ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fishhyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
824
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2025 19:11
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 13:55
Toplam Mesaj:
987 [2.42 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
100 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
keepingfishys
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Neolamprologus multifasciatus 37 L
Neocaridina davidi (mavi melek karides) 5 L
SON 10 MESAJI
Dizayn Önerisi
Merhaba öncelikle söyleyeceklerimin profesyonel bir tarafı yok sadece öznel düşüncelerim.
Ben olsam sağ üst köşedeki beyaz bitki kökleri her neyden kaynaklanıyorsa o bitkiyi çıkarmakla başlardım. Akvaryumunuzun dağınık gözükmesinin asıl sebepleriyse düzensiz bakım ve bitkilerin yaprak şekilleri. Tek başınayken bile dağınık gözükebilen büyük ve seyrek yapraklı türleri bocalamak karışık görüntüyü kaçınılmaz kılar. Ben olsam kayaların ortasındakini tutar sağda kalan saz hariç hepsini çıkarırdım. Sazlar da tüm arka planda bakılmak isteniyorsa el yardımıyla düzenli taranıp tüm yüzeyde kıvrılmadan budanmalı. Ama hem arka planı ful saz yapmak hem de farklı tür bitkileri ön plana almak yine karışıklığa sebep olabilir, bu yüzden çizdiğim örnek resimde sazları tüm arkaya değil kayaların arkasına sık sık belirli alan içerisine yerleştirdim. Sol camı kapatacak şekilde de ince bitkiyi yerleştirdim ama ön cama yakın tarafa zemin bitkileri için alan bıraktım ki elimizden geldiğince 3 boyut kazandırıp akvaryumu sıkışık göstermeyelim.
Toplam 4 tür bitki çizdim dağınık görünümün azalması için o yüzden resimdekilere en yakın görüntüdeki bitkilerinizi tutabilir kalanını çıkarabilirsiniz. Kombinasyona salvinia gibi kısa köklü su üstü bitkileri de eklenebilir. Bakım olarak boynu eğilen yüzeye ulaşan tüm sazları yüzey seviyesinde budarsanız düzenli görüntüyü daha kolay elde edersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620261814491.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-06-14 18:39:19[/EDIT]
Merhaba öncelikle söyleyeceklerimin profesyonel bir tarafı yok sadece öznel düşüncelerim.
Ben olsam sağ üst köşedeki beyaz bitki kökleri her neyden kaynaklanıyorsa o bitkiyi çıkarmakla başlardım. Akvaryumunuzun dağınık gözükmesinin asıl sebepleriyse düzensiz bakım ve bitkilerin yaprak şekilleri. Tek başınayken bile dağınık gözükebilen büyük ve seyrek yapraklı türleri bocalamak karışık görüntüyü kaçınılmaz kılar. Ben olsam kayaların ortasındakini tutar sağda kalan saz hariç hepsini çıkarırdım. Sazlar da tüm arka planda bakılmak isteniyorsa el yardımıyla düzenli taranıp tüm yüzeyde kıvrılmadan budanmalı. Ama hem arka planı ful saz yapmak hem de farklı tür bitkileri ön plana almak yine karışıklığa sebep olabilir, bu yüzden çizdiğim örnek resimde sazları tüm arkaya değil kayaların arkasına sık sık belirli alan içerisine yerleştirdim. Sol camı kapatacak şekilde de ince bitkiyi yerleştirdim ama ön cama yakın tarafa zemin bitkileri için alan bıraktım ki elimizden geldiğince 3 boyut kazandırıp akvaryumu sıkışık göstermeyelim.
