ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
agstyler
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
83
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2007 13:10
Son Ziyaret:
03 Şubat 2017 18:22
Toplam Mesaj:
100 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan Sönmez
Doğum Tarihi:
23 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gürkan SÖNMEZ
İzmir/Karşıyaka
KARŞIYAKA ÇOCUĞUYUM!!!
agurkansonmez@hotmail.com
SON 10 MESAJI
Sump Debi Ayarı
Sump motorunun debi ayarını sürekli ortada tutmam gerekiyor. Maksimuma aldığımda motor su seviyesinin üstünde kalıyor. Üst tankta da su seviyesi buhar camına kadar yükseliyor. Açıkçası balıkları eklediğim için borulara da bir müdahelede bulunamıyorum.
Sump motorunun debi ayarını sürekli ortada tutmam gerekiyor. Maksimuma aldığımda motor su seviyesinin üstünde kalıyor. Üst tankta da su seviyesi buhar camına kadar yükseliyor. Açıkçası balıkları eklediğim için borulara da bir müdahelede bulunamıyorum.
Sump Debi Ayarı
Volkan Bey merhaba. Boruların içinde tıkanıklık olmasına ihtimal vermiyorum çünkü montajını tamamen kendim yaptım. Adım adım ve kontrol ederek ilerledim. Taşma borularını traşlayarak suyu biraz aşağıya çektim. Sağ tarafın fotoğrafını yüklüyorum;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/221120160151111.jpg[/IMG]
Biraz daha aşağıya çekilebilir mi sizce, yoksa taşma üst sınırına sıfır mı olması gerekir? Sol taraf ta ise alt kısımlardaki delikler az gelmiş olabilir mi diye merak ediyorum. Önde görünen delikler arka tarafta da devam etmektedir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/221120160154321.jpg[/IMG]
Taşma noktaları suyun altındayken elektrik kesildiğinde Sump taşmayacak durumdadır. Kontrolünü yaptım onun da.
Volkan Bey merhaba. Boruların içinde tıkanıklık olmasına ihtimal vermiyorum çünkü montajını tamamen kendim yaptım. Adım adım ve kontrol ederek ilerledim. Taşma borularını traşlayarak suyu biraz aşağıya çektim. Sağ tarafın fotoğrafını yüklüyorum;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/221120160151111.jpg[/IMG]
Biraz daha aşağıya çekilebilir mi sizce, yoksa taşma üst sınırına sıfır mı olması gerekir? Sol taraf ta ise alt kısımlardaki delikler az gelmiş olabilir mi diye merak ediyorum. Önde görünen delikler arka tarafta da devam etmektedir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/221120160154321.jpg[/IMG]
Taşma noktaları suyun altındayken elektrik kesildiğinde Sump taşmayacak durumdadır. Kontrolünü yaptım onun da.
Sump Debi Ayarı
Merhaba. İlk defa Sump sistemi kurdum ve takıldığım noktalar var. Umarım yardımcı olabilirsiniz. 170x70x70 akvaryumum var. 100x50x50 de sump. Eheim 5000 kafa motoru kullanıyorum. Üstteki taşma mesafesini istediğim noktaya kadar ayarlıyorum. Sump ı da istediğim noktaya kadar dolduruyorum. Fişi taktığımda sumpdan yukarıya daha fazla su dökülüyo ve atkılar suyun altında kalıyor. Kafa motorunun debisini de en düşüğüne almama rağmen. 2500 litre / Satt de kullanırken yani durum bu. Debiyi 5000 litre / saat e getirdiğimde kafa motorundan, bu sefer ana tankın kuşaklarına kadar su tırmanıyor hatta kuşakların üzerine bile çıkacak neredeyse. Delik ve boru çapım 4cm. Üstten taşma borularını baya bir tıraşladım ve üst tankdaki suyu 2-3 cm kadar aşağıya indirdim. Yine de fişi taktığımda su atkılara kadar çıkıyor 2500 Litre / Saatte. Sorabileceğiniz farklı sorular olursa cevaplandırmaya çalışırım. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba. İlk defa Sump sistemi kurdum ve takıldığım noktalar var. Umarım yardımcı olabilirsiniz. 170x70x70 akvaryumum var. 100x50x50 de sump. Eheim 5000 kafa motoru kullanıyorum. Üstteki taşma mesafesini istediğim noktaya kadar ayarlıyorum. Sump ı da istediğim noktaya kadar dolduruyorum. Fişi taktığımda sumpdan yukarıya daha fazla su dökülüyo ve atkılar suyun altında kalıyor. Kafa motorunun debisini de en düşüğüne almama rağmen. 2500 litre / Satt de kullanırken yani durum bu. Debiyi 5000 litre / saat e getirdiğimde kafa motorundan, bu sefer ana tankın kuşaklarına kadar su tırmanıyor hatta kuşakların üzerine bile çıkacak neredeyse. Delik ve boru çapım 4cm. Üstten taşma borularını baya bir tıraşladım ve üst tankdaki suyu 2-3 cm kadar aşağıya indirdim. Yine de fişi taktığımda su atkılara kadar çıkıyor 2500 Litre / Saatte. Sorabileceğiniz farklı sorular olursa cevaplandırmaya çalışırım. Şimdiden teşekkürler.
