ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
korayfb
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mart 2008 10:06
Son Ziyaret:
28 Nisan 2026 19:52
Toplam Mesaj:
271 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
koray bayraktar
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Kum Üstünde Sarartı
[QUOTE=cafermutlu]Bu normal bir durum. Karışmayın [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler ama filtreyi çalıştırmasam tüm toprağı bu şekilde kaplamayacak mı? Bitkilere ek olarak ileri ki zamanlarda balık ve karides eklemeyi düşünüyorum. Canlılara zararı olur mu?
[QUOTE=cafermutlu]Bu normal bir durum. Karışmayın [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler ama filtreyi çalıştırmasam tüm toprağı bu şekilde kaplamayacak mı? Bitkilere ek olarak ileri ki zamanlarda balık ve karides eklemeyi düşünüyorum. Canlılara zararı olur mu?
Kum Üstünde Sarartı
Merhaba arkadaşlar,
Cumartesi günü walstad yöntemine benzer şekilde yaklaşık 3 cm bitki toprağının üstüne bir okadar da quartz kum ekledim. Kenarlardan doğru bir ifade mi bilemiyorum ama toprak kustu diyebilirim. Pazar günü akvaryumdan 2/3 si kadar su çekip biraz daha Quartz ekleyerek tekrar doldurdum. Şuan herhangi bir canlı olmadığından filtreyi çalıştırdığımda kumu temizleyebiliyorum. Yavaş yavaş canlıları eklememle filtre çalıştırmayı düşünmediğimden bu sorunu nasıl çözebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/45298/120320252207491.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Cumartesi günü walstad yöntemine benzer şekilde yaklaşık 3 cm bitki toprağının üstüne bir okadar da quartz kum ekledim. Kenarlardan doğru bir ifade mi bilemiyorum ama toprak kustu diyebilirim. Pazar günü akvaryumdan 2/3 si kadar su çekip biraz daha Quartz ekleyerek tekrar doldurdum. Şuan herhangi bir canlı olmadığından filtreyi çalıştırdığımda kumu temizleyebiliyorum. Yavaş yavaş canlıları eklememle filtre çalıştırmayı düşünmediğimden bu sorunu nasıl çözebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/45298/120320252207491.jpg[/IMG]
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=Muhammedcay]
Sizin kuracağınız akvaryum ölçülerinde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/120220251500011.jpg[/IMG]
florasan koyduğunuzda tabana inen ışık bu şekilde 7 8 cm yükseklikte lav kırığı var tabanda[/QUOTE]
Teşekkürler Muhammed bey, florasınız kaç cm uzunlığunda birde bitkileriniz canlı mı
[QUOTE=Muhammedcay]
Sizin kuracağınız akvaryum ölçülerinde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/120220251500011.jpg[/IMG]
florasan koyduğunuzda tabana inen ışık bu şekilde 7 8 cm yükseklikte lav kırığı var tabanda[/QUOTE]
Teşekkürler Muhammed bey, florasınız kaç cm uzunlığunda birde bitkileriniz canlı mı
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=ercane]
Biraz elinizden geliyorsa modül led kullanabilirsiniz, sabrınız da varsa walstad metoduna benzer bir kurulum yapabilirsiniz, taban zaten 5-6 cm yükselecek, bakımı kolay bitkileri araştırıp seçersiniz.
Bütçe ayırabiliyorsanız tabana lav kırığı, üzerine biraz akvaryum bitki kumu, onun üzerine kuvars kum veya dere kumu ile istediğiniz yüksekliği verirseniz ışıkla taban arasındaki mesafeyi kısaltmış olursunuz.
Forumda birçok örnek kurulum var, ayrıca youtube üzerinde MD fish tanks kanalı var, düşük bütçeli birçok tank kurulumu mevcut, taban ve tasarım konusunda oradan feyz alabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkcası yakın ölçülerde akvaryum kurulumu göremedim. Hem siteyi hem bahsettiğiniz kanalı detaylı inceleyeceğim. Bitkili akvaryumda dip çekimi çok yapılmıyor sanırım ama kum katmanları daha sonra karışmıyor mu?
[QUOTE=Aguamentist]
Şöyle bir yol da izleyebilirsiniz...
Bu besleyeceğiniz canlılara göre de değişir tabi ama zemini yükselterek aradaki farkı kapatabilirsiniz.