Toplam 4 tür bitki çizdim dağınık görünümün azalması için o yüzden resimdekilere en yakın görüntüdeki bitkilerinizi tutabilir kalanını çıkarabilirsiniz. Kombinasyona salvinia gibi kısa köklü su üstü bitkileri de eklenebilir. Bakım olarak boynu eğilen yüzeye ulaşan tüm sazları yüzey seviyesinde budarsanız düzenli görüntüyü daha kolay elde edersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620261814491.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-06-14 18:39:19[/EDIT]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
14 HAZIRAN 2026
Yeni güncelleme [:)]
Akvaryumu birkaç hafta önce sazlarin pençesinden kurtarip temizlemiştim. Salyangozlardan da. Öldü sandigim katil salyangozlarim bitki köklerinin arasinda uyurken buldum[:D] ilk birkac gun duru temiz kumda gördüm sonra yine kayiplara karistilar [:'(]
Ama bunlari soylemek icin gelmedim sadece, yine bir müjdem var. 2. Batın yavrularimi aldim[:)] o kadar küçükler ki ne gözleri ne şekilleri var ortada. Sadece hareketlerinden kontrollü olduğu belli kum tanecikleri... birkac gün sonra anlariz dogru mu degil mi. Bu sirada 3 4 gündür 3 aylik yavrularimi goremiyordum. Su ekledim ondan etkilenip öldüler zannetim ama meğer anne kovaliyormuş kabuklarin icine. 9 tanelerdi 4 tane kaldi elimde 1. Batın yavrularimdan. Diğer 5 i sahiplendirildi bile. Büyük yavrularin cinsiyeti de kesin belli oldu dişi erkek. Hep birlikte takiliyorlardi. Çift ergen yavru olarak onlar da sahiplendirildi. Sahiplendirmek zorundaydim çünkü damizliklarim rahat vermiyordu. Akvaryumum küçük, ancak kendileri ve birkac kum tanesi boy bebelerine yetecek kadar alan var. Bu türü besleyecekler de koloni davranisi gormek istiyorlarsa bu hacim yetersiz kalacaktir en az 70 80 litre derim maalesef. Ama bu hacim de balıkların cüssesine göre gayet yeterli sadece fazla sayida bakilamiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260135391.jpg[/IMG]
Canlı yem guncellemesi
Ben artemia yumurtasi almayi ufak bi sinir krizine girdigimden beri biraktim. Ayiklamasi tam bir eziyet. Onun yerine mikrokurt kültürü almiştim. Kültürü satan kisinin tarifine göre hazirladim pek tutmadi. Zar zor tane tane toplayip gemini nin önerdiği tarifi hazirlayip uzerine koydum. 1 hafta sonra fokur fokur bir kültürle karsilastim. Bu tarifi yarari dokunur diye yakinda konu olarak paylasacagim. Mikrokurt yaninda da donmuş artemia krill mamasindan kullaniyorum bu arada. Simdilik gelismeler bu kadar. Yakinda yavrularin guzel haberleriyle gelirim umarim. Herkese iyi hobiler [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260136201.jpg[/IMG]
14 HAZIRAN 2026
Yeni güncelleme [:)]
Akvaryumu birkaç hafta önce sazlarin pençesinden kurtarip temizlemiştim. Salyangozlardan da. Öldü sandigim katil salyangozlarim bitki köklerinin arasinda uyurken buldum[:D] ilk birkac gun duru temiz kumda gördüm sonra yine kayiplara karistilar [:'(]
Ama bunlari soylemek icin gelmedim sadece, yine bir müjdem var. 2. Batın yavrularimi aldim[:)] o kadar küçükler ki ne gözleri ne şekilleri var ortada. Sadece hareketlerinden kontrollü olduğu belli kum tanecikleri... birkac gün sonra anlariz dogru mu degil mi. Bu sirada 3 4 gündür 3 aylik yavrularimi goremiyordum. Su ekledim ondan etkilenip öldüler zannetim ama meğer anne kovaliyormuş kabuklarin icine. 9 tanelerdi 4 tane kaldi elimde 1. Batın yavrularimdan. Diğer 5 i sahiplendirildi bile. Büyük yavrularin cinsiyeti de kesin belli oldu dişi erkek. Hep birlikte takiliyorlardi. Çift ergen yavru olarak onlar da sahiplendirildi. Sahiplendirmek zorundaydim çünkü damizliklarim rahat vermiyordu. Akvaryumum küçük, ancak kendileri ve birkac kum tanesi boy bebelerine yetecek kadar alan var. Bu türü besleyecekler de koloni davranisi gormek istiyorlarsa bu hacim yetersiz kalacaktir en az 70 80 litre derim maalesef. Ama bu hacim de balıkların cüssesine göre gayet yeterli sadece fazla sayida bakilamiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260135391.jpg[/IMG]
Canlı yem guncellemesi