250x80x65 Yeni Tank Projelendirme
Evde doğal gaz da açık olmasına rağmen ben 2 ısıtıcıyla 28-29 dereceleri göremedim. Toplamda 1100 Litre akvaryum ve buhar camlı.
Evde doğal gaz da açık olmasına rağmen ben 2 ısıtıcıyla 28-29 dereceleri göremedim. Toplamda 1100 Litre akvaryum ve buhar camlı.
250x80x65 Yeni Tank Projelendirme
Öncelikle istediğiniz gibi olur inşallah her şey. Yan Sump ın fazla kullanışlı olduğunu düşünmüyorum ve tavsiye etmem. Sump ın ilk bölmesine alta bio-sünger üstünde elyaf koyarak kullanabilirsiniz. Alttan ve üstten emişi istediğiniz gibi yaparsınız sıkıntısız ve kolay bir işlem sonuçta. Ama benim merak ettiğim konu ısıtmayı nasıl sağlayacaksınız ?
Öncelikle istediğiniz gibi olur inşallah her şey. Yan Sump ın fazla kullanışlı olduğunu düşünmüyorum ve tavsiye etmem. Sump ın ilk bölmesine alta bio-sünger üstünde elyaf koyarak kullanabilirsiniz. Alttan ve üstten emişi istediğiniz gibi yaparsınız sıkıntısız ve kolay bir işlem sonuçta. Ama benim merak ettiğim konu ısıtmayı nasıl sağlayacaksınız ?
1100 Litre Diskus Tank Kurulumu
Ve aleyküm selam. Şimdilik boylandırma tankı kurmamaya karar verdim. Pek yakında fotoğraflarını paylaşacağım 9 adet 8 ila 12-23 cm arasında balıklarım tanka ekleniyor. Fotoğraflarla birlikte teşekkür edeceğim bir arkadaşım ve ağabeyim var. Allah a şükür tüm sorumları da aştım sayılır. Sadece ısı problemi yaşayacağa benziyorum. Su dinlendirme sorunu yaşamamak için arıtıcı cihazı aldım. Gelen arkadaşlarla biraz haşır neşir olduktan sonra 90 cm lik bir boylandırma tankı kuracağım. Su değişimi ve düzenli besleme hakkında tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Akvaryumu 2 Adet 300 Watt Jager ısıtıcı ile ısıtmaya çalışmama rağmen 2 gündür 26.5 - 27 derece arasında sıcaklık. Isıtıcıların ikisi de Sump da duruyor. İşin garip kısmı ikisi de deliler gibi çalışmıyor. Kısa süreli çalışıp duruyorlar. Akvaryumun tamamı buhar camı ile kapalı. Sadece Sump da buhar camı yok. Oda sıcaklığı sürekli 23-24 derece arasında seyrediyor. Akvaryum doğal gaz peteğine de çok yakın mesafede. Daha canlıları eklemedim tankıma. 2 gün boyunca tek ısıtıcıyla deneme yaptığımda da ısı 26-27 derece arasındaydı. Ben işin içinden çıkamadım. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Ve aleyküm selam. Şimdilik boylandırma tankı kurmamaya karar verdim. Pek yakında fotoğraflarını paylaşacağım 9 adet 8 ila 12-23 cm arasında balıklarım tanka ekleniyor. Fotoğraflarla birlikte teşekkür edeceğim bir arkadaşım ve ağabeyim var. Allah a şükür tüm sorumları da aştım sayılır. Sadece ısı problemi yaşayacağa benziyorum. Su dinlendirme sorunu yaşamamak için arıtıcı cihazı aldım. Gelen arkadaşlarla biraz haşır neşir olduktan sonra 90 cm lik bir boylandırma tankı kuracağım. Su değişimi ve düzenli besleme hakkında tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Akvaryumu 2 Adet 300 Watt Jager ısıtıcı ile ısıtmaya çalışmama rağmen 2 gündür 26.5 - 27 derece arasında sıcaklık. Isıtıcıların ikisi de Sump da duruyor. İşin garip kısmı ikisi de deliler gibi çalışmıyor. Kısa süreli çalışıp duruyorlar. Akvaryumun tamamı buhar camı ile kapalı. Sadece Sump da buhar camı yok. Oda sıcaklığı sürekli 23-24 derece arasında seyrediyor. Akvaryum doğal gaz peteğine de çok yakın mesafede. Daha canlıları eklemedim tankıma. 2 gün boyunca tek ısıtıcıyla deneme yaptığımda da ısı 26-27 derece arasındaydı. Ben işin içinden çıkamadım. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
