ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
1serdar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2009 20:08
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2026 09:34
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar Ser
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1970
Yaş:
56
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serdar Ser
SON 10 MESAJI
Alüminyum (ista 3lt) Tüpün Dolumu
Merhaba
Alüminyum (ista 3lt) tüpün dolumunu Kayseri' de yaptıramıyorum. Dolum başlıkları uyumsuz.
Ayrıca tüpün alüminyum olduğunu görünce, yüksek basınçta gaz basmaya korkuyorlar.
Kargo ile gönderip dolumunu yaptırabileceğim biryer var mı bildiğiniz?
Merhaba
Alüminyum (ista 3lt) tüpün dolumunu Kayseri' de yaptıramıyorum. Dolum başlıkları uyumsuz.
Ayrıca tüpün alüminyum olduğunu görünce, yüksek basınçta gaz basmaya korkuyorlar.
Kargo ile gönderip dolumunu yaptırabileceğim biryer var mı bildiğiniz?
Atakan Petshop İnternet Alışveriş Sorunu
[EDIT]1serdar,2019-10-13 02:10:50[/EDIT]
[EDIT]1serdar,2019-10-13 02:10:50[/EDIT]
Ekonomiyle Nasıl Savaşıyorsunuz ?
[QUOTE=ozkurtozgur]Hobinin sabit yatırımları sayılabilecek filtre, aydınlatma, akvaryum gibi teknik ekipmanları zaten Türk Lirası' nın değer kaybından ötürü çok pahalı.
Dünya standartlarına baktığımız zaman ise genel olarak zaten düşük kalitede ve çoktan modası geçmiş ekipmanları tercih etmek zorunda kalıyoruz.
İkinci el aktif toprak satıldığını Avrupa' da yaşayan dostlarımız duyunca şok geçiriyorlar. Tasarruflu ampül ve hagen kumu duyunca ise artık dayanamayıp gülüyorlar.
Maalesef ülkenin ekomonisi ortada.
Diğer taraftan aylık giderlerde tabii ki elektrik en büyük kalem. Son 1 yılda %100'e yakın zam geldi. Söylenecek pek fazla söz yok. Geçen yıl ne ödüyorsak iki katı geliyor
Şöyle 150 cm sağlam bir high tech' im olsun istiyorum ama 90 cm' in giderleri bile az değil. Önlem olarak nano akvaryumları tercih etmeye başladım.
Hobide tutunmaya çalışan hepimize kolaylıklar dilerim...[/QUOTE]
Çok güzel özetlemişsiniz. Bu güzel hobiyi devam ettirebilme adına, kolay gelsin. [:iyi:]
[QUOTE=ozkurtozgur]Hobinin sabit yatırımları sayılabilecek filtre, aydınlatma, akvaryum gibi teknik ekipmanları zaten Türk Lirası' nın değer kaybından ötürü çok pahalı.
Dünya standartlarına baktığımız zaman ise genel olarak zaten düşük kalitede ve çoktan modası geçmiş ekipmanları tercih etmek zorunda kalıyoruz.
İkinci el aktif toprak satıldığını Avrupa' da yaşayan dostlarımız duyunca şok geçiriyorlar. Tasarruflu ampül ve hagen kumu duyunca ise artık dayanamayıp gülüyorlar.
Maalesef ülkenin ekomonisi ortada.
Diğer taraftan aylık giderlerde tabii ki elektrik en büyük kalem. Son 1 yılda %100'e yakın zam geldi. Söylenecek pek fazla söz yok. Geçen yıl ne ödüyorsak iki katı geliyor
Şöyle 150 cm sağlam bir high tech' im olsun istiyorum ama 90 cm' in giderleri bile az değil. Önlem olarak nano akvaryumları tercih etmeye başladım.
Hobide tutunmaya çalışan hepimize kolaylıklar dilerim...[/QUOTE]
Çok güzel özetlemişsiniz. Bu güzel hobiyi devam ettirebilme adına, kolay gelsin. [:iyi:]
Atakan Petshop İnternet Alışveriş Sorunu
[QUOTE=SerdarAkyol]Benimde alışveriş yaptığım sitelerin başında geliyor yalnız son 2 alışverişimde ufak sorunlar oldu. İlkinde istediğim ürün elime hiç gelmedi. Firmaya bildirdim. Önce ürünü gönderdik dediler sonrasında para iadesi yaptılar. İkincisinde istediğim derecenin markası farklı gönderilmiş. 5-6 liralık bir derece diye iade ile uğraşmak istemedim. [/QUOTE]
Maalesef ülkedeki yoğun ekonomik krizin, bilhassa petshop sektöründeki aşırı hırslı rekabetin tesiri ile firmalar sıkıntıda. Ve bu durum hizmet kalitelerinin düşmesine neden olabiliyor.
