ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bammbamm
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2010 13:53
Son Ziyaret:
09 Nisan 2022 17:13
Toplam Mesaj:
136 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay BENGİ
Doğum Tarihi:
16 Nisan 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay BENGİ
SON 10 MESAJI
1125L Bitki Akvaryumum
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Videoda görünen hava kabarcıkları CO2 kabarcıkları mı?
[/QUOTE]
Videoda görünenler bitkilerden çıkan O2 kabarcıkları
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Videoda görünen hava kabarcıkları CO2 kabarcıkları mı?
1125L Bitki Akvaryumum
[QUOTE=622ali]Berkay Bey tank hakkinda bisey soyleyemiyorum. Heleki video yu izledikten sonra... Alkisliyorum sizi.
Bir sorum olacakti size akvaryumunuzdaki siyah neonlar sayi olarak kac tane ve grup halinde yuzmeleri icin ozellikle yaptiginiz bir sey var mi?
[/QUOTE]
Ali Bey,
Yanlış hatırlamıyorsam akvaryumda 120 civarı siyah neon vardı. Balıklar genelde korktuklarında sürü halinde yüzüyorlar akvaryumda. Örneğin ışıklar ilk yandığı zaman ve ya akvaryuma kepçe girdiği zaman vs. Eğer kendilerini güvende hissederlerse sürüden ayrılma eğilimi gösteriyorlar.
Taha Arif Bey,
Akvaryum son durumunu sormuşsunuz tank halen low tech ekipmanlarla çalışır halde. Yeni bir kurulum yapmadım. Geçen sene bir iki tadilat yapmıştım akvaryuma. Halen yapılması gerekenler var fakat aralık ayında askere gideceğim bu tadilat biraz beklemek durumunda :)
Asker dönüşü yeni kurulum yapacağım.
[QUOTE=622ali]Berkay Bey tank hakkinda bisey soyleyemiyorum. Heleki video yu izledikten sonra... Alkisliyorum sizi.
Bir sorum olacakti size akvaryumunuzdaki siyah neonlar sayi olarak kac tane ve grup halinde yuzmeleri icin ozellikle yaptiginiz bir sey var mi?
[/QUOTE]
Ali Bey,
Yanlış hatırlamıyorsam akvaryumda 120 civarı siyah neon vardı. Balıklar genelde korktuklarında sürü halinde yüzüyorlar akvaryumda. Örneğin ışıklar ilk yandığı zaman ve ya akvaryuma kepçe girdiği zaman vs. Eğer kendilerini güvende hissederlerse sürüden ayrılma eğilimi gösteriyorlar.
Taha Arif Bey,
Akvaryum son durumunu sormuşsunuz tank halen low tech ekipmanlarla çalışır halde. Yeni bir kurulum yapmadım. Geçen sene bir iki tadilat yapmıştım akvaryuma. Halen yapılması gerekenler var fakat aralık ayında askere gideceğim bu tadilat biraz beklemek durumunda :)
Asker dönüşü yeni kurulum yapacağım.
1125L Bitki Akvaryumum
Ertuğrul Abi,
Asıl tadilatta olan ev zaten şu anda, biraz o tadilattan cesaret alarak akvaryumun işlerini de aradan çıkartmaya çalışıyorum :D
Evin su tesisatı PVC borularla değiştiriliyor, hazır her yer kırılıp dökülmüşken odaya da hat çektim :) Yoksa sırf akvaryum için yapılacak iş değil.
Ertuğrul Abi,
Asıl tadilatta olan ev zaten şu anda, biraz o tadilattan cesaret alarak akvaryumun işlerini de aradan çıkartmaya çalışıyorum :D
Evin su tesisatı PVC borularla değiştiriliyor, hazır her yer kırılıp dökülmüşken odaya da hat çektim :) Yoksa sırf akvaryum için yapılacak iş değil.
1125L Bitki Akvaryumum
Merhabalar,
Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm değişiklikler vardı. O yüzden akvaryum şu an tadilat aşamasında.
