ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2008 00:20
Son Ziyaret:
30 Ocak 2019 02:42
Toplam Mesaj:
98 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
bülent öztel
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bülent Öztel
İst
100x60x55
İst
100x60x55
SON 10 MESAJI
Üyelere İndirimli Petshoplar
Anladım ahmet bey;
Bir de birşey eklemek isterim kova tetra discusta bir sıkıntı yasamıstık.Karışıktı açılmamıs beyaz poşetteki yemin içinde tetra olmıyan pis balık kokan bir yemdaha var sanıyorum marine ciklet formula zannediyorum onun gibiydi taneleri kokusu bunada dikkat edilmesini isterim toplu yem alımlarında kovası 45 lira olan dandik yem % 50 side tetra olan kovalar mevcut sanırım dikkat edilsin kimse madur olmasın.Bu yemin italatcısınında bir ara yülkü malına el konulmuştu diye duymuştum önceleri gene aynı hatayı yapıyorlar hadi hayırlısı !
oday 2012-04-26 02:42:09
Anladım ahmet bey;
Bir de birşey eklemek isterim kova tetra discusta bir sıkıntı yasamıstık.Karışıktı açılmamıs beyaz poşetteki yemin içinde tetra olmıyan pis balık kokan bir yemdaha var sanıyorum marine ciklet formula zannediyorum onun gibiydi taneleri kokusu bunada dikkat edilmesini isterim toplu yem alımlarında kovası 45 lira olan dandik yem % 50 side tetra olan kovalar mevcut sanırım dikkat edilsin kimse madur olmasın.Bu yemin italatcısınında bir ara yülkü malına el konulmuştu diye duymuştum önceleri gene aynı hatayı yapıyorlar hadi hayırlısı !
Üyelere İndirimli Petshoplar
Roxin i 50 tl diyip 20 tl diyebiliyosa o zaten esnaf deildirde.Ben dükkancı falan değilim calıştığım birkaç firma oldu ama sizin yazdığınız gibi yapıyolarsa demişsinizç.Bir kaç örnek vermiştim bu israf olan seyleri bir kaç hobici o balığı edinsin diye o zahmete giripgetiren esnafların bence öle yapmaları kazıklamak deil.Bir düşünün exodon istiyorum ben kendi sahsıma ama getirtemiyorum bir kere düstü türkiyeye o balık şansa x bir esnaf bunu itaalat edip bana ulastırdı ama bu balık farzedinki 500 adet geliyor en az ve koli açıldığında 80 100 tane ancak sağlam cıktı simdi bu balık 3 liraya gelse satış fiyatıda 5 olsa misal veriyorum o 400 ölü balık satış fiyatına azda olsa yasıtılmassa bu amme hizmeti olmazda ne olur.Bu olayın da kazıklama olarak görülmesi bence.Peki benim bu balığı geitrme gibi bir lükşüm varmı yok peki bu esnafın bunu getirme gibi bir zorunluluğu varmı yok.Arz ve talep doğrultusunda ki hobiciyide keyfinin kursağında kalmaması doğrultusunda iki taraflı kazanç olucak pozisyonda bu olabiliyor.Benim kazancım o balığı edinmiş olmanın keyfi esnafın kazancı hem talep dogrultusunda hobiciye olan desteği ve maddi boyutu ama ölenlerin bir kaç hobici 20 30 tane exodon alıcak diye 400 balığı cebinden karşılamasıda adaletli olmaz bence.400 balıgın hepsini yansıtmaya bilir o balığın satış fiyatına ama bir kısmı yansımazsa ne olur ? Hobici hayal ettiği balıkları alır mutlu esnaf getirmeseydik daha iyidi cepten gitmezdi sonuçu ve itaalat la getirilen balık türlerinin azalması sonucunu da doğurur gibi.Yoksa bendemiyorum tabi piyasa değeri 20 tl olan ısıtıcıya sırf münübüs yolunda dükkanı yada kendi dükkanına yakın petshop yok diye 50 yazsın bu zaten esnaflık deil.Yanlış anlaşıldıysam kusura kalmayın ben bu sektörün bu hobinin uç noktalara gelmesi taraftarı biriyim iki taraf karşılıklı mutlu olması tarafındayım.oday 2012-04-24 23:32:12
Roxin i 50 tl diyip 20 tl diyebiliyosa o zaten esnaf deildirde.Ben dükkancı falan değilim calıştığım birkaç firma oldu ama sizin yazdığınız gibi yapıyolarsa demişsinizç.Bir kaç örnek vermiştim bu israf olan seyleri bir kaç hobici o balığı edinsin diye o zahmete giripgetiren esnafların bence öle yapmaları kazıklamak deil.Bir düşünün exodon istiyorum ben kendi sahsıma ama getirtemiyorum bir kere düstü türkiyeye o balık şansa x bir esnaf bunu itaalat edip bana ulastırdı ama bu balık farzedinki 500 adet geliyor en az ve koli açıldığında 80 100 tane ancak sağlam cıktı simdi bu balık 3 liraya gelse satış fiyatıda 5 olsa misal veriyorum o 400 ölü balık satış fiyatına azda olsa yasıtılmassa