ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yeniçeri 34
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ağustos 2009 14:54
Son Ziyaret:
23 Ocak 2020 08:05
Toplam Mesaj:
408 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[img]http://img846.imageshack.us/img846/9203/imza5kopya.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
HAQOS EXPRO-500 Filtre incelemesi
Merhaba arkadaşlar;
Ben yeni kuracağım 60 litrelik bitkili akvaryumum için bugün ''HAQOS EXPRO-500'' aldım. Uzun süredir düşünüyordum ama performansından emin olamadığım için erteliyordum. Sonunda alıp kurmaya karar verdim. Kısmet bugüneymiş. Ürün hakkındaki gözlemlerimi belirtmek isterim.
1- 60-80 litrelik akvaryumlar için yeterli bir filitre.
2- Ses konusunda oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Tabiri caizse pro-silince
3- Debisi fazlasıyla yeterli fakat debiyi düşürmek için emiş ve çıkış borularından ayarını kısma konusunda; açıkçası çok güven vermedi. Bunu daha sonra denemeye karar verdim.
4- Daha önce dış filitre kurma deneyimi olmayan arkadaşlar için çalıştırmak oldukça zahmetli olabilir. Motor filitrenin içindeki havayı atmak için yeterince kuvvetli değil. Filitre içinde hava kalması hem emiş, hemde ses performansını oldukça etkiliyor. Yeni kuracak arkadaşlar öncelikle filitrenin içini su ile doldurmalı ve çıkış borusunun bağlandığı yerden filitrenin içine alabildiği kadar su doldurmalı. Beni bile epeyce uğraştırdı.
5- Hava yaptığında tekrar çalıştırmak biraz zahmetli olduğundan; iki tanesini seri bağlayıp çalıştırma işi bana biraz fantazi olarak göründü. Kendi adıma, ilk etapta hoş gelen bu fikri tamamen aklımdan çıkartmaya karar verdim. 100 litrelik bir tanka bundan iki tane bağlamak yerine emektar ''Eheim 2215'' i kurmayı tercih ederim.
Netice olarak kişisel kanaatime göre diyebilirim ki; 60-80 litre arası bir tanktaki performansı,çok düşük ses (hatta sessiz denilebilir) seviyesi, düşük enerji tüketimi konusunda beklentileri karşılaması artı puanları. Eksi puanları ilk çalıştırma esnasında ortaya çıkıyor.Havayı tamamen dışarı atmadan performanslı çalıştıramıyorsunuz. Kendi başına motorun bunu yapabilecek kapasitesi yok. Ayrıca iki filitrenin seri şekilde bağlanıp sorunsuz çalışmasını beklemiyorum. Böyle çalıştıran arkadaş var ise lütfen video paylaşsın; çok menmun olurum. Genel olarak ürünü yeterli buldum. Tavsiye konusu herkesin kendi tercihidir. Ben kendimce olumlu ve olumsuz yönlerini belirttim. Herkes kendine göre fayda-maliyet analizi yapıp karar verebilir.
Merhaba arkadaşlar;
Ben yeni kuracağım 60 litrelik bitkili akvaryumum için bugün ''HAQOS EXPRO-500'' aldım. Uzun süredir düşünüyordum ama performansından emin olamadığım için erteliyordum. Sonunda alıp kurmaya karar verdim. Kısmet bugüneymiş. Ürün hakkındaki gözlemlerimi belirtmek isterim.
1- 60-80 litrelik akvaryumlar için yeterli bir filitre.
2- Ses konusunda oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Tabiri caizse pro-silince
3- Debisi fazlasıyla yeterli fakat debiyi düşürmek için emiş ve çıkış borularından ayarını kısma konusunda; açıkçası çok güven vermedi. Bunu daha sonra denemeye karar verdim.
4- Daha önce dış filitre kurma deneyimi olmayan arkadaşlar için çalıştırmak oldukça zahmetli olabilir. Motor filitrenin içindeki havayı atmak için yeterince kuvvetli değil. Filitre içinde hava kalması hem emiş, hemde ses performansını oldukça etkiliyor. Yeni kuracak arkadaşlar öncelikle filitrenin içini su ile doldurmalı ve çıkış borusunun bağlandığı yerden filitrenin içine alabildiği kadar su doldurmalı. Beni bile epeyce uğraştırdı.
