ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Kasım 2007 14:38
Son Ziyaret:
29 Mart 2023 22:30
Toplam Mesaj:
87 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ulaş çetin
Doğum Tarihi:
11 Ocak 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=JuMiLGL7CVQ&feature=g-upl&context=G2ba3910AUAAAAAAAAAA[/VID]
ulki 2012-04-21 10:56:37
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=JuMiLGL7CVQ&feature=g-upl&context=G2ba3910AUAAAAAAAAAA[/VID]
Bugün çektiğim birde fotosentez videosu ekledim

Direk açılmazsa videodaki fotosentez yazısına basınca açılıyor.Linkte aşağıda saygılar
2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
[QUOTE=serkan_cetinkol]Ulki bey merhaba. Tankın sağlığı haykırıyor resmen, tebrik ederim. Stil özelliklerini iyi yansıtan bir dutch tankı olmuş. Tasarıma gelirsek;
[/QUOTE]
Serkan bey görüşleriniz için teşekkürler ortadaki bitki samolus valerandi ,yaklaşık 2 senedir bende kendisin de çok emeğim olduğu için bu akvaryumda da bir yer vereyim dedim ama bende bir yere sığdıramadım bir türlü
Hatta fotoğrafta gözükmüyor ama orta alandaki heterentheraların arasında 2 adet daha var zaten çıkarmayı düşünüyordum.
[QUOTE=serkan_cetinkol]Ulki bey merhaba. Tankın sağlığı haykırıyor resmen, tebrik ederim. Stil özelliklerini iyi yansıtan bir dutch tankı olmuş. Tasarıma gelirsek;
Orta alandaki bitki (sanırım echinodorus) peyzajı ciddi anlamda darbelemiş. Onu almakla çok isabetli bir karar verirsiniz emin olun
Yapısı gereği de tanktaki bütünlüğü bozmuş. Bu tarz bitkiler daha çok tasarımın ikinci planda olduğu low tech tanklarda kullanılıyor.
Yapısı gereği de tanktaki bütünlüğü bozmuş. Bu tarz bitkiler daha çok tasarımın ikinci planda olduğu low tech tanklarda kullanılıyor.Sağdaki öbeğin dolgunluğu arttırılabilir, daha etkileyici bir görünüm sunar. Kayaların görünürlüğü çok az olduğu için rol üstlenmemişler. Amaç dutch tankı ise oynamaya gerek yok, ama daha çok kayalarında belirgin olduğu nature bir tank hedefleniyorsa daha iri kayaların daha düzenli kullanılması gerekebilir.
Budamaktan da asla çekinmeyin, vurun makası. Hedef tabloya ulaşırken bu kadar uzun bitki barındırmayın tankta. Keserek öbekleri dolgunlaştırın.
Böyle güzel bitki tanklarına dağınık gezen balıkları oldum olası yakıştıramadım. Tamamen kişisel bir zevk fakat şöyle tek tür bir red nose, kardinal yada benzer özelliklerde bir grup seyir zevkini eminim kat be kat arttıracaktır 

Hatta fotoğrafta gözükmüyor ama orta alandaki heterentheraların arasında 2 adet daha var zaten çıkarmayı düşünüyordum.
Onun dışında orta alandaki heterentheralar sizce olmuşmu yoksa orta grup olarak başka bir tür önerirmisiniz.Birde zemin için cuba glosso iklisi iyimidir yoksa tek türmü daha iyi olur .Teşekkürler...
2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
[QUOTE=mustafaerdogar] Kırmızı bitki yerine birçok farklı tür eklemeniz mümkün. Kırmızı bitkinin türünü tam teşhis edebilmek için daha yakından ve net bir fotoğraf olsa iyi olurdu. Buradan bakınca Myriophyllum veya Rotala türlerinden birini andırıyor.
ulki 2012-04-19 13:47:52
[QUOTE=mustafaerdogar] Kırmızı bitki yerine birçok farklı tür eklemeniz mümkün. Kırmızı bitkinin türünü tam teşhis edebilmek için daha yakından ve net bir fotoğraf olsa iyi olurdu. Buradan bakınca Myriophyllum veya Rotala türlerinden birini andırıyor.
Linkte sitemizin gövdeli bitkiler bölümü var. Buradan birçok türü bulabilirsiniz.
[/QUOTE]
Ozaman siz olsaydınız ne eklerdiniz diyeyim:))))
Aslında bana peyzaj için biraz yorum yaparsanız çok memnun olurum, bitkilerin yerleri sizce iyi olmuşmu.Ekleme çıkarma yapmam gereken bitki varmı,yer değiştirsem daha güzel olur diyeceğiniz bitkiler hangisi v.b gibi.Birde glosso ve cuba yı birbirlerinden ayırıp yetiştirmeye çalışıyorum sizce tabanda bu ikili kalsınmı yoksa tek tür dahamı iyi olur.Tabi tecrübeli diğer arkadaşlarda fikir verebilirler.Kafanızı çok ağırtmıyorumdur umarım 

