ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emreli-c
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2008 14:44
Son Ziyaret:
16 Mayıs 2009 19:34
Toplam Mesaj:
31 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Gökmen
Doğum Tarihi:
04 Ekim 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Eczacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
115-36-40 160 lt akvaryum,tetratec ex1200
7japon 2pengasus 1vatoz 3çöpçü 1salyangoz
elodoa anubias ve ekinodorus bit
SON 10 MESAJI
BirTakım Akvaryumcular
Bu forumun niye bu kadar nezih olduğu şimdi daha iyi anlaşıldı.
Polemik yaratan mesajlar dakikasında ayıklanıyor demekki
Teşekkür ederiz Erdal hocam
Bilseydim ayıklayacağınızı uzun uzun cevap yazmazdım. :)))
gerçi benim mesajda hakaret yoktu ama olsun tartışma büyüyecekti
Bu forumun niye bu kadar nezih olduğu şimdi daha iyi anlaşıldı.
Polemik yaratan mesajlar dakikasında ayıklanıyor demekki
Teşekkür ederiz Erdal hocam
Bilseydim ayıklayacağınızı uzun uzun cevap yazmazdım. :)))
gerçi benim mesajda hakaret yoktu ama olsun tartışma büyüyecekti
BirTakım Akvaryumcular
[QUOTE=jacobsen__]
Eminönü
Aslında aklıma şöyle bir fikir gelmişti ama olmayacağına kanaat getirdim.
Hobiciler burada bir çok şeyi paylaşıyor.
İşini gayri Etik yapan akvaryumcular burada yaptıkları şeylerle anlatılıp teşhir edilse ve diğer kişilerde ilgili işletmelere karşı gerekli mesafeyi takınsa iyi olurdu.
Filanca yerden şöyle bir kazık yedim tarzında.
İşini iyi yapanlarda övülse.
Ama böyle birşey çok kolay suistimal edilir olmaz.
Millet birbirine çamur atmaya başlar.
Kimide reklama vurur
Bizim insanımızın karakteri böyle malesef.
[QUOTE=jacobsen__]
Selamlar. Konumunuz İstanbul görünüyor. Alışveriş yaptığınız akvaryumcuların semtleri neresidir?
[/QUOTE]Eminönü
Aslında aklıma şöyle bir fikir gelmişti ama olmayacağına kanaat getirdim.
Hobiciler burada bir çok şeyi paylaşıyor.
İşini gayri Etik yapan akvaryumcular burada yaptıkları şeylerle anlatılıp teşhir edilse ve diğer kişilerde ilgili işletmelere karşı gerekli mesafeyi takınsa iyi olurdu.
Filanca yerden şöyle bir kazık yedim tarzında.
İşini iyi yapanlarda övülse.
Ama böyle birşey çok kolay suistimal edilir olmaz.
Millet birbirine çamur atmaya başlar.
Kimide reklama vurur
Bizim insanımızın karakteri böyle malesef.
BirTakım Akvaryumcular
evet size katılıyorum
zaten mesajımdada dedim bu işin vebali benimde boynumadır.
Japonlarla sadece pengasus vatoz ve çöpçü bakıldığı bilgisini duymuştum.
Ama Papağanla japon aynı yerde olmaz gibi sadece bu iki balığı işaret eden bi bilgiye sahip değildim.
Ayrıca adam meleklerle japonları aynı tanka koymuş.
Bakılmasa ben bunları aynı yere koyarmıyım dedi.
Papağanlarıda satmak için aldı bir tanesini japonların içine koydu.
Balıkcağız ilk anda ürktü zaten bir köşeye sindi
bizde papağanın uysal olduğuna inanıverdk saflık işte.
Böyle numaralara inanmayın arkadaşlar.
evet size katılıyorum
zaten mesajımdada dedim bu işin vebali benimde boynumadır.
Japonlarla sadece pengasus vatoz ve çöpçü bakıldığı bilgisini duymuştum.
Ama Papağanla japon aynı yerde olmaz gibi sadece bu iki balığı işaret eden bi bilgiye sahip değildim.
Ayrıca adam meleklerle japonları aynı tanka koymuş.
Bakılmasa ben bunları aynı yere koyarmıyım dedi.
Papağanlarıda satmak için aldı bir tanesini japonların içine koydu.
Balıkcağız ilk anda ürktü zaten bir köşeye sindi
bizde papağanın uysal olduğuna inanıverdk saflık işte.
