ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mehmet GÖDEL
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Temmuz 2009 11:04
Son Ziyaret:
08 Ağustos 2020 23:15
Toplam Mesaj:
373 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet GÖDEL
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1979
Yaş:
46
İl:
Bursa
Meslek:
esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Real İlangi Yellow
Duboisi Maswa
Bemba
Albino Gold Cüce Vatoz
SON 10 MESAJI
Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=erdembilgili] Geçmiş olsun mehmet kardeşim,konuya yeni vakıf oldum,en başından okudum dikkatlice,bu hobi!hobi olmaktan çıktı artık başka yerlere yol almaya başladı,bizler yani akvaristler,sakin ve insancıl insanlarız! ben öyle biliyorum.Mesut abimiz yazısında şunu belirtmiş,iyi niyetli olmak bu hobinin doğasına aykırı sanırım..aslında tam tersi olması lazım,ama 3-5 kuruş için bunu yapanlarıda aramızda barındırmamak gerekiyor.tekrar geçmiş olsun diyorum size,merak etmeyin herkes ektiğini biçer...[/QUOTE] Erdem bey gerçekten hobiden aldığım zevki böyle olaylarla tüketmek istemiyorum.İnsanların bu tarz yalan dolan içerisine girmeleri ve uç kuruş para için yapmadığı pislik kalmaması gerçekten çok acı .Fakat bu kadar geniş bir rant söz konusu olunca hobici görünümünde dolandırıcıların olmasıda normal olmuş. Teşekkür ederim Rabbim kimseye yaşatmasın.
[QUOTE=Gökay YAĞAR] Konuyu gördükten sonra direk sildim şahısı.İyi niyetli yaklaşarak hobici üreticiyim, üretimhanem var demişti banada ama bir alış verişim olmadı kendisi ile. Yinede böyle insanlara papuç bırakmamak gerek sildim direk.Ayrıca yaptığınız iş ticaretse bir malın parasını almadan vermeyin kardeşim bişey.Öyle bi kısmı şimdi bi kısmı sonra olacak iş değil bu.Yazık hem dünya emeğiniz hemde harcadığınız para gidiyor böylelerinin yüzünden. Geçmiş olsun[/QUOTE] Gökay bey ilginize teşekkür ederim aslında biz bir şahıs üzerinden yürüyoruz fakat bu olaylar örnekleri daha nice gün yüzüne çıkmamış olay oluyor.Benim başıma gelende ilk olay değil fakat artık yeter.Birileri kral çıplak demeli. Dediğiniz gibi maddi kaybımız büyük olmasa da emeğimize yazık.
[QUOTE=erdembilgili] Geçmiş olsun mehmet kardeşim,konuya yeni vakıf oldum,en başından okudum dikkatlice,bu hobi!hobi olmaktan çıktı artık başka yerlere yol almaya başladı,bizler yani akvaristler,sakin ve insancıl insanlarız! ben öyle biliyorum.Mesut abimiz yazısında şunu belirtmiş,iyi niyetli olmak bu hobinin doğasına aykırı sanırım..aslında tam tersi olması lazım,ama 3-5 kuruş için bunu yapanlarıda aramızda barındırmamak gerekiyor.tekrar geçmiş olsun diyorum size,merak etmeyin herkes ektiğini biçer...[/QUOTE] Erdem bey gerçekten hobiden aldığım zevki böyle olaylarla tüketmek istemiyorum.İnsanların bu tarz yalan dolan içerisine girmeleri ve uç kuruş para için yapmadığı pislik kalmaması gerçekten çok acı .Fakat bu kadar geniş bir rant söz konusu olunca hobici görünümünde dolandırıcıların olmasıda normal olmuş. Teşekkür ederim Rabbim kimseye yaşatmasın.
