ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Altıparmak
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2009 01:13
Son Ziyaret:
17 Haziran 2020 00:04
Toplam Mesaj:
481 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Altıparmak
Doğum Tarihi:
05 Haziran 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Income & Credit Controller
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Altıparmak
See-Through Golden Red Lace Snakeskins Guppy
Bir erkeğe yaraşan her şeyi yapmayı göze alırım; ama daha fazlasını göze almak, erkeklik değildir! Macbeth...
See-Through Golden Red Lace Snakeskins Guppy
Bir erkeğe yaraşan her şeyi yapmayı göze alırım; ama daha fazlasını göze almak, erkeklik değildir! Macbeth...
SON 10 MESAJI
Özel Cinslerim
Selamlar;
Balıklarınız harika gözüküyor, tebrikler.
Özellikle dişiyi çok güzel fotoraflamışınız. Erkek lepisteslere nazaran dişilerin düzgün bir vucut ve renk alması sağlıklı bir neslin göstergesi.
Üst yüzgeç ve bel uzantısındaki renklenme çok iyi.
Nazar değmesin, bolca yavrunuzda var.
Saygılar
Altıparmak
Selamlar;
Balıklarınız harika gözüküyor, tebrikler.
Özellikle dişiyi çok güzel fotoraflamışınız. Erkek lepisteslere nazaran dişilerin düzgün bir vucut ve renk alması sağlıklı bir neslin göstergesi.
Üst yüzgeç ve bel uzantısındaki renklenme çok iyi.
Nazar değmesin, bolca yavrunuzda var.
Saygılar
Altıparmak
Rrea japanese red grasslarım
Ethem Bey Merhaba;
Çalışmalarınızı yakından takip eden biri olarak. Bu varyeteyi yakalamış olmanıza çok sevinmiştim.
Fotoraflar çok net olmasada, daha güzel ve görsel bir tür.
Ribbon Fin olanıda paylaşmanızı umuyorum. ( İlk Foto Rib.Fin. Sanırım.)
Saygılar
Altıparmak
Ethem Bey Merhaba;
Çalışmalarınızı yakından takip eden biri olarak. Bu varyeteyi yakalamış olmanıza çok sevinmiştim.
Fotoraflar çok net olmasada, daha güzel ve görsel bir tür.
Ribbon Fin olanıda paylaşmanızı umuyorum. ( İlk Foto Rib.Fin. Sanırım.)
Saygılar
Altıparmak
Blue taillerim
Ethem Bey Selam;
Çok güzel bir Blue Tail, görmeyeli bir haylide kuyruk büyümüş.
Çok fazla ilgi görmeyen fakat çok klasik ve nadide bir varyete.
Bu tarz klasik balıklarada değer verilip beslenmesi dahada güzel.
Sağlıkla beslemen dileğiyle.
Altıparmak
Ethem Bey Selam;
Çok güzel bir Blue Tail, görmeyeli bir haylide kuyruk büyümüş.
Çok fazla ilgi görmeyen fakat çok klasik ve nadide bir varyete.
Bu tarz klasik balıklarada değer verilip beslenmesi dahada güzel.
Sağlıkla beslemen dileğiyle.
Altıparmak
Top sword blonde metallic özellikleri
Selamlar;
Çok hoş bir türe sahipsiniz. Sağlıkla beslemeniz dileğiyle.
Saygılar
Burak Altıparmak
Selamlar;
Çok hoş bir türe sahipsiniz. Sağlıkla beslemeniz dileğiyle.
Saygılar
Burak Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
[QUOTE=aoktem]
Burak sonunda ufak bir akvaryum daha kuracağım. Teklif ettiğin güzellikleri o zaman alacağım. Çok teşekkür ederim. Hoş balıklar ve ne şartlarda getirttiğini, nasıl gayret gösterdiğini biliyorum. Karma tanka almadan ayrı bir akvaryumda barındırmam daha iyi olur.
