ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
avukat1907
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 11:24
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2020 18:59
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HAYDAR YÜKSEL
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1976
Yaş:
50
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HAYDAR YÜKSEL
SON 10 MESAJI
Sude Petmarket
Sunsun 304b Uv li dış filtre almak için bilinen bir siteden sipariş verdim. Akşam üzeri sipariş red edildi. Sebep olarakta ellerinde tek kaldığını paketleme esnasında ürünün hatalı olduğundan dolayı red ettiklerini açıkladılar. Oysa sipariş vermeden önce sordum ve sıkıntı olmadığını belirtmişlerdi. İzmir küçük bir yer derim her zaman red gerekçesinin bu olmadığını bizzat öğrendim :))) Durumun tahmin ettiğim gibi olduğunu ve Ellerinde olmayan yani stokta olmayan ürünü satmışlar sonra sattıkları fiyata temin edemedikleri içinde böyle bir gerekçe uydurmuşlar. Oysa son ürün ise hemen her firma stoktaki son ürün diye belirtiyor. [B]Hobiye yeni başlamış olsam belki inanırdım ama gerekçesi inandırıcı gelmemişti [/B] ısrarlı sorularıma standart cevap vermişlerdi. Biraz fazla ödeyip aldım ama sepetler boş olduğu için yanında karbondu seramikti sağolsun aldığım yer hediye verdi. Hemen hemen aynı fiyata bizzat gidip aldım.
Sunsun 304b Uv li dış filtre almak için bilinen bir siteden sipariş verdim. Akşam üzeri sipariş red edildi. Sebep olarakta ellerinde tek kaldığını paketleme esnasında ürünün hatalı olduğundan dolayı red ettiklerini açıkladılar. Oysa sipariş vermeden önce sordum ve sıkıntı olmadığını belirtmişlerdi. İzmir küçük bir yer derim her zaman red gerekçesinin bu olmadığını bizzat öğrendim :))) Durumun tahmin ettiğim gibi olduğunu ve Ellerinde olmayan yani stokta olmayan ürünü satmışlar sonra sattıkları fiyata temin edemedikleri içinde böyle bir gerekçe uydurmuşlar. Oysa son ürün ise hemen her firma stoktaki son ürün diye belirtiyor. [B]Hobiye yeni başlamış olsam belki inanırdım ama gerekçesi inandırıcı gelmemişti [/B] ısrarlı sorularıma standart cevap vermişlerdi. Biraz fazla ödeyip aldım ama sepetler boş olduğu için yanında karbondu seramikti sağolsun aldığım yer hediye verdi. Hemen hemen aynı fiyata bizzat gidip aldım.
Akvaryem Pet Market
Ceylan ı hobiye ilk başladığım yıllarda 2007 de tanımıştım açık yem satışı yapıyordu. Sonra balık üretip satmaya başladı. Bir arkadaş aracılığı ile balık aldırmıştım elinde kalan ıskartaları göndermişti ve o günden sonra irtibatı kesmiştim. Yıllar sonra gerek alışveriş sitelerinde gerekse de burada ki olumsuz eleştirileri görünce açıkcası eski bir tanıdık olması nedeniyle üzüldüm.
Ceylan ı hobiye ilk başladığım yıllarda 2007 de tanımıştım açık yem satışı yapıyordu. Sonra balık üretip satmaya başladı. Bir arkadaş aracılığı ile balık aldırmıştım elinde kalan ıskartaları göndermişti ve o günden sonra irtibatı kesmiştim. Yıllar sonra gerek alışveriş sitelerinde gerekse de burada ki olumsuz eleştirileri görünce açıkcası eski bir tanıdık olması nedeniyle üzüldüm.
