ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iLeDiC
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2026 13:25
Son Ziyaret:
13 Nisan 2026 12:23
Toplam Mesaj:
9 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
5 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akif GÜZEN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.....
SON 5 MESAJI
Peltier İle Akvaryum Soğutma Destek
[QUOTE=scorpion26]Bence bu konudaki en başarılı video bu. Ne kadar buna yaklaşabilirsen o kadar iyi sonuç alırsın.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=_m7SYHzAX88[/URL][/QUOTE]
Güzel bir çalışma yapmış arkadaş. Geçmişte deniz akvaryumu dönemlerimde peltier ile çalışmıştım ama açıkcası çok verim alamamıştım. Peltier in iki yüzğ var malum. Bir tarafı soğurken diğer tarafı ısınıyor. Bu ısınma ciddi bir ısınma. Soğuk taraftan verim almak istiyorsanız sıcak tarafıda iyi soğutmanız gerekiyor. Benim yaptığım sistem tuzlu su sistemi olduğundan bu videodaki gibi suyu direkt soğuyan kısma temas ettiremediğimden çok verim alamamıştım. Tatlı suda tuzlu suda ki gibi sorun olmaz sanırım. Video da sadece dikkatimi çeken bir husus oldu. Yanlış görmediysem soğuyan taraftan ısınan tarafa vida geçişi var. Vidalar ısınıp soğuyan tarafın verimini etkileyebilir diye düşünüyorum.
[QUOTE=scorpion26]Bence bu konudaki en başarılı video bu. Ne kadar buna yaklaşabilirsen o kadar iyi sonuç alırsın.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=_m7SYHzAX88[/URL][/QUOTE]
Güzel bir çalışma yapmış arkadaş. Geçmişte deniz akvaryumu dönemlerimde peltier ile çalışmıştım ama açıkcası çok verim alamamıştım. Peltier in iki yüzğ var malum. Bir tarafı soğurken diğer tarafı ısınıyor. Bu ısınma ciddi bir ısınma. Soğuk taraftan verim almak istiyorsanız sıcak tarafıda iyi soğutmanız gerekiyor. Benim yaptığım sistem tuzlu su sistemi olduğundan bu videodaki gibi suyu direkt soğuyan kısma temas ettiremediğimden çok verim alamamıştım. Tatlı suda tuzlu suda ki gibi sorun olmaz sanırım. Video da sadece dikkatimi çeken bir husus oldu. Yanlış görmediysem soğuyan taraftan ısınan tarafa vida geçişi var. Vidalar ısınıp soğuyan tarafın verimini etkileyebilir diye düşünüyorum.
Wi-fi Zaman Rölesi
[QUOTE=Hobimus]Ben kendim akvaryum aydınlatmasını aurduino ile dim edilebilir sunrise sunset modlu yaptım. İstediğiniz gibi mod ekleyebilirsiniz, yanarken ve sönerken yumuşak geçiş yapıyor. İsterseniz ay ışığı modu da ekleyebilirsiniz. Yaklaşık 400 tl ye mâl oldu. Aurduino ile başka türlü de kullanımlar yapilabilir[/QUOTE]
Arduino apayrı bir dünya. Yapılabileceklerin listesini çıkarmaya başlasak saatler sürer sanırım. Herkesin yapabileceği bir şey değil maalesef.
[QUOTE=scorpion26]Fonri akıllı priz tek geçerim. 4'lü ve birçok senaryoya göre prizleri açıp kapatabilirsniz. Ayrıca oda sıcaklık ve nem ölçer alıp senaryolarda kullanabilirsiniz. Mesela benim ışıklar hava kararınca açılıp 2 saat açık kalıyor. [/QUOTE]
4 lü olması baya güzel ama fiyatı biraz yüksek sanırım. 2K nın üzerinde fiyatı. Kullanmadığım bir ürün olduğu için fiyatına değer öi değmez mi bir şey diyemiyorum. Bu arada benim gördüğüm model de iki adet usb çıkışıda vardı. Aslında tam benlik bir ürünmüş. Takibe aldım belki kampanya falan olur[:D]
[QUOTE=Hobimus]Ben kendim akvaryum aydınlatmasını aurduino ile dim edilebilir sunrise sunset modlu yaptım. İstediğiniz gibi mod ekleyebilirsiniz, yanarken ve sönerken yumuşak geçiş yapıyor. İsterseniz ay ışığı modu da ekleyebilirsiniz. Yaklaşık 400 tl ye mâl oldu. Aurduino ile başka türlü de kullanımlar yapilabilir[/QUOTE]
Arduino apayrı bir dünya. Yapılabileceklerin listesini çıkarmaya başlasak saatler sürer sanırım. Herkesin yapabileceği bir şey değil maalesef.