Akvaryumun bulunduğu odaya doğrudan şebeke suyu hattı döşendi, daha önce banyodaki borulardan su alıyordum, su akvaryuma ulaşana kadar debi çok düştüğü için su değişimleri çok vakit alıyordu. Bu sorun ortadan kalkacaktır diye umuyorum. Bir de su gideri borusu döşendi, daha önce böyle bir hat yoktu, bir yerden sonra seyyar hortum ile boşlatıyordum suyu. Bu değişiklik, su değişimlerinde büyük kolaylık sağlayacak. (Seleoid vana, şamandıra ve timer ilavesi yaparsam tam otomatik su değişimi sistemi de kurulabilir :D).
Bunun yanı sıra akvaryumun sağ tarafına, sol tarafında olduğu gibi bir yan bölme yapılacak . Bu bölmede su tahliye boruları, pH probu ve eğer alırsam su değişim şamandırası gizlenecek. Geçen seneki tasarımda tank içindeki boruların emiş kutusu yüzünden sorun yaşamıştım. (O bölge ışık almadığı için kutunun altında bitki yetişmedi).
Aydınlatma sistemi düzenlenip, akvaryumun sağ tarafında bulunan bacayla bağlantı kurulacak. Bu şekilde aydınlatma sistemi ve su yüzeyi arasındaki ısınan havayı uzaklaştırmayı hedefliyorum. Ayrıca asma kapağa bir de elektrik motoru bağlanarak alçalıp yükselir hale gelecek. (Mevcut asma kapak sabit duruyor ve çok ağır olduğundan tanka müdahele ederken zorluk çıkartıyor).
Tadilat sırasında akvaryumun arkasındaki siyah filmden de kurtulmayı düşünüyorum artık :D
Tüm bu değişiklikler tamamlandıktan sonra yeni kuruluma başlayacağım :)
Saygılar.
Merhabalar,
Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm değişiklikler vardı. O yüzden akvaryum şu an tadilat aşamasında.
Akvaryumun bulunduğu odaya doğrudan şebeke suyu hattı döşendi, daha önce banyodaki borulardan su alıyordum, su akvaryuma ulaşana kadar debi çok düştüğü için su değişimleri çok vakit alıyordu. Bu sorun ortadan kalkacaktır diye umuyorum. Bir de su gideri borusu döşendi, daha önce böyle bir hat yoktu, bir yerden sonra seyyar hortum ile boşlatıyordum suyu. Bu değişiklik, su değişimlerinde büyük kolaylık sağlayacak. (Seleoid vana, şamandıra ve timer ilavesi yaparsam tam otomatik su değişimi sistemi de kurulabilir :D).
Bunun yanı sıra akvaryumun sağ tarafına, sol tarafında olduğu gibi bir yan bölme yapılacak . Bu bölmede su tahliye boruları, pH probu ve eğer alırsam su değişim şamandırası gizlenecek. Geçen seneki tasarımda tank içindeki boruların emiş kutusu yüzünden sorun yaşamıştım. (O bölge ışık almadığı için kutunun altında bitki yetişmedi).
Aydınlatma sistemi düzenlenip, akvaryumun sağ tarafında bulunan bacayla bağlantı kurulacak. Bu şekilde aydınlatma sistemi ve su yüzeyi arasındaki ısınan havayı uzaklaştırmayı hedefliyorum. Ayrıca asma kapağa bir de elektrik motoru bağlanarak alçalıp yükselir hale gelecek. (Mevcut asma kapak sabit duruyor ve çok ağır olduğundan tanka müdahele ederken zorluk çıkartıyor).
Tadilat sırasında akvaryumun arkasındaki siyah filmden de kurtulmayı düşünüyorum artık :D
Tüm bu değişiklikler tamamlandıktan sonra yeni kuruluma başlayacağım :)
Saygılar.
IAPLC 2011 Katılımları (Fotoğraflar)
[QUOTE=EFENDİ] [QUOTE=batuhanbayram] İlk 500 de 4 tane balık olmayan tank var , bilin bakalım hangileri..