PTT Kargo
Erdinç Bey, geçen sene hatırlarsanız yem alımında PTT KARGO ile bende sorun yaşamıştım sonra tekrardan sizi rahatsız etmiş ve yolladığınız evrakla birlikte bende kargo bedelini almıştım ama 6-7 ay kadar uğraşmıştım. Gerçekten de PTT kargo çok özensiz, koliler rastgele fırlatılıyor istif ediliyor felan uzak durulması gereken bir firma ucuz diyerek elinizdeki malınızdan da olmayın bence..
Erdinç Bey, geçen sene hatırlarsanız yem alımında PTT KARGO ile bende sorun yaşamıştım sonra tekrardan sizi rahatsız etmiş ve yolladığınız evrakla birlikte bende kargo bedelini almıştım ama 6-7 ay kadar uğraşmıştım. Gerçekten de PTT kargo çok özensiz, koliler rastgele fırlatılıyor istif ediliyor felan uzak durulması gereken bir firma ucuz diyerek elinizdeki malınızdan da olmayın bence..
Hangi Kargo Şirketinden Memnunsunuz?
PTT kargo mu :) Geçen sene yem olayında başıma neler getirdiler anlatmıştım. İzmir de PİM e gidip görmenizi isterim kargolar nasıl yuvarlanıyor yerlere fırlatılıyor. Hatta evrak vermeye gittiğim de adam koliyi bir fırlattı 5 metre yerde yuvarlandıktan sonra gelip bana çarparak durdu. Ankaradan toplu yem alımına katılmıştım, 3 çeşit yem tek çeşit haline getirilmişti ki bu yemler bitkisel ve portein ağırlıklı ayrı ayrı yemler di ve ayrıca miktarları azalmıştı. Kokusundan dolayı kedi poşeti parçalamış gerekçeleri buydu. İnat ettim tahsil ettim kargo bedelini ama 8 ay sonra bir sürü yazışmalar konuşmalar felan baya bir uğraşmıştım. Aras kargo ise filo kargo adı altında bir alt firması daha olması nedeniyle sıkıntı yaratabiliyor ama en hızlısı diyebilirim. Sürat kargo derseniz, kargonuz 3 günde ancak gelebiliyor önce belli yerlerdeki transfer merkezlerine gidiyor ordan şehirlere dağıtılıyor Adana dan İzmir e 3 gün de ancak gelebilmişti yemlerim önce afyon transfer merkezine getirilmiş ordan da 2 gün sonra İzmir e gelebilmişti. Yurtiçi kargo ise gönderi yollayacak ve acentaya gitmeyip ben bulunduğum yerden Tıklayım gelsin alsınlar diyorsanız ve acil işiniz de varsa kesin geliyorlar ama 2 gün sonra :)) Birinde dilekçe için evrak yollayacaktım İzmir içindeki bir arkadaşa dedim tıklayım gelip alsınlar akşama kadar bekle ne gelen var ne giden merkezlerini aradım gerekçe adreste sorun var o nedenle gelememiş arkadaşlar oldu. Sistemlerinde kayıtlı olmasına daha önce kargo yollamama ve almama rağmen bulamamışlar adresimi:)) Güzel bir şekilde izah ettikten sonra ama adres vermedim kesinlikle telefonu kapadım. Ben kargomu başka firma ile yolladım o akşam, ertesi gün akşamı yurtiçi kargo elemanı geldi gönderiniz varmış demez mi :)) Size ne zaman haber verildi dediğim de adam dalga geçer gibi dün istemişsiniz dedi :)) Ayrıca kargonuz geldiğinde sizi bulamamışlarsa kesinlike acentalarına gidip ordan teslim alacaksınız size geri getirme gibi bir huyları yok. Uzaklık yada kargo ağırlığı ne olursa olsun illaki şubeden teslim alacaksınız. Avukat olmam ve toplu yem alımlarına katılmam yada netten siparişler vermem nedeniyle bir çok kargo firması ile çalıştım başıma gelenler bunlar :))
