ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mesut42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2018 23:43
Son Ziyaret:
14 Temmuz 2019 11:29
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Oruc
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Birgün bende profesyonel olacağım
SON 10 MESAJI
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=s3lck]
Bendeki tank 620 litre içerde 60 adet balık var ve 3 haftadır su değiştirmiyorum, su cam gibi. Benimkisi sadece öneri hocam hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah makul fiyatta güzel bir filtre yada sump sistemi edinirsiniz.[/QUOTE]
Hocam açıkcası uygun fiyata işin içinden çıkamazsam hiç almadan 300 litrelik akvaryumumla devam ederim ama böyle fırsat da her zaman denk gelmez yani sadece taşıyıp kuracağım o yüzden ama maddi yönü konusunda kararsızım yardımlarınız için Teşekkürler
Arkadaşlar maalesef tank eski olduğu için yandan sump olmuyor altına da uygun değil mobilyadan dolayı.
Dış filtreyi kafa motoruyla kendim yapmaya çalışsam nasıl olur
[QUOTE=s3lck]
Bendeki tank 620 litre içerde 60 adet balık var ve 3 haftadır su değiştirmiyorum, su cam gibi. Benimkisi sadece öneri hocam hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah makul fiyatta güzel bir filtre yada sump sistemi edinirsiniz.[/QUOTE]
Hocam açıkcası uygun fiyata işin içinden çıkamazsam hiç almadan 300 litrelik akvaryumumla devam ederim ama böyle fırsat da her zaman denk gelmez yani sadece taşıyıp kuracağım o yüzden ama maddi yönü konusunda kararsızım yardımlarınız için Teşekkürler
Arkadaşlar maalesef tank eski olduğu için yandan sump olmuyor altına da uygun değil mobilyadan dolayı.
Dış filtreyi kafa motoruyla kendim yapmaya çalışsam nasıl olur
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=s3lck]
Hocam 2500 litre basıyor saatte. Bir akvaryumu saatte 3 kere çevirmesini hesap edersek 830 litre akvaryum için tam iadeal . Buyrun suyun debisini gösteren bir video
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=1KvTFQD-tTI[/VID][/QUOTE]
Ben özellik olarak baktım hocam yazan aşağıdaki şekilde. En az 2000 litre çevirse dediğiniz gibi 3 kere çevirmiş olur ikinci el uygun fiyatlı bulursam umarım bakacağım.
Maksimum Akvaryum kapasitesi : 300-600 litre
Su Basma Yüksekliği : 150 cm
Enerji Tüketimi : 40 Watt
Sepet Sayısı : Dört
Motor Su Çıkışı : 3000 litre/saat
Kullanım sırasındaki su çıkışı : 2000 litre/saat
Filtre Ölçüleri (en,boy,yükseklik) : 60 x 60 x 60 cm
[QUOTE=s3lck]
Hocam 2500 litre basıyor saatte. Bir akvaryumu saatte 3 kere çevirmesini hesap edersek 830 litre akvaryum için tam iadeal . Buyrun suyun debisini gösteren bir video
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=1KvTFQD-tTI[/VID][/QUOTE]
Ben özellik olarak baktım hocam yazan aşağıdaki şekilde. En az 2000 litre çevirse dediğiniz gibi 3 kere çevirmiş olur ikinci el uygun fiyatlı bulursam umarım bakacağım.
Maksimum Akvaryum kapasitesi : 300-600 litre
Su Basma Yüksekliği : 150 cm
Enerji Tüketimi : 40 Watt
Sepet Sayısı : Dört
Motor Su Çıkışı : 3000 litre/saat
Kullanım sırasındaki su çıkışı : 2000 litre/saat
Filtre Ölçüleri (en,boy,yükseklik) : 60 x 60 x 60 cm
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=ilhannnn01]Mobilyanın sağında ve solunda ki dolapların içinde bölme yoksa sump u dolaplardan birine yerleştirip taşırma sistemi ile devirdaim yapabilirsiniz, forumda taşırma sistemi ile ilgili bir çok konu mevcut.