Ben artemia yumurtasi almayi ufak bi sinir krizine girdigimden beri biraktim. Ayiklamasi tam bir eziyet. Onun yerine mikrokurt kültürü almiştim. Kültürü satan kisinin tarifine göre hazirladim pek tutmadi. Zar zor tane tane toplayip gemini nin önerdiği tarifi hazirlayip uzerine koydum. 1 hafta sonra fokur fokur bir kültürle karsilastim. Bu tarifi yarari dokunur diye yakinda konu olarak paylasacagim. Mikrokurt yaninda da donmuş artemia krill mamasindan kullaniyorum bu arada. Simdilik gelismeler bu kadar. Yakinda yavrularin guzel haberleriyle gelirim umarim. Herkese iyi hobiler [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260136201.jpg[/IMG]
Neolamprologus Multifasciatus
Maşallah diyeyim nazarım değmesin, imrendim.[:nazar:]
Ben 37litrede 1 çift bakıyorum 5 aylık 2 de yavru vardı çift sürekli vuruyordu yavrulara sahiplendirmek zorunda kaldım. Keşke böyle uzunlamasına bi akvaryumum olsaydı da barış içinde balıklarımdan koloni davranışı görebilseydim :(
Maşallah diyeyim nazarım değmesin, imrendim.[:nazar:]
Ben 37litrede 1 çift bakıyorum 5 aylık 2 de yavru vardı çift sürekli vuruyordu yavrulara sahiplendirmek zorunda kaldım. Keşke böyle uzunlamasına bi akvaryumum olsaydı da barış içinde balıklarımdan koloni davranışı görebilseydim :(
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=Saviron]
Hocam, canlıları nereden temin ettiniz?[/QUOTE]
Özel mesaj gönderin bana. İlanımda numaram da mevcut
[QUOTE=Saviron]
Hocam, canlıları nereden temin ettiniz?[/QUOTE]
Özel mesaj gönderin bana. İlanımda numaram da mevcut
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=Tortuga7]Elinize sağlık çok güzel görünüyor benim aklımda bu türü beslemek hep vardı sizde gördükten sonra tam olarak kesinleştirdim 30x30 küp bir kurulumum var o akvaryumum için temin edeceğim bir çift sadece sormak isterim kabukları nerden temin ettiniz acaba ?[/QUOTE]
Merhaba çok teşekkürler. 27 litre 1 çift için küçük gelmez ama geniş de gelmez. Yavruladıkça sahiplendirerek çözersiniz. Kabukları forumdaki inci kefali yani burcu ablam hediye etti, sonra bir deniz kabuğu satıcısından yetişkin erkekler için uygun boyda 10 kabuk satın aldım yavruları satatken yanında ihtiyacı olan olur diye. Size de uyguna verebilirim. Ancak elimdeki fazla kabukların hepsi iri, yani sadece erkek için 1 ya da 2 tane kullanmanız iyi olur.
[QUOTE=Tortuga7]Elinize sağlık çok güzel görünüyor benim aklımda bu türü beslemek hep vardı sizde gördükten sonra tam olarak kesinleştirdim 30x30 küp bir kurulumum var o akvaryumum için temin edeceğim bir çift sadece sormak isterim kabukları nerden temin ettiniz acaba ?[/QUOTE]
Merhaba çok teşekkürler. 27 litre 1 çift için küçük gelmez ama geniş de gelmez. Yavruladıkça sahiplendirerek çözersiniz. Kabukları forumdaki inci kefali yani burcu ablam hediye etti, sonra bir deniz kabuğu satıcısından yetişkin erkekler için uygun boyda 10 kabuk satın aldım yavruları satatken yanında ihtiyacı olan olur diye. Size de uyguna verebilirim. Ancak elimdeki fazla kabukların hepsi iri, yani sadece erkek için 1 ya da 2 tane kullanmanız iyi olur.
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
28 Nisan sali
Akvaryum düzeni
Bugün birkaç haftadır su değişimi, dip çekimi, bitki düzeni vs yapmadığım için kolları sıvadım. 6 7 litre su değiştirdim. Sazları budayıp köklerden seyrelttim. Dip çekimi yaptim. Büyük gözenekli kayayi yer kapladiği icin cikardim. Yaninda yeni eklediğim birkac iri kabugu da çıkardım. İri kabuklardan 1 tane biraktim onu da damizlik erkek severek kullaniyor. Eskiden akvaryumdaki kabuklar ona küçük geldiğinden kayanin altina mağara yapmıştı. Çökme riski olduğundan kaldirinca küçük kabuklarda zorlandi. Ben de deniz kabuğu satan bir yerden 10 tane yetişkin erkeklerin kullanmak isteyecegi hafif iri kabuk almiştim, onlardan koymuştum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260135021.jpg[/IMG]
Beslenme
Zet akvaryumdan temin ettiğim dondurulmuş artemia yı şırıngayla püskürterek veriyorum. İrili ufaklı parçalar hem yetişkinleri hem yavruları güzelce besliyor. Yanında granüllerden de veriyorum. 1 gün granül 1 gün donmuş yem. Şu an mikrokurtlarim de çoğaldı, kovanin duvarlarindalar. Ama biraz daha çoğalsınlar öyle kullanacağım. Gercekten cok kötü kokuyor bu mikrokurt kovalari.
