ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Anc1strus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ağustos 2025 00:33
Son Ziyaret:
02 Şubat 2026 23:58
Toplam Mesaj:
24 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Acistrus
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Acistrus
SON 10 MESAJI
Lepistes Tedavisi
Öncelikle cevap için teşekkür ederim. Tabikide hastalık konusunda gereken şeylere başlayacağım emin olduktan sonra ama merak ettiğim iç parazit hastalığına hangi belirtiden yola çıktınız göremediğim neresi var. Kuyrukta uç kısımlarda beyaz bir çizgi vardı ilk günlerde sonra kuyruk tırtıklı olmaya başladı yavaş yavaş kuyruk gitmeye başladı ve yavru balıklarında lepistesin kuyruğunu ısırmak için kovaladığı ama şahit oldum bu yüzdende genelde kayaların arasında duruyordu bende gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla kuyruk erimesi teşhisi koymuştum. Birde parazit tedavisine başlayacaksakta elimde şu anda bahsettiğiniz ilaçlar yok temin etmeye çalışacağım en yakın sürede ama edene kadar durumu toparlamak açısından ve balığı kaybetmemek açısından yapabileceğim bir şey varmı? Birde tekrardan nerden vardınız iç parazit hastalığına? Şimdiden cevap için teşekkür ederim.
Öncelikle cevap için teşekkür ederim. Tabikide hastalık konusunda gereken şeylere başlayacağım emin olduktan sonra ama merak ettiğim iç parazit hastalığına hangi belirtiden yola çıktınız göremediğim neresi var. Kuyrukta uç kısımlarda beyaz bir çizgi vardı ilk günlerde sonra kuyruk tırtıklı olmaya başladı yavaş yavaş kuyruk gitmeye başladı ve yavru balıklarında lepistesin kuyruğunu ısırmak için kovaladığı ama şahit oldum bu yüzdende genelde kayaların arasında duruyordu bende gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla kuyruk erimesi teşhisi koymuştum. Birde parazit tedavisine başlayacaksakta elimde şu anda bahsettiğiniz ilaçlar yok temin etmeye çalışacağım en yakın sürede ama edene kadar durumu toparlamak açısından ve balığı kaybetmemek açısından yapabileceğim bir şey varmı? Birde tekrardan nerden vardınız iç parazit hastalığına? Şimdiden cevap için teşekkür ederim.
Lepistes Tedavisi
Merhabalar değerli arkadaşlar bundan 1 hafta kadar önce lepistes balıklarımda gördüğüm kuyruk erimesi tedavisi için sera bactopur tedavisini uyguladım. Tedavinin içeriği olarak 1. Gün 20 litre başına 22 damla olacak şekilde 66 damla (65 lt tank) sera bactopur kullandım. 2. Gün Tedavide dinlenme günüydü o yüzden her hangi bir sey yapmadım tabi bi süreçtede yemlemeyi çok azalttım hatta 1 2 gün vermediğim zamanlar oldu. 3. Gün akvaryumda balıklar çok halsiz olduğu için ve lepisteslerimden birisi öldüğü için su değerlerinin biraz düzelmesi için çok küçük bir su değişimi yaptım %10-%15 kadar ve arkasından tedavinin diğer dozunu aynı miktarda uyguladım. 4. Günde hiçbir şey yapmadım hatta o gün balıklar toparlansın diye yem vermedim. 5. Gün tedavinin bitmesi için akvaryum suyunun %30 kadar değiştirdim ve filtreleri akvaryum suyuyla temizledim. 6 ve 7. Günler de tedaviden sonuç alıp almayacağımı gözlemlemek için bekledim. Bugün buraya 8. Günden yazıyorum balıklar ve akvaryumla ilgili görselleri ve hasta balığın kuyruğunu paylaşacağım altta ama ben hastalığı daha belirgin olan lepistesin hastalığı tam atlatamadığını görüyorum (emin olmamakla birlikte).
Şimdi destek istediğim kısım şu andan itibaren ne yapmam gerektiğinde çünkü bu süreçte zaten akvaryum ilaçtan yeni çıktı ve dengesi ilaç dolayısıyla biraz bozuldu. Ve şimdi tekrar bir ilaç tedavisine başlamalımıyım onu bilmiyorum. Elimde bu hastalık için almış olduğum Sera Bactopur Nitrozone ve Spotex ilaçları bulunmakta. Yeni bir tedaviye başlamalımıyım? Başlamalıysam hangisiyle başlamalıyım?
