ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mayilmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ağustos 2025 23:58
Son Ziyaret:
25 Haziran 2026 08:13
Toplam Mesaj:
11 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Alican Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Alican Yılmaz
SON 10 MESAJI
Beta Columnaris?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Son resimde dahi nasıl ısırık alırız diye betayı ablukaya almışlar, fırsat kolluyorlar.
Ben yanlış fotoğrafa bakıyorum ?[/QUOTE]
Fotoğraf güncel dün çektim doğru ama dediğim gibi uzun süre izlemlerimde hiç denk gelmedim, tekrar gözlemleyeceğim haklı olabilirsiniz. Teşekkürler.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Son resimde dahi nasıl ısırık alırız diye betayı ablukaya almışlar, fırsat kolluyorlar.
Ben yanlış fotoğrafa bakıyorum ?[/QUOTE]
Fotoğraf güncel dün çektim doğru ama dediğim gibi uzun süre izlemlerimde hiç denk gelmedim, tekrar gözlemleyeceğim haklı olabilirsiniz. Teşekkürler.
Beta Columnaris?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sizin resim ve tank canlı içeriğinde tetralar var.
Gördüğüme,okuduğuma,beyanlarınıza göre cevap verdim.
[/QUOTE]
Haklısınız, hasamenia nano diye farklı bir tür olarak biliyordum ben onu ancak tetra ailesinden olduğunu şimdi siz söyleyince bakıp öğrendim, teşekkürler. Trangenetik tetralarım da vardı daha büyük, onları 2 hafta önce çıkarttım. Onlar didişiyordu beta ile, şuan gündüz tür arası çatışma gözlemlemiyorum ama gece bilemiyorum tabi dediğiniz gibi olabilir.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sizin resim ve tank canlı içeriğinde tetralar var.
Gördüğüme,okuduğuma,beyanlarınıza göre cevap verdim.
[/QUOTE]
Haklısınız, hasamenia nano diye farklı bir tür olarak biliyordum ben onu ancak tetra ailesinden olduğunu şimdi siz söyleyince bakıp öğrendim, teşekkürler. Trangenetik tetralarım da vardı daha büyük, onları 2 hafta önce çıkarttım. Onlar didişiyordu beta ile, şuan gündüz tür arası çatışma gözlemlemiyorum ama gece bilemiyorum tabi dediğiniz gibi olabilir.
Beta Columnaris?
Hocam tetra yok akvaryumda 2 haftadır, onları ayırmıştım. Ama bir dönem lepistesler doğurdu, sol arkada yoğun bitki var oradan 2 tane bulup ayırdım yavru muhtemelen diğerlerini yediler veya hala saklanıyorlar. O zaman enfeksiyon gibi durmuyor doğru mu anladım? Bir süre yemleme azaltıp takip etsem uygun olur mu?
Hocam tetra yok akvaryumda 2 haftadır, onları ayırmıştım. Ama bir dönem lepistesler doğurdu, sol arkada yoğun bitki var oradan 2 tane bulup ayırdım yavru muhtemelen diğerlerini yediler veya hala saklanıyorlar. O zaman enfeksiyon gibi durmuyor doğru mu anladım? Bir süre yemleme azaltıp takip etsem uygun olur mu?
Beta Columnaris?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Baş dışında rengi soldu, üzerine sanki tül örtülmüş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 45
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Hasamenia nano, 5 lepistes, 1 beta, 2 cüce varoz, 2 cory çöpçü, 2 sae, 10 -15 karides, 5 mini nerite salyangoz, 5 helena avcı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 6.5-7, 28 derece, amanyok 0, nitrit 0.1 (su değişimi + toxivec kullandım), nitrat 5-15
Filitrasyon: Eheim 2213, mavi sünger, seachem matrix, seachem purigen, elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftalık %20, son ölçümde nitrit yüksek gelince 2 gündür su değişimi + toxivec kullanıyorum.
Normalde pipo filtre kullanıyordum, bakteri kültürü olarak da seachem stability. Akvaryum 1 aylık. Son 1 haftadır dış filtre ve pipo birlikte kullandım, dün pipoyu çıkardım. Nitrit değerim yüksek geldi, su değişimi sık yapıyorum, yemleme durdurdum.
