ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MehmetBerrak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2007 16:31
Son Ziyaret:
15 Şubat 2016 01:05
Toplam Mesaj:
246 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Berak
Doğum Tarihi:
12 Aralık 1975
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Mağazacılık / Karate Antrenör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/33304.jpg[/img]0 RH+ 5352510092
Rahmet(رحمت)ile zahmet(زحمت)arasında bir nokta farkı vardır; Allah c.c. dilerse zahmetteki noktayı kaldırıverir.
SON 10 MESAJI
Alabalık akvaryumu
[QUOTE=YYILDIZ51] Büyüyünce yersiniz artık. :)[/QUOTE]
:) galiba, seneye büyük bir havuz yapıp oraya salmayı düşünüyorum.
[QUOTE=matrax003] Bakımı zor olmuyor mu yani çünkü alabalık çok oksijen isteyen bir balık değil mi sadece düşüncem bu işin ehli değilim.[/QUOTE]
Aksine, çok kolay, sump sistemi kurulu Yukarıdan Aşağıya suyun çarpması sonucu bol miktarda oksijen oluşuyor zaten, Balıklar biraz büyüsün oksijen motorunuda takacağım, ısıtıcı hiç kullanmıyorum, suyun ısısı 14 15 derecede şu an, haftada 3 4 kezde %30 %40 su Değişimi yapıyorum. (Sondajımız var, değişen suyu da değerlendiriyoruz) saygılar.
[QUOTE=YYILDIZ51] Büyüyünce yersiniz artık. :)[/QUOTE]
:) galiba, seneye büyük bir havuz yapıp oraya salmayı düşünüyorum.
[QUOTE=matrax003] Bakımı zor olmuyor mu yani çünkü alabalık çok oksijen isteyen bir balık değil mi sadece düşüncem bu işin ehli değilim.[/QUOTE]
Aksine, çok kolay, sump sistemi kurulu Yukarıdan Aşağıya suyun çarpması sonucu bol miktarda oksijen oluşuyor zaten, Balıklar biraz büyüsün oksijen motorunuda takacağım, ısıtıcı hiç kullanmıyorum, suyun ısısı 14 15 derecede şu an, haftada 3 4 kezde %30 %40 su Değişimi yapıyorum. (Sondajımız var, değişen suyu da değerlendiriyoruz) saygılar.
Alabalık akvaryumu
S. A. Merhabalar arkadaşlar.
Uzun aradan sonra
İstanbul dan taşınmış olduğum Bitlis Ahlat ta kurulumunu tamamladığım alabalık akvaryumunu sizler ile paylaşmak istedim.


S. A. Merhabalar arkadaşlar.
Uzun aradan sonra
İstanbul dan taşınmış olduğum Bitlis Ahlat ta kurulumunu tamamladığım alabalık akvaryumunu sizler ile paylaşmak istedim.


Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
[QUOTE=RAPTOR666]Güzel bi sistem tebrikler.
[/QUOTE]
Avvaryumunuza ve sisteminize göre tercih edilebilir ama benim akvaryumumda bu sistemde herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
[QUOTE=cintwiz]Enteresan bir fikirmis[/QUOTE] Teşekkürler ama benim için enteresandan öte bana ve balıklarıma yarayan yararlı bir sistem oldu :) saygılar.
