmak gerek. Ama bu geri dönüşüm için insanların hassas olması lazım ki bir anlamı olsun. Zira cam şişe, pet şişe, plastik vs. konteynerleri de var caddelerde ama içleri bomboş. Daha biz kağıt atık dönüşümünü yapamıyoruz ki kağıt atıkları dönüştürmek milyonlarca ağacı kurtaracak bir umut yoludur; nerde kaldı tasarruflu lamba dönüştürmek. Benimki de laf işte...
Philips MarterLine
Arkadaşlar aranızda bu lambalardan kullanan var mı acaba? Linkini aşağıda verdim. Yapı marketlerde ve marketlerde de inceledim. Enerji tasarrufu sağlayan da var. Örneğin 40W çekip 50W'lık ışık veriyor. Bu lambalar hem küçük hem daha kullanışlı geliyor benim için. Akvaryumum 50*50 olduğu için uygun florasan bulmak zor oluyor. Aslında şu an 4 tane floresanım var ama yeterli gelmiyor. Daha fazla ışık istiyorum. O yüzden bu lambalar daha pratik geldi bana. Benim tercihim 30-36-60 derecelik açıyla ışık verenler. En azından ışığı diğerlerine göre daha çok dağıtıyor. Aklıma yosun sorunu olur mu sorusu geldi. Çünkü tam üstünde olduğu alanı aydınlatacak. Ama bunun dengesini bir kaç tane alarak kurabilirim. Ama dediğim dibi kurduğuma değsin istiyorum. Fazla ışık isterken yine aynı düzeyde kalıp işime yaramayacaksa önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...govel3 2009-07-18 02:37:22
Arkadaşlar aranızda bu lambalardan kullanan var mı acaba? Linkini aşağıda verdim. Yapı marketlerde ve marketlerde de inceledim. Enerji tasarrufu sağlayan da var. Örneğin 40W çekip 50W'lık ışık veriyor. Bu lambalar hem küçük hem daha kullanışlı geliyor benim için. Akvaryumum 50*50 olduğu için uygun florasan bulmak zor oluyor. Aslında şu an 4 tane floresanım var ama yeterli gelmiyor. Daha fazla ışık istiyorum. O yüzden bu lambalar daha pratik geldi bana. Benim tercihim 30-36-60 derecelik açıyla ışık verenler. En azından ışığı diğerlerine göre daha çok dağıtıyor. Aklıma yosun sorunu olur mu sorusu geldi. Çünkü tam üstünde olduğu alanı aydınlatacak. Ama bunun dengesini bir kaç tane alarak kurabilirim. Ama dediğim dibi kurduğuma değsin istiyorum. Fazla ışık isterken yine aynı düzeyde kalıp işime yaramayacaksa önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
Bitkili Akvaryum Kuruyorum ama ?
Tuncer bey öncelikle hayırlı olsun. Umarım istediğiniz akvaryumu kurup hayalinizdeki görüntüye ulaşabilirsiniz.
Tuncer bey öncelikle hayırlı olsun. Umarım istediğiniz akvaryumu kurup hayalinizdeki görüntüye ulaşabilirsiniz.
1) Aydınlatma sisteminiz bana yetersiz geldi. Bence akvaryumunuzun boyu da müsait olduğu için 18W'tan 6 tane yerine 36W'lık 4-5 floresan takmanız daha iyi sonuç verecektir. 2 adet Philips Aquarella ve 2-3 adet Sylvania Gro lux kullanabilirsiniz.
2) Zeminde bence torf kullanmanıza gerek yok. Çok faydalı olduğunu düşünmüyorum. Onun yerine misket gübre kullanmanızı tavsiye edebilirim. Daha faydalı olacaktır. Özellikle zemin için istediğiniz bitkilere.
3) Zemin için bitki olarak: Marsilea hirsuta, Blyxa aubertii, Sagittaria subulata, Sagittaria pusillus gibi bitkileri önerebilirim.