Hepsi bizim tanklar. Ya biz yanlış yapıyoruz, yada onlar. Bence biz de sürü balıkları koymalıyız kurulumlarımıza. 90. tank kimin bilemiyorum ama siyah neon sürüsü tanka ayrı bir hava katmış ;);)
[/QUOTE]
Hyphessobrycon amandae - Ember Tetra
Daha küçüğü var mı bilemiyorum:) Sürü oluşturma konusunda da iyiler diyebilirim.
Boyut olarak biraz iri olsalarda Rummy-Nose'lar sürü oluşturma konusunda en iyisi diyebilirim.
Puntius denisonii bu ara favorim fakat nedense fiyatı çok yüksek.
[QUOTE=EFENDİ] [QUOTE=batuhanbayram] İlk 500 de 4 tane balık olmayan tank var , bilin bakalım hangileri..
Hepsi bizim tanklar. Ya biz yanlış yapıyoruz, yada onlar. Bence biz de sürü balıkları koymalıyız kurulumlarımıza. 90. tank kimin bilemiyorum ama siyah neon sürüsü tanka ayrı bir hava katmış ;);)
[/QUOTE]
Abi bu konuda benim önerim '' paracheirodon simulans '' maksimum 2-2,5 cm boyları var ve inanılmaz sürü yapıyorlar. Bu hareketleri ve boyları sayesinde benim 50*50*50 125 litrelik tankımı bile pozladığım zaman balıklar küçük ve sürü diye sanki tankın 2-2,5 misli hacmi varmış gibi görüntü oluşuyor. Biraz zor bulunuyor ama piyasada mavi yeşil tetra diye geçiyor .
[/QUOTE]Hyphessobrycon amandae - Ember Tetra
Daha küçüğü var mı bilemiyorum:) Sürü oluşturma konusunda da iyiler diyebilirim.
Boyut olarak biraz iri olsalarda Rummy-Nose'lar sürü oluşturma konusunda en iyisi diyebilirim.
Puntius denisonii bu ara favorim fakat nedense fiyatı çok yüksek.
"IAPLC 2011" Sonuçları Ardından...
Merhabalar,
Yarışmaya katılan herkesi tebrik ederim. İlk 100'e giren arkadaşla bir Türk olarak gerçekten gurur duydum. Fakat özellikle ilk 27'de iki tank olması muazzam, benim gözümde ilk 27'nin tamamı birinci olmuştur. Tüm içtenliğimle kutlarım
Kendi adıma açıkcası beklediğim bir derece aldım, gönlümden geçen 232.'lik ten daha iyi bir derece yapmaktı. Bu bağlamda hedefe ulaştım ve hoş bir budama makası kazandım Tunç'tan
Önümüzdeki sene ilk 100 hedeflerim diyordum fakat bu sene çıta öyle bir yükseldi ki , şimdi mecburen daha çok kafa yoracağız 
Tekrar tebrikler.
Saygılar.
Bammbamm 2011-07-28 20:06:36
Merhabalar,
Yarışmaya katılan herkesi tebrik ederim. İlk 100'e giren arkadaşla bir Türk olarak gerçekten gurur duydum. Fakat özellikle ilk 27'de iki tank olması muazzam, benim gözümde ilk 27'nin tamamı birinci olmuştur. Tüm içtenliğimle kutlarım

Kendi adıma açıkcası beklediğim bir derece aldım, gönlümden geçen 232.'lik ten daha iyi bir derece yapmaktı. Bu bağlamda hedefe ulaştım ve hoş bir budama makası kazandım Tunç'tan
Önümüzdeki sene ilk 100 hedeflerim diyordum fakat bu sene çıta öyle bir yükseldi ki , şimdi mecburen daha çok kafa yoracağız 
Tekrar tebrikler.
Saygılar.
AGA 2010 yarışmada dereceye giren akvaryumlar
Merhabalar,
Serkan ve Mustafa Bey açıklamışlar zaten fakat bende yazmadan edemeyeceğim. Bu akvaryumları kurabilmekteki başarının arkasında "para" en küçük pay sahibi etkendir diyebilirim. Önemli olan akvaryumu kuran kişinin ufkunun genişliği, görsel yeteneği ve bitki akvaryumu bilgisidir. Asıl harcama ilk tank kurulumda yapılır ve o da bilinçli alışverişle minimuma indirilebilir. Örnek vermek gerekirse, kimisi gider akvaryumcudan giesemann, hagen vs ampullerin 2 tanesine 100TL verir, kimisi gider Karaköy'den aynı paraya 10 tane ampul alır. Örnekleri arttırabilirim, büyük bir akvaryuma sahibim ve göreceli olarak uygun fiyata kurduğumu düşünüyorum. Yeterince araştırılıp doğru alışveriş yapılırsa para faktörü başarıda bir unsur değildir.