[QUOTE=Gökay YAĞAR] Konuyu gördükten sonra direk sildim şahısı.İyi niyetli yaklaşarak hobici üreticiyim, üretimhanem var demişti banada ama bir alış verişim olmadı kendisi ile. Yinede böyle insanlara papuç bırakmamak gerek sildim direk.Ayrıca yaptığınız iş ticaretse bir malın parasını almadan vermeyin kardeşim bişey.Öyle bi kısmı şimdi bi kısmı sonra olacak iş değil bu.Yazık hem dünya emeğiniz hemde harcadığınız para gidiyor böylelerinin yüzünden. Geçmiş olsun[/QUOTE] Gökay bey ilginize teşekkür ederim aslında biz bir şahıs üzerinden yürüyoruz fakat bu olaylar örnekleri daha nice gün yüzüne çıkmamış olay oluyor.Benim başıma gelende ilk olay değil fakat artık yeter.Birileri kral çıplak demeli. Dediğiniz gibi maddi kaybımız büyük olmasa da emeğimize yazık.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=yakup yılmaz] Mehmet kardeşim bu beyefendi herhalde foruma üye felan değil veya buraya bakmıyo açıklaması hiç bir şekilde bi savunması ne bilim sesi felan çıkmadı..
[QUOTE=yakup yılmaz] Mehmet kardeşim bu beyefendi herhalde foruma üye felan değil veya buraya bakmıyo açıklaması hiç bir şekilde bi savunması ne bilim sesi felan çıkmadı..
Ben biraz araştırdım fesbook ta baya baya aktif görünüyo.
Kendin bilirsin amma orayada şikayet aç bence ordanda duysun millet bu adamın ne oldugunu,en azından bu adama kapılmasınlar,bari başka arkadaşlara yazık olmasın.
En azından bu DOLANDIRICININ ismini cismini herkes duysun.
[/QUOTE] Yakup kardeşim valla haklısın böylelerini teşhir etmek gerekir ki hadi şükür bizim imkanlarımız var dokunmadı fakat bu hobiye yeri gelip tüm zevklerinden vazgeçerek parasını biriktirip birikimlerini aktaran insanlar var. Bari hiç olmazsa o insanlar zarar görmesin herkes kimin ne olduğunu bilsin .Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR] Mehmet geçmiş olsun dostum,şahıs hakkında yorum yapmıyorum zira yazılacak yorumlar beddua ve argo içerikli olacağından şablona uymayacaktır.İnşallah zararını telafi edersin.Bursaya selamlarımla.
[/QUOTE] Gökhan kardeşim sen bu hobide tanıdığım nadir karakterli insanlardan birisin.Bu tarz dolandırıcı insanlara argo kullanıp bizde o seviyelere düşmemek adına dediğin gibi susuyoruz.Fakat en güzel yerede şikayetimizi yaptık onların cezasını Yüce Rabbime bıraktık.Saygılar selamlar.
[QUOTE=tanganika01] Mehmet geçmiş olsun kardeş burda senin kaybettiğin bir şey yok . Ama karşı taraf çok şey kaybetmiş gibi görünüyor.Umarım kaybettiğinin farkına varır ve durumu düzeltir..[/QUOTE] Kadir abim teşekkür ederim.çok şükür insanların güvenini kaybedeceğine para kaybetmeyi tercih ederim.Fakat bu insanların gözü paradan başka bir şey görmediği için güven kelimesinin karşılığı onlarda olmuyor .
[QUOTE=xantos1] Sözde geçen c.tesi ödeyecekti bu ismi duyduğum iyi oldu ve cevremede duyurucam antalyada müşteri ve satıcısı artık kalmadı :D
allahından bulsun kardeş herşey para değil bu dünyada insanlıkta lazım.
[/QUOTE] Ramazan bey ödeme niyeti olan hepsini yollamasa bir kısmını yollar bu arkadaşın amacı dolandırmak böylesine değil alış veriş yapmak Allahın selamını vermemek lazım ki bir şekilde zararı dokunmasın.Benim konu açmamdaki sebebi te başka insanlarında dolandırılmamasıdır.
[QUOTE=mesutok] İlk yazdığınız mesajınızda, onun size verdiği cevaplar onun karakterini sergiliyordu, böyle konuşabilen insanlardan, samimiyet, iyi niyet, dürüstlük beklenmez, sözünün eride olmazlar. Bu hobide zarar etmek istemiyorsa iyi niyetli hobiciler, elden teslim edecek, yada alacağını görerek elden alacak, o andada tam olarak nakit paralarını alacaklar, yada verecekler, başka yolu yok. Bir miktarını paranın simdi vereyim kapora, kalanın sonra veririm diyenede kanmayacaksınız.
