ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KÇetintaş
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
168
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ağustos 2007 22:27
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2026 03:40
Toplam Mesaj:
123 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kadir ÇETİNTAŞ
Doğum Tarihi:
07 Eylül 1965
Yaş:
60
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İrem Akvaryum - Artemia
Adres güncellemesi; İrem Akvaryum uzun bir süredir Hasan Bey in kendi dükkanında hizmet vermeye devam ediyor. Ve halen daha taze çıkartılmış artemi her zaman var.
Adres. İREM AKVARYUM
Çağdaş sokak 93/ D
Aydınlıkevler / Ankara
Tel: (312) 4176593
Google haritalardan da ulaşabilir, yol tarifi alabilirsiniz.
https://maps.app.goo.gl/Vov8LN1gRMDkXjkBA
Adres güncellemesi; İrem Akvaryum uzun bir süredir Hasan Bey in kendi dükkanında hizmet vermeye devam ediyor. Ve halen daha taze çıkartılmış artemi her zaman var.
Adres. İREM AKVARYUM
Çağdaş sokak 93/ D
Aydınlıkevler / Ankara
Tel: (312) 4176593
Google haritalardan da ulaşabilir, yol tarifi alabilirsiniz.
https://maps.app.goo.gl/Vov8LN1gRMDkXjkBA
Akvaryum Bulanıklık Sendromu
Şu anki durum amonyak patlaması değil, bakteri patlaması gibi duruyor. Amonyak olsaydı balıklar yüzeye yakın yüzer ve nefes almaya çalışırlardı. Çünkü amonyak solungaçları yakar. Eğer öyle bir durum olursa acil olarak sıfır su da olsa balıkları başka bir suya hiç vakit kaybetmeden almak gerekir.
Ama sizin balıklarınız rahat görünüyor. O yüzden amonyak değil, ama yeni kurduğunuz ve bakteri eklediğiniçin bakteriler aşırı üremiş. Bunun bir zararı yoktur fakat iki üç gün yemleme yapmayın, suyla oynamayın. Su değiştirirseniz olay tekrarlanır. Filtrenin oturmasını bekleyin.
Şu anki durum amonyak patlaması değil, bakteri patlaması gibi duruyor. Amonyak olsaydı balıklar yüzeye yakın yüzer ve nefes almaya çalışırlardı. Çünkü amonyak solungaçları yakar. Eğer öyle bir durum olursa acil olarak sıfır su da olsa balıkları başka bir suya hiç vakit kaybetmeden almak gerekir.
Ama sizin balıklarınız rahat görünüyor. O yüzden amonyak değil, ama yeni kurduğunuz ve bakteri eklediğiniçin bakteriler aşırı üremiş. Bunun bir zararı yoktur fakat iki üç gün yemleme yapmayın, suyla oynamayın. Su değiştirirseniz olay tekrarlanır. Filtrenin oturmasını bekleyin.
İrem Akvaryum Ankara
[QUOTE=drugs]İrem akvaryum aydınlık evlerde Hasan abinin dükkanı karapürçekteki ayrı bi yer..[/QUOTE]
Doğru İrem Akvaryum Hasan Sözen arkadaşımızın yeri, Aydınlıkevlerde.
Web adresi: [URL]iremakvaryum.com[/URL]
Tel: 0(312) 417 65 73
Adres: Çağdaş Sokağı No:93/ D Aydınlıkevler / Ankara
google maps adresi
[URL]https://goo.gl/maps/Zfhk3euZPe6GRtbg9[/URL]
[QUOTE=drugs]İrem akvaryum aydınlık evlerde Hasan abinin dükkanı karapürçekteki ayrı bi yer..[/QUOTE]
Doğru İrem Akvaryum Hasan Sözen arkadaşımızın yeri, Aydınlıkevlerde.
Web adresi: [URL]iremakvaryum.com[/URL]
Tel: 0(312) 417 65 73
Adres: Çağdaş Sokağı No:93/ D Aydınlıkevler / Ankara
google maps adresi
[URL]https://goo.gl/maps/Zfhk3euZPe6GRtbg9[/URL]
E-jet 3388 Dış Filtre Hakkında.
