ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neothauma
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Kullanıcı Başlığı:
[B]14943,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7884
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2007 17:28
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
3710 [0.54 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
11 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armağan Yücel Şahin
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[B]Armağan Yücel Şahin[/B]
Artik forumda bazen yazıyorum bazense hiç yazmıyorum.
SON 10 MESAJI
Doğada Koi Balığı Yaşar Mı?
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Neothauma'nın Kullanıcı Adının Hakkını Vermesi
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
Bu Bir Calvus Mu?
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Arslan Bettamın Yeni Krallığı
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