Tedavi sürecinde özellikle dikkat etmem gereken bir süreç varmı?
Akvaryum canlıları:
2 yetişkin lepistes (hastalar birisinin durumu daha iyi)
2 Cae
2 Ancistrus cüce vatoz
4 Corydoras çöpçü balığı
10 - 15 kadar yavru lepistes
2 Helena salyangozu
65 Litre ( 40x40x40)
2 filtre : Pipo filtre - İç Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/031220251846301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/031220251846331.jpg[/IMG]
Merhabalar değerli arkadaşlar bundan 1 hafta kadar önce lepistes balıklarımda gördüğüm kuyruk erimesi tedavisi için sera bactopur tedavisini uyguladım. Tedavinin içeriği olarak 1. Gün 20 litre başına 22 damla olacak şekilde 66 damla (65 lt tank) sera bactopur kullandım. 2. Gün Tedavide dinlenme günüydü o yüzden her hangi bir sey yapmadım tabi bi süreçtede yemlemeyi çok azalttım hatta 1 2 gün vermediğim zamanlar oldu. 3. Gün akvaryumda balıklar çok halsiz olduğu için ve lepisteslerimden birisi öldüğü için su değerlerinin biraz düzelmesi için çok küçük bir su değişimi yaptım %10-%15 kadar ve arkasından tedavinin diğer dozunu aynı miktarda uyguladım. 4. Günde hiçbir şey yapmadım hatta o gün balıklar toparlansın diye yem vermedim. 5. Gün tedavinin bitmesi için akvaryum suyunun %30 kadar değiştirdim ve filtreleri akvaryum suyuyla temizledim. 6 ve 7. Günler de tedaviden sonuç alıp almayacağımı gözlemlemek için bekledim. Bugün buraya 8. Günden yazıyorum balıklar ve akvaryumla ilgili görselleri ve hasta balığın kuyruğunu paylaşacağım altta ama ben hastalığı daha belirgin olan lepistesin hastalığı tam atlatamadığını görüyorum (emin olmamakla birlikte).
Şimdi destek istediğim kısım şu andan itibaren ne yapmam gerektiğinde çünkü bu süreçte zaten akvaryum ilaçtan yeni çıktı ve dengesi ilaç dolayısıyla biraz bozuldu. Ve şimdi tekrar bir ilaç tedavisine başlamalımıyım onu bilmiyorum. Elimde bu hastalık için almış olduğum Sera Bactopur Nitrozone ve Spotex ilaçları bulunmakta. Yeni bir tedaviye başlamalımıyım? Başlamalıysam hangisiyle başlamalıyım?
Tedavi sürecinde özellikle dikkat etmem gereken bir süreç varmı?
Akvaryum canlıları:
2 yetişkin lepistes (hastalar birisinin durumu daha iyi)
2 Cae
2 Ancistrus cüce vatoz
4 Corydoras çöpçü balığı
10 - 15 kadar yavru lepistes
2 Helena salyangozu
65 Litre ( 40x40x40)
2 filtre : Pipo filtre - İç Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/031220251846301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/031220251846331.jpg[/IMG]
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Benim gözlemlediğim kadarıyla hala lepisteslerin kuyruklarında tırtıklanmış görüntü devam ediyor yani anladığım kadarıyla hastalık devam ediyor ama diğer balıkların herhangi bir bölgesinde bir deforme göremiyorum. İlaca başlanmadan önce resmini atmış olduğum mavi Lepistes kayaların arasında sabit hareketler gösteriyordu şimdi o güne göre az biraz daha hareketli . Bu arada mevcut durumla ilgili bilgilendirmiş olayım az miktarda dipten su değişimi yaptım bu yüzden balıklardaki halsizlik biraz olsun azaldı ve ilacıda belirtilen dozun çok az altında uyguladım ısıtıcı (26 derece) , ışık, hava taşına bağlı olan hava motoru ve iki tane filtre aktif olarak çalışıyor son durum böyle. Buraya kadar doğrumu ilerlemişim yoksa baştan sona yanlış mı? Veya burdan sonra yapabileceklerim, yapmam gerekenler nelerdir? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim akvaryumum güncel durumuna dair görsel bırakıyorum alta (akvaryum suyu ilaçtan dolayı yeşil renk)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252110221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252110331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252145091.jpg[/IMG]