Yan sump ta olabilir tabi, siz bilirsiniz fakat hem akvaryum hacminden kayba yol açar, hem de görüntüyü bozacaktır.
Sump imkanı yoksa fluval fx5, fx6, dophin c2400 gibi güçlü filtreler iş görür veya bir sağa bir sola 2 adet dophin c1600, fluval 406, ejet 3388 tarzı orta kalibrede 1300-2000 lt çeviren filtreler de çözüm olabilir. Sıfır almanıza gerek yok malum sitede birçok ilan var.
Akvaryum hacminiz çok iyi 50-60 cm nin üstüne çıkan monster türleri hariç besleyemeyeceğiniz tür yok gibi.
- İş yerinde olacağı için çok uğraştırmayan ve göze hitap eden türler tercih edilebilir, malavi karması gibi.
- Uğraşacak vaktiniz, tecrübeniz, imkanınız varsa discus çok güzel olur.
- Severum türleri, geophagus türleri ve belki bir arowana ile görseli çok güzel bir karma kurulabilir.
- Yedekte 200 lt lik bir tankınız varsa heybetli orta amerikanlardan bir karma da düşünebilirsiniz.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Yandan sump için fiyat aldım bi camcıdan 150 liraya yaparım dedi. Malzemesi ve kafa motoru ekleyeceğim maddi yönden daha uygun gibi geldi.
Görüntü kirliliği açısından arka fonlar için kullanılan folyo gibi bişeyi akvaryum silikonuyla yapıştırmayı düşündüm.
Balık konusunda çok fazla seçenek olduğunu söylüyorlar şu an ki akvaryumumda ciklet türleri olduğu için büyük te sadece yunus olarak düşündüm ama henüz kesin karar vermedim çünkü tek ısıtıcı da yetmeyebilir muhtemelen.
[QUOTE=luffynewgate]Bu tankta herşey beslenir sınır yok uzun bir araştırma yapmanız gerek ilk bakışta çoğu kişinin aklına bu ebatta bir tankta Amerikan canavarlarından bir Show tank geliyor ama zevk meselesi.Bu ebatta bir tankı çevirecek tek dış filtre fx6 gibi ama onunda fiyatı absürt derecede pahalı alınacak bir ürün değil kalitesi tartışılmaz olsada o paraya bu tanktan 2 tane daha alır ikisininde altına sump yaparsınız :D Sizin için tek çözüm mobilyanın içine bir sump tankı.İkinci el bir tank alıp onun içine camcıdan cam kesitirip bir sump sistemi yaptırabilirsiniz hem fiyat olarak uygun olacaktır hem de olabilecek her tür dış filtreden daha iyi filtrasyon yapacaktır.[/QUOTE]
Suyun dışarı gidip gelmesi aynı zamanda soğuması demek oluyor. iş yerim gün içerisinde 2 saat güneş alıyor sadece o yüzden yandan sump düşünüyorum ama bakalım yine de teşekkürler
[QUOTE=s3lck]Bende size fluval değilde kendi kullandığım dış filtreyi öneririm Dophin C2400 UV ses kalita ve fiyat performansı gayet iyi tabi ikinci el bakmanız lazım :)[/QUOTE]
Max akvaryum kapasitesi 300-600 litre olarak gözüküyor. Benim tank 830 litre civarı.
Dekorla kayalarla biraz da üstten tam doldurmazsam suyu olabilir 2.el bakayım fiyatlarına teşekkürler
[QUOTE=ilhannnn01]Mobilyanın sağında ve solunda ki dolapların içinde bölme yoksa sump u dolaplardan birine yerleştirip taşırma sistemi ile devirdaim yapabilirsiniz, forumda taşırma sistemi ile ilgili bir çok konu mevcut.
Yan sump ta olabilir tabi, siz bilirsiniz fakat hem akvaryum hacminden kayba yol açar, hem de görüntüyü bozacaktır.