[/QUOTE] Mesut bey haklısınız bizim alışverişimiz tamamen güven odaklı fakat güvenilcek insan sayısı bir elin parmağı kadar kaldı kı işin hukuki boyutu değcek bir durum değil ne benim vaktim ne işim bu basitlikte bir olayla uğraşıcak kadar müsait değil fakat amacımız bu tarz insanların ve dolandırıcılık şekillerinin masum ve amacı sadece hobi olan akvaristlerce bilinmesi.İlginize teşekkür ederim.
[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR] Mehmet geçmiş olsun dostum,şahıs hakkında yorum yapmıyorum zira yazılacak yorumlar beddua ve argo içerikli olacağından şablona uymayacaktır.İnşallah zararını telafi edersin.Bursaya selamlarımla.
[/QUOTE] Gökhan kardeşim sen bu hobide tanıdığım nadir karakterli insanlardan birisin.Bu tarz dolandırıcı insanlara argo kullanıp bizde o seviyelere düşmemek adına dediğin gibi susuyoruz.Fakat en güzel yerede şikayetimizi yaptık onların cezasını Yüce Rabbime bıraktık.Saygılar selamlar.
[QUOTE=tanganika01] Mehmet geçmiş olsun kardeş burda senin kaybettiğin bir şey yok . Ama karşı taraf çok şey kaybetmiş gibi görünüyor.Umarım kaybettiğinin farkına varır ve durumu düzeltir..[/QUOTE] Kadir abim teşekkür ederim.çok şükür insanların güvenini kaybedeceğine para kaybetmeyi tercih ederim.Fakat bu insanların gözü paradan başka bir şey görmediği için güven kelimesinin karşılığı onlarda olmuyor .
[QUOTE=xantos1] Sözde geçen c.tesi ödeyecekti bu ismi duyduğum iyi oldu ve cevremede duyurucam antalyada müşteri ve satıcısı artık kalmadı :D
allahından bulsun kardeş herşey para değil bu dünyada insanlıkta lazım.
[/QUOTE] Ramazan bey ödeme niyeti olan hepsini yollamasa bir kısmını yollar bu arkadaşın amacı dolandırmak böylesine değil alış veriş yapmak Allahın selamını vermemek lazım ki bir şekilde zararı dokunmasın.Benim konu açmamdaki sebebi te başka insanlarında dolandırılmamasıdır.
[QUOTE=mesutok] İlk yazdığınız mesajınızda, onun size verdiği cevaplar onun karakterini sergiliyordu, böyle konuşabilen insanlardan, samimiyet, iyi niyet, dürüstlük beklenmez, sözünün eride olmazlar. Bu hobide zarar etmek istemiyorsa iyi niyetli hobiciler, elden teslim edecek, yada alacağını görerek elden alacak, o andada tam olarak nakit paralarını alacaklar, yada verecekler, başka yolu yok. Bir miktarını paranın simdi vereyim kapora, kalanın sonra veririm diyenede kanmayacaksınız.
Yada linkteki konudaki gibi yasal yola gireceksiniz diyeceğim ama ortada herhalde ne bir fatura, nede satış belgesi var sizde.
[/QUOTE] Mesut bey haklısınız bizim alışverişimiz tamamen güven odaklı fakat güvenilcek insan sayısı bir elin parmağı kadar kaldı kı işin hukuki boyutu değcek bir durum değil ne benim vaktim ne işim bu basitlikte bir olayla uğraşıcak kadar müsait değil fakat amacımız bu tarz insanların ve dolandırıcılık şekillerinin masum ve amacı sadece hobi olan akvaristlerce bilinmesi.İlginize teşekkür ederim.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=mesutok] Bu cumartesi, şu cumartesi derken, bir onbeş yirmi cumartesi sonraya ertelemesinde. Yani hakkında yazdıklarınız o kişi hakkında hiç güven vermiyor insana, kendide hatasını kabul etmiş gibi gözüküyor ama ne kadar samimi bilinmez.[/QUOTE] Valla haklısınız Mesut bey ödemek niyeti olan şimdiye kadar öderdi yani kısaca gene dilandırıldık.Hatasını kabul etmek ne demek hem ediyor hem ödemiyor.Samimiyeti tamamen lafta valla güven kalmadı insanlara kime inanacağımıza şaşırdık...