Benim gözlemlediğim kadarıyla hala lepisteslerin kuyruklarında tırtıklanmış görüntü devam ediyor yani anladığım kadarıyla hastalık devam ediyor ama diğer balıkların herhangi bir bölgesinde bir deforme göremiyorum. İlaca başlanmadan önce resmini atmış olduğum mavi Lepistes kayaların arasında sabit hareketler gösteriyordu şimdi o güne göre az biraz daha hareketli . Bu arada mevcut durumla ilgili bilgilendirmiş olayım az miktarda dipten su değişimi yaptım bu yüzden balıklardaki halsizlik biraz olsun azaldı ve ilacıda belirtilen dozun çok az altında uyguladım ısıtıcı (26 derece) , ışık, hava taşına bağlı olan hava motoru ve iki tane filtre aktif olarak çalışıyor son durum böyle. Buraya kadar doğrumu ilerlemişim yoksa baştan sona yanlış mı? Veya burdan sonra yapabileceklerim, yapmam gerekenler nelerdir? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim akvaryumum güncel durumuna dair görsel bırakıyorum alta (akvaryum suyu ilaçtan dolayı yeşil renk)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252110221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252110331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120252145091.jpg[/IMG]
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Duymak istediğim özel bir cevap yok sadece konuyla alakalı yardıma ihtiyacım vardı Bugün 3. Gün ve 2 gün önce Sera Bactopur isimli ilacın ilk dozunu kullanmıştım. İkinci gün talimata aynen uyarak az miktarda yemeleme dışında hiçbir şey kullanmadım. Ve bugünde 3. Gündü balıklarım biraz halsizdi ve akvaryumda su değişimine ihtiyac duyuyor gibiydi. Ama talimatta 3. Gün uygulanan dozdan sonraki gün su değişimi yapılması gerekiyor yazıyordu. Ve benimde sorum aslında 3. Gün ne yapmam gerektiğiyle alaklıydı. Su değişimi yapmalımıydım yoksa ilacın 2. Dozunu uygulamalımıydım(balıklar halsiz duruyordu ve ilaç ağır gelir ve canlılara zarar verir diye endişelendim) yada kısmi (%15) su değişimi + ilacın son dozunu uygulayıp ertesi gün %30 su değişimi mi yapmalıydım veya daha başka bir yolmu izlemeliyim? Yada bunlardan birini yaparken dikkat etmem gereken başka unsurlar nelerdi(hava , ışık, yemleme)?
Sadece bu soruların cevaplarını arıyordum gerekli olduğunu düşündüğüm bilgileride ekledim akvaryum canlıları, adetleri ve görseller).
Duymak istediğim özel bir cevap yok sadece konuyla alakalı yardıma ihtiyacım vardı Bugün 3. Gün ve 2 gün önce Sera Bactopur isimli ilacın ilk dozunu kullanmıştım. İkinci gün talimata aynen uyarak az miktarda yemeleme dışında hiçbir şey kullanmadım. Ve bugünde 3. Gündü balıklarım biraz halsizdi ve akvaryumda su değişimine ihtiyac duyuyor gibiydi. Ama talimatta 3. Gün uygulanan dozdan sonraki gün su değişimi yapılması gerekiyor yazıyordu. Ve benimde sorum aslında 3. Gün ne yapmam gerektiğiyle alaklıydı. Su değişimi yapmalımıydım yoksa ilacın 2. Dozunu uygulamalımıydım(balıklar halsiz duruyordu ve ilaç ağır gelir ve canlılara zarar verir diye endişelendim) yada kısmi (%15) su değişimi + ilacın son dozunu uygulayıp ertesi gün %30 su değişimi mi yapmalıydım veya daha başka bir yolmu izlemeliyim? Yada bunlardan birini yaparken dikkat etmem gereken başka unsurlar nelerdi(hava , ışık, yemleme)?