[QUOTE=scorpion26]Fonri akıllı priz tek geçerim. 4'lü ve birçok senaryoya göre prizleri açıp kapatabilirsniz. Ayrıca oda sıcaklık ve nem ölçer alıp senaryolarda kullanabilirsiniz. Mesela benim ışıklar hava kararınca açılıp 2 saat açık kalıyor. [/QUOTE]
4 lü olması baya güzel ama fiyatı biraz yüksek sanırım. 2K nın üzerinde fiyatı. Kullanmadığım bir ürün olduğu için fiyatına değer öi değmez mi bir şey diyemiyorum. Bu arada benim gördüğüm model de iki adet usb çıkışıda vardı. Aslında tam benlik bir ürünmüş. Takibe aldım belki kampanya falan olur[:D]
Wi-fi Zaman Rölesi
Uzun zaman önce mevzusu kapanmış bir konu. Müsaadenizle ufaktan bir hortlatacağım konuyu. Instagram da dolanırken led aydınlatma için bir Wi-Fi devre satıldığını gördüm. Sonra biraz araştırıyım dedim. Çok değişik fiyatlar var. Hatta işin içine akvaryum kelimesi girince fiyat bir anda yükseliveriyor anlamsızca.
Neyse araştırmalarım sonucunda [B]Cata CT-4010[/B] diye bir ürüne rastladım. Ortalama 350-400 TL civarında bir ürün. Bildiğiniz ufak çaplı bir priz görüntüsünde. Ürünü az önce sipariş ettim. Henüz kullanma fırsatım olmadı ama kullanıcı yorumlarına bakarsak oldukça kullanışlı. Evde değilken çalıştırmak istediğiniz ürünü telefonunuz vasıtası ile çalıştırabiliyorsunuz. Bunun haricinde haftalık günlük ayarlamalar yapabiliyormuşsunuz. Yani atıyorum Pazartesi aydınlatma öğlen 12 de yansın, saat 2 de sönsün sonra akşam 8 de yansın 10 da sönsün. Ertesi gün şu saatlerde açılsın şu saatlerde kapansın gibilerinden.
Yani kısacası hem uzaktan açıp kapatma hem de zaman rölesi gibi kullanılabiliyor.
Uzun zaman önce mevzusu kapanmış bir konu. Müsaadenizle ufaktan bir hortlatacağım konuyu. Instagram da dolanırken led aydınlatma için bir Wi-Fi devre satıldığını gördüm. Sonra biraz araştırıyım dedim. Çok değişik fiyatlar var. Hatta işin içine akvaryum kelimesi girince fiyat bir anda yükseliveriyor anlamsızca.
Neyse araştırmalarım sonucunda [B]Cata CT-4010[/B] diye bir ürüne rastladım. Ortalama 350-400 TL civarında bir ürün. Bildiğiniz ufak çaplı bir priz görüntüsünde. Ürünü az önce sipariş ettim. Henüz kullanma fırsatım olmadı ama kullanıcı yorumlarına bakarsak oldukça kullanışlı. Evde değilken çalıştırmak istediğiniz ürünü telefonunuz vasıtası ile çalıştırabiliyorsunuz. Bunun haricinde haftalık günlük ayarlamalar yapabiliyormuşsunuz. Yani atıyorum Pazartesi aydınlatma öğlen 12 de yansın, saat 2 de sönsün sonra akşam 8 de yansın 10 da sönsün. Ertesi gün şu saatlerde açılsın şu saatlerde kapansın gibilerinden.