bu amme hizmeti olmazda ne olur.Bu olayın da kazıklama olarak görülmesi bence.Peki benim bu balığı geitrme gibi bir lükşüm varmı yok peki bu esnafın bunu getirme gibi bir zorunluluğu varmı yok.Arz ve talep doğrultusunda ki hobiciyide keyfinin kursağında kalmaması doğrultusunda iki taraflı kazanç olucak pozisyonda bu olabiliyor.Benim kazancım o balığı edinmiş olmanın keyfi esnafın kazancı hem talep dogrultusunda hobiciye olan desteği ve maddi boyutu ama ölenlerin bir kaç hobici 20 30 tane exodon alıcak diye 400 balığı cebinden karşılamasıda adaletli olmaz bence.400 balıgın hepsini yansıtmaya bilir o balığın satış fiyatına ama bir kısmı yansımazsa ne olur ? Hobici hayal ettiği balıkları alır mutlu esnaf getirmeseydik daha iyidi cepten gitmezdi sonuçu ve itaalat la getirilen balık türlerinin azalması sonucunu da doğurur gibi.Yoksa bendemiyorum tabi piyasa değeri 20 tl olan ısıtıcıya sırf münübüs yolunda dükkanı yada kendi dükkanına yakın petshop yok diye 50 yazsın bu zaten esnaflık deil.Yanlış anlaşıldıysam kusura kalmayın ben bu sektörün bu hobinin uç noktalara gelmesi taraftarı biriyim iki taraf karşılıklı mutlu olması tarafındayım.
En Fazla Beğendiğiniz Özlü Söz
Dedeme ben parayı nezaman bulucam turnayı vurucam diye sormuştum oda böyle söyledi .
Oğlum para öyle nalet bir şeydirki ,Sen nekadar kovalarsan o okadar kaçar.
Nurlar içinde yatsın Dedem.
Abdül Kerim Tellioğlu
Dedeme ben parayı nezaman bulucam turnayı vurucam diye sormuştum oda böyle söyledi .
Oğlum para öyle nalet bir şeydirki ,Sen nekadar kovalarsan o okadar kaçar.
Nurlar içinde yatsın Dedem.
Abdül Kerim Tellioğlu
Üyelere İndirimli Petshoplar
Çok fazla indirim beklentisi içinde olduğunuzun farkındadeğilsiniz bence.O 100 tl deyip 1hafta sonra 80 tl indirim yazan esnaf ilk başta 80 yazsaydı ve 60 tl ye almış olsaydı bu malı siz gene gidip bişeler daha yap bak balık aldık,yem aldık,motor aldık diyip indirim istidcektiniz bu sefer o adam 60 alıp 80 yazın 70 vericekti.Ama 100 yazıp 90 80 verebilme ihtimali onun için daha iyi anlamadığım birdiğer şeyse her indirim bekliyen hobicinin motor aldık yem aldık balık aldık diyipde indirim istemesi onları aldıysan aldık arkadaş bu demek deildirki 100 satıgı akvaryumu sana 70 60 versin :))) böyle müşteri olunmazz esnaftan çok bu garip müşteri manzaralarıyla bir karşılaşsanız.Sonra madem çok çok karmarjı var dünya kadar para kazanıyoo ozaman biride sunu anlatsın bana 3 5 müşteri badis badis sordudiye sırf insanları geri cevirmiyelimdie bir poşet badis yazıyoruz 500 lü gelmişti koliyi ben actım içinden 60 70 tane sağlam çıktı aynı şey arı balığı içinde spot draff blue geatrude gibi balıklarada oldu bu balıklar 60 kuruş a gelmiş olsa ki daha fazla 400 tane ölü badis 240 milyon para buda senin 80 değilde 100 diye gördüğün akvaryuma yansıyo bu adama amme hizmeti yapmıyosa eğer..oday 2012-04-22 01:33:29
Çok fazla indirim beklentisi içinde olduğunuzun farkındadeğilsiniz bence.O 100 tl deyip 1hafta sonra 80 tl indirim yazan esnaf ilk başta 80 yazsaydı ve 60 tl ye almış olsaydı bu malı siz gene gidip bişeler daha yap bak balık aldık,yem aldık,motor aldık diyip indirim istidcektiniz bu sefer o adam 60 alıp 80 yazın 70 vericekti.Ama 100 yazıp 90 80 verebilme ihtimali onun için daha iyi anlamadığım birdiğer şeyse her indirim bekliyen hobicinin motor aldık yem aldık balık aldık diyipde indirim istemesi onları aldıysan aldık arkadaş bu demek deildirki 100 satıgı akvaryumu sana 70 60 versin :))) böyle müşteri olunmazz esnaftan çok bu garip müşteri manzaralarıyla bir karşılaşsanız.Sonra madem çok çok karmarjı var dünya kadar para kazanıyoo ozaman biride sunu anlatsın bana 3 5 müşteri badis badis sordudiye sırf insanları geri cevirmiyelimdie bir poşet badis yazıyoruz 500 lü gelmişti koliyi ben actım içinden 60 70 tane sağlam çıktı aynı şey arı balığı içinde spot draff blue geatrude gibi balıklarada oldu bu balıklar 60 kuruş a gelmiş olsa ki daha fazla 400 tane ölü badis 240 milyon para buda senin 80 değilde 100 diye gördüğün akvaryuma yansıyo bu adama amme hizmeti yapmıyosa eğer..