Sadece bu soruların cevaplarını arıyordum gerekli olduğunu düşündüğüm bilgileride ekledim akvaryum canlıları, adetleri ve görseller).
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Neden hala anlamamak konusunda yanlış anlaşmaları düzeltemeye ve iletişimi toparlamaya çalışmama rağmen bu kadar ısrarcı davranıyorsunuz anlamıyorum. Benim anladığım kadarıyla siz yazmış olduğum cevapların hiçbirini tamamen okumuyorsunuz sadece içinden kelime seçiyorsunuz ve ısrarla kelime oyunu yapıyorsunuz.
Elbetteki dediğiniz gibi hiç kimse kimseden daha üstün değildir ama yanılgıya düştüğünüz konu insanların bazı konularda bazı kişilerden daha fazla bilgiye sahip olabilecek olmasıdır. Benim sizden bazı konularda daha iyi bilgi sahibi olduğum gibi sizinde benden daha bilgili olduğunuz konular var elbette ve akvaryum hobiside bunlardan bir tanesi örneğin. Bende bu alanda bilgi sahibi olabilmek için kendimden daha bilgili başka üyelere danışmaktan, fikir almaktan ve yardım istemekten daha doğal bir şey göremiyorum. Eğer yardımcı olmak istemiyorsanız bunu lütfen sade bir şekilde belirtin. Hepimiz bazen kötü günler geçirebiliriz ve bugün sizin için buna benzer bir gün olabilir ama bunu lütfen yardım arayan arkadaşlara yansıtmazsanız forumun temizliği açısından daha sağlıklı olur. Tekrardan kendi sorularıma ve aldığım cevaplara bakıyorum bir tanesinde bile sizin tarafınızdan işe yarayabilen bir cümle göremiyorum sadece sitemkar ifadeler ve geçmiş olsun temennileri... Forumun amacına tamamen aykırı...
Neden hala anlamamak konusunda yanlış anlaşmaları düzeltemeye ve iletişimi toparlamaya çalışmama rağmen bu kadar ısrarcı davranıyorsunuz anlamıyorum. Benim anladığım kadarıyla siz yazmış olduğum cevapların hiçbirini tamamen okumuyorsunuz sadece içinden kelime seçiyorsunuz ve ısrarla kelime oyunu yapıyorsunuz.
Elbetteki dediğiniz gibi hiç kimse kimseden daha üstün değildir ama yanılgıya düştüğünüz konu insanların bazı konularda bazı kişilerden daha fazla bilgiye sahip olabilecek olmasıdır. Benim sizden bazı konularda daha iyi bilgi sahibi olduğum gibi sizinde benden daha bilgili olduğunuz konular var elbette ve akvaryum hobiside bunlardan bir tanesi örneğin. Bende bu alanda bilgi sahibi olabilmek için kendimden daha bilgili başka üyelere danışmaktan, fikir almaktan ve yardım istemekten daha doğal bir şey göremiyorum. Eğer yardımcı olmak istemiyorsanız bunu lütfen sade bir şekilde belirtin. Hepimiz bazen kötü günler geçirebiliriz ve bugün sizin için buna benzer bir gün olabilir ama bunu lütfen yardım arayan arkadaşlara yansıtmazsanız forumun temizliği açısından daha sağlıklı olur. Tekrardan kendi sorularıma ve aldığım cevaplara bakıyorum bir tanesinde bile sizin tarafınızdan işe yarayabilen bir cümle göremiyorum sadece sitemkar ifadeler ve geçmiş olsun temennileri... Forumun amacına tamamen aykırı...
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Sizde kendi açınızdan haklısınız tabi ama benim açımdan düşündüğünüz zamandada akvaryumum hastalıkla mücadele etmeye çalışıyor ve ben ellerim titreyerek bi çare bulmak için sizlere danışıyorum eğer bilgili olduğunuz bir konu varsa canlıların hayatları için destek olabilirdiniz. Eğer yoksada düzgünce belirtebilirdiniz bu şekilde benden sonra belkide bu forumu okuyacak ve aynı hastalıkla ve durumla mücadele eden bir başka arkadaşımızda burdan faydalanamayacak. Ve tekrar söylüyorum balığın iyileştiğini söylemiyorum iyileşseydi zaten burda çare aramazdım sadece 2 gün önceye göre daha iyi bir durumda olduğunu "düşündüğümü" belirttim. Öncelikle tekrardan "üstün" desteğinizden ,anlayışınızdan ve son derece "gelişmiş" empati yeteneğinizden ötürü teşekkür ediyorum iyi hobiler diliyorum. Umarım bu forumda hastalıkla mücadele edip çareyi forumlarda arayan değerli akvaristelerede yardımcı olmuş olur.
