ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
m.akkus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2008 21:26
Son Ziyaret:
08 Kasım 2018 17:33
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Akkuş
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Akkuş//ANKARA
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
SON 10 MESAJI
Demasoni ağzına yumurta aldı ama sorun
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
demasoni fabrikası (bu balıklar beni şaşırtıyor))
[QUOTE=karani85]
Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
[QUOTE=karani85]
İşte kendi balıklarınızdan bakarak alt kuyruklarındaki sarı beneklere göre ayırabildiğiniz varmı yada kuyrugunda sarı benek belirgin olup dişi balık olan yada kuyrugunda saru benek çok az olup erkek çıkan balığınız varmı? onu sormuştum.
[/QUOTE]Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
Erkek yunusum yumurtalari vermiyor
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
tugix 2011-10-13 19:31:55
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
Garip bir olay
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Ağzında yumurta olan balığın yem yemesi
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
ankara'daki su
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
Bence 1metrelik standart bir akvaryum al,kızılayda fiyatlar iyice düşmüş(ama kalitesine de bak) sonra istediğin demasoni kolonisini kur, ilk bir ay da iceman, saulosi gibi akvaryuma konduğu andan itibaren yeme çıkabilen ve göz önünde olan balıklardan koy ki bu demasonilerin korkusunu giderecektir, ondan sonra da akvaryumunun karşısına geç ve demasonilerinin keyfine bak 
[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
