ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mutuhu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2009 06:57
Son Ziyaret:
25 Nisan 2011 15:57
Toplam Mesaj:
82 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Arslan
Doğum Tarihi:
15 Ağustos 1984
Yaş:
41
İl:
Bursa
Meslek:
Düşünen Hayvan
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Arslan
SON 10 MESAJI
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
Balık tutmayı öğrettiğiniz için çok teşekkür ederim :)
Balık tutmayı öğrettiğiniz için çok teşekkür ederim :)
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
Şu açıklayıcı anlatım için gerçekten de çok teşekkür ederim... Fakat motor seçiminde ürün açıklaması değerlerinin kullanım değerleriyle örtüşmediğini düşünürsek; örneğin 330 litrelik akvaryum hacminde 1000 lik bir motor mu alınmalı yoksa 1000lik bir performas vermesi için yaklaşık 1300 lük bir motor mu alınmalı?
Şimdiden teşekkürler...
Şu açıklayıcı anlatım için gerçekten de çok teşekkür ederim... Fakat motor seçiminde ürün açıklaması değerlerinin kullanım değerleriyle örtüşmediğini düşünürsek; örneğin 330 litrelik akvaryum hacminde 1000 lik bir motor mu alınmalı yoksa 1000lik bir performas vermesi için yaklaşık 1300 lük bir motor mu alınmalı?
Şimdiden teşekkürler...
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
Anlayabiliyorum... Gözünüz gibi baktığınız canlıları siz hasta ediyorsunuz,sizin yüzünüzden bu duruma düşüyorlar hissi uyandırıyor :( Umarım kayıpsız atlatır...
Anlayabiliyorum... Gözünüz gibi baktığınız canlıları siz hasta ediyorsunuz,sizin yüzünüzden bu duruma düşüyorlar hissi uyandırıyor :( Umarım kayıpsız atlatır...
YAPILIŞİ COK KOLAY ARKA FON
Öncelikle tebrik ederim,Oymaktansa tek bir strafor plakasının üzerine eklemeler yapıp OYUK oluşturmak "çok" daha mantıklı... "Oyuk"u büyük yazdım çünkü (kimse üzerine alınmasın) strafor üzerinde sırf karşıdan bakıldığında göze hitap etsin diye bir kaç çizgi hatta ortasına kocaman "ismini" yazmak yerine bence daha "doğal" bir çalışma olmuş... Eğer bir mana bulmam "illa ki" gerekliyse sağ alttaki o oluklu cisme bulabilirim... Derz katkısından sonra bildiğimiz tuğlayı andırmış onun haricindekiler gayet de güzel olmuş... 1. si uğraştırmaz,oy da oy derdi yok,2.si yaratıcı fikir,3.sü amacına hizmet ediyor,saklanma yeridir,4.sü isim yazmaktan daha doğal:)
Şimdi soruma geçebilirim sanırım:) Canlı doğuran besliyorum ve sırf strafordan arka fon için akvaryumumun genişliğini 50 değil de 60 yaptırdım... Benim için öncelik akvaryumun balığa sağlıklı ortam sunmasıdır örneğin yosunları temizlemem... Spriluna alsam daha mı iyi:) Değerler normalse bulanıklığı sorun etmem sonuçta cam gibi suda yaşarlar diye bi ibare yok... Neyse,soruya döneyim:) Canlı doğuran için bu oyukların bir yararı var mıdır? Yani karakterleri gereği bitkili akvaryumda daha sağlıklı olduklarını biliyorum fakat bi arka fon yaptıktan sonra hiç kullanılmayacak olması üzücü olur şahsen... Canlı doğuranlar için bir strafor nasıl olmalı?
Şimdiden teşekkürler...
Öncelikle tebrik ederim,Oymaktansa tek bir strafor plakasının üzerine eklemeler yapıp OYUK oluşturmak "çok" daha mantıklı... "Oyuk"u büyük yazdım çünkü (kimse üzerine alınmasın) strafor üzerinde sırf karşıdan bakıldığında göze hitap etsin diye bir kaç çizgi hatta ortasına kocaman "ismini" yazmak yerine bence daha "doğal" bir çalışma olmuş... Eğer bir mana bulmam "illa ki" gerekliyse sağ alttaki o oluklu cisme bulabilirim... Derz katkısından sonra bildiğimiz tuğlayı andırmış onun haricindekiler gayet de güzel olmuş... 1. si uğraştırmaz,oy da oy derdi yok,2.si yaratıcı fikir,3.sü amacına hizmet ediyor,saklanma yeridir,4.sü isim yazmaktan daha doğal:)