[/QUOTE]
Aydın abi;
Ufak bir tank bende istiyorum. Senin bitkiler iyice gelişsin otursun ilk hasat zamanı
haberleşiriz.
Kocaman kocaman tanklara ufacık ufacık lepistesler attım
Sonra anladım ki Lepistesler iyi bakılınca hiçte ufak değillermiş
Kafamda bir çok şey var. Tekrardan bir bitkili kurup, lepistesleri öyle izlemek istiyorum. Bitkiliyi güzel bir noktada bıraktığımı düşünüyorum.
Seni ve Yılmaz abi'yi her zaman beklerim çay içmeye.
Hastalık konusuna fazla takılma, olur böyle durumlar.
[QUOTE=Kartal77]Allahtan Burak gibi bir hobici var memlekette her daim her tür lepistes var stoklarında :D [/QUOTE]
Yılmaz abi;
Bu tür konularda hizmete her zaman hazırım
[QUOTE=aoktem]
Burak sonunda ufak bir akvaryum daha kuracağım. Teklif ettiğin güzellikleri o zaman alacağım. Çok teşekkür ederim. Hoş balıklar ve ne şartlarda getirttiğini, nasıl gayret gösterdiğini biliyorum. Karma tanka almadan ayrı bir akvaryumda barındırmam daha iyi olur.
[/QUOTE]
Aydın abi;
Ufak bir tank bende istiyorum. Senin bitkiler iyice gelişsin otursun ilk hasat zamanı
haberleşiriz. Kocaman kocaman tanklara ufacık ufacık lepistesler attım
Sonra anladım ki Lepistesler iyi bakılınca hiçte ufak değillermiş
Kafamda bir çok şey var. Tekrardan bir bitkili kurup, lepistesleri öyle izlemek istiyorum. Bitkiliyi güzel bir noktada bıraktığımı düşünüyorum. Seni ve Yılmaz abi'yi her zaman beklerim çay içmeye.
Hastalık konusuna fazla takılma, olur böyle durumlar.
[QUOTE=Kartal77]Allahtan Burak gibi bir hobici var memlekette her daim her tür lepistes var stoklarında :D [/QUOTE]
Yılmaz abi;
Bu tür konularda hizmete her zaman hazırım
Metalic Pink Ribbon Fin Real Red Eyed Albino
[QUOTE=radenko]
Burak kusura bakma ben anlayamadım ne demek istediğini. Örnerkle açıklarmısın. [/QUOTE]
Estafurullah raif abi, bazen bende anlamıyorum yazılanları, yazdıklarımı
Aslında bende, neyi örnekle açıklamam gerektiğini pek anlayamadım. Ama yinede yazmayı deniyecem.
2. Sayfada Kuyruğu örnekledim bu türü tanımak adına güzel oldu. Onun dışında Full Red'lerle ilgili pek fazla bir bilgim yok. Okuduğum, merak ettiğim kadarıyla biliyorum. Alıp hiç beslemedim. Gelişimi gözlemlemedim.
Ten rengin'den kastımı anlamadıysan. O konuda şunu diyebilirim.
Full Black, Moscow Black, HB Black aklıma ilk gelenler bunların dişilerini düşündüğümdüğümde çok variz farklar ilk bakışta göze çarpmıyor. Ama vucut geneline bakıldığında renk farkı orataya çıkıyor.
RREA Moscow Blue dişisini RREA Blue Topaz, RREA Super White yada RREA Moscow Polar Ice dişileri ile karşılaştırdığın tabiri cahizse hepsinin bir gideri olduğu açıkça anlaşılıyor
Her ne kadar hepsi farklı maviliklere sahip olsada dikkatlice bakmadıkça, yahut doğru ışık altında gözlemlenmedikçe yanlış anlaşılmalar oluyor. Oysaki dişilerde gözle görülür bir farklılık söz konusu.
