ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burhan BEYAZCA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2009 01:41
Son Ziyaret:
04 Ekim 2016 10:56
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burhan
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe Finans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burhan Beyazca
0533 630 06 66
0533 630 06 66
SON 10 MESAJI
FlowerHorn Hakkında Hasta Sanırım
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.Cenk Bildir 2015-04-08 11:04:28
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.
50X30X30 Resimler eklendi
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Burhan BEYAZCA 2015-01-18 17:10:49
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Eheim Pick up 2006
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Sıvı gübre olarak Reeflowers Aquaplants ALL INCLUSIVE ve JBL Ferropol 24
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
İlk Gün
1 Hafta ve Güncel Hali
Birde böyle bir alet buldum geceleri kapatıyorum diğer vanayı açıyorum CO2 için ve istediğim ayarda verebiliyorum şuan saniyede 2 damla olarak çıkıyor.
Tek sorum Parvulalar ışıklandırma 10 Saat aralıksız olarak ama sanki yavaş gelişiyormuş gibi geliyor yeni sürgünler belirdi lakin tam tatmin olmadım ilerleyişi normalmidir ?
50x30x30 Bitkili Kurulum
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]Burhan BEYAZCA 2014-12-19 09:46:52
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]
50x30x30 Bitkili Kurulum
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
50x30x30 Bitkili Kurulum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Şelale Tipi
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar bir çok bitkili denemem hüsranla sonuçlandı ve beceremeyeceğime karar verdim sonra Tropicanın videolarını izlemem yetti. Tekrardan tavan arasında kaldırdığım tankı aşağı indirdim sizlerden ricam yukarıda belirttiklerime nazaran eksik bir şeyim varmı yardımlarınızı Bekliyorum
Bitki olarak gloss veya cuba taban için düşünüyorum hiçbir dekor olmayacak taş veya kütük düşünmüyorum güzel bir taş bulursam belki koyabilirim.
Yeni Astronot Akvaryumum
Kapasite (litre): 266 LT
Canlılar:
Balıklar ve Omurgasızlar;
2 Ad Albino Astronot 1 Ad Sarı Prenses ve 1 Ad ICEMAN
Malzemeler:
Tetra 1200 Dış Filtre 2 Ad Gralux Florasan Eheim 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı: Haftalık %20-30 Su değişimi (Akvaryum Kurulalı henüz bir hafta oldu.)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Azoo Double Blackwater
Testler : PH 7,5 GH 9 dgh
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar dilerim Baya bir badireler atlattım akılsızca büyük akvaryum sevdasına düşüp tecrübe kazanmadan büyük bir akvaryum yapmaya kalkıştım ve sonuç hüsran oldu. Kendime çok kızdığım için balıklarımı ki Astronotlarımı bir arkadaşıma verdim lakin dayanamayıp onları geri aldım resimlerde görüldüğü üzere kendime aslında Amazon biyotop tarzı daha çok dallı budaklı bir görünüm sağlamaya çalışıyorum ve sizlerin tecrübelerine dayanarak sormak istediğim bazı sorular var cevap verirseniz memnun olurum.İlk olarak astronot sayımı yükseltme konusunda ne düşünürsünüz veya akvaryuma en az onların boyutunda melek balıkları eklesem acaba sorun yaşanır mı ? Birde dipte meşe yaprakları istiyorum lakin bulamıyorum bunları satın alabileceğimiz bir yer varmı ? Son olarak resimlerde de görüldüğü üzre akvaryumun sol kenarı boş ve o tarafta sarkan dallar istiyorum bu dalları nasıl temin edebiliriz ince ve gür dal topluluğu şeklinde yardımcı olursanız çok memnun olurum İyi akşamlar.
Nano Bitkili 25 Lt (sf 4 te Video Mevcut)
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğin bilgi için çok aceleci davranarak büyük bir akvaryum yapma hevesine girmiştim burdan da bir çok üstad dan yardım aldım hatta bu konu hakkında lakin benim harcım değilmiş Yapıcağım akvaryum için önceden Co2 sistemi kurmuştum ve şimdi onu 30X30X30 akvaryumda kullanmaya karar verdim T5 uyduramadığım için çok düşündüm ama ışık konusuna bir çözüm bulamadım herşeyim hazır Kum ısıtıcı co2 sıvı gubre ama ışık konusunda sıkıntı yaşıyorum 27 Litre oluyor bende bir konuda gördüm philips tornado almış bir üstad cuba yetiştiriyormuş bir onu deneyeceğım teşekkur ederım ilgin için
720 Litre Akvaryum Yapımı
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarakBurhan BEYAZCA 2013-10-26 12:56:37
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarak
bu
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
veya
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
sistem olarak yukarıda ki gibimi bir ışıklandırma yapmalıyım 200X60X60 olacak tavandan sarkıtma şeklinde indirilecek yoksa T5 floresanlar olarak yüksek adet kullanıp ışıklandırmayı mı yapsam lakin okuduğum kadarı ile 55cm üzerindeki akvaryumların tabana ışık vermek biraz sıkıntılıymış maliyet olarak düşünmüyorum sadece en sağlıklısını istiyorum yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Discus Tankı ve Sump Ölçüleri
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 20:55
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