[QUOTE=Shadow designer]Bu tip sistemler genellikle üretimhanelerde ve çiftliklerde kullanılsa da bence artezyen sistemi yada kuyudan çekme bir sisteminiz varsa tüm ev tipi büyük tanklarda da kullanılabilir. Ancak direk şebeke suyu kullanacakğınız sistemlerde mutlaka bir ön griş filtresi kullanılması lazım. Ayrıca ara sıra çeşme suyunda test yapmalısınız. Çünkü suyun içeriğinin ne zaman değişeceği pek belli olmuyor.[/QUOTE] Fikirlerinize katılıyorum, ancak burada akvaryumumuzun hacmi ve değişen su miktarı çok önemli, benim akvaryumda hacim fazla, değişim minik minik, dolayısıyla gecenin bir yarısında 3 saat boyunca sular yoğun klorlu gelse bile bu balıklarımı etkilemiyor, belki tankım küçük olsaydı ve buna bağlı olarak ta su değişimi fazla gerçekleşseydi o zaman bu klor balıklarıma zarar verebilecek seviyeye ulaşacaktı ama 10 ay oldu galiba, Allah a c.c. şükür sorun yaşamadım, saygılar. SUYU TEST KONUSUNDA İSE
[QUOTE=ekremguclu]
[/QUOTE]



[QUOTE=SelçukÇakmak]Mehmet bey test sonuçları ne durumda sıkıntı varmı? Bende bu hafta yapım aşamasına gireceğim.MehmetBerrak 2011-09-30 14:49:52
[QUOTE=ERDAL AY / DESPA]Güzel bir çalışma, tebrikler [/QUOTE]
Teşekkür ederim, sump sisteminiz olmasada bence bu sistemi kurabilirsiniz, saygılar.
[QUOTE=realaxoy]Sump mantığıyla taşırmalı sistem yaparak kullanılabilir. Ama nitrit ve nitrat zehirlenmesini engellemek için yine de dip çekimi yapmanız gerekir. Bu nedenle sumpsız akvaryumlarda pek de espirisi yok.
[QUOTE=RAPTOR666]Güzel bi sistem tebrikler.
7 Sayfa yazıyı okumadım belki yazılmıştır ama şamandıra kullanmak yerine çeşmeden geleni direk verip, tahliyeyide taşırma sistemiyle yapsanız daha eminiyetli olmazmıydı.
Ayrıca en son 01,05,2011 de sump ı temizlemiştim ve dün 29,09,2011 de bir daha sump ın içindeki elyafları değiştirdim, yani ortalama 5 aydır kesinlikle dip çekimi de yapmadımi sump ıda temizlemedim ve balıklarım gayet mutlu ve sağlıklı.
[QUOTE=cintwiz]Enteresan bir fikirmis[/QUOTE] Teşekkürler ama benim için enteresandan öte bana ve balıklarıma yarayan yararlı bir sistem oldu :) saygılar.
[QUOTE=Shadow designer]Bu tip sistemler genellikle üretimhanelerde ve çiftliklerde kullanılsa da bence artezyen sistemi yada kuyudan çekme bir sisteminiz varsa tüm ev tipi büyük tanklarda da kullanılabilir. Ancak direk şebeke suyu kullanacakğınız sistemlerde mutlaka bir ön griş filtresi kullanılması lazım. Ayrıca ara sıra çeşme suyunda test yapmalısınız. Çünkü suyun içeriğinin ne zaman değişeceği pek belli olmuyor.[/QUOTE] Fikirlerinize katılıyorum, ancak burada akvaryumumuzun hacmi ve değişen su miktarı çok önemli, benim akvaryumda hacim fazla, değişim minik minik, dolayısıyla gecenin bir yarısında 3 saat boyunca sular yoğun klorlu gelse bile bu balıklarımı etkilemiyor, belki tankım küçük olsaydı ve buna bağlı olarak ta su değişimi fazla gerçekleşseydi o zaman bu klor balıklarıma zarar verebilecek seviyeye ulaşacaktı ama 10 ay oldu galiba, Allah a c.c. şükür sorun yaşamadım, saygılar. SUYU TEST KONUSUNDA İSE
İstanbul avrupa yakasının tds değerleri 240 ila 265 arası değişir.
Sanırım gecenin herhangi bir saatinde sular klorlu olur.
Birde ansızın sularımız çamurlu akabilir, bunu 3 sene önce yaşadık, buna karşı akvaryumun 5 micron filtre taktım, çamur geldiği takdirde 5 micron filtrem dolacaktır ve su akışı kesilecektir.
[QUOTE=ekremguclu]

[/QUOTE]




[QUOTE=SelçukÇakmak]Mehmet bey test sonuçları ne durumda sıkıntı varmı? Bende bu hafta yapım aşamasına gireceğim.
Bir adet 5 Micron filtre ve 1 adet karbon filtre ne işe yarıyor.Saygılar.