7-8 cm zemin materyali sermek yerine bunu 10-15 cm olarak veya bitkileri dağınık düzende yerleştirmeyi düşünmüyorsanız;
1-Akvaryumun önünden arkaya doğru rampa yapıp arka bölüme bitki dikebilirsiniz.
2-Moss için de vantuzlu aparatlar kullanarak moss'ları yüksek bir yere koyabilirsiniz.
3-Yine moss için uçan kayalar var. Bulabilirseniz uçan kaya üzerine moss sarıp dekoratif olarak da kullanabilirsiniz..
Alternatif yöntem çok [:3][/QUOTE]
Alternatifler için teşekkürler. Hem mutfaktan hemde salondan görünen bir akvaryum olucak eğer becerebilirsem ortaya tepecik yapmayı planlıyorum. Uçan kayayı ilk defa duydum. Çok ilginç geldi akşam bakacağım.
[QUOTE=M_usta]Hocam öncelikle tekrardan hoş geldiniz. Hemen hemen aynı ebatlarda bende low tech bir akvaryumla ilgileniyorum. Aydınlatmayı ben biraz hazırın üzerine kendi oynamalarımla hallettim. Standart kapağın içindeki led sistemine (elinizde varsa yoksa akvaryumcularda çok ucuza ikinci el alabilirsiniz) UV power ledler ekleyerek çözdüm, fakat isterseniz kapsız kullanacak şekilde ayaklı armatürler kullanabilirsiniz. Taban malzemesi olarakta bitki torfu, kil ve kömür tozu kullanıyorum. Sizin akvaryumunuz için 5 litre torf, 2-2,5 litre kil ve 1-1,5 litre kömür tozu yeterli olacaktır. Bu taban sisteminde tekrardan sıvı ya da katı gübreye ihtiyacınız olmuyor, fakat burada kesinlikle salınım yapmayacak bir kum türü kullanmanız gerekiyor. Ben şu anda bu sistem ile ile 1,5- 2 hafta arasında budama yapıyorum. Balıklarda en ufak bir sorun yok. Bitki torfundan böcek çıkar mı diye korkmayın balıklar afiyetle yiyor. Şimdiden keyifli hobiler. [/QUOTE]
Yazınız için teşekkür ederim. Akvaryum hazır ve kurulum aşamasını mümkün olduğunca hatasız yapmaya çalışacağım. Bunun için acele etmek istemiyorum. Malawi akvaryumu gibi değil. Canlı doğuran ve tetra grubu ağırlıklı canlı koymayı planlıyorum. Eğer kurulumun aşamalarınızı gösteren bir yazınız ya da konunuz varsa detaylı incelemek isterim.
[QUOTE=ercane]
Biraz elinizden geliyorsa modül led kullanabilirsiniz, sabrınız da varsa walstad metoduna benzer bir kurulum yapabilirsiniz, taban zaten 5-6 cm yükselecek, bakımı kolay bitkileri araştırıp seçersiniz.
Bütçe ayırabiliyorsanız tabana lav kırığı, üzerine biraz akvaryum bitki kumu, onun üzerine kuvars kum veya dere kumu ile istediğiniz yüksekliği verirseniz ışıkla taban arasındaki mesafeyi kısaltmış olursunuz.
Forumda birçok örnek kurulum var, ayrıca youtube üzerinde MD fish tanks kanalı var, düşük bütçeli birçok tank kurulumu mevcut, taban ve tasarım konusunda oradan feyz alabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkcası yakın ölçülerde akvaryum kurulumu göremedim. Hem siteyi hem bahsettiğiniz kanalı detaylı inceleyeceğim. Bitkili akvaryumda dip çekimi çok yapılmıyor sanırım ama kum katmanları daha sonra karışmıyor mu?
[QUOTE=Aguamentist]
Şöyle bir yol da izleyebilirsiniz...
Bu besleyeceğiniz canlılara göre de değişir tabi ama zemini yükselterek aradaki farkı kapatabilirsiniz.
7-8 cm zemin materyali sermek yerine bunu 10-15 cm olarak veya bitkileri dağınık düzende yerleştirmeyi düşünmüyorsanız;
1-Akvaryumun önünden arkaya doğru rampa yapıp arka bölüme bitki dikebilirsiniz.
2-Moss için de vantuzlu aparatlar kullanarak moss'ları yüksek bir yere koyabilirsiniz.