RREA Japanese Pink White dişisi ile RREA Full Platinum, RRE Full Yellow, RREA Full Gold, Golden Japan gibi varyetelerin dişileride variz benzerlik göstermekte. Bu fark bazen bel uzantısından bazende balığın kendi vucut renginden ortaya çıkıyor.
Yani; RREA Metalic Pink dişisinin kuyruğunu, yüzgeçlerini görmezden gelir direk vucuda bakar isek pembe renge çaldığını fark edebiliriz. Ten renginden kastım bu.
Full Red çifti hediye edebilecek yada misafir olarak gönderebilecek biri varsa ne demek istediğimi fotoraflayarak anlatabilirim
Başka bir platformda lepistes türlerinin dişi ve erkek halini anlattığım bir konu vardı, devamını getirmemiştim. Artık bazı şeyleri anlatmaya çalışmak vakit ayırmak ve paylaşmak eskisi kadar faydalı sağlamadığı düşüncesindeyim. Daha çok araştırıp bulup yayınlamaktan ziyade türleri gözlemlemek daha iyi sonuçlar doğuruyor.
Bunun dışında, yazarken aklıma gelen bir konu vardı aradım ama bulamadım. Tam emin değilim sanırım sen göstermiştin. Lutino, Albino vs gibi balıkların dişilerinin net resimleri vardı. Onu bulup çıkarırsan çok faydalı bir şey yapmış olursun.
Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Aslında bu tarz konuların tam bir yeri olmalı. Genelde bir konuya odaklandığımızda, bunun yeri burası değil aslında diyip duruyor sonrada devamını getirmiyoruz genel olarak.
[QUOTE=HabitatAqua]Burakcım pinkler gerçekten asil güzel balıklar. sendekilerde çok güzeller. Ben ne kadar uğraşsamda taylandan aldıklarımızdanda problem yaşadım. dişiler doğurduktan sonra yamuk yuluk oldular ve sonrası öldüler. özürlü gibi oluyor bu balıklar, çoğaltmak gerçekten sabır işi ama benim favorilerim arasında. senden trio bekliyorum. çoğaltmanı benden daha çok kimse isteyemez. bu balıkalrın üzerine düşmelisin. aslında bizim şu özel ırkalrda yağtığımız en büyük yanlış bir çok ırkı birden beslemeye çalışıyoruz. herkes tek ırkta kendini geliştirse, adam gibi bozmadan çoğaltsa, mesela o şekilde türkiyede isim yapsa, Ya burak var adam pinkte bir numara deseler. onun üzerine yok. pink almakj isteyen ona gideek. bence en güzel bu şekilde başlamaktır. Çünkü defalarca konuştuk, çok fazla tanklar ile bir çok fazla ırkı yapabilmek mğmkğn oluyor. Aynı şeyleri burada bu konu altında konuşmakta istemiyorum. Konu dağılmasın.
Burakcım tebrik ederim abim. bu yolda devam etmeni istiyorum.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim murat abi güzel yorumun için.
Dediklerine katılıyorum. Lepistese olan ilgimiz merakımız bizim bir çok türü beslemeye zorluyor. Zamanla bir çoğumuz fark etmeye başladık, bir çok şeyin gerekliliğini.
Senin gibi aynı dertten müzderip bir kaç arkadaşımız daha vardı ne aşamadalar bu sıkıntıyı çözüme ulaştırabildiler mi bilmiyorum.
Şuan benim bildiğim bende dahil, 3 tür Pink besleyen kişi var. Ve ciddi şekilde üzerine düşülüyor. Full Pink, Deep Pink ve Metalic Pink. Umarım herkez emeklerinin karşılığını alır.
Bu varyete çok fazla zorlamıyor şu sıralar.
Defalarca konuştuk çok fazla ırk ve çok fazla tank zor ! Ama bunu tecrübe etmeden anlamak dahada zor. Çünkü insan diğer varyetelerden uzak kalmak istemiyor. Gerekli özveriyide gösterebilmek için bazı türlerden fedakarlık etmek zorunda kalıyor.