1100 Litre Diskus Tank Kurulumu
Öncelikle akvaryumum cama cam olacağından taban için pek zorlanacağımı düşünmüyorum. Sump malzemelerinde marka takıntısında bulunmadım. Sump motorunun ve ısıtıcıların kalitesinden ödün vermedim fakat. 250gr Elyaf, 2 kg Seramik, 1 kg Zeolit, 1.5 kg Aktif Carbon, 250 Adet Bioball ve 100x50 Bio Sünger kulandım. Ucuz olması bakımından Xinyou markasını tercih ettim. Önümüzdeki ay 1kg civarı Sera Siporax ilave edeceğim. 250 Litre Sump hacmim olduğu için yavaş yavaş ilaveler olacaktır. Hatta Sump ı büyütmeyi bile düşünüyorum. Mevcut Sump ın yanına 50 cm daha ilave yapabilirim. Gerçekleştirdiğimde resimlerini ilave ederim konuya.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/201120160906311.jpg[/IMG]
[EDIT]agstyler,2016-11-20 10:06:35[/EDIT]
Öncelikle akvaryumum cama cam olacağından taban için pek zorlanacağımı düşünmüyorum. Sump malzemelerinde marka takıntısında bulunmadım. Sump motorunun ve ısıtıcıların kalitesinden ödün vermedim fakat. 250gr Elyaf, 2 kg Seramik, 1 kg Zeolit, 1.5 kg Aktif Carbon, 250 Adet Bioball ve 100x50 Bio Sünger kulandım. Ucuz olması bakımından Xinyou markasını tercih ettim. Önümüzdeki ay 1kg civarı Sera Siporax ilave edeceğim. 250 Litre Sump hacmim olduğu için yavaş yavaş ilaveler olacaktır. Hatta Sump ı büyütmeyi bile düşünüyorum. Mevcut Sump ın yanına 50 cm daha ilave yapabilirim. Gerçekleştirdiğimde resimlerini ilave ederim konuya.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/201120160906311.jpg[/IMG]
[EDIT]agstyler,2016-11-20 10:06:35[/EDIT]
1100 Litre Diskus Tank Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161629591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161630551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161631501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161633041.jpg[/IMG]
Akvaryumumun yapımı tamamlandı. Yardımlarından dolayı evimizin ustası Deniz Bey e çok teşekkür ederim. Ihh ıhh ıhhh diye diye elinden geleni yaptı sağ olsun [:)))] . Sade ve sessiz bir sump sistemi kurdum. Beklediğimden daha derli toplu oldu sistem. Sıra canlıları edinmeye kaldı. Bir kısmı nasipse pazartesi akvaryuma eklenecek. Alışma ve stres sürecinden sonra fotoğraf eklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161641131.jpg[/IMG][EDIT]agstyler,2016-11-21 19:10:04[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161629591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161630551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161631501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161633041.jpg[/IMG]
Akvaryumumun yapımı tamamlandı. Yardımlarından dolayı evimizin ustası Deniz Bey e çok teşekkür ederim. Ihh ıhh ıhhh diye diye elinden geleni yaptı sağ olsun [:)))] . Sade ve sessiz bir sump sistemi kurdum. Beklediğimden daha derli toplu oldu sistem. Sıra canlıları edinmeye kaldı. Bir kısmı nasipse pazartesi akvaryuma eklenecek. Alışma ve stres sürecinden sonra fotoğraf eklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/191120161641131.jpg[/IMG][EDIT]agstyler,2016-11-21 19:10:04[/EDIT]
1100 Litre Diskus Tank Kurulumu
Üstte buhar camı çalışacağı için üstüne atamam. Ama bugün 2 tane daha atkı atmayı planlıyorum.