Şimdi soruma geçebilirim sanırım:) Canlı doğuran besliyorum ve sırf strafordan arka fon için akvaryumumun genişliğini 50 değil de 60 yaptırdım... Benim için öncelik akvaryumun balığa sağlıklı ortam sunmasıdır örneğin yosunları temizlemem... Spriluna alsam daha mı iyi:) Değerler normalse bulanıklığı sorun etmem sonuçta cam gibi suda yaşarlar diye bi ibare yok... Neyse,soruya döneyim:) Canlı doğuran için bu oyukların bir yararı var mıdır? Yani karakterleri gereği bitkili akvaryumda daha sağlıklı olduklarını biliyorum fakat bi arka fon yaptıktan sonra hiç kullanılmayacak olması üzücü olur şahsen... Canlı doğuranlar için bir strafor nasıl olmalı?
Şimdiden teşekkürler...
5 Hazneli Sump(30*20*20) [resimli]
Öncelikle hepinize tekrar teşekkür ederim... Rıdvan arkadaşıma gelince gerçekten de yol gösterici fotoların için teşekkürler... Fakat sormak istediğim akvaryumunuzun hacmi? Bahsettiğiniz iç filtrenin ürün bilgisine internetten ulaştım ve 650 litre bir debisi var yanlış görmediysem:) Ve bir yanlı anlamayı düzelteyim,biyolojik filtre için özellikle az debinin gerektiğini biliyorum benim asıl sormak istediğim de buydu... Hem biyolojik filtrasyon için en düşük hem de mekanik filtrasyon için en yüksek debiyi hangi motorla sağlarım tarzında bir soru sormuştum... Türkçe ortası diyelim optimum değer:)
Burda asıl sorun ürünlerin açıklamalarında yazan debilerden farklı değerlerde çalışmaları... Bunda yükseklik de önemli bir etken sanırım... Ve Hamburg Filtre Sistemi için süngerimi aldım bile:) bu da motoru zaten kaba pisliklerden koruyacağım anlamına geliyor... Motoru yan camı ortalyacak şekilde koyarsam 25 cm,ve akvaryumdan da en fazla 25 cm yükseğe bir dolap yapsam almam gereken motor ne olmalı... Akvaryum boş,hamburg için sünger ve akvaryumdaki çerçeveler hazır,300w ısıtıcı hazır balıklar şu an küçük bi akvaryumda hazır,akvaryumun yeri hazır mevzu sadece motoru almakta ve ben hala tırmalıyorum:))
Yardımlarınızın ne kadar önemli olacağını umarım anlaabilmişimdir...
Şimdiden teşekkürler...
Öncelikle hepinize tekrar teşekkür ederim... Rıdvan arkadaşıma gelince gerçekten de yol gösterici fotoların için teşekkürler... Fakat sormak istediğim akvaryumunuzun hacmi? Bahsettiğiniz iç filtrenin ürün bilgisine internetten ulaştım ve 650 litre bir debisi var yanlış görmediysem:) Ve bir yanlı anlamayı düzelteyim,biyolojik filtre için özellikle az debinin gerektiğini biliyorum benim asıl sormak istediğim de buydu... Hem biyolojik filtrasyon için en düşük hem de mekanik filtrasyon için en yüksek debiyi hangi motorla sağlarım tarzında bir soru sormuştum... Türkçe ortası diyelim optimum değer:)
Burda asıl sorun ürünlerin açıklamalarında yazan debilerden farklı değerlerde çalışmaları... Bunda yükseklik de önemli bir etken sanırım... Ve Hamburg Filtre Sistemi için süngerimi aldım bile:) bu da motoru zaten kaba pisliklerden koruyacağım anlamına geliyor... Motoru yan camı ortalyacak şekilde koyarsam 25 cm,ve akvaryumdan da en fazla 25 cm yükseğe bir dolap yapsam almam gereken motor ne olmalı... Akvaryum boş,hamburg için sünger ve akvaryumdaki çerçeveler hazır,300w ısıtıcı hazır balıklar şu an küçük bi akvaryumda hazır,akvaryumun yeri hazır mevzu sadece motoru almakta ve ben hala tırmalıyorum:))
Yardımlarınızın ne kadar önemli olacağını umarım anlaabilmişimdir...
Şimdiden teşekkürler...
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
[QUOTE=mutuhu]Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler... Arkadaşımın "Neden Hamburg Filtr Sistemi yapmıyorsun?" demesiyle başlayan çelişkim umarım cevaplarınız ile son bulur :) HFS de (burdaki konuda yazanlara göre) gayet güzel bir sistem... Fakat sirkülasyonu ayarlamak biraz tecrübe işi (motor seçiminde)
Önce sormak istediklerimi bi sorayım:)