Halbuki bir marka ve o marka üzerinden oluşturdukları güvenin, ne kadar önemli ve zor kazanıldığını dikkate alsalar-hatırlasalar, çok daha titiz davranırlar diye düşünüyorum.
[QUOTE=SerdarAkyol]Benimde alışveriş yaptığım sitelerin başında geliyor yalnız son 2 alışverişimde ufak sorunlar oldu. İlkinde istediğim ürün elime hiç gelmedi. Firmaya bildirdim. Önce ürünü gönderdik dediler sonrasında para iadesi yaptılar. İkincisinde istediğim derecenin markası farklı gönderilmiş. 5-6 liralık bir derece diye iade ile uğraşmak istemedim. [/QUOTE]
Maalesef ülkedeki yoğun ekonomik krizin, bilhassa petshop sektöründeki aşırı hırslı rekabetin tesiri ile firmalar sıkıntıda. Ve bu durum hizmet kalitelerinin düşmesine neden olabiliyor.
Halbuki bir marka ve o marka üzerinden oluşturdukları güvenin, ne kadar önemli ve zor kazanıldığını dikkate alsalar-hatırlasalar, çok daha titiz davranırlar diye düşünüyorum.
Atakan Petshop İnternet Alışveriş Sorunu
İade talep etmekle en doğru olanı yapmışsınız.
Tüketici olarak bilinçli olunması şart. Bahsettiğiniz durumun bir açıklaması olamaz. SKT geçmiş bir ürünü kabullenmek zorunda değilsiniz.
Karşı ödemeli olarak, size gönderim yaptıkları adrese gönderebilirsiniz. Gönderim yaptığınız kargonun belgesinide elinizde bulundurun. Ürünlerin son kullanım tarihlerini gösterir resimlerinizde elinizde bulunsun. Gerekirse Tüketici Haklarına başvurursunuz.
Bende benzer bir durum yaşadım, fakat kolayca geri iade edebildim, çünki n11/gg gibi bir site üzerinden satın almıştım. Oralarda iade güvencesi var.
Ayrıca iadenizi kabul etmezlerse, şikayetimvar gibi sitelere yazmaktada fayda var.
Durum belirttiğiniz gibi ise, bunun makul bir açıklaması yok. Ürünlerini iade almak zorundalar.
Söz konusu olan TETT ise (Tavsie edilen son kullanım tarihi) bu durumda da TETT si geçmiş ürünü, açıklamada belirtmeden ucuza satmak diye birşey olamaz.
Bunları genel olarak Tüketici haklarında bilinçlenmenin önemi adına yazdım.
[B]Bu arada şunuda belirteyim bu firmadan bende defalarca kez alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Bence gözden kaçmıştır, istisnadır ve hatalarını telafi edeceklerdir.[/B][EDIT]1serdar,2019-10-08 16:18:48[/EDIT]
İade talep etmekle en doğru olanı yapmışsınız.
Tüketici olarak bilinçli olunması şart. Bahsettiğiniz durumun bir açıklaması olamaz. SKT geçmiş bir ürünü kabullenmek zorunda değilsiniz.
Karşı ödemeli olarak, size gönderim yaptıkları adrese gönderebilirsiniz. Gönderim yaptığınız kargonun belgesinide elinizde bulundurun. Ürünlerin son kullanım tarihlerini gösterir resimlerinizde elinizde bulunsun. Gerekirse Tüketici Haklarına başvurursunuz.
Bende benzer bir durum yaşadım, fakat kolayca geri iade edebildim, çünki n11/gg gibi bir site üzerinden satın almıştım. Oralarda iade güvencesi var.
Ayrıca iadenizi kabul etmezlerse, şikayetimvar gibi sitelere yazmaktada fayda var.
Durum belirttiğiniz gibi ise, bunun makul bir açıklaması yok. Ürünlerini iade almak zorundalar.
Söz konusu olan TETT ise (Tavsie edilen son kullanım tarihi) bu durumda da TETT si geçmiş ürünü, açıklamada belirtmeden ucuza satmak diye birşey olamaz.
Bunları genel olarak Tüketici haklarında bilinçlenmenin önemi adına yazdım.
[B]Bu arada şunuda belirteyim bu firmadan bende defalarca kez alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Bence gözden kaçmıştır, istisnadır ve hatalarını telafi edeceklerdir.[/B][EDIT]1serdar,2019-10-08 16:18:48[/EDIT]
Bitki Tohumları Nereden Alınmalı ?
Aşağıdaki forumlar Anubias tohumlarının neye benzediği hakkında yeterince bilgi veriyor.
