ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emreli-c
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2008 14:44
Son Ziyaret:
16 Mayıs 2009 19:34
Toplam Mesaj:
31 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Gökmen
Doğum Tarihi:
04 Ekim 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Eczacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
115-36-40 160 lt akvaryum,tetratec ex1200
7japon 2pengasus 1vatoz 3çöpçü 1salyangoz
elodoa anubias ve ekinodorus bit
SON 10 MESAJI
BirTakım Akvaryumcular
Bu forumun niye bu kadar nezih olduğu şimdi daha iyi anlaşıldı.
Polemik yaratan mesajlar dakikasında ayıklanıyor demekki
Teşekkür ederiz Erdal hocam
Bilseydim ayıklayacağınızı uzun uzun cevap yazmazdım. :)))
gerçi benim mesajda hakaret yoktu ama olsun tartışma büyüyecekti
Bu forumun niye bu kadar nezih olduğu şimdi daha iyi anlaşıldı.
Polemik yaratan mesajlar dakikasında ayıklanıyor demekki
Teşekkür ederiz Erdal hocam
Bilseydim ayıklayacağınızı uzun uzun cevap yazmazdım. :)))
gerçi benim mesajda hakaret yoktu ama olsun tartışma büyüyecekti
BirTakım Akvaryumcular
[QUOTE=jacobsen__]
Eminönü
Aslında aklıma şöyle bir fikir gelmişti ama olmayacağına kanaat getirdim.
Hobiciler burada bir çok şeyi paylaşıyor.
İşini gayri Etik yapan akvaryumcular burada yaptıkları şeylerle anlatılıp teşhir edilse ve diğer kişilerde ilgili işletmelere karşı gerekli mesafeyi takınsa iyi olurdu.
Filanca yerden şöyle bir kazık yedim tarzında.
İşini iyi yapanlarda övülse.
Ama böyle birşey çok kolay suistimal edilir olmaz.
Millet birbirine çamur atmaya başlar.
Kimide reklama vurur
Bizim insanımızın karakteri böyle malesef.
[QUOTE=jacobsen__]
Selamlar. Konumunuz İstanbul görünüyor. Alışveriş yaptığınız akvaryumcuların semtleri neresidir?
[/QUOTE]Eminönü
Aslında aklıma şöyle bir fikir gelmişti ama olmayacağına kanaat getirdim.
Hobiciler burada bir çok şeyi paylaşıyor.
İşini gayri Etik yapan akvaryumcular burada yaptıkları şeylerle anlatılıp teşhir edilse ve diğer kişilerde ilgili işletmelere karşı gerekli mesafeyi takınsa iyi olurdu.
Filanca yerden şöyle bir kazık yedim tarzında.
İşini iyi yapanlarda övülse.
Ama böyle birşey çok kolay suistimal edilir olmaz.
Millet birbirine çamur atmaya başlar.
Kimide reklama vurur
Bizim insanımızın karakteri böyle malesef.
BirTakım Akvaryumcular
evet size katılıyorum
zaten mesajımdada dedim bu işin vebali benimde boynumadır.
Japonlarla sadece pengasus vatoz ve çöpçü bakıldığı bilgisini duymuştum.
Ama Papağanla japon aynı yerde olmaz gibi sadece bu iki balığı işaret eden bi bilgiye sahip değildim.
Ayrıca adam meleklerle japonları aynı tanka koymuş.
Bakılmasa ben bunları aynı yere koyarmıyım dedi.
Papağanlarıda satmak için aldı bir tanesini japonların içine koydu.
Balıkcağız ilk anda ürktü zaten bir köşeye sindi
bizde papağanın uysal olduğuna inanıverdk saflık işte.
Böyle numaralara inanmayın arkadaşlar.
evet size katılıyorum
zaten mesajımdada dedim bu işin vebali benimde boynumadır.
Japonlarla sadece pengasus vatoz ve çöpçü bakıldığı bilgisini duymuştum.
Ama Papağanla japon aynı yerde olmaz gibi sadece bu iki balığı işaret eden bi bilgiye sahip değildim.
Ayrıca adam meleklerle japonları aynı tanka koymuş.
Bakılmasa ben bunları aynı yere koyarmıyım dedi.
Papağanlarıda satmak için aldı bir tanesini japonların içine koydu.
Balıkcağız ilk anda ürktü zaten bir köşeye sindi
bizde papağanın uysal olduğuna inanıverdk saflık işte.