Canlılar
3 tane katil salyangoz ramshornlari avlamalari için eklendi. Salvinia natans ve su mercimegi koydum cesitlilik olsun maksat. 2. Batın yavrular şu an 40 günlük sayilirlar. 9 kadar sayiyorum. Büyüdüler. Zet akvaryumdan artemia süzgeci almistim denediğim zaman artemialarim cıkmamıştı şansima ama yine deneyecegim. 1. Batın yavrularsa baya büyüdüler. Aradaki sineklik teli kaldirdim. Erkek yine darlamaya başladi. 1 tanesi erkeğe yan yatıp titriyor yani hakimiyeti kabul ediyor. Diğeri ise böyle bir şey yapmayıp üstüne erkek arkasını döndüğü an hamle yapiyor. Bu davranışlarını cinsiyetle ilişkilendiriyorum. Teslimiyetçi dişi, direnişçi erkek olarak yorumladim. Şu ana kadar canli kaybetmedik. İnşallah da kaybetmeyiz. Nazar boncugu birakmayi unutmayin[:)][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260136011.jpg[/IMG]
28 Nisan sali
Akvaryum düzeni
Bugün birkaç haftadır su değişimi, dip çekimi, bitki düzeni vs yapmadığım için kolları sıvadım. 6 7 litre su değiştirdim. Sazları budayıp köklerden seyrelttim. Dip çekimi yaptim. Büyük gözenekli kayayi yer kapladiği icin cikardim. Yaninda yeni eklediğim birkac iri kabugu da çıkardım. İri kabuklardan 1 tane biraktim onu da damizlik erkek severek kullaniyor. Eskiden akvaryumdaki kabuklar ona küçük geldiğinden kayanin altina mağara yapmıştı. Çökme riski olduğundan kaldirinca küçük kabuklarda zorlandi. Ben de deniz kabuğu satan bir yerden 10 tane yetişkin erkeklerin kullanmak isteyecegi hafif iri kabuk almiştim, onlardan koymuştum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260135021.jpg[/IMG]
Beslenme
Zet akvaryumdan temin ettiğim dondurulmuş artemia yı şırıngayla püskürterek veriyorum. İrili ufaklı parçalar hem yetişkinleri hem yavruları güzelce besliyor. Yanında granüllerden de veriyorum. 1 gün granül 1 gün donmuş yem. Şu an mikrokurtlarim de çoğaldı, kovanin duvarlarindalar. Ama biraz daha çoğalsınlar öyle kullanacağım. Gercekten cok kötü kokuyor bu mikrokurt kovalari.
Canlılar
3 tane katil salyangoz ramshornlari avlamalari için eklendi. Salvinia natans ve su mercimegi koydum cesitlilik olsun maksat. 2. Batın yavrular şu an 40 günlük sayilirlar. 9 kadar sayiyorum. Büyüdüler. Zet akvaryumdan artemia süzgeci almistim denediğim zaman artemialarim cıkmamıştı şansima ama yine deneyecegim. 1. Batın yavrularsa baya büyüdüler. Aradaki sineklik teli kaldirdim. Erkek yine darlamaya başladi. 1 tanesi erkeğe yan yatıp titriyor yani hakimiyeti kabul ediyor. Diğeri ise böyle bir şey yapmayıp üstüne erkek arkasını döndüğü an hamle yapiyor. Bu davranışlarını cinsiyetle ilişkilendiriyorum. Teslimiyetçi dişi, direnişçi erkek olarak yorumladim. Şu ana kadar canli kaybetmedik. İnşallah da kaybetmeyiz. Nazar boncugu birakmayi unutmayin[:)][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260136011.jpg[/IMG]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=akvaristsaglam]Güncelleme gelecek mi[:?] benimde bu tür bir kurulum fikrim var çeşme suyuna güvenmeli miyim emin değilim[/QUOTE] merhaba evet az önce akvaryumun bakımını yaptim şimdi yaziyorum. Çeşme suyunuzun değerlerini internetten bulabilirsiniz il adı su analiz raporu diye aratarak ancak her ilin raporu çıkmıyormuş. Edineceğiniz baliklar yerli üretimse alacaginiz yerin ph ina yakinsa sorun yaşamazsiniz. Ben de kara kara nasıl ph ı 8 üstüne çıkaracağım diye düşünüyordum ama aldiğim kişi yoo benim musluk suyum 7.5 gayet iyi ürüyorlar yaşıyorlar dedi ben de guvenerek aldim benim de ph im 7.5 7.7 arasi baliklar üredi.