Beta balığım simsiyahtı, son 10 gündür kafa hariç rengi açıldı ama keyfi yerindeydi. Sanki üzerine tül örtülmüş gibi. Son 2 gündür köşelerde saklanıyor, halsiz ama yem yiyor. İlk başta normal renk değişimi gibi düşündüm ancak halsizliği artınca sormak istedim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251703591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251710511.jpg[/IMG]
Sizce bu normal bir renk değişimi mi? Strese bağlı renkte solma mı? Yoksa columnaris benzeri bakteriyel bir enfeksiyon mu (internetten araştırdığım kadarıyla benziyor ama onlar daha bölgesel ve yama tarzı)? Ona göre tedaviye başlayacağım, deneyimi olam arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.[EDIT]mayilmaz,2025-08-30 21:08:49[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Baş dışında rengi soldu, üzerine sanki tül örtülmüş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 45
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Hasamenia nano, 5 lepistes, 1 beta, 2 cüce varoz, 2 cory çöpçü, 2 sae, 10 -15 karides, 5 mini nerite salyangoz, 5 helena avcı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 6.5-7, 28 derece, amanyok 0, nitrit 0.1 (su değişimi + toxivec kullandım), nitrat 5-15
Filitrasyon: Eheim 2213, mavi sünger, seachem matrix, seachem purigen, elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftalık %20, son ölçümde nitrit yüksek gelince 2 gündür su değişimi + toxivec kullanıyorum.
Normalde pipo filtre kullanıyordum, bakteri kültürü olarak da seachem stability. Akvaryum 1 aylık. Son 1 haftadır dış filtre ve pipo birlikte kullandım, dün pipoyu çıkardım. Nitrit değerim yüksek geldi, su değişimi sık yapıyorum, yemleme durdurdum.
Beta balığım simsiyahtı, son 10 gündür kafa hariç rengi açıldı ama keyfi yerindeydi. Sanki üzerine tül örtülmüş gibi. Son 2 gündür köşelerde saklanıyor, halsiz ama yem yiyor. İlk başta normal renk değişimi gibi düşündüm ancak halsizliği artınca sormak istedim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251703591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251704111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/300820251710511.jpg[/IMG]
Sizce bu normal bir renk değişimi mi? Strese bağlı renkte solma mı? Yoksa columnaris benzeri bakteriyel bir enfeksiyon mu (internetten araştırdığım kadarıyla benziyor ama onlar daha bölgesel ve yama tarzı)? Ona göre tedaviye başlayacağım, deneyimi olam arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.[EDIT]mayilmaz,2025-08-30 21:08:49[/EDIT]
Yeni Filtre Ve Nitrit Yüksekliği
Şimdilik kaybım yok çok şükür ama beta keyifsiz son 2 gündür, umarım toparlar. Son 3-4 günde canlı artemia verdim günde 2 kez, muhtemelen dekor veya bitki arasına kaçanlar da olmuştur, bu da etkiler mi nitriti?
Şimdilik kaybım yok çok şükür ama beta keyifsiz son 2 gündür, umarım toparlar. Son 3-4 günde canlı artemia verdim günde 2 kez, muhtemelen dekor veya bitki arasına kaçanlar da olmuştur, bu da etkiler mi nitriti?
Yeni Filtre Ve Nitrit Yüksekliği
Merhaba, 30x30x50 cm 45 litre. Yaklaşık 2 aylık bir tank. 1 beta, 5 lepistes, 10 hasamenia nano, 2 cory çöpçü, 2 cüce vatoz, 2 sae, 5 mini nerite, 4-5 avcı helena, 8-10 tane karides bakıyorum. Baştan itibaren pipo filtre kullanıyordum, nitrit seviyelerim yüksek geldiğinden nüfus azalttım (5 tetra ve 2 zebra ayırdım), geçen hafta da dış filteye geçtim. Eheim 2213 filtre, seachem matrix , mavi sünger,seachem purigen ve elyaf var. 1 hafta boyunca bakteri otursun diye dış filtre ile birlikte pipoyu beraber çalıştırdım, günlük 2 ml bakteri kültürü ekledim. Bugün pipoyu çıkardım.
