ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
F4iLuR3
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
81
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mart 2010 20:30
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2025 12:08
Toplam Mesaj:
54 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil Meriç
Doğum Tarihi:
07 Şubat 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
650 Litre ( 180*60*60 ) Oscar Akvaryumu Kurulumu
Son durum nedir :)
Son durum nedir :)
Yandan Sump Dizilim Hakkinda
Arama calismiyor yazdim fakat cikmadi sizin link de ayni sekilde acilmiyor
Arama calismiyor yazdim fakat cikmadi sizin link de ayni sekilde acilmiyor
Yandan Sump Dizilim Hakkinda
Merhaba asagidaki listede bulunan urunler elimde mevcut bunlar sump icin hangi sirada koymam lazim sizce?
Siralama rast gele verilmistir.
Sera Siporax
Seachem Matrix
Biyolojik Mavi Sunger
Elyaf
Substrat
Bioball
Eurostar Micro Bio Pellets
Zeolit
Purigen
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/190320232037351.jpg[/IMG]
Merhaba asagidaki listede bulunan urunler elimde mevcut bunlar sump icin hangi sirada koymam lazim sizce?
Siralama rast gele verilmistir.
Sera Siporax
Seachem Matrix
Biyolojik Mavi Sunger
Elyaf
Substrat
Bioball
Eurostar Micro Bio Pellets
Zeolit
Purigen
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/190320232037351.jpg[/IMG]
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=aybas]Baya guzel olmus hocam. Gule gule kullanin. Tvyi buyutup (55- 65 inch gibi) duvara da monte ederseniz cok daha guzel gorunur. (Yukariya buhar vb. gelir mi bakim sirasinda tvye zarar verir mi bilemedim ama onerimde de.)[/QUOTE]
Şuanlık bu tv ile devam bakalım nolcak ilerde göreceğiz :)
[QUOTE=muzaffer_81]Yaptirmayi cok dusundum ancak hep akvaryumun isiginin tv izlerken rahatsiz edecegini dusunerek tercih etmedim. Tv izlerken altta isik olmasi rahatsiz etmiyor mu?[/QUOTE]
Hiç rahatsız etmiyor hocam aksine güzel oluyor geceleri , tavsiye ederim farklı bir havası var
[QUOTE=aybas]Baya guzel olmus hocam. Gule gule kullanin. Tvyi buyutup (55- 65 inch gibi) duvara da monte ederseniz cok daha guzel gorunur. (Yukariya buhar vb. gelir mi bakim sirasinda tvye zarar verir mi bilemedim ama onerimde de.)[/QUOTE]
Şuanlık bu tv ile devam bakalım nolcak ilerde göreceğiz :)
[QUOTE=muzaffer_81]Yaptirmayi cok dusundum ancak hep akvaryumun isiginin tv izlerken rahatsiz edecegini dusunerek tercih etmedim. Tv izlerken altta isik olmasi rahatsiz etmiyor mu?[/QUOTE]
Hiç rahatsız etmiyor hocam aksine güzel oluyor geceleri , tavsiye ederim farklı bir havası var
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Kaangzkr]Süper olmuş elinize sağlık Tv bozmuş bütün büyüyü ben olsam üstede bir bitkili kurardım [:)))] maliyeti ne kadar tuttu öğrenebilir miyim [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:3] Tv maalesef o şekilde oldu ama patronu buna zor ikna ettim o imkansız olur [:cik:]
[QUOTE=jaws78]Hocam hayırlı olsun, cidden emek verilmiş ve görselliği de gayet doyurucu olmuş. Ancak yaptığımız en büyük yanlışımız şudur, elektronik bir cihazı devamlı rutubet maruz bir alanda bırakmak ki buna klima altına tv yerleştirmek te dahil. Onun haricinde tv küçükmüş büyükmüş hiç önemli değil. İnşallah ilerleyen günlerde sıkıntısız ve keyfini süreceğiniz şekilde kurulumunuz devam eder. Sağlıklı ve keyifli hobiler dilerim şimdiden. Selamlar sevgiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim[:3] Haklı olabilirsiniz ama buhar camları tamamıyla kapatmakta akvaryumu olmazsa ilerde izolasyon malzemesi ile alüminyum malzemeler ile içten mobilya tarafını kapalarım diye düşünüyorum. [:?]