[QUOTE=akvaristsaglam]Güncelleme gelecek mi[:?] benimde bu tür bir kurulum fikrim var çeşme suyuna güvenmeli miyim emin değilim[/QUOTE] merhaba evet az önce akvaryumun bakımını yaptim şimdi yaziyorum. Çeşme suyunuzun değerlerini internetten bulabilirsiniz il adı su analiz raporu diye aratarak ancak her ilin raporu çıkmıyormuş. Edineceğiniz baliklar yerli üretimse alacaginiz yerin ph ina yakinsa sorun yaşamazsiniz. Ben de kara kara nasıl ph ı 8 üstüne çıkaracağım diye düşünüyordum ama aldiğim kişi yoo benim musluk suyum 7.5 gayet iyi ürüyorlar yaşıyorlar dedi ben de guvenerek aldim benim de ph im 7.5 7.7 arasi baliklar üredi.
Bu Kabuklar Neolamprologus Similis İçin Uygun Mu
Merhaba ben de multifasciatus bakıyorum, kendi deneyimlerime göre dişiler ve yavrular rahatlıkla kullanır. Ama yetişkin erkekler sığmayabilir. Benim damızlık sığmadığı için şöyle kabuklar almıştımn10 tane, şimdi severek kullanıyor büyük erkek. İsterseniz birkaç tane uyguna verırım size
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262148581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262150161.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-04-28 21:50:20[/EDIT]
Merhaba ben de multifasciatus bakıyorum, kendi deneyimlerime göre dişiler ve yavrular rahatlıkla kullanır. Ama yetişkin erkekler sığmayabilir. Benim damızlık sığmadığı için şöyle kabuklar almıştımn10 tane, şimdi severek kullanıyor büyük erkek. İsterseniz birkaç tane uyguna verırım size
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262148581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262150161.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-04-28 21:50:20[/EDIT]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Vazgeçme yok yahu, ilan yavrularının ilanı. Yavrulardan gelme çiftleri satıp, ekonomisine, hobisine yol verecek. Vazgeçme göremedim ben? [/QUOTE]
O şahıs hep saldırı peşinde bana karşı. Siz takmayın onu. Farkettiyseniz yanıt dahi vermiyorum ısrarla yazmaya devam ediyor.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Vazgeçme yok yahu, ilan yavrularının ilanı. Yavrulardan gelme çiftleri satıp, ekonomisine, hobisine yol verecek. Vazgeçme göremedim ben? [/QUOTE]
O şahıs hep saldırı peşinde bana karşı. Siz takmayın onu. Farkettiyseniz yanıt dahi vermiyorum ısrarla yazmaya devam ediyor.
Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl?
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Ben akvaryum ortamında uğraşsak da üretemediğimiz canlıların doğadan toplanılıp akvaryumlarda ölümünü beklemeye karşıyım. Nerite salyangozları acı suda ürer. Hobici üretemiyorsa ve doğadan toplanılanları satın almaya devam ediyorsa nesillerinin tükenmesi yakındır
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Ben akvaryum ortamında uğraşsak da üretemediğimiz canlıların doğadan toplanılıp akvaryumlarda ölümünü beklemeye karşıyım. Nerite salyangozları acı suda ürer. Hobici üretemiyorsa ve doğadan toplanılanları satın almaya devam ediyorsa nesillerinin tükenmesi yakındır
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
yeekim,
AquaVita,
bysmokin,
syerli,
efsane07,
Kınayu,
sina cen,
keremcosgun,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
Malawi34,
Arch.Hüseyin,
sedatkaryurek,
0rnn,
BilalM.,
Oquanus,
MertSoyumert,
HaydarGul,
kasim12,
emrahdm,
EmiirKaan,
FurkanYnk,
SEYTAL33,
Ancalagon,
Legionsgamer,
NightWist,
ali7,
hermiş,
Stoke,
Phos,
şansal,
aupqua,
Cyber_Scout,
emre12ozkan,
KadirEmre,
ilterisdoğukan,
m170,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