tetra discus hesapta !
Değerli akvarist arkadaşlar bundan bir bir buçuk ay önce bir arkadaşla başımıza gelen olayı paylaşmak istedim başkalarının başına gelmesin diye.Olay şudurki bir kova tetra discus yem almak için anadolu yakasından bilindik bir akvaryumcudan bu yemi edindik.Arkadaşla yemi açıp balıklara verecektikki ben bu hobi ve sektöründe 6 7 senemi vermiş birisi olarak ensevdiğim tetra discus kokusunu alamadım o koku bir keyiftir.Yıllardır o koku burnumdadır vede olaya bakın bildigim bir diğer marka olan 'marine fish cichlid ' in o pis yogun balık kokusunu aldım ve elimle taneleri incelediğimde hepsinin o gevrek discus tanesi olmadığı kanısına vardım,kokusundan zaten belliydi kokudan nasıl anlıcaksınki diceksiniz bu arkamda bıraktıgım 6 7 yıllık akvaryum söktüründe kaçtane tetra kova actım ben bile bilmiyorum ama cok fazla oldugu kesin.Neyse aldıgımız yere gidip konuyu anlattıgımızda insan sattıgı malın arkadasında olurya hiç öyle bir tavır görmeden birazda tanıdıgımız birisi olduğu için yem iyade edilip yeni kovayı aldıkve orda açtım o koku benim alıştığım çıtır çıtır tetra kokusuydu beğendim ve aldık çıktık.Biraz uzattım ama istedimki insanlar toplu yem alıyorlar forum aracılığıyla bu gibi kampanyalar yürütülüyor diye duymuştum.Değerli arkadaşların bu gibi yem alımlarında magdur olmaması adına tanelerin hepsinin iyi incelenip aynı olmasına dikkat edilmesini isterim ve tetrayı attıgınız zaman suya maxsimum 10 saniye sürmiyecektir batar.Herkeze iyi ve sağlıklı balıklar.Belirtmemiş olabilirim kovanın içinde beyaz poşetide vardı kapalı poşet içinde aldık biz o yemi işin enteresan tarafıda bu biraz zaten bu yemi getiren pazarlıyanların başına birkaç kere talihsiz olay geldiğini duymuştum ama bilsinler çakalın çakalı var !!oday 2012-04-18 00:14:18
Değerli akvarist arkadaşlar bundan bir bir buçuk ay önce bir arkadaşla başımıza gelen olayı paylaşmak istedim başkalarının başına gelmesin diye.Olay şudurki bir kova tetra discus yem almak için anadolu yakasından bilindik bir akvaryumcudan bu yemi edindik.Arkadaşla yemi açıp balıklara verecektikki ben bu hobi ve sektöründe 6 7 senemi vermiş birisi olarak ensevdiğim tetra discus kokusunu alamadım o koku bir keyiftir.Yıllardır o koku burnumdadır vede olaya bakın bildigim bir diğer marka olan 'marine fish cichlid ' in o pis yogun balık kokusunu aldım ve elimle taneleri incelediğimde hepsinin o gevrek discus tanesi olmadığı kanısına vardım,kokusundan zaten belliydi kokudan nasıl anlıcaksınki diceksiniz bu arkamda bıraktıgım 6 7 yıllık akvaryum söktüründe kaçtane tetra kova actım ben bile bilmiyorum ama cok fazla oldugu kesin.Neyse aldıgımız yere gidip konuyu anlattıgımızda insan sattıgı malın arkadasında olurya hiç öyle bir tavır görmeden birazda tanıdıgımız birisi olduğu için yem iyade edilip yeni kovayı aldıkve orda açtım o koku benim alıştığım çıtır çıtır tetra kokusuydu beğendim ve aldık çıktık.Biraz uzattım ama istedimki insanlar toplu yem alıyorlar forum aracılığıyla bu gibi kampanyalar yürütülüyor diye duymuştum.Değerli arkadaşların bu gibi yem alımlarında magdur olmaması adına tanelerin hepsinin iyi incelenip aynı olmasına dikkat edilmesini isterim ve tetrayı attıgınız zaman suya maxsimum 10 saniye sürmiyecektir batar.Herkeze iyi ve sağlıklı balıklar.Belirtmemiş olabilirim kovanın içinde beyaz poşetide vardı kapalı poşet içinde aldık biz o yemi işin enteresan tarafıda bu biraz zaten bu yemi getiren pazarlıyanların başına birkaç kere talihsiz olay geldiğini duymuştum ama bilsinler çakalın çakalı var !!