[QUOTE=fatasoy] Geçmiş olsun hocam,maalesef insanlarda haram helal kavramı kalmamış, o balıklardan hiç bir hayır görmeyeceğini ve sizin kaybınızın katbe kat geri döneceğinden inancım gereği şüphem yok. Ama tedbirli olmakta herzaman fayda var, mümkün mertebe aynı şehirden görerek alışveriş yapmak en iyisi.[/QUOTE]Fatih bey teşekkür ederim Allah korkusu olan bunu yapmaz zaten Çok şükür Rabbim bize fazlası ile veriyor fakat artık birilerinin bu tarz dolandırıcılara dur demesi gerekiyor.Ben genelde balık alırken görerek almayı tercih ederim fakat yavru satışı olduğu ve arkadaş güven verdiği için beni yanılttı.Bir acı tecrübe daha yaşadık.
[QUOTE=mesutok] Bu cumartesi, şu cumartesi derken, bir onbeş yirmi cumartesi sonraya ertelemesinde. Yani hakkında yazdıklarınız o kişi hakkında hiç güven vermiyor insana, kendide hatasını kabul etmiş gibi gözüküyor ama ne kadar samimi bilinmez.[/QUOTE] Valla haklısınız Mesut bey ödemek niyeti olan şimdiye kadar öderdi yani kısaca gene dilandırıldık.Hatasını kabul etmek ne demek hem ediyor hem ödemiyor.Samimiyeti tamamen lafta valla güven kalmadı insanlara kime inanacağımıza şaşırdık...
[QUOTE=fatasoy] Geçmiş olsun hocam,maalesef insanlarda haram helal kavramı kalmamış, o balıklardan hiç bir hayır görmeyeceğini ve sizin kaybınızın katbe kat geri döneceğinden inancım gereği şüphem yok. Ama tedbirli olmakta herzaman fayda var, mümkün mertebe aynı şehirden görerek alışveriş yapmak en iyisi.[/QUOTE]Fatih bey teşekkür ederim Allah korkusu olan bunu yapmaz zaten Çok şükür Rabbim bize fazlası ile veriyor fakat artık birilerinin bu tarz dolandırıcılara dur demesi gerekiyor.Ben genelde balık alırken görerek almayı tercih ederim fakat yavru satışı olduğu ve arkadaş güven verdiği için beni yanılttı.Bir acı tecrübe daha yaşadık.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=yakup yılmaz]
[/QUOTE] Evet haklısınız biz herkesi kendimiz gibi sanıyoruz iki yüzümüze gülene dost gözüyle bakıyoruz.Bu başıma gelen ilk olay değil zannederim bizde bu iyi niyet varken sonda olmayacak.
[QUOTE=berceste] Mehmet bey çok geçmiş olsun.İyişallah en kısa sürede tatlıya bağlanır.[/QUOTE] Teşekkür ederim Kürşat beycim tatlıya bağlanması pekte mümkün görünmüyor fakat bizim paramız helal hiç kimse şimdiye kadar yiyemedi Allah başka yerlerden fazlasıyla veriyor çok şükür.
[QUOTE=-doctore-] Acaba nasıl uyuyor bu yaşam formları? Bir de burada yazanları görüyor ve zoruna gitmiyor, Allah razı olsun diyor öyle mi? Allah senden razı olacak mı acaba Hasan Zeybek bey?
[QUOTE=melankolia] Mehmet abi geçmiş olsun. Tecrüben olur abi..[/QUOTE] Haklısın değerli Selçuk kardeşim tecrübe almak önemli bu başımıza gelen kaçıncı olay bizde o kapasite yok anlaşılan iyi bir hobici olabiliriz fakat iyi bir ticaretçi olamadık anlaşılan.
[QUOTE=yakup yılmaz]
Aslında yanlışı biz yapıyoruz her yüzümüze güleni ADAM sanarak...
Kardeşim allah çıkartır inşallah en kısa zamanda,Bu olaylarlar artık hat safhaya ulaştı malesef ülkemizde...
Yazıklar olsun 3/5 kuruş para için şerefini onurunu satanlara...