[QUOTE=Kaangzkr]Süper olmuş elinize sağlık Tv bozmuş bütün büyüyü ben olsam üstede bir bitkili kurardım [:)))] maliyeti ne kadar tuttu öğrenebilir miyim [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:3] Tv maalesef o şekilde oldu ama patronu buna zor ikna ettim o imkansız olur [:cik:]
[QUOTE=jaws78]Hocam hayırlı olsun, cidden emek verilmiş ve görselliği de gayet doyurucu olmuş. Ancak yaptığımız en büyük yanlışımız şudur, elektronik bir cihazı devamlı rutubet maruz bir alanda bırakmak ki buna klima altına tv yerleştirmek te dahil. Onun haricinde tv küçükmüş büyükmüş hiç önemli değil. İnşallah ilerleyen günlerde sıkıntısız ve keyfini süreceğiniz şekilde kurulumunuz devam eder. Sağlıklı ve keyifli hobiler dilerim şimdiden. Selamlar sevgiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim[:3] Haklı olabilirsiniz ama buhar camları tamamıyla kapatmakta akvaryumu olmazsa ilerde izolasyon malzemesi ile alüminyum malzemeler ile içten mobilya tarafını kapalarım diye düşünüyorum. [:?]
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=cansani]Bence akvaryum dusunce dizayn güzel ama tv cok ufak kalmis büyük tv de masraf 🙂 tv buyuk duvara asilsa daha sık durur ama bence yinede guzel emeği ne saglik 👍👍[/QUOTE]
Teşekkür ederim, çok kullanmıyoruz aslında kızımdan sebep belki ilerde değişebilir ya da komple kalkar [:)))]
[QUOTE=Akıncız]Hangi tür balıkları beslemeyi düşünüyorsunuz. Elinize sağlık çok güzel olmuş [/QUOTE]
Red Rainbow Kasanga düşünmekteyim.[:nazar:][:nazar:] Teşekkür ederim
[QUOTE=cansani]Bence akvaryum dusunce dizayn güzel ama tv cok ufak kalmis büyük tv de masraf 🙂 tv buyuk duvara asilsa daha sık durur ama bence yinede guzel emeği ne saglik 👍👍[/QUOTE]
Teşekkür ederim, çok kullanmıyoruz aslında kızımdan sebep belki ilerde değişebilir ya da komple kalkar [:)))]
[QUOTE=Akıncız]Hangi tür balıkları beslemeyi düşünüyorsunuz. Elinize sağlık çok güzel olmuş [/QUOTE]
Red Rainbow Kasanga düşünmekteyim.[:nazar:][:nazar:] Teşekkür ederim
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Mete36]Hayırlı ramazanlar.
İç mimar tavsiyesi isterseniz aydinlatmayi tankin geneline eşit yayabilirsiniz.
Hayırlı olsun güzel dekorasyon[/QUOTE]
Merhaba Sol alanda 50cm AquaLed Full Spectrum mevcut. Sağ tarafa da en yakın sürede alacağım nasipse :)
[QUOTE=HLLDNLYC]Çok beğendim harikasınız ellerinize sağlık. İyi seyirler diliyorum:)[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizlerin olsun.
[QUOTE=MaliSglk ]Çok güzel duruyor.
Kayaları doğadan mı topladınız satın mı aldınız?
[/QUOTE]
Çok teşekkürler, doğada bulunan bir kaya evet ama ne taş satan yerlere gidebildim bu süreçte ne de doğadan bakabildim , mecbur satıcıdan aldım kum ile birlikte akvaryumu yapan Deniz ustadan.
[QUOTE=Mete36]Hayırlı ramazanlar.
İç mimar tavsiyesi isterseniz aydinlatmayi tankin geneline eşit yayabilirsiniz.