Böyle numaralara inanmayın arkadaşlar.
BirTakım Akvaryumcular
Arkadaşlar
Sözlerime başlamadan önce işini dürüst ve düzgün bir şeklide yapan akvaryumcuları tenzih ederek ve ayrı tutarak söze başlayım.Zaten bu sebebten başlığa Bir Takım Akvaryumcular dedim.
Sizce Bu bir Takım akvaryumcuların hobide daha yeteri kadar tecrübe sahibi olmayan acemi yeni başlayan hobicileri kandırması aldatması ve yanlış yönlendirmesi ticari hırslardanmı kaynaklanıyor yoksa bu kişiler akvaryum konusunda tamamen bilgisizmi.Yoksa her ikisidemi.
Geçenlerde 60 litrelik akvaryumumu büyütüp 160 litrelik yeni bir akvaryum kurdum.
Bir önceki akvaryumun taban malzemesi yetersiz kalacağı için taban malzemesi almam gerekti ve akvaryumcuya bitki için hangi taban malzemesi en iyisi ise onu alayım dedim.
Japon balığı beslediğimide söyledim.
Bitki için en iyisi midye kırığı dedi bizde aldık geldik.
Sonra forumda midye kırığının hem bitki hem japon için en kötü seçim olduğunu görünce akvaryuma koyamadan çöpe atmak zorunda kaldık.
Gelen mala geldi cana gelmedi eyvallah dedik.
Dünde büyüyen akvaryuma bi iki yeni balık almaya bir başka akvaryumcuya gittik.
Tabiki japon balığından başkasına bakamıyorum bu forumdan okuduğum japon balığı ile sadece pengasus bakılır bilgisine dayanarak.
Akvaryumcuda bana envai çeşit balık sayıyor japon balıkları ile bakıldığı (!) iddia edilen.
Son derecede ağzı laf yapıyor ve kendinden emin.
En sonunda bir çift melek balığı ile bir çift papağan çiklit sattı.
Halbuki çiklitlerin japon türüyle geçinemediğini duymuştum fakat papağan çiklitlerin diğer çiklitlerden farklı ve çok uysal olduğunu özellikle yavrulamalarının (!) ilginç olduğunu yavrularına ağızlarında baktıklarını falan anlattı. Balık görüntüde biraz saf ve hantal göründüğündenmidir nedir bizde inandık.
Geldik sonra balıkları akvaryuma saldık ilk saatler bi sıkıntı yok gibiydi.
Daha sonra gelip baktıımızda ise papağanlar bizim japonlarla "Önümüze gelene bir tekme" oyunu oynuyor.
Sizin anlayacağınız bizim japonlar bir güzel sıra dayağından geçti. ve ayırdık.
Gariplerimin pulları kalkmış yara bere içinde
Papağanlarıda 10 litrelik farklı bir kaba koyduk sabah götürelim başka bi akvaryumcuya artık mecburen bedavadan vermeyi teklif edecez
Sabahleyin baktık ki diğer gariban papağanlar kaptan dışarı atmış kendilerini.
Bu sefer gelen malada geldi canada geldi.
Toplam zayiyat iki ölü 10 yaralı + 30 YTL
Geldik bu foruma baktık japonla ne papağan çiklit ne melek bakılabiliyor.
Ayrıca en vahimi papağanlar hibrit canlı imiş ve kendi aralarında üremeleri olanaksızmış. Buda yalanın daniskası
Vebali önce akvaryumcuya sonrada akvaryumcuya inanan benim başıma.
Bir daha forumdan araştırmadan iki canlıyı yan yana koymayacam
Şimdi arkadaşlar ben akvaryumcunun bana balık beslemek ve üretmek konusunda püf noktalarını sırlarını açıklamasını beklemiyorum elbette.
Fakat papağan japonla bakılmıyorsa bakılmıyor desin.
Papağan üremiyorsa üremiyor desin.
Midye kırığı bitki ve japonla olmuyorsa uymaz desin
Başka balık taban malzemesi vesaire satın alalım.
Şimdi olay böyle olunca ben bir daha o dükkana gidecekmiyim sizce
Kim kazandı uzun vadede
Çokmu şey istiyorum
Arkadaşlar
Sözlerime başlamadan önce işini dürüst ve düzgün bir şeklide yapan akvaryumcuları tenzih ederek ve ayrı tutarak söze başlayım.Zaten bu sebebten başlığa Bir Takım Akvaryumcular dedim.