[QUOTE=radenko]
Raif abi;
Dediklerin bir noktada çok doğru ama kimi tür için 2-4 tankta yeterli oluyor. Mesela ben bu varyete için çok fazla tank açmadım 2 tank yetti. Nedenide Ribbon Fin olması. Yani nesli babaları devam ettiriyor. Kimi tür özelliğini uzun vadede daha iyi muhafaza ediyor.
Tank sayısı birazda kişinin ne istediğiyle ilgili bir durum. Çok iyisi mi, normal mi, yoksa tatminkar derecedemi istediğine bağlı.
Bence asıl olan damarı yakalamakta ve düzgün koloniyi oluşurup belli dönemlerde değişiklikler yapmakta. Dengeyi kurmak önemli.
Metal King Cobra Lace için şuan 4 tank ayırdığım halde yetişemiyorum. Ev ortamında bunun ne derece zor olduğu tartışılmaz bile.
Saygılar
Altıparmak
[QUOTE=radenko]
Burak kusura bakma ben anlayamadım ne demek istediğini. Örnerkle açıklarmısın. [/QUOTE]
Estafurullah raif abi, bazen bende anlamıyorum yazılanları, yazdıklarımı
Aslında bende, neyi örnekle açıklamam gerektiğini pek anlayamadım. Ama yinede yazmayı deniyecem.2. Sayfada Kuyruğu örnekledim bu türü tanımak adına güzel oldu. Onun dışında Full Red'lerle ilgili pek fazla bir bilgim yok. Okuduğum, merak ettiğim kadarıyla biliyorum. Alıp hiç beslemedim. Gelişimi gözlemlemedim.
Ten rengin'den kastımı anlamadıysan. O konuda şunu diyebilirim.
Full Black, Moscow Black, HB Black aklıma ilk gelenler bunların dişilerini düşündüğümdüğümde çok variz farklar ilk bakışta göze çarpmıyor. Ama vucut geneline bakıldığında renk farkı orataya çıkıyor.
RREA Moscow Blue dişisini RREA Blue Topaz, RREA Super White yada RREA Moscow Polar Ice dişileri ile karşılaştırdığın tabiri cahizse hepsinin bir gideri olduğu açıkça anlaşılıyor
Her ne kadar hepsi farklı maviliklere sahip olsada dikkatlice bakmadıkça, yahut doğru ışık altında gözlemlenmedikçe yanlış anlaşılmalar oluyor. Oysaki dişilerde gözle görülür bir farklılık söz konusu. RREA Japanese Pink White dişisi ile RREA Full Platinum, RRE Full Yellow, RREA Full Gold, Golden Japan gibi varyetelerin dişileride variz benzerlik göstermekte. Bu fark bazen bel uzantısından bazende balığın kendi vucut renginden ortaya çıkıyor.
Yani; RREA Metalic Pink dişisinin kuyruğunu, yüzgeçlerini görmezden gelir direk vucuda bakar isek pembe renge çaldığını fark edebiliriz. Ten renginden kastım bu.
Full Red çifti hediye edebilecek yada misafir olarak gönderebilecek biri varsa ne demek istediğimi fotoraflayarak anlatabilirim

Başka bir platformda lepistes türlerinin dişi ve erkek halini anlattığım bir konu vardı, devamını getirmemiştim. Artık bazı şeyleri anlatmaya çalışmak vakit ayırmak ve paylaşmak eskisi kadar faydalı sağlamadığı düşüncesindeyim. Daha çok araştırıp bulup yayınlamaktan ziyade türleri gözlemlemek daha iyi sonuçlar doğuruyor.
Bunun dışında, yazarken aklıma gelen bir konu vardı aradım ama bulamadım. Tam emin değilim sanırım sen göstermiştin. Lutino, Albino vs gibi balıkların dişilerinin net resimleri vardı. Onu bulup çıkarırsan çok faydalı bir şey yapmış olursun.
Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Aslında bu tarz konuların tam bir yeri olmalı. Genelde bir konuya odaklandığımızda, bunun yeri burası değil aslında diyip duruyor sonrada devamını getirmiyoruz genel olarak.
[QUOTE=HabitatAqua]Burakcım pinkler gerçekten asil güzel balıklar. sendekilerde çok güzeller. Ben ne kadar uğraşsamda taylandan aldıklarımızdanda problem yaşadım. dişiler doğurduktan sonra yamuk yuluk oldular ve sonrası öldüler. özürlü gibi oluyor bu balıklar, çoğaltmak gerçekten sabır işi ama benim favorilerim arasında. senden trio bekliyorum. çoğaltmanı benden daha çok kimse isteyemez. bu balıkalrın üzerine düşmelisin. aslında bizim şu özel ırkalrda yağtığımız en büyük yanlış bir çok ırkı birden beslemeye çalışıyoruz. herkes tek ırkta kendini geliştirse, adam gibi bozmadan çoğaltsa, mesela o şekilde türkiyede isim yapsa, Ya burak var adam pinkte bir numara deseler. onun üzerine yok. pink almakj isteyen ona gideek. bence en güzel bu şekilde başlamaktır. Çünkü defalarca konuştuk, çok fazla tanklar ile bir çok fazla ırkı yapabilmek mğmkğn oluyor. Aynı şeyleri burada bu konu altında konuşmakta istemiyorum. Konu dağılmasın.
Burakcım tebrik ederim abim. bu yolda devam etmeni istiyorum.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim murat abi güzel yorumun için.
Dediklerine katılıyorum. Lepistese olan ilgimiz merakımız bizim bir çok türü beslemeye zorluyor. Zamanla bir çoğumuz fark etmeye başladık, bir çok şeyin gerekliliğini.
Senin gibi aynı dertten müzderip bir kaç arkadaşımız daha vardı ne aşamadalar bu sıkıntıyı çözüme ulaştırabildiler mi bilmiyorum.
Şuan benim bildiğim bende dahil, 3 tür Pink besleyen kişi var. Ve ciddi şekilde üzerine düşülüyor. Full Pink, Deep Pink ve Metalic Pink. Umarım herkez emeklerinin karşılığını alır.
Bu varyete çok fazla zorlamıyor şu sıralar.
Defalarca konuştuk çok fazla ırk ve çok fazla tank zor ! Ama bunu tecrübe etmeden anlamak dahada zor. Çünkü insan diğer varyetelerden uzak kalmak istemiyor. Gerekli özveriyide gösterebilmek için bazı türlerden fedakarlık etmek zorunda kalıyor.
[QUOTE=radenko]
2-4 tank adetleri ile artık bu işlerin olmayacağı aşıkar sanırım. Çok varyete çok tanklada olmuyor neticede insanız belirli varyete üzerinde ki sayılarda zamanımız yetmiyor. Dengeyi kurmak çok önemli sanırım.
[/QUOTE]Raif abi;
Dediklerin bir noktada çok doğru ama kimi tür için 2-4 tankta yeterli oluyor. Mesela ben bu varyete için çok fazla tank açmadım 2 tank yetti. Nedenide Ribbon Fin olması. Yani nesli babaları devam ettiriyor. Kimi tür özelliğini uzun vadede daha iyi muhafaza ediyor.
Tank sayısı birazda kişinin ne istediğiyle ilgili bir durum. Çok iyisi mi, normal mi, yoksa tatminkar derecedemi istediğine bağlı.
Bence asıl olan damarı yakalamakta ve düzgün koloniyi oluşurup belli dönemlerde değişiklikler yapmakta. Dengeyi kurmak önemli.
Metal King Cobra Lace için şuan 4 tank ayırdığım halde yetişemiyorum. Ev ortamında bunun ne derece zor olduğu tartışılmaz bile.