Yanılıp haksız bir tavırda almak istemiyorum.
Konu hakkında biraz bilgisi/araştırmışlığı olanlar fikrini belirtirse sevinirim.
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/new-planted-aquariums/10868-anubias-seeds-2.html[/URL]
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/photography/69991-my-collection-anubias.html[/URL]
Aşağıdaki forumlar Anubias tohumlarının neye benzediği hakkında yeterince bilgi veriyor.
Yanılıp haksız bir tavırda almak istemiyorum.
Konu hakkında biraz bilgisi/araştırmışlığı olanlar fikrini belirtirse sevinirim.
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/new-planted-aquariums/10868-anubias-seeds-2.html[/URL]
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/photography/69991-my-collection-anubias.html[/URL]
Hops Bitki Tohumları Hakkında
[QUOTE=aqua08]Tohumdan hiç üreten olmuş mu acaba?[/QUOTE]
Maalesef, Türkiye' de üretim yapılabildiğine dair hiçbir bilgi görmedim bu güne kadar.
Konu hakkında araştırma yapmış arkadaşlar var ise fikirlerini belirtirlerse sevinirim.
Aşağıdaki forumlar Anubias tohumlarının neye benzediği hakkında yeterince bilgi veriyor.
Yanılıp haksız bir tavırda almak istemiyorum. Konu hakkında azda olsa araştırması olanlar fikrini belirtirse sevinirim.
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/new-planted-aquariums/10868-anubias-seeds-2.html[/URL]
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/photography/69991-my-collection-anubias.html[/URL]
[QUOTE=aqua08]Tohumdan hiç üreten olmuş mu acaba?[/QUOTE]
Maalesef, Türkiye' de üretim yapılabildiğine dair hiçbir bilgi görmedim bu güne kadar.
Konu hakkında araştırma yapmış arkadaşlar var ise fikirlerini belirtirlerse sevinirim.
Aşağıdaki forumlar Anubias tohumlarının neye benzediği hakkında yeterince bilgi veriyor.
Yanılıp haksız bir tavırda almak istemiyorum. Konu hakkında azda olsa araştırması olanlar fikrini belirtirse sevinirim.
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/new-planted-aquariums/10868-anubias-seeds-2.html[/URL]
[URL]https://www.aquaticplantcentral.com/forumapc/photography/69991-my-collection-anubias.html[/URL]
Hops Bitki Tohumları Hakkında
[QUOTE=Behzad]
Bence o dort tane buyuk siyah sey tohum[/QUOTE]
En az 32 adet olması gerekiyor, toplam 2 paketten çıkanlar bunlar.
Ayrıca o siyah olanlarında anubias tohumu olduğunu sanmıyorum.
Bu konuda amatörce, yabancı kaynaklarda dahil epeyce araştırma yapmıştım. Bu renkte ve biçimde. anubias tohumu resmi hiç görmedim.
İade işlemini başlattım. Parasından öte, boşa vakit kaybı oldu. Tohum çimlenme ortamı için hazırlık bile yapmıştım.
Ayrıca açıkçası bir Türk firmasının üretmeyi başarmış, ve ticari olarak satışına başlamış olması hayali bile beni sevindirmişti. Yine hayal kırıklığı maalesef.[EDIT]1serdar,2019-10-03 13:28:22[/EDIT]
[QUOTE=Behzad]
Bence o dort tane buyuk siyah sey tohum[/QUOTE]
En az 32 adet olması gerekiyor, toplam 2 paketten çıkanlar bunlar.
Ayrıca o siyah olanlarında anubias tohumu olduğunu sanmıyorum.
Bu konuda amatörce, yabancı kaynaklarda dahil epeyce araştırma yapmıştım. Bu renkte ve biçimde. anubias tohumu resmi hiç görmedim.
İade işlemini başlattım. Parasından öte, boşa vakit kaybı oldu. Tohum çimlenme ortamı için hazırlık bile yapmıştım.
Ayrıca açıkçası bir Türk firmasının üretmeyi başarmış, ve ticari olarak satışına başlamış olması hayali bile beni sevindirmişti. Yine hayal kırıklığı maalesef.[EDIT]1serdar,2019-10-03 13:28:22[/EDIT]
Bitki Tohumları Nereden Alınmalı ?
Merhaba
Bir hafta içerisinde bu konuda sıkıntılı olduğunu düşündüğüm bir tecrübem oldu.
Bikaç gün önce, n11 de bir satıcıdan 2 paket HOPS Anubias Barteri tohumu satın aldım.
Resimlerini aşağıya koydum.
Konu hakkında bilgisi olanlar bakarsa sevinirim.