2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
[QUOTE=mustafaerdogar] Herşey yolunda gidiyor. Geriye tabanın kaplanmasını beklemek ve stem bitkileri budama üzerine biraz daha çalışmak kalmış. Ondan sonra ortaya Dutch stilinde örnek bir tasarım çıkacak. Tebrik ederim.[/QUOTE]
[QUOTE=mustafaerdogar] Herşey yolunda gidiyor. Geriye tabanın kaplanmasını beklemek ve stem bitkileri budama üzerine biraz daha çalışmak kalmış. Ondan sonra ortaya Dutch stilinde örnek bir tasarım çıkacak. Tebrik ederim.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler Mustafa Bey.Sizce sağ tarafa kırmızı bitkilerin yerine alternatif olarak ne koyabilirim.Sağ arkadaki ismini bir türlü öğrenemediğim (maltepe petten aldım onlarda ismini bilmiyorlardı) kırmızı bitki biraz dallı bir bitki ve rotalalar gibi bir budama yapamıyorum,dolayısı ilede çok gür bir görüntü elde edemiyorum. Birde stem bitkiler diye araştırma yaptığımda genel bir liste şeklinde bu bitkilerin isimlerini bulamadım,(rotala türleri dışında) stem bitki türleri hakkında bilgi edinebileceğim bir kaynak varmıdır acaba? Teşekkürler...
2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)





ulki 2012-04-18 23:37:34
Akvaryum kurulumu 2 ayı geçti güncel birkaç foto eklemek istedim.Geçen süreçte glossolar oldukça yayıldı ayrıca tanka yaklaşık 3 hafta önce forumdan serkan beyden temin ettiğim cubalarıda ekledim onların gelişimi de fena değil.Ayrıca kurulumdan bugüne kadar 4 kere budama yapıldı bitkilerin gelişimide şu anda gayet sıkıntısız, yosun gibi bir sorunda yaşamadım umarım yaşamamda.Olumlu yada olumsuz yorumlarınızı bekliyorum Saygılar....