Böyle numaralara inanmayın arkadaşlar.
BirTakım Akvaryumcular
Arkadaşlar
Sözlerime başlamadan önce işini dürüst ve düzgün bir şeklide yapan akvaryumcuları tenzih ederek ve ayrı tutarak söze başlayım.Zaten bu sebebten başlığa Bir Takım Akvaryumcular dedim.
Sizce Bu bir Takım akvaryumcuların hobide daha yeteri kadar tecrübe sahibi olmayan acemi yeni başlayan hobicileri kandırması aldatması ve yanlış yönlendirmesi ticari hırslardanmı kaynaklanıyor yoksa bu kişiler akvaryum konusunda tamamen bilgisizmi.Yoksa her ikisidemi.
Geçenlerde 60 litrelik akvaryumumu büyütüp 160 litrelik yeni bir akvaryum kurdum.
Bir önceki akvaryumun taban malzemesi yetersiz kalacağı için taban malzemesi almam gerekti ve akvaryumcuya bitki için hangi taban malzemesi en iyisi ise onu alayım dedim.
Japon balığı beslediğimide söyledim.
Bitki için en iyisi midye kırığı dedi bizde aldık geldik.
Sonra forumda midye kırığının hem bitki hem japon için en kötü seçim olduğunu görünce akvaryuma koyamadan çöpe atmak zorunda kaldık.
Gelen mala geldi cana gelmedi eyvallah dedik.
Dünde büyüyen akvaryuma bi iki yeni balık almaya bir başka akvaryumcuya gittik.
Tabiki japon balığından başkasına bakamıyorum bu forumdan okuduğum japon balığı ile sadece pengasus bakılır bilgisine dayanarak.
Akvaryumcuda bana envai çeşit balık sayıyor japon balıkları ile bakıldığı (!) iddia edilen.
Son derecede ağzı laf yapıyor ve kendinden emin.
En sonunda bir çift melek balığı ile bir çift papağan çiklit sattı.
Halbuki çiklitlerin japon türüyle geçinemediğini duymuştum fakat papağan çiklitlerin diğer çiklitlerden farklı ve çok uysal olduğunu özellikle yavrulamalarının (!) ilginç olduğunu yavrularına ağızlarında baktıklarını falan anlattı. Balık görüntüde biraz saf ve hantal göründüğündenmidir nedir bizde inandık.
Geldik sonra balıkları akvaryuma saldık ilk saatler bi sıkıntı yok gibiydi.
Daha sonra gelip baktıımızda ise papağanlar bizim japonlarla "Önümüze gelene bir tekme" oyunu oynuyor.
Sizin anlayacağınız bizim japonlar bir güzel sıra dayağından geçti. ve ayırdık.
Gariplerimin pulları kalkmış yara bere içinde
Papağanlarıda 10 litrelik farklı bir kaba koyduk sabah götürelim başka bi akvaryumcuya artık mecburen bedavadan vermeyi teklif edecez
Sabahleyin baktık ki diğer gariban papağanlar kaptan dışarı atmış kendilerini.
Bu sefer gelen malada geldi canada geldi.
Toplam zayiyat iki ölü 10 yaralı + 30 YTL
Geldik bu foruma baktık japonla ne papağan çiklit ne melek bakılabiliyor.
Ayrıca en vahimi papağanlar hibrit canlı imiş ve kendi aralarında üremeleri olanaksızmış. Buda yalanın daniskası
Vebali önce akvaryumcuya sonrada akvaryumcuya inanan benim başıma.
Bir daha forumdan araştırmadan iki canlıyı yan yana koymayacam
Şimdi arkadaşlar ben akvaryumcunun bana balık beslemek ve üretmek konusunda püf noktalarını sırlarını açıklamasını beklemiyorum elbette.
Fakat papağan japonla bakılmıyorsa bakılmıyor desin.
Papağan üremiyorsa üremiyor desin.
Midye kırığı bitki ve japonla olmuyorsa uymaz desin
Başka balık taban malzemesi vesaire satın alalım.
Şimdi olay böyle olunca ben bir daha o dükkana gidecekmiyim sizce
Kim kazandı uzun vadede
Çokmu şey istiyorum
Arkadaşlar
Sözlerime başlamadan önce işini dürüst ve düzgün bir şeklide yapan akvaryumcuları tenzih ederek ve ayrı tutarak söze başlayım.Zaten bu sebebten başlığa Bir Takım Akvaryumcular dedim.
