ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gkhn54
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2008 19:08
Son Ziyaret:
24 Ocak 2021 00:53
Toplam Mesaj:
233 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Dinç
Doğum Tarihi:
11 Aralık 1984
Yaş:
41
İl:
Sakarya
Meslek:
Elektronik Tekni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan DİNÇ
100x40x50h Lowtech Bitkili
35x35x35 Bitkili karides
[url=https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_denemeler_k894804_sn1.asp]Akvaryumum[/url]
SON 10 MESAJI
Sakura Karides
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/160220170828411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][EDIT]gkhn54,2019-12-13 23:03:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/160220170828411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/250220170001181.jpg[/IMG][EDIT]gkhn54,2019-12-13 23:03:49[/EDIT]
Nano Bitkili Tank 15lt Güncel
[QUOTE=Alper90]Yeni fotoğraflar 1. sayfada en altta. Artık güncel fotoları sayfa altına ekleyerek devam edeceğim.[/QUOTE]
Hocam bu tohumlar ilk çıktığında iki yaprak şeklimdemi çıkıyor. Bende çinden tohum aldım kuşkularım var bu konuda.
[QUOTE=Alper90]Yeni fotoğraflar 1. sayfada en altta. Artık güncel fotoları sayfa altına ekleyerek devam edeceğim.[/QUOTE]
Hocam bu tohumlar ilk çıktığında iki yaprak şeklimdemi çıkıyor. Bende çinden tohum aldım kuşkularım var bu konuda.
Tohumdan Bitki Tankım
[QUOTE=hobiciakvarist]
Gökhan bey. Peki Mustafa bey'de de olan tohumların gelişimi nasıl acaba?[/QUOTE]
Aynı yerden almadık ama tohumlar şekil olarak birebir. Şu anda çıkan bitkiler ufak 2 yaprağa sahip.
[QUOTE=hobiciakvarist]
Gökhan bey. Peki Mustafa bey'de de olan tohumların gelişimi nasıl acaba?[/QUOTE]
Aynı yerden almadık ama tohumlar şekil olarak birebir. Şu anda çıkan bitkiler ufak 2 yaprağa sahip.
Tohumdan Bitki Tankım
[QUOTE=hobiciakvarist]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG]
Bu dende yukarı doğru büyümesi bir an önce havaya ulaşmaya çalışan bir bitki görüntüsü oluşturdu ben de. Su dışındaki gelişimine de bakmakta fayda var derim ben...
Sizin kullandığınız tohumların bir resmi var mı? Resimdeki Mustafa bey'inkinden daha iri gibi duruyorlar (gerçi suya girince şişmiş olabilir tohumlar). [:?]
[/QUOTE][QUOTE=hobiciakvarist]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG]
Bu dende yukarı doğru büyümesi bir an önce havaya ulaşmaya çalışan bir bitki görüntüsü oluşturdu ben de. Su dışındaki gelişimine de bakmakta fayda var derim ben...
Sizin kullandığınız tohumların bir resmi var mı? Resimdeki Mustafa bey'inkinden daha iri gibi duruyorlar (gerçi suya girince şişmiş olabilir tohumlar). [:?]
[/QUOTE]
Mustafa beydeki iki çeşit tohumdan da bende var. Bu uzayanlar başka bir dohum. Çim tohumuna benziyor büyük ihtimallede çim tohumu 😀
Satıcıdan para iadesi alacam biraz daha büyümelerini bekliyorum. Bu çimlerin 5 saate 1cm uzadığını gördüm inanamadım.
[QUOTE=hobiciakvarist]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG]
Bu dende yukarı doğru büyümesi bir an önce havaya ulaşmaya çalışan bir bitki görüntüsü oluşturdu ben de. Su dışındaki gelişimine de bakmakta fayda var derim ben...
Sizin kullandığınız tohumların bir resmi var mı? Resimdeki Mustafa bey'inkinden daha iri gibi duruyorlar (gerçi suya girince şişmiş olabilir tohumlar). [:?]
[/QUOTE][QUOTE=hobiciakvarist]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG]
Bu dende yukarı doğru büyümesi bir an önce havaya ulaşmaya çalışan bir bitki görüntüsü oluşturdu ben de. Su dışındaki gelişimine de bakmakta fayda var derim ben...