Giriş borusuna benziyor, basit bir parça, belki japon japıştırıcı veya benzerleri ile yapıştırılabilir. Yedek parça konusu oldukça sıkıntılı bir konu ülkemizde. Tamir etme şansınız varsa önce o yolu deneyin. Kolay gelsin.
Giriş borusuna benziyor, basit bir parça, belki japon japıştırıcı veya benzerleri ile yapıştırılabilir. Yedek parça konusu oldukça sıkıntılı bir konu ülkemizde. Tamir etme şansınız varsa önce o yolu deneyin. Kolay gelsin.
KOSGEB Destekleri ve Akvaryumculuk
[QUOTE=sibelkan]
Kurs şartmış '' KOSGEB Girişimcilik Eğitimi kursu'' bu kurslara katılmak gerekiyormuş. KOSGEB'den öğrendim.[/QUOTE][QUOTE=sibelkan]
Evet kosgeb için kurs olmadan olmuyor. Ancak zaten üretim için kosgeb in desteği yok. Diğer bakanlıkların ( tarım orman bak. ) destek için şartları nelerdir onları araştırmak lazım.
[QUOTE=sibelkan]
Kurs şartmış '' KOSGEB Girişimcilik Eğitimi kursu'' bu kurslara katılmak gerekiyormuş. KOSGEB'den öğrendim.[/QUOTE][QUOTE=sibelkan]
Evet kosgeb için kurs olmadan olmuyor. Ancak zaten üretim için kosgeb in desteği yok. Diğer bakanlıkların ( tarım orman bak. ) destek için şartları nelerdir onları araştırmak lazım.
KOSGEB Destekleri ve Akvaryumculuk
[QUOTE=sibelkan]Bende 2018 yılında KOSGEB Girişimcilik Eğitimlerine katılıp KOSGEB'in 50.000 tl hibe 100.000 tl olan faizsiz kredi deseğinden yararlanmak istiyorum.Amacım kendime ait havuzlarda yayın balığı yetiştiriciliği yapmak.Bu konu hakkında nereden ve nasıl başlamam gerekiyor bilgisi olan var mı ?[/QUOTE]
Kosgeb sanayii, imalat ve ticareti destekliyor. Mesela satış veya paketleme dükkanı/tesisi açabilirsiniz ama üretimi desteklemiyor maalesef. Üretim için tarım ve hayvancılık bakanlığı desteklerinden bahsediyorlar. Ama var mıdır, şartlar nedir bilmiyorum, araştırmak lazım.
Kosgeb destekleri mevzuat ve bir çok başka bilgi için
[URL]http://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/genel/detay/1231/girisimcilik-destek-programi[/URL]
[EDIT]KÇetintaş,2018-03-17 19:23:00[/EDIT]
[QUOTE=sibelkan]Bende 2018 yılında KOSGEB Girişimcilik Eğitimlerine katılıp KOSGEB'in 50.000 tl hibe 100.000 tl olan faizsiz kredi deseğinden yararlanmak istiyorum.Amacım kendime ait havuzlarda yayın balığı yetiştiriciliği yapmak.Bu konu hakkında nereden ve nasıl başlamam gerekiyor bilgisi olan var mı ?[/QUOTE]
Kosgeb sanayii, imalat ve ticareti destekliyor. Mesela satış veya paketleme dükkanı/tesisi açabilirsiniz ama üretimi desteklemiyor maalesef. Üretim için tarım ve hayvancılık bakanlığı desteklerinden bahsediyorlar. Ama var mıdır, şartlar nedir bilmiyorum, araştırmak lazım.
Kosgeb destekleri mevzuat ve bir çok başka bilgi için
[URL]http://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/genel/detay/1231/girisimcilik-destek-programi[/URL]
[EDIT]KÇetintaş,2018-03-17 19:23:00[/EDIT]
Suyun Havalanması Hakkında Soru
Akvaryumlarda ve aslen tüm sularda suya oksijenin alınmasının en kolay yolu su ile havanın temasıdır. Su yüzeyindeki dalgalanma su yüzeyinin arttırılması gibi düşünün. Aslen su içine verilen hava kabarcıklarının da esas işlevi suyun yüzeyinin hareketlendirilmesidir. Yoksa aşağıdan yukarıya giderken suya vereceği oksijen sembolik kalır.