PTT kargo mu :) Geçen sene yem olayında başıma neler getirdiler anlatmıştım. İzmir de PİM e gidip görmenizi isterim kargolar nasıl yuvarlanıyor yerlere fırlatılıyor. Hatta evrak vermeye gittiğim de adam koliyi bir fırlattı 5 metre yerde yuvarlandıktan sonra gelip bana çarparak durdu. Ankaradan toplu yem alımına katılmıştım, 3 çeşit yem tek çeşit haline getirilmişti ki bu yemler bitkisel ve portein ağırlıklı ayrı ayrı yemler di ve ayrıca miktarları azalmıştı. Kokusundan dolayı kedi poşeti parçalamış gerekçeleri buydu. İnat ettim tahsil ettim kargo bedelini ama 8 ay sonra bir sürü yazışmalar konuşmalar felan baya bir uğraşmıştım. Aras kargo ise filo kargo adı altında bir alt firması daha olması nedeniyle sıkıntı yaratabiliyor ama en hızlısı diyebilirim. Sürat kargo derseniz, kargonuz 3 günde ancak gelebiliyor önce belli yerlerdeki transfer merkezlerine gidiyor ordan şehirlere dağıtılıyor Adana dan İzmir e 3 gün de ancak gelebilmişti yemlerim önce afyon transfer merkezine getirilmiş ordan da 2 gün sonra İzmir e gelebilmişti. Yurtiçi kargo ise gönderi yollayacak ve acentaya gitmeyip ben bulunduğum yerden Tıklayım gelsin alsınlar diyorsanız ve acil işiniz de varsa kesin geliyorlar ama 2 gün sonra :)) Birinde dilekçe için evrak yollayacaktım İzmir içindeki bir arkadaşa dedim tıklayım gelip alsınlar akşama kadar bekle ne gelen var ne giden merkezlerini aradım gerekçe adreste sorun var o nedenle gelememiş arkadaşlar oldu. Sistemlerinde kayıtlı olmasına daha önce kargo yollamama ve almama rağmen bulamamışlar adresimi:)) Güzel bir şekilde izah ettikten sonra ama adres vermedim kesinlikle telefonu kapadım. Ben kargomu başka firma ile yolladım o akşam, ertesi gün akşamı yurtiçi kargo elemanı geldi gönderiniz varmış demez mi :)) Size ne zaman haber verildi dediğim de adam dalga geçer gibi dün istemişsiniz dedi :)) Ayrıca kargonuz geldiğinde sizi bulamamışlarsa kesinlike acentalarına gidip ordan teslim alacaksınız size geri getirme gibi bir huyları yok. Uzaklık yada kargo ağırlığı ne olursa olsun illaki şubeden teslim alacaksınız. Avukat olmam ve toplu yem alımlarına katılmam yada netten siparişler vermem nedeniyle bir çok kargo firması ile çalıştım başıma gelenler bunlar :))
EVCİLAL PET SHOP HAKKINDA.
Bende geçen gün evcil al ın açık yemlerinden sipariş ettim ancak NLS formula eksik geldi telefonla durumu bildirdiğim de hemen yollayacaklarını belirttiler ve herhangi bir kayıt yada tutanak istemeden akşama kargoya vermişler. Bugün yem elime ulaştı, müşteri odaklı ve son derece alakalılar. İlk defa alışveriş yapmama rağmen hiç bir sorun yaşatmadılar. Yalnız kendilerinden ricam sürat kargo ile gönderim yapmamaları zira 2-3 günü buluyor gelmesi.. İzmir merkeze Cuma verdiğim siparişler pazartesi, pazartesi gönderilen eksik yollanan yem ise çarşamba geldi.
Bende geçen gün evcil al ın açık yemlerinden sipariş ettim ancak NLS formula eksik geldi telefonla durumu bildirdiğim de hemen yollayacaklarını belirttiler ve herhangi bir kayıt yada tutanak istemeden akşama kargoya vermişler. Bugün yem elime ulaştı, müşteri odaklı ve son derece alakalılar. İlk defa alışveriş yapmama rağmen hiç bir sorun yaşatmadılar. Yalnız kendilerinden ricam sürat kargo ile gönderim yapmamaları zira 2-3 günü buluyor gelmesi.. İzmir merkeze Cuma verdiğim siparişler pazartesi, pazartesi gönderilen eksik yollanan yem ise çarşamba geldi.