1 ay önce İlk eklediğim fotoğraflara baktımda glossolar gerçekten iyi gelişmişler:))
Bunlarda tamamen kendi imalatım erkek lepisteslerim :)))
ADist Pendik Gazetesinde
Ekibinizi canı gönülden tebrik ederim Türkiye de bu hobiyi hakkıyla yapmak gerçekten çok zor,gerek maddi imkanlar gerekse malzemelerin ve bitki çeşitlerinin kısıtlı olması biryana, ama siz bunu fazlasıyla başarıyorsunuz.Eminimki gerekli imkanlar sağlandığında ülkemizdende birer Takashi Amano çıkaracak güzellikte tasarımlar yapabilirsiniz.Saygılarımla....ulki 2012-03-13 21:57:37
Ekibinizi canı gönülden tebrik ederim Türkiye de bu hobiyi hakkıyla yapmak gerçekten çok zor,gerek maddi imkanlar gerekse malzemelerin ve bitki çeşitlerinin kısıtlı olması biryana, ama siz bunu fazlasıyla başarıyorsunuz.Eminimki gerekli imkanlar sağlandığında ülkemizdende birer Takashi Amano çıkaracak güzellikte tasarımlar yapabilirsiniz.Saygılarımla....
2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
[QUOTE=sayer]
sararanlar oldu ama geneli hala sağlıklı ancak yukardada belirttiğim gibi oldukça boylandılar taban tam anlamıyla oturana kadar glossoları tutacağım bu zaman zarfında gelişirlerse kalırlar yoksa başka bir çözüm bulacağız artık :)
[QUOTE=sayer]
Ulaş bey,tebrikler Mustafa'ya katılıyorum bence de çok doğru bir başlangış olmuş.Ben olayın bitki yetiştirme bölümüyle daha yakından ilgilendiğim için,başlangıçta ki bitki yoğunluğu hemen dikkatimi çekti.
Pırıl pırıl bir başlangıç olmuş.tabana diktiniz glossolar dışında,yanlış anlaşılma olmasın sadece zamanlaması yanlış,umarım herşey yolunda gider....
Başarılar dilerim....
[/QUOTE]
Ertuğrul bey sizinde dediğiniz gibi glossolar da bir zamanlama hatası yaptım iş kazası diyelim onada
sararanlar oldu ama geneli hala sağlıklı ancak yukardada belirttiğim gibi oldukça boylandılar taban tam anlamıyla oturana kadar glossoları tutacağım bu zaman zarfında gelişirlerse kalırlar yoksa başka bir çözüm bulacağız artık :)2.bitkili denemem(fotosentez videosu eklendi syf 2)
Boyut (cm): 100*50*45Kapasite (litre): 225 lt
Canlılar: 4 adet sae 2 hafta sonra diğer balıklarda eklenecek.
Malzemeler:taban:tropica substrat,tunç sönmezoğlu misket gübre,hagen kum,
Fotoğraf:
ulki 2012-04-21 00:56:45
Boyut (cm): 100*50*45Kapasite (litre): 225 lt
Canlılar: 4 adet sae 2 hafta sonra diğer balıklarda eklenecek.
Malzemeler:taban:tropica substrat,tunç sönmezoğlu misket gübre,hagen kum,
eheim 2228 dış filtre, 6 *30 watt (3 aquastar3 grolüx) aydınlatma, co2 tüplü sistem
Akvaryum Bakımı:haftalık %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:henüz yemleme yapılmıyor
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:tunc sönmezoğlu potasyum ve mikro element sıvı gübre
Akvaryum Bakımı:haftalık %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:henüz yemleme yapılmıyor
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:tunc sönmezoğlu potasyum ve mikro element sıvı gübre
Herkese merhabalar,
Akvaryum kurlumunun 4 haftasında , kurulumu acele etmeden forumdaki kurulum konusuna uyarak yapmaya çalıştım ,henüzde yosun v..s gibi bir sorunla karşılaşmadım.Bugün kurulumun 29 .günü düzenli potasyum ve mikro element gübrelerini eklemeyede başladım.Bundan sonra gelişim daha hızlı olacaktır diye düşünüyorum.
Daha çok yolum var ama bu eksik haliylede olsa paylaşıp fikirleriniz almak istedim.Henüz taban için bitkiye tam karar veremedim.Tabana ilk kurulumda glosso ekledim ama aydınlatmam da 6 adet flonun tamamını 3 gün önce yakmaya başladığımdan glossolar bugüne kadar 2 flo ile ancak boyuna uzadılar:))Arka taraf resimdeki gibi olacak ama belki rotalaların önüne bir grup daha bitki ekleyebilirim.
Sizden ricam bana özellikle orta plan için peyzaj ve bitki önersinde bulunmanız,tabi mevcut durumla ilgilide değişiklik önerilerine açığım:)) el birliği ile güzel birşeyler çıkar inşallah:))Bugün çektiğim güncel fotolar aşağıda yorumlarınızı ve önderilerinizi bekliyorum..Saygılarımla..
İlk fotosentezler:))Fotoğrafta ip gibi çıkmışlar:)))
İmbat - ADist 2012
Ertuğrul bey,Tankın güzelliği yanında eminimki benim gibi birçok kişide böyle bir güzelliğin maliyetini merak ediyordur.Biraz maliyet tarafı ile ilgilide bilgi verebilirseniz belki hobiye yeni başlayacaklar içinde iyi bir kaynak olabilir.Saygılarımla
Ertuğrul bey,Tankın güzelliği yanında eminimki benim gibi birçok kişide böyle bir güzelliğin maliyetini merak ediyordur.Biraz maliyet tarafı ile ilgilide bilgi verebilirseniz belki hobiye yeni başlayacaklar içinde iyi bir kaynak olabilir.Saygılarımla
İmbat - ADist 2012
[QUOTE=sayer][QUOTE=rasguado]
[/QUOTE]
ulki 2012-02-25 18:25:56
[QUOTE=sayer][QUOTE=rasguado]
Mükemmel,elinize sağlık..3.resimdeki kıyı formatı hakkında bilgilendirirseniz seviniriz..
[/QUOTE]Mehmet bey, teşekkür ederim bu tasarım tamamen bir ekip çalışmasının ürünü,ekip elemanlarından herkesin bu tankta emeği var.
Kıyı formatından kastınız,deniz simülasyonu ise eğer o simülasyon tamamen Serkan (Çetinkol) tarafından hazırlandı.Bu vesileyle kendisine bir kere daha teşekkür ediyorum,Serkan ellerine emeğine sağlık...
Ertuğrul bey tebrikler süper olmuş gerçekten.Bu ekibe dahil olmak için aranan şartlar nedir acaba

SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

