Şimdi sizin durumunuzda eğer ki su yüzeyinin dalgalanmadan dahi alacağı oksijen ve yanı sıra bitkilerinizin fotosentez sırasında çıkartacakları oksijen kabarcıkları ( olduğunu var sayarsak !) tankınızdaki balıklarınıza yetiyorsa sorun olmaz elbette. Bu elbette balık adetinize, cinslerine, tankın boyutuna göre değişir. Kimi türler labirentli olup zaten su içindeki erimiş oksijene çok gerek duymazlarken, k,m, türler az hareketli olup az oksijen tüketirken, kimi türler yüzeyde yüzüp oksijeni gerektiğinde en fazla olduyğu yerden, yani yüzeyden alıp idare ederlerken kimi türlerse sudaki oksijen miktarı yetmediğinde size bunu sürekli su yüzeyine yakın yüzerek ve hatta suyu yüzeyden ağızlarına alıp solungaçtan geçirerek solumaya çalışırken belli ederler.
Yani bu biraz sizin tank ve balık kriterlerine bağlıdır. Ama yanı sıra suya birde karbondioksit veriyorsanız o zaman sıkıntı daha çabuk ortaya çıkacaktır. Bence yüzey hareketini kesmeyin, eğer bitkilerinizin eğilmesinden şikayetçiyseniz, aşağıdan yukarıya hareket verip suyu kabartacak şekilde minik kafa motorlarından edinebilirsiniz. O da güzel yüzey hareketi yapar.
Ayrıca su içinde ve yüzeyinde hareket olmaması bitki tankları için de çok iyi değildir. Hem su içinde ölü bölgeler oluşmasına ve nitratın dipte aşırı yoğunlaşmasına ve hemde yosunların en sevdiği şey olan hareketsiz ortama davetiye çıkartır. [:cool:]
Kolay gelsin, keyifli hobiler. [:)]
Akvaryumlarda ve aslen tüm sularda suya oksijenin alınmasının en kolay yolu su ile havanın temasıdır. Su yüzeyindeki dalgalanma su yüzeyinin arttırılması gibi düşünün. Aslen su içine verilen hava kabarcıklarının da esas işlevi suyun yüzeyinin hareketlendirilmesidir. Yoksa aşağıdan yukarıya giderken suya vereceği oksijen sembolik kalır.
Şimdi sizin durumunuzda eğer ki su yüzeyinin dalgalanmadan dahi alacağı oksijen ve yanı sıra bitkilerinizin fotosentez sırasında çıkartacakları oksijen kabarcıkları ( olduğunu var sayarsak !) tankınızdaki balıklarınıza yetiyorsa sorun olmaz elbette. Bu elbette balık adetinize, cinslerine, tankın boyutuna göre değişir. Kimi türler labirentli olup zaten su içindeki erimiş oksijene çok gerek duymazlarken, k,m, türler az hareketli olup az oksijen tüketirken, kimi türler yüzeyde yüzüp oksijeni gerektiğinde en fazla olduyğu yerden, yani yüzeyden alıp idare ederlerken kimi türlerse sudaki oksijen miktarı yetmediğinde size bunu sürekli su yüzeyine yakın yüzerek ve hatta suyu yüzeyden ağızlarına alıp solungaçtan geçirerek solumaya çalışırken belli ederler.
Yani bu biraz sizin tank ve balık kriterlerine bağlıdır. Ama yanı sıra suya birde karbondioksit veriyorsanız o zaman sıkıntı daha çabuk ortaya çıkacaktır. Bence yüzey hareketini kesmeyin, eğer bitkilerinizin eğilmesinden şikayetçiyseniz, aşağıdan yukarıya hareket verip suyu kabartacak şekilde minik kafa motorlarından edinebilirsiniz. O da güzel yüzey hareketi yapar.