Sump imkanı yoksa fluval fx5, fx6, dophin c2400 gibi güçlü filtreler iş görür veya bir sağa bir sola 2 adet dophin c1600, fluval 406, ejet 3388 tarzı orta kalibrede 1300-2000 lt çeviren filtreler de çözüm olabilir. Sıfır almanıza gerek yok malum sitede birçok ilan var.
Akvaryum hacminiz çok iyi 50-60 cm nin üstüne çıkan monster türleri hariç besleyemeyeceğiniz tür yok gibi.
- İş yerinde olacağı için çok uğraştırmayan ve göze hitap eden türler tercih edilebilir, malavi karması gibi.
- Uğraşacak vaktiniz, tecrübeniz, imkanınız varsa discus çok güzel olur.
- Severum türleri, geophagus türleri ve belki bir arowana ile görseli çok güzel bir karma kurulabilir.
- Yedekte 200 lt lik bir tankınız varsa heybetli orta amerikanlardan bir karma da düşünebilirsiniz.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Yandan sump için fiyat aldım bi camcıdan 150 liraya yaparım dedi. Malzemesi ve kafa motoru ekleyeceğim maddi yönden daha uygun gibi geldi.
Görüntü kirliliği açısından arka fonlar için kullanılan folyo gibi bişeyi akvaryum silikonuyla yapıştırmayı düşündüm.
Balık konusunda çok fazla seçenek olduğunu söylüyorlar şu an ki akvaryumumda ciklet türleri olduğu için büyük te sadece yunus olarak düşündüm ama henüz kesin karar vermedim çünkü tek ısıtıcı da yetmeyebilir muhtemelen.
[QUOTE=luffynewgate]Bu tankta herşey beslenir sınır yok uzun bir araştırma yapmanız gerek ilk bakışta çoğu kişinin aklına bu ebatta bir tankta Amerikan canavarlarından bir Show tank geliyor ama zevk meselesi.Bu ebatta bir tankı çevirecek tek dış filtre fx6 gibi ama onunda fiyatı absürt derecede pahalı alınacak bir ürün değil kalitesi tartışılmaz olsada o paraya bu tanktan 2 tane daha alır ikisininde altına sump yaparsınız :D Sizin için tek çözüm mobilyanın içine bir sump tankı.İkinci el bir tank alıp onun içine camcıdan cam kesitirip bir sump sistemi yaptırabilirsiniz hem fiyat olarak uygun olacaktır hem de olabilecek her tür dış filtreden daha iyi filtrasyon yapacaktır.[/QUOTE]
Suyun dışarı gidip gelmesi aynı zamanda soğuması demek oluyor. iş yerim gün içerisinde 2 saat güneş alıyor sadece o yüzden yandan sump düşünüyorum ama bakalım yine de teşekkürler
[QUOTE=s3lck]Bende size fluval değilde kendi kullandığım dış filtreyi öneririm Dophin C2400 UV ses kalita ve fiyat performansı gayet iyi tabi ikinci el bakmanız lazım :)[/QUOTE]
Max akvaryum kapasitesi 300-600 litre olarak gözüküyor. Benim tank 830 litre civarı.
Dekorla kayalarla biraz da üstten tam doldurmazsam suyu olabilir 2.el bakayım fiyatlarına teşekkürler
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=AvaLone]Filtre sumptan önce onu nasil tasimayi düsünüyosunuz[/QUOTE]
Daha önce 4 kişi camı taşıdık tecrübemiz var o konuda 😀
[QUOTE=YavuzEdro]Ne besliyeceginiz hakkında tavsiye çok olur herkesin balığı kendine güzel gelir :)) bundan dolaýi iyice araştırın formdaki yazıları iyice okuyun fotolara videolara bakın youtubeyede bakın. Filitre için ben fluval fx4 kullanıyorum memnunum sizde FX6 kullana bilirsiniz tabi bütçeniz yeterli ise. Birde tankın yerini değiştirin pencere önünde fazla ışık alacağından çeşitli sorunlar meydana gelir ( yosunlaşma). Şimdiden size kolay gelsin. Çok araştırın hızlı karar vermeyin birkere yapın tam yapın.[/QUOTE]
Tankı henüz taşımadım hocam şu an ki mevcut yeri orası.
