ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PoseidonN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Şubat 2009 09:52
Son Ziyaret:
31 Ocak 2017 09:38
Toplam Mesaj:
122 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan ÜLKER
Doğum Tarihi:
26 Mart 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Planlama
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bir sevdadır balık bakmak, her sevdada olduğu gibi yalnızlığı sevmez, paylaşım ister.
__Furkan __
SON 10 MESAJI
Hobihane Yunus ( Havuzun Faydaları Syf 3 )
[QUOTE=baygul]Maşallah Furkan Bey , ama önümüz kış ve 4500 litre suyu İstanbulda dış ortamda 24-26 derecelerde tutmak büyük maliyet gerektirir. Ne düşünüyorsunuz kış döneminde balıkları içerde akvaryuma mı alıcaksınız yoksa bu havuzu düşük maliyetle ısıtmaya mı çalışacaksınız. Şimdiden size kolay gelsin.[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Havuz sistemini balık boylandırma amacı ile yaptım. Şubat mart ayında çalıştı fakat sizin umduğunuz gibi bir fatura ile karşılaşmadım. Hacim büyük alan dar olduğundan su ısınınca ısısını çevresine dağıtmıyor. Havuzu ısıtmada 2KW ısıtıcı ve buna bağlı dijital termostat kullanıyorum ve ısıyı 22-24 olarak ayarlıyorum. Gerekli izalasyonu yaptığımı düşünüyorum. Yine de sizin düşündüğünüz gibi balıkları kış dönemine kadar elimden çıkarabildiğimi çıkaracapım kalanlar su deposu ve akvaryumlarda stoklanacaktır.
[QUOTE=baygul]Maşallah Furkan Bey , ama önümüz kış ve 4500 litre suyu İstanbulda dış ortamda 24-26 derecelerde tutmak büyük maliyet gerektirir. Ne düşünüyorsunuz kış döneminde balıkları içerde akvaryuma mı alıcaksınız yoksa bu havuzu düşük maliyetle ısıtmaya mı çalışacaksınız. Şimdiden size kolay gelsin.[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Havuz sistemini balık boylandırma amacı ile yaptım. Şubat mart ayında çalıştı fakat sizin umduğunuz gibi bir fatura ile karşılaşmadım. Hacim büyük alan dar olduğundan su ısınınca ısısını çevresine dağıtmıyor. Havuzu ısıtmada 2KW ısıtıcı ve buna bağlı dijital termostat kullanıyorum ve ısıyı 22-24 olarak ayarlıyorum. Gerekli izalasyonu yaptığımı düşünüyorum. Yine de sizin düşündüğünüz gibi balıkları kış dönemine kadar elimden çıkarabildiğimi çıkaracapım kalanlar su deposu ve akvaryumlarda stoklanacaktır.
Hobihane Yunus ( Havuzun Faydaları Syf 3 )
Malesef o şekil çalışıyor. durumun bende farkındayım.
[QUOTE=xEmrex]Maşşallah havuzunuz çok güzel olmuş çok emek harcamışsınız elinze sağlık balıklardada baya bi gelişme olmuş en merak ettim şey havuz bitince içini görmek resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum balıklarınada maşşallah diyeyim[:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Emre bey havuzdaki balıkların resmini görmek mi istiyorsunuz ? Havuzun yapım aşamaların fotoları sayfada mevcuttur.
Malesef o şekil çalışıyor. durumun bende farkındayım.
[QUOTE=xEmrex]Maşşallah havuzunuz çok güzel olmuş çok emek harcamışsınız elinze sağlık balıklardada baya bi gelişme olmuş en merak ettim şey havuz bitince içini görmek resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum balıklarınada maşşallah diyeyim[:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Emre bey havuzdaki balıkların resmini görmek mi istiyorsunuz ? Havuzun yapım aşamaların fotoları sayfada mevcuttur.
L144 Mavi göz tül gelinlerim
Maşallah çok güzeller
Maşallah çok güzeller
TURKUAZ PET MARKET - İstanbul/Esenler
Hayırlısı olsun
Hayırlısı olsun
Kafalı yunus Yeni fotolar eklendi.
[QUOTE=Tunç Berk][QUOTE=PoseidonN][QUOTE=Faeful]
Anlaştığımıza sevindim. Ben kırıcı olmak için yorum yapmıyorum tecrübelerimi söylüyorum. Benim 4+1 beslediğim akvaryum 400 litre ki bu akvaryumda 10 tane balık var. Artık alınmış hayırlı olsun. Ama anne baba gibi olmasını beklememek gerekiyor. Balığın fiyatınada gelince size katılıyorum fakat düşecektir. Geçenlerde bir abimiz yazdı sende damızlıklarına çok para istiyorsun diye. İyide bende o balıklara güzel para verdim. Neden aldığım fiyattan aşağıya vereyim. Gel sana 8-10cm 10tlden vereyim besle diyorum adamdan cevap yok. Adam damızlık balığı istiyor. İstiyorda o balık 1,5-2 senede yetişiyor kimse düşünmüyor.