Saygılar
Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Aydın abi selam;
Ölen balıkların için üzüldüm. Tanktaki balıkların resimlerine baktımda Cobra, Golden, Mosaic ve birde albino bir balık gözüme çarptı yanılıyorda olabilirim.
Kabul edersen ben, Metal King Cobra Lace dişileri verebilirim. Linkide ekledim. Akvaryumun ısı yeterli ise 3 - 5 gün içerisinde doğuracak konumdalar üstelik. Birde istersen yanına genç bir erkek ( Yellow Lace )
Kısa bir sürede bir koloni oluşturabilirsin
Senin tanktaki erkeklere çare bulmak gerekebilir, karar senin.
Altıparmak
Aydın abi selam;
Ölen balıkların için üzüldüm. Tanktaki balıkların resimlerine baktımda Cobra, Golden, Mosaic ve birde albino bir balık gözüme çarptı yanılıyorda olabilirim.
Kabul edersen ben, Metal King Cobra Lace dişileri verebilirim. Linkide ekledim. Akvaryumun ısı yeterli ise 3 - 5 gün içerisinde doğuracak konumdalar üstelik. Birde istersen yanına genç bir erkek ( Yellow Lace )
Kısa bir sürede bir koloni oluşturabilirsin
Senin tanktaki erkeklere çare bulmak gerekebilir, karar senin.Altıparmak
Metalic Pink Ribbon Fin Real Red Eyed Albino
[QUOTE=Guppyman]Full red dişisi değiller. Bu üst kuyruktan anlaşılıyor.[/QUOTE]
Hüsnü bey selamlar;
Üst yüzgeçten nasıl anlaşılıyor ? Ben tam olarak anlayamadım.
[QUOTE=radenko]Kırmızı balıklarda dişiler hemen hemen aynıdır. Çok dikkatli ve yakından bakılınca ayırt edilebilirler. Bazende çok yanıltıcı olabilir. Filamingo, fullred, fullpink gibi varyeteler ayırt etmek çok zor olabiliyor.[/QUOTE]
Selam Raif Abi;
Dediğin gibi kırmızı varyetelerde dişileri birbirinden ayırmak biraz güç olabiliyor. Bunun başlıca nedenide bir birine yakın varyetelerin dişilerinin gönderilmesinden.
Burda dikkat edilmesi gereken husus birazda balığın kendi ten rengi sanırım. Aslında örnek verdiğin 3 balığında dişilerini ayırt etmek hiç zor değil. Zorlaştıran neden yanlış eşleşmeler.
[QUOTE=aykılıç] Peki pink dişisi ile full red erkeği eşlersek ne çıkar. Aynı denecek kadar benzeyen dişilerin farklı erkeklerle sonucu ?
Selçuk abi selam;
Metalic Full Red bildiğim kadarıyla olan bir varyete. Üstelik metalikliğide mor tonlarında oluyor sanırım.
Bu konuda araştırma yapabilirsin. Bu türün dişisi gözlemlediğim kadarıyla yüksek oranda baskın. Kaldıki renk aldatıcı.
Zaten 2. Sayfada 7 Aylık kuyruk gelişiminde kuyruktaki değişiklik variz bir şekilde gözükmekte. Ordaki ufak resimler senin beğendiğin balığa ait.
Saygılar
Altıparmak
[QUOTE=Guppyman]Full red dişisi değiller. Bu üst kuyruktan anlaşılıyor.[/QUOTE]
Hüsnü bey selamlar;
Üst yüzgeçten nasıl anlaşılıyor ? Ben tam olarak anlayamadım.
[QUOTE=radenko]Kırmızı balıklarda dişiler hemen hemen aynıdır. Çok dikkatli ve yakından bakılınca ayırt edilebilirler. Bazende çok yanıltıcı olabilir. Filamingo, fullred, fullpink gibi varyeteler ayırt etmek çok zor olabiliyor.[/QUOTE]
Selam Raif Abi;
Dediğin gibi kırmızı varyetelerde dişileri birbirinden ayırmak biraz güç olabiliyor. Bunun başlıca nedenide bir birine yakın varyetelerin dişilerinin gönderilmesinden.