Güncel ölçümlerimde;
Akvaryum Ölçümleri
KH 3-4
Ph 6.5-7
No2 0.1
Nh4 0.05
No3 5-15 arası (5 e yakın)
Önceki ölçümlerime göre nitrat azalmış ancak nitrit daha yüksek. %30 su değişimi yaptım ve toxivec ekledim. Biraz uzun oldu ama sorum şu olacak, mevcut hacme göre büyük bir filtre kullanıyorum, zamanla bakteri oturdukça bu ölçümler düzelir mi yoksa hala kalabalık mı , azaltma mı yapmam lazım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/290820251639561.jpg[/IMG][EDIT]mayilmaz,2025-08-29 16:45:19[/EDIT]
Merhaba, 30x30x50 cm 45 litre. Yaklaşık 2 aylık bir tank. 1 beta, 5 lepistes, 10 hasamenia nano, 2 cory çöpçü, 2 cüce vatoz, 2 sae, 5 mini nerite, 4-5 avcı helena, 8-10 tane karides bakıyorum. Baştan itibaren pipo filtre kullanıyordum, nitrit seviyelerim yüksek geldiğinden nüfus azalttım (5 tetra ve 2 zebra ayırdım), geçen hafta da dış filteye geçtim. Eheim 2213 filtre, seachem matrix , mavi sünger,seachem purigen ve elyaf var. 1 hafta boyunca bakteri otursun diye dış filtre ile birlikte pipoyu beraber çalıştırdım, günlük 2 ml bakteri kültürü ekledim. Bugün pipoyu çıkardım.
Güncel ölçümlerimde;
Akvaryum Ölçümleri
KH 3-4
Ph 6.5-7
No2 0.1
Nh4 0.05
No3 5-15 arası (5 e yakın)
Önceki ölçümlerime göre nitrat azalmış ancak nitrit daha yüksek. %30 su değişimi yaptım ve toxivec ekledim. Biraz uzun oldu ama sorum şu olacak, mevcut hacme göre büyük bir filtre kullanıyorum, zamanla bakteri oturdukça bu ölçümler düzelir mi yoksa hala kalabalık mı , azaltma mı yapmam lazım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/290820251639561.jpg[/IMG][EDIT]mayilmaz,2025-08-29 16:45:19[/EDIT]
Yeni Akvaryum - Balık Atlama Problemi
Herkese yorumları için teşekkür ediyorum, güzel ve dern bir tartışma olmuş.
Akvaryumdan 5 tetra ayırdım, eskiden yaşadıkları akvaryuma koydum. 2 tul danio kalmıştı (diğer 2 si atladı) onları da sahiplendirdim sayı arttırmak istemediğim için. Tetra ve tul daniolar diğerlerini çok kovalıyordu, şuan daha sakin akvaryum, 5 gündür yeni atlama yok. Bu süreçte bitkileri arttırdım. Güncel ölçümlerimi bugün su değişimi öncesi yaptım (en bozuk değerleri yakalamak için)
KH 4-5
Ph 6.5-7
No2 0.1
Nh4 0.05
No3 15-30 (30 a yakın)
%40 su değişimi yaptım.
Nitrit ve nitrat yine yüksek geldi, nitrat bir öncekine göre yükselmiş. Sanırım yük hala fazla, dış filtreye geçmeyi düşünüyorum, pipo yeterli gelmiyor. Sunsun 603b’ye geçmeyi düşünüyorum, sizce yeterli olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/220820251452561.jpg[/IMG]
Herkese yorumları için teşekkür ediyorum, güzel ve dern bir tartışma olmuş.
Akvaryumdan 5 tetra ayırdım, eskiden yaşadıkları akvaryuma koydum. 2 tul danio kalmıştı (diğer 2 si atladı) onları da sahiplendirdim sayı arttırmak istemediğim için. Tetra ve tul daniolar diğerlerini çok kovalıyordu, şuan daha sakin akvaryum, 5 gündür yeni atlama yok. Bu süreçte bitkileri arttırdım. Güncel ölçümlerimi bugün su değişimi öncesi yaptım (en bozuk değerleri yakalamak için)
KH 4-5
Ph 6.5-7
No2 0.1
Nh4 0.05
No3 15-30 (30 a yakın)
%40 su değişimi yaptım.