LD Akvaryum hakkında
Nuri arkadaşım herkes fikrini yazmakta serbest iken bende öyle yaptım sayende düşman kazandım:)) Koruma istedim hemen tehdit karşısında :)
Nuri arkadaşım herkes fikrini yazmakta serbest iken bende öyle yaptım sayende düşman kazandım:)) Koruma istedim hemen tehdit karşısında :)
LD Akvaryum hakkında
Lütfullah bey benim konuyu farklı yere çektiğim yok okuduklarım üzerine yorum yaptım.. Neyse artık olanlar olmuş, keşke demeyi sevmem ama keşke bu arkadaşa da teslimatı canlı garantileri gönderimlerdeki gibi yapsaydınız da bunları konuşmasaydık. Elbette akvaryum.com a uzun zamandır üye olmam nedeniyle takip ettiğim kadarıyla, bu camiada övgüye takdir bir kaç firmadan biri olduğunuzu biliyorum ve görüyorum. Hukukta kesin olan bir kural vardır, her olay ayrı değerlendirir ve kendine özgü bir yapısı vardır. Bu olayda ben okuduklarım üzerine yorum yazdım o kadar...
Lütfullah bey benim konuyu farklı yere çektiğim yok okuduklarım üzerine yorum yaptım.. Neyse artık olanlar olmuş, keşke demeyi sevmem ama keşke bu arkadaşa da teslimatı canlı garantileri gönderimlerdeki gibi yapsaydınız da bunları konuşmasaydık. Elbette akvaryum.com a uzun zamandır üye olmam nedeniyle takip ettiğim kadarıyla, bu camiada övgüye takdir bir kaç firmadan biri olduğunuzu biliyorum ve görüyorum. Hukukta kesin olan bir kural vardır, her olay ayrı değerlendirir ve kendine özgü bir yapısı vardır. Bu olayda ben okuduklarım üzerine yorum yazdım o kadar...
LD Akvaryum hakkında
Lütfullah Bey, ben gerçekte İzmir Barosuna kayıtlı bir avukatım, isterseniz tüm bilgileri de msn den verebilirim. ...Ve sana şunu belirteyim onca balık telafisi yapan biri olarak bir çırpıda lafı kesin atmışınız... diye bir ifadeniz var ki anlayabilmiş değilim.. Ben mi onca balık telafisi yapmış biri olarak lafı bir çırpıda kesin attım.. Ben okuduklarım üzerine yorum yaptım, yorum yazmak için bundan sonra sizden, havaleli bir dilekçe ile izin isteklerimi iletirim.. Havale ne diye takılmazsın umarım, parayla pulla ilgili değil.. Bilmem anlatabildim mi, nasrettin hocanın dediği gibi hırsızın hiç mi suçu yok!! Başta da dediğim gibi ne sizi ne da alıcı arkadaşı tanırım yazılanlar üzerine yorum yaptım.. Birde oksijen basılmadı paketleme yapılmadı diyorsunuz neye güvenerek o şekilde balıkları teslim ettiniz onu da sormak isterim size ki, Erzurum ile kayseri arası oldukça uzak bir mesafe sizin gibi profesyonel olarak bu işi yapan bir firma neye güvenerek bu şekilde arkadaşlara teslim etti merakım umarım sizi kızdırmaz yine..avukat1907 2012-02-13 14:54:22
Lütfullah Bey, ben gerçekte İzmir Barosuna kayıtlı bir avukatım, isterseniz tüm bilgileri de msn den verebilirim. ...Ve sana şunu belirteyim onca balık telafisi yapan biri olarak bir çırpıda lafı kesin atmışınız... diye bir ifadeniz var ki anlayabilmiş değilim.. Ben mi onca balık telafisi yapmış biri olarak lafı bir çırpıda kesin attım.. Ben okuduklarım üzerine yorum yaptım, yorum yazmak için bundan sonra sizden, havaleli bir dilekçe ile izin isteklerimi iletirim.. Havale ne diye takılmazsın umarım, parayla pulla ilgili değil.. Bilmem anlatabildim mi, nasrettin hocanın dediği gibi hırsızın hiç mi suçu yok!! Başta da dediğim gibi ne sizi ne da alıcı arkadaşı tanırım yazılanlar üzerine yorum yaptım.. Birde oksijen basılmadı paketleme yapılmadı diyorsunuz neye güvenerek o şekilde balıkları teslim ettiniz onu da sormak isterim size ki, Erzurum ile kayseri arası oldukça uzak bir mesafe sizin gibi profesyonel olarak bu işi yapan bir firma neye güvenerek bu şekilde arkadaşlara teslim etti merakım umarım sizi kızdırmaz yine..