Sizce Bu bir Takım akvaryumcuların hobide daha yeteri kadar tecrübe sahibi olmayan acemi yeni başlayan hobicileri kandırması aldatması ve yanlış yönlendirmesi ticari hırslardanmı kaynaklanıyor yoksa bu kişiler akvaryum konusunda tamamen bilgisizmi.Yoksa her ikisidemi.
Geçenlerde 60 litrelik akvaryumumu büyütüp 160 litrelik yeni bir akvaryum kurdum.
Bir önceki akvaryumun taban malzemesi yetersiz kalacağı için taban malzemesi almam gerekti ve akvaryumcuya bitki için hangi taban malzemesi en iyisi ise onu alayım dedim.
Japon balığı beslediğimide söyledim.
Bitki için en iyisi midye kırığı dedi bizde aldık geldik.
Sonra forumda midye kırığının hem bitki hem japon için en kötü seçim olduğunu görünce akvaryuma koyamadan çöpe atmak zorunda kaldık.
Gelen mala geldi cana gelmedi eyvallah dedik.
Dünde büyüyen akvaryuma bi iki yeni balık almaya bir başka akvaryumcuya gittik.
Tabiki japon balığından başkasına bakamıyorum bu forumdan okuduğum japon balığı ile sadece pengasus bakılır bilgisine dayanarak.
Akvaryumcuda bana envai çeşit balık sayıyor japon balıkları ile bakıldığı (!) iddia edilen.
Son derecede ağzı laf yapıyor ve kendinden emin.
En sonunda bir çift melek balığı ile bir çift papağan çiklit sattı.
Halbuki çiklitlerin japon türüyle geçinemediğini duymuştum fakat papağan çiklitlerin diğer çiklitlerden farklı ve çok uysal olduğunu özellikle yavrulamalarının (!) ilginç olduğunu yavrularına ağızlarında baktıklarını falan anlattı. Balık görüntüde biraz saf ve hantal göründüğündenmidir nedir bizde inandık.
Geldik sonra balıkları akvaryuma saldık ilk saatler bi sıkıntı yok gibiydi.
Daha sonra gelip baktıımızda ise papağanlar bizim japonlarla "Önümüze gelene bir tekme" oyunu oynuyor.

Sizin anlayacağınız bizim japonlar bir güzel sıra dayağından geçti. ve ayırdık.
Gariplerimin pulları kalkmış yara bere içinde
Papağanlarıda 10 litrelik farklı bir kaba koyduk sabah götürelim başka bi akvaryumcuya artık mecburen bedavadan vermeyi teklif edecez
Sabahleyin baktık ki diğer gariban papağanlar kaptan dışarı atmış kendilerini.
Bu sefer gelen malada geldi canada geldi.
Toplam zayiyat iki ölü 10 yaralı + 30 YTL
Geldik bu foruma baktık japonla ne papağan çiklit ne melek bakılabiliyor.
Ayrıca en vahimi papağanlar hibrit canlı imiş ve kendi aralarında üremeleri olanaksızmış. Buda yalanın daniskası

Vebali önce akvaryumcuya sonrada akvaryumcuya inanan benim başıma.
Bir daha forumdan araştırmadan iki canlıyı yan yana koymayacam
Şimdi arkadaşlar ben akvaryumcunun bana balık beslemek ve üretmek konusunda püf noktalarını sırlarını açıklamasını beklemiyorum elbette.
Fakat papağan japonla bakılmıyorsa bakılmıyor desin.
Papağan üremiyorsa üremiyor desin.
Midye kırığı bitki ve japonla olmuyorsa uymaz desin
Başka balık taban malzemesi vesaire satın alalım.
Şimdi olay böyle olunca ben bir daha o dükkana gidecekmiyim sizce
Kim kazandı uzun vadede
Çokmu şey istiyorum
Akvaryum aydınlatmasında floresan çeşitli
Merhaba
115-36-40 (yükseklik)
Boyutlarındaki bitkili akvaryumumda karışık japon balığı bakmaktayım.
ve 90 cm uzunluğunda seranın bitki için sattığı 30 W lık tek bir floresan aydınlatmam var. (sera plant)
Fakat aydınlatmayı yetersiz bulduğum için ikinci bir floresan ile desteklemek istiyorum.
Fakat Aynı seranın plant floresanından bir adet dahamı alayım yoksa farklı bir floresanmı ekleyim.
Farklı çeşit iki adet floresan dahamı faydalı olur yoksa zaten bitki için üretilmiş floresan sayısını artırmammı daha faydalı olur.