[QUOTE=Tunç Berk][QUOTE=PoseidonN][QUOTE=Faeful]
Yeni Fotoğraflar ekledim sürmeli kolonisi yetiştiren sayılı kişilerden dün itibariyle balıkları aldım yorumlarınızı bekliyorum biraz küçükler fakat kafaları belirginleşlmeye başlamış bile anne babaları gibi olurlarsa akvaryuma şahane şeyler katacaklarını düşünüyorum tecrübelerini paylaşacak arkadaşları bekliyorum Ne zaman yavru verir ne yapmalıyım teşekkürler.
[/QUOTE]
[QUOTE=Tunç Berk]
Yanlış anlaşılan bir konu yok. Ben tecrübelerimi söylüyorum, ben sefa beyin yukarıdaki yazısına istinaden yazdım. O balıklar o akvaryumda anne baba gibi olmayacaktır. Bir çok para verilip alınıyor fakat akvaryum hacmi yeterli değil ise bir işe yaramaz. Bence o akvaryuma uygun daha bir çok beslenecek tür var onlardan beslenebilirdi. Balığa verilen paraya üzülüyorum ben. Siz benim paylaştığım konuda ki balığı gördünüz mü ?
[/QUOTE]
[QUOTE=Tunç Berk]
Çok güzel söylüyorsunuz da gölün 50
metre altında yaşayan zaire mobalara bile insanlar bu kadar hacim de
bakmıyorlar.Bu gün bir japonada 200x70x50 bir tank verseniz onundan
keyfinden geçilmez.Fakat yunus gibi bir balık için bu hacim çok
abartı.Yanlış anlamayın sizi muhalefet olmak için söylemiyorum fakat
eğer sizin bakış açınız ile yola çıkarsak sarı prensesler de 160x60x60
gibi tanklarda bakılması lazım.Mobalar içinde havuz gerekmektedir.Hiç
bir balık esaret altında doğal halini vermez fakat bizler azami surette
en iyi ortamı sağlamaya çalışıyoruz.Elbette 80x40x50 bir tankta yunus
olmaz ama 200x70x60 ta çok be hocam.Balık yüzdükçe boylanır keyiflenir
tabiki her zaman balıklar için minimum değerler verilmelidir.Sizin
minimum değeriniz çok fazla.
[/QUOTE]
Yanlış anlaşılan bir konu yok. Ben tecrübelerimi söylüyorum, ben sefa beyin yukarıdaki yazısına istinaden yazdım. O balıklar o akvaryumda anne baba gibi olmayacaktır. Bir çok para verilip alınıyor fakat akvaryum hacmi yeterli değil ise bir işe yaramaz. Bence o akvaryuma uygun daha bir çok beslenecek tür var onlardan beslenebilirdi. Balığa verilen paraya üzülüyorum ben. Siz benim paylaştığım konuda ki balığı gördünüz mü ?
Evet o konuyu takip etmiştim kısa süre içerisinde hacimden dolayı yunuslar bir hayli gelişim kaydetmişler.O hacimde anne baba gibi olamazlar haklısınız kısmen yanık kalacaklardır.Zaten yunuslar için 300-350 litre aşağı uygun görülmüyor.Balığın fiyatı ayrı bir sorun zaten.Değerinden çok çok fazla fahiş fiyatlarla satılıyor yunuslar.
[/QUOTE]Anlaştığımıza sevindim. Ben kırıcı olmak için yorum yapmıyorum tecrübelerimi söylüyorum. Benim 4+1 beslediğim akvaryum 400 litre ki bu akvaryumda 10 tane balık var. Artık alınmış hayırlı olsun. Ama anne baba gibi olmasını beklememek gerekiyor. Balığın fiyatınada gelince size katılıyorum fakat düşecektir. Geçenlerde bir abimiz yazdı sende damızlıklarına çok para istiyorsun diye. İyide bende o balıklara güzel para verdim. Neden aldığım fiyattan aşağıya vereyim. Gel sana 8-10cm 10tlden vereyim besle diyorum adamdan cevap yok. Adam damızlık balığı istiyor. İstiyorda o balık 1,5-2 senede yetişiyor kimse düşünmüyor.
Kafalı yunus Yeni fotolar eklendi.
[QUOTE=Faeful]
[QUOTE=Faeful]
Yeni Fotoğraflar ekledim sürmeli kolonisi yetiştiren sayılı kişilerden dün itibariyle balıkları aldım yorumlarınızı bekliyorum biraz küçükler fakat kafaları belirginleşlmeye başlamış bile anne babaları gibi olurlarsa akvaryuma şahane şeyler katacaklarını düşünüyorum tecrübelerini paylaşacak arkadaşları bekliyorum Ne zaman yavru verir ne yapmalıyım teşekkürler.