Saygılar
Sizde kendi açınızdan haklısınız tabi ama benim açımdan düşündüğünüz zamandada akvaryumum hastalıkla mücadele etmeye çalışıyor ve ben ellerim titreyerek bi çare bulmak için sizlere danışıyorum eğer bilgili olduğunuz bir konu varsa canlıların hayatları için destek olabilirdiniz. Eğer yoksada düzgünce belirtebilirdiniz bu şekilde benden sonra belkide bu forumu okuyacak ve aynı hastalıkla ve durumla mücadele eden bir başka arkadaşımızda burdan faydalanamayacak. Ve tekrar söylüyorum balığın iyileştiğini söylemiyorum iyileşseydi zaten burda çare aramazdım sadece 2 gün önceye göre daha iyi bir durumda olduğunu "düşündüğümü" belirttim. Öncelikle tekrardan "üstün" desteğinizden ,anlayışınızdan ve son derece "gelişmiş" empati yeteneğinizden ötürü teşekkür ediyorum iyi hobiler diliyorum. Umarım bu forumda hastalıkla mücadele edip çareyi forumlarda arayan değerli akvaristelerede yardımcı olmuş olur.
Saygılar
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Hayır yanlış bir anlaşılma olmus muhtemelen endişelendim bu yüzden kendimi tam anlatamadım ilk dozu iki gün önce akşam saatlerinde attım ve iki gün önce akşam saatlerinde resimdeki lepistesin kuyruk kenarlari beyazdı çizgisel şekilde anlatmak istediğim şey iki gün önceye göre daha iyi demek istedim yoksa tabikide balıktan 42 dakikada bir iyileşme beklemiyorum dünde hiçbir şey kullanmadım talimattaki gibi ve 3. Gun ilacın talimatında yazan son dozu ve bugun kullanıp kullanmamak konusunda su değişimi konusunda kararsız kaldım bu yüzden başlığı açtım iletişim sorunumuzu ortadan kaldırabilirsek eğer ilminizden biraz faydalandırabilirseniz çok memnun kalırım [EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:55:38[/EDIT]
Hayır yanlış bir anlaşılma olmus muhtemelen endişelendim bu yüzden kendimi tam anlatamadım ilk dozu iki gün önce akşam saatlerinde attım ve iki gün önce akşam saatlerinde resimdeki lepistesin kuyruk kenarlari beyazdı çizgisel şekilde anlatmak istediğim şey iki gün önceye göre daha iyi demek istedim yoksa tabikide balıktan 42 dakikada bir iyileşme beklemiyorum dünde hiçbir şey kullanmadım talimattaki gibi ve 3. Gun ilacın talimatında yazan son dozu ve bugun kullanıp kullanmamak konusunda su değişimi konusunda kararsız kaldım bu yüzden başlığı açtım iletişim sorunumuzu ortadan kaldırabilirsek eğer ilminizden biraz faydalandırabilirseniz çok memnun kalırım [EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:55:38[/EDIT]
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Sitemmi ettiniz yoksa gerçekten iyileşmişmi durum nedir tam olarak açıklarsanız çok sevinirim bilgisizliğimi maruz görün ne yapmalıyım şu anda
Akvaryumdaki yaşam sizin bilgilerinize bağlı olabilir lütfen destek olun
Sitemmi ettiniz yoksa gerçekten iyileşmişmi durum nedir tam olarak açıklarsanız çok sevinirim bilgisizliğimi maruz görün ne yapmalıyım şu anda
Akvaryumdaki yaşam sizin bilgilerinize bağlı olabilir lütfen destek olun
İlaçla Alakalı Önemli Destek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120251926041.jpg[/IMG]
Cevap gelmeyince %10 kadar su cektim devam etmelimiyim