Ender tür beslemek istiyorum
Arkadaş ender tür demiş diskus okadar enderliği olan bi balık değil kanımca.Benim tavsiyem (exodon paradoxus,gold kakadu,Haplotaxodon microlepis 'Kisambala ' gibi cok keyifli türler var.
Arkadaş ender tür demiş diskus okadar enderliği olan bi balık değil kanımca.Benim tavsiyem (exodon paradoxus,gold kakadu,Haplotaxodon microlepis 'Kisambala ' gibi cok keyifli türler var.
pet shop açmak istiyorum
Benim tavsiyem bir kaç ay bir petshop - akvaryumcuda çalışmanızdır.Tek kortugunuz seyin sadece müşteri pörtfeyi edinebilmek olması gerekiyo.Diğer sizi endişelendiren korkutan seyleri bilgi birikimiyle aşılabilir buda en azından 3 5 ay bir petshopda çalışmanızı tavsiye ederim.Bazı ana toptancılar arabasıyla kapına gelen ara toptancılardan daha pahalı olabiliyo tabi bu söylediklerim istanbul içinde böyle.İlk 3 5 ay cokcok bişe beklemeyip 3 5 aylık kira elektiri vs. gibi masrafların kenarda olması 1. şart kanımca kendim açma girişiminde bulunup suan halen karar aşamasında olan biri olarak.Bir akvaryumcu veya petshop un yaz sonu acılmasıda taraftarıyım hiçbişey bilmiyen için kolay olmaz çorap sökülür müşteri sökülmezz bunuda unutmayın ! Neyi ne kadar bildiginizi bilmiyorum ama dedimya kaygı ve endişelerinizin sadece ben gereğini yaptım dükkan hazın deyip sadece müşteri beklenti korkunuz olması sizin bir petshop açabiliceğiniz gerçeğini dogurur.Para kolay kazanılıp biriktirilen bişe değil olan birikiminizide iyi değerlendirmenizi canı gönülden dilerim kolay gelsin sizin için en hayırlısı olur inşş.
Benim tavsiyem bir kaç ay bir petshop - akvaryumcuda çalışmanızdır.Tek kortugunuz seyin sadece müşteri pörtfeyi edinebilmek olması gerekiyo.Diğer sizi endişelendiren korkutan seyleri bilgi birikimiyle aşılabilir buda en azından 3 5 ay bir petshopda çalışmanızı tavsiye ederim.Bazı ana toptancılar arabasıyla kapına gelen ara toptancılardan daha pahalı olabiliyo tabi bu söylediklerim istanbul içinde böyle.İlk 3 5 ay cokcok bişe beklemeyip 3 5 aylık kira elektiri vs. gibi masrafların kenarda olması 1. şart kanımca kendim açma girişiminde bulunup suan halen karar aşamasında olan biri olarak.Bir akvaryumcu veya petshop un yaz sonu acılmasıda taraftarıyım hiçbişey bilmiyen için kolay olmaz çorap sökülür müşteri sökülmezz bunuda unutmayın ! Neyi ne kadar bildiginizi bilmiyorum ama dedimya kaygı ve endişelerinizin sadece ben gereğini yaptım dükkan hazın deyip sadece müşteri beklenti korkunuz olması sizin bir petshop açabiliceğiniz gerçeğini dogurur.Para kolay kazanılıp biriktirilen bişe değil olan birikiminizide iyi değerlendirmenizi canı gönülden dilerim kolay gelsin sizin için en hayırlısı olur inşş.
Anüs Vent Resimli Cinsiyet
Dişi o balık usta fotoraftan gayet gözüküyo.
Dişi o balık usta fotoraftan gayet gözüküyo.
kaç balık?
Düzenli su değişimi yaparsan istediğin kadar atarsın ama abartma cokda.
Düzenli su değişimi yaparsan istediğin kadar atarsın ama abartma cokda.
Bu balığın türü nedir?
Bolivian ram .
Bolivian ram .
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