Dürüstlük her zaman kazanır sen kaybetmedin bir kez daha bunu bil.Allah katında zülme ugrayanlar güzel insanlardır..
[/QUOTE] Evet haklısınız biz herkesi kendimiz gibi sanıyoruz iki yüzümüze gülene dost gözüyle bakıyoruz.Bu başıma gelen ilk olay değil zannederim bizde bu iyi niyet varken sonda olmayacak.
[QUOTE=berceste] Mehmet bey çok geçmiş olsun.İyişallah en kısa sürede tatlıya bağlanır.[/QUOTE] Teşekkür ederim Kürşat beycim tatlıya bağlanması pekte mümkün görünmüyor fakat bizim paramız helal hiç kimse şimdiye kadar yiyemedi Allah başka yerlerden fazlasıyla veriyor çok şükür.
[QUOTE=-doctore-] Acaba nasıl uyuyor bu yaşam formları? Bir de burada yazanları görüyor ve zoruna gitmiyor, Allah razı olsun diyor öyle mi? Allah senden razı olacak mı acaba Hasan Zeybek bey?
Edit: Yanlışından vazgeçtiyse ne mutlu adına.
[/QUOTE]Muhammet bey bu yaşam formları bizler gibi hobicilerin kanını emerek üretimhaneler kurup daha sonra paralarına para katıp haram helal dinlemeden çoluğuna çocuğuna yedirip geçimlerini sürdürürler.Fakat Rabbim bunlardan bir sşekilde bunun karşılığını alacaktır.Rabbim ıslah etsin.Şu ana kadar yanlışından vazgeçmiş değil. [QUOTE=melankolia] Mehmet abi geçmiş olsun. Tecrüben olur abi..[/QUOTE] Haklısın değerli Selçuk kardeşim tecrübe almak önemli bu başımıza gelen kaçıncı olay bizde o kapasite yok anlaşılan iyi bir hobici olabiliriz fakat iyi bir ticaretçi olamadık anlaşılan.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
[QUOTE=alemadam] Kime nasıl güveneceksin bu ülkede?
Parayı yollarsın, balık göndermezler, balığı gönderirsin, para göndermezler. Sanıyorum bu işin püf noktası, al ver olayı.
Şehir dışı kargolamayacaksın, gelip, elden paranı verip, balığını alacak, ya da gidip, paranı ödeyip, balığını alacaksın.
Başka çözümü kalmadı bu işin.
Bu arada geçmiş olsun.
[/QUOTE] Evet sonuna kadar haklısınız.Güven kalmadığı için en doğrusu bu yerinde görerek alım satım.Arada yaşanacak sorunlarda balıklar görülerek alındığı için minimize olacaktır.İlginize teşekkür ederim.Umarım hiç bir arkadaşımız böyle bir sorun yaşamaz.
[QUOTE=mmx06] Çok geçmiş olsun mehmet kardeş, bende yaşamıştım aynı durumu daha önce Aman Allahından bulsun,
[/QUOTE] Mustafa abi iyi niyetli davranmak bu hobinin doğasına aykırı sanırım.Kaçıncı yediğimiz kazık bilmem artık.Bu bardağı taşıran son nokta kimsenin ekmeği ile oynamayalım derken bizim çoluğumuzun çocuğumuzun rızkına el uzatır hale geldiler.Artık bu hobiden de bu tarz olaylar sebebi ile uzaklaşmak zamanı geldi sanırım.
[QUOTE=yakup yılmaz]
[/QUOTE] Yakup kardeşim ağzın bal yesin sende şahitsin ben o kadar kazık yedim sıkıntı da yaşadım fakat Rabbim sonuçta hiç kaybettirmedi.Kaldı ki bu dünyada kaybetsek diğer tarafta alacağımızı biliyoruz.Oraya da yatırım yapmak lazım.
[QUOTE=alemadam] Kime nasıl güveneceksin bu ülkede?
Parayı yollarsın, balık göndermezler, balığı gönderirsin, para göndermezler. Sanıyorum bu işin püf noktası, al ver olayı.
Şehir dışı kargolamayacaksın, gelip, elden paranı verip, balığını alacak, ya da gidip, paranı ödeyip, balığını alacaksın.