- Paketler açılmış ve kargo poşeti içerisine minicik yüzlerce tohum dağılmış vaziyette geldi. Paket üzerinde 16+ tohum yazıyor fakat yüzlerce minicik tohum var gelen pakette.
- Yabancı forumlarda, amatör hobicilerin tohum elde etme çalışmalarından edindiğim bilgiye göre bunlar anubias tohumuna hiç benzemiyor. Konu hakkında daha önceden ilgim ve araştırmam olmasa, tohumları ekip aylarca boş yere bekleyecektim. Konu hakkında bilgisi olanlarında fikrini almak isterim. Yanılıyorsam ki pek sanmıyorum, beni aydınlatın lütfen. Paketten çıkanların resimlerini olabildiğince detaylı, konuya ekledim.
Siparişim, gelen paket ve içindeki tohumlar;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191300531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191259421.jpg[/IMG]
Yabancı forumlardanda bikaç resim ekledim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191251331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249441.jpg[/IMG]
Merhaba
Bir hafta içerisinde bu konuda sıkıntılı olduğunu düşündüğüm bir tecrübem oldu.
Bikaç gün önce, n11 de bir satıcıdan 2 paket HOPS Anubias Barteri tohumu satın aldım.
Resimlerini aşağıya koydum.
Konu hakkında bilgisi olanlar bakarsa sevinirim.
- Paketler açılmış ve kargo poşeti içerisine minicik yüzlerce tohum dağılmış vaziyette geldi. Paket üzerinde 16+ tohum yazıyor fakat yüzlerce minicik tohum var gelen pakette.
- Yabancı forumlarda, amatör hobicilerin tohum elde etme çalışmalarından edindiğim bilgiye göre bunlar anubias tohumuna hiç benzemiyor. Konu hakkında daha önceden ilgim ve araştırmam olmasa, tohumları ekip aylarca boş yere bekleyecektim. Konu hakkında bilgisi olanlarında fikrini almak isterim. Yanılıyorsam ki pek sanmıyorum, beni aydınlatın lütfen. Paketten çıkanların resimlerini olabildiğince detaylı, konuya ekledim.
Siparişim, gelen paket ve içindeki tohumlar;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191300531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191259421.jpg[/IMG]
Yabancı forumlardanda bikaç resim ekledim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191251331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249441.jpg[/IMG]
Hops Bitki Tohumları Hakkında
Merhaba
Bikaç gün önce, n11 de bir satıcıdan 2 paket HOPS Anubias Barteri tohumu satın aldım.
Resimlerini aşağıya koydum.
Konu hakkında bilgisi olanlar bakarsa sevinirim.
- Paketler açılmış ve kargo poşeti içerisine minicik yüzlerce tohum dağılmış vaziyette geldi. Paket üzerinde 16+ tohum yazıyor fakat yüzlerce minicik tohum var gelen pakette.
- Yabancı forumlarda, amatör hobicilerin tohum elde etme çalışmalarından edindiğim bilgiye göre bunlar anubias tohumuna hiç benzemiyor. Konu hakkında daha önceden ilgim ve araştırmam olmasa, tohumları ekip aylarca boş yere bekleyecektim. Konu hakkında bilgisi olanlarında fikrini almak isterim.
Siparişim, gelen paket ve içindeki tohumlar;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191300531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191259421.jpg[/IMG]
Yabancı forumlardanda bikaç resim ekledim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191251331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249441.jpg[/IMG]
[EDIT]1serdar,2019-10-03 13:01:11[/EDIT]
Merhaba
Bikaç gün önce, n11 de bir satıcıdan 2 paket HOPS Anubias Barteri tohumu satın aldım.
Resimlerini aşağıya koydum.
Konu hakkında bilgisi olanlar bakarsa sevinirim.
- Paketler açılmış ve kargo poşeti içerisine minicik yüzlerce tohum dağılmış vaziyette geldi. Paket üzerinde 16+ tohum yazıyor fakat yüzlerce minicik tohum var gelen pakette.
- Yabancı forumlarda, amatör hobicilerin tohum elde etme çalışmalarından edindiğim bilgiye göre bunlar anubias tohumuna hiç benzemiyor. Konu hakkında daha önceden ilgim ve araştırmam olmasa, tohumları ekip aylarca boş yere bekleyecektim. Konu hakkında bilgisi olanlarında fikrini almak isterim.
Siparişim, gelen paket ve içindeki tohumlar;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191300531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191248321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191259421.jpg[/IMG]
Yabancı forumlardanda bikaç resim ekledim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191251331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72114/031020191249441.jpg[/IMG]
[EDIT]1serdar,2019-10-03 13:01:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