5- Hava yaptığında tekrar çalıştırmak biraz zahmetli olduğundan; iki tanesini seri bağlayıp çalıştırma işi bana biraz fantazi olarak göründü. Kendi adıma, ilk etapta hoş gelen bu fikri tamamen aklımdan çıkartmaya karar verdim. 100 litrelik bir tanka bundan iki tane bağlamak yerine emektar ''Eheim 2215'' i kurmayı tercih ederim.
Netice olarak kişisel kanaatime göre diyebilirim ki; 60-80 litre arası bir tanktaki performansı,çok düşük ses (hatta sessiz denilebilir) seviyesi, düşük enerji tüketimi konusunda beklentileri karşılaması artı puanları. Eksi puanları ilk çalıştırma esnasında ortaya çıkıyor.Havayı tamamen dışarı atmadan performanslı çalıştıramıyorsunuz. Kendi başına motorun bunu yapabilecek kapasitesi yok. Ayrıca iki filitrenin seri şekilde bağlanıp sorunsuz çalışmasını beklemiyorum. Böyle çalıştıran arkadaş var ise lütfen video paylaşsın; çok menmun olurum. Genel olarak ürünü yeterli buldum. Tavsiye konusu herkesin kendi tercihidir. Ben kendimce olumlu ve olumsuz yönlerini belirttim. Herkes kendine göre fayda-maliyet analizi yapıp karar verebilir.
Tuzlu suda hangi bitki?
Merhaba, sanırım acısu akvaryumu kurmak düşüncesindesiniz. Pek çok bitki düşük miktarlardaki tuz oranını tolore edecektir. Genel olarak kıyı bataklıkları ve haliçler çevresinde yetişen türlere yönelmelisiniz. Akvaryuma düşük miktarda tuz ekleyecekseniz fazla bir sorun yaşamazsınız. Fakat litre başı 2-3 gr gibi seviyelerde deniz tuzu ekleyecekseniz eğer; bitkilerin bu değişime ayak uydurabilmesi için zaman tanımalısınız. Bunun için düşük miktarlarda ekleyerek yavaş yavaş tuzluluk oranını artırabilirsiniz. vallisneria türleri, java fern, dev limon, cabomba iyi bir tercih olabilir. Fakat akvaryum suyundaki tuzluluk seviyesini sürekli kontrol altında tutmayıda ihmal etmemelisiniz. Daha yüksek tuzluluk oranlarında ise; iyi bir belgesel seyircisi olmamın verdiği güvenle, kesinlikle mangrov türleri derim.
Merhaba, sanırım acısu akvaryumu kurmak düşüncesindesiniz. Pek çok bitki düşük miktarlardaki tuz oranını tolore edecektir. Genel olarak kıyı bataklıkları ve haliçler çevresinde yetişen türlere yönelmelisiniz. Akvaryuma düşük miktarda tuz ekleyecekseniz fazla bir sorun yaşamazsınız. Fakat litre başı 2-3 gr gibi seviyelerde deniz tuzu ekleyecekseniz eğer; bitkilerin bu değişime ayak uydurabilmesi için zaman tanımalısınız. Bunun için düşük miktarlarda ekleyerek yavaş yavaş tuzluluk oranını artırabilirsiniz. vallisneria türleri, java fern, dev limon, cabomba iyi bir tercih olabilir. Fakat akvaryum suyundaki tuzluluk seviyesini sürekli kontrol altında tutmayıda ihmal etmemelisiniz. Daha yüksek tuzluluk oranlarında ise; iyi bir belgesel seyircisi olmamın verdiği güvenle, kesinlikle mangrov türleri derim.
İmbat - ADist 2012
Ertuğrul abi epeydir siteye giremiyordum. İmbat'ı da yeni farkettim. Ne yalan söyliyeyim, manzarayı görünce; serin serin esen imbatın beraberinde taşıdığı denizin kokusunu dahi hissettim.
Yani ancak bu kadarı olur abi. Eline sağlık...
yeniçeri 34 2012-03-21 23:28:43
Ertuğrul abi epeydir siteye giremiyordum. İmbat'ı da yeni farkettim. Ne yalan söyliyeyim, manzarayı görünce; serin serin esen imbatın beraberinde taşıdığı denizin kokusunu dahi hissettim.
Yani ancak bu kadarı olur abi. Eline sağlık...