Sizce Bu bir Takım akvaryumcuların hobide daha yeteri kadar tecrübe sahibi olmayan acemi yeni başlayan hobicileri kandırması aldatması ve yanlış yönlendirmesi ticari hırslardanmı kaynaklanıyor yoksa bu kişiler akvaryum konusunda tamamen bilgisizmi.Yoksa her ikisidemi.
Geçenlerde 60 litrelik akvaryumumu büyütüp 160 litrelik yeni bir akvaryum kurdum.
Bir önceki akvaryumun taban malzemesi yetersiz kalacağı için taban malzemesi almam gerekti ve akvaryumcuya bitki için hangi taban malzemesi en iyisi ise onu alayım dedim.
Japon balığı beslediğimide söyledim.
Bitki için en iyisi midye kırığı dedi bizde aldık geldik.
Sonra forumda midye kırığının hem bitki hem japon için en kötü seçim olduğunu görünce akvaryuma koyamadan çöpe atmak zorunda kaldık.
Gelen mala geldi cana gelmedi eyvallah dedik.
Dünde büyüyen akvaryuma bi iki yeni balık almaya bir başka akvaryumcuya gittik.
Tabiki japon balığından başkasına bakamıyorum bu forumdan okuduğum japon balığı ile sadece pengasus bakılır bilgisine dayanarak.
Akvaryumcuda bana envai çeşit balık sayıyor japon balıkları ile bakıldığı (!) iddia edilen.
Son derecede ağzı laf yapıyor ve kendinden emin.
En sonunda bir çift melek balığı ile bir çift papağan çiklit sattı.
Halbuki çiklitlerin japon türüyle geçinemediğini duymuştum fakat papağan çiklitlerin diğer çiklitlerden farklı ve çok uysal olduğunu özellikle yavrulamalarının (!) ilginç olduğunu yavrularına ağızlarında baktıklarını falan anlattı. Balık görüntüde biraz saf ve hantal göründüğündenmidir nedir bizde inandık.
Geldik sonra balıkları akvaryuma saldık ilk saatler bi sıkıntı yok gibiydi.
Daha sonra gelip baktıımızda ise papağanlar bizim japonlarla "Önümüze gelene bir tekme" oyunu oynuyor.

Sizin anlayacağınız bizim japonlar bir güzel sıra dayağından geçti. ve ayırdık.
Gariplerimin pulları kalkmış yara bere içinde
Papağanlarıda 10 litrelik farklı bir kaba koyduk sabah götürelim başka bi akvaryumcuya artık mecburen bedavadan vermeyi teklif edecez
Sabahleyin baktık ki diğer gariban papağanlar kaptan dışarı atmış kendilerini.
Bu sefer gelen malada geldi canada geldi.
Toplam zayiyat iki ölü 10 yaralı + 30 YTL
Geldik bu foruma baktık japonla ne papağan çiklit ne melek bakılabiliyor.
Ayrıca en vahimi papağanlar hibrit canlı imiş ve kendi aralarında üremeleri olanaksızmış. Buda yalanın daniskası

Vebali önce akvaryumcuya sonrada akvaryumcuya inanan benim başıma.
Bir daha forumdan araştırmadan iki canlıyı yan yana koymayacam
Şimdi arkadaşlar ben akvaryumcunun bana balık beslemek ve üretmek konusunda püf noktalarını sırlarını açıklamasını beklemiyorum elbette.
Fakat papağan japonla bakılmıyorsa bakılmıyor desin.
Papağan üremiyorsa üremiyor desin.
Midye kırığı bitki ve japonla olmuyorsa uymaz desin
Başka balık taban malzemesi vesaire satın alalım.
Şimdi olay böyle olunca ben bir daha o dükkana gidecekmiyim sizce
Kim kazandı uzun vadede
Çokmu şey istiyorum
Akvaryum aydınlatmasında floresan çeşitli
Merhaba
115-36-40 (yükseklik)
Boyutlarındaki bitkili akvaryumumda karışık japon balığı bakmaktayım.
ve 90 cm uzunluğunda seranın bitki için sattığı 30 W lık tek bir floresan aydınlatmam var. (sera plant)
Fakat aydınlatmayı yetersiz bulduğum için ikinci bir floresan ile desteklemek istiyorum.
Fakat Aynı seranın plant floresanından bir adet dahamı alayım yoksa farklı bir floresanmı ekleyim.
Farklı çeşit iki adet floresan dahamı faydalı olur yoksa zaten bitki için üretilmiş floresan sayısını artırmammı daha faydalı olur.