Yani kısacası hem uzaktan açıp kapatma hem de zaman rölesi gibi kullanılabiliyor.
Paşa
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Güzel başlamamış ama güzel devam ediyor. İlk kurulumda metilen mavisi kullanımına akıl sır erdiremedim.. Elmaların bazıları bitki yer çünkü onlar elma salyangozu değil yakın akrabalarından bir tür. Onu da def etmişsiniz, doğru karar. Ve en doğru karar, bu tank Beta'lık. Doğru misafir teşrif etmiş ve temizlik ekibininde gelmesi çok yerinde olmuş. Arta kalan yemleri ve gerekeni halledeceklerdir. Ha, çok çoğalırlarsa bir iki helena ile popülasyonu kontrol altına alırsınız.
Keyifli hobiler,[/QUOTE]
Bence de elma salyangozu değildi. Muhtemelen o familyanın türlerinden biri. Geçmişte elma salyangozu beslemiştim ve bu tür sorunlar yaşamamıştım. Helena olayı benimde aklıma geldi. Çok fazla sayı artarsa rahatsız edecek düzeyde 2 olmasa da 1 adet helena ekleyebilirim. Popülasyon 1 tane için çoksa o zaman 2 nciyi düşünürüm. Akvaryum kapasitesi zaten küçük.
[QUOTE=Samnastrp]Fanusta olsa en azından bilinçli ve balığa uygun silindir Walstad yapan bi üyemiz de var bitkili olduğu sürece balığın gözüne zarar vermeyecektir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok ama çok yaşlı bir muhabbet kuşum var. Fotoğraflarda arka planda kafesi görünüyor. Allah gecinden versin ama ona bir şey olursa akvaryum için alan açılır ve şuan ki durumuna göre ciddi oranda büyür.
Şuan Zümrüt hanımımız yaklaşık 11 yaşında. Umarım daha uzun bir süre bizimle olur. O zamana kadar Paşa hazretleri bununla idare edecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120262000091.jpg[/IMG]
Sanırım davetsiz misafirlerimiz adi salyangoz dediğimiz türden. Az daha büyürlerse daha net anlaşılır sanırım.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Güzel başlamamış ama güzel devam ediyor. İlk kurulumda metilen mavisi kullanımına akıl sır erdiremedim.. Elmaların bazıları bitki yer çünkü onlar elma salyangozu değil yakın akrabalarından bir tür. Onu da def etmişsiniz, doğru karar. Ve en doğru karar, bu tank Beta'lık. Doğru misafir teşrif etmiş ve temizlik ekibininde gelmesi çok yerinde olmuş. Arta kalan yemleri ve gerekeni halledeceklerdir. Ha, çok çoğalırlarsa bir iki helena ile popülasyonu kontrol altına alırsınız.
Keyifli hobiler,[/QUOTE]
Bence de elma salyangozu değildi. Muhtemelen o familyanın türlerinden biri. Geçmişte elma salyangozu beslemiştim ve bu tür sorunlar yaşamamıştım. Helena olayı benimde aklıma geldi. Çok fazla sayı artarsa rahatsız edecek düzeyde 2 olmasa da 1 adet helena ekleyebilirim. Popülasyon 1 tane için çoksa o zaman 2 nciyi düşünürüm. Akvaryum kapasitesi zaten küçük.
[QUOTE=Samnastrp]Fanusta olsa en azından bilinçli ve balığa uygun silindir Walstad yapan bi üyemiz de var bitkili olduğu sürece balığın gözüne zarar vermeyecektir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok ama çok yaşlı bir muhabbet kuşum var. Fotoğraflarda arka planda kafesi görünüyor. Allah gecinden versin ama ona bir şey olursa akvaryum için alan açılır ve şuan ki durumuna göre ciddi oranda büyür.
Şuan Zümrüt hanımımız yaklaşık 11 yaşında. Umarım daha uzun bir süre bizimle olur. O zamana kadar Paşa hazretleri bununla idare edecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120262000091.jpg[/IMG]
Sanırım davetsiz misafirlerimiz adi salyangoz dediğimiz türden. Az daha büyürlerse daha net anlaşılır sanırım.