36 litre Kunduz Dağı
[QUOTE=Kartal77]
Bu sömestr tatilinde kaldıracağımı düşünüyordum fakat vakit bulamadım,önümüzdeki dönemde en azından canlıları yada akvaryumla beraber satmayı da düşünüyorum,deniz akvaryumunu da yaza doğru kaldırıcam sanırım,çocukdan ve işlerin yoğunluğundan vakit ayıramıyorum,biraz ara vericez galiba.Son görünümü fotoğraflarım unutmazsam :)
Saygılar
[/QUOTE]
Yılmaz deniz akvaryumun büyük hacimli; dolayısıyla bakımıda, gereksinimleride büyük hacimli. Bunu kabul ediyorum. ''Fakat şu 36 litrelik küçük akvaryuma bir kalemde çizik atma yinede. Yeni bir şekil verelim ona; bakımı hafif, canlı yükü az, seyiri keyifli bir şey...'' falan desem seni kandırabilirmiyim :) acaba?
[QUOTE=Kartal77]
Bu sömestr tatilinde kaldıracağımı düşünüyordum fakat vakit bulamadım,önümüzdeki dönemde en azından canlıları yada akvaryumla beraber satmayı da düşünüyorum,deniz akvaryumunu da yaza doğru kaldırıcam sanırım,çocukdan ve işlerin yoğunluğundan vakit ayıramıyorum,biraz ara vericez galiba.Son görünümü fotoğraflarım unutmazsam :)
Saygılar
[/QUOTE]
Yılmaz deniz akvaryumun büyük hacimli; dolayısıyla bakımıda, gereksinimleride büyük hacimli. Bunu kabul ediyorum. ''Fakat şu 36 litrelik küçük akvaryuma bir kalemde çizik atma yinede. Yeni bir şekil verelim ona; bakımı hafif, canlı yükü az, seyiri keyifli bir şey...'' falan desem seni kandırabilirmiyim :) acaba?
Akvaryum değil Duvaryum
[QUOTE=camouflage] Aydın bey eski (sayfa) hallerine doğru giderseniz, bitki budamaktan bıktığım günlere rastlayacaksınız.
İlhami bey, arka planda zeytin, limon, cobomba gibi bitkiler tavsiye edebilirim. crypyocoryne, echindorus türleri az bakıma ihtiyaç duyar. Sizde bilirsiniz zaten anubiasdan bahsetmeye dahi gerek yok. Kolay gelsin...
[QUOTE=camouflage] Aydın bey eski (sayfa) hallerine doğru giderseniz, bitki budamaktan bıktığım günlere rastlayacaksınız.
Ben işin üşengeçliğine geçtim artık. Az bakım isteyen bitkileri çok seviyorum 
[/QUOTE]
İlhami bey, arka planda zeytin, limon, cobomba gibi bitkiler tavsiye edebilirim. crypyocoryne, echindorus türleri az bakıma ihtiyaç duyar. Sizde bilirsiniz zaten anubiasdan bahsetmeye dahi gerek yok. Kolay gelsin...
Akvaryum değil Duvaryum
İlhami bey,
şelale güzel bir etki katmış fakat bitki yoğunluğunu artırdığınızda her şey çok güzel olacaktır. Tebrikler
İlhami bey,
şelale güzel bir etki katmış fakat bitki yoğunluğunu artırdığınızda her şey çok güzel olacaktır. Tebrikler
Tropical Bitkiliye İlk Adım( High Tech )
İhsan bey gayet güzel bir görünüm yakalamışsınız; tebrik ederim. Fakat sol tarafda ki dış filitrenin emiş borusunun olduğu kısmı, arka plan bitkileriyle kapatsanız; daha hoş bir görünüm elde edeceğiniz düşüncesindeyim. Ön plana taban bitkisi eklemeyi düşünüyor musunuz? Eğer denemek isterseniz Glossostigma elatinoides iyi bir seçim olabilir.
İhsan bey gayet güzel bir görünüm yakalamışsınız; tebrik ederim. Fakat sol tarafda ki dış filitrenin emiş borusunun olduğu kısmı, arka plan bitkileriyle kapatsanız; daha hoş bir görünüm elde edeceğiniz düşüncesindeyim. Ön plana taban bitkisi eklemeyi düşünüyor musunuz? Eğer denemek isterseniz Glossostigma elatinoides iyi bir seçim olabilir.