Merhabalar,
Serkan ve Mustafa Bey açıklamışlar zaten fakat bende yazmadan edemeyeceğim. Bu akvaryumları kurabilmekteki başarının arkasında "para" en küçük pay sahibi etkendir diyebilirim. Önemli olan akvaryumu kuran kişinin ufkunun genişliği, görsel yeteneği ve bitki akvaryumu bilgisidir. Asıl harcama ilk tank kurulumda yapılır ve o da bilinçli alışverişle minimuma indirilebilir. Örnek vermek gerekirse, kimisi gider akvaryumcudan giesemann, hagen vs ampullerin 2 tanesine 100TL verir, kimisi gider Karaköy'den aynı paraya 10 tane ampul alır. Örnekleri arttırabilirim, büyük bir akvaryuma sahibim ve göreceli olarak uygun fiyata kurduğumu düşünüyorum. Yeterince araştırılıp doğru alışveriş yapılırsa para faktörü başarıda bir unsur değildir.
IBAC 2011 de ilk üçteyiz
Başlığı ben de takip ediyorum, bence üye olup söylemek istediklerinizi söyleyin.
Benim tank hakkında hep yüzeysel yorumlar yapılmış, yarışmaya giremedik diye ciddiye almadılar sanırım.:)
Bu arada bu yarışma içime kurt düşürdü, IAPLC'ye e-posta gönderdim, başvurunun eksiksiz olduğunu söylediler içim rahatladı. Bir de güzel bir cümle eklemişler cevabın sonuna: "Sonuçlar Ağustos ayının başında açıklanacak, beklemeye devam edin." diye. Pek bir şey kalmadı yani :)
Başlığı ben de takip ediyorum, bence üye olup söylemek istediklerinizi söyleyin.
Benim tank hakkında hep yüzeysel yorumlar yapılmış, yarışmaya giremedik diye ciddiye almadılar sanırım.:)
Bu arada bu yarışma içime kurt düşürdü, IAPLC'ye e-posta gönderdim, başvurunun eksiksiz olduğunu söylediler içim rahatladı. Bir de güzel bir cümle eklemişler cevabın sonuna: "Sonuçlar Ağustos ayının başında açıklanacak, beklemeye devam edin." diye. Pek bir şey kalmadı yani :)
IBAC 2011 de ilk üçteyiz
Bir yorum daha gelmiş; komşularımız özellikle Türkler iddialı tanklar hazırlamış demişler :)
Ben IAPLC için bir mail atsam iyi olacak fotoğrafın onlara ulaştığından emin olayım :D
Bir yorum daha gelmiş; komşularımız özellikle Türkler iddialı tanklar hazırlamış demişler :)
Ben IAPLC için bir mail atsam iyi olacak fotoğrafın onlara ulaştığından emin olayım :D
IBAC 2011 de ilk üçteyiz
Mesaja yorum gelecek mi diye bekliyorum :)
Çıkan sonuç gerçekten umut verici Mustafa Bey, fakat bu konuda iddialı olan özellikle uzakdoğu ülkeleri, Rusya ve bazı diğer ülkeler IBAC'ta yoklardı. Ben hala IAPLC'den gelecek herhangi bir sonuca hazırlıklı olmalıyız diye düşünüyorum :)
Mesaja yorum gelecek mi diye bekliyorum :)
Çıkan sonuç gerçekten umut verici Mustafa Bey, fakat bu konuda iddialı olan özellikle uzakdoğu ülkeleri, Rusya ve bazı diğer ülkeler IBAC'ta yoklardı. Ben hala IAPLC'den gelecek herhangi bir sonuca hazırlıklı olmalıyız diye düşünüyorum :)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
