ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Umutoty
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2026 21:26
Son Ziyaret:
1 saat 51 dakika önce
Toplam Mesaj:
94 [0.63 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
88 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1

BİLGİLER

Ad Soyad:
Kemal umut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Umutotu

SON 10 MESAJI

Geophagus Tür Ayrımı?
[QUOTE=Cyber_Scout]Geophagus sp. 'Tapajos Orange Head' olabilir gibi.
Açığa çıktıklarında net ve tam yan profil foto iyi olur.[/QUOTE] Merhabalar,çok net fotoğraf çekemedim biraz arkada gezdikleri için ve benden korktukları için bu fotoğrafılardan anlasılırmı . Birde az önce bişeyler gördüm bunlar birbirine ağız dalaşı yapıyorlardı birde böyle daire şeklinde hafif kavga ediyor gibiydiler bu normalimdir acaba?[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261846271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261846361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261846371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261846391.jpg[/IMG]
Geophagus Tür Ayrımı?
[QUOTE=Cyber_Scout][URL]https://www.akvaryum.com/guney_amerika_cichlidleri_kategorisi_4.asp[/URL]
Sayfanın en aşağılarında toprak yiyenler var .
Resimlerine basıp büyütebilir balıklarınıza en yakın olanı tespit edebilirsiniz.[/QUOTE]tamamdır sağolun.baktım ama tam anlayamadım daha küçük oldukları için benzetemedim.[EDIT]Umutoty,2026-06-26 17:16:09[/EDIT]
Geophagus Tür Ayrımı?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Görmeden cevap vermek çok zor olucak ![:?][/QUOTE] şuan daha yeni eklediğim için arkada saklanıyorlar ama şöyle tarif edeyim vücütlari yeşil-mavi parıltılarla kaplı yüzgeçleride turuncu biraz öne çıkınca fotoğraflarını atacağım
[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261704001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/260620261704011.jpg[/IMG]
Geophagus Tür Ayrımı?
Merhabalar, 2 adet geophagus aldım fakat hangi tür olduğunu bilmiyorum 7-8 cm boylarında nasıl anlayabilirim acaba?
200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu?
[QUOTE=Me0]
Kum biraz daha ince olsa Geop için daha iyi olur. Fakat bu şekliyle bile olsa, o iki kum Geoplar tarafından birbirine karıştırılacaktır. Karışınca pek hoş görünmüyor, en azından ben beğenmemiştim(bende de sveni var, çift kum vardı). O nedenle hem kumu inceltip hemde tek renk yaparsanız çok daha iyi olur. [/QUOTE] haklısınız ama akvaryumu yeniden bozmak istemiyorum.karışıtoronca benim hoşuma gidiyor aslında ama bakacağım neler yapacağımı bilmiyorum.
200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu?
[QUOTE=Oozer3466]Benimde hi-tech akvaryumdan sonra beslemek istediğim türler hayırlı olsun şimdiden sağlıklı hobiler.[:)][/QUOTE] sağolun hocam maalesef şuan değil akvaryumdaki balıkları satıyorum tür değişimi için onlar satılınca alacağım inşallah.[:)]
200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu?
Merhabalar,200 litrede geophagus ve eba olurmu bir çift şeklinde. Birde geophagus lara 2,5mm kum olurmu ama akvaryumun orta kısmındaki beyaz kısm siyah olan 1,5mm bir sorun çıkarmı acaba [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG]
İstanbul’da Discus
[QUOTE=Cyber_Scout]
Alternatif olmayınca seve seve anlaşırlar..[3)][/QUOTE] tamamdır saolun hocam.[:)]
İstanbul’da Discus
[QUOTE=Cyber_Scout]
1e1d[/QUOTE] ben yanlış anlamışım hocam peki anlaşamazlarsa sorun çıkmazmı.[:)]
İstanbul’da Discus
[QUOTE=Cyber_Scout]Genç , orta boy erkek-dişi alım yapmak faha mantıklı olur. [/QUOTE] tamamdır hocam kaç dişi kaç erkek olsun.[:)]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.