Başka çözümü kalmadı bu işin.
Bu arada geçmiş olsun.
[/QUOTE] Evet sonuna kadar haklısınız.Güven kalmadığı için en doğrusu bu yerinde görerek alım satım.Arada yaşanacak sorunlarda balıklar görülerek alındığı için minimize olacaktır.İlginize teşekkür ederim.Umarım hiç bir arkadaşımız böyle bir sorun yaşamaz.
[QUOTE=mmx06] Çok geçmiş olsun mehmet kardeş, bende yaşamıştım aynı durumu daha önce Aman Allahından bulsun,
Diğer tarafta hesaplaşırız demişimdir.Yalnız mevlam mutlaka bir şekilde çıkarmıştır,ondan da farkında değildir.ödemeyi faiziyle birlikte diğer tarafta tarafıma ulaştıracaktır inşallah..... yada yapmıştır tarafımada ben farkında değilim........ İkiside kabulüm Allah ne verirse hayırlısını versin.
Tekrar çok geçmiş olsun. İnşallah hatalarından döner hatalı taraflar .......
[/QUOTE] Mustafa abi iyi niyetli davranmak bu hobinin doğasına aykırı sanırım.Kaçıncı yediğimiz kazık bilmem artık.Bu bardağı taşıran son nokta kimsenin ekmeği ile oynamayalım derken bizim çoluğumuzun çocuğumuzun rızkına el uzatır hale geldiler.Artık bu hobiden de bu tarz olaylar sebebi ile uzaklaşmak zamanı geldi sanırım.
[QUOTE=yakup yılmaz]
Aslında yanlışı biz yapıyoruz her yüzümüze güleni ADAM sanarak...
Kardeşim allah çıkartır inşallah en kısa zamanda,Bu olaylarlar artık hat safhaya ulaştı malesef ülkemizde...
Yazıklar olsun 3/5 kuruş para için şerefini onurunu satanlara...
Dürüstlük her zaman kazanır sen kaybetmedin bir kez daha bunu bil.Allah katında zülme ugrayanlar güzel insanlardır..
[/QUOTE] Yakup kardeşim ağzın bal yesin sende şahitsin ben o kadar kazık yedim sıkıntı da yaşadım fakat Rabbim sonuçta hiç kaybettirmedi.Kaldı ki bu dünyada kaybetsek diğer tarafta alacağımızı biliyoruz.Oraya da yatırım yapmak lazım.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
Hasan ZEYBEK arkadaşımız bu şikayet konusu üzerine beni arayıp kendisinin böyle bir duruma düştüğünden rahatsız olduğunu belirtmiş ve bana karşı yapmış olduğu şeyin yanlış olduğunu ifade ederek benden cumartesi gününe kadar süre istemiştir.Bende kendisinin ödemek niyetinde olduktan sonra cumartesiye kadar bekleyeceğimi ifade ettim.İnşallah tatlıya bağlanır ve hiç kimse üzülmeden sorun çözülür.
Hasan ZEYBEK arkadaşımız bu şikayet konusu üzerine beni arayıp kendisinin böyle bir duruma düştüğünden rahatsız olduğunu belirtmiş ve bana karşı yapmış olduğu şeyin yanlış olduğunu ifade ederek benden cumartesi gününe kadar süre istemiştir.Bende kendisinin ödemek niyetinde olduktan sonra cumartesiye kadar bekleyeceğimi ifade ettim.İnşallah tatlıya bağlanır ve hiç kimse üzülmeden sorun çözülür.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
Mustafa bey bunların amacı dini imanı bu para... fakat bosch un sözü var insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.Ayrıca arkadaş konu açtığım için bana yazdığı mesajda Allah razı olsun diyor
bu şekilde zaten ödemeyecekti şimdi eline bahane geçti Fakat benim amacım sadece param değil insanlarda böylelerine kanmasın gerçek yüzleri ortaya çıksın.