Sizin kullandığınız tohumların bir resmi var mı? Resimdeki Mustafa bey'inkinden daha iri gibi duruyorlar (gerçi suya girince şişmiş olabilir tohumlar). [:?]
[/QUOTE]
Mustafa beydeki iki çeşit tohumdan da bende var. Bu uzayanlar başka bir dohum. Çim tohumuna benziyor büyük ihtimallede çim tohumu 😀
Satıcıdan para iadesi alacam biraz daha büyümelerini bekliyorum. Bu çimlerin 5 saate 1cm uzadığını gördüm inanamadım.
Tohumdan Bitki Tankım
Benim tohumlardan çıkanlar hiç akvaryum bitkisine benzemiyor. Çok hızlı gelişiyorlar.
Benim tohumlardan çıkanlar hiç akvaryum bitkisine benzemiyor. Çok hızlı gelişiyorlar.
Tohumdan Bitki Tankım
[QUOTE=hobiciakvarist]
Mehmet Bey,
Bu forumda herkesin yorumları "varsayımsal"dır zira herkes kendi deneyimlerini başkasının benzer yaşadığı veya yaşamakta olduğu bir olayla paylaşırken benzerlikler üzerine gider. Bazen aynı durum olur, bazen benzer, bazen de alakasız. Mesela, biri yazsa ki "balığım üstü beyaz yuvarlak cisimlerle kaplı" varsayımda bulunuruz değil mi "beyaz benek" zira deneyimlerimize göre deneyimlerimize en yakın olanı bu. Bilgi isteriz, resim isteriz, varsayımımızı güçlendiririz.
Ben varsayımsal yorumlarımı yaprken 2 şeye dayandım: glossostigma elatinoides'in 2 yapraklı varyetesi yoktur. G.elatinoides G. elatinoides'dir. Yaprak yapısı hep aynıdır. 2 farklı büyüklükte tohum olması ikinci dayanağım.
Arkadaşlarınız defalarca denediğini ifade etmişsiniz. Peki arkadaşlarınızdan bu tohumlarla oluşturdukları bitki örtüsünü su altında (submerse ettikten sonra) 1 yıl'dan fazla hayatta tutan var mı? Varsa sizden özür dilerim şimdiden, zira 1 yıl veya daha fazla sürekli submerse kalan ve yaşayan bir bitki akvatik bir bitkidir.
Vesselam, sanırım emek verdiğiniz bir konuda size hoşunuza gitmeyen bir şeyi dile getirmem alınmanıza neden oldu. Öyle olduysa da özür dilerim. Gerçekten emeğinize saygım var ve güzel bir deneme bence. En azından deneyimlerinizden diğer hobicilerde faydalanabilecektir. Bu nedenle taktir ediyorum sizi ve bu çalışmayı. Aslında keşke herkes deneyimlerini böyle paylaşsa da bilgi çoğalsa.
Bu konuyu merakla takip edeceğim. Umarım yanılırım ve size en azından akvatik bir türün tohumları vardır. Ben de Ficus pumila tohumu aramaya devam ederim. [:)))]
Gökhan Bey,
Siz de deneyimlerinizi paylaşırsanız faydalı olacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bende pamukta başladım. Çimlenenlerden bazılarını su altına aldım değişik denemeler yapıyorum bakalım sonuç ne olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG][EDIT]gkhn54,2017-03-04 03:42:25[/EDIT]
[QUOTE=hobiciakvarist]
Mehmet Bey,
Bu forumda herkesin yorumları "varsayımsal"dır zira herkes kendi deneyimlerini başkasının benzer yaşadığı veya yaşamakta olduğu bir olayla paylaşırken benzerlikler üzerine gider. Bazen aynı durum olur, bazen benzer, bazen de alakasız. Mesela, biri yazsa ki "balığım üstü beyaz yuvarlak cisimlerle kaplı" varsayımda bulunuruz değil mi "beyaz benek" zira deneyimlerimize göre deneyimlerimize en yakın olanı bu. Bilgi isteriz, resim isteriz, varsayımımızı güçlendiririz.
Ben varsayımsal yorumlarımı yaprken 2 şeye dayandım: glossostigma elatinoides'in 2 yapraklı varyetesi yoktur. G.elatinoides G. elatinoides'dir. Yaprak yapısı hep aynıdır. 2 farklı büyüklükte tohum olması ikinci dayanağım.