Sump veya filtre kararı vermeden taşımam diye düşünüyorum. Şu an sump maliyeti daha uygun gibi ama ikinci el fluval lere de bakacağım
[QUOTE=AvaLone]Filtre sumptan önce onu nasil tasimayi düsünüyosunuz[/QUOTE]
Daha önce 4 kişi camı taşıdık tecrübemiz var o konuda 😀
[QUOTE=YavuzEdro]Ne besliyeceginiz hakkında tavsiye çok olur herkesin balığı kendine güzel gelir :)) bundan dolaýi iyice araştırın formdaki yazıları iyice okuyun fotolara videolara bakın youtubeyede bakın. Filitre için ben fluval fx4 kullanıyorum memnunum sizde FX6 kullana bilirsiniz tabi bütçeniz yeterli ise. Birde tankın yerini değiştirin pencere önünde fazla ışık alacağından çeşitli sorunlar meydana gelir ( yosunlaşma). Şimdiden size kolay gelsin. Çok araştırın hızlı karar vermeyin birkere yapın tam yapın.[/QUOTE]
Tankı henüz taşımadım hocam şu an ki mevcut yeri orası.
Sump veya filtre kararı vermeden taşımam diye düşünüyorum. Şu an sump maliyeti daha uygun gibi ama ikinci el fluval lere de bakacağım
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=mehmetsahin12]
Fluval fx6 varsa sump a gerek yok hocam.[/QUOTE]
Onu alabilecek maddi gücüm Yok hocam 😀 arkadaş yazdıktan sonra fiyatlarına baktım o yüzden hemen vazgeçtim 😀
[QUOTE=mehmetsahin12]
Fluval fx6 varsa sump a gerek yok hocam.[/QUOTE]
Onu alabilecek maddi gücüm Yok hocam 😀 arkadaş yazdıktan sonra fiyatlarına baktım o yüzden hemen vazgeçtim 😀
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=aquascapeworld]
Evet yapılıyor, genelde sol veya sağ tarafa yapılıyor [:iyi:]
Yunus değil de başka türler beslemek ''bence'' daha güzel olabilir. Seçim yine sizin tabi [:)][/QUOTE]
Sizin beslediğiniz tür veya öneriniz nedir 😀
[QUOTE=hocaburhan01]Şuan sizin evdeki hali bu sekildeyse cam önünde fazlasıyla yosun derdi ve sıcaklık dalgalanması olacaktır doğrudan güneş almayan biryere konumlandirin. [/QUOTE]
Şu an arkadaşın iş yerinde duruyor ben de iş yerime kuracağım ama dediğiniz gibi bu şekilde güneş alacak yere değil yine de teşekkürler
[QUOTE=frknsyl]Mobilyanın tasarımından alt sump zor duruyor. Yandan bir kısmını içten bölerek yan sump yapabilirsiniz ne tarafı böleceğinizi akvaryumun konumuna göre seçersiniz veya fluval fx6 tarzı bir dış filtre kullanabilirsiniz. Ama şuanda akvaryum konumlandırılması yanlış cam önünde çok yosunlanacaktır. [/QUOTE]
Şu an konumlandırmadım henüz 😀
Önce araştırma yapıp ona göre alacağım herhangi bir ücret te istemedi arkadaşım yer kaplamasından rahatsız olmuşlar iyice.