Etçil Bitki Paludaryumu - Yine Yeniden
Emre bey selamlar; gerçekden çok başarılı ve oldukça ufuk açıcı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim. Etobur bitkilere benimde ilgim var. Fakat beslemeyi denemedim. Başlığı görüncede tüm konuyu dikkatle okudum. Tanıtımda gayet başarılı ve bilgilendirici olmuş. Elinize sağlık. Her şey dört dörtlük olmuş.
Yalnız bir mesajınızda şöyle demişsiniz: '' yetişkin akreplerin bakımı oldukça kolay, zaten fanusta beslenmeyi reddetseydi geri doğaya salacaktım''. Doğrusu okuyunca biraz kafam takıldı. Akreplerinizin türü nedir bilmiyorum? Doğal habitadları burası mı? Eğer öyle değilse yani bu bölgeye özgü canlılar değilse; doğaya salınmamasını öneririm. Belki hatırlatmama da gerek yok aslında. Anladığım kadarıyla geniş bir biyoloji bilgi birikimine de sahipsiniz. Sadece küçük bir hatırlatma ve uyarı şeklinde alınız. Zira farklı habitadlara ait olan canlıların yeni bir ortama salınması; sonuçları kestirilemez gelişmelere kapı aralayabiliyor.
Bu arada paludaryumunuzda yeni gelişmeler var mı?.yeniçeri 34 2011-12-23 02:18:31
Emre bey selamlar; gerçekden çok başarılı ve oldukça ufuk açıcı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim. Etobur bitkilere benimde ilgim var. Fakat beslemeyi denemedim. Başlığı görüncede tüm konuyu dikkatle okudum. Tanıtımda gayet başarılı ve bilgilendirici olmuş. Elinize sağlık. Her şey dört dörtlük olmuş.
Yalnız bir mesajınızda şöyle demişsiniz: '' yetişkin akreplerin bakımı oldukça kolay, zaten fanusta beslenmeyi reddetseydi geri doğaya salacaktım''. Doğrusu okuyunca biraz kafam takıldı. Akreplerinizin türü nedir bilmiyorum? Doğal habitadları burası mı? Eğer öyle değilse yani bu bölgeye özgü canlılar değilse; doğaya salınmamasını öneririm. Belki hatırlatmama da gerek yok aslında. Anladığım kadarıyla geniş bir biyoloji bilgi birikimine de sahipsiniz. Sadece küçük bir hatırlatma ve uyarı şeklinde alınız. Zira farklı habitadlara ait olan canlıların yeni bir ortama salınması; sonuçları kestirilemez gelişmelere kapı aralayabiliyor.
Bu arada paludaryumunuzda yeni gelişmeler var mı?.
Akvaryum camının fotoğraf çekimine etkisi.
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografciligi_sureci_-_hazirlik_k189426.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografina_hazirlik_k188693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/kendi_isikkutunuzu_yapin_k189630.asp
Yukarıdaki linklere bir göz atmanızı öneririm. Forumdan aratırsanız konuyla ilgili başka başlıklarda var.
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografciligi_sureci_-_hazirlik_k189426.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_fotografina_hazirlik_k188693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/kendi_isikkutunuzu_yapin_k189630.asp
Yukarıdaki linklere bir göz atmanızı öneririm. Forumdan aratırsanız konuyla ilgili başka başlıklarda var.
anubias
Anubias - rizom
Mesut bey; yukarı doğru yeni sürgünler verirken alt tarafa doğru kök salan yatay gövdeye rizom yada köksap denir. Yukardaki linke bakarsanız; fotoğrafda işaretlediğim kısım rizomdur. Bu kısmı akvaryum zeminine gömmeyin. Kök tabana tutunma konusunda yetersiz ise taş yada bir kök parçasına sarabilirsin.
yeniçeri 34 2011-12-15 20:19:04
Anubias - rizom
Mesut bey; yukarı doğru yeni sürgünler verirken alt tarafa doğru kök salan yatay gövdeye rizom yada köksap denir. Yukardaki linke bakarsanız; fotoğrafda işaretlediğim kısım rizomdur. Bu kısmı akvaryum zeminine gömmeyin. Kök tabana tutunma konusunda yetersiz ise taş yada bir kök parçasına sarabilirsin.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