[/QUOTE]
Uzun zaman oldu test etmeyi ve suya katkı maddelerini terk ettim, inan daha huzurluyum
bir sorun yok şükür, önümüzdeki günlerde diskus+melek+ bitkilendirmeyi düşünüyorum, kabaca; 5 micron filtre sudaki 5micron ve üzeri büyüklükteki maddeleri, karbon filtre ise sudaki zararlı kimyasalları tutar, saygılar.
bir sorun yok şükür, önümüzdeki günlerde diskus+melek+ bitkilendirmeyi düşünüyorum, kabaca; 5 micron filtre sudaki 5micron ve üzeri büyüklükteki maddeleri, karbon filtre ise sudaki zararlı kimyasalları tutar, saygılar.( Aktif karbonlar, insan sağlığına zararsız, kullanışlı ürünler olup, oldukça yüksek bir gözenekliliğe ve iç yüzey alanına sahiptirler. Aktif karbonlar, çözeltideki molekül ve iyonları gözenekleri vasıtasıyla iç yüzeylerine doğru çekebilirler ve bu yüzden adsorban olarak adlandırılırlar. )
[QUOTE=ERDAL AY / DESPA]Güzel bir çalışma, tebrikler
Pekı sump sistemi olmayanlar nasıl uygulayabilecekler birde bu konuda yardım alabilsek te bizde su değişiminden kurtulsak
[QUOTE=realaxoy]Sump mantığıyla taşırmalı sistem yaparak kullanılabilir. Ama nitrit ve nitrat zehirlenmesini engellemek için yine de dip çekimi yapmanız gerekir. Bu nedenle sumpsız akvaryumlarda pek de espirisi yok.
Sağlıklı balıklar dilerim...
[/QUOTE]
Evet dipçekimi yapmak kesinlikle çok yararlı hatta bir çok akvaryumda zaruridir. Saygılar.
250x65x85h Duvara gömme akvaryum + sump + arka fon
[QUOTE=barandoruk]Mehmet abi uzun zaman oldu senin biseyler yapmayali artik biseyler yapsam diyorum bitkili vs gibi
[/QUOTE]
[QUOTE=barandoruk]Mehmet abi uzun zaman oldu senin biseyler yapmayali artik biseyler yapsam diyorum bitkili vs gibi
Önümüzdeki günlerde bitkili diskus+melek düşünüyorum, paylaşırım inşallah, saygılar.
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
[QUOTE=SelçukÇakmak]Mehmet bey son durum nedir ? Bilgi verebilirmisiniz ?[/QUOTE]
Herkese hayırlı akşamlar;
Selçuk bey, sistem çok güzel, tıkır tıkır çalışıyor, su değerleri ve balıkları sağlık durumları da çok iyi, herkese tavsiye ederim, benim için su değişimi tarihe karıştı :)
Saygılar...
(Geç yanıt verdiğim için özür dilerim)
MehmetBerrak 2011-04-12 23:24:52
[QUOTE=SelçukÇakmak]Mehmet bey son durum nedir ? Bilgi verebilirmisiniz ?[/QUOTE]
Herkese hayırlı akşamlar;
Selçuk bey, sistem çok güzel, tıkır tıkır çalışıyor, su değerleri ve balıkları sağlık durumları da çok iyi, herkese tavsiye ederim, benim için su değişimi tarihe karıştı :)
Saygılar...
(Geç yanıt verdiğim için özür dilerim)
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
[QUOTE=selcuk@]Mehmet bey konuyu devamlı takip ediyorum.Artıkk test sonuçlarınıda gördüm.Projeyi bende hayata geçirmem için engel kalmadı.
[QUOTE=selcuk@]Mehmet bey konuyu devamlı takip ediyorum.Artıkk test sonuçlarınıda gördüm.Projeyi bende hayata geçirmem için engel kalmadı.
Yeni balıklarla akvaryum çok değişik duruyor.Sanki akvaryumun içinde f-16 lar uçuyor.
[/QUOTE]
:) Teşekkür ederim Selçuk bey, İnşallah sizde projeyi sorunsuz hayata geçirirsiniz, pişman olmayacağınızdan eminim.
Saygılar.