Üstte buhar camı çalışacağı için üstüne atamam. Ama bugün 2 tane daha atkı atmayı planlıyorum.
1100 Litre Diskus Tank Kurulumu
Benim hatam ortaya kayıt atmamakta oldu. 12mm cama ve silikon payına güvendim. Buhar camları için kuşakların üstüne 8mm lik camlar yapıstırıyorum. Ortadan da 12mm kuşak atıcam. Kurtarabilirm sanırım bu şekilde.
[QUOTE=erulusoy]Merhabalar. Her ne kadar cam kalınlığı ölçülerle uygun gözükse de yaşadığınız olay aynen başıma geldi. Kayıtlar çatlamaya başlayıp, imal eden kişi bir şey olmaz abi demesinden sonra bir hafta içinde arka cam çatladı( 150x50x70, 12mm bilamine cam). Hemen suyu boşaltın, en azından kayıtları güçlendirin.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Ama lamine camla düz rodajlı camın mukavemeti aynı olamaz. Zaten o ölçüde akvaryumu lamine camdan imal eden ustaya sanatkarlığını sorgulamak gerekir. Lamine 12mm camı maksimum 10mm gibi düşünmek gerekir. İki tane 6mm camın aradaki filmle birbirine yapıştırılmış olarak düşünün. Düşünmeyin hatta öyle. Lamine camın tek bir artısı vardır patladığında yere düşmez. Tuz-buz olur ama yerinde kalır. Benim tek hatam ortaya atkı atmamakta oldu. Çatlak tam ortada olduğu için 6cm 12mm camla üzerine atkı attım. Kuşakların üzerine de 3 cm 8mm boydan boya buhar camı kanalı attım. Kuruyunca tekrar suyu basıcam. Hayırlısı bakalım. Sonucu tekrar paylaşırım sizlerle. Umarım konuyu okuyup aynı hataya düşmekten kurtulanlar olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/141120160750121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/141120160752361.jpg[/IMG][EDIT]agstyler,2016-11-14 08:52:51[/EDIT]
Benim hatam ortaya kayıt atmamakta oldu. 12mm cama ve silikon payına güvendim. Buhar camları için kuşakların üstüne 8mm lik camlar yapıstırıyorum. Ortadan da 12mm kuşak atıcam. Kurtarabilirm sanırım bu şekilde.
[QUOTE=erulusoy]Merhabalar. Her ne kadar cam kalınlığı ölçülerle uygun gözükse de yaşadığınız olay aynen başıma geldi. Kayıtlar çatlamaya başlayıp, imal eden kişi bir şey olmaz abi demesinden sonra bir hafta içinde arka cam çatladı( 150x50x70, 12mm bilamine cam). Hemen suyu boşaltın, en azından kayıtları güçlendirin.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Ama lamine camla düz rodajlı camın mukavemeti aynı olamaz. Zaten o ölçüde akvaryumu lamine camdan imal eden ustaya sanatkarlığını sorgulamak gerekir. Lamine 12mm camı maksimum 10mm gibi düşünmek gerekir. İki tane 6mm camın aradaki filmle birbirine yapıştırılmış olarak düşünün. Düşünmeyin hatta öyle. Lamine camın tek bir artısı vardır patladığında yere düşmez. Tuz-buz olur ama yerinde kalır. Benim tek hatam ortaya atkı atmamakta oldu. Çatlak tam ortada olduğu için 6cm 12mm camla üzerine atkı attım. Kuşakların üzerine de 3 cm 8mm boydan boya buhar camı kanalı attım. Kuruyunca tekrar suyu basıcam. Hayırlısı bakalım. Sonucu tekrar paylaşırım sizlerle. Umarım konuyu okuyup aynı hataya düşmekten kurtulanlar olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/141120160750121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/35411/141120160752361.jpg[/IMG][EDIT]agstyler,2016-11-14 08:52:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 69 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Hoppala,
Efeayd,
Cyber_Scout,
HaydarGul,
altuntasseref,
oktay42,
MiSoSiKiaN,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
0rnn,
hakanb.,
ternapi,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Frkn,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
kilic88,
serdar131977,
SuperSport,
mlh06,
Kürşat Koç,
888starz_iopl,
capodicapii,
ilterisdoğukan,
tuncaysargin,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