Kafamdaki sey %20 su degisimi yapip ilacin 2. Dozunu uygulamaktı[EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:27:29[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120251930391.jpg[/IMG] (kuyruk erimesi başlayan balık/ilk haline göre daha iyi gibi ilk dozdan sonra)
Sizlerden haber beklemedeyim balıklarımın desteğinize ihtiyacı var[:((] su değişimine devam etmedim edin derseniz %10 daha alacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120251926041.jpg[/IMG]
Cevap gelmeyince %10 kadar su cektim devam etmelimiyim
Kafamdaki sey %20 su degisimi yapip ilacin 2. Dozunu uygulamaktı[EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:27:29[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265144/291120251930391.jpg[/IMG] (kuyruk erimesi başlayan balık/ilk haline göre daha iyi gibi ilk dozdan sonra)
Sizlerden haber beklemedeyim balıklarımın desteğinize ihtiyacı var[:((] su değişimine devam etmedim edin derseniz %10 daha alacağım
İlaçla Alakalı Önemli Destek
Merhaba değerli üyeler çok acilen yardıma ihtiyacım var ne yapacağım çok kararsızım balıklarımda kuyruk erimesi vardi bende sera bactopur isimli ilacı kullandım belirtilen oranda sonraki gün sağlam balıklarımdan (lepistes) birisi öldü maalesef bugün üçüncü gün ve aynı dozdan bir tane daha uygulamam lazim ama balıklarım halsiz ve filtreler kirli biraz normalde tedavi sonunda kısmi su değişimi yapılması gerekiyor ama ben sanki bugün ilaç atarsam balıklara zarar verir gibi geliyor su an su değişimi yapmalımıyım yoksa ilacı atıp ertesi gün su değişimi mi yapmalıyım bilmiyorum lütfen yardımcı olun ( hasta balıklar lepistesler)
AKVARYUM 65 LİTRE
2 YETİŞKİN LEPİSTES
2 ANCİSTRUS CÜCE VATOZ
4 CORYDORAS ÇÖPÇÜ
2 TANE CAE
10 KÜSUR LEPİSTES YAVRUSU
HASTALIK(KUYRUK ERİMESİ LEPİSTESLERİN KUYRUKLARIN UCUNDA)
EXTRA OLARAK YOĞUN SAKAL YOSUNU
26 DERECE SICAKLIK
PİPO FİLTRE
İÇ FİLTRE
HAVA MOTORU İLE OKSİJEN (HASTALIK İÇİN)
Balıklar çok halsiz özellikle hamile lepistes bitkilerin arasında çok minimal hareket ediyor (doğum yaptı)[EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:04:15[/EDIT]
Merhaba değerli üyeler çok acilen yardıma ihtiyacım var ne yapacağım çok kararsızım balıklarımda kuyruk erimesi vardi bende sera bactopur isimli ilacı kullandım belirtilen oranda sonraki gün sağlam balıklarımdan (lepistes) birisi öldü maalesef bugün üçüncü gün ve aynı dozdan bir tane daha uygulamam lazim ama balıklarım halsiz ve filtreler kirli biraz normalde tedavi sonunda kısmi su değişimi yapılması gerekiyor ama ben sanki bugün ilaç atarsam balıklara zarar verir gibi geliyor su an su değişimi yapmalımıyım yoksa ilacı atıp ertesi gün su değişimi mi yapmalıyım bilmiyorum lütfen yardımcı olun ( hasta balıklar lepistesler)
AKVARYUM 65 LİTRE
2 YETİŞKİN LEPİSTES
2 ANCİSTRUS CÜCE VATOZ
4 CORYDORAS ÇÖPÇÜ
2 TANE CAE
10 KÜSUR LEPİSTES YAVRUSU
HASTALIK(KUYRUK ERİMESİ LEPİSTESLERİN KUYRUKLARIN UCUNDA)
EXTRA OLARAK YOĞUN SAKAL YOSUNU
26 DERECE SICAKLIK
PİPO FİLTRE
İÇ FİLTRE
HAVA MOTORU İLE OKSİJEN (HASTALIK İÇİN)
Balıklar çok halsiz özellikle hamile lepistes bitkilerin arasında çok minimal hareket ediyor (doğum yaptı)[EDIT]Anc1strus,2025-11-29 19:04:15[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