Yandan sump ile beraber mi fluval fx6 yı kullanacağım yoksa sadece sump veya sadece fluval fx6 mı hocam o kısmı anlayamadım
Demiştim ama fluval fx6 nın fiyatını görünce vazgeçtim hocam teşekkürler 😀[EDIT]Mesut42,2018-11-07 18:51:34[/EDIT]
[QUOTE=aquascapeworld]
Evet yapılıyor, genelde sol veya sağ tarafa yapılıyor [:iyi:]
Yunus değil de başka türler beslemek ''bence'' daha güzel olabilir. Seçim yine sizin tabi [:)][/QUOTE]
Sizin beslediğiniz tür veya öneriniz nedir 😀
[QUOTE=hocaburhan01]Şuan sizin evdeki hali bu sekildeyse cam önünde fazlasıyla yosun derdi ve sıcaklık dalgalanması olacaktır doğrudan güneş almayan biryere konumlandirin. [/QUOTE]
Şu an arkadaşın iş yerinde duruyor ben de iş yerime kuracağım ama dediğiniz gibi bu şekilde güneş alacak yere değil yine de teşekkürler
[QUOTE=frknsyl]Mobilyanın tasarımından alt sump zor duruyor. Yandan bir kısmını içten bölerek yan sump yapabilirsiniz ne tarafı böleceğinizi akvaryumun konumuna göre seçersiniz veya fluval fx6 tarzı bir dış filtre kullanabilirsiniz. Ama şuanda akvaryum konumlandırılması yanlış cam önünde çok yosunlanacaktır. [/QUOTE]
Şu an konumlandırmadım henüz 😀
Önce araştırma yapıp ona göre alacağım herhangi bir ücret te istemedi arkadaşım yer kaplamasından rahatsız olmuşlar iyice.
Yandan sump ile beraber mi fluval fx6 yı kullanacağım yoksa sadece sump veya sadece fluval fx6 mı hocam o kısmı anlayamadım
Demiştim ama fluval fx6 nın fiyatını görünce vazgeçtim hocam teşekkürler 😀[EDIT]Mesut42,2018-11-07 18:51:34[/EDIT]
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=aquascapeworld]Genelde bu kadar büyük hacimler için %98 sump önerirler. Sistemi hakkında sumpçılar size yardımcı olabilir [:)][/QUOTE]
Açıkcası 20 gün önce başladı bu hobi bende. 300 litrelik akvaryum da ciklet yavruları mevcut. O biraz acemiliğimize geldi biraz balık kaybettik başlarda ama şimdi skıntı yok şükür.
Büyük akvaryum hiç bilmediğim için biraz araştırdım yine de sizlerin bilgisine başvurmak istedim.
Alttan arkadan diye gördüm ama İçten sump yapılıyordur sanırım demi.
[QUOTE=aquascapeworld]Genelde bu kadar büyük hacimler için %98 sump önerirler. Sistemi hakkında sumpçılar size yardımcı olabilir [:)][/QUOTE]
Açıkcası 20 gün önce başladı bu hobi bende. 300 litrelik akvaryum da ciklet yavruları mevcut. O biraz acemiliğimize geldi biraz balık kaybettik başlarda ama şimdi skıntı yok şükür.
Büyük akvaryum hiç bilmediğim için biraz araştırdım yine de sizlerin bilgisine başvurmak istedim.
Alttan arkadan diye gördüm ama İçten sump yapılıyordur sanırım demi.
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210380/071120181613111.jpg[/IMG]
Daha önce 300 litrelik akvaryum kullanıyordum. Şimdi bu akvaryum 840 litre civarı arkadaşımda ve boşta duruyor.
Öncelikle yunus beslemeyi düşündüğümü belirteyim.
Akvaryum için iç dış filtre veya sump sistemi nasıl bi sistem kurmalıyım sizlerin görüşleri ile yardımlarınızı bekliyorum[EDIT]Mesut42,2018-11-07 16:43:51[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210380/071120181613111.jpg[/IMG]
Daha önce 300 litrelik akvaryum kullanıyordum. Şimdi bu akvaryum 840 litre civarı arkadaşımda ve boşta duruyor.
Öncelikle yunus beslemeyi düşündüğümü belirteyim.