Bu işlere yatkın olsam da camcıdan alıyorken yarım daire şeklinde kestireyim dedim ama soru işaretli çapı ne yaptırmalıyım..? Çok ince ayrıntıdır belki de ama sonrasında cam ilavesi yapamayacağım için baştan sıkı tutalım:)
Geleyim HFS'ye...

Burda sormak istediğim öncelikle hangisinin daha iyi filtrasyon yapacağıdır? Ya da şu mekanik şu da biyolojik olarak daha iyidir gibi de fikir belirtebilirsiniz... Her ikisini de kullanıp ok yönlü çıkış sağlasam akvaryum çok mu allak bullak olur? Bu canlı doğuran akvaryumudur (ve maalesef çok yemleme yapıyorum,aç kalıcaklar sanıyorum:)
Motor seçiminde de akvaryum hacminin şu kadar katı olmalı şeklinde akıl verirseniz bulması daha kolay olur.
Şimdiden teşekkürler...
[/QUOTE]
Yardımcı olursanız memnun olurum...
[QUOTE=mutuhu]Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler... Arkadaşımın "Neden Hamburg Filtr Sistemi yapmıyorsun?" demesiyle başlayan çelişkim umarım cevaplarınız ile son bulur :) HFS de (burdaki konuda yazanlara göre) gayet güzel bir sistem... Fakat sirkülasyonu ayarlamak biraz tecrübe işi (motor seçiminde)
Önce sormak istediklerimi bi sorayım:)

Bu işlere yatkın olsam da camcıdan alıyorken yarım daire şeklinde kestireyim dedim ama soru işaretli çapı ne yaptırmalıyım..? Çok ince ayrıntıdır belki de ama sonrasında cam ilavesi yapamayacağım için baştan sıkı tutalım:)
Geleyim HFS'ye...

Burda sormak istediğim öncelikle hangisinin daha iyi filtrasyon yapacağıdır? Ya da şu mekanik şu da biyolojik olarak daha iyidir gibi de fikir belirtebilirsiniz... Her ikisini de kullanıp ok yönlü çıkış sağlasam akvaryum çok mu allak bullak olur? Bu canlı doğuran akvaryumudur (ve maalesef çok yemleme yapıyorum,aç kalıcaklar sanıyorum:)
Motor seçiminde de akvaryum hacminin şu kadar katı olmalı şeklinde akıl verirseniz bulması daha kolay olur.
Şimdiden teşekkürler...
[/QUOTE]
Yardımcı olursanız memnun olurum...
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler... Arkadaşımın "Neden Hamburg Filtr Sistemi yapmıyorsun?" demesiyle başlayan çelişkim umarım cevaplarınız ile son bulur :) HFS de (burdaki konuda yazanlara göre) gayet güzel bir sistem... Fakat sirkülasyonu ayarlamak biraz tecrübe işi (motor seçiminde)
Önce sormak istediklerimi bi sorayım:)