[/QUOTE]
[QUOTE=Tunç Berk]
Yanlış anlaşılan bir konu yok. Ben tecrübelerimi söylüyorum, ben sefa beyin yukarıdaki yazısına istinaden yazdım. O balıklar o akvaryumda anne baba gibi olmayacaktır. Bir çok para verilip alınıyor fakat akvaryum hacmi yeterli değil ise bir işe yaramaz. Bence o akvaryuma uygun daha bir çok beslenecek tür var onlardan beslenebilirdi. Balığa verilen paraya üzülüyorum ben. Siz benim paylaştığım konuda ki balığı gördünüz mü ?
[QUOTE=Tunç Berk]
Çok güzel söylüyorsunuz da gölün 50
metre altında yaşayan zaire mobalara bile insanlar bu kadar hacim de
bakmıyorlar.Bu gün bir japonada 200x70x50 bir tank verseniz onundan
keyfinden geçilmez.Fakat yunus gibi bir balık için bu hacim çok
abartı.Yanlış anlamayın sizi muhalefet olmak için söylemiyorum fakat
eğer sizin bakış açınız ile yola çıkarsak sarı prensesler de 160x60x60
gibi tanklarda bakılması lazım.Mobalar içinde havuz gerekmektedir.Hiç
bir balık esaret altında doğal halini vermez fakat bizler azami surette
en iyi ortamı sağlamaya çalışıyoruz.Elbette 80x40x50 bir tankta yunus
olmaz ama 200x70x60 ta çok be hocam.Balık yüzdükçe boylanır keyiflenir
tabiki her zaman balıklar için minimum değerler verilmelidir.Sizin
minimum değeriniz çok fazla.
[/QUOTE]
Yanlış anlaşılan bir konu yok. Ben tecrübelerimi söylüyorum, ben sefa beyin yukarıdaki yazısına istinaden yazdım. O balıklar o akvaryumda anne baba gibi olmayacaktır. Bir çok para verilip alınıyor fakat akvaryum hacmi yeterli değil ise bir işe yaramaz. Bence o akvaryuma uygun daha bir çok beslenecek tür var onlardan beslenebilirdi. Balığa verilen paraya üzülüyorum ben. Siz benim paylaştığım konuda ki balığı gördünüz mü ?
Kafalı yunus Yeni fotolar eklendi.
[QUOTE=Faeful] [QUOTE=PoseidonN] Maşallah balıklar güzel. Fakat akvaryum için hacim o balıklara çok küçük. Sakın anne babası gibi olacak hayaline kapılmayın. yüksekliğin pek fazla önemi yok akvaryumda boy ve genişlik önemlidir.
[/QUOTE]
Genişlik 50 cm yeterli olduğunu düşünüyorum 330 lt 1 metre 10 cm uzunlugu var. Evde ancak bu kadar oluyor yer yok daha uzun bulamadim ama gayet huzurlular gibi ;)[/QUOTE]
Efendim siz düşüncelerinizi söylersiniz ben tecrübelerimi paylaşırım. Aşağıdaki 3 sayfadaki balığa bakarsanız belki anlarsınız. Balıklar 50 litrede de yaşar. O balıkların değerini en az 200x70x50 lik akvaryumda anlarsınız.
http://www.akvaryum.com/Forum/hobihane_yunus_%28_havuzun_faydalari_syf_3_%29_k831657_sn3.asp
[QUOTE=Faeful] [QUOTE=PoseidonN] Maşallah balıklar güzel. Fakat akvaryum için hacim o balıklara çok küçük. Sakın anne babası gibi olacak hayaline kapılmayın. yüksekliğin pek fazla önemi yok akvaryumda boy ve genişlik önemlidir.
[/QUOTE]
Genişlik 50 cm yeterli olduğunu düşünüyorum 330 lt 1 metre 10 cm uzunlugu var. Evde ancak bu kadar oluyor yer yok daha uzun bulamadim ama gayet huzurlular gibi ;)[/QUOTE]
Efendim siz düşüncelerinizi söylersiniz ben tecrübelerimi paylaşırım. Aşağıdaki 3 sayfadaki balığa bakarsanız belki anlarsınız. Balıklar 50 litrede de yaşar. O balıkların değerini en az 200x70x50 lik akvaryumda anlarsınız.
http://www.akvaryum.com/Forum/hobihane_yunus_%28_havuzun_faydalari_syf_3_%29_k831657_sn3.asp
Kafalı yunus Yeni fotolar eklendi.
Maşallah balıklar güzel. Fakat akvaryum için hacim o balıklara çok küçük. Sakın anne babası gibi olacak hayaline kapılmayın. yüksekliğin pek fazla önemi yok akvaryumda boy ve genişlik önemlidir.
Maşallah balıklar güzel. Fakat akvaryum için hacim o balıklara çok küçük. Sakın anne babası gibi olacak hayaline kapılmayın. yüksekliğin pek fazla önemi yok akvaryumda boy ve genişlik önemlidir.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