Paşa
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle akvaryumun şekli nedeni ile linçle meyin. Akvaryum fanus şeklinde 17 litrelik bir akvaryum. Üstten tepe filtreli. Başta bir hata yaptık akvaryumun şekli nedeni ile. Farkına vardık ama geç farkına vardık maalesef.
Dediğim gibi akvaryum tepe filtreli. Filtre haznesi elyaf seramikler biyolojik sünger var. Bir de ilk kısımda çok az bir karbon eklemesi yaptım. Bunun haricinde gerekli değil denmesine rağmen 25W'lık bir ısıtıcı ekledim.
Akvaryum resimlerine geçmeden önce bu hobiden çok uzun zamandır uzağım. Uzun zaman önce çeşitli deneyimlerim olmuştu ama bir beta balığı ile ilk deneyimim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261337091.jpg[/IMG]
Akvaryumun ilk su dolum anı. Kumu yıkayıp zemine serdim ardından içme suyu ile doldurarak metilen mavisi eklemesi yaptım. İçme suyu olduğu için metilen mavisi eklemeyecektim ama sonradan vazgeçip ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261338481.jpg[/IMG]
Metilen mavisinin etkisi geçerken su içerisinde beklettiğim mangrove köklerini de akvaryuma ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261339361.jpg[/IMG]
İnternet ten sipariş ettiğim marimo moss ve anubias eklemesini yaptım. Bu aşamalarda akvaryuma metilen mavisinin maviliği geçtiğinden beri kullanım talimatları doğrultusunda sera nitrivec eklemesi yapıyorum. Ayrıca elimde bir adat mango vardı filizlenmiş onu da şimdilik ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261344181.jpg[/IMG]
İkinci parti marimo moss ve anubiaslarda geldi ve akvaryumda ki yerlerini aldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261345031.jpg[/IMG]
Akvaryumun ilk misafiri olarak bir adet elma salyangozu sisteme giriş yaptı. Fakat bu türün ben elma salyangozu olduğunu düşünmüyorum. Aşağıda ki resimlerde sebebini anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261346181.jpg[/IMG]
Salyangoz akvaryuma hızlıca adapte oldu. Mutlu mesut geziniyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261346571.jpg[/IMG]
Sisteme bir adet hava motoru ekledim. Sobo marka 1 W 4lt/dak lık usb ile çalışan bir hava motoru ama bu motoru pek çalıştırmıyorum. Temizlik zamanında devreye alıyorum bir süre. Dip kısımı hareketlendirip temizliğe destek için kullanıyorum. Onun haricinde pek çalıştırmıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261348421.jpg[/IMG]
Bu resimde anubiasların durumu az çok görünüyor sanırım. Elma salyangozu anubiasların içinden geçti resmen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261349371.jpg[/IMG]
Anubias lar yolunmuş tavuğa döndüler. Bu arada sipariş ettiğim tek odaklı led aydınlatma da elime ulaştı. Onu da sisteme dahil ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261350581.jpg[/IMG]
Maalesef salyangoz arkadaşın sistemden uzaklaşması gerekiyor. Baş edemiyorum. Salatalık veriyorum bitirir bitirmez anubias lara koşuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261358551.jpg[/IMG]
Akvaryuma marimo moss ve anubiaslardan sonra java fern eklemesi de yaptım. Tabi daimi konuğumuz paşa da ortama teşrif ettiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261400311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261400481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261401021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261402151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261402321.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü üzere java fern ler ile akvaryuma kaçak yolcu gelmiş. Bu kaçak yolculara dokunmadım. Bedavadan gelen temizlik ekibi. Adi salyangoz diye tahmin ediyorum ama ileride göreceğiz bakalım. Bir kaçı serbest kaldı yumurtalardan ama çok küçük olduklarından seçemiyorum maalesef tam olarak. Zamanla göreceğiz ne olduklarını.[EDIT]iLeDiC,2026-01-21 14:18:00[/EDIT]
[URL]https://www.youtube.com/shorts/QpBJUVT3pxw[/URL]
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle akvaryumun şekli nedeni ile linçle meyin. Akvaryum fanus şeklinde 17 litrelik bir akvaryum. Üstten tepe filtreli. Başta bir hata yaptık akvaryumun şekli nedeni ile. Farkına vardık ama geç farkına vardık maalesef.