Bu işlere yatkın olsam da camcıdan alıyorken yarım daire şeklinde kestireyim dedim ama soru işaretli çapı ne yaptırmalıyım..? Çok ince ayrıntıdır belki de ama sonrasında cam ilavesi yapamayacağım için baştan sıkı tutalım:)
Geleyim HFS'ye...

Burda sormak istediğim öncelikle hangisinin daha iyi filtrasyon yapacağıdır? Ya da şu mekanik şu da biyolojik olarak daha iyidir gibi de fikir belirtebilirsiniz... Her ikisini de kullanıp ok yönlü çıkış sağlasam akvaryum çok mu allak bullak olur? Bu canlı doğuran akvaryumudur (ve maalesef çok yemleme yapıyorum,aç kalıcaklar sanıyorum:)
Motor seçiminde de akvaryum hacminin şu kadar katı olmalı şeklinde akıl verirseniz bulması daha kolay olur.
Şimdiden teşekkürler...
Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler... Arkadaşımın "Neden Hamburg Filtr Sistemi yapmıyorsun?" demesiyle başlayan çelişkim umarım cevaplarınız ile son bulur :) HFS de (burdaki konuda yazanlara göre) gayet güzel bir sistem... Fakat sirkülasyonu ayarlamak biraz tecrübe işi (motor seçiminde)
Önce sormak istediklerimi bi sorayım:)

Bu işlere yatkın olsam da camcıdan alıyorken yarım daire şeklinde kestireyim dedim ama soru işaretli çapı ne yaptırmalıyım..? Çok ince ayrıntıdır belki de ama sonrasında cam ilavesi yapamayacağım için baştan sıkı tutalım:)
Geleyim HFS'ye...