Arkadaşlarınız defalarca denediğini ifade etmişsiniz. Peki arkadaşlarınızdan bu tohumlarla oluşturdukları bitki örtüsünü su altında (submerse ettikten sonra) 1 yıl'dan fazla hayatta tutan var mı? Varsa sizden özür dilerim şimdiden, zira 1 yıl veya daha fazla sürekli submerse kalan ve yaşayan bir bitki akvatik bir bitkidir.
Vesselam, sanırım emek verdiğiniz bir konuda size hoşunuza gitmeyen bir şeyi dile getirmem alınmanıza neden oldu. Öyle olduysa da özür dilerim. Gerçekten emeğinize saygım var ve güzel bir deneme bence. En azından deneyimlerinizden diğer hobicilerde faydalanabilecektir. Bu nedenle taktir ediyorum sizi ve bu çalışmayı. Aslında keşke herkes deneyimlerini böyle paylaşsa da bilgi çoğalsa.
Bu konuyu merakla takip edeceğim. Umarım yanılırım ve size en azından akvatik bir türün tohumları vardır. Ben de Ficus pumila tohumu aramaya devam ederim. [:)))]
Gökhan Bey,
Siz de deneyimlerinizi paylaşırsanız faydalı olacaktır diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bende pamukta başladım. Çimlenenlerden bazılarını su altına aldım değişik denemeler yapıyorum bakalım sonuç ne olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/030320171954491.jpg[/IMG][EDIT]gkhn54,2017-03-04 03:42:25[/EDIT]
Tohumdan Bitki Tankım
Takipteyim bende ufaktan denemelere başladım. Çinden aldığım tohumlarla. Siz tohumları nereden aldınız. Sonuçlara göre bende oradan alayım.
Takipteyim bende ufaktan denemelere başladım. Çinden aldığım tohumlarla. Siz tohumları nereden aldınız. Sonuçlara göre bende oradan alayım.
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=nihatcbci]
Üç çip yandığını şimdi öğrendim sizden.Ben hemen benimkileri kontrol ediyorum..
O zaman samsung led alanlar yanarken yakından bir foto çekenlerse bizde bilgilenmiş oluruz..
Valla şimdi denedim, o kadar yakından foto çekmek imkansız. Dünyam karardı ama değil üç, tek çip bile göremedim... O fotoyu nasıl çekmişler....[:?][/QUOTE]
Lg g3 ile çektim yeteri kadar yakınlasınca böyle oluyor ışık gözükmüyor.
[QUOTE=nihatcbci]
Üç çip yandığını şimdi öğrendim sizden.Ben hemen benimkileri kontrol ediyorum..
O zaman samsung led alanlar yanarken yakından bir foto çekenlerse bizde bilgilenmiş oluruz..
Valla şimdi denedim, o kadar yakından foto çekmek imkansız. Dünyam karardı ama değil üç, tek çip bile göremedim... O fotoyu nasıl çekmişler....[:?][/QUOTE]
Lg g3 ile çektim yeteri kadar yakınlasınca böyle oluyor ışık gözükmüyor.
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/020320172001401.jpg[/IMG]
Benim görmek istediğim görüntü bu. Dikkat ederseniz içinde üç çip var. Ledin modeli 5050 smd
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/42011/020320172001401.jpg[/IMG]
Benim görmek istediğim görüntü bu. Dikkat ederseniz içinde üç çip var. Ledin modeli 5050 smd
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=nihatcbci]
Hocam ledleri nerden aldmıştınız? Samsung yazıyor mu? Kodları bizdekiler gibi mi?[/QUOTE]
Benimde yanarken çok yakından foto çektiğinizde içimdeki çiplerin kaç tane olduğu merak ediyorum. Bendeki markasız 5630 larda tek nokta yanıyor. 3 çipli kaliteli bir ledin içinde 3 tane çip yanar. Bunlarada 8 çip dinedildiği için merak ettim.
[QUOTE=nihatcbci]
Hocam ledleri nerden aldmıştınız? Samsung yazıyor mu? Kodları bizdekiler gibi mi?[/QUOTE]
Benimde yanarken çok yakından foto çektiğinizde içimdeki çiplerin kaç tane olduğu merak ediyorum. Bendeki markasız 5630 larda tek nokta yanıyor. 3 çipli kaliteli bir ledin içinde 3 tane çip yanar. Bunlarada 8 çip dinedildiği için merak ettim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