Ayrıca su içinde ve yüzeyinde hareket olmaması bitki tankları için de çok iyi değildir. Hem su içinde ölü bölgeler oluşmasına ve nitratın dipte aşırı yoğunlaşmasına ve hemde yosunların en sevdiği şey olan hareketsiz ortama davetiye çıkartır. [:cool:]
Kolay gelsin, keyifli hobiler. [:)]
Discus Olurmu
[QUOTE=anil0700]
Anladim bu surecte su degisimi felan yapmicam anladigim kadariyla ayrica hava filitresi takmam gerekiyormu birde aklima geldi aydinlatma icin ne secmeliyim [/QUOTE]
Su değişimi yapmaya gerek yok çünkü zaten suyunuz henüz temiz ve bakterisi oturmaya başlamadı henüz, imkanınız varsa bilindik markalardan bir bakteri kültürü ile suya bakteri aşılaması yapabilirsiniz. Veya alacağınız yeri tespit etti iseniz, oraya gidip size bir miktar balıkların durduğu akvaryumun filtre elyafından ( kirli elyaf ) vermesini rica edin, ve bunu akvaryumunuzun içinde yıkayın, suyunuz önce bulanacak ama iki gün sonra da cam gibi olacaktır. Buda bir bakteri aşılama metodudur. Ama bunu sakın başka bir akvaryumcudan, başka bir arkadaştan v.s yapmayın. Balık alacağınız yerden ve müstakbel balıklarınızın durduğu akvaryumdan yapmalısınız.
Dış filtre su yüzeyini yeteri kadar dalgalandırıyorsa veya dış filtre borusu suya yeteri kadar hareket veriyorsa gerekmeyebilir ama ekstradan takarsanız da iyi olur. Çünkü diskuslar sıcak suda beslenirler ve sıcak sular oksijei tutmak konusunda edn zor sulardır. Yani ne kadar hava verilirse o kadar iyidir. Ancak tabii ki balıkları akvaryumun içinde dört döndürecek şekilde de değil.
Aydınlatma konusu da şöyle; diskus çok fazla ışık seven bir balık değildir. Tek bir floresan ampül yeter de artar bile hatta bunu da her zaman yakmanız gerekmez akşamları yem vermeden bir yarım saat önce yakarsanız yeterli olacaktır. Ve gün içerisinde de oda ışık alıyorsa bu onlara yeter, ama karanlıksa tek bir lamba yakabilirsiniz. Ufak bir konu gece zifiri karanlıkta bırakmayın. Küçük bir led ışığı olursa çok iyi olur. Çünkü diskus zifiri karanlıkta full uyur ama uyanması zaman aladığı için en ufak seste harekette , ışıkta korkarak ani hareketler zıplamalar, tank yüzeyine çarpmalar, tanktan atlamalar yapar, hiç olmadı stress e girer. O yüzden az bir ışık bulundurulursa derin uykuya geçmez ve uyanması da hareketleri de kontrollü olur. Merak etmeyin doğada da ya bir ay ışığı ay olmadığında da yıldızlar ışık kaynağı oluyor, dolayısı ile zifiri karanlık zamanlar çok az oluyor, o yüzden hiç uyumazsa sıkıntı olmaz mı diye de düşünmeyin.
Keyifli hobiler.
[QUOTE=anil0700]
Anladim bu surecte su degisimi felan yapmicam anladigim kadariyla ayrica hava filitresi takmam gerekiyormu birde aklima geldi aydinlatma icin ne secmeliyim [/QUOTE]
Su değişimi yapmaya gerek yok çünkü zaten suyunuz henüz temiz ve bakterisi oturmaya başlamadı henüz, imkanınız varsa bilindik markalardan bir bakteri kültürü ile suya bakteri aşılaması yapabilirsiniz. Veya alacağınız yeri tespit etti iseniz, oraya gidip size bir miktar balıkların durduğu akvaryumun filtre elyafından ( kirli elyaf ) vermesini rica edin, ve bunu akvaryumunuzun içinde yıkayın, suyunuz önce bulanacak ama iki gün sonra da cam gibi olacaktır. Buda bir bakteri aşılama metodudur. Ama bunu sakın başka bir akvaryumcudan, başka bir arkadaştan v.s yapmayın. Balık alacağınız yerden ve müstakbel balıklarınızın durduğu akvaryumdan yapmalısınız.