Burda sormak istediğim öncelikle hangisinin daha iyi filtrasyon yapacağıdır? Ya da şu mekanik şu da biyolojik olarak daha iyidir gibi de fikir belirtebilirsiniz... Her ikisini de kullanıp ok yönlü çıkış sağlasam akvaryum çok mu allak bullak olur? Bu canlı doğuran akvaryumudur (ve maalesef çok yemleme yapıyorum,aç kalıcaklar sanıyorum:)
Motor seçiminde de akvaryum hacminin şu kadar katı olmalı şeklinde akıl verirseniz bulması daha kolay olur.
Şimdiden teşekkürler...
Yan Sump Yapımı ( çalışır halde foto 2.sayfada)
[QUOTE=epiş]
[/QUOTE]
Öncelikle ellerinize sağlık,en azından yeni akvaryum kuracaklar ya da filtrelerinden memnun olmayanlar için çok güzel bir kılavuz...
Benim yalnızca iki sorum olacak...
1) Alıntı yaptığım resimde; ortada kalan ve "tabana" yapışık olan kısa cam parçasının görevi nedir?
2) Sumpun tabanının akvaryumun yarısına gelecek şekilde kurmamızda bir sakınca var mıdır? Örn; akvaryumumuz 50cm yüksekliğinde ve sump sistemimiz 25 cm yüksekliğinde? bunun filtrasyona bir etkisi olur mu?
3) Sormuşken hazır 3 ü de sorayım da içimde kalmasın
Akvaryumdan gelen suyun sumpa "kırılarak dökülmesi" ne demek:) Sanırım suyun cam yüzeyinden ayrılmadan dökülmeMEsini sağlamaya "suyu kırmak" diyorsunuz... Bunun da mantığı nedir?
Şimdiden ÇOK teşekkürler... Saygılar...
[QUOTE=epiş]
Öncelikle ellerinize sağlık,en azından yeni akvaryum kuracaklar ya da filtrelerinden memnun olmayanlar için çok güzel bir kılavuz...
Benim yalnızca iki sorum olacak...
1) Alıntı yaptığım resimde; ortada kalan ve "tabana" yapışık olan kısa cam parçasının görevi nedir?
2) Sumpun tabanının akvaryumun yarısına gelecek şekilde kurmamızda bir sakınca var mıdır? Örn; akvaryumumuz 50cm yüksekliğinde ve sump sistemimiz 25 cm yüksekliğinde? bunun filtrasyona bir etkisi olur mu?
3) Sormuşken hazır 3 ü de sorayım da içimde kalmasın
Akvaryumdan gelen suyun sumpa "kırılarak dökülmesi" ne demek:) Sanırım suyun cam yüzeyinden ayrılmadan dökülmeMEsini sağlamaya "suyu kırmak" diyorsunuz... Bunun da mantığı nedir?Şimdiden ÇOK teşekkürler... Saygılar...
YAPILIŞİ COK KOLAY ARKA FON
Evet gerçekten de zekice ve şık... Fakat Semih kardeşimin de sorduğu gibi yapılışıyla ilgili değil de kullandığınız malzemeler ile ilgili aydınlatırsanız daha faydalı bir paylaşım olur kanısındayım...
Bunlardan farklı olarak sormak istediğim; bu şekilde yaptığımızda iç kısımda kalan yerleri bir madde ile kapatmasak,karşıdan görünmeyen bir straforun suyla teması sorun yaratır mı?
Şimdiden teşekkürler...
Evet gerçekten de zekice ve şık... Fakat Semih kardeşimin de sorduğu gibi yapılışıyla ilgili değil de kullandığınız malzemeler ile ilgili aydınlatırsanız daha faydalı bir paylaşım olur kanısındayım...
Bunlardan farklı olarak sormak istediğim; bu şekilde yaptığımızda iç kısımda kalan yerleri bir madde ile kapatmasak,karşıdan görünmeyen bir straforun suyla teması sorun yaratır mı?
Şimdiden teşekkürler...
5 Hazneli Sump(30*20*20) [resimli]
[QUOTE=Oguzzz]Murat Bey,
[QUOTE=Oguzzz]Murat Bey,
Yapmış olduğunuz çizimlerde, 5 ve 6 numaralı bölmelerin su geçişini alttan göstermişsiniz. Bu şekilde yaparsanız, 5 numaralı bölmenin bir anlamı olmaz. 4 numaralı bölmeden gelen su doğrudan borudan akıp gider
[/QUOTE]
Haklısınız,lakin onun için konuyu 5 hazneli diye açtım,son bölme sadece geometriyi bozmasın diye :)
[QUOTE=Oguzzz]gördüğüm kadarıyla, seçtiğiniz motorların özelliklerinde kuru çalışmaya uygun olduğunu gösteren bir ibare yok
Yani suyun içinde çalışmaları gerekiyor.
[/QUOTE]
Motor zaten akvaryumun içinde bu sistemi üste koymayı düşündüğüm için akvaryum içinde kalacak olan motorun suyla temas sorunu olmaz sanırım
motoru kaba pisliklerden korumak ayrıca da extra bi yöntem olarak hfs yapabilirim... ama yine de mekanik bir filtre olur diyemeyiz :)
[QUOTE=Oguzzz]gördüğüm kadarıyla, seçtiğiniz motorların özelliklerinde kuru çalışmaya uygun olduğunu gösteren bir ibare yok
Nihat Bey'in (Mr.SCADA ) belirttiği gibi, bu durumda kafa motorunu kaba pisliklerden korumanız gerekli.
Sağlıklı balıklar...
Motor zaten akvaryumun içinde bu sistemi üste koymayı düşündüğüm için akvaryum içinde kalacak olan motorun suyla temas sorunu olmaz sanırım

motoru kaba pisliklerden korumak ayrıca da extra bi yöntem olarak hfs yapabilirim... ama yine de mekanik bir filtre olur diyemeyiz :)
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