Dediğim gibi akvaryum tepe filtreli. Filtre haznesi elyaf seramikler biyolojik sünger var. Bir de ilk kısımda çok az bir karbon eklemesi yaptım. Bunun haricinde gerekli değil denmesine rağmen 25W'lık bir ısıtıcı ekledim.
Akvaryum resimlerine geçmeden önce bu hobiden çok uzun zamandır uzağım. Uzun zaman önce çeşitli deneyimlerim olmuştu ama bir beta balığı ile ilk deneyimim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261337091.jpg[/IMG]
Akvaryumun ilk su dolum anı. Kumu yıkayıp zemine serdim ardından içme suyu ile doldurarak metilen mavisi eklemesi yaptım. İçme suyu olduğu için metilen mavisi eklemeyecektim ama sonradan vazgeçip ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261338481.jpg[/IMG]
Metilen mavisinin etkisi geçerken su içerisinde beklettiğim mangrove köklerini de akvaryuma ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261339361.jpg[/IMG]
İnternet ten sipariş ettiğim marimo moss ve anubias eklemesini yaptım. Bu aşamalarda akvaryuma metilen mavisinin maviliği geçtiğinden beri kullanım talimatları doğrultusunda sera nitrivec eklemesi yapıyorum. Ayrıca elimde bir adat mango vardı filizlenmiş onu da şimdilik ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261344181.jpg[/IMG]
İkinci parti marimo moss ve anubiaslarda geldi ve akvaryumda ki yerlerini aldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261345031.jpg[/IMG]
Akvaryumun ilk misafiri olarak bir adet elma salyangozu sisteme giriş yaptı. Fakat bu türün ben elma salyangozu olduğunu düşünmüyorum. Aşağıda ki resimlerde sebebini anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261346181.jpg[/IMG]
Salyangoz akvaryuma hızlıca adapte oldu. Mutlu mesut geziniyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261346571.jpg[/IMG]
Sisteme bir adet hava motoru ekledim. Sobo marka 1 W 4lt/dak lık usb ile çalışan bir hava motoru ama bu motoru pek çalıştırmıyorum. Temizlik zamanında devreye alıyorum bir süre. Dip kısımı hareketlendirip temizliğe destek için kullanıyorum. Onun haricinde pek çalıştırmıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261348421.jpg[/IMG]
Bu resimde anubiasların durumu az çok görünüyor sanırım. Elma salyangozu anubiasların içinden geçti resmen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261349371.jpg[/IMG]
Anubias lar yolunmuş tavuğa döndüler. Bu arada sipariş ettiğim tek odaklı led aydınlatma da elime ulaştı. Onu da sisteme dahil ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261350581.jpg[/IMG]
Maalesef salyangoz arkadaşın sistemden uzaklaşması gerekiyor. Baş edemiyorum. Salatalık veriyorum bitirir bitirmez anubias lara koşuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261358551.jpg[/IMG]
Akvaryuma marimo moss ve anubiaslardan sonra java fern eklemesi de yaptım. Tabi daimi konuğumuz paşa da ortama teşrif ettiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261400311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261400481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261401021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261402151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273590/210120261402321.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü üzere java fern ler ile akvaryuma kaçak yolcu gelmiş. Bu kaçak yolculara dokunmadım. Bedavadan gelen temizlik ekibi. Adi salyangoz diye tahmin ediyorum ama ileride göreceğiz bakalım. Bir kaçı serbest kaldı yumurtalardan ama çok küçük olduklarından seçemiyorum maalesef tam olarak. Zamanla göreceğiz ne olduklarını.[EDIT]iLeDiC,2026-01-21 14:18:00[/EDIT]
[URL]https://www.youtube.com/shorts/QpBJUVT3pxw[/URL]
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