Cevap verecek arkadaşlada şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhaba
115-36-40 (yükseklik)
Boyutlarındaki bitkili akvaryumumda karışık japon balığı bakmaktayım.
ve 90 cm uzunluğunda seranın bitki için sattığı 30 W lık tek bir floresan aydınlatmam var. (sera plant)
Fakat aydınlatmayı yetersiz bulduğum için ikinci bir floresan ile desteklemek istiyorum.
Fakat Aynı seranın plant floresanından bir adet dahamı alayım yoksa farklı bir floresanmı ekleyim.
Farklı çeşit iki adet floresan dahamı faydalı olur yoksa zaten bitki için üretilmiş floresan sayısını artırmammı daha faydalı olur.
Cevap verecek arkadaşlada şimdiden çok teşekkür ederim.
ÜÇGEN AKVARYUM LİTRE HESABI

ikizkenar üçkende yükseklik aynı zamanda kenarortaydır
h^2 = (70^2) - (50^2) [pisagor teoremi]
h^2= 4900- 2500
h^2 = 2400
h= 48,99 cm
taban alanı= (hX100)/2
taban alanı = 4899/2
taban alanı = 2449,5 cm2
hacim = taban alanı X akvaryum yüksekliği
hacim = 2449,5 X 60
hacim = 146970 cm3 = 146,97 litre
147 litre doğru cevap
Emreli-c 2008-11-20 20:53:37

ikizkenar üçkende yükseklik aynı zamanda kenarortaydır
h^2 = (70^2) - (50^2) [pisagor teoremi]
h^2= 4900- 2500
h^2 = 2400
h= 48,99 cm
taban alanı= (hX100)/2
taban alanı = 4899/2
taban alanı = 2449,5 cm2
hacim = taban alanı X akvaryum yüksekliği
hacim = 2449,5 X 60
hacim = 146970 cm3 = 146,97 litre
147 litre doğru cevap
Makro ve mikro besinlerin toksik düzeyleri
Arkadaşlar.
Bitkili akvaryumlarda bazı su değerlerinin maximum değerleri belli forumdan rahatça ulaşabildim. Mesela Nitratın hangi yoğunlukdan fazlasının sıkntı yaratacağı belli.
Fakat
Demir Potasyum Fosfat bakır magnezyum gibi bazı diğer makro ve mikro besinlerin toksik düzeylerini içeren bir araşırma yada makale mevcutmudur acaba.
Bu bilgiye nereden ulaşabilirim
teşekkürler
Arkadaşlar.
Bitkili akvaryumlarda bazı su değerlerinin maximum değerleri belli forumdan rahatça ulaşabildim. Mesela Nitratın hangi yoğunlukdan fazlasının sıkntı yaratacağı belli.
Fakat
Demir Potasyum Fosfat bakır magnezyum gibi bazı diğer makro ve mikro besinlerin toksik düzeylerini içeren bir araşırma yada makale mevcutmudur acaba.
Bu bilgiye nereden ulaşabilirim
teşekkürler
CO2 yi Dış filtre yardımı ile çözmek
Arkadaşlar
Emreli-c 2008-11-14 09:36:17
Arkadaşlar
1) Mayalı sistemle ürettiğim CO2 kabarcıklarını hava taşı ile ufalttıkdan sonra dış filtreye göndersem suda balıklar için tehlikeli olacak seviyede CO2 çözermiyim.
2) Su değerlerini ölçme imkanım yok.Sizce bundan dolayı sadece hava taşı ile mi yetinmeliyim.
3) Birde CO2 tehlikesini engellemek için ne ölçüde NaHCO3 suya eklemeliyim.
Piyasada ilaç olarak satılan NaHCO3 %8,4 lük ampullerden kullanabilirmiyim.
teşekkürler
Mayalı sistem
Co2 yi çözerken kullandığım mekanizma
Hava taşı ile kabarcığın boyutlarını küçültüyoruz.
Bu sayede artan yüzey alanı ile beraber kabarcıklar hava taşından yüzeye ulaşana kadar suyla temas ederek çözünüyor.En ilkel yöntem
Ama gerek verilen cevaplardan anladığım gerekse son bir gündür okuduğum yazılardan bu yöntemle fazlada CO2 çözemeyeceğimi anlamış bulunmaktayım.
Eser elementlerin miktarları(Fe Cu Mn Zn Mg)
Verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.
Verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