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
Merhaba arkadaşlar:
Son tecrübelerime göre; Su değişim oranını aylık %150 olarak tutarsam balıklarım daha mutlu olacaklarını tahmin ediyorum, gerçi aylık %100 değişimde de herhangi bir sorun yaşamadım ama bence %150 değişim daha iyi olur, bakalım ? Zaman içinde son kararımızı vereceğiz.
Not: Sistemden çok memnunum, akvaryum suyu pırıl pırıl ve su değerleri iyi, sump taki elyafı bir ay sonra değiştirdim, taşlara, kumlara, makarnalara ve biyolojik süngerlere daha hiç dokunmadım ve dip çekimi hiç yapmadım.
Saygılar.
08.02.2011 Tarihli test sonucu;
cl2 (Klor): 0
ph (Power of Hydrogen): 7,8
kh (Karbonat): 12
gh (Genel sertlik): 14
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
ph (Power of Hydrogen): 7,8
kh (Karbonat): 12
gh (Genel sertlik): 14
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
[QUOTE=selcuk@]
[QUOTE=realaxoy]
MehmetBerrak 2011-02-04 01:35:41
[QUOTE=selcuk@]
Mehmet bey ph'da düşme var.Akvaryum kumunuz hangisinden?.
[/QUOTE] Aragonit kum var, ph. kh. ve gh. deki düşüşün sebebi, su değişim oranını arttırmam oldu, aslında ph. ve kh. nin düşeceğini biliyordum ama gh. yi merak ediyordum ve oranların ne kadar değişeceğini merak ediyordum, öğrenmiş olduk.Saygılar.
[QUOTE=realaxoy]
Tebrik ederim Mehmet bey. Fikir çok güzel. Konunun başından beri takipteyim ve herhnangi bir sorun çıkmaması bir çok akvarist için umut verici. Akvaryumum musluğa yakın bir yerde olsaydı kesinlikle ben de kurardım bu sistemi.
Fakat aklıma takılan bie nokta var. Su değişim oranını arttırdığınız anda parametrelerde dalgalanma meydana gelmiş. Bu tür dalgalanmaların balıklara olumsuz etki edeceği düşüncesindeyim. Parametreleri sabit tutmak daha sağlıklı olur bence.
Çalışmanızdan dolayı tebrik eder sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim Akın bey,
Elbette parametreleri ne kadar sabit tutabilirsek o kadar balıklarımız için iyi olur, günlük ilave ettiğim tuz ve karbonatı %50 oranında arttırırsam değerler gene yükselecektir.
Saygılar.
Akvaryuma mono ve makrakanta ilave ettim, aranızda bana kızacakları duyar gibiyim ama özellikle mono lar çok güzeller :)
Saygılar.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xgvq1a_karma-akvaryum_animals[/VID]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xgvqiv_karma-akvaryum_animals[/VID]
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
Merhaba;
Merhaba;
Son 4 veya 5. Gündür su değişim oranını arttırdım, takribi aylık %150 olacağını düşünüyorum.
Günlük ilave ettiğim tuz ve karbonat oranında bir değişiklik yapmadım, bu durum sudaki değerlere hemen yansıdı.
Tabikide bu akşamdan itibaren tuz ve karbonat oranlarını %50 arttırıyorum.
Saygılar.
02.02.2011 Tarihli test sonucu;
cl2 (Klor): 0
ph (Power of Hydrogen): 7,6
kh (Karbonat): 10
gh (Genel sertlik): 12
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
ph (Power of Hydrogen): 7,6
kh (Karbonat): 10
gh (Genel sertlik): 12
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
Tam otomatik damla damla su değişim sistemi.
Merhaba arkadaşlar;
Bu akşamki görüntülerdir, dün kasakalawelerimden biri, ağzındaki tek bir yavruyu saldı.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xgriwy_mah06560_animals[/VID]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xgrioh_mah06557_animals[/VID]
27.01.2011 Tarihli test sonucu;
cl2 (Klor): 0
ph (Power of Hydrogen): 8
kh (Karbonat): 16
gh (Genel sertlik): 15
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
ph (Power of Hydrogen): 8
kh (Karbonat): 16
gh (Genel sertlik): 15
no2 (Nitrit): 0
no3 (Nitrat): 10
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