3-Yine moss için uçan kayalar var. Bulabilirseniz uçan kaya üzerine moss sarıp dekoratif olarak da kullanabilirsiniz..
Alternatif yöntem çok [:3][/QUOTE]
Alternatifler için teşekkürler. Hem mutfaktan hemde salondan görünen bir akvaryum olucak eğer becerebilirsem ortaya tepecik yapmayı planlıyorum. Uçan kayayı ilk defa duydum. Çok ilginç geldi akşam bakacağım.
[QUOTE=M_usta]Hocam öncelikle tekrardan hoş geldiniz. Hemen hemen aynı ebatlarda bende low tech bir akvaryumla ilgileniyorum. Aydınlatmayı ben biraz hazırın üzerine kendi oynamalarımla hallettim. Standart kapağın içindeki led sistemine (elinizde varsa yoksa akvaryumcularda çok ucuza ikinci el alabilirsiniz) UV power ledler ekleyerek çözdüm, fakat isterseniz kapsız kullanacak şekilde ayaklı armatürler kullanabilirsiniz. Taban malzemesi olarakta bitki torfu, kil ve kömür tozu kullanıyorum. Sizin akvaryumunuz için 5 litre torf, 2-2,5 litre kil ve 1-1,5 litre kömür tozu yeterli olacaktır. Bu taban sisteminde tekrardan sıvı ya da katı gübreye ihtiyacınız olmuyor, fakat burada kesinlikle salınım yapmayacak bir kum türü kullanmanız gerekiyor. Ben şu anda bu sistem ile ile 1,5- 2 hafta arasında budama yapıyorum. Balıklarda en ufak bir sorun yok. Bitki torfundan böcek çıkar mı diye korkmayın balıklar afiyetle yiyor. Şimdiden keyifli hobiler. [/QUOTE]
Yazınız için teşekkür ederim. Akvaryum hazır ve kurulum aşamasını mümkün olduğunca hatasız yapmaya çalışacağım. Bunun için acele etmek istemiyorum. Malawi akvaryumu gibi değil. Canlı doğuran ve tetra grubu ağırlıklı canlı koymayı planlıyorum. Eğer kurulumun aşamalarınızı gösteren bir yazınız ya da konunuz varsa detaylı incelemek isterim.
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=Aguamentist]
Akvaryum yüksekliğiniz çok yüksek.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir bitkili tank olacağını sanmıyorum.
Armatür yapan kişi veya firmalara sosyal medya üzerinden yazıp fikir alabilirsiniz. Bence bilir kişilerden fikir almak daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Çok haklısınız bende bunun farkındayım. Kapaklı olması sebebiyle florosan kullanmam gerekecek gibi geliyor. Hem yükseklik hem de florasan işin içine girince mosslarla tabanı kaplama seçeneğim bulunmuyor gibi duruyor. Bu yüzden desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
[QUOTE=Aguamentist]
Akvaryum yüksekliğiniz çok yüksek.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir bitkili tank olacağını sanmıyorum.
Armatür yapan kişi veya firmalara sosyal medya üzerinden yazıp fikir alabilirsiniz. Bence bilir kişilerden fikir almak daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Çok haklısınız bende bunun farkındayım. Kapaklı olması sebebiyle florosan kullanmam gerekecek gibi geliyor. Hem yükseklik hem de florasan işin içine girince mosslarla tabanı kaplama seçeneğim bulunmuyor gibi duruyor. Bu yüzden desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
Merhaba arkadaşlar, çook çok uzun bir aradan sonra ara vermiş olduğum hobime low tech bitkili akvaryum ile dönüş yapmayı umuyorum.
Her zaman bitkili akvaryum kurmak istemiştim ama bir türlü cesaret edemiyordum. Artık zamanının geldiğini düşünerek az bir tecrübe ve sizlerin desteğiyle kolay bir akvaryum kurmayı hedefliyorum.
Öncelikle kayıt ve kuşaklı, kapaklı 100x50x65h bir akvaryuma sahibim. Bu sebeple nasıl bir aydınlatma yapmam gerektiğini kestiremiyorum. Kapağa koyacağım florans nerdeyse tabana 70 cm yüksekte olacak, akvaryumum cama cam olmadığından armetürü monte etme şansım yok, tavandan sarkıtmam hiç mümkün değil.