Burda dikkat edilmesi gereken husus birazda balığın kendi ten rengi sanırım. Aslında örnek verdiğin 3 balığında dişilerini ayırt etmek hiç zor değil. Zorlaştıran neden yanlış eşleşmeler.
[QUOTE=aykılıç] Peki pink dişisi ile full red erkeği eşlersek ne çıkar. Aynı denecek kadar benzeyen dişilerin farklı erkeklerle sonucu ?
Acaba metalik full red olur mu?
[/QUOTE]Selçuk abi selam;
Metalic Full Red bildiğim kadarıyla olan bir varyete. Üstelik metalikliğide mor tonlarında oluyor sanırım.
Bu konuda araştırma yapabilirsin. Bu türün dişisi gözlemlediğim kadarıyla yüksek oranda baskın. Kaldıki renk aldatıcı.
Zaten 2. Sayfada 7 Aylık kuyruk gelişiminde kuyruktaki değişiklik variz bir şekilde gözükmekte. Ordaki ufak resimler senin beğendiğin balığa ait.
Saygılar
Altıparmak
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Aydın abi;
Balıkları beyenmene sevindim
Bu konu çok geniş bir yelpazede aslında. Konunu bu yönde meşgul etmek istemem açıkcası.
Elimizdekini korumayı, sonra onun üzerinden yeni bir hat çıkarmayı başarabildiğimiz noktada, bir sonraki aşama yeni bir varyete oluşturmaya çalışmak olucaktır.
Kolay değil, gerçekten başarı elde edilir mi buda muamma, fakat denemekten kaçınmıyorum. Denemeler yapıyorum
Veryete belki kolay çıkarılabilir ama onun devamını sağlamak stabil kılmak zor olan kısmıdır bence.
Konuyu daha fazla uzatmadan, teşekkür ediyorum samimiyetinden dolayı
Saygılar..
Aydın abi;
Balıkları beyenmene sevindim
Bu konu çok geniş bir yelpazede aslında. Konunu bu yönde meşgul etmek istemem açıkcası. Elimizdekini korumayı, sonra onun üzerinden yeni bir hat çıkarmayı başarabildiğimiz noktada, bir sonraki aşama yeni bir varyete oluşturmaya çalışmak olucaktır.
Kolay değil, gerçekten başarı elde edilir mi buda muamma, fakat denemekten kaçınmıyorum. Denemeler yapıyorum
Veryete belki kolay çıkarılabilir ama onun devamını sağlamak stabil kılmak zor olan kısmıdır bence.Konuyu daha fazla uzatmadan, teşekkür ediyorum samimiyetinden dolayı

Saygılar..
160 Litre Bitkili Akvaryum - Düşük Destekli
Herkeze selamlar;
Aydın abi çok güzel bir akvaryum olmuş. Bolca bitki
Umarım akvaryumdan taşar hale gelmiş görüntülerinide fotoraflarsın. Lepistes eklemende çok hoş olmuş doğrusu. Lepistes konusunda destek olmaktan memnuniyet duyarım
Çok detaylı yorum yazamıyorum kusura bakma, mesajlar almış başını gitmiş
Okumak biraz zaman alıcak.
Umarım istediğin gibi şekillendirebilirsin.
Saygılar...
Herkeze selamlar;
Aydın abi çok güzel bir akvaryum olmuş. Bolca bitki

Umarım akvaryumdan taşar hale gelmiş görüntülerinide fotoraflarsın. Lepistes eklemende çok hoş olmuş doğrusu. Lepistes konusunda destek olmaktan memnuniyet duyarım

Çok detaylı yorum yazamıyorum kusura bakma, mesajlar almış başını gitmiş
Okumak biraz zaman alıcak.Umarım istediğin gibi şekillendirebilirsin.
Saygılar...
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