LD Akvaryum hakkında
Konuyu başından beri takip ediyorum, ne balık alan arkadaşı tanırım ne de LD ile bir alışverişim oldu. Alıcı arkadaşın dediğine göre paketleme bizzat LD tarafından yapılmış oksijen basılarak ve pilli motor yerleştirilerek. LD ısrarla balıkları kontrol etseydiniz sizin hatanız demeye getiriyor. Mesajlardan da anlaşıldığı üzere, nakil işi özel arabayla olmuş ve bu durumda sıcaklık değerinde aşırı bir düşme olması söz konusu değil neticede bu arkadaşlar klimayı çalıştırmadan onca yolu buz gibi havada gidecek değiller. Bende sormak isterim ld ye arkadaş bizzat gelip almayıp, siz kargo ile yollamış olsanız farklı bir paketleme mi yapacaktınız?Farklı bir paketleme yapacak iseniz neden Erzurum gibi uzak bir yer için garantili bir paketleme yapmadınız.. Esnaflık malı satmakla değil, sattıktan sonra belli olur.
Konuyu başından beri takip ediyorum, ne balık alan arkadaşı tanırım ne de LD ile bir alışverişim oldu. Alıcı arkadaşın dediğine göre paketleme bizzat LD tarafından yapılmış oksijen basılarak ve pilli motor yerleştirilerek. LD ısrarla balıkları kontrol etseydiniz sizin hatanız demeye getiriyor. Mesajlardan da anlaşıldığı üzere, nakil işi özel arabayla olmuş ve bu durumda sıcaklık değerinde aşırı bir düşme olması söz konusu değil neticede bu arkadaşlar klimayı çalıştırmadan onca yolu buz gibi havada gidecek değiller. Bende sormak isterim ld ye arkadaş bizzat gelip almayıp, siz kargo ile yollamış olsanız farklı bir paketleme mi yapacaktınız?Farklı bir paketleme yapacak iseniz neden Erzurum gibi uzak bir yer için garantili bir paketleme yapmadınız.. Esnaflık malı satmakla değil, sattıktan sonra belli olur.
Bitkiler Ve Balıklar Uyumlu olurlarmı?
İzmir de karabağlar burda mağazasının yanında ki işhanın 2. katında kardelen akvaryum var bir çok malzemeyi toptan fiyatına ordan temin edebilirsiniz, yatı kökü de dahil olmak üzere her türlü malzeme var. Toptancı olmasına rağmen parekende satışda yapan bir yer tavsiye ederim.
İzmir de karabağlar burda mağazasının yanında ki işhanın 2. katında kardelen akvaryum var bir çok malzemeyi toptan fiyatına ordan temin edebilirsiniz, yatı kökü de dahil olmak üzere her türlü malzeme var. Toptancı olmasına rağmen parekende satışda yapan bir yer tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