Dış filtre su yüzeyini yeteri kadar dalgalandırıyorsa veya dış filtre borusu suya yeteri kadar hareket veriyorsa gerekmeyebilir ama ekstradan takarsanız da iyi olur. Çünkü diskuslar sıcak suda beslenirler ve sıcak sular oksijei tutmak konusunda edn zor sulardır. Yani ne kadar hava verilirse o kadar iyidir. Ancak tabii ki balıkları akvaryumun içinde dört döndürecek şekilde de değil.
Aydınlatma konusu da şöyle; diskus çok fazla ışık seven bir balık değildir. Tek bir floresan ampül yeter de artar bile hatta bunu da her zaman yakmanız gerekmez akşamları yem vermeden bir yarım saat önce yakarsanız yeterli olacaktır. Ve gün içerisinde de oda ışık alıyorsa bu onlara yeter, ama karanlıksa tek bir lamba yakabilirsiniz. Ufak bir konu gece zifiri karanlıkta bırakmayın. Küçük bir led ışığı olursa çok iyi olur. Çünkü diskus zifiri karanlıkta full uyur ama uyanması zaman aladığı için en ufak seste harekette , ışıkta korkarak ani hareketler zıplamalar, tank yüzeyine çarpmalar, tanktan atlamalar yapar, hiç olmadı stress e girer. O yüzden az bir ışık bulundurulursa derin uykuya geçmez ve uyanması da hareketleri de kontrollü olur. Merak etmeyin doğada da ya bir ay ışığı ay olmadığında da yıldızlar ışık kaynağı oluyor, dolayısı ile zifiri karanlık zamanlar çok az oluyor, o yüzden hiç uyumazsa sıkıntı olmaz mı diye de düşünmeyin.
Keyifli hobiler.
Discus Olurmu
[QUOTE=anil0700]
...Peki bu ilk kurulumda ne yapmam gerekiyor baliklari koymadan dis filitre iki gundur calisiyor isitici 29 derecede calisiyor discus icin en iyi ortami hazirlamam icin neler yapmam gerekiyor [/QUOTE]
Sabır.. diskus almadan önce sabır almanız gerekiyor... :) En az bir hafta daha filtreniz çalışsın siz de bu arada alacağınız balıkları bulun ve acele etmeyin alacağınız yerle temasta olun.... ve çok küçük balık almamaya, ithal balık almamaya dikkat edin.... bu arada da makale okumaya çalışın.
[QUOTE=anil0700]
...Peki bu ilk kurulumda ne yapmam gerekiyor baliklari koymadan dis filitre iki gundur calisiyor isitici 29 derecede calisiyor discus icin en iyi ortami hazirlamam icin neler yapmam gerekiyor [/QUOTE]
Sabır.. diskus almadan önce sabır almanız gerekiyor... :) En az bir hafta daha filtreniz çalışsın siz de bu arada alacağınız balıkları bulun ve acele etmeyin alacağınız yerle temasta olun.... ve çok küçük balık almamaya, ithal balık almamaya dikkat edin.... bu arada da makale okumaya çalışın.
Kaplamada Kullanılan Malzeme
Hayırlısı olsun, ama zaten ilk seferde her şey yolunda gidecek diye bir şey yok! Daha çook yumurtlarlar, larvalar çıkar sırtlarlar felan filan. Daha çok iş var vede denemeler olacaktır yani. O yüzden çokda stress yapmayın bırakın yapacaklarsa yapsınlar. Ve belkide tüm hazırlıksızlığınıza rahmen herşey ummadığınız kadar kendiliğinden olur amaan bu muymuş dersiniz sonra. :) Bol şanslar.
Hayırlısı olsun, ama zaten ilk seferde her şey yolunda gidecek diye bir şey yok! Daha çook yumurtlarlar, larvalar çıkar sırtlarlar felan filan. Daha çok iş var vede denemeler olacaktır yani. O yüzden çokda stress yapmayın bırakın yapacaklarsa yapsınlar. Ve belkide tüm hazırlıksızlığınıza rahmen herşey ummadığınız kadar kendiliğinden olur amaan bu muymuş dersiniz sonra. :) Bol şanslar.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