Akvaryum için iç dış filtre veya sump sistemi nasıl bi sistem kurmalıyım sizlerin görüşleri ile yardımlarınızı bekliyorum[EDIT]Mesut42,2018-11-07 16:43:51[/EDIT]
Yeniyim Ve Balıklarım Ölüyor Ne Yapmam Gerek
[QUOTE=DwightSchrute]Sırayla okuyun, nerde yanlış yaptığınızı kendiniz bile bulabilirsiniz [:)]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/kribensis_-_yeni_baslayan_-_80_litre_makaler_105_5824.asp[/URL]
[/QUOTE]
Baştan sona hepsini okudum hocam bilgiler için teşekkürler.
En azından bundan sonrası için daha dikkatli olacağız.
Biraz da kulaktan dolma bilgilerle yapılmış olan hatalar var tabi ama umarım artık kayıp yaşamam ve yeni başlayanlar da yaşamazlar daha dikkatli olurlar.
[QUOTE=DwightSchrute]Sırayla okuyun, nerde yanlış yaptığınızı kendiniz bile bulabilirsiniz [:)]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/kribensis_-_yeni_baslayan_-_80_litre_makaler_105_5824.asp[/URL]
[/QUOTE]
Baştan sona hepsini okudum hocam bilgiler için teşekkürler.
En azından bundan sonrası için daha dikkatli olacağız.
Biraz da kulaktan dolma bilgilerle yapılmış olan hatalar var tabi ama umarım artık kayıp yaşamam ve yeni başlayanlar da yaşamazlar daha dikkatli olurlar.
Yeniyim Ve Balıklarım Ölüyor Ne Yapmam Gerek
[QUOTE=alisimsekk]PETSHOPCUYA GIT BAKTERI KULTURU OLUSMUS AKVARYUM SUYU AL YAKLASIK 15 20 LT AL AKVARYUMA EKLE BAKTERİ KÜLTÜRÜ COK OLUSSUN ISTIYORSAN FILTRENIN SUNGERLERI VS. AKVARYUM ICINDEN ALDIGIN BIR TAS SUDA YIKAMANI TAVSIYE EDERIM BOYLECE BAKTERILERININ COK AZ BI KISMI KAYBEDERSİN.SU DENGELEMEK ADINA BUNLARI YAPABILIRSIN. EGER IMKANIN VARSA KUCUKTE OLSA 1 ADET PIPO FILTRE ATMANDIR. O DA BAKTERI OLUSUMUNA YARDIMI OLACAKTIR. AMA ÖNCELİKLİ OLARAK GİT GÜVENDİĞİN BİR PETSHOPTAN SU AL.. [:iyi:][/QUOTE]
O kadar yazılanları okudum ama nedendir bilmiyorum en mantıklı olanı sizin söylediğiniz geldi 😀
Yeni başlıyorsan bakteri kültürü oturmuş olan suyu eklemek gerçekten çok mantıklı geldi.
Cevapları için diğer arkadaşlara da teşekkür ederim.
[QUOTE=alisimsekk]PETSHOPCUYA GIT BAKTERI KULTURU OLUSMUS AKVARYUM SUYU AL YAKLASIK 15 20 LT AL AKVARYUMA EKLE BAKTERİ KÜLTÜRÜ COK OLUSSUN ISTIYORSAN FILTRENIN SUNGERLERI VS. AKVARYUM ICINDEN ALDIGIN BIR TAS SUDA YIKAMANI TAVSIYE EDERIM BOYLECE BAKTERILERININ COK AZ BI KISMI KAYBEDERSİN.SU DENGELEMEK ADINA BUNLARI YAPABILIRSIN. EGER IMKANIN VARSA KUCUKTE OLSA 1 ADET PIPO FILTRE ATMANDIR. O DA BAKTERI OLUSUMUNA YARDIMI OLACAKTIR. AMA ÖNCELİKLİ OLARAK GİT GÜVENDİĞİN BİR PETSHOPTAN SU AL.. [:iyi:][/QUOTE]
O kadar yazılanları okudum ama nedendir bilmiyorum en mantıklı olanı sizin söylediğiniz geldi 😀
Yeni başlıyorsan bakteri kültürü oturmuş olan suyu eklemek gerçekten çok mantıklı geldi.
Cevapları için diğer arkadaşlara da teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