Nitrit ve nitrat yine yüksek geldi, nitrat bir öncekine göre yükselmiş. Sanırım yük hala fazla, dış filtreye geçmeyi düşünüyorum, pipo yeterli gelmiyor. Sunsun 603b’ye geçmeyi düşünüyorum, sizce yeterli olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/220820251452561.jpg[/IMG]
Artemia İçerikli Yemler
Merhaba,
Balıklarım için artemia araştırıyorum bir süredir. Canlı artemia çıkarma sürecine girmek istemiyorum, evde küçük bir oğlum var enfeksiyon vs riskinden endişe ediyorum. Artemiashop diye bir site buldum, yerli ve milli artemia yumurtasından bahsediliyor. Burada dondurulmuş artemia, konserve yetişkin artemia ve artemia içerikli yemler mevcut. Bunlardan kullanan oldu mu? Bu konuda öneriniz olur mu?
Merhaba,
Balıklarım için artemia araştırıyorum bir süredir. Canlı artemia çıkarma sürecine girmek istemiyorum, evde küçük bir oğlum var enfeksiyon vs riskinden endişe ediyorum. Artemiashop diye bir site buldum, yerli ve milli artemia yumurtasından bahsediliyor. Burada dondurulmuş artemia, konserve yetişkin artemia ve artemia içerikli yemler mevcut. Bunlardan kullanan oldu mu? Bu konuda öneriniz olur mu?
Yeni Akvaryum - Balık Atlama Problemi
Yorumunuz için çok teşekkürler,
Beta oldukça sakin kendi alanında ve bitkilerin arasında vakit geçiriyor çoğunlukla. Dip çekimini balık dışkısı artık yem vs için yapıyorum daha çok, zaten en fazla %50 alanda yapabiliyorum ancak tecrübenize göre yapmasam da olur doğru mu anladım? Evet arada kovalamalar oluyor muhtemelen alan küçük olduğu için kendi sınırlarını oluşturamıyorlar sanırım. Pipo filtrede maalesef gösterdiğiniz bölme yok, seachem matrix tabana eklemeyi düşünüyorum fayda eder mi sizce? Mesela bir bez çantanın içine koysam filtre yakınına? Karbonat çözümü çok iyiymiş deneyeceğim teşekkürler.
Yorumunuz için çok teşekkürler,
Beta oldukça sakin kendi alanında ve bitkilerin arasında vakit geçiriyor çoğunlukla. Dip çekimini balık dışkısı artık yem vs için yapıyorum daha çok, zaten en fazla %50 alanda yapabiliyorum ancak tecrübenize göre yapmasam da olur doğru mu anladım? Evet arada kovalamalar oluyor muhtemelen alan küçük olduğu için kendi sınırlarını oluşturamıyorlar sanırım. Pipo filtrede maalesef gösterdiğiniz bölme yok, seachem matrix tabana eklemeyi düşünüyorum fayda eder mi sizce? Mesela bir bez çantanın içine koysam filtre yakınına? Karbonat çözümü çok iyiymiş deneyeceğim teşekkürler.
Yeni Akvaryum - Balık Atlama Problemi
Merhaba,
1 ay kadar önce low tech akvaryum kurdum. 50X30X30 cm ölçülerinde 45 Litre. Filtre olarak 2 li pipo filtre kullanıyorum. İlk 2 hafta günlük bakteri biyokültürü önerildiği şekilde kullandım. 10 gün önce canlıları ekledim. Önceki akvaryumumda yaşayan 6 tetra ile başladım. Problem görmedikçe eklemelere devam ettim. En son 6 tetra, 4 lepistes (3 dişi 1 erkek) , 4 tul danıo ( 3 dişi 1 erkek) , 1 erkek beta, 10 hasamenia nano, 2 mini vatoz, 2 cory çöpçü / 5-6 helena / 8-10 karides vardı. Haftada 2 kez %20-30 su değişimi ve dip çekimi yaptım, ancak iç tasarımdan dolayı dip çekimi yapamadığım yerler mevcut. Son 4-5 günde geceleri akvaryumdan canlı atlamış olarak buldum.2 karides , 1 erkek lepistes, 2 tul danio kaybettim. Akvaryumun üzeri açıktı kapattım. Ölçüm yaptığımda kh - 3/4 (Şebeke suyu + conditioner kullanıyor), PH 6.5 - 7 , Nitrit 0.5-0.1 (0.1 e yakın) , Amonyak 0 , Nitrat 15 civarı saptadım. Nitrit biraz yüksek olduğundan su değişimi ve sera toxivec kullandım. 3 gün önce beyaz benek saptadım ve spotex ile düşük doz (kabuklular ve karides olduğundan) tedaviye başladım, ısıtıcım yoktu ısıtıcı aldım 30 dereceye ayarladım (öncesinde de su sürekli 26-27 arasıydı). Akvaryum yüküm çok fazla olduğu için tüm tetraları eski akvaryuma aldım. 2 lepistes (dişi), 2 tul danio (dişi), 1 beta, 10 hasamenia nona, 2 mini vatoz + 2 cory ve yaşamaya devam ederlerse (şimdilik iyi duruyorlar beyaz benek tedavisi 3. günündeyim) kabuklular mevcut. Biraz uzun anlattım ancak sorularım;
1) Balık atlama problemi tür uyuşmazlığı mı yoksa bu nitrit değeri yüksekliği ile ilgili olabilir mi? Veya tamamen normal bir olay mı?