Hayırlı olsun güzel dekorasyon[/QUOTE]
Merhaba Sol alanda 50cm AquaLed Full Spectrum mevcut. Sağ tarafa da en yakın sürede alacağım nasipse :)
[QUOTE=HLLDNLYC]Çok beğendim harikasınız ellerinize sağlık. İyi seyirler diliyorum:)[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizlerin olsun.
[QUOTE=MaliSglk ]Çok güzel duruyor.
Kayaları doğadan mı topladınız satın mı aldınız?
[/QUOTE]
Çok teşekkürler, doğada bulunan bir kaya evet ama ne taş satan yerlere gidebildim bu süreçte ne de doğadan bakabildim , mecbur satıcıdan aldım kum ile birlikte akvaryumu yapan Deniz ustadan.
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Hobilenyum]Hayirli ugurlu olsun cok güzel olmus.
Saglikli hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=cagatay19]Gerçekten çok şık olmuş. Bu kalite de maliyeti ne kadara çıktı acaba öğrenebilir miyim [/QUOTE]
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim. Tam detay liste çıkartıp ileteyim size [;)]
[QUOTE=mutlubaba]Televizyon kötü duruyor bence kaldırın
Maşallah keyifli hobiler[/QUOTE]
TV küçük olduğu için pek hoş görünmüyor büyük olsa sorun olmayacak [:)))]
[QUOTE=Hobilenyum]Hayirli ugurlu olsun cok güzel olmus.
Saglikli hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=cagatay19]Gerçekten çok şık olmuş. Bu kalite de maliyeti ne kadara çıktı acaba öğrenebilir miyim [/QUOTE]
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim. Tam detay liste çıkartıp ileteyim size [;)]
[QUOTE=mutlubaba]Televizyon kötü duruyor bence kaldırın
Maşallah keyifli hobiler[/QUOTE]
TV küçük olduğu için pek hoş görünmüyor büyük olsa sorun olmayacak [:)))]
Tv Ünitesi Akvaryum Kurulumu
Ölçüler: 170*60*50h / Ön Cam Ultra Clear
Canlı Türleri: Tropheus Red Rainbow Kasanga
Bitki Türleri: Bitki Olmayacak
Tankın Yaşı: Yeni Kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: Yan Sump 25*60*50h / AquaLed Full Spectrum
Tasarım ve Dekorasyon: Kayalık Tasarımı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zamandır Nano akvaryum ile uğraşıyordum ve sonrasında radikal bir karar alarak TV ünitesi şeklinde bir akvaryum yaptırmaya karar verdim.
Evde gerekli izinler alındıktan sonra çalışmalara başladık. [;)]
Akvaryumu Tuna Akvaryum, Deniz usta yaptı. Kendisine çok teşekkür ederim bu süreçte bana çok yardımcı oldu. Lafı fazla uzatmadan görseller ile devam etmek istiyorum.
Akvaryum ile ilgili tavsiyelere her zaman açığım.[:3]
Akvaryum mobilya ile 205*62*62 gibi bitiyor yer yer çıkmalar kapaktan sebep var Max bu değerlere geldi gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211032181.jpg[/IMG]
Deniz ustanın yapmış olduğu akvaryum, sump bölümlerini el kesmesini engellemek için alüminyum döndü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211033461.jpg[/IMG]
Mobilya komple 2.5 MDF ile yapıldı fakat fazla ağır oldu bu kadar ağır olacağını düşünmedim[:((] Taşınırken insanların nefesi kesildi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211036161.jpg[/IMG]
Arka görüntüsü ve Birleşim Detayları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211038191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211039311.jpg[/IMG]
Daha sonrasında Mobilya Boyaya girdi, Boya olarak Lake Beyaz boya yapıldı fakat İpek Mat olarak yaptık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211040311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211040461.jpg[/IMG]
Ve Akvaryum salona yerleşti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211043371.jpg[/IMG]
Sonrasında kaya seçimleri yapıldı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211045301.jpg[/IMG]
Yıkandı ve Yerlestirildi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211045561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211046261.jpg[/IMG]
Kum olarak Silis Kum tercih ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211047111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211047401.jpg[/IMG]
Su Dolumu İşlemine Geçtik süreç biraz zor oldu motor sistem kurup oradan basmak zorunda kaldım hortum uymadı musluğa [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211048541.jpg[/IMG]