Deneyimlerim yeterli olmayacağından, bitki ve canlı kaybıda yaşamak istemediğimden dolayı kolay bitki türleri ile başlamak istiyorum.
Taban malzemesi olarak ne kullananmam yönünde net bir fikrede sahip değilim.
Akvaryumumu temizledim ve sıfırdan kurulmak üzere siz değerli arkadaşlarımın desteğiyle altından kalkabileceğimi düşünüyorum.
Şimdiden destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar, çook çok uzun bir aradan sonra ara vermiş olduğum hobime low tech bitkili akvaryum ile dönüş yapmayı umuyorum.
Her zaman bitkili akvaryum kurmak istemiştim ama bir türlü cesaret edemiyordum. Artık zamanının geldiğini düşünerek az bir tecrübe ve sizlerin desteğiyle kolay bir akvaryum kurmayı hedefliyorum.
Öncelikle kayıt ve kuşaklı, kapaklı 100x50x65h bir akvaryuma sahibim. Bu sebeple nasıl bir aydınlatma yapmam gerektiğini kestiremiyorum. Kapağa koyacağım florans nerdeyse tabana 70 cm yüksekte olacak, akvaryumum cama cam olmadığından armetürü monte etme şansım yok, tavandan sarkıtmam hiç mümkün değil.
Deneyimlerim yeterli olmayacağından, bitki ve canlı kaybıda yaşamak istemediğimden dolayı kolay bitki türleri ile başlamak istiyorum.
Taban malzemesi olarak ne kullananmam yönünde net bir fikrede sahip değilim.
Akvaryumumu temizledim ve sıfırdan kurulmak üzere siz değerli arkadaşlarımın desteğiyle altından kalkabileceğimi düşünüyorum.
Şimdiden destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
............
Uzun zaman önce duboisi üretmiştim. Hiç bir dişi balığım bırakın 25 i 5 zor tuttu. Tropheus, seyri güzel üretimi zor bir ırk. Bence hiç böyle bir işe girmeyin. Eğer bu işte deneyiminiz yok ise masrafınız karşılamayacaktır. Bu arada oturmuş koloninin sizin akvaryum şartlarınıza da uyacağının garantisi yok. Siz 25 -30 adet yavru alın kendi koloninizi kendiniz kurun.
Uzun zaman önce duboisi üretmiştim. Hiç bir dişi balığım bırakın 25 i 5 zor tuttu. Tropheus, seyri güzel üretimi zor bir ırk. Bence hiç böyle bir işe girmeyin. Eğer bu işte deneyiminiz yok ise masrafınız karşılamayacaktır. Bu arada oturmuş koloninin sizin akvaryum şartlarınıza da uyacağının garantisi yok. Siz 25 -30 adet yavru alın kendi koloninizi kendiniz kurun.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Ellerinize, emeğinize sağlık yarın sorunsuzca almak nasip olur inşallah. Tekrar teşekkür ederiz.
Ellerinize, emeğinize sağlık yarın sorunsuzca almak nasip olur inşallah. Tekrar teşekkür ederiz.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Kusura bakmayın arkadaşlar bazen siteyi takibim zorlaşıyor. Eğer small fish almak isteyen olursa 200 gr kadar devredebilirim çünkü beslediğim balıklara çok uygun yemler değillermiş ama paylaşım sıkıntıya girecekse siparişim devam edebilir. Bu arada vegetable da fazla alan varsa ise 200 ya da 300 gr daha almak isterim tekrar kusura bakmayın.
Kusura bakmayın arkadaşlar bazen siteyi takibim zorlaşıyor. Eğer small fish almak isteyen olursa 200 gr kadar devredebilirim çünkü beslediğim balıklara çok uygun yemler değillermiş ama paylaşım sıkıntıya girecekse siparişim devam edebilir. Bu arada vegetable da fazla alan varsa ise 200 ya da 300 gr daha almak isterim tekrar kusura bakmayın.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Tetra Pro Vegetable : 500 gr. 5,20 tl. = 26,00 TL
korayfb 2013-01-19 15:31:50
Tetra Pro Vegetable : 500 gr. 5,20 tl. = 26,00 TL
NLS Thera A small fish : 300 gr. 7.35 tl. = 22,05 TL
Toplam= 48,05 TL + poşet
Bana yazabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