2) Güncel canlı yükü akvaryum için uygun gözüküyor mu - ne dersiniz? Daha büyük akvaryuma geçme şansım yok, canlı azaltmaya devam edeyim mi?
3) KH değerim düşük, bunun için gaga taşı aldım onu ekleyeceğim yeterli olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/160820250044551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/160820250044571.jpg[/IMG]
Merhaba,
1 ay kadar önce low tech akvaryum kurdum. 50X30X30 cm ölçülerinde 45 Litre. Filtre olarak 2 li pipo filtre kullanıyorum. İlk 2 hafta günlük bakteri biyokültürü önerildiği şekilde kullandım. 10 gün önce canlıları ekledim. Önceki akvaryumumda yaşayan 6 tetra ile başladım. Problem görmedikçe eklemelere devam ettim. En son 6 tetra, 4 lepistes (3 dişi 1 erkek) , 4 tul danıo ( 3 dişi 1 erkek) , 1 erkek beta, 10 hasamenia nano, 2 mini vatoz, 2 cory çöpçü / 5-6 helena / 8-10 karides vardı. Haftada 2 kez %20-30 su değişimi ve dip çekimi yaptım, ancak iç tasarımdan dolayı dip çekimi yapamadığım yerler mevcut. Son 4-5 günde geceleri akvaryumdan canlı atlamış olarak buldum.2 karides , 1 erkek lepistes, 2 tul danio kaybettim. Akvaryumun üzeri açıktı kapattım. Ölçüm yaptığımda kh - 3/4 (Şebeke suyu + conditioner kullanıyor), PH 6.5 - 7 , Nitrit 0.5-0.1 (0.1 e yakın) , Amonyak 0 , Nitrat 15 civarı saptadım. Nitrit biraz yüksek olduğundan su değişimi ve sera toxivec kullandım. 3 gün önce beyaz benek saptadım ve spotex ile düşük doz (kabuklular ve karides olduğundan) tedaviye başladım, ısıtıcım yoktu ısıtıcı aldım 30 dereceye ayarladım (öncesinde de su sürekli 26-27 arasıydı). Akvaryum yüküm çok fazla olduğu için tüm tetraları eski akvaryuma aldım. 2 lepistes (dişi), 2 tul danio (dişi), 1 beta, 10 hasamenia nona, 2 mini vatoz + 2 cory ve yaşamaya devam ederlerse (şimdilik iyi duruyorlar beyaz benek tedavisi 3. günündeyim) kabuklular mevcut. Biraz uzun anlattım ancak sorularım;
1) Balık atlama problemi tür uyuşmazlığı mı yoksa bu nitrit değeri yüksekliği ile ilgili olabilir mi? Veya tamamen normal bir olay mı?
2) Güncel canlı yükü akvaryum için uygun gözüküyor mu - ne dersiniz? Daha büyük akvaryuma geçme şansım yok, canlı azaltmaya devam edeyim mi?
3) KH değerim düşük, bunun için gaga taşı aldım onu ekleyeceğim yeterli olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/160820250044551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265111/160820250044571.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