Cevap verecek arkadaşlada şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhaba
115-36-40 (yükseklik)
Boyutlarındaki bitkili akvaryumumda karışık japon balığı bakmaktayım.
ve 90 cm uzunluğunda seranın bitki için sattığı 30 W lık tek bir floresan aydınlatmam var. (sera plant)
Fakat aydınlatmayı yetersiz bulduğum için ikinci bir floresan ile desteklemek istiyorum.
Fakat Aynı seranın plant floresanından bir adet dahamı alayım yoksa farklı bir floresanmı ekleyim.
Farklı çeşit iki adet floresan dahamı faydalı olur yoksa zaten bitki için üretilmiş floresan sayısını artırmammı daha faydalı olur.
Cevap verecek arkadaşlada şimdiden çok teşekkür ederim.
ÜÇGEN AKVARYUM LİTRE HESABI

ikizkenar üçkende yükseklik aynı zamanda kenarortaydır
h^2 = (70^2) - (50^2) [pisagor teoremi]
h^2= 4900- 2500
h^2 = 2400
h= 48,99 cm
taban alanı= (hX100)/2
taban alanı = 4899/2
taban alanı = 2449,5 cm2
hacim = taban alanı X akvaryum yüksekliği
hacim = 2449,5 X 60
hacim = 146970 cm3 = 146,97 litre
147 litre doğru cevap
Emreli-c 2008-11-20 20:53:37

ikizkenar üçkende yükseklik aynı zamanda kenarortaydır
h^2 = (70^2) - (50^2) [pisagor teoremi]
h^2= 4900- 2500
h^2 = 2400
h= 48,99 cm
taban alanı= (hX100)/2
taban alanı = 4899/2
taban alanı = 2449,5 cm2
hacim = taban alanı X akvaryum yüksekliği
hacim = 2449,5 X 60
hacim = 146970 cm3 = 146,97 litre
147 litre doğru cevap
Makro ve mikro besinlerin toksik düzeyleri
Arkadaşlar.
Bitkili akvaryumlarda bazı su değerlerinin maximum değerleri belli forumdan rahatça ulaşabildim. Mesela Nitratın hangi yoğunlukdan fazlasının sıkntı yaratacağı belli.
Fakat
Demir Potasyum Fosfat bakır magnezyum gibi bazı diğer makro ve mikro besinlerin toksik düzeylerini içeren bir araşırma yada makale mevcutmudur acaba.
Bu bilgiye nereden ulaşabilirim
teşekkürler
Arkadaşlar.
Bitkili akvaryumlarda bazı su değerlerinin maximum değerleri belli forumdan rahatça ulaşabildim. Mesela Nitratın hangi yoğunlukdan fazlasının sıkntı yaratacağı belli.
Fakat
Demir Potasyum Fosfat bakır magnezyum gibi bazı diğer makro ve mikro besinlerin toksik düzeylerini içeren bir araşırma yada makale mevcutmudur acaba.
Bu bilgiye nereden ulaşabilirim
teşekkürler
CO2 yi Dış filtre yardımı ile çözmek
Arkadaşlar
Emreli-c 2008-11-14 09:36:17
Arkadaşlar
1) Mayalı sistemle ürettiğim CO2 kabarcıklarını hava taşı ile ufalttıkdan sonra dış filtreye göndersem suda balıklar için tehlikeli olacak seviyede CO2 çözermiyim.
2) Su değerlerini ölçme imkanım yok.Sizce bundan dolayı sadece hava taşı ile mi yetinmeliyim.
3) Birde CO2 tehlikesini engellemek için ne ölçüde NaHCO3 suya eklemeliyim.
Piyasada ilaç olarak satılan NaHCO3 %8,4 lük ampullerden kullanabilirmiyim.
teşekkürler
Mayalı sistem
Co2 yi çözerken kullandığım mekanizma
Hava taşı ile kabarcığın boyutlarını küçültüyoruz.
Bu sayede artan yüzey alanı ile beraber kabarcıklar hava taşından yüzeye ulaşana kadar suyla temas ederek çözünüyor.En ilkel yöntem
Ama gerek verilen cevaplardan anladığım gerekse son bir gündür okuduğum yazılardan bu yöntemle fazlada CO2 çözemeyeceğimi anlamış bulunmaktayım.
Eser elementlerin miktarları(Fe Cu Mn Zn Mg)
Verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.
Verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