4) "Bir de beceremediğimi görünce kolay vaz geçen biriyim." O zaman bence bütün hazırlıklarınızı tam olarak bitirdikten sonra kuruluma geçin derim. Tabanı hazırlayın, ışıklar tamam olsun, gübrelerinizi alın, bitkilerinize karar verin... Her şey tam olduktan sonra bitkilerinizi yerleştirin ve bir müddet balık eklemeyin. Tank oturup bitkiler gelişmeye başlayınca balıkları eklersiniz.
5) Kırmızı bitki olarak da Rotala rotundifolia, Ludwigia repens (Gül)
başlangıç olarak önerebileceğim bitkiler. Zaten kırmızı bitkilerden bakımı kolay olanlar bunlar. İlk etapta sizi tatmin edecektir.
6) Orman görüntüsü için: Heteranthera zosterifolia, Hygrophila difformis (Çınar), Hygrophila polysperma Ceylon (Zeytin), Hygrophila corymbosa (Limon), Cabomba caroliniana (Cabomba) gibi bitkileri önerebilirim. Siz de biraz araştırarak kendi zevkinize daha uygun bitkiler de bulabilirsiniz. Ama bunlarla başlamanız daha sağlıklı.
Saygılar...
Potasyum thio(tiyo) sülfat
Arkadaşlar 10 gün oldu hiç cevap gelmedi. Ama ben 3 günde bir 5ml olarak akvaryuma ekledim. Herhangi bir olumsuz durum gözlemedim. Fakat çok yoğun bir madde. Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Belki uzun vadede bir sorun olur. Teşekkürler...
Arkadaşlar 10 gün oldu hiç cevap gelmedi. Ama ben 3 günde bir 5ml olarak akvaryuma ekledim. Herhangi bir olumsuz durum gözlemedim. Fakat çok yoğun bir madde. Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Belki uzun vadede bir sorun olur. Teşekkürler...
Melekler Diyarı 3. Çift Foto Sf 46 da
Burak bey akvaryumunuzu çok beğendim. Bitkilerin durumları çok iyi duruyor. Konuyu yeni gördüm ve son resimlerle başladım incelemeye ama birazdan ilk sayfadan başlayıp hepsini okumaya çalışacağım. Çünkü gerçekten tankınız çok hoşuma gitti. Bir sorum olacaktı. Starogıyne sp. demişsiniz ya bu bitkiyi çok beğendim. Araştırdım ama bi bilgiye ulaşamadım. Sizce nasıl bir bitki ve nereden alabilirim?
Burak bey akvaryumunuzu çok beğendim. Bitkilerin durumları çok iyi duruyor. Konuyu yeni gördüm ve son resimlerle başladım incelemeye ama birazdan ilk sayfadan başlayıp hepsini okumaya çalışacağım. Çünkü gerçekten tankınız çok hoşuma gitti. Bir sorum olacaktı. Starogıyne sp. demişsiniz ya bu bitkiyi çok beğendim. Araştırdım ama bi bilgiye ulaşamadım. Sizce nasıl bir bitki ve nereden alabilirim?
Fan benimkinin aynısı. Çok yararını gördüm. Ama benim kapaktan dolayı ben fanı su yüzeyine doğru değilde suya dik biçimde kapağa yerleştirdim. Yani floresanlara doğru üflüyor. Komple kapalı olduğu için suyla da temas ediyor. Hem floresanların ısınması da bir nebze azalıyor. Belki ömrünü uzatır.
Hastalıkları da atlatmanıza sevindim. Bitkili akvaryumda balıkların hastalanması kadar zor bir durum yok. Geçmiş olsun.
Saygılar...
Aydınlatmayla ilgili bir soru
Bugün yolda giderken aklıma bir soru takıldı. Acaba yüksek wattlı bir aydınlatmayla az bir süre yapılan ışıklandırma mı yoksa düşük veya normal wattlı bir aydınlatmayla uzun süreli bir ışıklandırma daha verimli olacaktır?
Bugün yolda giderken aklıma bir soru takıldı. Acaba yüksek wattlı bir aydınlatmayla az bir süre yapılan ışıklandırma mı yoksa düşük veya normal wattlı bir aydınlatmayla uzun süreli bir ışıklandırma daha verimli olacaktır?