Mustafa bey bunların amacı dini imanı bu para... fakat bosch un sözü var insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.Ayrıca arkadaş konu açtığım için bana yazdığı mesajda Allah razı olsun diyor
bu şekilde zaten ödemeyecekti şimdi eline bahane geçti Fakat benim amacım sadece param değil insanlarda böylelerine kanmasın gerçek yüzleri ortaya çıksın.Ankara dan Hasan ZEYBEK
Sağolun Mustafa bey insanlara güvenmenin acı sonucu fakat biz genede güvenmeye devam edeceğiz.Bu tarz insanlar olduğu sürece bizlerin iyi niyetleri her zaman kullanılacaktır.
Sağolun Mustafa bey insanlara güvenmenin acı sonucu fakat biz genede güvenmeye devam edeceğiz.Bu tarz insanlar olduğu sürece bizlerin iyi niyetleri her zaman kullanılacaktır.
Ankara dan Hasan ZEYBEK
Şikayetin Nedeni: Gönderdiğim balıkların parasını ödememesi
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Beklersen öderim, sıkıntılarım var vs vs vs
Olayın Detayları:Hasan Zeybek isimli şahısla faceden beni eklemesi ile görüşmeye başladık Benimle samimiyet kurarak elimde bulunan balıklarıma talip oldu Daha sonra param yetmez deyip benden yavru balık istedi Tabi bu arada üretimhanesi olduğunu ithal balık getirdiğini vs bir dünya güven kazanmak adına yalanlar söyledi.en son elimdeki ne kadar yavru varsa ayır hafta sonu yollarsın fakat ben sana parasını salı günü öderim dedi.Bende üretimhanesi olması kendi işi olması hatta 532 li hat kullanması gibi sebeplerle bu arkadaşa itimat ettim. Balıkları 11 05 2014 tarihinde bu arkadaşa yolladım.Tabi balıkları aldı baştan boyları 2 cm demiş olmama rağmen boyları ufakmış dedi kaldıki 33adet balıktan 10 tanesi 4 cm idi.Yolda 1 tane ölmüş dedi tamam parasını düşeriz dedim.Fakat daha sonra tüm aramalarıma rağmen parayı ödemedi.Bu gün yarın sıkışığım dedem öldü yağmur yağdı gibi bahanelerle ipe un sererek paramı ödememenin yollarını arıyor.En son bu yaptıklarını şikayet konusu yapıcam dediğimde ilginç bir şekilde senin paranı ödemedikten sonra adımı çıkarsan ne olur gibi tuhaf bir savunma içerisine girdi.Siz siz olun adı ne olursa kim olursa parasını almadan alışveriş yapmayın.Bu hobide bu tarz insanların sonu gelmiyor.
Şikayetin Nedeni: Gönderdiğim balıkların parasını ödememesi
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Beklersen öderim, sıkıntılarım var vs vs vs
Olayın Detayları:Hasan Zeybek isimli şahısla faceden beni eklemesi ile görüşmeye başladık Benimle samimiyet kurarak elimde bulunan balıklarıma talip oldu Daha sonra param yetmez deyip benden yavru balık istedi Tabi bu arada üretimhanesi olduğunu ithal balık getirdiğini vs bir dünya güven kazanmak adına yalanlar söyledi.en son elimdeki ne kadar yavru varsa ayır hafta sonu yollarsın fakat ben sana parasını salı günü öderim dedi.Bende üretimhanesi olması kendi işi olması hatta 532 li hat kullanması gibi sebeplerle bu arkadaşa itimat ettim. Balıkları 11 05 2014 tarihinde bu arkadaşa yolladım.Tabi balıkları aldı baştan boyları 2 cm demiş olmama rağmen boyları ufakmış dedi kaldıki 33adet balıktan 10 tanesi 4 cm idi.Yolda 1 tane ölmüş dedi tamam parasını düşeriz dedim.Fakat daha sonra tüm aramalarıma rağmen parayı ödemedi.Bu gün yarın sıkışığım dedem öldü yağmur yağdı gibi bahanelerle ipe un sererek paramı ödememenin yollarını arıyor.En son bu yaptıklarını şikayet konusu yapıcam dediğimde ilginç bir şekilde senin paranı ödemedikten sonra adımı çıkarsan ne olur gibi tuhaf bir savunma içerisine girdi.Siz siz olun adı ne olursa kim olursa parasını almadan alışveriş yapmayın.Bu hobide bu tarz insanların sonu gelmiyor.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
