ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seyit reis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2009 14:56
Son Ziyaret:
13 Eylül 2014 00:00
Toplam Mesaj:
516 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seyit ÖZBAYRAK
Doğum Tarihi:
02 Ekim 1979
Yaş:
46
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SEYİT ÖZBAYRAK
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
SON 10 MESAJI
Genç Duboise Maswalarım en kısa zamanda sizlerle
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.Çağdaş ÖZDOĞAN 2014-05-30 15:32:59
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.
Göndermiş olduğun güzel damızlıklarını halen büyük bir zevkle beslemekteyim.Maşallah yavru konusunda baya cömertler ,hatta yavrulardan bir miktarda kendime büyütüyorum.Şuan 5 aylık oldular kendine burakıp büyüttüğün yavruların resimlerini merakla bekliyorum. 10 numara olduklarını tahmin ediyorum.RABBİM gönlüne göre versin.tekrar saygı ve selamlar....
Duboisi Maswa 3E-20D
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
Sağlıklı balıklar keyifli hobiler dilerim.
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim Celal bey saygılar,selamlar.......Tropheus Duboisi Maswa Video SYF:6GENEL FOTO syf:7
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
Bir konunun altını çizerek belirtmek isterim ki sizde bulunan kolonin yavrularının da bantları harika oluyorlar.İnşallah kendi tanıtım sayfamdan önce sizin tanıtım sayfanız da 4-5cm ye ulaşmış yavruların fotolarını paylaşmayı çok isterim.
Beslediğim bir kaç Tropheus kolonisi var.Allahtan bir mani olmazsa 3. çocuğum yolda.Artık eskisi gibi balıklarımla ilginemeyeceğim.Elimdeki Diğer Tropheus türlerini çıkarıp,Tropheusa Duboise ile başladım ve inşallah Duboise ile devam edeceğim.Anladım ki Duboise Masva benim vazgeçilmezim.
Yine sizlerin aranızda olmaktan ve tanıtımınızdan çok büyük keyif aldım.Allaha emenat olun.Konyaya sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
[/QUOTE]Çok Sevgili Basri abiciğim bu balıklarda en çok senin emeğin var ben sadece temeli sağlam ve güzel atılmış binanın üzerine birşeyler koymaya çalıştım bunda da başarılı olduysam ne mutlu gerçekten sayenizde çok değerli bir koloniye sahip oldum zevkle ve severek bakıyorum böyle bir koloniden kendinize yavru burakmanız çok akıllıca ve yerinde bir karar kesinlikle süper bir koloni geliyor merakla bekliyoruz yazınızda da belirtiğiniz gibi bizi fazla merakta burakmadan benim tanıtımda fotolarını paylaşmanı bekliyorum.Kendi tanıtımınızıda en kısa zamanda güncelleyerek forma renk katarsanız sevinirim.RABBİM 3.çocuğunuza kazasız belasız sağlıklı sıhatli bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah, RABBİM cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, şimdiden yaşı uzun olsun abiciğim,
Sizin gibi değerli bir insanın forma da sürekli aktif olması her zaman için bir güzelliktir.Saygı ve selamlar abiciğim.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..
[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
Selamlar saygılar
[/QUOTE]Özgür bey beğendiğiniz için teşekkür ederim.Maswa'larınız hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre bir koloni olur balıklarınız kaç cm HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
PASTEL ALEV TOPLARI ..iYİ SEYİRLER yavrular geliyo
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
birisi MASWA mı deddi erkek kralı syf 26
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