Esas soru bu. Akvaryumumla ilgili ciddi kararlar almaya başladım. Çünkü beni tatmin etmiyor. Aslında nedenlerini biliyorum ama maddi durum beni çok zorluyor. C02 sistemi kurmak istiyorum ama... Bu hoşnutsuzluğumla aydınlatma sistemime ek yapmayı düşünmeye başladım. Aslında yeterli ama arttırsam etkisi olur muhakkak. İşte bunları düşünürken bu soru aklıma geldi.
Örnek vereyim:
Akvaryum: 50*50*50
Olması Gereken Aydınlatma Değerleri: (Syn. Yiğit SEMERCİ'nin aydınlatma formülüne göre hesaplanmıştır.)
* Düşük: 50W
* Normal: 65W
* Yüksek: 89W
Buna göre sizce 65W'la 10 saat düzenli yapılan bir aydınlatma mı yoksa 130W'la 5 saat düzenli yapılan bir aydınlatma mı daha verimlidir? Yoksa sonuçları aynı mıdır? Farklıysa ne gibi sonuçlar ortaya çıkar? Tecrübe etmiş veya fikri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Sorum saçmaysa kusura bakmayın. Saygılar...
Taban kumu seçimi
Emre bey eğer fazla bitki koymayacaksanız ya da akvaryumun belli bir yerine bitkileri dikecekseniz şöyle bir önerim olacak: Bitkileri dikeceğiniz bölümü belirleyin. Bu bölümü mümkünse misket gübre+lav kırığı+dere kumu şeklinde yapıp kalan diğer bölümleri de salınım yapmayan güzel bir quartz kum kullanabilirsiniz. Bitkileriniz bollaştıkça dibindeki kumlar görülmez zaten. Hoş bir görünüm olur. Tabi siz nasıl isterseniz. Ama bitkiler için dere kumu daha iyi. Ancak bütün tabanı dere kumuyla kaplamak istemezseniz söylediğim gibi yapabilirsiniz.
Emre bey eğer fazla bitki koymayacaksanız ya da akvaryumun belli bir yerine bitkileri dikecekseniz şöyle bir önerim olacak: Bitkileri dikeceğiniz bölümü belirleyin. Bu bölümü mümkünse misket gübre+lav kırığı+dere kumu şeklinde yapıp kalan diğer bölümleri de salınım yapmayan güzel bir quartz kum kullanabilirsiniz. Bitkileriniz bollaştıkça dibindeki kumlar görülmez zaten. Hoş bir görünüm olur. Tabi siz nasıl isterseniz. Ama bitkiler için dere kumu daha iyi. Ancak bütün tabanı dere kumuyla kaplamak istemezseniz söylediğim gibi yapabilirsiniz.
Resimdeki kumlar farklı ama anlatmaya çalıştığım sistem bu şekildeydi. Ne kadar bitkili kısım olacaksa siz ona göre bu alanı genişletebilirsiniz. Fikir verebilir diye koydum. Siz kendinize göre akvaryumun ortasına, arka köşelere veya köşelerden birine ya da istediğiniz herhangi bir yere bunu yapabilirsiniz. Kolay gelsin...
Deep Fix & Karides & Co2 sistem
Kadirhan bey gübre bitkiler için yeterli bir gübre değil. Ancak bitkileriniz için yeterli olacaktır. Hiç yoktan iyidir demek doğru olur sanırım. CO2'yi kurunca gübre daha iyi etkisini gösterecektir. Ayrıca karideslere de bir zararı olacağını düşünmüyorum. Bence günlük kullanın. Yavaş yavaş dozunu arttırırsanız korkularınız kalmaz diye düşünüyorum. Saygılar...
Kadirhan bey gübre bitkiler için yeterli bir gübre değil. Ancak bitkileriniz için yeterli olacaktır. Hiç yoktan iyidir demek doğru olur sanırım. CO2'yi kurunca gübre daha iyi etkisini gösterecektir. Ayrıca karideslere de bir zararı olacağını düşünmüyorum. Bence günlük kullanın. Yavaş yavaş dozunu arttırırsanız korkularınız kalmaz diye düşünüyorum. Saygılar...
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