Sump tarafından dolum yaptim ki kum bozulmasın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211049281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211050001.jpg[/IMG]
Su Dolumu gerceklesti, sump dengesini anlamak için tam doldurmadim ama kızım şimdiden keyfini çıkartmaya başladı 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211050471.jpg[/IMG]
Balıklar henüz gelmedi su dinlenme aşamasında ufak ufak sump ile oynaşıyoruz [:$]
Son görseller bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211059311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211059471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211100211.jpg[/IMG]
İyi tatiller, hayırlı ramazanlar [:*][EDIT]F4iLuR3,2021-04-18 11:40:48[/EDIT]
Ölçüler: 170*60*50h / Ön Cam Ultra Clear
Canlı Türleri: Tropheus Red Rainbow Kasanga
Bitki Türleri: Bitki Olmayacak
Tankın Yaşı: Yeni Kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: Yan Sump 25*60*50h / AquaLed Full Spectrum
Tasarım ve Dekorasyon: Kayalık Tasarımı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zamandır Nano akvaryum ile uğraşıyordum ve sonrasında radikal bir karar alarak TV ünitesi şeklinde bir akvaryum yaptırmaya karar verdim.
Evde gerekli izinler alındıktan sonra çalışmalara başladık. [;)]
Akvaryumu Tuna Akvaryum, Deniz usta yaptı. Kendisine çok teşekkür ederim bu süreçte bana çok yardımcı oldu. Lafı fazla uzatmadan görseller ile devam etmek istiyorum.
Akvaryum ile ilgili tavsiyelere her zaman açığım.[:3]
Akvaryum mobilya ile 205*62*62 gibi bitiyor yer yer çıkmalar kapaktan sebep var Max bu değerlere geldi gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211032181.jpg[/IMG]
Deniz ustanın yapmış olduğu akvaryum, sump bölümlerini el kesmesini engellemek için alüminyum döndü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211033461.jpg[/IMG]
Mobilya komple 2.5 MDF ile yapıldı fakat fazla ağır oldu bu kadar ağır olacağını düşünmedim[:((] Taşınırken insanların nefesi kesildi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211036161.jpg[/IMG]
Arka görüntüsü ve Birleşim Detayları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211038191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211039311.jpg[/IMG]
Daha sonrasında Mobilya Boyaya girdi, Boya olarak Lake Beyaz boya yapıldı fakat İpek Mat olarak yaptık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211040311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211040461.jpg[/IMG]
Ve Akvaryum salona yerleşti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211043371.jpg[/IMG]
Sonrasında kaya seçimleri yapıldı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211045301.jpg[/IMG]
Yıkandı ve Yerlestirildi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211045561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211046261.jpg[/IMG]
Kum olarak Silis Kum tercih ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211047111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211047401.jpg[/IMG]
Su Dolumu İşlemine Geçtik süreç biraz zor oldu motor sistem kurup oradan basmak zorunda kaldım hortum uymadı musluğa [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211048541.jpg[/IMG]
Sump tarafından dolum yaptim ki kum bozulmasın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211049281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211050001.jpg[/IMG]
Su Dolumu gerceklesti, sump dengesini anlamak için tam doldurmadim ama kızım şimdiden keyfini çıkartmaya başladı 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211050471.jpg[/IMG]
Balıklar henüz gelmedi su dinlenme aşamasında ufak ufak sump ile oynaşıyoruz [:$]
Son görseller bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211059311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211059471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/91059/180420211100211.jpg[/IMG]
İyi tatiller, hayırlı ramazanlar [:*][EDIT]F4iLuR3,2021-04-18 11:40:48[/EDIT]
Armatür Almak İstiyorum Mygos, Aqualed, Armaturk..
Aqualed firmasının kasa inceliği çok iyi bu kadar ince yapan var mı başka biri ?
Aqualed firmasının kasa inceliği çok iyi bu kadar ince yapan var mı başka biri ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
